Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516421 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1120 dnia: Czerwca 07, 2012, 19:14:48 pm »
Ja tam nigdy nic ciekawego w silnikach UE nie widziałem, więc nie rozumiem skąd taki hype u Ciebie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1121 dnia: Czerwca 07, 2012, 20:02:46 pm »
Wyszło trochę ładnych gier na UE3. Chociażby: Gearsy, Batmany, Bioshocki, Mass Effecty, Mirrors Edge, Mortal Kombat. Zaś z gier, które mają dopiero wyjść Star Wars to 1313 chodzi na UE3.

Poza tym można być pewnym, że na kolejnej generacji cholernie dużo gier będzie chodzić na UE4, więc warto wiedzieć jak silnik ma się prezentować.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1122 dnia: Czerwca 07, 2012, 20:05:17 pm »
Ja tam nigdy nic ciekawego w silnikach UE nie widziałem, więc nie rozumiem skąd taki hype u Ciebie.
Serio, żartujesz sobie teraz?

Unlimited

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1123 dnia: Czerwca 07, 2012, 20:12:31 pm »
Jak dla mnie ten silnik jest trochę za sztuczny, choć w tych grach które do tej pory powstały się sprawdził(w ich konwencji). ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1124 dnia: Czerwca 07, 2012, 20:17:31 pm »
Wyszło trochę ładnych gier na UE3. Chociażby: Gearsy, Batmany, Bioshocki, Mass Effecty, Mirrors Edge, Mortal Kombat. Zaś z gier, które mają dopiero wyjść Star Wars to 1313 chodzi na UE3.

Poza tym można być pewnym, że na kolejnej generacji cholernie dużo gier będzie chodzić na UE4, więc warto wiedzieć jak silnik ma się prezentować.

Nie przeczę, że na tym silniku ukazało się kilka bardzo ładnych gier. Po prostu UE zawsze kojarzył mi się ze sztucznie świecącymi teksturami, ogólnym plastikiem i specyficznym wyglądem, który najnormalniej w świecie mi się po prostu nie podoba. Chociaż Mirrors Edge pokazuje, że można na UE zrobić ciekawie wyglądającą grę, które właśnie swojej grafice wiele zawdzięcza. Chociaż w ME to bardziej design przyciąga oko niż grafika. Wiadomo, że dla branży UE to swego rodzaju zbawienie, bo można szybciej produkować nowe, ładne gry. Tyle, że ja nic nie poradzę, że mi ten silnik nie podchodzi. Te gry, które wymieniłeś mają swój wspólny mianownik w wyglądzie grafiki, który mnie odpycha. Może UE4 to zmieni, ale dopóki nie zobaczę gier na tym silniku dopóty zdania nie zmienię.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1125 dnia: Czerwca 07, 2012, 20:26:08 pm »
dokładnie tak, teraz żeby zostać jakimś tępym grafikiem trzeba umieć wymodelować filiżankę na poziomie "katedry". dopiero potem to wszytko jest "optymalizowane".
Uhuhu...zwijam sie ze smiechu :roll:
Podczas tworzenia mniej waznych elementow otoczenia poczatkowo robi sie model ktory jest ZNACZNIE bogatszy w polygony niz to co widzimy w grze.
Dla przykladu Project Cars i tor Imola. Polycount glupich barierek na dachu budynku zostal zredukowany w procesie optymalizacji z 41224 na 6062 czy z 13504 na 1110. A detale ktore byly uprzednio wymodelowane, zostaly wpisane w tekstury. To mniej wiecej 10-krotna redukcja detali przy mniej znaczacych elementach...w wersji konsolowej pod noz pojdzie zapewne wiecej.

Edit. Bedzie gdzies stream z pokazu UE4?
 

« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2012, 21:42:36 pm wysłana przez Magik »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1126 dnia: Czerwca 07, 2012, 22:03:33 pm »
kur** na spiketv nigdzie nie widzę tego pokazu

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1127 dnia: Czerwca 07, 2012, 22:07:21 pm »
Mi sie wydaje, ze cos sie tam je**i chyba z tymi wyliczeniami czasowymi. Wedlug Spike TV pokaz ma byc w piatek o 1am. Niestety nie wiem jak to wyglada czasowo u nas.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1128 dnia: Czerwca 07, 2012, 23:37:12 pm »
Uhuhu...zwijam sie ze smiechu :roll:
Podczas tworzenia mniej waznych elementow otoczenia poczatkowo robi sie model ktory jest ZNACZNIE bogatszy w polygony niz to co widzimy w grze.
Dla przykladu Project Cars i tor Imola. Polycount glupich barierek na dachu budynku zostal zredukowany w procesie optymalizacji z 41224 na 6062 czy z 13504 na 1110. A detale ktore byly uprzednio wymodelowane, zostaly wpisane w tekstury. To mniej wiecej 10-krotna redukcja detali przy mniej znaczacych elementach...w wersji konsolowej pod noz pojdzie zapewne wiecej.

Edit. Bedzie gdzies stream z pokazu UE4?

przecież napisałem to samo, w dwóch zdaniach o_O


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1129 dnia: Czerwca 08, 2012, 00:13:02 am »
Myslalem ze sobie drwisz lol

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1130 dnia: Czerwca 08, 2012, 02:53:49 am »
Plotka - Specyfikacja PS4:
What I have got is a very comprehensive document on the specifications of the PlayStation 4. Thus, the PlayStation 4 AMD Fusion APU get with the CPU and GPU sit together on the same chip. The code name for this chip is 'Liverpool' According developers would chip in "real talk" over 10x longer than that of the PS3 can. It would be a quad-core AMD x86 CPU running at 3.2GHz which contain the code name 'Steamroller' know. The GPU is an ATI r10xx at 800MHz with 1843 GFLOPS, this is code-named "Tahiti." This chip is also include on AMD Radeon HD 7970, both chips (CPU and GPU) are 28nm processors. In terms of memory, there is much uncertainty with the PlayStation 4, as was the initial plan for Sony 2GB unified memory in the machine to stop. This is still only a point for discussion and developers ask whether this really can be brought up to 4GB, these choices are viewed by Sony. For comparison, the Wii you would to contain 1.5 GB of memory.

In terms of disc drive the PlayStation 4 will again be equipped with Blu-Ray, the space offers a Blu-Ray disc (50GB) is in fact still remains enough and so we use this technology. The back of the PS4 you will have a HDMI 1.4 port to put in and it will have a maximum output of 1080 and not the aforementioned 2048p.

In total, during the launch two PlayStation 4 are available, both are only equipped with a hard drive larger than 320GB. In terms of bundles, there are no concrete plans at Sony. What the exact difference between the two we do not know, but this is probably just the hard drive size. Also, the PS4 will have a special place for patches, OS etc this is stored on an internal 16 GB of flash storage.

- AMD Fusion APU - Codenamed 'Liverpool'
- AMD x86 Quad Core at 3.2 GHz, 28nm processor, over 10x longer than that of the PS3 can
- ATI r10xx (3rd generation) GFLOPS at 800 MHz and 1843 - Codename "Tahiti", 28nm processor
- Unified 2GB of memory (still uncertain, this can be 4GB)
- Blu-ray
- HDMI 1.4 - 1080p output
- 320GB + HDD
- 16GB Flash Memory

http://translate.google.nl/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.psx-sense.nl%2F89207%2Fexclusief-talloze-informatie-over-de-playstation-4-inclusief-specificaties%2F

Jakby dodali troche wiecej ramu to w sumie dobrze by sie zapowiadalo.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1131 dnia: Czerwca 08, 2012, 08:24:13 am »

 8)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1132 dnia: Czerwca 08, 2012, 08:35:34 am »
Zajebiscie wygląda, do tego niech sie potwierdzi specyfikacja z 4GB ramu i będe zadowolony

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1133 dnia: Czerwca 08, 2012, 08:41:50 am »

I kolejne video...

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1134 dnia: Czerwca 08, 2012, 09:07:24 am »
Jeśli rzeczywiscie ta karta graficzna znajdzie sie w PS4 to PC zostana daleko w tyle, zwłaszcza ze konsole maja zamkniętą architekture i będzie można z nich wycisnąć jeszcze wiecej http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_7970_-_premiera,_test,_cena_i_opinie-4335.html :troll: :troll:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 09:12:42 am wysłana przez Tomasz »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1135 dnia: Czerwca 08, 2012, 09:36:24 am »
Odnośnie UE4:

- edytor fajny, na pewno ułatwi deweloping
- dużo nowych efektów, wszystko real-time - super
- graficznie jednak samo demo jest średnie i nie zachwyca (oczywiście jak na next-geny)

Prezentacja Square Enixs Luminous graficznie o generacje lepsza.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 09:38:14 am wysłana przez Piter_neo »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1136 dnia: Czerwca 08, 2012, 09:42:14 am »
Jeśli rzeczywiscie ta karta graficzna znajdzie sie w PS4 to PC zostana daleko w tyle, zwłaszcza ze konsole maja zamkniętą architekture i będzie można z nich wycisnąć jeszcze wiecej http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_7970_-_premiera,_test,_cena_i_opinie-4335.html :troll: :troll:

Ja myślę, że tak co najmniej 2 generacje w tyle zostaną :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1137 dnia: Czerwca 08, 2012, 10:18:15 am »

Nie podoba mi sie wykonanie tej postaci.
Natomiast samo otoczenie wyglada kapitalnie. Zwlaszcza te momemnty kiedy wala sie celgy:)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1138 dnia: Czerwca 08, 2012, 10:33:15 am »
Za to "nie czuć" siły uderzenia cegieł o podłoże, wydaje się, jakby po prostu się rozsypały.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1139 dnia: Czerwca 08, 2012, 10:54:51 am »
walktrough:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/MOvfn1p92_8?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1140 dnia: Czerwca 08, 2012, 10:59:57 am »
5 postów wcześniej.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1141 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:11:16 am »
Odnośnie UE4:

- edytor fajny, na pewno ułatwi deweloping
- dużo nowych efektów, wszystko real-time - super
- graficznie jednak samo demo jest średnie i nie zachwyca (oczywiście jak na next-geny)

Prezentacja Square Enixs Luminous graficznie o generacje lepsza.
Wpis też mam takie odczucie, nie popisali sie, mimo to i tak wygląda znakomice

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1142 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:22:41 am »
Z tym, że Epic zaprezentowało coś "realnego" do zrobienia na teraz, a pokaz Square to czysta fantazja i wg mnie mało realne do osiągnięcia w docelowych produkcjach, a na pewno nie od razu po wejściu next-genów.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1143 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:24:44 am »
No takie to bez jaja.
Square zrobiło na mnie największe wrażenie. Tutaj niby kupa efektów ale jakoś szczena nadal na miejscu.
Zamiast padającego gruzu rozbijajacego sie na kawałeczki jak bryły śniegu wolał bym zobaczyć porządne cloth simulation i dynamiczne oświetlenie.

No dobra, po obejrzeniu filmiku z edytorem troche sytuacja sie zmienila.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 11:37:03 am wysłana przez andryush »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1144 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:30:35 am »
Z tym, że Epic zaprezentowało coś "realnego" do zrobienia na teraz, a pokaz Square to czysta fantazja i wg mnie mało realne do osiągnięcia w docelowych produkcjach, a na pewno nie od razu po wejściu next-genów.
KKRT wklejał w którymś z tematów sinlik od japonców i był w pełni obsługiwany.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1145 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:31:03 am »
Jeśli rzeczywiscie ta karta graficzna znajdzie sie w PS4 to PC zostana daleko w tyle, zwłaszcza ze konsole maja zamkniętą architekture i będzie można z nich wycisnąć jeszcze wiecej http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_7970_-_premiera,_test,_cena_i_opinie-4335.html :troll: :troll:
Ja myślę, że tak co najmniej 2 generacje w tyle zostaną :)

ATI r10xx at 800MHz with 1843 GFLOPS, this is code-named "Tahiti." This chip is also include on AMD Radeon HD 7970, both chips (CPU and GPU) are 28nm processors.

