Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 175818 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #400 dnia: Maja 06, 2014, 21:18:56 pm »
Tekstura na Bolidzie F1 na PS4 jest z tyłu mocno rozmazana.

Inna sprawa, że różnice są drobne. Naprawdę nie ma sensu pakować się na PC z Project CARS skoro będzie 1080p i 60FPS. Pytanie czy nie będzie jeszcze innych zmian typu "maksymalna liczba samochodów na trasie" ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #401 dnia: Maja 07, 2014, 00:30:15 am »
Wrzucili jeszcze kilka screenów z PS4. Nie ogarniam tej gry. Na jednych obrazkach coś takiego:



A na innych paćka, że wstyd byłby nawet na PS3:


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #402 dnia: Maja 07, 2014, 07:25:33 am »
Zgadzam się. Na jednych screenach bardzo dobrze i mrużąc oczy fotorealizm, a na kolejnych np.:



Tor (Laguna Seca?) i ogólnie cała scena rażą sztucznością.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #403 dnia: Maja 07, 2014, 09:21:04 am »
Co tu dużo mówić - jak Kaz nie skopiuje elementów z PS2, to GT7 zmiecie pCARS z łatwością  8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #404 dnia: Maja 13, 2014, 10:46:32 am »
Kolejne ciekawe porównanie. Tym razem są wszystkie poziomy detali z PC (od low do ultra) + PS4.

Nie wiem jak wy, ale większych różnic między PC HIGH, PC ULTRA i PS4 nie widzę. Gra wygląda naprawdę dobrze.

http://www.gram.pl/news/2014/05/12/project-cars-porownanie-grafiki-z-pc-oraz-playstation-4.shtml

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #405 dnia: Maja 13, 2014, 10:50:26 am »
Popatrz na nadkole. Inna rzeczy, że ten samochód na PS4 wygląda wyjątkowo biednie, a inne siatką nie odstawały od blacharskiego ultra.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #406 dnia: Maja 13, 2014, 10:59:55 am »
Tak na pierwszy rzut oka to Project CARS na PS4 to takie medium-high z PC. Jesli bedzie stale 60fps to calkiem niezle :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #407 dnia: Maja 13, 2014, 11:07:19 am »
PC Ultra znacznie lepiej od PS4. Widać na pierwszy rzut oka. Zwłaszcza po nadkolu i światłach, jak i po odbiciach na karoserii.

Czemu cień w PS4 jest taki czarny jak na jakimś Xbox One?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #408 dnia: Maja 13, 2014, 11:11:51 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
teraz lepiej widać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #409 dnia: Maja 13, 2014, 11:31:19 am »
Popatrz na nadkole. Inna rzeczy, że ten samochód na PS4 wygląda wyjątkowo biednie, a inne siatką nie odstawały od blacharskiego ultra.

W sumie faktycznie, nie mniej dosyć kosmetyczne różnice, przy wyścigu i 300 km/h to nawet w oczy się nie rzuci ;)

Mnie zamiast grafiki ciągle ciekawi, czy zostawią ilość samochodów na trasie jak na PC. Na niektórych filmach tych aut jest naprawdę sporo. Na przykład na poniższym jest ponad 40 samochodów. Ciekawe czy na nowej konsoli będzie to osiągalne. Taka ilość aut ma mega znaczenie przy eventach typu Nurburgring 24h i innych wieloklasowych wyścigach. Myślę, że klimat byłby kosmiczny gdyby przeszło to na konsolach :)


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #410 dnia: Maja 17, 2014, 19:33:09 pm »
Na dualshockers pojawiło się trochę "normalnych" screenów i wiedzie co? Bieda w ch**. Kompletnie nie urywa dupy.










http://www.dualshockers.com/2014/05/17/project-cars-staged-screenshots-vs-actual-gameplay-heres-how-the-game-really-looks/

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #411 dnia: Maja 17, 2014, 20:16:15 pm »
O ile tory bardzo ok, trasa miejska i te kartonowe budynki (Monaco?) bieda wchuj. Może podyktowane ustawieniami graficznymi...

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #412 dnia: Maja 17, 2014, 23:09:48 pm »
Czy ja wiem. Na torach gra wygląda bardzo dobrze. Bardzo ładne cienie (screen z Caterhamem). Jeżeli do tego dojdzie pełne 1080p (i oby 60FPS) to będzie nawet bardzo bardzo dobrze... Wiadomo, to nie jest poziom Driveclub, ale wiadomo tamta gra ma chodzić w 30FPS ;)

Jedynie screen z miastem to totalna bieda, ale cóż większość torów w CARS to jednak poza miejskie trasy ;)

PS. Zabawne, że w takim Gran Turismo 5 i 6 to właśnie miejskie tory (nie licząc Nurba) potrafiły rozp**rdolić :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #413 dnia: Maja 17, 2014, 23:17:07 pm »
Wiadomo, to nie jest poziom Driveclub, ale wiadomo tamta gra ma chodzić w 30FPS ;)

Ale DriveClub to gierka na konsolę za $399, a te screeny wyżej to master race na ultra  :whistle:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #414 dnia: Maja 17, 2014, 23:23:16 pm »
Ale DriveClub to gierka na konsolę za $399, a te screeny wyżej to master race na ultra  :whistle:

To są to w końcu screeny z PS4 czy PC Ultra?

Dla mnie nie ma co ukrywać, DriveClub rozp**rdala CARS nawet z PCta na Ultra Ustawieniach ;) (jedynie rozdziałką może bić na głowę (bo chyba ma wsparcie 4k), ale wątpię by ktoś po za Pentagonem miał kompa który to pociągnie)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #415 dnia: Maja 17, 2014, 23:26:20 pm »
To są to w końcu screeny z PS4 czy PC Ultra?

:wall_bash:

Wkleiłem linka? Wkleiłem, no więc kur**:

Cytuj
That’s why today we’re going to show you how the game really looks on PC in Ultra settings, comparing staged screenshots taken by adjusting the camera to put the cars under the “best light” with exactly the same situation shown by the normal chase camera you’d see while driving (if you like external views, of course).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #416 dnia: Maja 17, 2014, 23:29:55 pm »
To są to w końcu screeny z PS4 czy PC Ultra?

:wall_bash:

Wkleiłem linka? Wkleiłem, no więc kur**:

Cytuj
That’s why today we’re going to show you how the game really looks on PC in Ultra settings, comparing staged screenshots taken by adjusting the camera to put the cars under the “best light” with exactly the same situation shown by the normal chase camera you’d see while driving (if you like external views, of course).

Damn... Na komórce mi się zlało z jednym z twoich poprzednich postów z cytatem "screeny z PS4" A w linki na komórce nie wchodziłem.

Zwracam honor.

W takim razie je**na detronizacja PCta by Driveclub, który na początku się średnio zapowiadał ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #417 dnia: Maja 18, 2014, 12:01:48 pm »
Tyle ze jakby do DC dodali deszcz to animacja sladpa by do jakis 15-20 fps....pCARS ma zmienna pogode i bedzie w 60fps i 1080p.
Dziwne by bylo gdyby w tej sytuacji DC wygladal gorzej :)
Pozatym fotki troche z dupy wziete ale mniejsza z tym.

Nowa furka :)







Oczywiscie 100% in-game :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #418 dnia: Maja 18, 2014, 13:21:34 pm »
Forza przy tym wygląda biednie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #419 dnia: Maja 18, 2014, 13:42:54 pm »
Forza przy tym wygląda biednie.

Forza 5 to w ogóle jest biedna... Zarówno graficznie jak i zawartością.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #420 dnia: Maja 18, 2014, 14:20:23 pm »
Jest w tej grze widok z wnętrza?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #421 dnia: Maja 18, 2014, 15:20:53 pm »
Kilka moich fotek zrobionych dzisiaj:)








Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #422 dnia: Maja 18, 2014, 15:38:30 pm »
Jest w tej grze widok z wnętrza?
Jak najbardziej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #423 dnia: Maja 18, 2014, 15:43:48 pm »
Oczywiście 100% in-game  :lol:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #424 dnia: Maja 18, 2014, 16:11:27 pm »
Jak najbardziej.
Jakze moglo by byc inaczej skoro gra nie ma photomode.
Wszystkie fotki robie podczas gry lub powtorki + free cam.




Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #425 dnia: Maja 18, 2014, 16:36:05 pm »
Shadery i oswietlenie jednak ciagle nienaturalne...imo. Widac ze to gra a nie rzeczywistosc co czasem ma miejsce w serii GT przy najlepszych zdjeciach.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2014, 18:34:54 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 09, 2014, 08:41:34 am »
Na E3 bedzie grywalne demo.
Niestety bez kierownicy.
O dziwo demko bedzie na PS4 :)  Zobaczymy wiec czy faktycznie na konsolach bedzie 60 fps czy jednak 30.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 09, 2014, 09:14:21 am »
Tylko żeby to nie szło tak z PS4, że w połowie się wysypie i pojawią się piękne okna Windowsa :troll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:35:26 pm »
Project Cars nie ma się czego wstydzić na PS4, do nadejścia kolejnego GT będzie gdzie się ściagać.

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:53:58 pm »
A co z tym demem które miało być na PS4? Jakieś gameplaye? Magik? :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 10, 2014, 22:11:32 pm »
Demko jest na E3....z tego co pamietam to jest kombo Merc SLS + Brands hatch.
Niedlugo pewnie beda jakies gameplaye.
Niestety na E3 nie jest wystawione na standach z kierownicami.
Opcja przyjazna bardziej "zwyklym" graczom (czyli Dual Shock 4 + zapewne asysty)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 10, 2014, 22:25:06 pm »
Sls..powodzenia niedzielnym gracza.  :P Juz widze te gameplaye..pobocze, baczek, pobocze.

To jest bydlak, bestia ktorej zad non stop ucieka w harce.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 10, 2014, 23:19:18 pm »
SLS GT3 ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 10, 2014, 23:39:30 pm »
Trailer ekstra. Trzeba będzie kiedyś zagrać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #434 dnia: Lipca 16, 2014, 08:47:15 am »
Cóż... Oficjalnie nie będzie wsparcia Logitecha na PS4. Przynajmniej nie na premierę PCARS i DriveClub :/ Co za gówno. Wiem, przynajmniej, że narazie Project CARS nie kupię, bo nie mam ciśnienia grać w to na Padzie :/


http://www.pssite.com/news-34713-znamy_liste_kierownic_wspieranych_przez_project_cars.html

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #435 dnia: Lipca 16, 2014, 09:02:51 am »
Dawno pisałem, żebyście opierdolili te kierownice Logitecha na allegro, póki są jeszcze cokolwiek warte. Wsparcia nie ma i na 99,9% nie będzie.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #436 dnia: Lipca 16, 2014, 09:09:39 am »
Drobnym druczkiem jest napisane, że lista nie jest jeszcze finalna, więc ja mam ciągle nadzieje, ona zawsze umiera ostatnia. :troll:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #437 dnia: Lipca 16, 2014, 09:16:31 am »
Lista nie jest finalna bo SMS ciagle ma nadzieje ze Logitech i Sony sie dogadaja.
Osobiscie w to watpie. Wyglada na to ze Thrustek ma jakis deal na ekskluzywnosc dla konsol :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #438 dnia: Lipca 16, 2014, 09:19:18 am »
Dawno pisałem, żebyście opierdolili te kierownice Logitecha na allegro, póki są jeszcze cokolwiek warte. Wsparcia nie ma i na 99,9% nie będzie.

Kierownice zostawię sobie, bo z PC i PS3 działa.

Chodzi tu o to, że nie mam zamiaru kupować NOWEJ kierownicy, zwłaszcza, że ThrustMaster nie ma godnego zastępcy Driving Force GT w podobnym przedziale cenowym. A tyle co na konsole na kierownicę nie mam zamiaru wydawać.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #439 dnia: Lipca 16, 2014, 09:32:57 am »
Ja na podproduktach nie mam zamiaru grać, więc przy czarnym scenariuszu zostaje tylko kółko równowartości PS4 :cry: