Autor Wątek: Lost Odyssey  (Przeczytany 64213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Lost Odyssey
« dnia: Grudnia 17, 2005, 19:51:27 pm »
trailerek z "ukrytej kamery" :lol:  http://www.xboxyde.com/leech_2109_en.html cos czuje ze szykuje sie tytul co pogoni ostro sprzedaz nowego x'a w japoni i nie tylko, wedlug mnie szykuje sie ostry masakrator  :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 17, 2005, 20:28:31 pm »
jak już kiedyś pisałem- ta gra będzie genialna. Square Enix (tfu) popełniło błąd pozwalając odejść swoim pracownikom. Te tytuły muszą zwiększyć sprzedaż X360 w Japonii. A co na to Sony?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Lost Odyssey
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 17, 2005, 20:35:39 pm »
Cytat: "zielarz"
jak już kiedyś pisałem- ta gra będzie genialna. Square Enix (tfu) popełniło błąd pozwalając odejść swoim pracownikom. Te tytuły muszą zwiększyć sprzedaż X360 w Japonii. A co na to Sony?

Co na to Sony?

1. Final Fantasy XIII
2. Tysiące innych jRPG

Chociaż szkoda, że na X360, historia zapowiada się ciekawo, a bohater ma więcej niż 10 lat.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Lost Odyssey
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 17, 2005, 20:35:53 pm »
Cytat: "zielarz"
Square Enix (tfu) popełniło błąd pozwalając odejść swoim pracownikom


widocznie mieli kupe do powiedzenia, Square-Enix to juz nie ta sama genialna firma co za czasow psx (FFVII,FFVIII,FF:Tactics,Vagrant Story i znalazlo by sie jeszcze kilka :) ) mam nadzieje ze lost odyssey bedzie wymiataczem w sumie mozna byc tego pewnym :D

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 17, 2005, 21:01:33 pm »
Niestety Square-Enix to już nie to samo co Squaresoft...:( pamiętam niebotyczne ilości jRPG wydawanych na pierwszą sonkę...robili niemal jeden hicior obok drugiego a gry to chyba zaczynali robić w tym samym czasie :)(chodzi mi to o oddziały wew. firmy) ...Square sprzedało duszę Enixowi tyle wam powiem :evil:  :evil:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Lost Odyssey
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 17, 2005, 21:39:22 pm »
Cytat: "Vitryna"
Niestety Square-Enix to już nie to samo co Squaresoft...:( pamiętam niebotyczne ilości jRPG wydawanych na pierwszą sonkę...robili niemal jeden hicior obok drugiego a gry to chyba zaczynali robić w tym samym czasie :)(chodzi mi to o oddziały wew. firmy) ...Square sprzedało duszę Enixowi tyle wam powiem :evil:  :evil:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Dlaczego? Czy rzeczywiście Square notuje tendencję zniżkową?

1. FFX - co by nie mówić, bardzo dobry Final.
2. FFX-2 - nie dramatyzujmy, nie jest to genialne, ale RPG powyżej przeciętnej
3. Unlimited Saga - love it or hate it, ale dobry RPG nie musi się każdemu podobać
4. Romancing Saga, Radiata Stories - bardzo dobre gry
5. Kingdom Hearts - każdy mówił, że beznadzieja, potem zagrał = rewelka

Ok, było kilka wtop np.: Musashi Samurai PS2, ale ogólnie jest lepiej niż nieźle.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 18, 2005, 13:03:17 pm »
ale przy FFX pracowali jeszcze panowie z Mistwalkera. A mówili że to Square wchłoneło Enix... A początek tego tkwił w pierwszym filmie CG FF.

