Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2515247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8080 dnia: Listopada 04, 2008, 05:17:11 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Multi jak mniemam?
Znajdź mi LoNdEk teraz screena z GOW2 , na którym obiekty rzucają dynamicznie cienie (jak tutaj pod oknem na suficie), singiel/multi whatever.

z tym cieniami to pojechałeś, mogłeś wybrać ładniejszy screen a nie taki, w którym postacie nie mają cienia w ogóle:P
Opublikowane: Listopad 04, 2008, 05:08:04
Framerate jest stały. Natomiast v-synch w grze nieco kuleje. Nie widać tego podczas szybkich akcji ani rozwałki. V-synch sypie się wtedy gdy powolutku obracamy głowę rozglądając się po okolicy.

Raz miałem dziwną akcję. Niedaleko stacji North Railroad, przy Underground SH, gdzie można dostać leki, gra chrupała. Zupełnie nie wiem czym to było spowodowane. Nie było tam żadnej bujnej roślinności, jedynie skały. Zdarzało się to w momencie kiedy patrzyłem w górę za domem. Totalnie dziwne, bo grze czasem odchodzą takie akcje że pali się pół wiochy, murzyni strzelają, ktoś jedzie autem a framerate nawet na ułamek sekundy nie spadnie. Może było to spowodowane jakimś dogrywaniem się mapy. Być może akurat to miejsce było tak usadowione że gra ładowała tam jakieś obiekty. Nie wiem, ale zaskoczyło mnie to bo już dobrych parę godzin grałem w FC2 i nie było takich kwiatków.

nie tylko w FC2 są takie akcje. ja miałem tak w NG2, że na jednym bosie zrobił mi się meega slow motion, a był tylko ten bos i żadnego więcej przeciwnika. jak przechodziłem drugi raz to było wszystko okej.


Opublikowane: Listopad 04, 2008, 05:13:52
Co do pytania Bloo:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

przecież to nie są dynamiczne cienie( widać, że w ogóle nie wiesz co to pojęcie znaczy). jedynie postacie na drugim screenie takie puszczają( chciaż na 100% nie wiadomo).

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8081 dnia: Listopada 04, 2008, 11:18:29 am »
Weźcie z tym gościem lepiej nie dyskutujcie.
Tymi żenującymi screenami z niby dynamicznymi cieniami, pogrążył KZ2 i siebie.
Ja tam tez żadnych dynamicznych nie zauważyłem, sama statyka, a do tego brak cieni żołnierzy co jest w ogóle dyskwalifikacją tej śmiesznej gry.
Do fotek z GOW2 to się nie umywa i tylko zaślepiony posiadacz chlebaka może pisać inaczej
Gratuluję celnego strzału w stopę Jurass :lol:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8082 dnia: Listopada 04, 2008, 11:35:09 am »
Weźcie z tym gościem lepiej nie dyskutujcie.
Tymi żenującymi screenami z niby dynamicznymi cieniami, pogrążył KZ2 i siebie.
Ja tam tez żadnych dynamicznych nie zauważyłem, sama statyka, a do tego brak cieni żołnierzy co jest w ogóle dyskwalifikacją tej śmiesznej gry.
Do fotek z GOW2 to się nie umywa i tylko zaślepiony posiadacz chlebaka może pisać inaczej
Gratuluję celnego strzału w stopę Jurass :lol:
Fanboj fanbojowi przygadał ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8083 dnia: Listopada 04, 2008, 11:52:14 am »
Bravo , bravo panowie , właśnie sami dowiedliście tego ,że dynamiczne cienie w KZ2 mają się w najlepsze,w przeciwieństwie do GOW2.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kwestii wyjaśnienia , bo jak mniemam nie wiecie o czym piszecie:
Postacie znajdują się w strefie nr1 czyli zacienionej , więc logiczne , że obiekt w cieniu nie generuje cieni ,strefa oświetlona znajduje się za linią nr2 ( jednak na tym zdjęciu ciężko rozpoznać ,czy źródłem światła jest to padające z sufitu ale zasłonięte prawdopodobnie przez "gzyms"  (nr3) czy też lampy (nr4.)

Dokładnie to widać na tym screenie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Postać na pierwszym planie stojąca w strefie oświetlonej ma cień, ta druga stojąca w cieniu już nie.


Dla porównania Girsy:(cienie w cieniu):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Około 30 s tego trailera.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 12:06:12 pm wysłana przez Jurass »

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8084 dnia: Listopada 04, 2008, 11:57:18 am »
Fanboj fanbojowi przygadał ;)

Masz rację bo: "Kto mieczem wojuje..."  :-)

Jednak trzeba uczciwie i naprawdę obiektywnie przyznać, że te screeny które dał Jurass to autentyczna kompromitacja, a chwalenie się nimi to strzał w stopę.  :lol:


Jurass---> To skąd te rozbłyski światła na ich kombinezonach? Może ze świeczki podwieszonej na suficie poza kadrem. LOL już się nie pogrążaj  :lol:




« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 12:07:45 pm wysłana przez Spidey »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8085 dnia: Listopada 04, 2008, 12:16:53 pm »
Fanboj fanbojowi przygadał ;)

Masz rację bo: "Kto mieczem wojuje..."  :-)

Jednak trzeba uczciwie i naprawdę obiektywnie przyznać, że te screeny które dał Jurass to autentyczna kompromitacja, a chwalenie się nimi to strzał w stopę.  :lol:


Jurass---> To skąd te rozbłyski światła na ich kombinezonach? Może ze świeczki podwieszonej na suficie poza kadrem. LOL już się nie pogrążaj  :lol:





Nie chę się czepiać ,ale Twój paint znacznie pogorszył jakość i zmniejszył rozdzielczość , w jakim celu?

« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 12:18:29 pm wysłana przez Jurass »

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8086 dnia: Listopada 04, 2008, 12:35:55 pm »
Bo tu nie chodzi o jakość grafiki, a jedynie o cienie, nie chciałem także żeby musiało się użytkownikom otwierać długo.

Poza tym nie paint kolego ale paint shop pro i łapałem twój obrazek bezpośrednio z ekranu.

A co powiesz na cienie, których tam nie ma?
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 12:37:42 pm wysłana przez Spidey »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8087 dnia: Listopada 04, 2008, 12:41:16 pm »
Bo tu nie chodzi o jakość grafiki, a jedynie o cienie, nie chciałem także żeby musiało się użytkownikom otwierać długo.

Poza tym nie paint kolego ale paint shop pro i łapałem twój obrazek bezpośrednio z ekranu.

A co powiesz na cienie, których tam nie ma?
Nic nie powiem , ponieważ nie mam pojęcia co znajduje się przed postaciami, widocznie źródło światła jest za słabe ,aby wygenerować cień .

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8088 dnia: Listopada 04, 2008, 12:45:37 pm »
Ale wystarczające by rozświetlić kombinezony...  :lol:
Zrób sobie eksperyment przyklej do sufitu świeczkę w ciemnym pokoju i stań pod nią i przyjrzyj się czy nie masz cienia. Zapewniam cię że źródło światła wystarczające do rozświetlenia kombinezonu wystarczyłoby do rzucenia choć minimalnego cienia.

Massive damage!  8-)

P.S. Tylko uważaj z tą świeczką bo se sufit osmolisz :)
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 12:49:51 pm wysłana przez Spidey »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8089 dnia: Listopada 04, 2008, 12:54:02 pm »
A tak swoją drogą, przeglądając posty w GeOW2 dowiedziałem się ,że jestem nieobiektywny (chyba s00s między innymi to stwierdził) itp, że się ośmieszam i co tam jeszcze jesteście w stanie wymyślić. Dziwne, zważywszy zwłaszcza na to :


Cytat: IGN
Graphics
Fantastic looking characters inhabit splendid worlds that feel truly alive.
You’d be hard pressed to find a better looking game anywhere.
Now if only they could fix the texture and framerate issues.

Cytat: Fax
Zniszczenia są bardzo kosmetyczne. Znowu drewniane meble, a z nimi to w ogóle głupota, bo kilka razy ciął mi jakąś wersalkę zamiast przeciwnika. Zresztą konsolowy towarzysz broni miał to samo



Cytat: Jurass
V-Synchro (a do tego w kilku miejscach  framerate) leci na pysk , gdy na ekranie pojawiają się latające locusty , gdy sypią się skryptowane ściany budynków , podczas jazdy znanej z filmiku z gier.online a także czasami gdy po prostu na ekranie jest wiecęj akcji i tyle. Nie rwie non stop  ale w momentach zadymy tak i tego nie da się NIE ZAUWAŻYĆ (można to jedynie zignorować).

Tekstury ogółem imo są gorsze niż w GOW1 czy UT3 (tam za cholerę nie mogłem się doszukać pixeli rodem z PSX a tutaj zdarzyło się to już kilka razy- tak ,są nawet gorsze niż najsłabsze tekstury w MGS4 , a ponoć silnik UT3.(5) to przede wszystkim tekstury .


