Autor Wątek: Lightning Returns: Final Fantasy XIII  (Przeczytany 40649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 25, 2012, 16:02:46 pm »
Problemem SE jest teraz to, że prezes Wada zapatrzył się na Activision i Ubisoft, które trzepią kontynuacje co rok/dwa jak najmniejszym kosztem. Podobno każdy team w SE ma teraz za zadanie zrobić jedną grę na dwa lata, co w przypadku jrpg, gdzie roboty jest więcej, jest nieporozumieniem. Dlatego dostajemy takie koszmarki jak FFXIII-2 i XIII-3. SE nie ma jakiejś chęci opowiadania historii Lighting. Ta zamknęła się w sensownym endingu trzynastki. SE chce po prostu niczym Kotick wydoić nas z kasy opierdalając się.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 25, 2012, 18:13:50 pm wysłana przez dante0 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 29, 2012, 08:43:30 am »
Trochę nowego info:
http://www.gamechup.com/new-lighting-returns-final-fantasy-xiii-details-no-qtes-growth-tied-to-side-quests/

Cytuj
It was already confirmed earlier that Lightning’s outfit will be designed by Tetsuya Nomura, and he acted in Toriyama’s directives who wanted to emphasize the red and white color palette present in Lightning’s FFXIII outfit  and using that as a base the new one was born.

Lightning’s task as a “liberator/releaser of souls” is to guide them to the new world. This new world will be created after the world in Lightning Returns ends in 13 days, which gives rise to the speculation of a new game (Highly unlikely).

Lightning’s clothes are the clothes of a soul liberator, and the clothes and task are given by Bhunivelze–the maker. That’s because while the “crystal myth” involves many gods, out of the ones that are concerned in the “Lightning Saga”, Bhunivelze is the only one who hasn’t made an appearance.

Chocolina is also in the game to support the player as found in the Jump Fiesta trailer revealed earlier (posted below). There will be no QTEs in the game.

The people of Luxerion quietly await the end, however, a bunch of serial murders start happening, these are apparently committed by a group of people who oppose Bhunivelze’s creed.

As previously stated, each of the game’s four continents has its own concept associated with it. Luxerion’s is “murder”, because they wanted it to have a mystery component aimed at slightly more mature audiences.

While people know the world is coming to end, they don’t know only 13 days remain. Chocobos are still in and you still can ride them.

Unlike FFXIII and FFXIII-2 where to stagger an enemy all you had to do was fill up an enemy’s chain gauge, this time you have to fulfill a bunch of other conditions besides that.

New equipment can be bought from the various vendors in the game, or made if you have the right components, along with possible decorations like the sunglasses Lightning is seen with in the latest trailer.

Lightning’s growth is tied to completing the quests you get from people in-game, which probably indicates a lot of side-quests. You get components to make new equipment and points to alter the amount of available time before the end.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 29, 2012, 14:04:33 pm »
"Lightning na tropie tajemniczych morderstw"!

Super. Epickie jak nigdy.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 29, 2012, 21:06:16 pm »
Może Toriyama tym razem chce nam zafundować jakiś watek detektywistyczny, w sumie jak by nie patrzeć to pasuje do konceptu świata którymi ma się rządzić ten tytuł.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 29, 2012, 21:28:46 pm »
Wątek detektywistyczny, w którym dowiemy się, co się dzieje z Versusem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 16, 2013, 13:12:24 pm »
Nowe info. Tablica z questami jak w FF XII może znacząco wydłużyć czas zabawy. :)
http://www.novacrystallis.com/?p=4122