Mistwalker jednak nie zamierza zamykać się jedynie z konsola Bill'a. Co z tego wyjdzie zobaczymy.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #7 dnia: Września 14, 2006, 07:41:47 am »
Pojawily sie scany z famitsu:
http://xbox360.qj.net/Lost-Odyssey-Scans/pg/49/aid/65860

Odnosnie samej gry wiadomo iz:
- silnik gry ma chodzic w 30 FPS`ach
- opening ma byc interaktywny
- postacie z real-time`a maja prezentowac bardzo zblizony poziom wykonania do przerywnikow CG  :shock:
- system walki to klasyczny command menu ( wybor atak, magia, przedmiot itp. jak w klasycznych finalach )
- nigdy nie ujrzymy napisu GAME OVER, gdyz nasza postac jest niesmiertelna
- gdy wykonczymy przeciwnika jego moce przechodza na inne potwory, ktore nas zaatakowaly
- finalna wersja gry ma wygladac jeszcze lepiej niz demo

Pojawilo sie rowniez info odnosnie dema:
- ma byc dolanczane do listopadowego numeru magazynu Famitsu
- ma trwac od 40 do 60 minut
- ukazany w nim bedzie tylko podstawowy system walki

Powiem szczeze, ze ta gra bardziej mnie jara niz cukierkowaty i efekciarski FF 13  :wink:

davidson88

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 321
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #8 dnia: Września 14, 2006, 10:08:00 am »
Fajnie sie zapowiada...taka odmiana od cukierkowatego FF.

jezeli gra bedzie miala system walki podobny jak w FF VII-X to moge wogole zapomniec o ps3 :) ...błagam "niezrąbcie" tej gry
We lack the motion to move to the new beat

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #9 dnia: Września 14, 2006, 14:52:06 pm »
Wywiad z Famitsu po angielsku:
Cytuj
Famitsu Lost Odyssey Interview



Hamamura(Famitsu Guy): It's been a long time, I heard you finally show us Lost Odyssey Demo, Right? Is it gone Gold?
Sakaguchi(Mistwalker): Yeah it's finalized at last. Let's start playing here.

- Sakaguchi start Lost Odyssey Demo. I can see its beautiful but really magnificent opening movie,
and it changed first ingame battle seamlessly.with Xbox360's power these gorgeous gameplay took our breath away.
His total playing time of this demo was almost 40min. He said it took you roughly 60min playing if first time.
We put some beautiful screens and some captions around pages. -


Hamamura : Wow..Now I can say the demo is finalized as you told.

Sakaguchi : Yup the demo is done.


Hamamura : I can be frankly to talk you this, but these goodness really approve the power of Next-Gen.

Sakaguchi : I've been to make these kind of things since early days of making plots.
For example, We couldn't put these crowds of soldiers in early developments.
But we made hard works and make its speed faster,then we can fill huge amounts of mobs in full of screen.


Hamamura : The first scene of opening reminds me LoTR movie. Massive amounts of mobs and soldiers were fighting like that.

Sakaguchi : Exactly,That's what I have been hoping to run real-time.


Hamamura : Yes, Actually I could understand if it was only a "Movie" though,
It didn't end as usual,but start gameplay seamlessly! I really thanks to Next-Gen to make these things possible.

Sakaguchi : It works and gets along somehow. But I think we can put more efforts in visuals for release day.
I can say it's only 80% done in visual aspects.


Hamamura : I also remembered that when you were SE employee, You showed us some of FF7 in development.
You still remember that??

Sakaguchi : Hey Hamamura. you changed your intonations in a Kansai accent. what's wrong with you (Laugh)


Hamamura : (Laugh) I'm sorry, yeah I know I'm really excited at this Demo.
Well,It was SNES era and we were very pleased it's visual quality. But we were really shocked at seeing FF7's pre-rendered CGIs
Cuz it showed us that we can play games in such a quality.

Sakaguchi : I can agree that.In LO we use almost same character model, texture's resolutions and artworks are almost same as well.
(I know they are different and) we can put lots of times in making "Movie" carefully, camera-works etc.
but we can make "real-times" looks almost same as "Movies", I think it's similar to Films.
We can check these 30 frames running and render them beautifully in real-time.


Hamamura : But, If you really want to make it Film-like, Only You should do was using real films.
But I can say there are lot of "feelings" from original artworks. It's really nice.

