Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516704 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2920 dnia: Maja 04, 2015, 21:33:33 pm »
Zawsze można kupić większy dysk. Myślę, że osoby, które skupiają się przede wszystkim na cyfrowych wersjach i lubią je chomikować na twardzielu miały/mają w planach zakup bardziej pojemnego nośnika do ps4.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2921 dnia: Maja 04, 2015, 21:37:34 pm »
Ja tam nie wiem, wczoraj sprawdziłem po raz pierwszy dysk i wyszło że zostało mi 40 gb wolnego tylko. A kupiłem cyfrowo tylko jednego Drivecluba plus jakieś indyki z plusa. Jakbym się przerzucił tylko na cyfrówki to bym się zesrał z miejscem szybko.
Przeca Ci każdą płytową grę w tle instaluje w 100%, w napędzie to jest tylko po to żeby licencje sprawdzać, jeden uj czyś na płycie czy na PSN kupił. Nawet jest tak zrobione, że instalka z płyty pasuje do wersji z PSN tylko licencje trzeba pobrać.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2922 dnia: Maja 04, 2015, 21:43:54 pm »
Wiadomo jaki limit ma ps4 ? 3 miała 1 TB z tego co pamiętam.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2923 dnia: Maja 04, 2015, 21:50:27 pm »
Ja mam 2 TB.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2924 dnia: Maja 04, 2015, 21:52:37 pm »
Można instalować na zewnętrzym gry ? W 3 nie można było nie ?

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2925 dnia: Maja 04, 2015, 22:11:20 pm »
Ja tam nie wiem, wczoraj sprawdziłem po raz pierwszy dysk i wyszło że zostało mi 40 gb wolnego tylko. A kupiłem cyfrowo tylko jednego Drivecluba plus jakieś indyki z plusa. Jakbym się przerzucił tylko na cyfrówki to bym się zesrał z miejscem szybko.
Przeca Ci każdą płytową grę w tle instaluje w 100%, w napędzie to jest tylko po to żeby licencje sprawdzać, jeden uj czyś na płycie czy na PSN kupił. Nawet jest tak zrobione, że instalka z płyty pasuje do wersji z PSN tylko licencje trzeba pobrać.

:o Ty to jednak spec jesteś, to by wszystko tłumaczyło. Dałbym plusa, ale nie lubisz.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2926 dnia: Maja 04, 2015, 22:15:34 pm »
Becet nie troluj tak więcej, bo byłem skłonny uwierzyć, że nie widziałeś o tym, że każda gra się instaluje na dysk. Nie zdziwiło Cię, że po kilkudziesięciu sekundach płytka przestaje się obracać w napędzie?

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2927 dnia: Maja 05, 2015, 06:27:53 am »
Można instalować na zewnętrzym gry ? W 3 nie można było nie ?

Niedawno w PE pisali, że PS4 nie obsługuje zewnętrznych dysków(w sensie, że nic na takim nie zainstalujesz). Inaczej sprawa ma się z Xboxami, które takowe obsługują bez problemów.
Fryty tyty dotknij pyty

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2928 dnia: Maja 05, 2015, 06:54:48 am »
Ja te dyski podmieniłem. Po prostu kiedy kupowałem, to w obudowie wyszło taniej.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2929 dnia: Maja 05, 2015, 08:04:25 am »
Od firmware 2.50 mozna przenosic rzeczy na dysk zewnetrzny, ale troche ciulowo to dziala. Mozna poprzezucac wszystko na dysk po usb, ale jak chcemy w cos zagrac to musimy i tak spowrotem przezucic dana gre na konsole. Zewnetrzny jest uzytkowany tylko jako magazyn danych.

Mini tutorial:
http://gadgets.ndtv.com/games/features/how-to-take-a-backup-of-your-ps4-games-and-data-686575

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2930 dnia: Maja 05, 2015, 11:06:23 am »
Od firmware 2.50 mozna przenosic rzeczy na dysk zewnetrzny, ale troche ciulowo to dziala. Mozna poprzezucac wszystko na dysk po usb, ale jak chcemy w cos zagrac to musimy i tak spowrotem przezucic dana gre na konsole. Zewnetrzny jest uzytkowany tylko jako magazyn danych.

Mini tutorial:
http://gadgets.ndtv.com/games/features/how-to-take-a-backup-of-your-ps4-games-and-data-686575

Dobra opcja dla cyfrówek, bo jednak ściągnąć ponownie kilkadziesiąt GB danych to nie za ciekawa opcja.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2931 dnia: Maja 06, 2015, 11:59:27 am »

No i git. Ostatnio pisałem tutaj, że chciałbym kiedyś zrobić podobnego moda do morfeusza, ale widzę że ktoś się tym już zajął na szerszą skalę  :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2932 dnia: Czerwca 11, 2015, 20:27:04 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/cgi44Xr-rvk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2933 dnia: Czerwca 11, 2015, 21:33:38 pm »
Co za żenada :lol: puzzle, rts i indyki bez grafiki - świetny dobór gier do gogli VR.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2934 dnia: Czerwca 11, 2015, 21:36:25 pm »
Co za żenada :lol: puzzle, rts i indyki bez grafiki - świetny dobór gier do gogli VR.
Oculus na początku będzie się opierać głównie na indykach, ale na tych filmach są nie takie niezależne gry np. od Insomniac, czy ludzi od Darksiders.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2935 dnia: Czerwca 11, 2015, 21:49:26 pm »
Adr1ft ma chyba największy potencjał na VR i w sumie fajnie byłoby poczuć i zagrać w niego na Oculusie, no ale został już przesądzony na forum, jako nudny 4-godzinny korytarzyk o niczym do zniknięcia w odmętach ochłapu z plusa.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2936 dnia: Czerwca 11, 2015, 22:01:32 pm »
Akurat na VR chętnie bym w tego Adr1fta zagrał. Problem w tym, że dla Adr1fta na pewno gogli bym nie kupił, a skoro to najciekawsza propozycja na Oculusa...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2937 dnia: Czerwca 11, 2015, 22:02:28 pm »
no ale został już przesądzony na forum
Łechtasz ego Irka.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2938 dnia: Czerwca 11, 2015, 22:08:53 pm »
Akurat na VR chętnie bym w tego Adr1fta zagrał. Problem w tym, że dla Adr1fta na pewno gogli bym nie kupił, a skoro to najciekawsza propozycja na Oculusa...
Tak naciągając strunę to każdy fps w mniejszym bądź większym stopniu powinien sprawdzić się na Oculusie.

no ale został już przesądzony na forum
Łechtasz ego Irka.
;)

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2939 dnia: Czerwca 13, 2015, 21:01:31 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2940 dnia: Czerwca 13, 2015, 22:37:54 pm »
UE4 to jest ciekawe zagadnienie. Wszystkie gry na UE3 wyglądały mocno przeciętnie i były do siebie bardzo podobne, a silnik był popularny w ch**. UE4 wydaje się mieć znacznie większy potencjał, a mało kto robi na nim gry. Dlaczego?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2941 dnia: Czerwca 13, 2015, 23:38:50 pm »
Bo wyglada sztucznie i ch**owo wszystko?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2942 dnia: Czerwca 14, 2015, 00:25:36 am »
UE4 to jest ciekawe zagadnienie. Wszystkie gry na UE3 wyglądały mocno przeciętnie i były do siebie bardzo podobne, a silnik był popularny w ch**. UE4 wydaje się mieć znacznie większy potencjał, a mało kto robi na nim gry. Dlaczego?

To faktycznie jest ciekawa sprawa. Widzę kilka powodów - po pierwsze silnik chyba wciąż nie jest obsługiwany przez konsole (głowy za to nie dam, ale jeszcze kilka miesięcy temu tak było i nie wydaje mi się, żeby coś się zmieniło - ostatnio się tym nie interesowałem). Drugie - brak benchmarku (np. takich Gears'ów), który pokazałby wszystkim moc silnika. Na razie są dema i w zasadzie tyle. Dużo domysłów i oczekiwania na innych. Może jest też pewna niechęć właśnie po UE3. Sporo dev'ów (tych większych) robi na własnych silnikach. Tak na dobrą sprawę jest trochę powodów, jednak najbardziej obstawiam ten pierwszy, oraz fakt, że potrzebny jest jakiś tytuł, który pokaże na co stać silnik.

Powoli się rozkręcą.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2943 dnia: Czerwca 14, 2015, 00:40:57 am »
Pewno licencja droga i się nie opłaca. A Zielarz, dlaczego mówisz, że nie działa z konsolami, skoro ostatnie demko Elemental okroili pod PS4 i działało?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2944 dnia: Czerwca 14, 2015, 08:46:52 am »
Licencja obecnie nie jest taka droga, szczególnie dla indyków (jeśli gra się nie sprzeda powyżej 100 tys. to nie płaci się nic, powyżej to jest chyba kilka procent ze sprzedaży). Duże firmy podchodzą do tego mniej chętnie. Gry robione in-house najcześciej tworzą na własnych silnikach, a przy zewnętrznych dają już wolną rękę (np. Ubisoft tak postępuje).

Odpalone demko nie oznacza, że silnik jest kompatybilny i przygotowany pod konsole. Poza tym Epic działa w ten sposób, że to co pokazują na prezentacjach trafia w ręce dev'ów ze sporym poślizgiem (z pierwotnych obietnic wciąż nie ma wszystkiego).

