Autor Wątek: Dead Space 2  (Przeczytany 69442 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Dead Space 2
« dnia: Lutego 27, 2009, 08:05:06 am »
Dead Space 2 in the works
http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/shooter/dead-space-2-in-works-$1272861.htm

Cytuj
EA studio Redwood Shores has confirmed that a new Dead Space will be coming to the Xbox 360, PlayStation 3 and PC at some point in the future.
Glen Schofield, general manager of EA's Redwood Shores studio in San Francisco, let it slip that the studio is not only working on Dead Space Extraction for the Wii, but that a PS3/360/PC sequel is also in the works.
Schofield told Gamesindustry.biz:
"We haven't announced anything yet, but I don't think you take a game that's rated 89 and just go, 'Well, that was a failure'.
"And you know what, we'll figure that out, because the hardest thing is the quality. If you figure out the quality, then at some point we're going to figure out how to get that out there."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 27, 2009, 11:03:35 am »
To było pewne, że będzie druga część. Ciekawe tylko czy sequel czy prequel. Tak czy siak już z niecierpliwością wyczekuję tej gry.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 27, 2009, 16:33:23 pm »
Ach już nie mogę się doczekać! Pierwszy Dead Space był świetny, klimat, cała ta religijna otoczka, sterowanie na wypasie!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 27, 2009, 16:34:35 pm »
Oj tak. Jedynka to jedna z moich ulubionych gier. Mam nadzieję, że dowiemy się co z Isaack'iem ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 27, 2009, 16:36:53 pm »
No i pięknie. Ciekawi mnie jak to fabularnie rozwiążą bo może z tego wyjść kaszana jak czegoś sprytnego nie wymyślą.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 01, 2009, 16:27:51 pm »
Teraz pozostaje czekać na jakiś zwiastun, oraz zdjęcia. Pamiętam jakież to wielkie wrażenie robił ten przy okazji pierwszej części. A sama gra to ogromne , pozytywne zaskoczenie. Nawet typowy sequel będzie bardzo dobrą produkcją.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 25, 2009, 08:39:27 am »
EA Hints At Possible Multiplayer For Next Dead Space
http://helldescent.com/ea-hints-at-possible-multiplayer-for-next-dead-space/

Cytuj
EA has started an online survey for Dead Space with some interesting multiplayer based questions. We received the email in our inbox with the exciting ?You?ve played the game?Now Tell Us What You Think? email. The survey asks what kind of modes do you enjoy, would co-op be a fun addition and if Zero-G deathmatch sounded like a fun multiplayer type. Luckily the survey made sure to ask more than just multiplayer based questions. The survey continues to ask about new function and how to improve the scariness. With these kind of surveys it good to know that EA is looking into a Dead Space sequel/prequel.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 23, 2009, 20:59:46 pm »
Unannounced Horror Sequel Teased In OPM Is Dead Space 2
http://goonlinegames.net/2009/11/23/unannounced-horror-sequel-teased-in-opm-is-dead-space-2/

Cytuj
In the latest issue of Official Playstation Magazine, a new, unannounced horror sequel is teased in the ?Next Month? section. What could it be? Are those tentacles coming out of a gas mask? What are those letters on the top of the creature?s head? Why the odd, view obstructing grill? After sending the picture to forensics, we?ve discovered that the game is Dead Space 2. How? Well, after a quick search for Dead Space Concept Art, here?s what came up: Recognize The Mask? That means you can expect the first info and screenshots next month, in Issue 40.

Issue 39 is out now, and the picture is after the jump.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 23, 2009, 21:34:31 pm »
No i super. Szkoda jedynie, że nie będzie już takim pozytywnym zaskoczeniem. Część pierwsza ustawiła poprzeczkę jako pierwsza. Dwójka... nie będzie już tak dziewicza, choć wierzę, iż EA VG coś wymyśli.

A ta zapowiedź - goście szukali artworka, a wystarczyło popatrzeć na poziome pasy. Przypominają kształt maski bohatera ;P.
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2009, 21:36:25 pm wysłana przez Zielarz »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 23, 2009, 21:37:39 pm »
Cytuj
A ta zapowiedź - goście szukali artworka, a wystarczyło popatrzeć na poziome pasy. Przypominają kształt maski bohatera
Który zerka na potworka...czyżby FPS?  :cool:
ja tam czekam, jeśli historia i klimat będą na takim poziomie jak w 1 albo i wyżej to must have się szykuje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 23, 2009, 22:36:24 pm »
A ta zapowiedź - goście szukali artworka, a wystarczyło popatrzeć na poziome pasy. Przypominają kształt maski bohatera ;P.
Artwork przecież ogólnie znany, więc i tak  nie musieli daleko szukać.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 23, 2009, 22:40:52 pm »
Żeby tylko nie wymyślili czegoś w stylu: Isaac po tylu ukąszeniach przejął niektóre właściwości swoich przeciwników i posiada moce :P.

Chcę więcej tego samego, bo nic bym nie zmieniał w jedynce, która była świetna.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 23, 2009, 22:53:45 pm »
Ja wlasnie kupilem jedynke na Xbox live i musze nadrobic zaleglosci  :-D.



luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 23, 2009, 23:26:20 pm »
Pierwsza część rewelacja !!! W drugiej części marzy mi się więcej łażenia, mniej strzelania, więcej straszenia, mniej amunicji i więcej ciekawych zagadek. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby to była kontynuacja wydarzeń z pierwszej części. Tam gdzie skończyliśmy, tam startujemy. No i powinni wcisnąć jakąś planetę do spenetrowania. :lol: Sam statek za drugim podejściem może być troszkę monotonny.

Zdecydowanie za szybko te gry wychodzą. Brak czasy na przegranie tego wszystkiego ;/ Żeby ogarnąć te wszystkie gry trzeba dziennie pół dnia przesiedzieć przed konsolą. I gdzie tu znaleść czas na życie pytam się ???

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 23, 2009, 23:49:15 pm »
Jednak nie chcę więcej tego samego :P. Chcę więcej zajebistych stworów, więcej lokacji w stylu tej z roślinami oraz więcej tych dzienniczków pokładowych, które świetnie wkręcały w klimat :).

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 24, 2009, 00:40:55 am »
Również chciałbym zwiedzic jakąś kolonię na planecie, bo Ishimura jakby nie patrzec został zaliczony :]

Dead Space to najprzyjemniejsze, pozytywne zaskoczenie tej generacji i mam nadzieję że dwójeczka utrzyma równie wysoki poziom.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 24, 2009, 10:23:57 am »
No właśnie, ciekawe co z gł. bohaterem.
Jak dla mnie może być to nawet typowy sequel. DS był (jest) jedną z najwspanialszych gier obecnej generacji. Kontynuacja obroni się sama.

Właściwie, ciężko się doczepić do jakiegoś elementu pierwszej części. No, mnie przykładowo irytował fakt, że paplaniny na początku każdego poziomu, nie da się przełączyć.
Przy kolejnym przechodzeniu było by to wskazane wręcz.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 24, 2009, 17:57:54 pm »
Jestem świeżo po ukończeniu jedynki i gra zacna. Klimat przez duże K. Co do "dwójeczki" to miło byłoby poznać co się stało dalej.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 24, 2009, 18:09:40 pm »
Byłoby ciekawie, ale
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Zobaczymy, czekam na jakiekolwiek info z OPM z wywalonym jęzorem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 15, 2009, 09:31:38 am »
Cytuj
Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry.

Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Akcja sequela osadzona jest na stacji kosmicznej Sprawl, tej samej w kierunku której na końcu Dead Space Extraction zmierzali bohaterowie tej gry. Jak pamiętamy, w pierwowzorze załoga statku USS Ishimura uległa metamorfozie na długo nim Isaac postawił nogę na jego pokładzie. W kontynuacji dane nam będzie z kolei na własne oczy ujrzeć przebieg samej infekcji.

Szata graficzna ma prezentować podobny do poprzednika poziom, choć twórcy obiecują pewne usprawnienia. Lokacje tym razem obfitować mają w bardziej otwarte przestrzenie, w przeciwieństwie do ciasnych korytarzy z Dead Space. Większą różnorodnością wykazywać ma się też nasze uzbrojenie. Oczywiście spodziewać możemy się wielu nowych rodzajów potworów. Wymieniono jeden z typów, który polować będzie w stadzie, wpierw wabiąc Isaaca za pomocą wydawanych dźwięków, a potem atakując go razem z resztą sfory.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49477




Cytuj
Jeszcze straszniejsze potwory, potężniejsze rodzaje broni, całkowicie nowe lokacje. Oto Dead Space 2, jakim przedstawia go najnowszy numer Game Informera.

Studio Visceral Games 3 dni temu oficjalnie ujawniło, że prowadzi prace nad Dead Space 2. Niestety, ale konkretnych informacji co do zawartości gry podano tyle, co kot napłakał. Na szczęście najnowszy numer Game Informera wypełnia tę lukę. Jest tego trochę, więc po kolei.

Akcja Dead Space 2 rozgrywa się 3 lata po wydarzeniach z pierwszej części. Isaac leczy swoje skołatane nerwy na ogromnej stacji kosmicznej "Sprawl" zlokalizowanej w pobliżu jednego z księżyców Saturna. Niestety, mimo iż nasz bohaterski inżynier jeszcze nie doszedł całkiem do siebie, to znów przyjdzie mu się zmierzyć z Necromorphami. Paskudztwa znów zaatakowały i postanowiły wybić wszystkich mieszkańców tej uroczej koloni. Przez całą grę Isaac będzie naocznym świadkiem rozprzestrzeniania się potworów i postępującej czystki.

Jak zapewniają twórcy gry, nowe otoczenie będzie miało zupełnie inny charakter, niż statek znany z DS1. Sprawl to kolonia, więc znajdują się na niej takie pomieszczenia jak sklepy, kościół czy szpital. Poza tym większość lokacji nie będzie, jak wcześniej, zamknięta.

Poważne zmiany szykują się w temacie serwowania kolejnych dawek horroru prosto do bielizny gracza. W Dead Space 1, Isaac cały czas był nękany - w DS2 ekipa Visceral Games postanowiła zmienić podejście i zastosować teorię rollercoastera. Podczas zwiedzania Sprawl Isaac będzie miał chwile, gdy kolejne potwory będą padać przed nim jak muchy i sytuacja będzie wydawała się być pod kontrolą. Wszystko to tylko po to, aby uśpić czujność gracza i nagle przyprzeć go do ściany, zmusić go do walki o przeżycie oraz rozpaczliwej obrony każdego punktu zdrowia.

Sam Isaac też się zmieni. Wcześniej był typem kolesia "zbyt fajnego by mówić". Teraz nasz bohater stanie się konkretnym człowiekiem z charakterem, a ten będzie przejawiał się głównie w dialogach z innymi postaciami i jego komentarzach. Na pokładzie Sprawl spotkamy wiele osób, które zlecą nam zadania. Początkowo Isaac chętnie będzie pomagać potrzebującym, jednak z czasem zacznie go to irytować, co zaowocuje złośliwymi tekstami z jego strony.

Jeżeli uważaliście potwory z Dead Space 1 za szczyt pokręcenia, to przygotujcie się na podwyższenie poprzeczki. Projektanci Visceral Games przygotowali nową galerię deformacji ludzkich ciał. Jednym z nowych stworów są... małe dzieci z oderwanymi ustami, zamkniętymi oczami i długimi szponami. W ciemności będą zdradzać je jedynie błyszczące zęby ułożone w złowieszczy uśmiech. W kolejce czeka też stwór wyglądający z daleka na sam szkielet z przerośniętym pazurami. Jednak jeżeli zbliżymy się do niego, szybko przekonamy się o jego ukrytej broni - przełyku. Tak, właśnie zwisającym luźno przełykiem Isaac może zostać złapany przez tego Necromorpha i zostać przyciągniętym do swojego oprawcy. Na koniec zostali Stalkerzy - istoty, które nieśmiałym ćwierkaniem zwabiają do siebie swoje przyszłe ofiary. Ich sztuczka polega na tym, że zazwyczaj w pobliżu jednego z nich czai się cała chmara jego pobratymców, którzy tylko czekają, aby przebić na wylot jakieś biedne ludzkie ciało...

Wielu graczy narzekało, że w poprzedniej części przygód Isaaca Plasma Cutter zbyt bardzo wyróżniał się mocą spośród pozostałych broni. Większość z was pewnie zasugerowałaby osłabienie tego narzędzia eksterminacji, ale twórcy postanowili podejść do tego od drugiej strony. Otóż postanowili oni ulepszyć resztę arsenału, pozostawiając Cutter takim, jakim był. Ponadto w rękach Isaaca znajdą się takie nowe zabawki jak chociażby Javelin Gun, który pozwala na przybijanie Necromorphów do ścian. Że jest to naprawdę świetną zabawą może powiedzieć każdy, kto grał w np. Painkillera.

W Dead Space 2 pukawki nie będą jednak służyć tylko do unicestwiania kolejnych pokrak marzących o wyrwaniu nam serca. Pamiętacie lokacje z jedynki, gdzie nie było grawitacji i trzeba było skakać od ściany do ściany? Teraz Isaac oprócz odbijania się, będzie mógł także dryfować w przestrzeni. W takiej sytuacji, aby wrócić do ściany będziemy musieli strzelać w przeciwnym kierunku i zdać się na powstałą przy tym siłę odrzutu.

Na sam koniec coś dla fanów sieciowych pojedynków. Redakcji Game Informera udało się potwierdzić wprowadzenie do serii trybu online, o którego istnieniu mówiła listopadowa pogłoska. Niestety nie ujawniono, czy będzie to rozgrywka typowo deathmatchowa czy może dostaniemy możliwość pojedynków ludzie kontra Necromorphy (w stylu Left 4 Dead).

http://www.gram.pl/news_8gTeHum3_Dead_Space_2_masa_szczegolow.html
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2009, 09:36:16 am wysłana przez Snake_Plissken »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 15, 2009, 12:53:06 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 16, 2009, 08:55:48 am »
Będzie kołkownica. :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 16, 2009, 14:05:15 pm »
Dead Space 2 Collector's Edition Has Life-Sized Plasma Cutter?
http://www.cinemablend.com/games/Dead-Space-2-Collector-s-Edition-Has-Life-Sized-Plasma-Cutter-21748.html

Cytuj
Dead Space 2 executive producer Steve Papoutsis addressed a few fan concerns in a video published by EA today on Facebook. Papoutsis was pretty tight-lipped about the game but he did talk a bit about its Collector's Edition.

One of the fans asked him to put a life-sized version of the Plasma Cutter (Isaac Clarke's signature weapon) in the CE. Papoutsis responded: "Yeah, that would be pretty bad-ass, and I think maybe we might look into things like that. Can't promise but I certainly would love to have one."

O masarnia! Jakby dali takiego Plasma Cuttera to  :puppy-eyes:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 16, 2009, 15:06:50 pm »
Cytuj
O masarnia! Jakby dali takiego Plasma Cuttera to
bym biegał i straszył babcie że im łeb upier*olę..

Cena takiego cudeńka pewnie była by porównywalna z noktowizorem z MW2.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 16, 2009, 23:01:49 pm »
Nowe bachory, chyba przez Logana spłodzone, wyglądają przednio. Ale design mego ulubionego inżyniera .... Kapitalna sprawa.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 17, 2009, 02:30:41 am »
Ale design mego ulubionego inżyniera .... Kapitalna sprawa.
Fajnie, bo teraz będzie można więcej rzeczy zmieniać/ulepszać w kombinezonie. A Sprawl zapowiada się ciekawie; podobno jest na nim gdzieś nawet zacumowana Ishimura. I wygląda na bardzo malutką.

Visceral: A 'lot of surprises' for anybody that plays Dead Space 2
http://connectedconsoles.com/ps3-Visceral-A-lot-of-surprises-for-anybody-that-plays-Dead-Space-2.cfm

Cytuj
Visceral Games' Wright Bagwell has said that there are a lot of surprises in store for anyone who plays Dead Space 2 when it is released later next year. Speaking in a video interview with Game Informer the games Creative Director said;

"I would say to anybody who's played the other Dead Space games and seen the animated feature and read the comics, that there's still a lot of surprises in store in Dead Space 2"

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 17, 2009, 12:43:35 pm »
Ja tylko się boję o tą ich chęć do przyspieszenia tempa rozgrywki. Niby obiecują, że gra wciąż będzie straszna, jednak mam w głowie ewolucję, jaką przeszło Residen Evil.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 17, 2009, 12:47:19 pm »
Nie daj Boże!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 17, 2009, 13:08:22 pm »
Z drugiej strony podoba mi się umiejscowienie stacji - pierwsza "zcrackowana" planeta. No i stan psychiczny Isaaca. Jeśli to dobrze pociągnął, to możemy mieć klimacik pierwsza klasa :].

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 17, 2009, 13:11:26 pm »
No i ku uciesze niektórych, Isaac w końcu przemówi.

Wiadomość scalona: Grudnia 17, 2009, 13:12:51 pm
Niby obiecują, że gra wciąż będzie straszna, jednak mam w głowie ewolucję, jaką przeszło Residen Evil.
Ewolucję to by przeszedł Resident jakby miał to sterowanie co Dead Space :hihi:
Soras, musiałem. Wiem, że chodzi o tempo rozgrywki.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 17, 2009, 13:17:00 pm »
Ewolucję to by przeszedł Resident jakby miał to sterowanie co Dead Space

Taa oraz możliwość jednoczesnego strzelania i poruszania się ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 17, 2009, 13:19:29 pm »
Ewolucję to by przeszedł Resident jakby miał to sterowanie co Dead Space

Taa oraz możliwość jednoczesnego strzelania i poruszania się ;)

Niedawno z ciekawości odpaliłem demo RE5 i dziwnie się grało. Czułem się ograniczony, że nie mogłem iść i strzelać.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 17, 2009, 13:40:51 pm »
Nie Ty jeden tak się czułeś ;). Są jednak ludzie (w tym mój brat), którzy uważają jednak, iż to się sprawdza. No, ale on sam powiedział mi, że koncepcja Dead Space jest dla niego nudna :P.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 17, 2009, 19:54:58 pm »
To jednak Zielarz nie zdradził nas.....  :dance: Co oni sieją tak prowokację  -_-

Wracając jednak do bohatera tematu. Pierwsza odsłona była (jest) fenomenalna. Pod każdym niemal względem. No właśnie. Niemal.... Liczę , iż w segmencie bossów chłopaki ostro popracują. Nie oszukujmy się. Nie licząc pierwszego przyjemniaczka, reszta w DS wyglądała gorzej niż w Residentach - przerośnięty, bulgoczący budyń czekoladowy z mackami.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 18, 2009, 13:20:16 pm »
A ja nie rozumiem czym tak każdy się zachwyca. Przyznam, że Dead Space to bardzo, bardzo odbra strzelanka, o kilka klas lepsza od przereklamowanego RE5. Gra jednak nie jest najwyższej jakości. Design strorów jest troche kiczowaty, rozgrywka jest mimo wszystko dość monotonna, fabuła jest trochę naciągana i przewidywalna, niemy bohater wymusza sztuczność dialogów, scenek i ogólnie fabuły. Graficznie też nie jest jakoś rewelacyjnie. IMO grze dużo brakuje na miano "fenomenalna".

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 18, 2009, 14:57:29 pm »
Design strorów jest troche kiczowaty
A jakie stwory nie są kiczowate? Kwestia gustu imo. Zgodzę się, że bossowie mogliby być bardziej wymyślni.

fabuła jest trochę naciągana i przewidywalna
Jak dla mnie fabuła to jeden z lepszych elementów w grze. Ciekawie wplecione wątki religijne, Marker i halucynacje głównego bohatera, zwroty akcji, wraz z grą historia z komiksów i anime tworzy doskonałą, klimatyczną całość. Przewidywalna? Na pewno w kilku miejscach, tak jak to bywa w filmach, ale zakończenie mnie zniszczyło.

niemy bohater wymusza sztuczność dialogów
Fakt, że niekiedy jedyne na co było stać Isaaca to schowanie głowy w dłoń. Mi tam niemy bohater odpowiadał, bo mogłem się bardziej w niego wczuć. Myślał i mówił to co ja myślałem i mówiłem.

Graficznie też nie jest jakoś rewelacyjnie.
Rewelacyjnie nie, ale jak na tamte czasy 9 spokojnie można za grafę przyznać. Jak na ciasne i ciemne miejsca Ishimury jest luks. A filtr i odgłosy przy wejściu do próżni to dla mnie małe mistrzostwo. Już nie mogę się doczekać dwójki, gdzie rozwalając szybę sprawimy, że wrogowie zostaną wyssani z pomieszczenia.

IMO grze dużo brakuje na miano "fenomenalna".
IMO jest fenomenalna, pomimo kilku wad. Nigdy nie przepadałem za kosmicznymi horrorami. W Dead Space zakochałem się od razu.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 18, 2009, 15:05:42 pm »
Cytuj
Myślał i mówił to co ja myślałem i mówiłem.
Coś mało myślisz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 18, 2009, 15:07:29 pm »
Cytuj
Myślał i mówił to co ja myślałem i mówiłem.
Coś mało myślisz.
Chyba mówisz.

Wiadomość scalona: Grudnia 19, 2009, 00:58:51 am
Dead Space 2: The Evolution Of A Necromorph
http://gameinformer.com/b/features/archive/2009/12/16/dead-space-2-the-evolution-of-a-necromorph.aspx
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2009, 00:58:51 am wysłana przez Ryo »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 22, 2009, 23:43:38 pm »
PSN ID: WojtqGO

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 22, 2009, 23:50:26 pm »
Czyżbym widział na tych obrazkach miejscówki inne niż stacjobazokosmiczna? Może być ciekawie, chociaż wielkiego skoku graficznego nie widać. Fakt, że jakość jest niczym ze "skanów" z japońskich czasopism, ale...