Sakaguchi : Kindly, Mr.Inoue did special efforts in these artworks, I want audiences also could "feel" his touch.
Actually, All of completed 3D model were checked by him. We send him 3D model datas which is rendered in several point of views.
He could correct some of them like "make this eyebrow little longer" then send us back. We had tons of these correction about details.
So, I believe Mr.Inoue is very satisfied as well.


Hamamura : Good thing that he's also satisfied.

Sakaguchi : And you can see that LO has low-color tones such as smokes, muddy water, dust etc.
I think you could feel that you were running in shallow muddy waters and jumping around.
Which is from Mr.Inoue's "Vagabond" manga, I wanted to make such atmospheres.
/* Vagabond : Inoue's VERY famous manga. one of his masterpieces.*/


Hamamura : I can admit it. I believe Next-Gen power really helps that, bringing originals to game as it is.

Sakaguchi : I believe Mr.Inoue's influence was really huge. Since hardware is Soo powerful,
we could make more eye-candy in monsters and visual effects. but we afraid them spoil Inoue's atmosphere.
Having been in Inoue's world, We could easily make a decision about LO's art directions.


Hamamura : Looks like its battle system is almost done as well.

Sakaguchi : No, this is pretty basic one. In this Demo version, we didn't implement two of key features,
character's "growing"(he didn't say LvLing) and "control-able".


Hamamura : Interesting. How it works?

Sakaguchi : Pardon?(Laugh)


Hamamura : c'mon

Sakaguchi : I can reveal only about "growing" though. Well there are some other guys who can't die like Kaim but will join your party.
In opposit there are "normal" people who can join your party as well.
When "normal" members are dying "abnormal" members have choice to merge their "ability" or not.


Hamamura : Ah, You told little about that at last interview we had.

Sakaguchi : Yeah.Who is able to "die" or not is depends on LO's game system, and it links to story.
I bet you will be WTF and hesitate to absorb some of their power.
It will knock your morals and make you dazzling. I wanna make LO's system like that.


Hamamura : It really sounds fun!

Sakaguchi : Yes, but I think LO will be really "unique" game,
main theme is "A man who can't die" and Kaim will be waking up even he is defeated.
I that terms there is no "game over" in this game. cuz you can't die.


Hamamura : It means never invincible but you "can't" die. In Demo, one soldier wondered and asked Kaim "why the hell you still alive?",
I got strong feeling at that scene.

Sakaguchi : That is main theme and make story driven. LO is so unique but It's gonna be new experience as well.


Hamamura : I noticed some fun factors, like you can kick a can and its movement is physically simulated.(Laugh)

Sakaguchi : Kicking is only you can do though.I think it's not proper way to use physics. much wastes of power.(Laugh)
I will implement physics into game systems as some secret or gimmicks or such.
But In Demo version, All you can do is Kicking a Can.


Hamamura : I also noticed that you can tear off posters. Kaim found it and gave a glance.

Sakaguchi : This kinds of fun is set as basic concept. LO has HUGE environments with LONG story.
So I wanted to put these "fun" much around to react your actions. But there are not enough in Demo.


Hamamura : I could find some amount of that though.

Sakaguchi : We will add them in final stage of development.
wanna put these useless fun factors, also wanna make NPC's extra stories as well.


Hamamura : When demo ended, there are short message appeared. What is this?

Sakaguchi : Mr.Shigematsu's work. yeah I know it's really short. The message tells you how the Demo ends.
it's not so loud but very meaningful. I like his choice of this word.


Hamamura : Yea. I was really moved.

Sakaguchi : You can check it out by playing Demo. You can see different massage in retail version.
It will be bit longer to tell about Story and its back-end.


Hamamura : I will. Speaking about Mr.Shigematsu, How much did he write up stories?

Sakaguchi : He is still working(Laugh) He has been busy on this since first day. He asked me "When is this finished???"(laugh)
I bet he already wrote up same amount of a novel. We implement it as Kaim's thousand year's dreams
and sometimes they appear as main scenario. there are tons of sad story.
Even most of them are shorter than normal "short story" it still makes me cry sometimes.


Hamamura : Everytime I can shed tears at his novels.


