Autor Wątek: Death Stranding  (Przeczytany 82066 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #360 dnia: Grudzień 18, 2019, 15:36:22 pm »
No ta droga to była masakra, miałem taki szambo w głowie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. je**ny geniusz  :o
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2019, 17:55:11 pm wysłana przez gnysek »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #361 dnia: Grudzień 18, 2019, 17:50:48 pm »
Wez to w spoiler moze jednak ;)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #362 dnia: Grudzień 18, 2019, 18:02:02 pm »
Zmieniłem ;)

Chodzi mi od już od premiery po głowie BB Theme cały czas, to jest fajnie napisana piosenka, ten początek kojarzy mi się z różnymi filmami gdzie są takie futurystyczne produkty, jakby była z reklamy jakiegoś androida, lecznicy która potrafi przedłużać nasze życie, albo sielskich wakacji w zautomatyzowanym hotelu...


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #363 dnia: Grudzień 18, 2019, 20:13:37 pm »
Cały ost jest mega.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #364 dnia: Styczeń 04, 2020, 09:50:43 am »
No troszkę pracy to wymagało. Świetne jest to kurierowanie i budowanie swojej sieci.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #365 dnia: Styczeń 04, 2020, 15:00:33 pm »
A mówią, ze w postgame to już tylko chwila do platyny... Gratki, ja się ciągle zbieram do tego osiągnięcia, ale chyba wolę na razie ograć inne zaległości, bo zaraz FF i Cyberpunk :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #366 dnia: Styczeń 04, 2020, 15:06:43 pm »
Wszystko zależy ile się robiło wcześniej i jak bardzo zdążyłem rozbudować drogi i sieć tyrolek.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #367 dnia: Styczeń 04, 2020, 15:11:41 pm »
Ja w tyrolki niestety zacząłem inwestować dopiero jak wracałem z ostatniej, najdalszej lokacji. Więc teraz dopiero muszę je zbudować, po ponad 40 godzinach gry :P A dodatkowym problemem jest mała przepustowość jak się nie robiło za wiele side-questów :/

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #368 dnia: Styczeń 04, 2020, 15:13:02 pm »
No przepustowość to największy problem. Ja w pewnym momencie gry wywaliłem wszystkie inne moje budowle i poszedłem praktycznie w 100% w tyrolki i drogi.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 547
  • Reputacja: 41
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #369 dnia: Styczeń 20, 2020, 21:28:24 pm »
Death Stranding skończyłem chwile przed nowym rokiem, ale dopiero teraz mam czas naskrobać kilka drobnych słów.

Nie jestem fanem gier Hideo, nigdy nie przepadałem za Metalem mimo, że to klasyk gatunku, samo DS śledziłem tak z ciekawości, co tam Sony zbuduje z Kojimą, i że to produkcja z udziałem Sony, to zakładałem, że kiedyś jak będzie "promo", to nabędę tytuł. Życie jednak potrafi spłatać nam figla, chwile po premierze gry, nawaliła mi konsola, ruszyłem więc do sklepu po nowy nabytek, i tak trafiłem na edycję limitowaną Ps4Pro Death Stranding, zacna sobie myślę, biorę, a skoro edycja limitowana DS, to i z racji tej w pudełku znalazła się również i gra.

Gra odpalona, pierwsze wrażenia pozytywne, graficznie nie jakiś top, topów, ale bardzo ładnie, szczegółowo, przyjemne widoki prowokujące do zadumy, a same postacie zostały wykonane mistrzowsko, na temat fabuły nie będę się rozpisywał, wszystko już zostało tu w zasadzie powiedziane, reszty trzeba spijać bezpośrednio grając w DS, ponieważ zostanie wam ten tytuł w pamięci na długo, z gry która była mi generalnie obojętna, DS stało się grą roku, jak również jest w moim top gier życia. 