Cytuj
The latest issue of VJump has begun leaking out and with it some new information on LRFFXIII.
The big scoop is an all new character by the name of Lumina who appears at Lightning’s destination. She is said to be both a help and hindrance – with an appearance somewhat like a gothic lolita Serah (complete with duck-lips), content with toying with Lightning.
Not much else is known about her, but more information should be available soon – or at least by next week when Famitsu provides the entire thing.
The magazine also has some updates on Lightning’s costumes. Known in the game as “Wear” Lightning can equip up to three at once and change between them in real time during battles. Each outfit has its own ATB gauge that fills as you continue to fight.
If you paid attention to the Jump Festa trailer, you might have caught a glimpse at one known as “Dark Muse.” It’s the one that has the grill-shaped shield, chap-like pants, a camouflage jacket and a knife. Her other outfit revealed looks similar to a samurai’s armor and is called “Alone in the Dust.” Lightning herself will have new magic and abilities such as guard and evade.
Quests can be retrieved from a bulletin board similar to Marks in FFXII. By completing quests you can extend the time left in the world.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 16, 2013, 19:02:21 pm »
Nowa postać - Lumina:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 16, 2013, 19:08:04 pm »
Było coś o summonach? Final bez summonów to dupa a nie Final.
Ciekawi mnie sama gra, bo może się okazać całkiem fajna/najlepsza ze wszystkich "trzynastek", ale zginie w gąszczu nienawiści do poprzednich części/numerka 3.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 16, 2013, 19:08:59 pm »
Na tą chwilę cisza odnośnie summonów, ale podejrzewam, że w jakieś formie się na pewno pojawią.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 17, 2013, 18:54:43 pm »
Kupa nowych informacji i screenów:
http://www.1up.com/previews/lightning-returns-final-fantasy
http://www.polygon.com/2013/1/17/3886028/lightning-returns-solving-mysteries-and-changing-outfits-in-the

Cytuj
Contrary to the sparsely populated settings that comprised most of Final Fantasy 13 and 13-2, Luxerion is a sprawling city full of NPCs to interact with. When Lightning finds someone who provides a serious hint for the mystery, the game helpfully informs you that a major clue has been found. But as far as Toriyama shows, it's left to the player to track down these clues and piece together the direction that they're pointing. There doesn't seem to be much in the way of hand-holding nor a giant star pointing exactly where you need to go on the mini-map.

It's virtually nothing like Final Fantasy 13, in other words.

Lightning's investigation eventually points her in the direction of a mysterious, cult-like gathering of individuals, which leads to another unexpected addition: a stealth sequence. Without hands-on time and in its early state, it's difficult to tell how this portion will actually play, but I'm shown several scenes of Lightning hiding behind boxes and pillars or around corners as she spies on the group in question.

Finally, they reach their destination, a phone booth in front of a giant gate. Lightning sneaks close enough to overhear their conversation. As they give the person on the other side a passcode, the gate opens long enough for them to run through. Toriyama says that discovering this passcode, which changes each day in the game, will be a significant part of Lightning's investigation into the serial murders.

Cytuj
It may seem odd to go this long in a Final Fantasy preview without talking about the battle system at all, but that's how deep into the demo Toriyama gets before it comes up. Like everything else in Lightning Returns, combat has been totally overhauled and reimagined. The fights from the previous Final Fantasy 13 games were already fast-paced, but Lightning Returns plays out more like a traditional action game, giving players direct control over Lightning in real-time combat.

Cytuj
Players will be able to change which combat options are available for mapping to the buttons by changing Lightning's "style" — or, more specifically, her outfit. The styles have names that are reminiscent of options from the previous Final Fantasy 13 paradigm system — equilibrium, sorceress, crescent moon, etc. — but they're tied directly to what Lightning is wearing. A melee focused class might include the bulky Valkyrie armor from the game's promos, while one of the magic-centric classes shows off Lightning in a surprisingly tasteful, elegant full-body dress.

Cytuj
Though combat is now much faster, the ATB (active time battle) gauge that has been a part of Final Fantasy games for years is still present, albeit in a much different form. Players can go into battle with three different styles equipped, each with its own ATB gauge on screen. As you use attacks in one style, it will drain that specific gauge. Swapping to a different style by using the shoulder buttons will allow any styles not currently in use to slow refill their ATB meter. As with the paradigm system in previous Final Fantasy 13 releases, it's clear that fast, smart style changes will be necessary to succeed in tougher fights.