--

Hamamura : Let's go back to talk about Demo itself. How you willing to bring this Demo to customers?

Sakaguchi : You can play at TGS for sure. And we put Demo disc on Famitsu early November.
I think users can't play full of demo at TGS, So I hope them to check Famitsu and play everything.


Hamamura : I can't wait it as well. So when are you thinking final version will be released?

Sakaguchi : The release date should be 2007. I cant figure it though but we are trying to make it fast.
Since Demo is up. most of basic systems are already done.
So I need to work on map editing and some of event directions right now.


Hamamura : You're putting so much things to the last as you were.
Like last 20% of development takes same period of times of past 80%.

Sakaguchi : My staffs are already crying. They calls my corrections "Devil's Report" (Laugh)


Hamamura : (Laugh)Pls Do it more to make it better. Well Can I ask you about your other projects?

Sakaguchi : I'm pretty sure we can release Blue Dragon in this year. You can check it in TGS as well.
I can accept another interview about this.
If there are no problems in developing, I can say NDS game ASH will be out in 1st half of 2007.
Then Lost Odyssey and CryOn There are some of secret projects going on, but I can't tell atm.
Maybe We can talk about them near future.

Hamamura : Seems you are really gearing up so hard these days. Every your projects sounds fun!
I'm really looking forward them. Thanks.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #10 dnia: Września 14, 2006, 15:14:50 pm »
Fajny wywiadzik, ale szkoda, ze nie padlo pytanie na temat dlugosci gry, ani o questy poboczne  :cry:

nakimushi

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #11 dnia: Września 14, 2006, 17:05:47 pm »
Cytat: "bebbop"
Fajny wywiadzik, ale szkoda, ze nie padlo pytanie na temat dlugosci gry, ani o questy poboczne


przeciez to RPG to wiadomo ze nie bedzie konca po 6 godzinach ;)
mam nadzieje ze Microsoft zrobi nam mila niespodzianke i ukaze sie demo na MP...skoro jest gotowe demo i bedzie w Famitsu dziwne by bylo gdyby nie dali wszystkim.
Mysle ze po prostu Microsoft chce nam zrobic niespodzianke i oglosic to na targach ;) jak nie to bedzie trzeba sobie sprowadzic Famitsu z japonii  :mrgreen:

_cloud_

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #12 dnia: Września 14, 2006, 17:45:57 pm »
Gra zapowiada się ciekawo szczegulnie ostatni scan  :wink:

mateo

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #13 dnia: Września 14, 2006, 18:21:08 pm »
Cytat: "zielarz"
jak już kiedyś pisałem- ta gra będzie genialna. Square Enix (tfu) popełniło błąd pozwalając odejść swoim pracownikom. Te tytuły muszą zwiększyć sprzedaż X360 w Japonii. A co na to Sony?


Dawne SQUARESOFT to mistrzowie i chwała im za to. (Chrono Cross to the best game EVER)
Niewiem czy Hironobu Sakaguchi będzie potrafił zrobić to co mu się udało z wielkim S. Ostatnie jego dzieło to FFX(zresztą wysmienite dzieło)
Blue Dragon oraz Lost Odyssey jakoś do mnie nieprzemawiają , ale te dwie produkjcę są czymś nowym , swieżym w tej tematyce
(system , jak i ciekawa oprawa)..zobaczymy. Chciałbym poczuć dawne emocje tak jak w ostatniej walce z Sephriotem!!! FFVII
A Square-Enix to i tak swietna ekipa , oblukamy co przyniesie na next-gena Sony   ...   LEVEL 5.

_cloud_

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #14 dnia: Września 15, 2006, 15:06:12 pm »
Cytat: "mateo"
A Square-Enix to i tak swietna ekipa , oblukamy co przyniesie na next-gena Sony ... LEVEL 5.


