Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 443614 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2520 dnia: Stycznia 17, 2015, 21:46:00 pm »


Czerwono na niebie przy zachodzie, Kyo może odjąć jedną pozycję ze swoich minusów.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2521 dnia: Stycznia 17, 2015, 21:51:54 pm »
Czerwono na niebie przy zachodzie, Kyo może odjąć jedną pozycję ze swoich minusów.

Nie może bo na jego TV będzie żółte ;)

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2522 dnia: Stycznia 18, 2015, 00:03:10 am »
Wlasnie zakupilem, ma ktos miejsce co aby mnie przygarnac do ekipy?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2523 dnia: Stycznia 18, 2015, 08:27:18 am »
Ja też dopiero co kupiłem i dołączyłem do klubu Nightrunnera. Są jeszcze 2 wolne miejsca i można dołączyć bez zaproszenia:-)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2524 dnia: Stycznia 18, 2015, 13:11:40 pm »


Czerwono na niebie przy zachodzie, Kyo może odjąć jedną pozycję ze swoich minusów.
Czerwone są tylko chmury, także minus zostaje.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2525 dnia: Stycznia 18, 2015, 14:00:53 pm »
 :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2526 dnia: Stycznia 18, 2015, 14:19:39 pm »
Do fachów Kyo, oprócz zaawansowanej specjalizacji w kalibrowaniu ekranów tv, wybitnej znajomości grafiki (jaką nawet ludzie w branży chcieliby posiadać a niestety są za głupi) i najbardziej obiektywnych oraz rzeczowych recenzji w świecie gamingowych mediów, dorzucamy doktorat z meteorologii.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2015, 14:22:18 pm wysłana przez Kert »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2527 dnia: Stycznia 18, 2015, 14:56:40 pm »
Wy mu po prostu wszyscy zazdrościcie niewyobrażalnej wiedzy. :( Chłop ma łeb jak sklep. 8)


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2528 dnia: Stycznia 18, 2015, 17:01:05 pm »
Czesto zdarzaja sie problemy sieciowe w tej grze? Wczoraj kupilem myslac ze juz dawno ja poskladali do kupy, dzis odpalam i wyskakuje komunikat ze nie moze polaczyc  sie z serwerami  :mad:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2529 dnia: Stycznia 18, 2015, 17:17:21 pm »
od czasu do czasu zrywa połączenie, ale raczej nic wielkiego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2530 dnia: Stycznia 18, 2015, 22:16:58 pm »
Zacząłem coś ostatnio s00s jeździć i powoli nabierać skilla, więc coś w końcu dorzucam do klubu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2531 dnia: Stycznia 18, 2015, 22:42:52 pm »
McLaren 650s


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2532 dnia: Stycznia 18, 2015, 23:31:41 pm »
Zacząłem coś ostatnio s00s jeździć i powoli nabierać skilla, więc coś w końcu dorzucam do klubu.

luuz, ja na razie i tak mam przerwę, jakoś tak do połowy lutego ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2533 dnia: Stycznia 18, 2015, 23:33:47 pm »
 ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2534 dnia: Stycznia 19, 2015, 12:11:35 pm »
Właśnie ściągam najnowszą aktualizacje 5,87 GB zajmuje.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2535 dnia: Stycznia 19, 2015, 12:39:57 pm »
Właśnie miałem o to pytać - spora ta aktualizacja.
Git, wieczorkiem sprawdzam nowe zawody Tour i wracam do "gwiazdkowania" DC  ;)

A jak chłopaki idzie levelowanie klubu?


Changelog
Cytuj
You can download the new game update and play all 5 of the new Japan tracks (1.10) now!

 It's a big one: 3.33GB of stunning new tracks, a new online game mode, improved AI, better weather visuals and many, many more improvements based on your feedback. Emotikon smile

 Here's the full details of Game Update 1.10:

 The update will happen automatically when you fire up the game.
 The update size is 3.33GB. The total size of all updates so far is 5.87GB.