Niszczą się tylko "murki" za którymi można przykucnąć (ale i tak nie wszystkie) oraz skryptowane przeszkody , czasami jakaś zrujnowana ściana etc.(Rozśmieszył mnie moment w którym jakiś zdewastowany mur z prętami blokujący drogę "wsunął" się pod ziemię przy akopaniamencie dymu , otwierając dalszą drogę.



Opublikowane: Listopad 04, 2008, 12:51:00
Ale wystarczające by rozświetlić kombinezony...  :lol:
Zrób sobie eksperyment przyklej do sufitu świeczkę w ciemnym pokoju i stań pod nią i przyjrzyj się czy nie masz cienia. Zapewniam cię że źródło światła wystarczające do rozświetlenia kombinezonu wystarczyłoby do rzucenia choć minimalnego cienia.

Massive damage!  8-)

P.S. Tylko uważaj z tą świeczką bo se sufit osmolisz :)
Skoro z tamtym screenem mnie już zownowałeś , to może teraz  ten przeanalizujesz?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


BTW, taki teścik zrobiłem: siedzę jakieś 3-4 metry od zasłonietego firaną okna, zachmurzone jest, po przeciwnej stronie (jakieś 0.5 metra znajduje się ściana), moja reką , mimo iż jest wyraźnie oświetlona od strony okna , rzuca na ścianę prawie nie zauważalny cień , a Ty się czepiasz czegoś takiego w grze , dodatkowo podłoga na którą mają padać te niby cienie jest w jakims tam stopniu odblaskowa.
Zresztą obejrzyj choćby ten trailer do którego dałem , tam ładnie widać cieniowanie.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 13:03:27 pm wysłana przez Jurass »

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8090 dnia: Listopada 04, 2008, 13:05:09 pm »
A co tu analizować? Skryptowany pojazd i straszny blur to jedyne co rzuca się w oczy.

Ja nie mówię że KZ2 wygląda źle, bo to nie prawda, to jest ładna gra, ale robienie z niej siódmego cudu świata jest trochę nie taktowne.

EDIT: Co to twojego testu, sam napisałeś, że jest zachmurzone niebo, a czy zachmurzone niebo zrobi rozbłyski na czarnym kombinezonie? (źródło światła na tamtej fotce pada ewidentnie z góry)

Przecież to ty sam dałeś ten obrazek jako przykład fenomenalnego systemu cieni w grze, nie ja.
Więc po prostu cię uświadamiam, że patrząc po tej fotce, system cierni w tej grze nie istnieje, innych nie kwestionuję... na razie  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 13:10:22 pm wysłana przez Spidey »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8091 dnia: Listopada 04, 2008, 13:14:40 pm »
A co tu analizować? Skryptowany pojazd i straszny blur to jedyne co rzuca się w oczy.

Ja nie mówię że KZ2 wygląda źle, bo to nie prawda, to jest ładna gra, ale robienie z niej siódmego cudu świata jest trochę nie taktowne.

EDIT: Co to twojego testu, sam napisałeś, że jest zachmurzone niebo, a czy zachmurzone niebo zrobi rozbłyski na czarnym kombinezonie? (źródło światła na tamtej fotce pada ewidentnie z góry)

Przecież to ty sam dałeś ten obrazek jako przykład fenomenalnego systemu cieni w grze, nie ja.
Więc po prostu cię uświadamiam, że patrząc po tej fotce, system cierni w tej grze nie istnieje, innych nie kwestionuję... na razie  :lol:

Heh bo to kadr z FILMU i akurat ten czołg się poruszał dlatego jest rozmycie...

http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=4690&article_id=281643#anchor
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 13:22:31 pm wysłana przez above89 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8092 dnia: Listopada 04, 2008, 13:29:38 pm »
A co tu analizować? Skryptowany pojazd i straszny blur to jedyne co rzuca się w oczy.

Ja nie mówię że KZ2 wygląda źle, bo to nie prawda, to jest ładna gra, ale robienie z niej siódmego cudu świata jest trochę nie taktowne.