Moje drogie misie, obok HD7970 to co podaliście wyżej nawet nie stało. Zegar w HD7970 = min. 925MHz, wydajność teoretyczna = 3790 GFLOPS. Jeżeli ta specyfikacja jakiekolwiek odzwierciedlenie w rzeczywistości (a to wątpliwe) to GPU w PS4 to co najwyżej HD7770 czyli karta sporooo wolniejsza.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 11:57:30 am wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1146 dnia: Czerwca 08, 2012, 11:59:33 am »
walktrough:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/MOvfn1p92_8?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Jezu, niech oni cos zrobia z tym swoim art team'em. Szczerze mowiac, fragmenty innych tech dem [oswietlenie i particles o_0] w srodku prezentacji zrobily na mnie wieksze wrazenie niz samo Elemental demo, chociaz trzeba przyznac, ze HDR jak kamera wychodzila z zamku wyje**ny, lawa tez super, no i bardzo duzy teren zostal tam wyredenderowany.

Co prawda Square Enix bije ta prezetancje na glowe, to tutaj mamy cos co chodzi na jednej karcie w 1080p, gdy demo Square chodzilo w 720p od 30 do 60fps na niewiadomej ilosci GPU, mogloby to byc nawet 3x680.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1147 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:13:44 pm »
Jeśli rzeczywiscie ta karta graficzna znajdzie sie w PS4 to PC zostana daleko w tyle, zwłaszcza ze konsole maja zamkniętą architekture i będzie można z nich wycisnąć jeszcze wiecej http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_7970_-_premiera,_test,_cena_i_opinie-4335.html :troll: :troll:
Ja myślę, że tak co najmniej 2 generacje w tyle zostaną :)

ATI r10xx at 800MHz with 1843 GFLOPS, this is code-named "Tahiti." This chip is also include on AMD Radeon HD 7970, both chips (CPU and GPU) are 28nm processors.

Moje drogie misie, obok HD7970 to co podaliście wyżej nawet nie stało. Zegar w HD7970 = min. 925MHz, wydajność teoretyczna = 3790 GFLOPS. Jeżeli ta specyfikacja jakiekolwiek odzwierciedlenie w rzeczywistości (a to wątpliwe) to GPU w PS4 to co najwyżej HD7770 czyli karta sporooo wolniejsza.

Rowniez rzucilo mi sie to w oczy przegladajac link od Tomasza. Jestem tylko ciekaw, czy jesli ta specyfikacja bylaby prawdziwa to czy kolejna konsola nie mialaby dwoch kart graficznych. AMD Fusion to polaczenie CPU oraz GPU. Nie wiadomo, czy konsola mialaby posiadac Amd Fusion + Tahiti, czy Tahiti byloby juz wpierdzielone w sam Fusion. Nowa konsola od MS ponoc ma posiadac 2 GPU, wiec w kolejnej konsoli konsoli Sony rowniez istnieje taka mozliwosc i prawdopodobnie w takim wlasnie polaczeniu. W sumie byloby to ciekawe posuniecie.
AMD Fusion ( CPU + budzetowy GPU powiedzmy z serii 5xxx)- wystarzczyloby do odpalania menu konsoli, ogladania filmow, sluchania muzyki, przegladania zdjec itp oraz obsluga prostych gier Arcade (profil ekonomiczny pod wzgledem zuzycia pradu)
Tahiti - odpalanie zaawansowanych gier
AMD Fusion + Tahiti - mozliwe, ze udaloby sie wykorzystac moc 2 kart jednoczesnie przy produkcjach AAA+

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1148 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:20:51 pm »
Ogólnie jest świetnie, super efekty cząsteczkowe, lawa, fracture, bardzo ładne oświetlenie i cienie, glosy reflection  ale...
1. Gdzie jest teselacja i dispace? czyżby gtx680 na to wszystko jest za słaby?
2. Z gi jest coś nie tak. W tej komnacie gdzie są planety i czerwona podłoga gi tam w ogolę nie widać. Jedynie(albo aż :) ) glosy reflection a powinno być tak że cala sala jest lekko oświetlona czerwonym światłem. Ogólnie na tech demach frostbite 2 to się  lepiej prezentowało(choć tam gi tez ma spore ograniczenia).

Po tym co gadał Rein spodziewałem się trochę więcej(miał deklasować samarytanina) z drugiej strony może gtx680 nie pozwala w pełni rozwinąć skrzydeł silnikowi.