 New Features:

 * Adds a new online game mode: Multiplayer Time Trial
 * Adds five new tracks in Japan, offering 11 variants in total:
 * Nakasendo, Japan (2 variants)
 * Lake Shoji, Japan (2 variants)
 * Asagiri Hills Racetrack (3 variants)
 * Takahagi Hills (2 variants)
 * Goshodaira (2 variants)

 Gameplay Improvements:

 * Improvements to the weather visuals, including rainbows and heat haze!
 * Makes changes to Drift Mode, to prevent backing up to score more points.
 * Makes changes to AI drafting behaviour.
 * Makes changes to the impact of world collisions whilst driving on a straight, to reduce the amount of drag and speed lost from impact.
 * Adds a new option to Event Settings to race without crowd, track infrastructure and corner flags.
 * Adds the option to browse and register for Multiplayer events via the Social Hub.
 * Windscreen wiper speeds have been changed.
 * A bug causing AI car wing mirrors to show a flase reflection has now been fixed.
 * Disables overscan compensation when playing via Remote Play.
 * Adds a link to the PlayStation®Store to the DRIVECLUB Home menu.
 * Also includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

 Photomode Improvements:

 * Adds the option to reset damage and remove dirt when taking a photo.
 * Adds the option to permanently hide camera movement controls when accessing Photo Mode.
 * Players can now access Photo Mode while using a steering wheel via R3.
 * Players can now move the camera while OSD is disabled in photo mode.

 Add-ons (coming January 27-29):

 * Adds support for the Icona Vulcano, coming to PlayStation®Store as a free download later in January.
 * Adds support for the Apex Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January.
 This Expansion Pack includes the Apex Car Pack and Apex Tour Pack.
 * The Apex Car Pack includes 5 new cars: Enzo Ferrari, Caterham R500 Superlight, Chevrolet Corvette ZR1 Centennial Edition, McLaren 650S Coupe, and Jaguar C-X75 Prototype Edition.
 * The Apex Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
 * Adds support for the Sakura Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January.
 * The Sakura Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
 * Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
 There's more to come in the next game update, so please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you.

Multiplayer Time Trial to pewnie będzie wyścig bez kolizji, z real time duchami przeciwników (coś jak w GT). Potwierdzone zostało wprowadzenie prywatnych lobby, pracują nad tym, ale jeszcze trochę to potrwa.
No i trzeba czekać ponad tydzień na te nowe zawody  :cry:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2015, 13:20:16 pm wysłana przez prart »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2536 dnia: Stycznia 19, 2015, 14:13:45 pm »
Wow, to juz dzis wiem co bede robil jak przyjde z pracy. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2537 dnia: Stycznia 19, 2015, 14:51:03 pm »
Nakasendo i jego serpentyny rządzą.
Reszta torów ujdzie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2538 dnia: Stycznia 19, 2015, 14:53:50 pm »



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2539 dnia: Stycznia 19, 2015, 15:04:41 pm »
Czekam na foty heat haze, bo zawsze lubiłem ten efekt 8)

Miałem grać dzisiaj w Plantsy, ale chyba kilka wyścigów rozegram.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2540 dnia: Stycznia 19, 2015, 15:15:06 pm »
Niektórzy developerzy z tych patchy skleili by następną część gry. ;DBrawo dla Evolution, po wypłacie łykam season pass ,bo chłopaki zasłużyli sobie na moje hajsiki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2541 dnia: Stycznia 19, 2015, 15:25:48 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Aberracja chromatyczna. :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2542 dnia: Stycznia 19, 2015, 15:28:59 pm »
Czekam na easter-egg'a w postaci jednorożca!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2543 dnia: Stycznia 19, 2015, 16:36:59 pm »
Genialna jest Japonia. Drugra trasa z A do B po prostu niesamowita. Przypominają sie najlepsze trasy ze starych, dobrych ścigałek w stylu arcade. Brawo Evolution.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2544 dnia: Stycznia 19, 2015, 16:45:45 pm »
Yyyhhhh a ja dopiero jutro będę mógł obczaić, je*ane drugie zmiany....

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2545 dnia: Stycznia 19, 2015, 17:32:52 pm »
Fajna ta Japonia. :D Zajebiste są te szerokie nawroty na Nakasendo. :grin:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2546 dnia: Stycznia 19, 2015, 18:10:02 pm »
Poprawili też online. Jest wiecej informacji w poczekalni i szybciej wszystko działa. Dodali też zakładkę do zaproszeń znajomych. Ogólnie jest bardziej przejrzyście. Jeszcze tylko prywatne lobby i będzie wszystko.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2547 dnia: Stycznia 19, 2015, 19:33:09 pm »
Masakra :D Taka miejscówka i za darmo ;) dziś ogrywam :D

BTW zamierzają też wprowadzić:

Cytuj
* "Adds the option to choose from a collection of factory Paint Jobs (by pressing square) during vehicle selection prior to an Event."