EDIT: Co to twojego testu, sam napisałeś, że jest zachmurzone niebo, a czy zachmurzone niebo zrobi rozbłyski na czarnym kombinezonie? (źródło światła na tamtej fotce pada ewidentnie z góry)

Przecież to ty sam dałeś ten obrazek jako przykład fenomenalnego systemu cieni w grze, nie ja.
Więc po prostu cię uświadamiam, że patrząc po tej fotce, system cierni w tej grze nie istnieje, innych nie kwestionuję... na razie  :lol:

LOL!!!!!!!!!!!
Czy ty mieszkasz w piwnicy bez okien??????? Czy co??
Źródłem światłą (tym naturalnym na planecie Ziemia)  jest słońce . Słońce "świeci", jak są chmurki na niebie to ono nadal świeci , tyle że słabiej. Chmurki tylko OSŁABIAJA siłę światłą słonecznego.
To jakbyś twierdził ,że 100w żarówka spowoduje odbłyski na danej powierzchni ,ale 2w już nie.
A co chmurek i czarnych powierczhni, patrzę właśńie na matowe czarne obramowanie mojego TV i widzę jakieś tam odbłyski od strony okna, suprised.
Opublikowane: Listopad 04, 2008, 13:26:02
Dałem ten obrazek jako przykład z puli przytoczonej przez LoNdKa bodajże.

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8093 dnia: Listopada 04, 2008, 13:39:33 pm »
Źle mnie zrozumiałeś i przy okazji znów się pogrążyłeś- gratuluję i lepiej nie kontynuuj bo znów będę zmuszony sprowadzić cię na ziemię.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 13:41:20 pm wysłana przez Spidey »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8094 dnia: Listopada 04, 2008, 13:42:38 pm »

Screen z EG z linka od above89

W punkcie nr 1 widać ładnie jak cień barierki oraz postaci zlewają się a nie nakładają.
Nr2 , cień poręczy pada na nogę (chociaż nie widać tego dokładnie).
Nr3, przykład jak sczegółowe są te cienie.
Opublikowane: Listopad 04, 2008, 13:40:14
Myśl a potem pisz, to dobra rada od wujka.
Znów się pogrążyłeś gratuluję i lepiej nie kontynuuj bo znów będę zmuszony sprowadzić cię na ziemię.  :lol:
Jakiś argument może? Równie dobrze idąc tym tokiem rozumowania , możesz mi pojechać matkę jako dowód na to ,że v-synch w GeoW2 się nie yebie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8095 dnia: Listopada 04, 2008, 13:47:24 pm »
Cytuj
Ja nie mówię że KZ2 wygląda źle, bo to nie prawda, to jest ładna gra, ale robienie z niej siódmego cudu świata jest trochę nie taktowne.

A Girsy?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8096 dnia: Listopada 04, 2008, 13:49:24 pm »
jurass ty naprawdę nie rozróżniasz cieni statycznych od dynamicznych.

looool


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8097 dnia: Listopada 04, 2008, 13:51:01 pm »
jurass ty naprawdę nie rozróżniasz cieni statycznych od dynamicznych.

looool


Walnij defincją bo chyba nie.

Wy macie jakiekolwiek argumenty oprócz "lol" , "ośmieszasz się", "nieobiektywny " i tym podobne??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 14:00:41 pm wysłana przez Jurass »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8098 dnia: Listopada 04, 2008, 14:12:47 pm »
jurass ty naprawdę nie rozróżniasz cieni statycznych od dynamicznych.

looool


Walnij defincją bo chyba nie.

Wy macie jakiekolwiek argumenty oprócz "lol" , "ośmieszasz się", "nieobiektywny " i tym podobne??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ej Jurek , spokój bo zara żyłka pierdząca Ci pęknie  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8099 dnia: Listopada 04, 2008, 14:15:43 pm »
jurass ty naprawdę nie rozróżniasz cieni statycznych od dynamicznych.

looool


Walnij defincją bo chyba nie.

Wy macie jakiekolwiek argumenty oprócz "lol" , "ośmieszasz się", "nieobiektywny " i tym podobne??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ej Jurek , spokój bo zara żyłka pierdząca Ci pęknie  :lol:
Kolejny zabójczy argument.







Tutaj macie gify zapodane przez Lenka, akurat z tej miejscówki , gdzie najbardziej daje się we znaki framerate/v-synch, (gify tego nie uwzgledniają więc możecie się radować:).
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 14:20:55 pm wysłana przez Jurass »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8100 dnia: Listopada 04, 2008, 14:16:16 pm »
 :???:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8101 dnia: Listopada 04, 2008, 14:23:05 pm »
:???:

Posiadane konsole: Xbox 360

Zdolność do argumentowania swoich poglądów :  :???:

Jakiś związek?

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8102 dnia: Listopada 04, 2008, 14:29:11 pm »
Iras---> Girsy 2 też nie wyglądają jakoś niebotycznie, choć moim zdaniem lepiej prezentują się na fotkach  :cool:

Jurass--->
Ta fotka co ją zapodałeś jest już lepsza, ale nadal jest jakiś problem cieniami.
Jeśli helgastowi świeci się glanca to znaczy że pada na nią światło, jeśli pada na nią światło to gdzie jest jej cień?



EDIT: I weź schowaj te stare zaskryptowane gify, bo to jest już żenada.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 14:34:23 pm wysłana przez Spidey »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8103 dnia: Listopada 04, 2008, 14:33:05 pm »
Iras---> Girsy 2 też nie wyglądają jakoś niebotycznie, choć moim zdaniem lepiej prezentują się na fotkach  :cool:

Jurass--->
Ta fotka co ją zapodałeś jest już lepsza, ale nadal jest jakiś problem cieniami.
Jeśli helgastowi świeci się glanca to znaczy że pada na nią światło, jeśli pada na nią światło to gdzie jest jej cień?



EDIT: I weź schowaj te stare zaskryptowane gify, bo jest już żenada.


Widocznie sonobojki tak liża doope helgastów , że im te doopy rozlizali i tam wlazły wszystkie cienie.
Na marginesie, aż strach pomyśleć co Marcus tam nosi.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8104 dnia: Listopada 04, 2008, 14:42:41 pm »
A te skreeny to już z ostatecznej wersji gry że tak pieczołowicie  dopierda***** się o każdy szczególik ? Żal.pl

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8105 dnia: Listopada 04, 2008, 14:44:53 pm »
Pewnie nie są z ostatecznej wersji, ale to przecież na nich sonybojki opierają na nich całe widzenie konsolowego świata.
A nie sorry zapomniałem jeszcze o:

UNCHARTED !!!

 :lol: :lol: :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8106 dnia: Listopada 04, 2008, 14:46:30 pm »
Cytuj
Screen z EG z linka od above89
Przepraszam, ale to ja wrzuciłem. :-x

Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

O ku*wa. :lol: :lol: :lol: :lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8107 dnia: Listopada 04, 2008, 14:47:43 pm »
:???:

Posiadane konsole: Xbox 360

Zdolność do argumentowania swoich poglądów :  :???:

Jakiś związek?

Tak kuwa , i co Ci do tego ?  :???:

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8108 dnia: Listopada 04, 2008, 14:48:00 pm »
Cytuj
Pewnie nie są z ostatecznej wersji, ale to przecież na nich sonybojki opierają na nich całe widzenie konsolowego świata.
A nie sorry zapomniałem jeszcze o:

UNCHARTED !!!

Ten text uncharted z milionem wykrzykników, boldem i podkreśleniem, to już naprawdę straszny suchar się zrobił, pojęcia nie mam kogo to jeszcze śmieszy...
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 14:59:49 pm wysłana przez Diuk »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8109 dnia: Listopada 04, 2008, 14:49:01 pm »
Walnij defincją bo chyba nie.

Wy macie jakiekolwiek argumenty oprócz "lol" , "ośmieszasz się", "nieobiektywny " i tym podobne??????????????????????????????????????????????????????????????????????????


ok, już wyjaśniam.

w poście #10357 zajebiście dobrze pokazałeś jak wyglądają cienie dynamiczne( to są takie, które się ruszają, w zależności od konta padania światła, z resztą dynamika = ruch/zmiana), niestety takie cienie rzucają tylko postacie i niektóre obiekty, dlatego takiego lola puściłem ze screena gdzie zaznaczyłeś cień na suficie, który ewidentnie był cieniem statycznym.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8110 dnia: Listopada 04, 2008, 14:49:39 pm »
tak naprawdę screen Spidey nie oddaje choćby 10% mocy Killzone 2.Popatrzcie na gify i podziwiajcie ten jakby nie mówić kunszt dewelopera.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8111 dnia: Listopada 04, 2008, 14:56:44 pm »
Przepraszam, ale to ja wrzuciłem. :-x
Tzn on to wrzucił w SW, skąd to miał nie sprawdzałem  :cool:

...


Promień światła słonecznego pada na metalową (odblaskową) powierzchnie pistoletu (pnkt A), po czym zostaje odbity na kolejny  odblaskowy element pod sufitem (niewidoczny tutaj , zapewne jakaś blacha: pnktB), stąd już niedaleko do rozświetlonego hełmu helgasta (pnkt C), odnośnie pnkd D poproszę o więcej szczegółów.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 14:58:34 pm wysłana przez Jurass »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8112 dnia: Listopada 04, 2008, 14:57:53 pm »
Ku*wa, ludzie, proszę Was. :lol: :lol:

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8113 dnia: Listopada 04, 2008, 15:01:54 pm »
Nieźle się bawię oglądając te posty. ;D niepohamowane spazmy..