Cytuj
Toriyama says players will be able to approach battles how they want using the style system. The stagger mechanic from Final Fantasy 13 and 13-2 had combatants filling up a meter that would eventually "stagger" an enemy, leaving them open to more powerful attacks. In Lightning Returns, a similar mechanic called "knockdowns" is used. Enemies will have multiple weak points related to different styles that can be exploited to send them into a knockdown.

Cytuj
If you're wondering about the rest of the Final Fantasy 13 cast, Toriyama confirms that Hope will be aiding Lightning throughout the game. 13-2 co-star Noel will return in a more antagonistic role, attacking Lightning in one cutscene. And if you're not a Final Fantasy fan and have found yourself burned by attempts to get interested in previous releases, the shake-ups in Lightning Returns may finally be enough to pull you in.

Cytuj
"We're considering a system in which you can extend the time within the world," he says. "At the same time, we did say that it is 13 days before the world ends. But Lightning is not allocated all 13 days to begin with. It's more like she's given a couple of days to start, and then through her completing quests or doing well in battles, she extends whatever days are available. The system is set up so you can gain days that way.

"To be honest with you, we have done some test plays, and yeah -- in the earlier versions, the time limit was even more strict. Our user focus group results did show that players would be stressed about the time running out and leading to defeat. We've tweaked the system a little bit more. As mentioned before, she's allocated a couple of days, and she can extend what is allocated to her. In addition to that, we wanted to emphasize that you're valuing the time that is available, rather than thinking of it as time running out or time depleting. We wanted to emphasize how to value and manage your time wisely in order for Lightning to get through the game."

Cytuj
"In terms of starting the game over, we do have a system set up so that Lightning can carry over different stats or items in your inventory," he says. "You can do a New Game + kind of restart. We have set up the game so it won't be so hard to beat the game, per se, in one playthrough. But we do want to encourage multiple playthroughs, so that the player can enjoy different outcomes and different people and situations that they can encounter by playing the game over and over again.

Cytuj
Just as FFXIII-2 shook up its predecessor's limited design by opening up its approach to progression, Lightning Returns aims to overhaul the series from top to bottom. In fact, it's such a radical departure from its immediate predecessors that it might as well not even be a Final Fantasy XIII sequel. In my book, though, that makes it a perfect sequel. This evolution embodies the essence of Final Fantasy, a series that's been defined by a willingness to reinvent itself with each new entry unique to the role-playing genre.

Of course, change alone doesn't make a game great (witness fan response to FFXIII's divergence from series' standards), but the changes Lightning Returns brings to the table look to be pushing Final Fantasy back in the direction it was evolving naturally via FFXIII's immediate predecessors -- not just FFXI and XII, but the likes of Crisis Core as well.

Cytuj
"In this installment, what we've focused on is depicting the world around Lightning, and how realistically we can express the passage of time. With that, the player can experience their own gameplay experience through that changing world. That's why we arrived to that concept of 'world-driven.'"

But what does "world-driven" mean for the Lightning Returns team? It's hard to say without having played the game, but based on video footage Square Enix showed at a recent hands-off demo event, Lightning Returns seems to fall more in line with Final Fantasy XII's world design than that of FFXIII. Its events take place on a single continent divided into four separate areas, but within those territories it seems that Lightning will encounter far more freedom of movement and variety of scenery than in the past two games. While FFXIII-2 offered more open environments than its predecessor, those areas still ended up being fairly small and self-contained. If the early footage we've seen is anything to go by, that won't be the case for Lightning Returns: The game's environments allow her to move seamlessly from plains to valleys to caverns, or to travel through a forest and stumble upon a small village along the way.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Rozszerzony zwiastun o sceny z Noelem:



« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2013, 19:18:41 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 23, 2013, 10:44:39 am »
Kolejne nowe info z Famitsu:
http://www.finalfantasy-fxn.net/index.php?page=article&article=New-Lightning-Return-Information-From-Famitsu--1721

Cytuj
Lumina is designed by Toshiyuki Itahana, who designed the DLC costumes in Final Fantsy XIII-2. Also, the scene iin the extended Jump Festa trailer with Noel end Lightning fighting each other has to do with Lightning freeing Noel's soul.

