Autor Wątek: Elden Ring  (Przeczytany 2004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 017
  • Reputacja: -9978
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 03, 2021, 12:09:44 pm »
Kreator postaci wywalony, wybór broni wywalony, przebieranie się w szmatki wywalone, statystyki uproszczone do dziesięciu kulek które power upowały postać (czy jakos tak, nie pamietam). Zamiast prawilnie jak na serię przystało strzelać z patyczka laserami byłem zmuszany do machania jakimś pogrzebaczem i rzucania petardami, jak w teatrzyku na odpuście. Jeszcze tylko brakowało parasolki, żeby chronić swoje piękne lico przed podrażnieniami. Zamiast eksploracji i szukaniu nowych itemków z puli którą wywalili to boss z kulką, boss z dwoma kulkami, boss, boss i boss. Pomału jak jakaś wieża z serii DMC czy ogrodowy nindża a nie soulsy.
Dla mnie gra prostacka na tle "części poprzednich" i mi się zwyczajnie nie podobała. Jakoś tak się złożyło, że w tym czasie co dorwałem Sekiro, pojawił się port Path of Exile na PS4. I wolałem grać w to zgliczowane gówno w 1-15 fps niż pseudo soulsy, co by było nie do pomyślenia przy DS/DkS123/BB.

I jeszcze ta kamera:
https://youtu.be/3Tk03ncSJDE?list=PLU5c5YzX2iBYNknzhKTu-nmVh9nqSMIBi&t=1796

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 017
  • Reputacja: -9978
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 03, 2021, 18:56:34 pm »
Cytuj
    Longqi bangbangtang (previous Chinese leaker) shared some details about the trailer

This trailer is similar to the Project Beast and is for internal use only, lower quality than PB.

    That giant tree is the world tree he mentioned before, but it is only located in a certain kingdom and is not used to connect the whole world like the new God of war.

    The narrator of the trailer is an NPC in the game, and he shares the same voice actor with Patches.

    The castle at the beginning of the trailer is located in one kingdom, and the snow scene at the end is located in another kingdom. The character standing in the night is similar to the xanthous king.

    Giant who pulling a wagon is a reference to the Green man in Celtic mythology. That wagon must be pulled by these giants to move.

    The scene where the giant head is located may be a reference to Musbelheim in Norse mythology.

    Given that FS designed the bosses and the maps firstly, and designed the NPC and the player then, so the appearance of the bosses supposed not to change, but the location may change (In Project Beast, daughter of the cosmos appeared in the church)

    This trailer is very old, from 2020 or even 2019. The game will be released this year, and the final product won't look like this trailer, please trust Miyazaki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 103
  • Reputacja: 529
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 05, 2021, 09:47:36 am »
Kreator postaci wywalony, wybór broni wywalony, przebieranie się w szmatki wywalone, statystyki uproszczone do dziesięciu kulek które power upowały postać (czy jakos tak, nie pamietam). Zamiast prawilnie jak na serię przystało strzelać z patyczka laserami byłem zmuszany do machania jakimś pogrzebaczem i rzucania petardami, jak w teatrzyku na odpuście. Jeszcze tylko brakowało parasolki, żeby chronić swoje piękne lico przed podrażnieniami. Zamiast eksploracji i szukaniu nowych itemków z puli którą wywalili to boss z kulką, boss z dwoma kulkami, boss, boss i boss. Pomału jak jakaś wieża z serii DMC czy ogrodowy nindża a nie soulsy.
Dla mnie gra prostacka na tle "części poprzednich" i mi się zwyczajnie nie podobała. Jakoś tak się złożyło, że w tym czasie co dorwałem Sekiro, pojawił się port Path of Exile na PS4. I wolałem grać w to zgliczowane gówno w 1-15 fps niż pseudo soulsy, co by było nie do pomyślenia przy DS/DkS123/BB.

I jeszcze ta kamera:
https://youtu.be/3Tk03ncSJDE?list=PLU5c5YzX2iBYNknzhKTu-nmVh9nqSMIBi&t=1796
Ok, dzięki za info.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 030
  • Reputacja: 55
  • KILLZOWN3D
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 10, 2021, 21:51:34 pm »


Ja j***e, w końcu. 21 stycznia 2022 (a żartowałem sobie w zeszłym roku, że ta gra wyjdzie w 2022 ;) ). Obecna i stara generacja.

Co do samego trailera... Straszna szkoda, że to gra z poprzedniej generacji. Ciężko się na to patrzy, choć pod względem designu bywa cudnie, ale to właśnie sprawia, iż ciężko mi to przyjąć. Do tego to kolejne Dark Soulsy z open worldowym twistem. Wciąż czekam na coś nowego, jak swego czasu Bloodborne czy Sekiro.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 10, 2021, 22:41:09 pm »
Siemka. Pampers już zmieniony, ale będzie grane :D

https://twitter.com/BenjiSales/status/1403085451343314947?s=20

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 030
  • Reputacja: 55
  • KILLZOWN3D
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 10, 2021, 22:55:05 pm »
Demon's Souls na PS5 zepsuło mi ten tytuł na dwa sposoby - wizualnie i poprzez powielanie schematów. Myślałem swego czasu, że to Dark Souls 3 jest pełne "starych kawałków", tak na koniec serii. Teraz widzę kolejną grę z iteracją Artoriasa, olbrzymów, damy i jej rycerza, itd... Namco Bandai niestety prędko nie zrezygnuje z Dark Souls'ów.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 717
  • Reputacja: 258
  • You know Carcosa?
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 10, 2021, 23:00:25 pm »
Spokojnie mogliby napisać dark souls 4 i nikt by nie zauważył że to coś innego. Liczyłem na coś oryginalnego.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 825
  • Reputacja: 223
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 10, 2021, 23:04:35 pm »











pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 10, 2021, 23:23:51 pm »
Ta gra będzie opus magnum Fromsoftware, idealny blend Sekiro, Bb i DS   :puppy-eyes: Ja się ciesze na taki a'la fanservice, wszystkie pomysły kopiowane, ale wszystko to to są świetne motywy, opakowane w jeszcze lepsze projekty. Ja skisne do tego stycznia xD
I nie mogę się doczekać o co chodzi z tymi wymienialnymi rękami i jak to wplotą w gameplay i lore  8)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 030
  • Reputacja: 55
  • KILLZOWN3D
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 10, 2021, 23:49:59 pm »
Dla mnie taki fan service działał jeszcze jakoś w DkS3 (ale nawet tam pewne motywy to już za dużo). Kiedy widzę coś po raz 3/4 w grze od tego samego developera, na dodatek pełno tego, to robi się już słabo. Nawet design jest ostrym reusem, miejscami wygląda to tak - "bierzemy te dwie postaci, miksujemy i mamy nową". Domyślam się, że jak zagram, będę pewnie zadowolony, może nawet zachwycony. Na razie jednak jestem rozczarowany. Ta gra powinna była wyjść najpóźniej rok temu. Samo oczekiwanie było męczące i we mnie zabiło cały hype (zbyt wiele rozczarowań).

Miyazaki jak do tej pory odpowiadał za nowe IP. To mu wychodzi świetnie, sam mówił, że właśnie takie projekty interesują go najbardziej. Elden Ring to niby nowe IP, tylko nie czuć tego zbytnio, to ma być następca Dark Souls. Tego chce wydawca, bo ma lukę w swoim planie wydawniczym i przychodach. Tak ja to widzę.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 238
  • Reputacja: 16
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Elden Ring
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 11, 2021, 12:27:21 pm »
Cenega podesłała polską wersję trailera, chociaż to niewiele zmienia: