[...] na razie zapowiedziany na PS3 i PC. [...]Joystiq zauważa, że gra została nazwana "only console", czyli PC odpada.
Na IGN pisza co innego
http://ps3.ign.com/articles/989/989495p1.html
No sorry, ale na PC wszyscy grają w WoW. :lol:NIe prawda ;] Bardzo duzo MMO ma znaczenie - WoW ma najwiecej graczy, ale EVE Online, Lineage 2 i Knight Online zarabiaja baaaardzo duzo na siebie. Nowy LOTR tez zarabia, mimo ze troche graczy potracil w pierwszy paru miesiacach.
NIe prawda ;]Wiem wiem, ale IMO za duża konkurencja będzie na PC w gatunku MMO.
Square Enix has officially announced their PS3 exclusive Final Fantasy 14. The game will have online play and new modes not seen before in a Final Fantasy title. How much of a MMO it'll be isn't known, but it was once known as Rapture.
To jest strzał prosto w ryj Microsoftu.
Fanboye XO nie wmówią nam, że czarne jest białe - a białe czarne!!!
Myślę, że PC-towcy chętnie przesiądą się na kanapę - by zagrać w jakieś porządne MMORPG...
A jak rok temu M$ pokazał FFXIII to co było?? Tacy jak Ty pisali, że to strzał w Sony, że już po nich itp. a przecież FFXIII nadal był na PS3. Teraz jak FFXIV jest exem na PS3, a X0 może obejść się smakiem pokazujesz, że będzie też na PC. I co z tego? Czy PC to konsola? Czy PC rywalizuje bezpośrednio z PS3 tak jak X0? NIE! Tak więc jak najbardziej jest, to cios wyprowadzony prosto w M$ i jego konsole.
A co do samej gry- na mnie zrobiła wrażenie. Miała klimat itp. tylko jedna rzecz mi się nie podoba, że to Online, i jeśli trzeba będzie płacić abonament, to ja sobie odpuszczę. Jak będzie za to darmowe granie, to pomyśle nad kupnem.
A Ty to co?To jest strzał prosto w ryj Microsoftu.Jedynym fanbojem w tym temacie jesteś Ty. Strzał w ryj chyba dostało sony.
Fanboye XO nie wmówią nam, że czarne jest białe - a białe czarne!!!
Ciekawi mnie jak mmorpg na klocka by miało wyglądać ? RB / Siege a aglagla krzyczy Czekajcie!!! Muszę zmienić płytę.
Sony straciło ekskluzywnosc FF13, ale jednocześnie utrzymali Versusa i dostaną jako jedyni FF 14 w 2010 roku(PC-towcy poczekają) - jak dla mnie wyszli na interesach ze SE całkiem nieźle...
Zaciśnij zęby, zażyj krople na serce i obejrzyj jeszcze raz konferencje Sony.Sony straciło ekskluzywnosc FF13, ale jednocześnie utrzymali Versusa i dostaną jako jedyni FF 14 w 2010 roku(PC-towcy poczekają) - jak dla mnie wyszli na interesach ze SE całkiem nieźle...
Można jakieś źródło potwierdzające tę informację? czy są to prywatne odczucia :lol: :lol: :lol:
Microsoft również dostanie swoją wersję.Zauważyłem, że jak gra na Xboksa 360 jest również na PC to jest Xboxowy exclusive (no bo chodi tylko pod Windą), ale jak jest na PS3 i na PC to już nie jest exclusive. Hmm...
Co do gry to szybko zostanie olana przez graczy. Za duża konkurencja.
Ja? normalny użytkownik :cool:, który nie ma klapek na oczach jak poniektórzy w tym temacie. Co do zmieniania płyt to trzeba byś naprawdę ograniczonym żeby takie głupoty pisać. Ciekawostka, o której chyba nie wiedziałeś http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6307Ograniczonyto jest nośnik w pewnym sprzęcie i nie wiem czemu podajesz grę z PS2 czyli poprzednia generacja jako przykład?Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Póki co mamy zapowiedź MMORPG na PS3 - nie na XO!
Przypomne, że były plotki zarówno o WoW jak i LotRO na konsole M$, ale wygląda na to, że to Sony szybciej zareagowało na nadchodzący trend.
Gry MMO na konsolach to przyszłość!
Póki co mamy zapowiedź MMORPG na PS3 - nie na XO!
Przypomne, że były plotki zarówno o WoW jak i LotRO na konsole M$, ale wygląda na to, że to Sony szybciej zareagowało na nadchodzący trend.
Gry MMO na konsolach to przyszłość!
Ohhh tak przyszlosc... pisanie wiadomosci na padzie... ogarnianie skilli na padzie... ogolnie ogarnianie MMO na padzie... przyszlosc?
To ja chyba jednak wole zostac w przeszlosci.
MMO na konsolach nie maja prawa istniec bez odpowiedniego kontrolera...
To był niezły klin w dupsko M$. Posiadacze X0 jarali się FFXIII a tu Sony wyjechało z exem na FFXIV. Niezła była reakcja publiczności.
FFXIV will be coming to the PS3 & PC. They are currently considering other hardware (including Microsoft hardware!)Square Enix E3 2009 Press Conference
To był niezły klin w dupsko M$. Posiadacze X0 jarali się FFXIII a tu Sony wyjechało z exem na FFXIV. Niezła była reakcja publiczności.
Klin dopiero będzie jak FFXIV będzie również zapowiedziane na X360 :lol: :lol: :lol:CytujFFXIV will be coming to the PS3 & PC. They are currently considering other hardware (including Microsoft hardware!)Square Enix E3 2009 Press Conference
Co do samej gry to jak wyżej forumowicze 8) wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę. Chyba, że gra będzie na tyle uboga, że w niczym te ograniczenia nie będą przeszkadzać.
Co do samej gry to jak wyżej forumowicze Cool wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę.Oczywiście na X360 pad nie był by problemem co? :P
To był niezły klin w dupsko M$. Posiadacze X0 jarali się FFXIII a tu Sony wyjechało z exem na FFXIV. Niezła była reakcja publiczności.
Klin dopiero będzie jak FFXIV będzie również zapowiedziane na X360 :lol: :lol: :lol:CytujFFXIV will be coming to the PS3 & PC. They are currently considering other hardware (including Microsoft hardware!)Square Enix E3 2009 Press Conference
Co do samej gry to jak wyżej forumowicze 8) wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę. Chyba, że gra będzie na tyle uboga, że w niczym te ograniczenia nie będą przeszkadzać.
Dlatego Sony zaprezentowało możliwości MotionPad'a.
CytujCo do samej gry to jak wyżej forumowicze Cool wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę.Oczywiście na X360 pad nie był by problemem co? :P
IMO dało by radę, jak by twórcy chcieli to pewnie nawet bez problemów, ewentualnie kupiło by się klawiaturkę za 20-30zł.
W Japonii pewne jest jedno, sprzedaż PS3 skoczy w górę i to sporo.
Q: What influence have games like World of WarCraft have on the development of FFXIV?Bleh to juz mnie nie interesuje. WoW to syf, tak jak i kazdy MMO dla casuali [np Free Realms].
A: As with WoW, we want to aim a bit for the casual user. However, we don't want to make a copy of WoW. We believe we will have things that are unique and will stand out from that game.
To był niezły klin w dupsko M$. Posiadacze X0 jarali się FFXIII a tu Sony wyjechało z exem na FFXIV. Niezła była reakcja publiczności.
Klin dopiero będzie jak FFXIV będzie również zapowiedziane na X360 :lol: :lol: :lol:CytujFFXIV will be coming to the PS3 & PC. They are currently considering other hardware (including Microsoft hardware!)Square Enix E3 2009 Press Conference
Co do samej gry to jak wyżej forumowicze 8) wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę. Chyba, że gra będzie na tyle uboga, że w niczym te ograniczenia nie będą przeszkadzać.
Dlatego Sony zaprezentowało możliwości MotionPad'a.
Nie wydaje mi się żeby sii lot byl użyty do tej gier. Nie sprawdziłby się w ogóle.
Co do samej gry to jak wyżej forumowicze 8) wspomnieli MMO bez odpowiedniego kontrolera (pad na pewno nim nie jest) i komunikacji na pewno się nie sprawdzi na dłuższą metę. Chyba, że gra będzie na tyle uboga, że w niczym te ograniczenia nie będą przeszkadzać.
Q: What influence have games like World of WarCraft have on the development of FFXIV?
A: As with WoW, we want to aim a bit for the casual user. However, we don't want to make a copy of WoW. We believe we will have things that are unique and will stand out from that game.
Tak , a ile było płaczu ,że w fps się nie da grać na padzie , a teraz co?
pisanie wiadomosci na padziKomunikacja głosowa to pies? Byle jaka klawiatura na USB to pies?
Komunikacja głosowa to pies?Komunikacja glosowa na 100+ osob? :> No i klawa przy padzie troche niewygodna, ale zawsze jakies wyjscie.
A co do szybkiego menu kontekstowego, to patent ze stareńkiego BG: Dark Alliance robi robotę. 16 skilli na raz do szybkiego egzekwowania (Lki i Rki + /\, [], O, X).
Podczas konferencji Sony mogliśmy usłyszeć, że PlayStation 3 dostanie na wyłączność Final Fantasy XIV - grę MMORPG w dobrze znanym uniwersum. Square Enix widzi jednak całą sytuację nieco inaczej. Jak donosi Shacknews, Shinji Hashimoto (wiceprezes SE) powiedział podczas swojego wystąpienia na E3, że jego firma "rozważa aktualnie wszelkie dostępne opcje" i jasno dał do zrozumienia, iż nie należy mówić o wyłączności dla platformy Sony, bo możliwe jest także wydanie dla konsoli Xbox 360. Jeśli komuś znudziło się Final Fantasy XI, to być może pogra w przyszłym roku w "czternastkę" nie tylko na PS3 i PC.onlinecenter.pl
Komunikacja glosowa na x0 jest, wiec nie widze potrzeby podpinania klawiaturyTo widac, ze nigdy nie grales w MMO ;] Chaty to naprawde wazna i intergralna czesc MMO, do tego musza byc latwo przelaczalne, bo kanalow z ktorych korzysta gracz jest conajmniej kilka. Poza tym standartowa komunikacja glosowa z X0 i PS3 tez nie wystarcza, ja szczerze mowiac to nie wiem jak oni rozwiaza voice dla 100+ ludzi naraz - chyba, ze SE bedzie mialo oddzielny serwer do komunikacji glosowej, a funkcja bedzie wbudowana in-game, bo serwery PSN/XBL nie dadza rady.
MAG to zly przyklad, bo tam komunikacja glosowa z tego co pamietam ogranicza sie do squaduW sumie fakt, to był zły przykłąd, ale w jakimś FPSie jest zrobione tak, że słyszy się tylko graczy, którzy są blisko Ciebie. To jest imo dobre rozwiązanie.
Killzone 2 :PCytujMAG to zly przyklad, bo tam komunikacja glosowa z tego co pamietam ogranicza sie do squaduW sumie fakt, to był zły przykłąd, ale w jakimś FPSie jest zrobione tak, że słyszy się tylko graczy, którzy są blisko Ciebie. To jest imo dobre rozwiązanie.
No sorry, ale na PC wszyscy grają w WoW. :lol:AoC, też ma sporo wielbicieli. W FF XI grało mi się nad wyraz przyjemnie, stąd FF IV będzie brawurowym synonimem pożeracza wolnego czasu.
CytujKomunikacja glosowa na x0 jest, wiec nie widze potrzeby podpinania klawiaturyTo widac, ze nigdy nie grales w MMO ;] Chaty to naprawde wazna i intergralna czesc MMO, do tego musza byc latwo przelaczalne, bo kanalow z ktorych korzysta gracz jest conajmniej kilka. Poza tym standartowa komunikacja glosowa z X0 i PS3 tez nie wystarcza, ja szczerze mowiac to nie wiem jak oni rozwiaza voice dla 100+ ludzi naraz - chyba, ze SE bedzie mialo oddzielny serwer do komunikacji glosowej, a funkcja bedzie wbudowana in-game, bo serwery PSN/XBL nie dadza rady.
MAG to zly przyklad, bo tam komunikacja glosowa z tego co pamietam ogranicza sie do squadu.
Bohater jest punktem srodkowym kola i cale pole tego ow kola bedzie zasiegiem , jesli jakis inny gracz znajdzie sie wew. tego okregu bedzie slyszal co mowi do niego nasz gracz. Im blizej srodka tym glosniej i wyrazniej. A np. jesli bedzie w grze komunikacja radiowa to pomysl z GTA - Tel -> GT gracza do ktorego chcemy dzwonic i jest.Super, a co w przypadku jak chcesz porozmawiac z dwoma/trzema osobami na priv + w razie czego obserwowac chat clanowy. Albo jak wyobrazasz sobie skordynowaniei siege'a jakiegos zamku, czy co tam bedzie w finalnej grze, z paru stron przez taki voice chat?
CytujBohater jest punktem srodkowym kola i cale pole tego ow kola bedzie zasiegiem , jesli jakis inny gracz znajdzie sie wew. tego okregu bedzie slyszal co mowi do niego nasz gracz. Im blizej srodka tym glosniej i wyrazniej. A np. jesli bedzie w grze komunikacja radiowa to pomysl z GTA - Tel -> GT gracza do ktorego chcemy dzwonic i jest.Super, a co w przypadku jak chcesz porozmawiac z dwoma/trzema osobami na priv + w razie czego obserwowac chat clanowy. Albo jak wyobrazasz sobie skordynowaniei siege'a jakiegos zamku, czy co tam bedzie w finalnej grze, z paru stron przez taki voice chat?
A jaki problem zrobić kanał dla całej ekipy robiącej siege'a, np dla 128 graczy?Ale glosowy czy tekstowy?
głosowyA jaki problem zrobić kanał dla całej ekipy robiącej siege'a, np dla 128 graczy?Ale glosowy czy tekstowy?
lol chat głosowy na siege'u dla 100 osób. Byłby to burdel jakich mało. W takim wypadku tekstowy sprawdza się o wiele lepiej. Wiadomości można przeczytać kilkakrotnie oraz przewinąć chat, poza tym nie każdemu chce się wtedy pisać i bałagan jest o wiele mniejszy. Głosowy sprawdza się w drużynach 10 osobowych.Tja ;] Sprobuj zachowac porzadek na chacie na ktorym jest 100 osob GL :] A na glosowym nie ma burdelu, uwierz mi ;], poniewaz jak wiecej niz jedna osoba cos mowi naraz to nie mozna nic zrozumiec. Poza tym jak opieprzasz kogos glosowo to bardziej to do niego dociera niz jak napisze 'STFU'.
Chodzi mi o to że niewiele osób przykłada wagę do prawidłowej konfiguracji chatu głosowego i chociażby w KZ gdzie nie rozmawia 100 osób i tak co chwilę słychać czyjąś muzykę z pokoju, echo lub szczekanie psa sąsiada. ;)Nie porownuj FPS'a do MMO, to kompletnie inny poziom rozgrywki. By bawic sie w FPS nie trzeba komunikacji glosowej [nie mowie o klanowkach, bo to co innego], ale w MMO nie gra sie samemu, tam chodzi by wspolpracowac i to jak najlepiej z jak najwieksza iloscia ludzi - bez voice'a nie da sie zgrac niczego wystarczajaco dobrze - taka prawda.
Rozumiem to. Grałem trochę w MMO i wiem że chat głosowy jest potrzebny. Chodzi mi tylko o to że 100 osób to trochę za dużo na jeden kanał. W konsekwencji ciężko może być bez klawiatury.Eeee tam za duzo :P W EVE Online mamy do 500 na jednym kanale podczas ofensyw :P
A recent help wanted sign on Square Enix?s site requesting game testers and game masters may indicate that we?ll see a beta test for Final Fantasy XIV come this fall. While the job offer doesn?t specifically mention FFXIV, it does ask its applicants to be well versed in FFXI and to have a passion for MMORPGs.
The game master positions are scheduled to start mid-September, which could lead many to believe a beta test would launch at the same time. The development team behind FFXIV claims it has been working on the game for five years. It also wants a longer beta period than FFXI, which was four months. While this doesn?t confirm a fall beta test period, it certainly makes for a strong rumor.
We return to Vana'diel to scope out the secrets hidden inside this monumental trailer.
Little has been known about Final Fantasy XIV since its shock announcement at this year's E3 in Los Angeles. However, a Japanese magazine has just published some fresh information, which details some jobs, as well as the names of some of the races that will appear in the game.
Final Fantasy XIV RoegadynFinal Fantasy XIV HyuranFinal Fantasy XIV LalafellFinal Fantasy XIV Black MageFinal Fantasy XIV GalkaFinal Fantasy XIV Races
The first few screenshots show what looks like some names of the races. The first is a Galka, which is now called Roegadyn, the second is a Hume, now called Hyuran, with the third being a Tarutaru, now called Lalafell.
In terms of Jobs, the Samurai was shown in the original trailer, but these scans show off the Black Mage (BLM) and Paladin (PLD) classes. Both of which are familiar favourites with players of Final Fantasy XI.
The final scan shows that all of the Final Fantasy XI races will indeed be represented in Final Fantasy XIV. It doesn't mention if any new races will be added, however.
In a video interview published by Famitsu, Square Enix has revealed a few more details on its next MMO, Final Fantasy XIV - including the surprising revelation that it will not feature experience points or a levelling system.
"This time, there will be no experience points or level system," said producer Hiromichi Tanaka in the interview, which you can watch on YouTube or read about on Scrawl. "It will be a different system altogether."
FFXIV's director Nobuaki Komoto told Famitsu that Square Enix wants "people who may never have tried an online game before have the freedom to try many different things and tackle any number of quests and grow naturally from their experiences... That's our priority: players enjoying the process of character growth."
Komoto hinted at the way character advancement might work when he discussed the game's job system. Considered a strength of Square Enix's last MMO, FFXI - which allows players to combine character classes, and expand them with sub-jobs - it will return, but in a new form based around the weapons and equipment players choose to use.
"We believe the main factor behind Final Fantasy XI's lasting appeal is the job system," said Komoto. "However, the system will become something completely different. The focus here will be on weapons. Your weapon will determine how you play. Your weapon will determine how you fight.
"We want to afford players enough variety to choose a different way to play on any given day. If they could practice one skill one day, they could work on another one the next," he added. This seems to suggest a skill-based advancement system, similar to Ultima Online's.
The interview touched on several other topics: according to Komoto, FFXIV will offer good possibilities for both solo and group play; the music will be composed in its entirety by FF stalwart Nobuo Uematsu; the setting will be "high fantasy" but more modern than FFXI's, with more advanced technology; the races will be familiar to FFXI players, but carry new names and other changes.
"You can trust that we plan to create a world of new possibilities that redefine the MMO. I hope you're looking forward to everything we have in store," Komoto concluded.
Analiza trailera z E3 09
http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-final-fantasy/52439?type=flvCytujWe return to Vana'diel to scope out the secrets hidden inside this monumental trailer.
Ktoś wie co się stało z tematem FFXIII?Przeszedł do działu Multiplatform...
That's the very basic plot behind Final Fantasy XIV, the PS3/PC online RPG that Square Enix revealed at this year's E3. Now Square Enix is ready to reveal more of the goods, and in this week's issue of Famitsu magazine, game director Nobuaki Komoto offered some of the first really concrete details behind the MMORPG's gameplay. Here are the details:
- Eorzea, the continent where players begin their game, is a small continent with several surrounding islands. Time passes, and weather changes, on a regular basis in this world, with one in-game day currently set to be about an hour of realtime. This exact figure may change, but as Komoto puts it, "it won't be like Eorzea will be night for hours because it's nighttime in reality... I want FFXIV to be enjoyed even by those who can play only a short time out of the day, so I'd like the sort of time schedule such that it's always a different experience timewise when you login to Eorzea."
- Eorzea is home to five races which, although they have different names, look quite a bit like the races in Final Fantasy XI. You have the Hyuran (Hume in FFXI), Miqo'te (Mithra), Lalafell (Tarutaru), Elezen (Elvaan) and Roegadyn (Galka), and as you'd expect, you can fully customize the look your character no matter what race he or she's a member of. Hyuran are further divided into "midlanders" and "highlanders," and Miqo'te are divided into the diurnal Sunseekers and the nocturnal Moonkeepers, though how this affects gameplay is still under wraps.
- FFXIV's "armory system" is what defines your character's growth. The game has four broadly defined "job skills" -- Fighter, Sorcerer, Gatherer and Crafter -- each of which has a variety of more specific classes (Swordsman, Blacksmith, Caster, etc) attached to it. You can change your class instantly simply by changing your weapon and armor, and as you fight and complete quests with that equipment, your character will advance in that class. You're free to concentrate entirely on one class, or try to balance yourself out among all the job skills.
This armory system isn't exactly like the "job" concept that most Final Fantasy games work under. "The way I see it, the player can define how his own job works," says Komoto. "For example, if you have the Swordsman skill, that's enough to let you play by yourself, but if you've also raised your Sorcerer skill enough to unlock that skill's healing magic, that'll make solo play a lot easier for you. You can carry enough equipment around at any given time to change your style freely, and the system makes this easy by letting you change sets of equipment all at once."
- This skill and class system largely replaces the traditional RPG concepts of levels and experience points in FFXIV. Instead of worrying about EXP, "I think the main thrust will be raising the skills you have at hand," as Komoto puts it. You'll probably still have to engage in good old-fashioned MMORPG grinding to improve your character, though.
- FFXIV's quest system involves visiting Eorzea's guild and receiving work passes from the guildmaster. Other players can cooperate with you, and everyone can put their passes together to involve the entire gang in a sort of mini-campaign. The available passes change at regular intervals, and completing a single quest from one of these passes will be a relatively short process -- Komoto estimates it at around half an hour or so. "You don't need a set number of people for each quest," he said. "That you can work out by yourself with the other players in the guild, since they're all there for the same goal."
Square Enix?s Global Online Producer Sage Sundi recently confirmed to OneLastContinue that Final Fantasy XIV Online will support cross-platform interactivity for players. This means that both Playstation 3 and PC users will be able to interact with each other across the different platforms. Mr. Sundi explained that cross-platform interactivity often causes problems with online identities, so the team is looking into implementing a name/surname system into the game to allow players with the same identity to have a dual name. This would hopefully put a stop to arguments about identity theft.