Other information (thanks to Gematsu)

- The Active Time Battle (ATB) system is the busiest it’s ever been.
- Players can perform style changes in an instant.
- When you press a button, the command is immediately invoked.
- You use the ATB in the field more and dash less.
- There is an action to slide down sand dunes, too.
- In the demonstration shown to Famitsu, Lightning was shown wearing a Violet Dress, Rapier Sword, and Rose Patterned Shield.

And some bits from a Tetsuya Nomura interview (presumably on Lightning’s new outfit):

- The order was for “a body suit of leather.”
- The image for both arms was of a spinal cord.
- The shield and sunglasses may have been designed by someone else.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 23, 2013, 17:33:07 pm »
Powyższe zdjęcia prezentują się zdecydowanie lepiej, niż to co nam zaprezentowano wcześniej, mam nadzieję ze w grze pojawi się dużo różnorodnych lokacji, co do tablicy z misjami, jest to świetny pomysł, pamiętam jak swego czasy spędziłem przy niej sporo godzin w FFXII, na pewno wydłuży to czas spędzony z grą, co do Luminy to na język nasuwa mi się jedno zdanie, Cute Loli ! Dobry zabieg ze strony Square Enix, podejrzewam iż dzięki temu sprzeda się więcej egzemplarzy gry, znając mentalność Japończyków, i ich zboczenie do tego typów dziewczynek, nie żebym miał sam coś przeciwko temu  :P
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 14, 2013, 08:39:35 am »
Kilka cytatów odnośnie testowanej wersji LR:

Cytuj
“The doomsday-clock setting and the new game mechanics show that Square Enix really thought about making LRFXIII not just a cheap sequel.” – ConsoleAT/PLUS

“Lightning Returns is full of good news – no more annoying QTEs, lots of reunions with old friends, and Chocobos are back again.” – PS3M/360Live

“The character customization gives the player a freedom of choice we missed in FFXIII and FFXIII-2” – M!Games

“there's a rather brilliant concept at this game's heart.” - Gamereactor

“already looks like an incredibly promising action game” – IGN

“This system is much more active and involving the players” - Gamekult

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 14, 2013, 11:06:30 am »
Kilka cytatów odnośnie testowanej wersji LR:

“already looks like an incredibly promising action game” – IGN


WUT?!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 19, 2013, 10:08:24 am »
http://www.ppe.pl/news-21313-Nowa_miejscowka_w_Lightning_Returns_FFXIII.html

Cytuj
Nowa miejscówka to Dead Dunes, pustynny obszar, na który składają się m.in. ruiny i miasto. Lightning zapuści się w te rejony poszukując skarbu. Jak dodano, gracz, eksplorując pustynię, będzie mógł pokonywać odległości zjeżdzając po wydmach, co możecie zresztą zobaczyć na jednym ze screenów zamieszczonych w naszej galerii.

