Autor Wątek: Prey  (Przeczytany 26916 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 13, 2017, 11:40:28 am »
No, miał być u mnie day one, ale poczekam, bo pewnie szybko poleci z ceny.
Bierz na premierę, wesprzyj ekipę z Arkane :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 13, 2017, 11:56:18 am »
No, miał być u mnie day one, ale poczekam, bo pewnie szybko poleci z ceny.
Bierz na premierę, wesprzyj ekipę z Arkane :(
Wsparłem ich na premierę z Dishonored, potem Disho Definitive, potem limitka Disho 2 na premierę ;)

Chyba, że polecą oceny 10/10 to przemyślę, albo jak wpadnie jakiś boczny hajs.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 20, 2017, 10:29:32 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 23, 2017, 11:06:42 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 23, 2017, 11:13:33 am »
To dojebali muzyka...
To z oficjalnego soundtracka, bo już szukałem ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Prey
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 23, 2017, 11:24:35 am »
Nie podoba mi sie. Ta gra wydaje sie wrecz idealnym polaczeniem bioshocka z system shockiem, ale przez takie trailery ucieka klimat ktory powinien byc gesty i ciezki. Takie trailery to niech se robia dla kolejnej forzy, a stad mi prosze wypier**lac z takimi festynami :evil:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Prey
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 23, 2017, 17:01:06 pm »
No tragedia ten trailer.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 27, 2017, 08:50:57 am »
Jest już dostępne demo:
https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/demo-prey-pierwsza-godzina/cid=EP1003-CUSA08459_00-PREYDEMO00000000

12.8 GB.

Bethesda również dalej stosuje swoją zjebaną politykę i nie będzie przed premierą rozsyłała kopii recenzenckich.

lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 27, 2017, 16:33:11 pm »
Po ograniu dema mogę śmiało stwierdzić, że szykuje się potężna gra. Znanymi kategoriami: najlepsza strona Bioshocka, Deus Exa i Dishonored. Z minusów oczywiście dubbing i w ogóle lokalizacja - części napisów jest po polsku, część po angielsku i muzyka - po pierwsze od razu trzeba ją przyciszyć bo wszystko zagłusza w konfrontacji z przeciwnikiem a po drugie często zdradza, że coś się dzieje za plecami/obok zanim uda się to dostrzec i psuje to zupełnie efekt zaskoczenia. A poza tym... miodzik.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 02, 2017, 11:11:46 am »
To dojebali muzyka...
To z oficjalnego soundtracka, bo już szukałem ;)
Dzisiaj wyszedł saoundtrack, od razu szukam na YT, odpalam tę piosenkę... a tam męski wokal :lol: :-?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Prey
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 03, 2017, 16:51:40 pm »


Hype zero :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 04, 2017, 08:23:15 am »
Ograłem ostatnio demo i zgodzę się z tym co napisał Lupi.

BioShock mocno, do tego Deus i Dead Space. Niemniej jednak chwilowo jakoś nie jestem gotowy na grę. Niby wszystko git, super połączenie, ale jednak poczekam z zakupem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 04, 2017, 10:15:19 am »
Ograłem ostatnio demo i zgodzę się z tym co napisał Lupi.

BioShock mocno, do tego Deus i Dead Space. Niemniej jednak chwilowo jakoś nie jestem gotowy na grę. Niby wszystko git, super połączenie, ale jednak poczekam z zakupem.

Pojawiła się premierowa łatka na konsolach i ludzie raportują, że można miksować napisy i dubbing ;)

Ja jutro zaczynam. Disho 2 nie kupiłem jeszcze to pomogę Arkane przy okazji Prey'a :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 04, 2017, 10:50:21 am »
Pojawiła się premierowa łatka na konsolach i ludzie raportują, że można miksować napisy i dubbing
Zajebiście :)

Czekam w takim razie na opinie, Krzysiu, jak już więcej pograsz.

lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 04, 2017, 13:45:52 pm »
Ograłem ostatnio demo i zgodzę się z tym co napisał Lupi.

BioShock mocno, do tego Deus i Dead Space. Niemniej jednak chwilowo jakoś nie jestem gotowy na grę. Niby wszystko git, super połączenie, ale jednak poczekam z zakupem.

Pojawiła się premierowa łatka na konsolach i ludzie raportują, że można miksować napisy i dubbing ;)

Ja jutro zaczynam. Disho 2 nie kupiłem jeszcze to pomogę Arkane przy okazji Prey'a :)
Jak grałeś w demo to napisz czy poprawili sterowanie. W demie to była w sumie największa bolączka (o czym nie wspomniałem w swoim poście) - ciężko było trafić w potworki, postać ruszała się nieco ociężale i ogólnie nie było czuć dobrego panowania nad bohaterem tak jak w Dishonored. Potem widziałem w sieci, że ludzie też bardzo na to narzekali, oby to zmienili.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 04, 2017, 13:58:44 pm »
Ja jakoś tego nie zauważyłem tak jak Wy (bo Krzyś też na to narzekał). Dałem sensivity na 50 i było ok imo.

Z racji, że nie oglądałem filmików to też ładny mindfuck dostałem na początku ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 04, 2017, 14:03:02 pm »
Ograłem ostatnio demo i zgodzę się z tym co napisał Lupi.

BioShock mocno, do tego Deus i Dead Space. Niemniej jednak chwilowo jakoś nie jestem gotowy na grę. Niby wszystko git, super połączenie, ale jednak poczekam z zakupem.

Pojawiła się premierowa łatka na konsolach i ludzie raportują, że można miksować napisy i dubbing ;)

Ja jutro zaczynam. Disho 2 nie kupiłem jeszcze to pomogę Arkane przy okazji Prey'a :)
Jak grałeś w demo to napisz czy poprawili sterowanie. W demie to była w sumie największa bolączka (o czym nie wspomniałem w swoim poście) - ciężko było trafić w potworki, postać ruszała się nieco ociężale i ogólnie nie było czuć dobrego panowania nad bohaterem tak jak w Dishonored. Potem widziałem w sieci, że ludzie też bardzo na to narzekali, oby to zmienili.

Nie pomogę w tej kwestii, bo kupuję na PC ;) Jakoś mi bardziej do myszki pasuje cała ta walka i interfejs gry.

Co do problemów, to ktoś z Bethesdy napisał na reddicie, że w premierowej łatce poprawią laga.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Prey
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 08, 2017, 21:24:16 pm »
Speedrun poniżej 20 minut.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 13, 2017, 15:21:09 pm »
Poniżej 10 minut:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 31, 2017, 09:22:21 am »
Pacz pod PS4 PRO:
http://gearnuke.com/preys-update-1-04-finally-adds-ps4-pro-support-improves-visuals-performance/

Cytuj
PS4 Pro Support added for:
– Enable Screen-Space Reflections
– Higher quality shadows
– Improved texture appearance
– More texture memory (stable streaming)
– Anisotropy 16x (from 4x) – Improved visual fidelity
– Less LOD usage
– Dynamic lights show up further
– Particles are allowed to draw more pixels per effect

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 31, 2017, 10:55:12 am »
Można kupować grę  8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 01, 2017, 18:37:13 pm »
Można kupować grę  8)

Jeszcze nie :lol:



Brawa dla Sony i Arkane.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 30, 2017, 15:11:56 pm »
Właśnie gram sobie i ten stutteriing jest masakryczny na pro :-?

Totalnie psuje radosć z rogrywki. W Wiedźmina mi się zajebiscie grało nawet na bagnach i nie zwracałem uwagi na "niskie" FPS. Tutaj może FPS są "wysokie" za to dzięki stutteringowi wydaje się, że w 5 fps działą :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 30, 2017, 15:26:23 pm »
Fak, jeszcze tego nie naprawili?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 30, 2017, 15:33:13 pm »
Fak, jeszcze tego nie naprawili?

Nie  :-? Ładnie lecą w kulki. A sama gra bardzo ładna jest i możliwość interakcji z otoczeniem zostawia Zelde daleko w tyle.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 02, 2017, 13:08:46 pm »
Dziwię sie, że ta gra ma tak mało stron w temacie. Jedna z lepszych gier sci-fi, do tego świetna historia, grafika i gameplay jest bardzo wymagający. Jeszcze nie skończyłem głównego wątku, ale mam 15h za sobą i bardzo polecam.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 02, 2017, 13:46:15 pm »
Dziwię sie, że ta gra ma tak mało stron w temacie.
Mało osób kupiło. Sam czekam, aż zleci jeszcze z ceny i zrobi się wolne miejsce na granie. Bo kunszt Arkane jest mi dobrze znany.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 03, 2017, 08:22:47 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 11, 2017, 19:45:13 pm »
W końcu przeszedłem i splatynowałem ;) Więc mogą parę słów podsumowania powiedzieć.

Prey

Gameplay:

Cóż, jedna z najmocniejszych stron tej gry. Po prostu jest to idealne połączenie skradanki + FPS + horroru + elementy RPG w postaci neuromodów. Grafika zachwyca i zwłaszcza fizyka i możliwości przechodzenia etapów czy rozwiązań. Taka "Zelda" w realnym świecie. Fizyka to coś co nie jest dodane tutaj dla picu, ale jednak ma realne zastosowanie w gameplayu i chciałbym więcej takich gier (z ładną grafą,  anie paskudztwem na wzór zeldy czy mincrafta). Np. chcąc wejśc do jakiegoś pomieszczenia ma się masę możliwości:
- ulepienie drogi na dach itp. bronią "LEPIK", która ma świetną fizykę "tworzenia" pianki poliuretanowa, po której można chodzić
- znalezienie szybu wentylacyjnego i otwarcie go
- poczekanie, aż operator (taki robot ze stacji kosmicznej) przyjdzie i sam otworzy drzwi
- znalezienie hasła do drzwi/karty dostępu przy zwłokach załogi
- znalezienie maila z hasłem, ewentualnie np. kartki samoprzylepnej z zapisanym hasłem
- wymasterowanie zdolności hackowanie
- wyważenie drzwi z pomocą umiejętności "siła"
- usunięcie przeszkód (z prawdziwą fizyką!) za pomocą "siły" (przy czym można np. lżejszymi przedmiotami rzucać w cięższe, których nie jesteśmy wstanie podnieść, aby je przewrócić i utorować sobie wejście
- rzucenie bomby recyklingowej w zagradzające graty drogę do pomieszczenia i utorowanie sobie drogi dzięki temu (bomba ta tworzy mini czarną dziurę, która pochłania wszystko w krótkim obszarze)
- strzelenie przez szparę w oknie/drzwiach zabawkową kuszą na gumowe groty, aby uruchomić panel sterowania/guzik wewnątrz pomieszczenia i otworzyć sobie drzwi
- użycie mocy tyfonów do telekinezy i otwarcie guzika na odległość
- zamienienie się moca mimików w mały kubek, którym przeturlamy się przez szczelinę
- naprawienie pobliskiego zamka umiejętnością "inżynier" by otworzyć drzwi
Jak widać jest masakryczna ilość możliwości na każdym kroku i można grać na swój sposób. Do tego nie ma na pałę chodzenia, bo jest dośc rozbudowany system craftingu w grze i to całkiem sensowny. Zbieramy "śmieci", a je wrzucamy do maszyny recyklingowej, która przetwarza je na materiał do drukarek 3D, w których z kolei możemy drukować dowolne użyteczne przedmioty, o ile zdobyliśmy wcześniej projekt fabrykacyjny. Bardzo fajne połączenie technologii z dzisiaj z takim scifi z 2035roku.
Do tego jescze to co robi wrażenie to sama stacja kosmiczna Talos 1. Nie jest to sandbox, ale coś na wzór spójnie połączonych lokalizacji i każde ma "realne" rozmieszczenie. Nie ma tam pustek czy po prostu załadowanego pomieszczenia z za dużą skalą w małym domku. Do tego można wyjśc ze stacji i dryfując w kosmosie zobaczyć wszystkie pomieszczenia koło siebie idealnie zaprojektowane bez żadnego chaosu. Nawet taka winda w holu jak się przemieszcza to widać przez szybę stację i pomieszczenia. Immersja 100%, serio można się poczuć jak na stacji kosmicznej. Z tymi wszystkimi emailami załogi, z ich zapisami rozmów itp. Na stacji jest wszystko co potrzebne do "przetrwania".
Spluw może jest mało, ale za to są tyfoniczne moce, dzięki czemu nawet się na to nie zwraca dużej uwagi.

Grafika:
Po najnowszym paczu na PS4 Pro już nie ma stutteringu, wiec warto brać. Grafika jest super, ostra i przejrzysta. Design stacji kosmicznej miażdży, a potwory serio czasami są "straszne". Nie ma na co narzekać, fizyka też git i praktycznie wszystko można poruszyć, rzucić, użyć itp.

Muzyka:
Trzymająca klimat, chociaż bez szału, nie jest to soundtrack, który bym słuchał nonstop.