Sage also went on to say that the Playstation 3 version of Final Fantasy XIV will have full keyboard and mouse support. This will make Final Fantasy XIV the second full-scale Playstation 3 game to implement such a feature.
Square Enix has released the trailer for their upcoming PlayStation 3 and PC MMORPG, Final Fantasy XIV today during the Tokyo Game Show currently going down in Japan. The trailer mixes in gameplay visuals with CG and tells its story remarkably. It's a must watch for RPG and MMORPG fans.
The 2010 RPG promises new innovation including the ability to switch jobs at will, level up weapons and not characters, and experience a whole new type of MMORPG.
The Application for the PC version of the Final Fantasy XIV beta is now available. PS3 owners are left out at this time, but it does look like there will be a beta sign up eventually.
When the TGS09 trailer for Final Fantasy XIV hit the web, there was a disclaimer about a beta test at the very end of the video. In the past it was stated that there would be no beta test for the PS3 version of XIV. There have also been reports claiming that there will be a beta but it will initially be for the PC only. If the fine print on the PC sign up page is any indication, it looks like there will indeed be one in the future.
The current tester recruitment is for the Windows version of the FINAL FANTASY XIV Beta Test only. Details regarding recruitment for the PlayStation 3 version will be released at a later date.
It’s not much information, but it’s good to know that PS3 owners will be able to try Square Enix’s latest MMORPG before it releases.
Square Enix has begun allowing users to sign up for the Final Fantasy XIV Beta today - the same day Final Fantasy XIII launches in Japan.
The official beta website indicates that the recruitment is for the Windows version of FF14 only - a PS3 version will follow on a later date.
You can sign up for the beta at the FF14 website.
Square Enix's upcoming MMO Final Fantasy XIV features a character editor that can be described as robust — with emphasis on bust.
The creator allows for a variety of skin tons, eye colors, lip colors, hair colors and styles, tattoos, facial scars as well as waist, hip and bust size. Of course, these sorts of character creators have become increasingly standard and now they're in FFXIV.
Square Enix have said that phase one of the Final Fantasy XIV Beta is unlikely to reach the PlayStation 3, but are hoping for phase two to support the console.
"We may not make it in time for phase 1 of the beta, but around phase 2 of the beta we believe we will be able to support PS3." said producer Hiromichi Tanaka, who was interviewed in the latest issue of Dengeki Magazine.
he Final Fantasy XIV beta is finally here! Those who have active beta accounts will be able to hop into the latest Final Fantasy MMO starting tomorrow, July 10. While the beta is still closed, meaning it's not yet freely available to everyone, it's great to see things progressing and I'm sure those with invites will be shaking in anticipation for tomorrow.
Nic już nie kupie od tych frajerów.no problem w tym że oni mają pod sobą Eidos...czyli Lara Croft, Just Cause i Hitman.
co cieakwe, squersi byli tego doskonale swiadomi - stad zakaz recenzji chyba az przez miesiac od premiery. chcieli zlapac jak najwiecej frajerow, zanim sprawa sie "sypnie".Zamiast tworzyć taki niewypał, przeznaczyliby pieniądze i czas z tego tytułu na inny projekt, np. FF Versus XIII. :mad: Bandyci. :mad:
Może po dwóch niewypałach (FFXIII i FFXIV) wreszcie się obudzą.co cieakwe, squersi byli tego doskonale swiadomi - stad zakaz recenzji chyba az przez miesiac od premiery. chcieli zlapac jak najwiecej frajerow, zanim sprawa sie "sypnie".Zamiast tworzyć taki niewypał, przeznaczyliby pieniądze i czas z tego tytułu na inny projekt, np. FF Versus XIII. :mad: Bandyci. :mad:
Biorąc pod uwagę tendencje spadkową jaką widzimy od dłuższego czasu, przestaje oczekiwać że Versus będzie dobrą grą.No nie będzie dobrą grą. Będzie świetną grą.
co cieakwe, squersi byli tego doskonale swiadomi - stad zakaz recenzji chyba az przez miesiac od premiery. chcieli zlapac jak najwiecej frajerow, zanim sprawa sie "sypnie".Nie śledziłem losów XIV, ale naprawdę Square wydało taki "zakaz"/"prośbę"? I media na to poszły?
co cieakwe, squersi byli tego doskonale swiadomi - stad zakaz recenzji chyba az przez miesiac od premiery. chcieli zlapac jak najwiecej frajerow, zanim sprawa sie "sypnie".Nie śledziłem losów XIV, ale naprawdę Square wydało taki "zakaz"/"prośbę"? I media na to poszły?
"Dziennikarstwo" growe :lol:
http://n4g.com/news/619907/square-enix-dont-review-ff14-players-38-site-nsfw
Biorąc pod uwagę tendencje spadkową jaką widzimy od dłuższego czasu, przestaje oczekiwać że Versus będzie dobrą grą.No nie będzie dobrą grą. Będzie świetną grą.
A tak na serio, to budzę się czasami w środku nocy, zlany zimnym potem a w głowie biegają mi myśli "Spierdolą Versusa, spierdolą Versusa..."
Nie śledziłem losów XIV, ale naprawdę Square wydało taki "zakaz"/"prośbę"? I media na to poszły?
"Dziennikarstwo" growe :lol:
Wstyd. Square się stacza.
Wstyd. Square się stacza.Od czasów fuzji z enixem square miało wiele wpadek z korupcją i kupowaniem recenzji, nawet w Famitsu. Teraz to już przegięcie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A powinno iść ponad 3.
Ej, ale to na PC czy PS3?