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2548 dnia: Stycznia 19, 2015, 19:37:56 pm »
To jest ostatnia lokacja? Czy będą jakieś nowe jeszcze? Końcem miesiąca ma być paczka z autami i te nowe eventy czy kiedy?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2549 dnia: Stycznia 19, 2015, 20:12:02 pm »
Japonia jest fanatastyczna! Nowe efekty graficzne ciesza oko, z smaczkow jakie wylapalem to usprawnili jak zachowuje sie deszcz na szybie, teraz krople na krancach szyby czy np. spodzie, gdzie grawitacja inaczej oddzialywuje niz te ktore sa centralnie na szybie, szybciej sie rozpraszaja czy zmieniaja sie w struge wody, w koncu dali smaczek gdzie jadac za bryzgajacym samochodem, dostajemy je w prezencie na przedniej szybie. Nie zauwazylem tez wczesniej by zegary odbijaly sie na bocznych szybach, teraz to zauwazylem, ale akurat to moglo byc wczesniej. AI tez juz tak w Nas nie uderza jak wczesniej. Okej, to wrazenia na szybko, po niecalej godz. grania.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2550 dnia: Stycznia 19, 2015, 21:35:35 pm »
Widok z wnętrza jest niesamowity podczas deszczu. Szkoda tylko, że wolę kamerę z maski :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2551 dnia: Stycznia 19, 2015, 21:43:42 pm »
To jest ostatnia lokacja? Czy będą jakieś nowe jeszcze? Końcem miesiąca ma być paczka z autami i te nowe eventy czy kiedy?

Z tych o których były plotki to niby tak. Ale co miesiąc mają być dodawane nowe trasy do istniejących lokacji w tym Japonii. Nie mniej ja się nie zdziwię jak jebną jeszcze jedną lokacją czy coś. Póki co jestem pod zajebistym wrażeniem wspierania tej gry. Evolution na bieżąco dostaje feedback od graczy i doskonale wie jaki zrobić następny krok w kolejnej aktualizacji. Powstaje dzięki temu gra, na którą czekają gracze.

Oficjalnie zapowiedziano, że pracują nad Prywatnymi Lobby, Funkcją Replay itp. A jest też spory nacisk na wprowadzenie tuningu (w sensie ustawień aut jak Gran Turismo, a nie plastikowego szajsu i skrzydeł jak ławki z parku).

Bardzo mi się też spodobało wprowadzenie opcji rozmiaru tłumu "brak". Nie dość, że usuwa nam widownie, to jeszcze WSZYSTKIE reklamy i oznaczenia toru (w tym zakrętów)! Ścigamy się po zwykłej drodze! :) Mała rzecz a cieszy, zwłaszcza w nocy z warunkami atmosferycznymi jest sporo trudniej :D

Swoją drogą. Wybierzcie trasę w Japonii od A do B (którąkolwiek) ustawcie noc (0:00) brak tłumu! dowolne warunki atmosferyczne i JEDNEGO przeciwnika na poziomie zawodowiec lub legenda. Cholera! Normalnie Initial D :) :D AI mega poprawili, nie wjeżdża w dupę, a siedzi nam na ogonie non stop. Przez cały wyścig nerwowo spoglądałem w lusterko wsteczne i non stop widziałem światła gnoja :)
Ogólnie trasy A do B w tej grze są po prostu stworzone do wyścigów Head 2 Head. Aż się nie mogę doczekać prywatnego Lobby i wspólnej gry w ten deseń :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2015, 21:47:02 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2552 dnia: Stycznia 19, 2015, 22:39:18 pm »
No AI w tej grze to mistrzostwo. Chyba najlepsze wyścigi pod tym względem, w jakie grałem.
Ale wcześniej jakoś nie zauważyłem zbytnio wjeżdżania w dupę przez AI, zawsze jak nawet starałem się je chamsko przyblokować, to i tak znajdywały dziurę do wyprzedzenia, jak nie ten za mną, to kolejny :P