Square Enix zaprezentowało również umiejętność Overclock, która ma być "asem w rękawie" głównej bohaterki. Używając w trakcie starć punktów GP, o których nie podano dotychczas żadnych szczegółów, Lightning będzie mogła zatrzymać czas, uniemożliwiając tym samym działanie przeciwnikom. Niektórzy zwracają uwagę, że coś podobnego mogliśmy zobaczyć na zwiastunie FFXIII z 2006 roku. Myk ten ostatecznie jednak nie trafił do pełnej wersji.










andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 19, 2013, 10:22:51 am »
Pamiętam jak przy okazji premiery pierwszej trzynastki autorzy mówili, że musieli wyciąć z gry sporo materialu, którego wystarczylo by na kolejną grę. Teraz chyba widzimy wlasnie ten wycięty z oryginału materiał... Nie pamietam tylko jak isprawiedliwiali decyzję o wycięciu tego wszystkiego? Czyzby chodziło o to, że gra nie mieściła się na DVD dla Xboxa ? Gdyby nie cięcia i rządzą gigantycznego profitu, być może FFXIII bylo by prawdziwym jrpg.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 19, 2013, 12:27:20 pm »
Gdzie są summony? Nie pokemony łapane po walce, wciskane w dlc tylko je**ne Ifrity, Shivy bez opon, Ramuhy i Bahamuty...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 19, 2013, 12:43:55 pm »
Gdzie są summony? Nie pokemony łapane po walce, wciskane w dlc tylko je**ne Ifrity, Shivy bez opon, Ramuhy i Bahamuty...
Też tęsknię :cry:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 21, 2013, 08:49:05 am »
4 nowe screeny i parę informacji:
http://www.finalfantasy-fxn.net/index.php?page=article&article=4-More-Screen-Shots-of-Lightning-Returns--1793

Cytuj
Kagari of Nova Crystallis translated information from Famitsu:

    -Lightning is in contact with a member of a thieves guild – their leader seems to have heard of Lightning. This leader is someone who has appeared in the series and someone who Lightning probably knows.
    -The desert that stretches outside the oasis is a danger zone. Here, exploration will take place across the desert.
    -In the Dead Dunes, you can undertake quests from the inhabitants of the oasis. Within the oasis you can chat to the inhabitants and listen to their stories, as well as buy items from the shops.
    -Items used for battle restoration can be found in treasure chests, as well as purchased through shops in town. Stamina can be restored by visiting an inn or even eating a meal.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kazuo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 21-03-2013
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 2
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 21, 2013, 18:24:48 pm »
Mogliby już skończyć tą parodię i zabrać się za kolejnego pełnoprawnego Fajnala. Podczas grania w FFXIII zgrzytałem zębami,  przy FFXIII-2 bawiłem się umiarkowanie dobrze - niby postęp względem poprzedniczki był, ale całość i tak nie umywała się do poprzednich dokonań Square, natomiast na trzecią część trzynastki (dżizas, jak to brzmi) patrzę już tylko z politowaniem. Naciągana na siłę i przeciągana w nieskończoność historia Lightning, tragicznie wyglądające miasto i nasza heroina próbująca śmigać po nim niczym Ezio (przywodzi mi to wszystko na myśl upośledzonego brata Assassin's Creed), dziwacznie zapowiadający się system walki - dziękuję, postoję, ewentualnie poczekam aż gra wyjdzie i stanieje do 60 zł. Na jakieś wielkie zaskoczenie nie liczę, Square-Enix w ostatnich latach jest strasznie przewidywalne.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 21, 2013, 23:02:36 pm »
True Story. Dawać Versus aka XV

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 22, 2013, 10:49:55 am »
True, drugą część trzynastki nawet splatynowałem  :oops:, ale ani przy 13 mi sie tego nie chciało robić, ani tym bardziej przy tym trzecim tworze nie czuje nawet jakiegokowiek pociągu do gierki. Niech sobie wydadzą jak tak bardzo ich świeżbi i nie mają co robić z odrzutami z poprzednich produkcji. DAWAĆ VERSUSA!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 22, 2013, 10:52:16 am »
Z takimi nastrojami wśród graczy chyba trzecia trzynastka im się nie sprzeda. Może wyniki sprzedaży przemówią im do rozumu.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 22, 2013, 20:02:55 pm »
XIII byla bardzo slaba, a oni tasiemca z tego robia. Po uj to. Tez chce Versusa.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 22, 2013, 23:46:25 pm »
True, drugą część trzynastki nawet splatynowałem  :oops:, ale ani przy 13 mi sie tego nie chciało robić, ani tym bardziej przy tym trzecim tworze nie czuje nawet jakiegokowiek pociągu do gierki. Niech sobie wydadzą jak tak bardzo ich świeżbi i nie mają co robić z odrzutami z poprzednich produkcji. DAWAĆ VERSUSA!
Ty, ale platynke wbiłeś bo była łatwiejsza i nie dorabiaj do tego filozofii o lepszości gry :) No i ten świeRZb, bo się możesz podRapać..

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 23, 2013, 12:25:21 pm »
True, drugą część trzynastki nawet splatynowałem  :oops:, ale ani przy 13 mi sie tego nie chciało robić, ani tym bardziej przy tym trzecim tworze nie czuje nawet jakiegokowiek pociągu do gierki. Niech sobie wydadzą jak tak bardzo ich świeżbi i nie mają co robić z odrzutami z poprzednich produkcji. DAWAĆ VERSUSA!
Ty, ale platynke wbiłeś bo była łatwiejsza i nie dorabiaj do tego filozofii o lepszości gry :) No i ten świeRZb, bo się możesz podRapać..

Sorry za orta, no ale co do tej platynki to nie zaprzeczam, była banalna do zrobienia. Bardziej chodziło mi o fakt, że w ogóle chciało mi się łazić i wbijać trofea za rzeczy dodatkowe bo gameplay był dla mnie całkiem przyjemny, czego w sumie nigdy nie zrobiłem w poprzedniej części. Łatwość tej platynki to taki dodatkowy motywator był żeby grać dalej po skończeniu :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 05, 2013, 10:32:51 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 05, 2013, 15:59:20 pm »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 05, 2013, 20:59:14 pm »
Znienawidziłem Lightning :cry:

el becetol

  • Gość
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 06, 2013, 01:13:16 am »
Snow powraca. Pierwszy skan:
http://n4g.com/news/1272117/first-scan-of-snow-in-lightning-returns-final-fantasy-xiii

Wyście się już z chujami na głowy pozamieniali - zamiast tu wkleić skrina jak człowiek, dajesz link do n4g, z którego trzeba wejść na bbc i dopiero mamy obrazek. Trzeba jeszcze go było uwidocznić dopiero po zalajkowaniu na fejsbooku. Rozumiem promocja, ale do chu** wacława jak chodzi o jeden skan to:

[img][/img]

Dziękuje.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 06, 2013, 01:24:22 am »
Hehehe.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 06, 2013, 08:35:24 am »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 06, 2013, 12:24:01 pm »
Le trailer:



Premiera w Europie 14. lutego 2014. Oczywiście po to, aby zrobić miejsce dla VersusXIII i Agito w 2013.  :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2013, 12:28:06 pm wysłana przez Castor Krieg »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 06, 2013, 14:26:10 pm »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 06, 2013, 14:56:55 pm »
Gdzie są summony? Nie pokemony łapane po walce, wciskane w dlc tylko je**ne Ifrity, Shivy bez opon, Ramuhy i Bahamuty  ANIMA...
:cry_anim:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 07, 2013, 16:17:43 pm »
Ultimate Box na razie dla Japonii:
http://bossbattlecoming.com.pl/jeszcze-raz-lightning/
Ciekawe czy się to pojawi u nas?
Szkoda, że premiera w przyszłym roku dopiero.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 10, 2013, 17:05:56 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:56:47 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9CIFQNPuujk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Lightning Returns: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 13, 2013, 19:45:22 pm »
Nie podoba mi sie ten system :(

Po obejrzeniu tego stwierdziłem, że najchętniej to bym zagrał w Kingdom Hearts 1.5 Remix HD i na to czekam :)