Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 443534 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #720 dnia: Maja 10, 2014, 11:58:35 am »
Motorstorma nowego by zrobili, a nie jakieś schematyczne nudziarstwo. Pod względem arcade do NFS:Hot Pursuit i tak nie podskoczy. Do sima też daleko. Ni pies, ni wydra. Czekam na więcej materiałów i wrażenia z dema.
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2014, 12:00:25 pm wysłana przez Kert »

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #721 dnia: Maja 10, 2014, 12:09:28 pm »
Motorstorma nowego by zrobili, a nie jakieś schematyczne nudziarstwo. Pod względem arcade do NFS:Hot Pursuit i tak nie podskoczy. Do sima też daleko. Ni pies, ni wydra. Czekam na więcej materiałów i wrażenia z dema.

Jak tak bardzo podpasował ci Hot Pursuit to spróbuj nowego NFS: Rivals ;) Formuła praktycznie ta sama + parę dodatkowych rozwiązań ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #722 dnia: Maja 10, 2014, 13:42:55 pm »
A mi się mega podobają te miejscówki. Bardzo mi przypadł do gustu pomysł tworzenia nowych tras w malowniczych miejscach na ziemi, zamiast wałkowanie po raz kolejny istniejących torów. Od tego będzie Project CARS. ;) Zapowiada się w końcu godny następca Project Gotham Racing ;) Tyle, że na PS4 ;)
Trasy sa rzeczywiscie piekne, ale Bobanowi chodzilo raczej o projekt pod wzgledem samej jazdy (specyfika zakretow) a nie design artystyczny :)
I tu sie z nim zgadzam. Tutaj poki co mamy szerokie drogi z lagodnymi lukami.
Zrecznoscoiwki, z racji tego ze sam model jazdy nie jest wiekszym wyzwaniem, powinny miec wymagajace trasy z masa narwotow, zwezen itd.
Generalnie powinny byc bardziej techniczne. Takie jak byly we wspomnianym Project Gotham.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #723 dnia: Maja 10, 2014, 19:52:46 pm »
Offroad by dodali z takimi widoczkami i byłbym kupiony!! ❤

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #724 dnia: Maja 10, 2014, 20:34:07 pm »
Dokładnie chodziło mi o to co Magik napisał. Może i trasy są malownicze, ale układ zakrętów (długie szerokie łuki w większości) to nudziarstwo. Też wolałbym nowego MotorStorma.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #725 dnia: Maja 10, 2014, 21:10:24 pm »



Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #726 dnia: Maja 11, 2014, 12:05:10 pm »
Dokładnie chodziło mi o to co Magik napisał. Może i trasy są malownicze, ale układ zakrętów (długie szerokie łuki w większości) to nudziarstwo. Też wolałbym nowego MotorStorma.

No właśnie też między innymi chodzi mi o nitkę toru. W zręcznościowych grach liczy się też dynamizm, więc tor musi być szybki. Szerokie zakręty to umożliwiają. Szczerze to nie chciałbym w Driveclub torów gdzie maks prędkość to 150 km/h. Tu musi być prędkość i pokonywanie zakrętów driftem ;)

W takim Project Gotham Racing niektóre tory to były nawet przesadzone jeżeli chodzi o wąską drogą i ilość zakrętów 90 stopni.

Na tym gameplayu doskonale widać, że fun z gry jest ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #727 dnia: Maja 15, 2014, 17:12:37 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #728 dnia: Maja 15, 2014, 18:22:40 pm »
W końcu! Niezły poślizg mieli...

Wygląda rewelacyjnie. Przypominają mi się czasy NFS 2  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #729 dnia: Maja 16, 2014, 09:40:09 am »
Na tym gameplayu doskonale widać, że fun z gry jest ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Aż mam ochotę w to zagrać. Ale wpierw jednak sprawdzę wersję z plusa.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #730 dnia: Maja 16, 2014, 10:44:32 am »
Grałbym. Lubię taki arcade. Chociaż ja bym wywalił widownie i ulepszył tło.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #731 dnia: Maja 16, 2014, 12:31:53 pm »
Ulepszyć tło? Dzisiaj dodali kolejny filmik - kanadyjskie lasy i te tysiące drzewek w 3D to jest ładny rozp**rdol  :D

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #732 dnia: Maja 16, 2014, 13:12:30 pm »
Wow, narazie kanada wygląda najlepiej.  :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #733 dnia: Maja 16, 2014, 14:38:01 pm »
Wygląda to bardzo zacnie :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #734 dnia: Maja 16, 2014, 15:44:22 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #735 dnia: Maja 16, 2014, 15:48:58 pm »
Najgorszy fragment na tym gifie...

Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kurwa! MILION!!!

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #736 dnia: Maja 16, 2014, 15:50:39 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #737 dnia: Maja 16, 2014, 15:52:03 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #738 dnia: Maja 16, 2014, 16:13:33 pm »
Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kur**! MILION!!!

el becetol

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #739 dnia: Maja 16, 2014, 16:21:29 pm »
Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kur**! MILION!!!



Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #740 dnia: Maja 16, 2014, 16:25:37 pm »
Najgorszy fragment na tym gifie...

Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kurwa! MILION!!!

Najgorszy fragment a i tak rozkurwia...

Nie no, ja mam totalny hype na ten tytuł i czekam na niego chyba najbardziej ze wszystkich gier.

I tu nie chodzi tylko o grafę bo widać, że wyścigi będą mega zacięte i dynamiczne :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #741 dnia: Maja 16, 2014, 16:27:02 pm »
Najgorszy fragment na tym gifie...

Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kurwa! MILION!!!