Te kody chyba każdemu wysłali bo ich mam już z siedem, także jak ktoś chce. PS3 oczywiście.Poproszę, bo nie dostałem :-(
Te kody chyba każdemu wysłali bo ich mam już z siedem, także jak ktoś chce. PS3 oczywiście.Poproszę, bo nie dostałem :-(
Jeśli dobrze policzyłem, na padzie jest przygotowane 128 skrótów pod /skille/. :)
Teraz nawet wygląda, jakby stało w miejscu, a czas 457 minut :/
Loozik, ale dałem Cancel i zacząłem jeszcze raz pobierać. Jak znów się powtórzy, to chyba na noc zostawię, bo teraz idzie ~0,7MB/s :lol:Teraz nawet wygląda, jakby stało w miejscu, a czas 457 minut :/
Ryo jak coś to jestem na serwerze Moogle(EU) ;)
Zobaczę jak teraz pójdzie, ale wolę chyba odpalić NieR, a to sobie wieczorkiem ściągnąć. Bo tak to cały dzień w pytę. A ostatnio u mnie SE plusuje - mega trailery FFXV, beta FFXIV, NieR. Jest git.Trzeba próbować, bo u mnie kilka razy przy próbie potwierdzenia rejestracji na ps3 wyskakiwał komunikat:
Z poziomu bety załóż nowe. Ja nie pamiętałem starego loginu i hasła, założyłem nowe i od razu szybko wszystko weszło.Jeszcze tak nie próbowałem, bo mi coś z poziomu bety muli net. Dzisiaj obadam. Dzięki.
Nie wiem czy tak powinno być i po prostu to w cholerę długo będzie trwało, ale wrzuciłem jeszcze raz.Teraz przeszło normalnie.
Chciałem wczoraj ściągać wieczorem, ale miałem cały czas komunikat, że serwer nie odpowiada. Muszę dziś spróbować.No ja już stworzyłem sobie postać, tak żeby jak najmniej przypominała pedała, bo jak mnie Cancer na serwerze znajdzie, to będzie kazał zmieniać statusy.
(a chciałem Cactuara).Ja wbiłem na Cactuar, bo nie wiedziałem, że to coś zmienia, lol. Można to jeszcze jakoś zmienić?
Można to jeszcze jakoś zmienić?Ponoć nie :(
Do końca lipca w każdy weekend.
Norma w beta testach gier mmo.Nawet nie wiedziałem :lol:
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Beta Test Phase 3 Outline
Thank you for participating in the beta test for FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
We are pleased to announce that beta test phase 3 will begin June 14, 2013 (Friday), 2:00 a.m. (PDT) / June 14, 2013 (Friday), 9:00 (GMT). Phase 3 will include the long-awaited introduction of the PlayStation 3 version, as well as the city-states of Limsa Lominsa and Ul'dah. There will also be new FATE and dungeons, changes to the battle system, and a number of adjustments based on player feedback from phase 1 and 2.
Testing for phase 3 will be conducted according to the following schedule:
Test 1 - June 14, 2013 (Friday), 2:00 a.m. to June 16, 2013 (Sunday), 2:00 a.m. (PDT) / June 14, 2013 (Friday), 9:00 to June 16, 2013 (Sunday), 9:00 (GMT)
Large-scale checks of core PlayStation 3 functions
Operation of multiple data centers
Checks for stability in light of increased content
Checks for increased server load due to battle system revisions
In addition to the establishment of regional data centers and the above test objectives, the first phase 3 test will place emphasis on world stability and functionality on the PlayStation 3.
Critical issues reported by players will be addressed immediately, or by the start of the second phase 3 test at the latest.
Test 2 - Schedule TBA
Transfer of character data from Version 1.0
Once the PlayStation 3 version has been confirmed stable in the course of Test 1, we will move on to Test 2 which will include character data transfers and the addition of worlds from Version 1.0.
Test 3 - Schedule TBA
Test of the Duty Finder player matching system
If there are no major problems with the transfer of character data from Version 1.0, all subsequent tests will include the Duty Finder. Although limited in functionality, large scale stress tests of the matching system will be conducted.
Final Test - Schedule TBA
Once all key objectives for beta test phase 3 are complete, a final test of the game engine will be conducted to ensure server stability. During this test, worlds are scheduled to remain online for several days.
Final adjustments in preparation for release will be made during beta test phase 3, and your feedback will be invaluable as we conduct the tests outlined above.
Certain circumstances may necessitate the change of test objectives and scheduling. Should any schedule changes be necessary, an announcement will be made.
We thank you for your participation in the beta test, and hope you enjoy the experience!
This page lists the options for your FINAL FANTASY XIV service account.
All option services are currently unavailable.
Szkoda, że trzeba bulić miesięcznie za to.To prawda, trochę kiepsko, a pewnie skończy się to tak jak było z DC Universe Online i przejściem na F2P.
FF w takich klimatach nastawiony na single byłby pewnie kozacki. :(
Niestety poza bodajże jednym czy dwoma MMO, które mają fizykę to system walki jest jaki jest - ja cie bije / ty mnie też.Dlatego mam nadzieję, że PSO2, a przede wszystkim MHO opuszczą japońskie/chińskie granice jako pozycję na PS4.
Niestety poza bodajże jednym czy dwoma MMO, które mają fizykę to system walki jest jaki jest - ja cie bije / ty mnie też.Dlatego mam nadzieję, że PSO2, a przede wszystkim MHO opuszczą japońskie/chińskie granice jako pozycję na PS4.
June 21, 2013 (Friday), 9:00 a.m. to June 23, 2013 (Sunday), 9:00 a.m. (GMT)
Czyli w tygodniu nawet nie odpalę tej bety? Trochę słabo.
Norma w beta testach gier mmo.