Gameplay tutaj Hideo wykonał niesamowitą robotę, bo jak wiemy dużo czasu będziemy spędzać na zwyczajnie  w świecie symulacji kuriera, a mimo to, wszystko trzyma się cały czas kupy z fabułą, trudno się do czegoś przyczepić, a samo dostarczanie setek paczek, nie jest nużące, chociaż ja jako gracz Euro Trucka byłem o to spokojny... to jednak planowanie drogi, trudności które nas podczas trasy spotykały, planowanie załadunku, jest co robić, jest ciekawie.

Fantastyczna ścieżka dźwiękowa, charyzmatyczne postacie, porywająca, przytłaczająca fabuła DS - w skrócie POLECAM
 

KAŻDEMU POSIADCZOWI POLECAM WEJŚĆ DO BAZY W CZASIE SWOICH URODZIN

Kilka fotek zapoznawczych, można spokojnie zaglądać. Realnie grałem około 180h.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jako, że  moje Pro było świeże, i zapomniało mi się odhaczyć niektórych opcji, przypadkiem podczas nagrywania share, nagrywał się również dźwięk z mojego pokoju :lol: 



Platynka bardzo przyjemna.



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #370 dnia: Styczeń 20, 2020, 22:02:20 pm »
Szanuję za cenzurę prewencyjna :D

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #371 dnia: Luty 08, 2020, 17:34:30 pm »
Gram sobie, nie lubię sand boxów ogólnie. Jednak ta generacja niestety zmusza mnie do grania w nie. I co mogę powiedzieć, jakie to jest dobre :D. I ten syndrom jeszcze tylko jedno zlecenie i idę spać i tak do 5 rano. 3 rozdział na razie bawię się wyśmienicie. Jedyna dziwna rzecz to potrafię sobie pięściami ukatrupić cały obóz mułów i spokojnie sobie go spenetrować od tak, ze 150 kg na plecach. Trochę za łatwo na normal, moim zdaniem.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #372 dnia: Luty 10, 2020, 10:21:46 am »
A myślisz, że dlaczego nazywają się "mułami" ? ;) Bo zamulają ;) Nie pamiętam już który rozdział jest trzeci, ale potem będą chyba bardziej agresywni. Aczkolwiek to wynurzeni są najgorszym przeciwnikiem w tej grze.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #373 dnia: Luty 10, 2020, 12:16:04 pm »
Ja mialem duzo wiecej problemow z mulami niz z BT's. Wynurzeni sa banalni do ominiecia, zwlaszcza pozniej jak jest wiecej mozliwosci.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #374 dnia: Luty 10, 2020, 12:21:20 pm »
Jak było terytorium mułów, to biegłem najbardziej skrajnie po granicy ich terenu i starałem się odbić sygnał, więc praktycznie na nich nie wpadałem, może stąd moje doświadczenie, że są mniej upierdliwi. Z drugiej strony - przez to praktycznie nie wykonałem zadań gdzie trzeba im coś zakosić.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #375 dnia: Luty 10, 2020, 12:22:52 pm »
Jak było terytorium mułów, to biegłem najbardziej skrajnie po granicy ich terenu i starałem się odbić sygnał, więc praktycznie na nich nie wpadałem, może stąd moje doświadczenie, że są mniej upierdliwi. Z drugiej strony - przez to praktycznie nie wykonałem zadań gdzie trzeba im coś zakosić.
A no to ja ogolnie tez tak robilem, zeby ich jak najwiecej unikac. Ale do platynki troche trzeba bylo sie z nimi poganiac.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 756
  • Reputacja: 118
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #376 dnia: Luty 10, 2020, 19:05:45 pm »
Też jestem w 3 rozdziale, i rzeczywiście syndrom jeszcze jednej "paczki" jest obecny! :D Gameplayowo rewelacja, narracyjnie jak na razie bardzo podobnie do MGSV, co mnie lekko zdziwiło, bo przecież Kojima jest teraz niezależnym twórcą i żadna chciwa korporacja go nie ogranicza, co sugerowałoby że MGSV jest jaki jest, przez mistrza geniusza Hideo... :> a nie przez Konami..? Ogólnie czuć MGS'a w tej grze, podoba mi się!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #377 dnia: Luty 10, 2020, 19:13:39 pm »
Przecież ta gra narracyjnie to jest inny świat niż mgsv...