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2945 dnia: Czerwca 14, 2015, 09:08:01 am »
może teraz taniej wychodzi stworzenie własnego silnika niż opłacanie licencji na ue4?
Nie dostosowanie silnika do konsol wydaje sie malo prawdopodobne. Przecież epic doskonale wie, że najwięcej gier sprzedaje się na konsolach, że każda większa produkcja wychodzi zawsze na konsole i to konsole powinny byc priorytetem. Po co mieliby w ogole wypuszczac silnik gdyby nie mial działac na konsolach?
Poza tym Daylight na ue4 działa na konsolach.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2015, 09:09:52 am wysłana przez Wulfen »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2946 dnia: Czerwca 14, 2015, 11:20:16 am »
Nie dostosowanie silnika do konsol wydaje sie malo prawdopodobne. Przecież epic doskonale wie, że najwięcej gier sprzedaje się na konsolach, że każda większa produkcja wychodzi zawsze na konsole i to konsole powinny byc priorytetem. Po co mieliby w ogole wypuszczac silnik gdyby nie mial działac na konsolach?

O to należy pytać Epica :P. Ja piszę jak może być, a opieram to o fakt, który miał miejsce jeszcze kilka miesięcy temu (sami to przerabialiśmy). Dlatego właśnie są jeszcze gry, które powstają na zmodyfikowanym UE3, a nie na czwórce. Plus nawet UE3 nie był zoptymalizowany dobrze pod konsole, a szczególnie pod PS3. Epic się tym nie przejmował szczególnie, cała praca spadła na poszczególnych dev'ów (np. Optymalizacje pod SPU).

Poza tym chyba nie do końca mówimy o tym samym. Odpalić na konsoli możesz wszystko, każdy silnik, UE4 także. Problem jednak w tym, że wiele rzeczy musisz robić samemu - przeorać wiele funkcji żeby zadziałały, cześć zoptymalizować pod architekturę konsol, coś dodać. Generalnie wykonujesz sporo pracy tak jakbyś pracował na własnym silniku. Dlatego też niektórym nie opłaca się siadać do obecnego Unreala, tylko albo zostają przy starym, albo robią własny silnik. Jak licencjujesz silnik chcesz mieć przy nim jak najmniej pracy.

może teraz taniej wychodzi stworzenie własnego silnika niż opłacanie licencji na ue4?

Tak i nie. Jest to temat, który sami przerabialiśmy jakiś czas temu (w sumie to wciąż wisi nad nami). Albo płacisz licencję za silnik, albo potrzebujesz więcej programistów, którym też płacisz. Plus stworzenie własnego silnika wymaga więcej czasu, nauki całego zespołu, wprowadzania zmian, itp. Ostatecznie nawet po kilku projektach wciąż możesz mieć pokraczny silnik, który będzie stale gonił konkurencję. Z drugiej strony cześć tej pracy i tak będziesz wykonywać przy zewnętrznym silniku. Dlatego my korzystamy z dwóch - wewnętrzny i UE4 :D.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2015, 11:22:02 am wysłana przez Zielarz »

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2947 dnia: Czerwca 14, 2015, 15:43:23 pm »
http://www.starvr.com/

Starbreeze robi swoje gogle.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/gwDOFsN2a94?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>




Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2948 dnia: Czerwca 21, 2015, 21:42:33 pm »
Becet nie troluj tak więcej, bo byłem skłonny uwierzyć, że nie widziałeś o tym, że każda gra się instaluje na dysk. Nie zdziwiło Cię, że po kilkudziesięciu sekundach płytka przestaje się obracać w napędzie?

Czasami jest tak głośno, że mógł nie słyszeć  :whistle:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2949 dnia: Czerwca 21, 2015, 21:46:58 pm »
Jak dla mnie ten i przyszły rok to będzie największy pokaz fajerwerków tej generacji. Teraz z obencnych enginów wyciska się najwięcej, jak i teraz powstały/powstawają jedne z najlepszych nowych engienów na tą generację.

Zgadzam się.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2950 dnia: Lipca 05, 2015, 14:09:36 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2951 dnia: Lipca 05, 2015, 14:17:03 pm »
Od pięciu lat pokazują to samo. Nuda.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2952 dnia: Lipca 11, 2015, 08:27:10 am »

Liczę na bundle z ps4  :lol:

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2953 dnia: Lipca 22, 2015, 09:23:54 am »
To u mnie przejaw tej zbiorowej histerii, skutkiem której jest to najbardziej utytułowana gra w dziejach branży. Wiem, że się powtarzam, ale zdobyła też tytuł "Film roku" magazynu Empire.

Ale ty nie grałeś, nie twój klimat i uważasz, że treść wypowiedzi Castora się trzyma, a treść mojej odpowiedz to "ból dupy".

"Zastanów się"

1. 'Najbardziej utytułowna gra w dziejach branży' za wiele nie mówi - owa branża ma poważne problemy z rzetelnością i obiektywną oceną.

2. Tytuł 'Filmu roku' jest potwierdzeniem tego co mi się w grach (w tym w TLoU) nie podoba. To ma być GRA, a nie FILM.
Ależ światowa tendencja gier jest taka że o dwa szczeble niżej ustawia się poziom trudności w grach tak by januszki po zaliczeniu starej o tej powiedzmy 20tej i miał chęć przebrnąć przez te śmieszne 10-12 lvli tak by aby go przypadkiem nie zmęczyć intelektualnie bo ma stresy w robocie.
Mnie to coraz bardziej mierzi, że taki Capcom czołowe studio z czasów Playstation 2 znane z takich wykurwistych pozycji jak Shadow of Rome, Killer 7 (!!!!!) Devil May Cry, Onimusha rozmienia się na drobne i oferuje już tylko stare odgrzewane  Mega Many, Street Fightery i Monster Huntery zamiast próbować czegoś nowego co było kiedyś wizytówkę tego studia. Smutniejsze jest jednak to, że coraz łatwiej jest zadowolić teraz gracza ledwie przyzwoitą grą wychodząc z założenia, że na bezrybiu i rak ryba. Po zapowiedziach Konami które czytałem na FB można dojść do wniosku, że największe studia odpowiedzialne za kształt tej niegdyś KAPITALNEJ rozrywki idą po najmniejszej linii oporu i zamiast wziąć się do roboty bezwiednie rozkładają ręce i proszą o jak najmniejszy wymiar kary. Słabo to widzę bo jeśli ktoś w branży w końcu nie tupnie nogą to niestety, ale moje dzieci za te powiedzmy 10 lat będą kaleczyć swoją inteligencję grając w pseudoedukacyjne gry, które wzorem współczesnych bajek (porównajcie sobie wartości edukacyjne z oglądania świnki Peppe z powiedzmy Ulicą Sezamkową) coraz bardziej się wulgaryzują.
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2954 dnia: Lipca 23, 2015, 13:53:28 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2955 dnia: Sierpnia 08, 2015, 10:33:40 am »
Kilka słów o nowym DX12:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-why-directx-12-is-a-gamechanger

Benchmarki robią wrażenie. Miejmy nadzieję, że przełoży się to również na praktykę w tworzeniu gier.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2956 dnia: Sierpnia 08, 2015, 10:47:45 am »
No. Wymagania dla samej postaci z jakimś tłem.



Gdzie, dla przypomnienia, to latało na:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/UVX0OUO9ptU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
Agni’s Philosophy was running on a single GTX 680 that was paired with an i7-3770K (at 3.5GHz) and 32 GB of RAM. As GameWatch suggests, this tech demo did not stress the aforementioned machine much, meaning that such graphics can be easily achieved by high-end PC systems. The tech demo used 1.8GB of texture data and was said to be running with a combination of MSAA and FXAA.

Rozwój po chuju. :huehuehue:



I najnowsze AAA za 80 baniek, nieograniczane słabym PS4:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/iZtEEAdEihg?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2015, 10:51:35 am wysłana przez Juras »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2957 dnia: Sierpnia 08, 2015, 11:05:41 am »
Ja na to nie patrzę od strony grafiki na PC, że teraz PC pozamiata swoimi exami konsole, itp.
Pozytywny aspekt tej sytuacji jest taki, że twórcy zaczną tworzyć gry od podstaw z myślą o niskopoziomowych sterownikach opartych na DX12. Na rynku pojawi się więcej zaawansowanych silników graficznych, a na tym z pewnością zyska cała branża, gdyż nie będzie potrzeby ograniczania się do starych narzędzi.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2958 dnia: Sierpnia 09, 2015, 23:11:20 pm »
Kilka słów o nowym DX12:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-why-directx-12-is-a-gamechanger

Benchmarki robią wrażenie. Miejmy nadzieję, że przełoży się to również na praktykę w tworzeniu gier.
tech demo z tą postacią od square nie powala, szczególnie biorąc pod uwagę że to lata na 4 kartach graficznych. Cienie dalej są w niskiej rozdzielczości (3:22; 3:35) :-? :o
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 09, 2015, 23:14:38 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2959 dnia: Sierpnia 09, 2015, 23:42:03 pm »
Kiedyś to demo miało rzekomo działać na jednym gtx670 chyba. Może te 4 tytany tam to dla lansu? :p
Z resztą, to i tak nie jest gwóźdź programu, największe wrażenie na mnie robi wynik benchmarku, który pokazuje, że dx12 pozwala wyciągnąć i wiele większą ilość polygonów w scenie