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2553 dnia: Stycznia 19, 2015, 22:53:19 pm »
Odpalę sobie zaraz  konsolę to na rano będę miał te trasy pobrane;-)

Swoją drogą to jestem mega cienki póki co. Jak patrzę na czasy niektórych w tym twoje Andry to mam wrażenie, że jedziesz na jakiś czitach ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2554 dnia: Stycznia 19, 2015, 23:04:12 pm »
Odpalę sobie zaraz  konsolę to na rano będę miał te trasy pobrane;-)

Swoją drogą to jestem mega cienki póki co. Jak patrzę na czasy niektórych w tym twoje Andry to mam wrażenie, że jedziesz na jakiś czitach ;)

Haha))) Lata praktyki w Gran Turismo robią swoje 8) Generalnie to najważniejsze jest, aby znaleźć optymalną linię przejazdu i jechać nią tak, żeby nie rzucać autem za bardzo, jeździć bardziej finezyjnie i technicznie.

No a tak w ogóle to karierę chyba nikt za bardzo nie cisnął, ogarnij czasy BoBaN'a w wyzwaniach, Prarts, Grzeszczu i Tomasz też dają radę ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2555 dnia: Stycznia 19, 2015, 23:09:59 pm »
Mam nadzieję, że nie wprowadzą żadnego tuningu mechanicznego. Najgłupsza rzecz jaką można zrobić w grze arcade z tak dobrze wyważonym multi. Nie wiem kto ma na to ciśnienie, ale chyba nikt z dewów. Oby nie wzięli tego na poważnie, bo całe multi szlag trafi. :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2556 dnia: Stycznia 20, 2015, 01:14:55 am »
Mam nadzieję, że nie wprowadzą żadnego tuningu mechanicznego. Najgłupsza rzecz jaką można zrobić w grze arcade z tak dobrze wyważonym multi. Nie wiem kto ma na to ciśnienie, ale chyba nikt z dewów. Oby nie wzięli tego na poważnie, bo całe multi szlag trafi. :mad:

Ciśnienie mają na to dzieci Undergrounda i Forzy. Pewnie mają na myśli ten tuning z obwieszaniem spoilerów, ale na to nie ma szans. ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2557 dnia: Stycznia 20, 2015, 08:49:09 am »
Mi bardzo podeszła trzecia trasa (bo jest więcej wąskich fragmentów) i ten zamknięty tor. Możliwość wyłączenia tych wszystkich kolorowych pierdół na poboczu jeszcze podbija realizm oprawy i wpływa na zwiększenie trudności (jak się jeszcze tras nie zna) - świetna sprawa.
Też zauważyłem poprawione rozbryzgi wody spod kół. Słychać poprawki w miksowaniu audio - ulewa waląca w auto jest lepiej, wyraźniej słyszalna. Wciąż do poprawy są grzmoty i silniki (za ciche).
W końcu działają statystyki kierowcy, niestety nie ma w nich nic o osiągnięciach w multi.
Pojawiły się też informacje przy każdym z torów (ile się jeździło na każdym z nich).
Nie widziałem efektu rozgrzanego powietrza (pamiętacie GT3 i Seattle?) a jestem tego ciekawy, pewnie Indie czy Chile są dobrym miejscem na wypatrywanie.

Z tych o których były plotki to niby tak. Ale co miesiąc mają być dodawane nowe trasy do istniejących lokacji w tym Japonii. Nie mniej ja się nie zdziwię jak jebną jeszcze jedną lokacją czy coś. Póki co jestem pod zajebistym wrażeniem wspierania tej gry.
Z tego co kojarzę, to ma być jeszcze tylko jedna nowa lokacja. Poza tym co miesiąc dwa nowe zawody Tour (czyli bankowo dostaniemy 14 nowych!), więc będzie sporo gwiazdek do zrobienia i sporo grania przez następne miesiące (Venom Hot Lap 3?). No i samochody ("much more to come").
Zgadam się , wsparcie jest zajebiste i tym bardziej się cieszę, że kupiłem przepustkę.