Najgorszy fragment a i tak rozkurwia...
Tez tak mysle

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #742 dnia: Maja 16, 2014, 20:22:19 pm »

Pacze na tego gifa i są trzy rzeczy które bym chciał, a których zapewne nie będzie:
- możliwość wjechania za ogrodzenie i przejechania kilkunastu metrów (żeby niewidzialne ściany nie były takie oczywiste)
- możliwość dachowania i spadnięcia z urwisk, mostów itp.
- zaawansowana destrukcja pojazdów. Czyli mocne wgniecenia, które przekładają się na prowadzenie pojazdu. Na poziomie motrostormów by wystarczyło.
Jak nextgen to nextgen..
Ciekawe czy mają jeszcze jakieś asy w rękawie  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #743 dnia: Maja 16, 2014, 20:42:10 pm »
Uszkodzenia juz wiemy, ze będą kosmetyczne. A co do reszty, tory są nie bez powodu tak osłonięte. Raczej nie tego typu gra. Ale w nowym NFSie to wszystko jest możliwe ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #744 dnia: Maja 16, 2014, 23:52:59 pm »
Najgorszy fragment na tym gifie...

Wg twórców na trasie jest milion drzewek. Milion kurwa! MILION!!!

Najgorszy fragment a i tak rozkurwia...
Tez tak mysle
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Widać, że nigdy nie byłeś w Kanadzie i nie obserwowałeś tamtejszych drzew.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #745 dnia: Maja 22, 2014, 16:29:48 pm »
 :)



Fixed.
« Ostatnia zmiana: Maja 22, 2014, 16:33:49 pm wysłana przez Wooyek »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #746 dnia: Maja 22, 2014, 20:59:01 pm »


Kolejny fałszywy mesjasz?  :(

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #747 dnia: Maja 22, 2014, 21:21:48 pm »
Ależ muszą bekę cisnąć na PE teraz.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #748 dnia: Maja 22, 2014, 21:27:06 pm »
Dalej wygląda rewelacyjnie jak dla mnie. A że uproszczenia na poboczach będą to norma. W następnej generacji może ujrzymy absolutną perfekcje...

Zresztą poczekajmy aż gra wyjdzie, albo do E3. Myśle, że grafa urwie nam łeb tak czy siak. W ruchu ten tytuł prezentuje się rewelacyjnie.

EDIT:

Zresztą MÓZG ROZJEBANY.

Magik ostatnio napisał:

Tyle ze jakby do DC dodali deszcz to animacja sladpa by do jakis 15-20 fps....pCARS ma zmienna pogode i bedzie w 60fps i 1080p.
Dziwne by bylo gdyby w tej sytuacji DC wygladal gorzej :)

OD 8:00 minuty!! Będą różne warunki pogodowe! :D Ciekawe czy też dynamiczne ;)

« Ostatnia zmiana: Maja 22, 2014, 21:37:20 pm wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #749 dnia: Maja 22, 2014, 21:37:01 pm »
Uproszczenia? Daj spokój...



Takie coś przy samiuśkiej trasie? Nie o takie PlayStation walczyliśmy  :mad:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #750 dnia: Maja 22, 2014, 22:05:19 pm »
mogli dać sprite 2d jak w forza 5 :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #751 dnia: Maja 22, 2014, 22:47:19 pm »
Uproszczenia? Daj spokój...



Takie coś przy samiuśkiej trasie? Nie o takie PlayStation walczyliśmy  :mad:

Nie przyjrzałem się. Fakt w sumie lepiej by było jakby takich simsów nie było na trasie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #752 dnia: Maja 22, 2014, 23:23:31 pm »
Te screeny to z jakiej wersji kodu gry?
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #753 dnia: Maja 22, 2014, 23:39:26 pm »
Nie przyjrzałem się. Fakt w sumie lepiej by było jakby takich simsów nie było na trasie.
Chociaż ja bym wywalił widownie i ulepszył tło.


No i dobrze mówiłem  8) Gdyby nie ta żałosna widownia, to nie byłoby tak źle.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #754 dnia: Maja 23, 2014, 09:00:54 am »



OD 8:00 minuty!! Będą różne warunki pogodowe! :D Ciekawe czy też dynamiczne ;)
Jeśli dobrze zrozumiałem to mówił, że nie będzie zmiennych warunków atmosferycznych, co najwyżej inna pora dnia.. Lipa. Liczyłem, ż deszcz zostawili sobie na E3, a tu klops.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #755 dnia: Maja 23, 2014, 09:06:57 am »
Niezły smaczek z tym słońcem przebijającym się przez brudną szybę. Lubię takie szczegóły.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #756 dnia: Maja 23, 2014, 09:35:17 am »
No właśnie ta lipna widownia to moim zdaniem drobiazg. Czuje w kościach, że gra rozpierdoli, bo raptem na paru screenach trochę gorzej wyglądają ludki ;) A takie cięcia graficzne są w każdej grze. (nawet Project CARS) nikt przecież nie będzie marnował mocy na generowaniu super ludków na widowni ;)

Zresztą wystarczy spojrzeć jak widownia wygląda w Forza 5 ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #757 dnia: Maja 23, 2014, 09:49:00 am »
mi się podoba, że wreszcie auta się odbijają w karoserii.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #758 dnia: Maja 23, 2014, 11:11:19 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Piękne. :oops:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #759 dnia: Maja 23, 2014, 11:40:16 am »
Jak dla mnie wygląda zajebiście - cieszą szczegóły, shadery poszczególnych materiałów, oświetlenie - jak dla mnie rewelacja. A że są uproszczenia, które zauważymy głównie na screenach, a nie podczas gry - ujdzie. Choć muszę przyznać, iż ręce to mają strasznie słabe.