Autor Wątek: Wii U - Wątek główny  (Przeczytany 400448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #720 dnia: Września 18, 2012, 20:41:36 pm »
Moze kolor konsoli bedzie zalezny od wystroju wnetrza.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #721 dnia: Września 18, 2012, 20:41:45 pm »
Druga dla znajomych. Położy obok wagona fajek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #722 dnia: Września 18, 2012, 20:46:55 pm »
Biala zamowilem tylko i wylacznie aby miec pewnosc, ze ktoras przyjdzie w dniu premiery.  Co prawda obie zamowilem w pierwszym dniu preorderow ale pewnosci nigdy nie ma. Jesli dostane obie to jedna pojdzie jako prezent dla siostrzenicy :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 265
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #723 dnia: Września 18, 2012, 22:59:27 pm »
Opa Sylvan Style.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #724 dnia: Września 18, 2012, 23:24:50 pm »
A niech mu się dobrze wiedzie. Jakbyś miał byś odpowiednią ilość kasy to obstawiam że jakąś plejke też byś tak kupił. ;)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #725 dnia: Września 18, 2012, 23:53:00 pm »
Renegade Kid pracuje nad dużym tytułem dla WiiU ,który ma się pojawić już w przyszłym roku w wakacje.
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=185648

IBM once again explains Wii U's connection to Watson
Cytuj
Coming from IBM's Watson Twitter account...

Ihe Wii U is a custom 45nm #power7 chip. Same SOI design in #ibmwatson
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=185647

Ciąg dalszy miłości Platinum do BigN. Hideki zainteresowany jest pracą nad dwiema grami z obozu BigN ,chodzi mianowicie o Star Foxa i Takamaru.
Platinum's Kamiya interested in working on StarFox, Takamaru

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=185639

Capcom oprócz MH3U ma również inne tajemnicze tytuły na WiiU .
Cytuj
I have to be careful what I say here as it will surely be overanalyzed and misinterpreted to be more than what I'm saying.

We have other projects in the works beyond MH3 Ultimate. Unfortunately at this time I can not provide any details. I'm sure as someone who is interested in Wii U and a Capcom-Unity.com member, you won't be able to miss news of future projects when they finally do get announced.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=491692

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 265
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #726 dnia: Września 19, 2012, 02:24:34 am »
A niech mu się dobrze wiedzie. Jakbyś miał byś odpowiednią ilość kasy to obstawiam że jakąś plejke też byś tak kupił. ;)
Gdybymbym miałbym bym miał, to pewnie tak.Chociaż ja to skąpy chuj jestem.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #727 dnia: Września 19, 2012, 14:10:39 pm »
iks de 2
Bakowo na wii i jego zajebistych bebechach nie mieli takich przebitek. W końcu to aż 88 mega ramu i procek o 5 letniej (wtedy) architekturze. Chyba że mówisz o kosmicznej technologii która była w wiilocie czyli podczerwona kamerka cmos za 50 centów w hurcie oraz akcelerometry również w podobnych cenach.

Teraz może te podzespołu tyle kosztują ale nie 6 lat temu. Druga istotna różnica to muszą się zamortyzować lata pracy nad sprzętem. Przecież Ci wszyscy pracownicy nintendo nie pracują przecież za darmo.

Z Apple jest nieco inaczej - wyprodukowali ipoda touch - ok ale zmieniając to coś w telefon nie musieli projektować wszystkiego od nowa - dodali kilka nowych funkcji do iOSu i zmienili obudowę.

Padnie Ci uszczelka w aucie, pojedziesz do mechanika, kupisz uszczelke za 2 zł a za wymianę zapłacisz 500-800 zł, bo trzeba rozebrać pół auta.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #728 dnia: Września 21, 2012, 13:46:20 pm »
Dynasty Warriors chief Akihiro Suzuki has confirmed claims that the Wii U has lower CPU power than the PS3 and Xbox360, and admitted that this poses a real challenge for developers.

“One of the weaknesses of the Wii U compared to PS3 and Xbox 360 is the CPU power is a little bit less,”

http://www.fmvmagazine.com/?p=11164

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #729 dnia: Września 21, 2012, 13:56:01 pm »
Dynasty Warriors chief Akihiro Suzuki has confirmed claims that the Wii U has lower CPU power than the PS3 and Xbox360, and admitted that this poses a real challenge for developers.

“One of the weaknesses of the Wii U compared to PS3 and Xbox 360 is the CPU power is a little bit less,”

http://www.fmvmagazine.com/?p=11164

Cytuj
However, the developer also went on to praise the capability of the Wii U from a visual standpoint, claiming it has a clear edge over existing consoles in that department.
“From a visual standpoint, based on the performance of the Wii U, we knew the game had the capability of having much better graphics than games on PS3 and Xbox 360,” he added. “Make no mistake, from a visual standpoint, it is able to produce better graphics.”

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #730 dnia: Września 21, 2012, 13:57:40 pm »
No to już było wiadome od jakiegoś miesiąca. Bardzo niskie zegary i tyle samo rdzeni co XO. Chujnia i się im to czkawką odbije po premierze ps4 ale i tak najważniejsza sprawa w konsolkach to grafa. Ta w konsolce bigN pozwala nawet na sensowne GPGPU więc może odciążyć procek xboxa360 WiiU.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2012, 13:59:53 pm wysłana przez monio4 »

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #731 dnia: Września 21, 2012, 14:19:40 pm »
To zalezy tez jak ktos pisze kod nie od dzis produc3nci staraja sie coraz bardziej zastepowac cpu znacznie potezniejszym w obliczeniach gpu. Zobaczymy co da nowa generacja. Poki co to sony pokazalo ze potezny cpu odbiegajacy znacznie architektura od pozostalych  to nienajlepsze rozwiazanie

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #732 dnia: Września 21, 2012, 15:05:39 pm »
Czyli może i gry graficznie na WiiU będą lepsze od current genów, ale nie ma co liczyć na lepsze AI i lepszą fizykę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #733 dnia: Września 21, 2012, 15:30:21 pm »
Czyli może i gry graficznie na WiiU będą lepsze od current genów, ale nie ma co liczyć na lepsze AI i lepszą fizykę.

Fizykę też można liczyć z GPU...

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #734 dnia: Września 21, 2012, 15:59:46 pm »
Natomiast AI z gierek zjada mikroskopijne zasoby. To są mity że mocny procek to lepsze AI. Nie sądzę że teraz jakakolwiek gra na rynku ma AI którego by nie udźwignęła PS2. Kwestia algorytmów a nie ilości obliczeń.
Za to AI tłumów liczy się na GPU również. Przykładowo jak masz 100 ludków którzy na siebie oddziałują, mijają się chodząc. Również proste obliczenia tylko wykonywane wielokrotnie i równolegle.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2012, 16:01:31 pm wysłana przez monio4 »

Mrocz

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #735 dnia: Września 21, 2012, 16:16:26 pm »
Natomiast AI z gierek zjada mikroskopijne zasoby. To są mity że mocny procek to lepsze AI. Nie sądzę że teraz jakakolwiek gra na rynku ma AI którego by nie udźwignęła PS2. Kwestia algorytmów a nie ilości obliczeń.
Za to AI tłumów liczy się na GPU również. Przykładowo jak masz 100 ludków którzy na siebie oddziałują, mijają się chodząc. Również proste obliczenia tylko wykonywane wielokrotnie i równolegle.

Też tak myślałem, ale nie miałem pewności...

Pamiętam, że jak odpalałem Assasin's Creed I na PC to była tam jakaś specjalna opcja w ustawieniach grafiki kiedy się miało dobrą kartę graficzną, że można było zwiększyć ilość tłumu czterokrotnie względem konsolowej wersji... Wtedy miasta z AC wyglądało naprawdę realistycznie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #736 dnia: Września 21, 2012, 17:44:34 pm »
Natomiast AI z gierek zjada mikroskopijne zasoby. To są mity że mocny procek to lepsze AI. Nie sądzę że teraz jakakolwiek gra na rynku ma AI którego by nie udźwignęła PS2. Kwestia algorytmów a nie ilości obliczeń.
Za to AI tłumów liczy się na GPU również. Przykładowo jak masz 100 ludków którzy na siebie oddziałują, mijają się chodząc. Również proste obliczenia tylko wykonywane wielokrotnie i równolegle.
Jak by nie było, twórcy Dynasty Warriors narzekają:
Cytuj
"So for games in the Warriors series when you have a lot of enemies coming at you at once, the performance tends to be affected because of the CPU...
“Dealing with that is a challenge.”

Jeszcze takie podsumowanie:
Cytuj
Koei Tecmo producer Akihiro Suzuki said the Wii U version of Musou Orochi 3 Hyper [Warriors Orochi 3 Hyper] will have slower frame rate and fewer on-screen opponents than the PS3 and Xbox 360 version, the reason is that the Wii U processor has a little less power than the other two. The Musou series tends to have a lot of enemies coming to you at once, the performance is affected due to the processor power. However, the Wii U version will have overall improved visual due to large amount of memory in the system.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2012, 18:51:35 pm wysłana przez Piter_neo »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #737 dnia: Września 21, 2012, 21:24:33 pm »
Ilość przeciwników moge zrozumieć bo oni bankowo liczą to wszystko na cpu. Co do tego ma framerate to nie ogarniam. Drawcals?
------------------------

HOT NEWS. Niny właśnie otworzyło się na indie gaming. :D
http://wiiublog.com/wii-u-to-support-unity/
http://www.marketwire.com/press-release/unity-technologies-enters-extensive-agreement-with-nintendo-to-support-wii-u-1703600.htm

Trotyl kurwa... To co się stało jest dla mnie niepojęte. Chyba najlepszy krok jaki mogli zrobić. Właśnie przekonali mnie do zakupu. :D

Slender na wiiu? lol :D Ja w każdym razie juz popuściłem kleksa bo działam z kumplem na tym silniku.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2012, 21:34:21 pm wysłana przez monio4 »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #738 dnia: Września 21, 2012, 21:50:07 pm »
Coś czuję, że Wii U przyczyni się do tego, że obecna generacja nie umrze jeszcze przez długi czas. Nawet w cieniu projektowania gier pod PS4 i nowego Xboxa, zawsze będzie gorsza wersja gry na Wii U, a stąd chyba niedaleka droga do PS3 i X360.

lupinator

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #739 dnia: Września 21, 2012, 21:57:41 pm »
Coś czuję, że Wii U przyczyni się do tego, że obecna generacja nie umrze jeszcze przez długi czas. Nawet w cieniu projektowania gier pod PS4 i nowego Xboxa, zawsze będzie gorsza wersja gry na Wii U, a stąd chyba niedaleka droga do PS3 i X360.
EA i Ubi i tak by wydawali brzydsze wersje gier na PS3 i Xboxa po premierze nowej generacji, tak jak robią to z PS2, które do teraz dostaje nowe gry, jak fifa i nba. Wii U nic tu nowego nie wniesie raczej.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #740 dnia: Września 21, 2012, 22:01:40 pm »
Coś czuję, że Wii U przyczyni się do tego, że obecna generacja nie umrze jeszcze przez długi czas. Nawet w cieniu projektowania gier pod PS4 i nowego Xboxa, zawsze będzie gorsza wersja gry na Wii U, a stąd chyba niedaleka droga do PS3 i X360.
WiiU będzie żyło dopóki current geny będą żyć i developerzy będą mogli łatwo robić porty na konsolę N. Jak developerzy przerzucą się na PS4 i Xbox3 to już WiiU nie będzie dostawało gier multiplatformowych (w przypadku Wii łatwo było robić crapowe porty, WiiU to już za skomplikowana zabawka) i konsola będzie musiała opierać sie na eksklusive-ach.


Ładnie to wygląda, chociaz sama kosola to praktycznie zwykłe Wii
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2012, 22:07:19 pm wysłana przez Piter_neo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #741 dnia: Września 21, 2012, 22:13:23 pm »
No, mysle, że jesli jednak developerzy pokuszą się o wersję gry multiplatformowej na Wii U, to powinna ona wyglądać troszeczkę lepiej niż to jak ma to dzisiaj miejsce na PS2.
Jak nie patrzeć, Wii U to 1/4 next-gena i wypadało by włożyć w grę na tę platformę nieco więcej serca. W takim wypadku widzę taki scenariusz:

Projektowanie gry na PS4 lub X720 --> port Wii U --> port PS3, X360

Jeśli tak by było, to obecnej generacji powiedzie się nieco lepiej niż generacji PS2 z kaprawymi wersjami nowej Fify...

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #742 dnia: Września 21, 2012, 22:25:12 pm »
andryush - Patrząc na możliwości graficzne daleka. Poszukaj info o gpu. Nowy COD:BO2 w 1080p + 480p w trybie multi to coś czego na obecnej generacji nie ma szans zobaczyć. Poczekajmy z werdyktem na premierę obu nowych konsolek i gier na nie (nie tych lunchowych dokładniej). Wtedy będzie wiadomo jak bardzo nie-nextgenowe jest wiiu.

Peter- Bzdury. Zupełnie w drugą stronę to działa. W przypadku takiego rupiecia jak Wii trudniej robi się porty bo grę trzeba było zrobić niemal od nowa. To dlatego często było tak że tutuły z jakiś dużych franczyz były robione przez inne studia. W przypadku WiiU będzie to działało tak jak teraz jest na piecu. Dostajesz tą samą grę tylko na konsolce masz słabszą grafę, mniej obiektów i czasami słabszą fizykę.
Ciągle się mówi że UE4 nie pójdzie na wiiu ale to jest zrozumiane na opak. Sam epic mówił że silnik jest w pełni skalowalny i pójdzie na smartfonach więc oczywista sprawa że i na tej konsolce. To czego na wiiu nie zobaczymy to bajery związane z DX11 dotyczące grafiki. Pewnie będzie jakoś tak: na Plejce światełka dynamiczne i setki tysięcy oświetlanych particli - na wiiu światełka wypalone w teksturach i tysiące nieoświetlanych particli.

Nawet jak konsolka będzie wyraźnie słabsza to i tak dzięki temu co opisuje news z mojego poprzedniego posta wiem że będzie w co grać. Mowa głównie o indie gierkach w elektronicznej dystrybucji. Najpopularniejszy i najbardziej przystępny silnik gier dopakowany przez samo Niny, to musi się udać. :D

Jak nie patrzeć, Wii U to 1/4 next-gena
Skąd info? :D

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #743 dnia: Września 21, 2012, 22:35:52 pm »
Nie ma szans by robili np.
nowego Battlefielda, na nowym silniku z wielkimi mapami, multi dla 64 graczy i oddzielnie pisali specjalną wersję na WiiU - za duży nakład pracy
nowego obliviona czy fallouta, na nowym silniku, z next-genowymi teksturami effektami, architekturą, fizyką i pisali od podstaw wersje na current geny
nowe GTA, z gigantycznym światem, setkami prsechodniów, rozwiniątą fizyką endorphin, itd. a specjalnie dla WiiU i PS3,X360 oddzielną wersję

Gry na next geny będa za duże, za duży skok technologiczny będzie, by robić łatwe, szybkie porty.

Jak już to będa wychodzić takie tytuły jak fifa, NFL, może COD-y i NFS-y

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #744 dnia: Września 21, 2012, 23:16:34 pm »
W świetle next-genów przewagą PS3/X360 nad PS2 jest właśnie skalowalność technologii używanej do tworzenia gier. PS2 nie mogło dostać gry na UE3. Jeśli silniki nie będą tak zaawansowane, to myślę, że PS3/X360, (do tego można chyba będzie dorzucić PS Vita) będą żyć długo i szczęśliwie. . To też zasługa Wii U, które zdobędzie na rynku nową bazę użytkowników, których nie sposób będzie olać przy planowaniu zysków z tworzenia nowych gier, a skoro robi się grę na Wii U to czemu nie na X360 itd. Oczywiście nie neguję, że będzie też kilka tytułów next-gen only.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #745 dnia: Września 22, 2012, 00:13:49 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #746 dnia: Września 22, 2012, 00:19:06 am »
Zapominacie, że Wii U to zupełnie nowy sposób rozgrywki. Nie chodzi o to co ta konsola jest w stanie pociągnąć. Przykro mi, że wiele osób będzie zawiedzonych bo dostaną "zwykłą" grafikę ale tu jednak chorzi o nowe sterowanie i przykro mi to oznajmić ale to włqaśnie Nintendo wprowadza coś nowego do branzy co jest ok a nie zawsze konkurencja rozumie o co chodzi :D

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #747 dnia: Września 22, 2012, 00:41:40 am »
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=186139
Bo ja wiem. Gość po prostu reklamuje unity a nie cokolwiek potwierdza. To ich ostatnie demko o którym pisze wyglądało bardzo dobrze ale orgazmu tam nie było. Unity nie było i raczej nie jest nastawione na taki hi-end jak Cryengine i UE4. Za to mają wyje**ne narzędzia jako sam game engine, wyprzedzające w pizdu to co jest w UE3.


Nie wiadomo co tutaj jest wypalone a co realtime ale na 90% obstawiam że większść świateł jest wypalone. Unity zawiera w sobie licencje na BEAST- lightmapper oparty o GI, użyty w Mirror;s Edge czy Killzone3.
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2012, 00:48:04 am wysłana przez monio4 »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #748 dnia: Września 22, 2012, 01:15:17 am »
Zapominacie, że Wii U to zupełnie nowy sposób rozgrywki. Nie chodzi o to co ta konsola jest w stanie pociągnąć. Przykro mi, że wiele osób będzie zawiedzonych bo dostaną "zwykłą" grafikę ale tu jednak chorzi o nowe sterowanie i przykro mi to oznajmić ale to włqaśnie Nintendo wprowadza coś nowego do branzy co jest ok a nie zawsze konkurencja rozumie o co chodzi :D

Jak dla mnie to nowe sterowanie jest wiele mniej rewolucyjne od Wii, nie wspominam już o tradycyjnym sterowaniu bo to prawie to samo co zwykły pad, tyle że z ekranem. Fajnie, że nie koniecznie trzeba grać na tv, mi by się coś takiego do ps3 przydało.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #749 dnia: Września 22, 2012, 10:55:21 am »
Zapominacie, że Wii U to zupełnie nowy sposób rozgrywki.
Bzdura. Innowacja w WiiU jest bardzo mała. Co na Wii się robiło pointerem (wskazywało na ekranie dane elementy, rysowało czy zaznaczało obszary willotem) to teraz będzie się robić to samo tylko, ze palcem na ekranie pada. Tutaj zero innowacji.

Wywalenie radaru z TV na pada, części HUD-u czy użycie ekranu jako dodatkowe przyciski to też nic specjalnego i innowacyjnego, nawet nie wiadomo czy do końca wygodne rozwiązanie (niektóre osoby narzekają, że męczące jest patrzenie to na TV, to na pada, to na TV i znowu na pada).

Jedyną nowością może być użycie kompasów i żyroskopów 3D w padzie, ale to już mamy w PSVita i po części w 3DS (brak kompasu 3D). Z tego co jednak widzieliśmy to rzadko jest to wykorzystywane.

Poza tym wszystkie gry i tak muszą być dostosowane do grania tylko na padzie (remote play), więc wszystkie zalety dwóch ekranów przepadają, bo wszystko musi być wyświetlane na padzie.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #750 dnia: Września 22, 2012, 11:42:15 am »
Poza tym wszystkie gry i tak muszą być dostosowane do grania tylko na padzie (remote play), więc wszystkie zalety dwóch ekranów przepadają, bo wszystko musi być wyświetlane na padzie
Nie muszą. To jest opcja dla deweloperów. Może być zależne od trybu gry.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #751 dnia: Września 22, 2012, 12:09:59 pm »
Wii U's GPGPU Squashes Xbox 360, PS3; Capable Of DirectX 11 Equivalent Graphics

http://n4g.com/news/1086983/wii-us-gpgpu-squashes-xbox-360-ps3-capable-of-directx-11-equivalent-graphics


Przypomina mi się sytuacja z laptopem mojego kolegi. Niby grafika wspierająca DX11,shadery 5.0 itd itp - super.
W praktyce laptop makasymalnie mógłby pociągnąć co najwyżej RE5 do 30fps bez AA w 720p.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #752 dnia: Września 22, 2012, 12:18:33 pm »
Nowy COD:BO2 w 1080p + 480p w trybie multi
W przypadku singla 1080p w 60 klatkach potwierdzone.
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2012, 12:22:38 pm wysłana przez monio4 »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 982
  • Reputacja: 132
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #753 dnia: Września 22, 2012, 12:25:55 pm »
Raczej niewielki wyczyn przy tak wyglądającej grze  ;)

Ale 1080p kusi, oj kusi. Różnica jest kolosalna

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #754 dnia: Września 22, 2012, 15:12:08 pm »
Raczej niewielki wyczyn przy tak wyglądającej grze  ;)

Ale 1080p kusi, oj kusi. Różnica jest kolosalna

Wszyscy narzekaja ze stary silnik ale kolejne czesci wygladaja coraz lepiej. Poza tym na x360 czy ps3 przypadkiem ta gra nie dziala w 600p zamiast 720p?


Kolejna kwestia to innowacyjnosc Wii - piter_neo - z calym szacunkiem ale nie zgdze sie. Przede wszystkim dostajemy dwa ekrany niekoniecznie polega rozgrywka na klikaniu w ekran. Sam fakt ze mozemy dokonczyc gre np w lezac i grajac na kontrolerze jest dla mnie innowacja w pewnym sensie i nie podawaj mi przykladu z sony bo mam ps vite i ps3 gralem ostatnio przez remote w retrograde i stwierzam ze na tym sprzecie granie traci sens - lag plus rwanie sygnalu i bardzo slaba jakosc przez kompresje
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2012, 15:16:46 pm wysłana przez bandi »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #755 dnia: Września 22, 2012, 15:17:01 pm »
Innowacyjność s chui. Dwa ekrany z czego jeden dotykowy. Prawie jak nintendo DS 8 lat temu.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #756 dnia: Września 22, 2012, 16:36:05 pm »
Poza tym wszystkie gry i tak muszą być dostosowane do grania tylko na padzie (remote play), więc wszystkie zalety dwóch ekranów przepadają, bo wszystko musi być wyświetlane na padzie
Nie muszą. To jest opcja dla deweloperów. Może być zależne od trybu gry.
A czy to nie jest tak, że to jest jeden z głównych featurów, którym N reklamuje WiiU, że można dokończyć grę na padzie i nie trzeba TV.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #757 dnia: Września 22, 2012, 16:51:34 pm »
Tak, dotyczący wybranych gier. Przecież nie da się dostosować kązdej gry do grania na 2 ekranach na raz + na jednym małym siedząc na kiblu + na jednym dużym z willotami.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #758 dnia: Września 22, 2012, 17:38:12 pm »
Tak, dotyczący wybranych gier. Przecież nie da się dostosować kązdej gry do grania na 2 ekranach na raz + na jednym małym siedząc na kiblu + na jednym dużym z willotami.

To zalezy od gier -  w multiplatformowe bedziemy m9gli grac na 99% na pro controllerze na tv i na padlecie bo to jest analogiczne

Wiadomo niektore gry beda wykorzystywac 2 ekrany i jesli na tym bedzie sie opieral gameplay to trudno bedzie to prz3niesc na galki al3 tez nie jest powiedziane ze nie bedzie odpowiedniego trybu i w locie zmiany poziomu trudnosci

Generalnie pisanie o Wii U jak o DSie jest bled3m bo to zupelnie inna innowacja

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #759 dnia: Września 22, 2012, 17:51:47 pm »
No właśnie- żadna.  Żeby to była innowacja to musi być spełniony jeden konkretny warunek- ma to być coś czego wcześniej nigdy nie było...

« Ostatnia zmiana: Września 22, 2012, 17:57:09 pm wysłana przez monio4 »