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #378 dnia: Luty 10, 2020, 19:16:16 pm »
Jak lubie wszystkich Mułów unieszkodliwić i okraść im wszystko z obozu. Wczoraj oczyszczenie jednego obozu zajęło mi godzinę. Postawiłem sobie skrzynkę pocztową niedaleko obozu i nosiłem wszystko :D  Prawię tonę ceramiki wyniosłem :)

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 712
  • Reputacja: 34
  • Why so serious?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #379 dnia: Luty 10, 2020, 19:18:09 pm »
Mam cholerny problem z tym tytułem... Z tego co widzę, co piszecie to każdy się zachwyca, a mnie po prostu odstrasza to całe bieganie... Lubię gry od Kojimy - do pewnego momentu Phantom Pain byłem oczarowany, póki się nie okazało, że wszystkie misje trzeba przechodzić jeszcze raz i odpuściłem. Kiedyś ogram i może będę żałować, że nie zrobiłem tego wcześniej ale jak na razie odstrasza mnie ten cały symulator kuriera.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #380 dnia: Luty 10, 2020, 19:26:26 pm »
Jak lubie wszystkich Mułów unieszkodliwić i okraść im wszystko z obozu. Wczoraj oczyszczenie jednego obozu zajęło mi godzinę. Postawiłem sobie skrzynkę pocztową niedaleko obozu i nosiłem wszystko :D  Prawię tonę ceramiki wyniosłem :)

Spoiler gameplayowy, ale to rzecz ktora ciezko odkryc samemu:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mam cholerny problem z tym tytułem... Z tego co widzę, co piszecie to każdy się zachwyca, a mnie po prostu odstrasza to całe bieganie... Lubię gry od Kojimy - do pewnego momentu Phantom Pain byłem oczarowany, póki się nie okazało, że wszystkie misje trzeba przechodzić jeszcze raz i odpuściłem. Kiedyś ogram i może będę żałować, że nie zrobiłem tego wcześniej ale jak na razie odstrasza mnie ten cały symulator kuriera.
No nie jest to gra dla kazdego, ale przy odpowiednim podejsci chodzenia jest z czasem coraz mniej ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 756
  • Reputacja: 118
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #381 dnia: Luty 10, 2020, 19:43:44 pm »
Przecież ta gra narracyjnie to jest inny świat niż mgsv...

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Do 3 rozdziału to tak nie bardzo. Większość rozmów to codec, albo proste hologramy. Scenki były na początku i przy wyjściu z pierwszego obszaru + nie wiem z jakiej czapy ale jeszcze jedna była :

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem, może te postacie miają jakieś więkze znaczenie dla historii, ktorego jeszcze nie poznałem, ale śmiesznie to wyglądało, gdzie przez te 30-40h gry miałem 2 scenki, różnie rzeczy się działy, a tu scenka specjalnie dla tej parki :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 030
  • Reputacja: 55
  • KILLZOWN3D

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #383 dnia: Marzec 22, 2020, 20:56:51 pm »
No ja wczoraj doznałem lekkiego zdziwienia gdy w jednej notce przeczytałem
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Stężenie chilarium wzrasta, oj Kojima.....

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #384 dnia: Marzec 23, 2020, 17:44:21 pm »
Akurat sami preppersi to chyba bardziej aluzja do japońskich Hikikomori czy nawet spędzaniu czasu ze smartfonami zamiast na dworze, ale teraz tak wyszło, że wiele się nie różnimy od bohaterów w grze.