Lepiej Juras napisz, gdzie można dokopać się do ustawień ekranu, żeby zwęzić/rozszerzyć (podstawowa funkcja w każdej grze), bo ucina mi z każdej strony, więc np. postać robiłem "na czuja" (symbole były przy krawędzi).Zmień telewizor, u siebie takich problemów nie mam. ;)
Gram na monitorze 16:10, podłączonym hdmi-dvi. Na telewizorze też nie mam problemów, jak i na w/w monitorze z innymi grami, a nawet jeśli, jest zwykle przez twórców zaimplementowana opcja zmiany rozmiarów H/V.Lepiej Juras napisz, gdzie można dokopać się do ustawień ekranu, żeby zwęzić/rozszerzyć (podstawowa funkcja w każdej grze), bo ucina mi z każdej strony, więc np. postać robiłem "na czuja" (symbole były przy krawędzi).Zmień telewizor, u siebie takich problemów nie mam. ;)
W końcu i ja betę odpaliłem i pierwsze co pomyślałem po zagraniu: Square, czemu do kur** nędzy ta gra nie jest Single Player? :(
Klimatycznie miodzio, pierwsze miasto bardzo przypomina mi Rabanastre z FFXII
WoW to kompletnie inna stylistyka, dzięki czemu się nie starzeje. Dla mnie ten FF wygląda mocno średnio.No nie, bo to na dzień dobry było zestarzałe. :)
O Juras nieźle, widze że dotarłeś do nowej krainy. Ja dzisiaj rano jeszcze sobie pograłem i ukończyłem główny wątek w Ul'dah :angel:Dupa jest teraz bo mam questa fabularnego w jaskini na 4 graczy minimum i nie ma z kim iść :/ Z przypadkowymi ludźmi nienawidzę grać.
O Juras nieźle, widze że dotarłeś do nowej krainy. Ja dzisiaj rano jeszcze sobie pograłem i ukończyłem główny wątek w Ul'dah :angel:Dupa jest teraz bo mam questa fabularnego w jaskini na 4 graczy minimum i nie ma z kim iść :/ Z przypadkowymi ludźmi nienawidzę grać.
WoW to kompletnie inna stylistyka, dzięki czemu się nie starzeje. Dla mnie ten FF wygląda mocno średnio.No nie, bo to na dzień dobry było zestarzałe. :)
Przeca te postacie polecą :)
Wow kozak Juras, gratulacje :)Heh, na pozostałych klasach można od razu wbić 15lv (po dołączeniu do jednej z "Kompanii" i zrobieniu jakiś zadań chyba) za darmo u wymienionych poniżej NPC:
Ja wbiłem chyba 17lv tylko, bo zacząłem się bawić innymi klasami i odblokowałem sobie tak po 4lv prawie kazdą klasą. Dzięki temu potem ja przerzuciłem się na Pulgirista z powrotem żeby porobić główny wątek dalej, to mogłem sobie z healera cure podpiąć i z lance boost do crita. Kombinowanie z klasami jest tu całkiem fajne, a podpinanie skili z innych klas daje mase fajnych możliwości na rozwój postaci. Taki monk z paroma skilami od innych klas może być praktycznie samowystarczalnym killerem :D
Ogólnie gierka mi sie podoba, tylko teraz jedno pytanie mnie dręczy - czy jak bym kupił sobie grę na PS3, to czy potem mam darmową migracje do wersji PS4? Orientowałeś się Juras?
Swaenhylt in Camp Drybone(Eastern Thanalan) for Thaumaturge
Wihtred in Hyrstmill(North Shroud) for Conjurer
Aniud in Hawthorne Hut(East Shroud) above the town for Lancer
Chechezan in Horizon Camp(Western Thanalan) for Gladiator
Zacheus in Little Solace (East Shroud) for Archer
Urswyrst in Moraby Drydocks(Lower Noscea) outside gate near Chocobo Porter for Marauder
Adelard at the South Hammer(Western Thanalan)(20,27) for Pugilist
[EU] Several Worlds Emergency Maintenance (Jul. 5)
At the following time, we will be performing emergency maintenance. During this period, the Worlds listed below will be unavailable.
We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.
[Date & Time]
Jul. 5, 2013 from 14:00 to 15:00 (GMT)
* The completion time may be subject to change.
[Affected Worlds]
- Diabolos
- Gilgamesh
- Leviathan
- Midgardsormr
- Odin
- Shiva
- Moogle
- Adamantoise
- Coeurl
- Malboro
- Ultros
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Goblin
- Balmung
- Excalibur
- Hyperion
- Ragnarok
- Sargatanas
Next test schedule:
July 10, 2013 (Wednesday), 2:00 a.m. to July 15 (Monday), 2:00 a.m. (PDT)
July 10, 2013 (Wednesday), 9:00 a.m. to July 15 (Monday), 9:00 a.m. (GMT)
Beta test phase 3 will conclude on Monday, July 15th.
Character Data From Beta Test Phase 3
All character data will be deleted at the end of beta test phase 3. Although character data from Version 1.0 will also be deleted, data from the final save on October 31, 2012 will be transferred again at the beginning of beta test phase 4.
The Beta Test Phase 3 Client
The client for beta test phase 3 cannot be used for beta test phase 4 or official service. Please delete the client at the end of this beta test phase.
Character Appearance Data
Character appearance data saved during beta test phase 3 can be used when creating a character during beta test phase 4 and official service. Those who wish to use their appearance data should not delete the following folder:
Windows
My Documents -> My Games -> FINAL FANTASY XIV - A Realm Reborn (Beta Version)
PlayStation®3
(From "XMB") Game → Saved Data Utility (PS3TM)
* Save data cannot be used after phase 4, and can safely be deleted.
Those who do not intend to use character appearance data from beta test phase 3 may delete this folder. However, windows users should please note this folder also contains screenshots. Please move any screenshots you wish to save to a separate location before deleting this folder.