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8114 dnia: Listopada 04, 2008, 15:03:26 pm »
:???:

Posiadane konsole: Xbox 360

Zdolność do argumentowania swoich poglądów :  :???:

Jakiś związek?

Tak kuwa , i co Ci do tego ?  :???:

Cytat: Stalker
Ej  , spokój bo zara żyłka pierdząca Ci pęknie  Laughing

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8115 dnia: Listopada 04, 2008, 15:06:55 pm »
tak naprawdę screen Spidey nie oddaje choćby 10% mocy Killzone 2.Popatrzcie na gify i podziwiajcie ten jakby nie mówić kunszt dewelopera.
mateo zapewne masz rację, jednak dla mnie ta gra nie wygląda tak rewelacyjnie jak niektórzy tutaj próbują nam wmówić.
Ja walczę tylko z tym. Doceniam dobre gry, nie ważne na jaką platformę, ale dostaję piany jak ktoś mi wmawia coś co dla mnie nie jest prawdą.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8116 dnia: Listopada 04, 2008, 15:09:50 pm »
Iras---> Girsy 2 też nie wyglądają jakoś niebotycznie, choć moim zdaniem lepiej prezentują się na fotkach  :cool:

Sorry, ale jeśli dla Ciebie najładniejsze gry na klocku i PS3 nie wyglądają rewelacyjnie, kup sobie pieca i graj w Crysis, a nam oszczędź tych wywodów.

EDIT: I weź schowaj te stare zaskryptowane gify, bo to jest już żenada.

Dlaczego? Bo takiej animacji w żadnej innej strzelance nie ma?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8117 dnia: Listopada 04, 2008, 15:15:26 pm »
tak naprawdę screen Spidey nie oddaje choćby 10% mocy Killzone 2.Popatrzcie na gify i podziwiajcie ten jakby nie mówić kunszt dewelopera.
mateo zapewne masz rację, jednak dla mnie ta gra nie wygląda tak rewelacyjnie jak niektórzy tutaj próbują nam wmówić.
Ja walczę tylko z tym. Doceniam dobre gry, nie ważne na jaką platformę, ale dostaję piany jak ktoś mi wmawia coś co dla mnie nie jest prawdą.
Cóż , ja tylko starałem się pokazać coś co ma KZ2 ,czyli cienie dynamiczne/statyczne cy jak to tam się zwie generowane przez obiekty.
W KZ2 cień od barierki dla przykładu pada na postać , w Gearsach 1/2 nie, proste.
I nie tłumacz się mateo'wi , bo to domena winnych  :lol:

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8118 dnia: Listopada 04, 2008, 15:17:15 pm »
tak naprawdę screen Spidey nie oddaje choćby 10% mocy Killzone 2.Popatrzcie na gify i podziwiajcie ten jakby nie mówić kunszt dewelopera.
mateo zapewne masz rację, jednak dla mnie ta gra nie wygląda tak rewelacyjnie jak niektórzy tutaj próbują nam wmówić.
Ja walczę tylko z tym. Doceniam dobre gry, nie ważne na jaką platformę, ale dostaję piany jak ktoś mi wmawia coś co dla mnie nie jest prawdą.
Oczywiście szanuje twoje zdanie, ale nowy Killzone przynajmniej dla mnie wygląda obłędnie. ;)

ps.
nie jestem zaślepionym fanboy'em po prostu tak jest w rzeczywistości.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 15:20:45 pm wysłana przez mateo »

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8119 dnia: Listopada 04, 2008, 15:25:54 pm »
Iras---> Najładniejsze to może będą jak wyjdą i w nie zagram, na dzień dzisiejszy najładniejszy jest FarCry2  8)
Co do animacji jest spoko, ale ten skok przez płotek to smętny skrypt.

Jurass---> Skończ bo znów będę zmuszony zrobić ci massive damage  :lol:
Mam nadzieję że ta twoja analiza to był żart, bo jeśli nie to wytłumacz sobie i nam te światło na kombinezonie (ramię) helgasta, a jeśli to żart to jeszcze gorzej, bo widocznie brakuje ci już argumentów.

Mateo---> Szacunek, pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2008, 15:37:16 pm wysłana przez Spidey »