Oczywiście zawsze jak widzę w galeriach handlowych (teraz chwilowo nie widzę) panów z torbą Glovo na plecach to jest przez Kojimę uśmieszek :)

Kolejny dowód na to, że poza wykręconymi motywami w grach, Kojima mimo wszystko upycha tam dużo prawdy o świecie i można tam znaleźć ważne przesłania, mniej lub bardziej zakamuflowane.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #385 dnia: Marzec 31, 2020, 16:13:35 pm »
Skończyłem. Głowę mam jeszcze pełną rożnych myśli. Jednak to co czuję miałem po zakończeniu tylko kilku gier w życiu wymienię je Mgs1, Mgs 3, FFX, Schadow of the Collosus i właśnie Death Stranding. Człowiek siedzi skupiony, myśli jak tu poskładać wszystko w jedną całość a tu
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Noc 2:30 a człowiek siedzi i patrzy w ekran nie wiedząc co myśleć. Dawno nie było takiej gry.
I jedno pytanie czy myślicie że
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Brawo Kojima, brawo Sony, że zechciało wesprzeć i wydać taki projekt. Wielka gra.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 10 336
  • Reputacja: 162
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #386 dnia: Marzec 31, 2020, 18:28:55 pm »
Świetna gra, wraz z Sekiro i Days Gone to najlepsze co było w zeszłym roku.
Dałem co prawda 8+, ale nad wyższą notą do teraz się zastanawiam.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #387 dnia: Kwiecień 02, 2020, 10:18:38 am »
Co do rzeczy w spojlerach:

1.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
2.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sprawdzaliście już photo mode?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 756
  • Reputacja: 118
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #388 dnia: Lipiec 17, 2020, 00:36:36 am »
Przeszedłem i ja. Gameplay świetny, jednak narracja wypada... Dziwnie, cały czas miałem wrażenie że to jakiś popieprzony sen oglądam na ekranie, działo się tyle rzeczy w końcówce, a jakoś nie mogę koniec z końcem powiązać, cały czas się czegoś dowiaduję , ale o co chodzi, nie do końca wiadomo - masz tu kolejne szokujące info... Nie ma czasu na wyjaśnienia. Nie wiem czy to wina tłumaczenia, grałem napisy pl + głosy ori i za nic nie mogę wyzbyć się wrażenia, że to się kupy nie trzyma. Nieoczekiwany zwrot wydarzeń i motywacja głównego czarnego charakteru pozostawiają wiele do życzenia, jedyne tłumaczenie to - bo tak, tak było , jest i będzie. Jakoś grając w taki MGS 1-4 nie miałem takich problemów, a przypominam, że w tamtych grach o żadnej polonizacji nie mogło być mowy. Być może Kojima bez ekipy odpowiedzialnej za wsparcie przy produkcji poprzednich gier, nie jest wcale tak mocnym twórcą, za jakiego się uważa.

Prawdziwie mocnym punktem DS jest gameplay - pierwszy raz gramy w grę z otwartym światem, gdzie cały czas uczestniczymy w gameplayu. Zdecydowana większość gier sandbox robi to na zasadzie - masz tu ogromną mapę, jeśli chcesz zrobić coś konkretnego, idź do znacznika, tam zacznie się misja. Otóż w DS gameplay to samo przemieszczanie się. To im się na prawdę udało. Cały czas coś planujemy, po drodze znajdujemy przedmioty, które wymuszają zmianę trasy i kolejne trasy do przeanalizowania i zaplanowania. Tutaj DS ma u mnie ogromnego plusa.

Kolejna kwestia to wizualia. Po prostu bajka. Chyba niczego więcej mi w tym aspekcie nie potrzeba.