Co do tej specyfikacji to jest cienko, wymieniłbym wszystko.
czterordzeniowy procesor w next genie to jest jakaś kpina.
karta graficzna na poziomie 7850 która w dzisiejszych czasach nie jest jakaś mega wydajna wiec za 1,5 roku to byłaby bardzo przeciętna karta.
2gb ram... bez komentarza
Cytuj
to co najwyżej HD7770 czyli karta sporooo wolniejsza.
oceniając po flopsach to jest to poziom  HD7850(1761 GFlops)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 12:38:37 pm wysłana przez Wulfen »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1149 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:28:32 pm »
Napiszę tutaj bo widzę, że większego nagromadzenia speców od grafiki w innym temacie nie ma, a pomocy technicznej w dziale PC nie ma. Panowie miał ktoś problem z układem hybrydowym firmy Ati ? Kumpel ma laptopa HP g7 1220sw z intelem zintegrowanym i HD 6470M chyba czy jakoś tak i jest duży problem z przełączaniem grafiki w grach każda chodzi na zintegrowanej pomimo ustawienia dużej wydajności w menu AMD Catalyst.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1150 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:32:48 pm »
Napiszę tutaj bo widzę, że większego nagromadzenia speców od grafiki w innym temacie nie ma, a pomocy technicznej w dziale PC nie ma. Panowie miał ktoś problem z układem hybrydowym firmy Ati ? Kumpel ma laptopa HP g7 1220sw z intelem zintegrowanym i HD 6470M chyba czy jakoś tak i jest duży problem z przełączaniem grafiki w grach każda chodzi na zintegrowanej pomimo ustawienia dużej wydajności w menu AMD Catalyst.
A tego sie jakos w biosie nie ustawia?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1151 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:34:30 pm »
No właśnie nie można wyłączyć zintegrowanej w Biosie, przy Nvidii było by lepiej ale tutaj nadal jest chujnia. Chyba, że zaktualizować BIOS, ale nie wiem czy to pomoże, czy czasami nie będzie gorzej. Sterów z AMD nie da się zainstalować bo pisze, że niekompatybilne jedynie ze strony HP ale te są aktualne.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1152 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:40:03 pm »
A ma do kompa dołączone oprogramowanie LucidVirtu?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1153 dnia: Czerwca 08, 2012, 12:50:44 pm »
Miałem podobny problem jak chciałem odpalić ENB moda ze skyrimem. Ciagle mi śmigał na Intel 3000. Na chłopski rozum sprobowalem wylaczyc Intel HD3000 w menadzeze urzadzen, ale wtedy nic nie działało jak należy bo karta Nvidii nie chciała obsługiwać pulpitu ani zadnej innej apliakcji. Moze w przypadku Twojego kumpla bylo by inaczej? :)

Swoja droga dziwne, że grafika zintegrowana nie moze wspolpracowac z karta graficzną Nvidia. Fajnie by było zyskać kilka dodatkowych fps, jeśli moja GeForce GT 540m wspolpracowała by z Intel HD 3000. A tak to o kant dupy obić tego intela bo same problemy z nim są ;/ Obniża mi tylko index wydajności Windows.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 13:04:32 pm wysłana przez andryush »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1154 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:16:35 pm »
CRYENGINE 3.4

CO ZA WODA :o

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1155 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:23:36 pm »
E, nie rozbija sie realistycznie o kamienie przy brzegu, takie wielkie fale a efektu zero :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1156 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:30:17 pm »
UE4 to jak dla mnie na razie najlepsze demo technologiczne jakie pokazano. Nie ma co prawda aż takiej grafy jak to od Square Enix, ale tamto demo wydawało mi się zbyt sterylne. W tym przypadku Epic zaprezentował bardzo dużo różnych efektów. Jedyne, co mi się nie podoba, to że fizyka wciąż jest zbyt miękka i lekka. Reszta na wypasie 8)

CRYENGINE 3.4 również robi :) Jednak od wody bardziej spodobały mi się tekstury i teselacja:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1157 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:33:29 pm »
A ma do kompa dołączone oprogramowanie LucidVirtu?

Nie, nie ma nic takiego. Przynajmniej zainstalowane czy dołączone nie wiem, ale wątpie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1158 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:41:27 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.