Sama gra jest bardzo dobra. Piękna grafika, wciągająca fabuła, mimo że mało odkrywcza, to jednak potrafi zaskoczyć i wciągnąć w rozgrywkę. Taki lekki miszmasz różnych motywów z filmów, książek gier, ale sklejone w solidna całość. Miałem to szczęście, że nie oglądałem trailerów to nie zaspoilowałem sobie niczego. Znajdzki są integralną częścią rozgrywki i nie nudzą jak jakieś gołębie czy skarby z wiedźmina. Tworzą otoczkę, fabułę i kreują świat gry, czy też wydaję się, że stacja kosmiczna Talos I faktycznie istniała i żyła swoim trybem normalnie przez parę lat. Jest to lekkie sci-fi, które wręcz wydaje się realne do zaistnienia, nie ma tutaj totalnych bujd, tylko w miarę sensownie wykreowany świat z 2035 roku.

Polecam każdemu, bo grania na 30h spokojnie.



Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 11, 2017, 20:50:08 pm »
W sumie to +1 i każdy kto nie zagra ten pała :angel:

Szkoda mi Arkane, że Bethesda trochę olała marketing tej gry, bo w przypadku Fallouta 4 to samymi trailerami sprzedali więcej preorderów niż Prey'a na premierę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Prey
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 12, 2017, 01:48:43 am »
Gra chodzi nowa po sto złotych, więc aż mi przykro, że taki potencjał się marnuję, a jakieś gówna jak AC czy FF zarabiają miliony.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Prey
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpnia 15, 2017, 09:37:17 am »
Jest to lekkie sci-fi, które wręcz wydaje się realne do zaistnienia, nie ma tutaj totalnych bujd, tylko w miarę sensownie wykreowany świat z 2035 roku.
Myślałem, że gra toczy się w dalszej przyszłości. Nie wiem dlaczego niektórzy twórcy SF ma tak duże oczekiwania względem przyszłości. Mogli chociaż osadzić fabułę w 2050.

W każdym razie zachęcająca recka :) Grę na pewno kiedyś sprawdzę. Jeszcze Dishonored II mam przed sobą.

lupinator

  • Gość
Odp: Prey
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 04, 2018, 09:47:42 am »
Wow, temat Preya ma tylko dwie strony... żal mi tej gry. Niby dobra, a nikt nie wrzucił info, że szykuje się DLC / nowa część / VR : https://twitter.com/PreyGame/status/969702812912320514

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 20, 2018, 14:36:08 pm »
Cytuj
Prey - dodatek z akcją na Księżycu już praktycznie pewny

W sieci pojawiła się masa wskazówek, które łącznie potwierdzają, że studio Arkane pracuje nad dodatkiem do gry Prey, którego akcja osadzona zostanie na Księżycu.

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=109318

Czekam mocno i zakup day1 :angel:

PS. Kto nie grał w Prey'a ten pała.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Prey
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 20, 2018, 16:49:17 pm »
Pala pedala.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Prey
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 20, 2018, 18:40:48 pm »
Pała Łan :x

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 11, 2018, 08:37:23 am »
Dorzucę swoje 3 grosze, bo też ostatnio skończyłem. Arkane takie jakie kocham - mnóstwo możliwości, ścieżek, genialny level design, historie postaci, które odkrywamy, sporo misji pobocznych, kombinowanie  w walce no i fabuła. Stacja Talos I, która widać, że żyła swoim życiem, stopniowe odkrywanie historii, maile, notatki i nagrania ukazują co i jak się stało. Hakowanie, ulepszenia, wszystko na swoim miejscu. Jak to w grach Arkane, replayability na bardzo wysokim poziomie.

Grałem na Hard, standardowo bez znaczników celów, słuchawki na uszach, noc i ciemno w pokoju. Siada wtedy gra na bani w ten mocno niepokojący, ale jednocześnie fascynujący sposób. Muzyka daje radę i ma swoje momenty. Combo Dishonored + Bioshock + Deus Ex + Dead Space spisało się idealnie, zresztą, nie mogło być inaczej. Polecam każdemu.

Zakończę utworem, w którym zakochałem się już za czasów trailera, kiedy pierwszy raz go usłyszałem:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #77 dnia: Grudnia 13, 2018, 08:45:02 am »
Dodatek do dodatku Mooncrash:




Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Prey
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 13, 2018, 08:48:38 am »
Dodatek droższy niż sama gra... Ryo ile razy ukończyłeś podstawkę?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prey
« Odpowiedź #79 dnia: Grudnia 13, 2018, 08:54:39 am »
Ryo ile razy ukończyłeś podstawkę?
Na razie tylko raz, bez użycia mocy psionicznych.