Ostatecznie grę oceniłbym na 8/10 - warstwa fabularna jest dla mnie zbyt chaotyczna i niepoukładana, spodziewałem się mocniejszego efektu końcowego. Dodatkowo prowadzenie fabuły za pomocą scenek jest bardzo nieregularne - początek  fajnie naświetlony , później długo nic, a na koniec znowuż kilkugodzinny festiwal filmowy. Koniec końców, niestety nie był to ten Mesjasz na którego czekałem.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #389 dnia: Lipiec 17, 2020, 10:49:59 am »
Niestety, Kojima już od Peace Walkera pogorszył swoją narrację w grach moim zdaniem, wiele zostawiając poza custcenkami, zależnie od gry na kasetach lub w mejlach. I to mi się też mniej podoba. Na szczęście DS mimo, że z otwartym światem i tak był nieco bardziej liniowy (tzn. przed nami zostawało ciągle coś do odkrycia w konkretnym miejscu, ale reszta pozostawała już otwarta) co dawało lepsze poczucie progresji niż większa swoboda w MGSV i przez to tempo gry było lepsze. Następna jego gra powinna wyjaśnić wszystko w kwestii bycia wizjonerem gier, czy wciąż nim jest, czy jednak wiek i presja otoczenia na pięcie się coraz wyżej nie powodują odwrotnego efektu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #390 dnia: Lipiec 17, 2020, 15:27:50 pm »
Znaczy dla mnie już wyjaśnił przy DS. Kto inny by się odważył na zrobienie takiej gry AAA za taką kasę, która w sumie nie wpisuje się w żadne ramy gatunkowe? Do tego, moim zdaniem, fabuła jest jasna i logiczna, a po trailerach wydawało się, że to będzie jedna wielka zagadka. Do tego nie pamiętam kiedy gra tak mnie sponiewierala emocjonalnie. Już czekam z niecierpliwościa na zapowiedz kolejnego projektu i już jest on na szczycie mojej listy najbardziej oczekiwanych gier, mimo, że nie wiem czym będzie ;)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #391 dnia: Lipiec 17, 2020, 19:39:40 pm »
Tak, jeśli chodzi o gry AAA nie ma drugiej takiej której twórca (lub twórcy) mogliby sobie pozwolić na takie dowolne szaleństwa jak Kojima.
Natomiast boję się trochę, że w kolejnej grze też będziemy chodzić w przykucu, korzystać z iDroida, będziemy kolekcjonować za wszystko punkty, ruszając na misję będzie menu wybierania ekwipunku i pojazdów na szarym tle, a cutscenki pełne będą flar od światła, wyłaniających się na chwilę postaci-zjaw i flegmatycznych momentami dialogów ;) chociaż znając Kojime i tak sprzeda to tak że człowiek będzie chciał zarwać noc aby skończyć grę ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 756
  • Reputacja: 118
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #392 dnia: Lipiec 18, 2020, 00:35:50 am »
Ja w końcówce się pogubiłem, właściwie to już od połowy zacząłem gubić wątek, po tym jak (uwaga, grube spoilery)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem już , czy to wszystko to brak umiejętności Hideo, celowy zabieg, czy kijowa polonizacja i tłumaczenie dialogów. Grając napisy pl i głosy eng, miałem wrażenie że oglądam transmisję na żywo z czyjegoś snu, gdzieś dzieje się multum rzeczy na raz i nie wiadomo o co tak na prawdę chodzi i dlaczego. Fabuła 2/10.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #393 dnia: Lipiec 18, 2020, 18:38:47 pm »
No to musiałes mocno nie uważać chyba, bo ja grałem po polsku i te rzeczy o których piszesz są wyjaśniane albo wprost albo w jakichś tekstach/nagraniach z tego co pamiętam.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 756
  • Reputacja: 118
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #394 dnia: Lipiec 19, 2020, 14:31:17 pm »
Dzisiaj sobie obejrzałem filmik "Explained" z DS, na dobrą sprawę to nic nowego się nie dowiedziałem. Może to nie kwestia mojej nieuwagi, a po prostu pewne kwestie zostały zwyczajnie bardzo powierzchownie potraktowane. Nie wiem, taki MGS4 godzinami tłumaczył graczowi o co chodzi z nanomaszynami, patriotami itp, tutaj zwyczajnie tego zabrakło.

Wszyscy cenimy twórczość Kojimy poprzez pryzmat genialnych MGS 1-4. Tak się składa, że przy tych częściach serii Hideo pracował z ludźmi, którzy na równi odpowiadali za scenariusz. Fukushima, Murata i Yano. Po MGS3 część z nich zaczęła się wykruszać, ostatecznie z ekipy MGS najdłużej ostał się jeden gość - Kenji Yano, który wkrótce też zniknął z napisów końcowych DS, mimo że przy okazji pierwszych trailerów figurował tam jako co-scenarist. DS nie opowiada swojej historii tak, jak dawniej robiły to gry z serii MGS, i moim zdaniem wyraźnie to widać.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2020, 13:36:47 pm wysłana przez andryush »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #395 dnia: Lipiec 23, 2020, 09:52:57 am »
Cóż, mimo wszystko Kojima chciał też na pewno odejść od klasycznych MGSów z którymi jest głównie kojarzony, stąd inaczej ukazywana fabuła. Silent Hills miało okazję być pierwszą od dawna większą zmianą w jego portfolio, nie udało się, więc zrobił DS który mam wrażenie realizuje parę rzeczy, na które zabrakło mu czasu w MGS V, albo których nie mógł tam dodać ze względu na rok wydarzeń i już mocno rozbudowaną fabułę poprzednich części. Teraz więc puścił wodze fantazji, opowiedział wszystko po swojemu, zostawiając pewną dozę do interpretacji, jak to miał w zwyczaju (chociaż kiedyś były to głównie motywacje bohaterów i ukryte przesłania, dziś dotyczy to też fabuły). Kojima jednak ewidentnie brnie w coraz bardziej ślamazarne cutscenki (kiedyś był dynamizm, szybka muzyka, dziś są smęty bohaterów i czasem zupełna cisza w tle), zostawianie coraz większej informacji poza główną fabułą (mejle, ukryte przedmioty, poboczne questy) i zbieractwo (czy to załogi czy przedmiotów). Mógłby jeszcze przed premierą PS5 rzucić jakimś teaserem nowej produkcji, DSa pokazywał gdy jeszcze rzekomo nie mieli jeszcze wybranego silnika do gry :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2020, 10:03:35 am wysłana przez gnysek »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #396 dnia: Lipiec 31, 2020, 08:58:50 am »
Kojima ponoć dogaduje się z Junjim Ito do wspólnego projektu. Może być mocno pojebanie  8)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #397 dnia: Lipiec 31, 2020, 13:40:20 pm »
Podobno jednak błąd tłumaczenia ;) Albo Koji zadzwonił i prosił o nie spojlerowanie za szybko ;)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #398 dnia: Grudzień 17, 2020, 15:55:50 pm »
Patrząc na nicki i ilość polubień, zastanawiam się jaki bot tak fajnie generuje unikalne komentarze. Death Stranding sie oberwało za darmowe DLC z motorem i okularami z Cyberpunka...


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 030
  • Reputacja: 55
  • KILLZOWN3D
Odp: Death Stranding
« Odpowiedź #399 dnia: Czerwiec 10, 2021, 23:06:14 pm »
Ciekawa ta zapowiedź wersji na PS5. Z jednej strony śmieszy podtytuł - director's cut od Kojima Productions? Hideo Kojima game? Albo uznał, że będzie to bardziej filmowe, albo doda jednak rzeczy, które wyleciały z gry z różnych powodów. Cała prezentacja natomiast - nie wiem, czy było to w grze, ale wszystko wygląda jak wstęp do Shadow Moses. Nie może to być przypadek i jeśli faktycznie okaże się to być teaser remake'u MGS1 to rewelacja. Czy jest to też potwierdzenie, że Kojima będzie nadzorował prace? W końcu musiałby wiedzieć o tym projekcie (choć Sony mogło poprosić go o "błogosławieństwo" jak From Soft przy okazji Demon's Souls, a teaser wyszedł przy współpracy).

Co do samego faktu, że nie będzie patcha, tylko oddzielna gra - zmiany muszą być większe, ale pewnie nie dość duże. Sony pewnie chce sprzedać dwa razy to samo, aby się odkuć za produkcję.