Autor Wątek: Transformers: War for Cybertron  (Przeczytany 13475 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Transformers: War for Cybertron
« dnia: Stycznia 14, 2010, 01:30:33 am »
Nowa gra z serii. Trailer:

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/one-shall-transformers-war/60793[/gametrailers]

Sylvan Wielki

• Gagarin
  • Reputacja: 251
Odp: Transformers: War for Cybertron
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 14, 2010, 01:55:39 am »
Jak dla mnie, jak najbardziej.  :grin: Tylko niech dźwięk transformacji, brzmi tak, jak w filmie animowanym , a nie kinówce ....

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 14, 2010, 08:32:47 am »
Oby była tak dobra jak Transformers na PS2. :)

Sylvan Wielki

• Gagarin
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 14, 2010, 14:48:47 pm »
A tak. Była to bodaj najlepsza gra z blaszakami jaka się ukazała.  :grin:

Mrocz

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 14, 2010, 15:00:09 pm »
Ciekawe, może czeka nas kolejna "niespodzianka" tak jak miało to miejsce z Batmanem :)

Przydałaby się dobra gra z Trasnformersami... Jedynie co mnie drażni, to strasznie oldschoolowy design niektórych postaci... Megatron i Bumblebee wyglądają jak z kreskówek z lat 80 :/

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 14, 2010, 15:10:53 pm »
Przydałaby się dobra gra z Trasnformersami... Jedynie co mnie drażni, to strasznie oldschoolowy design niektórych postaci... Megatron i Bumblebee wyglądają jak z kreskówek z lat 80 :/
I właśnie o to chodzi! Jak dla mnie bomba.

Mrocz

• Gość
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 14, 2010, 15:34:28 pm »
I właśnie o to chodzi! Jak dla mnie bomba.

Ja właśnie wole te nowsze Designy :) Na trailerze jedynie Optimus Prime czadowo wygląda, ale on zawsze był Bad Ass :D

No dobra, przyjrzałem się jeszcze, Megatron jeszcze czadowo wygląda, ale Bumblebee wygląda beznadziejnie :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2010, 15:56:38 pm wysłana przez Mrocz »

Solid Snake 1989

• MIR
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 14, 2010, 22:39:43 pm »
Dla mnie to strasznie dziwne jest...bo mi się wydawało że autoboty i deceptikony mają kształt samochodów i innych pojazdów tylko na ziemi co by się maskować, na swojej planecie nie potrzebowali by takich "bajerów".
Ok powiedzmy że kupiłem tą wersję że na cybertronie też są "samochodami"...ale jak pisał Mrocz...ten design jest taaaaki lipny że zamiast fajnej gry mam wrażenie że to produkcja dla dzieci.

Mrocz

• Gość
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 14, 2010, 23:02:22 pm »
Dla mnie to strasznie dziwne jest...bo mi się wydawało że autoboty i deceptikony mają kształt samochodów i innych pojazdów tylko na ziemi co by się maskować, na swojej planecie nie potrzebowali by takich "bajerów".
Ok powiedzmy że kupiłem tą wersję że na cybertronie też są "samochodami"...ale jak pisał Mrocz...ten design jest taaaaki lipny że zamiast fajnej gry mam wrażenie że to produkcja dla dzieci.

Transformery na cybertronie również zmieniały się w różne "maszyny" była to ich forma szybkiego środka transportu... Nie zmieniały się jednak w ziemskie maszyny... Trochę w dzieciństwie komiksów i kreskówek czytałem więc wiem co mówię... :D Zresztą w ostatnich filmach, w pierwszej części Transformers. Jak pojawia się Megatron, to jego druga forma, nie przypomina żadnego ziemskiego pojazdu, bo nie miał okazji "pobrać schematu żadnego z nich..." :) :)

Ale nie zmienia to faktu, że już wolałbym lekkie wzornictwo na filmie niż kreskówce z lat 80 :/ To trochę nie wygląda bad ass :/

Leszke

• PIERESTROJKA
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 14, 2010, 23:49:23 pm »
A to nie bylo tak, ze nie mogą byc ciagle robotami i musza sie zmieniac w rozne pojazdy aby sie regenerowac? Ja cos takiego pamietam :roll:

Mrocz

• Gość
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 14, 2010, 23:52:53 pm »
A to nie bylo tak, ze nie mogą byc ciagle robotami i musza sie zmieniac w rozne pojazdy aby sie regenerowac? Ja cos takiego pamietam :roll:

A czy to energon nie był ich źródłem energii i życia? Trochę by to było bez sensu :P

Leszke

• PIERESTROJKA
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 14, 2010, 23:59:33 pm »

A czy to energon nie był ich źródłem energii i życia? Trochę by to było bez sensu :P
Na Ziemi :P

Ohtar

• Gość
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 15, 2010, 00:08:44 am »
Czuję w kościach, że to będzie crap. Rozumiem, że trailer to czysty render?

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 15, 2010, 00:16:45 am »
No raczej render. Choć mi czasem cellshadingiem zalatuje, np. głowa Megatrona.

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 20, 2010, 08:42:07 am »
Link:

For a while 'time the developers have not undone on their product, but now, in addition to the trailer over the internet, we managed to snatch a bit' of information on how you play. Compared to the previous chapter, Transfomers: War for Cybertron rests on a single player scaffolding higher. Despite Revenge of the Fallen could count on a robust multiplayer mode, from the perspective of the game off-line it appeared a bit 'lacking in some respects, makes it that way boring.

Transfomers: War for Cybertron will, instead, a more immersive experience, a strong storyline is completely disconnected from the novel and film episodes. All taking place on the planet of Cybertron, many years before the events seen in the movies where you are in a terrible civil war between the factions of the Autobots and the Decepticons. Obviously, between the armies will meet the old timers, like Optimus, Bumblebee, Rachet, First, and above all the evil Megatron, leader of Deception and willing to do anything to get the most power.

About the "roster" of the characters, the developers have already gotten their hands on, indicating that, for the sake of gameplay and plot, some robots are missing form the list: the presence of certain leaders oppose the lack of people like Shockwawe (the preferred the project manager, NDR) and Blitzkrieg. The same, however, may not apply to the multiplayer mode, but nothing is confirmed ...

In any case, the player will not be obliged to take the side of good, but can also play the campaign of evil. This possibility is not to simply live in the same scenario from two different points of view, but in order to embark on a path totally different from the other, thus doubling the longevity of the title.

Among other things, the developers provide a narrative of all respect, where, besides being revealed all the behind the scenes of the actors will be explored in depth the attitudes of the leaders of the factions: for example, you finally understand why Megatron is become so bad, witnessing the events that pushed him to take his modus operandi. Who knows, maybe next time will be the third film hypothetical Transfomers to draw the game and not vice versa!

But what kind of game will Transfomers: War for Cybertron? According to the developers, the concept is to Gears of War, then a third-person action shooter with lots of bullets, mass shootings and fighting with mammoth boss (check out the trailer for realizing it!).

Seen, then, the cut of the film storyline, the evolution of the adventure will follow a linear path, more suitable for a solid and coherent narrative. This does not mean, however, that the player will experience the game is repetitive, since the variability of the levels should provide a different approach to each mission.

The types of internships will be divided into air and land, and each will be necessary to adopt a robot capable of: the air then you will be using characters that can transform into jets, while the streets better to opt for those turns in the car ...

Despite Transfomers: War for Cybertron will focus on the game very single, online gaming will not be overlooked. Unfortunately, as mentioned, little is known about the characteristics of modes, but it is assumed that the Death Match option is granted, especially when there is a setting provide the backdrop as captivating Cybertron. The developers, however, reassured about the validity of online gaming, offering an experience even more immersive than the last.

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 27, 2010, 08:21:07 am »
Zapowiedź + screeny:
http://kotaku.com/5480626/transformers-war-for-cyberton-preview-a-world-without-michael-bays-robots

No humans. No Michael Bay. Two campaigns. Three-player online (only) drop-in/drop-out co-op Transformers with a link to the past and a Gears of War amount of gunfire. Happier?

Last week, the developers of Transformers: War For Cyberton began the live demo of their summer game with an audacious claim. "The goal was not to make the best Transformers game ever," Matt Tieger, lead designer of this new game was telling Kotaku. "The goal was to make a great game that was a Transformers game."

The game is built in the Unreal Engine 3, rendering the densely-detailed Transformers with the girth and heft of a Marcus Fenix. Action is largely linear, three selectable characters, AI or human-controlled, in combat across Cyberton, transforming at will with the click of a player's thumbstick.

The spirit of the game is old-school. The opening Autobot mission I was shown began with Bumblebee racing down a Cybertron highway, under fire from Decepticons. Fans of the original Transformers cartoon would recognize that homage to the animated series.

There are twists, though. In the Decepticon campaign, Starscream is best friends with Jetfire, neither of them signed up as Decepticons yet. Fans would correctly guess which of them becomes a Megatron follower. Megatron is not a handgun; he's a motorized gun (think tank without a turret). Optimus Prime doesn't have a trailer, though. Sorry. Tieger said the team considered it and it didn't work out. It would have been in the way. Soundwave is a truck. No tapes.

I was shown a few missions. That first Autobot one featured Optimus, Bumblebee and Ratchet. Players can control any one of them, their online friends dropping in or out to control the others. Each character had ammo-based and cooldown abilities. For Optimus these included a "warcry" that embolden him and his nearby allies to do more damage. The action I saw, a battle against Decepticons, of course, was rich with explosions and action. Transforming allowed for quick maneuvers to the other side of the battle areas. Enemies transformed less, but kept up an energized assault.

The game might seem like Gears of Transformers in screenshots, but there is no cover system. Transforming isn't quite protection, but it's a fine replacement, no? There are turret sequences. I was shown Optimus transforming and integrating himself into a turret, firing from that — and then transforming back and ripping the turret off to use as a weapon, Halo 3 style.

Castor Krieg

• Marynarz z Potiomkina
  • Reputacja: 26
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 27, 2010, 08:50:47 am »
Czy gdzieś kiedyś wytłumaczono dlaczego Transformersy, roboty z innej galaktyki, zamieniają się w ludzkie samochodyi inne maszyny?

Iras

• PIERESTROJKA
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 27, 2010, 12:54:33 pm »
No chyba o kamuflaż chodzi, nie?  :D

Mikes

• Łajka
  • Reputacja: 0
  • Ej.
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 27, 2010, 13:26:02 pm »
Czy gdzieś kiedyś wytłumaczono dlaczego Transformersy, roboty z innej galaktyki, zamieniają się w ludzkie samochodyi inne maszyny?

Widziałem go wczoraj pod KFC.

Palpantine

• Człowiek dobrej roboty
  • Reputacja: 11
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 27, 2010, 13:48:34 pm »
A ja się cieszę jak głupi z tego designu w stylu klasycznej bajki. Takie bardziej dorosłe i mroczne ukazanie wojny, któa wyniszczyła Cybertron.

I też mam nadzieję na dobrą grę z Transformersami. Ostatnia platformówka na DS'a (na bazie którejś z kolei bajki) była całkiem dobra, ale z deka krótka.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Castor Krieg

• Marynarz z Potiomkina
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 27, 2010, 14:44:35 pm »
No chyba o kamuflaż chodzi, nie?  :D
No to wiem, ale w pierwszym odcinku Transformersów podczas wojny na Cybetronie oni już się zamieniają w samochody, nie mając jeszcze kontaktu z ludźmi. A sama gra wygląda super.

Leszke

• PIERESTROJKA
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 27, 2010, 16:01:44 pm »
Co do flmu to tam jest chyba powiedziane, ze wszystkie nowoczesne rzeczy(procesory, samochody, koła :roll:) ludzie zrobili na wzór Megatrona..wiec mogą sie zmieniać w co chcą.

deepthroat

• Gość
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 27, 2010, 18:14:40 pm »
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/exclusive-gameplay-transformers-war/62343[/gametrailers]

Akcja po napisie "experience the beginning"
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2010, 18:17:47 pm wysłana przez deepthroat »

Juras

• Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • Reputacja: -9968
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 27, 2010, 22:04:14 pm »
Obejrzałem trailerek pomiędzy materiałami z 3x[] i muszę przyznać, że jak na amerycki produkt dla dzieci prezentuje się zajebiście.

deepthroat

• Gość
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 27, 2010, 22:06:14 pm »
Obejrzałem trailerek pomiędzy materiałami z 3x[] i muszę przyznać, że jak na amerycki produkt dla dzieci prezentuje się zajebiście.
Właśnie dlatego, że raczej dali sobie spokój z hipster-teen klimatami z kinowych filmów. ;)

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 09, 2010, 15:21:54 pm »
Multiplayer Classes Trailer HD

Sylvan Wielki

• Gagarin
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 15, 2010, 10:36:24 am »
Sympatycznie się to całkiem prezentuje. Oby każda z klas była dostępna od początku potyczek w przeciwieństwie do takiego Kz2 przykładowo.

Marins

• Gość
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 15, 2010, 12:10:28 pm »
No kurcze mój apetyt na tą grę wzrósł. Bardzo dobrze to wszystko wygląda, kiedy premiera ?

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 15, 2010, 12:13:00 pm »
22 czerwca.

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 15, 2010, 14:59:44 pm »
Czyżby przesunęli, bo słyszałem, że miało być w maju? :P

Sylvan Wielki

• Gagarin
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 15, 2010, 15:10:26 pm »
PC, PS3, x0 ver. 22 czerwca w USA. W Europie trzy dni później. Są zapowiedziane jeszcze wersje na DS i Wii (bez daty premiery). Tylko co z PSPkiem....

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 15, 2010, 15:11:56 pm »
Mi to bardziej na rękę, bo akurat bardzo blisko tego dnia mam urodziny. 8)
Oby tytuł był tak dobry, jak Transformers na PS2. :grin:

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 15, 2010, 15:42:12 pm »
Czyżby przesunęli, bo słyszałem, że miało być w maju? :P
22 to data według GT.

Exclusive Multiplayer Doc HD
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2010, 11:36:19 am wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 07, 2010, 10:58:23 am »
Transformers: War for Cybertron demo hitting Xbox 360 exclusively
http://www.examiner.com/x-28759-Atlanta-Video-Game-News-Examiner~y2010m6d7-Transformers-War-for-Cybertron-demo-hitting-Xbox-360-exclusively

In a podcast interview with Microsoft's Larry "Major Nelson" Hyrb, Matt Tieger from High Moon Studios revealed that the demo for Transformers: War for Cybertron would be coming exclusively to Xbox LIVE.  So what will be in the demo?  Enough to "whet your appetite."

The demo will include a couple of game modes, a couple of classes and one map that is playable in full game.  No other details were mentioned.

Transformers: War for Cybertron is releasing on June 22 so we should expect the demo some time this week or next.  The fact that Tieger appeared on Major Nelson this Sunday indicates a good chance for the demo to arrive this week.

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 07, 2010, 18:40:41 pm »
Co za głupota...

Ryo

• Global Moderator
  • PIERESTROJKA
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 10, 2010, 22:10:21 pm »
Transformers: War for Cybertron MP Demo Now Avaliable + New Trailer
http://www.gamesonsmash.com/2010/06/10/transformers-war-for-cybertron-mp-demo-now-avaliable-new-trailer/

We have just been informed that the Live exclusive Transformers: War for Cybertron Multi-player demo is now avaliable for download.  There is also a new trailer to celebrate the release.

Players will have access to the Scout and Soldier character classes and be able to experience upgrading and leveling up their Transformer to unlock weapons and abilities. Fans will compete with each other in two of the game’s adrenaline-pumping multiplayer modes:

* Team Deathmatch – A classic game mode that pits Autobots vs. Decepticons directly against one another in blistering head-to-head battle

* Conquest – An intense team-based mode that challenges each squad to control various power nodes on the map to earn points to achieve victory

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 11, 2010, 07:58:55 am »
Grał ktoś? Jak wrażenia?

Castor Krieg

• Marynarz z Potiomkina
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 11, 2010, 09:08:01 am »
Tylko dla XBL i tylko Multi - twórcy tej gry są genialni. :-?

Snake_Plissken

• PIERESTROJKA
  • Who Dares Wins
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 22, 2010, 20:26:13 pm »
Recenzja IGN:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/110/1100843p1.html

Spodziewałem się co najmniej "siódemki", ale nie tego:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)