Mam nadzieję, że nie wprowadzą żadnego tuningu mechanicznego. Najgłupsza rzecz jaką można zrobić w grze arcade z tak dobrze wyważonym multi. Nie wiem kto ma na to ciśnienie, ale chyba nikt z dewów. Oby nie wzięli tego na poważnie, bo całe multi szlag trafi. :mad:
Dokładnie, spierdalać z tuningiem w DriveClub!
Też z powodu multi, jak napisałeś, ale nie głównie (bo dałoby się to jakoś zmarginalizować, robiąc defaultowo "tuning prohibited"). Spierdalać z powodu "niezgodności założeń". To zupełnie tu nie pasuje, to nie GT czy PCars. DC został obmyślony, wyważony, zaprojektowany i wykonany jako simcade - i jest w tym zajebisty. Mogę złapać pada i chwilę później, bezstresowo, szybko, łatwo i przyjemnie wskoczyć do wyścigu i z powodzeniem go ukończyć. Nie wyobrażam sobie grzebania w zawieszeniu, skrzyni biegów i aero dla wyścigu trwającego 2 minuty czy 3 okrążenia. I chwilę później kolejne grzebanie w setupie, bo się trasa zmienia na inną?  A co z tymi długimi trasami pkt A-> pkt B, jak to konfigurować, jakieś notatki na kartkach robić z przejazdów?  :lol:
Upodabnianie go do sima, pod naciskiem gawiedzi spragnionej soczystego sima na PS4, byłoby błędem. DC powinien pozostać tym czym jest - simcade, który jest łatwy do nauczenia a trudny do wymasterowania. Wyszło to im pięknie i jakiekolwiek zmiany w tym "jądrze" gry wyjdzie jej na gorsze.
Evo i psie Sabo - nie idźcie tą drogą!

A spragnieni (w tym i ja) zaraz będą mieć PCars, kiedyś tam GT7 (jak w tym roku na E3 nie pokażą totalnego rozjebu to stawiam krzyżyk) i być może AC (jak nie spiracą i gra na PC zarobi - tjaaa, jasne...) - ale to już inny temat.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2558 dnia: Stycznia 20, 2015, 08:54:35 am »
Bardzo mi się też spodobało wprowadzenie opcji rozmiaru tłumu "brak". Nie dość, że usuwa nam widownie, to jeszcze WSZYSTKIE reklamy i oznaczenia toru (w tym zakrętów)!
Świetnie :)

Kurde, grałem w tę grę tylko trochę i dalej się czuję, że w ogóle jej nie znam co jeszcze bardziej mnie nakręca na granie. Wczoraj nie dałem rady, ale dzisiaj już bankowo się pościgam.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #2559 dnia: Stycznia 20, 2015, 09:25:06 am »
Mi bardzo podeszła trzecia trasa (bo jest więcej wąskich fragmentów) i ten zamknięty tor. Możliwość wyłączenia tych wszystkich kolorowych pierdół na poboczu jeszcze podbija realizm oprawy i wpływa na zwiększenie trudności (jak się jeszcze tras nie zna) - świetna sprawa.
Też zauważyłem poprawione rozbryzgi wody spod kół. Słychać poprawki w miksowaniu audio - ulewa waląca w auto jest lepiej, wyraźniej słyszalna. Wciąż do poprawy są grzmoty i silniki (za ciche).
W końcu działają statystyki kierowcy, niestety nie ma w nich nic o osiągnięciach w multi.
Pojawiły się też informacje przy każdym z torów (ile się jeździło na każdym z nich).
Nie widziałem efektu rozgrzanego powietrza (pamiętacie GT3 i Seattle?) a jestem tego ciekawy, pewnie Indie czy Chile są dobrym miejscem na wypatrywanie.
Efektu rozgrzanego powietrza niestety też nie zanotowałem a grałem specjalnie w Chile o 12 godzinie. GT 3 dawało rade w tym elemencie i z tego co pamiętam później już tego w serii nie było.

Co do grzmotów to masz racje są w większości trochę jednak za ciche, chociaż wczoraj blisko trasy pierdzielną mi dość głośno aż się zdziwiłem.

Tęcza obecna :).

Śnieg w Japonii jednak powinien też być :(.

Z drugiej strony śnieg w tej grze trochę rozczarowuje ponieważ jest to raczej deszcz ze śniegiem a nie on sam.

W DC 2 jeśli będzie chciałbym biały puch z prawdziwego zdarzenia a wraz z nim małe zaspy i lód na drodze jak w PGR 4.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2015, 09:30:44 am wysłana przez Kyokushinman »