Linking Square Enix Accounts to Sony Entertainment Network Accounts
Square Enix accounts linked to Sony Entertainment Network accounts during beta test phase 3 will be unlinked at the end of testing.
Beta Test Phase 4
Details on the beta test phase 4 schedule, testing scope, and client will be announced at a later time.
Juras widziałem, że ostro ciorasz w Finala. Kupujesz na premiere?Jeśli miesiąc abonamentu będzie wliczony w cenę gry oraz Arcanist/Summoner będzie czymś więcej niż piąte koło u wozu, to może kiedyś kupię. Ewentualnie jeśli dałoby radę zarobić na abonament.
Juras widziałem, że ostro ciorasz w Finala. Kupujesz na premiere?Jeśli miesiąc abonamentu będzie wliczony w cenę gry oraz Arcanist/Summoner będzie czymś więcej niż piąte koło u wozu, to może kiedyś kupię. Ewentualnie jeśli dałoby radę zarobić na abonament.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Na moogle miałeś grać. Trafiłem na coś takiego http://www.finalfantasyxiv.pl/ i niby ta garstka polaków tam gra.
Due to the overwhelmingly positive response to FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn, we are currently experiencing extremely long wait times for users to be able to log in and play. As a temporary measure, we will halt sales of FINAL FANTASY XIV: A REALM REBORN’s digital download products so we can accommodate all of those wishing to play. We are working to expand our server capacity in the coming days.
(http://i.imgur.com/Fd7wttn.png)
Generalnie oceny mówią same za siebie, dobry Final w postaci MMO ;)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Powiedz/cie mi, da się w miesiąc "wszystko" zrobić? Całe "story", "job" na 50lv, zwiedzić cały świat, każdy dungeon, zdobyć najlepszy sprzęt. Po wbicu 35lv becie mam wrażenie że tak, ale nie wiem czy przy załóżmy 40lv nie zaczyna się jakaś nieskończona farma expa i wyposażenia?Jednak spokojnie da radę :D
Można powiedzieć że na 50 na dwóch instach - walka z weaponem w osiem osób.A, no to wątek jest dość długi. :)
Ale potem jest jeszcze Coil, a w grudniu Crystal tower będzie
Great news for those looking to set foot in the world of Hydaelyn as quickly as possible on PS4, as the Final Fantasy XIV beta has now become available to download. This comes four days before it was set to make its debut on the console. Unfortunately, however, the beta will not be playable until its intended launch on Saturday. It was most likely added now so it could be put up along with the weekly PSN update.
Why this is good news, however, is because there will likely be a mad rush to download the beta come this Saturday, so those who download now will get a jump on their friends (competition?) and download at substantially higher speeds.
The Final Fantasy XIV beta is free for everybody who owns a PS4
I przenieście temat do Next Gen.
Nieprwidłowy link youtube
Coś mnie ostatnio naszła ochota na tego Finala po ogrywaniu XII... może się zdecyduję, tylko nie wiem na co lepiej, na lapka brać wersję PC, czy od razu wersję na PS3? Wszyscy grają wspólnie na serwerach?Bierz na PC albo na Ps4. Na PS3 kiedyś tam przestanie wychodzić nowy content.
Along with a massive adventure in the north, Heavensward will be adding a ton of fresh features to the game, including:
- Level cap raise from 50 to 60 across all jobs and professions.
- Massive new areas.
- A new player race with both male and female characters.
- Multiple new jobs.
- New Primals, one of which will be completely unique to FFXIV.
- Many new dungeons — more than 3 or 4.
- High-end raids
- Airships, Airship, Airships — Free Companies can band together and build their own airships.
- New gear and recipes.
Ceremony Service Plans
In order to hold a Ceremony of Eternal Bonding, players must submit an application via the Final Fantasy XIV: Mog Station.
You can choose from one of three plans: standard, gold, and platinum. While the gold and platinum plans will incur a fee, they also include a number of additional options including venue customization and mounts.
• Standard Plan (Free) - The entry-level ceremony plan. Includes eternity rings, ceremony attire, a special emote, a special furnishing item, and special hairstyles.
• Gold Plan ($20) - In addition to the features included in the standard plan, the gold plan offers dyeable ceremony attire, a special ceremony chocobo, carpeting and flower color options, and additional options for the ceremony's procession and recession.
• Platinum Plan ($40) - In addition to the features included in the standard and gold plans, the platinum plan offers additional dyeable ceremony attire, and additional color options for carpeting and flowers.
From Friday, January 30, 2015 at 8:00 to Monday, February 2, 2015 at 8:00 (GMT)
The Collector’s Edition package features:
• “Dragonsong War” Exclusive Box featuring art by famed Final Fantasy artist Yoshitaka Amano
• Expertly-Crafted Dragon Mount Figure
• Final Fantasy XIV: Heavensward Art Book
• Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Movie Blu-ray Disc
• In-game items including a Flying Griffin Mount - Dark Knight Cecil-themed Baron Helm - Wind-Up Kain minion - Fantasia
Additionally, players who pre-order Heavensward will receive exclusive bonuses including:
• In-game items: Baron Circlet - Baron Earrings - Chocobo Chick Courier minion
• Early access to the Heavensward starting June 19, 2015.
Final Fantasy XIV: Heavensward Collector’s Edition is available for pre-order on disc for $129.99 and digitally for $59.99. The standard edition is available for $39.99 and the all-in-one bundle is available for $59.99.
Dzięki za odpowiedz, a czy po zakupie np jakiego dodatku będzie mnie obowiązywał abonament na 30 dni, który znajduje się z grą, czy to tylko jest dla nowych użytkowników ?Nie, 30 dni dorzucane jest tylko do podstawki.