A czy Lost Odysseya jest exclusivem może  z czasem ukaże się na ine konsole  :wink:

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #15 dnia: Września 15, 2006, 15:16:38 pm »
Nakimushi na pewno gra bedzie dluzsza niz 6 H, np 6,5 H  :twisted: Ubolewam tylko nad tym, ze nie podali liczby godzin, ktore sa potrzebne na ukonczenie glownego watku gry ( bez subquestow ), oraz ile mniej wiecej czasu zajelo by ukonczenie gry na 100 %  :) Mozliwe, ze cos wiecej na ten temat zostanie odsloniete podczas TGS ( mam taka nadzieje  :D  ).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #16 dnia: Września 20, 2006, 09:26:33 am »
Mistwalker ostro pojechał na konferencji MS. Podobno przejście z scenki CG do gameplayu było niemal niezauważalne. Teraz czekać tylko na screeny i filmiki.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #17 dnia: Września 20, 2006, 10:31:05 am »
Trzeba teraz sledzic www.xboxyde.com  :P Zapewne wkrotce wrzuca tam filmik z prezentacji :D

PS. Wszystko jest super tylko ten bohater jakis taki z wygladu troche zniewiescialy  :P Ale jakos przezyje  :D

nakimushi

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #18 dnia: Września 20, 2006, 10:45:07 am »
nic dziwnego skoro gra tak wyglada :shock:





Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #19 dnia: Września 20, 2006, 11:25:41 am »
Po tych screenach entuzjazm lekko opadł. Czekamy na więcej.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #20 dnia: Września 20, 2006, 11:27:22 am »
Cytat: "zielarz"
Po tych screenach entuzjazm lekko opadł. Czekamy na więcej.

Przecież wyglądają świetnie :shock:

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #21 dnia: Września 20, 2006, 11:47:05 am »
chłopaki oglądajcie ja powiem jedno OMFG :D



bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #22 dnia: Września 20, 2006, 12:27:00 pm »
Vitryna zniszczyles mnie  :shock:  Jakie przejscia z CGI do silnika gry , masakra  :shock:  Chociaz wedlug mnie mogli sobie troche darowac w CGI te matrixowe akcje. Czlowiek sie naoglada, napali a pozniej sama rozgrywka na silniku gry wygladala troche dretwo  :D Z drugiej strony to tylko poczatek gry, wiec Bog wie co tam bedzie sie pozniej dzialo  :D Ogolnie jest zaje***cie, chociaz i tak malo tam widzialem z powodu zbyt ciemnego obrazu  :P

nakimushi

  • Gość
Lost Odyssey
« Odpowiedź #23 dnia: Września 20, 2006, 12:31:27 pm »
ja wole poczekac na normalny trailer w HD - napewno dzisiaj sie ukaze na xboxyde

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #24 dnia: Września 20, 2006, 12:40:01 pm »
hehe ja ubrałem monitor w bluze i wetknąłem głowe przez ściągacz przy szyi żeby coś zobaczyć xD. Brak żaluzjii + słońce w pałe normalnie przesada xD

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #25 dnia: Września 20, 2006, 12:49:59 pm »
Ok, mozna juz zaluzje podciagnac :D Nakimushi wykrakal i pojawil siel trailer w wersji HD :twisted:
http://xboxyde.com/news_3480_en.html

PS. Niestety to tylko intro. Akcja z czolgiem zapewne pojawi sie pozniej  :cry:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #26 dnia: Września 20, 2006, 12:58:51 pm »
Ale jest pokazane przejście między CGI a real-time - RZEŹNIA.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #27 dnia: Września 20, 2006, 13:12:48 pm »
Ponoc juz dawno by wszystko udostepnili ( gameplay Lost Odyssey oraz Blue Dragon ), ale czekaja na zielone swiatlo od MS  :cry:  Kuzwa  :evil:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #28 dnia: Września 20, 2006, 13:41:54 pm »
Cytat: "xelloss"
Przecież wyglądają świetnie


Te dwa screeny mnie specjalnie nie zachwyciły (szczególnie pierwszy). Tym bardziej, że napaliłem się na tę grę i moje oczekiwania były duże (plus jeszcze pochwały wszystkich).

Trailer to już inna sprawa. Wstawka CGI zachyciła mnie (muzyka Uematsu - coś pięknego). Przejście w real-time świetne. Co do gameplayu nie wypowiem się jeszcze, gdyż trailer z xboxyde nie pokazuje za wiele. Czekam też na lepsze screeny.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #29 dnia: Września 20, 2006, 13:49:18 pm »
System walki to niestety jakaś kupa w rodzaju FFVII. Ale ponoć nieskończony jest jeszcze, więc może zaoferuje coś ciekawego w finalnej wersji.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #30 dnia: Września 20, 2006, 13:59:13 pm »
Ja akurat kocham FFVII więc mi to nie przeszkadza.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #31 dnia: Września 20, 2006, 13:59:27 pm »
Mi osobiscie bardzo odpowiada taki system prowadzenia rozgrywki  :P Nie lubie jRPG rozgrywanych w real-time`ie. Wole rozgrywke prowadzic na spokojnie  :)  W ogole MS zapowiedzial wczesniej, ze w Polsce pojawia sie gry z tlumaczeniem na nasz rodzimy jezyk, jesli beda wydawane przez Microsoft Game Studios. Lost Odyssey oraz Blue Dragon maja wyjsc poprzez MGS, wiec tym samym mozemy spodziewac sie polskich napisow w tych produkcjach? Byloby milo  :D

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #32 dnia: Września 20, 2006, 14:22:48 pm »
Ja z turowych systemów w jRPG lubiłem tylko FFT i Grandię 2. Inne jakoś nie przypadły mi do gustu - jakieś monotonne te walki się robiły.

Na szczęście Blue Dragon chyba nie bedzie miał turowego systemu.:)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #33 dnia: Września 20, 2006, 14:32:23 pm »
Xelloss niestety Blue Dragon ma miec turowy system walki  :P Na gamespot`cie dzisiaj napisali:
3:30: After a lengthy promotional video for Blue Dragon, it looks like the game features all the elements you'd look for in a Japanese RPG: explosive turn-based battles, a job system of sorts, a poignant Nobuo Uematsu-penned score, even an airship! Will it secure Microsoft a foothold in the Japanese market? They sure seem to hope so. The game will go for 7,140 yen ($61).

Nie ukrywam, ze bardzo mnie to cieszy  :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #34 dnia: Września 20, 2006, 14:38:36 pm »
A mi w głowie ciągle siedzi utwór z intra  :D .

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #35 dnia: Września 20, 2006, 14:46:12 pm »
Chlopaki a jak tam u was z dzwiekiem podczas intra? U mnie slychac, ze wystepuje brak synchronizacji z tym co sie aktualnie dzieje na ekranie. Jakis blad sie wdarl podczas kodowania czy to moj sprzet cos szwankuje?

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #36 dnia: Września 20, 2006, 14:49:16 pm »
Cytat: "bebbop"
Xelloss niestety Blue Dragon ma miec turowy system walki


właśnie oglądam gameplay z BD w całkiem dobrej jakości, ale paskudnie powoli się streamuje:/

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Lost Odyssey
« Odpowiedź #37 dnia: Września 20, 2006, 14:57:11 pm »
Cytat: "bebbop"
Chlopaki a jak tam u was z dzwiekiem podczas intra? U mnie slychac, ze wystepuje brak synchronizacji z tym co sie aktualnie dzieje na ekranie. Jakis blad sie wdarl podczas kodowania czy to moj sprzet cos szwankuje?


U mnie tez, szczególnie gdy bohater zaczyna szaleć.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Lost Odyssey
« Odpowiedź #38 dnia: Września 20, 2006, 15:01:36 pm »
Cytat: "xelloss"
Cytat: "bebbop"
Xelloss niestety Blue Dragon ma miec turowy system walki


właśnie oglądam gameplay z BD w całkiem dobrej jakości, ale paskudnie powoli się streamuje:/


Na potwierdzenie swoich slow zapraszam do obejrzenia ponizszego screen`a  :D

http://xbox360.qj.net/uploads/articles_module/66761/1_qjpreviewth.jpg

PS. Zielarz thx za odpowiedz  :)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lost Odyssey
« Odpowiedź #39 dnia: Września 20, 2006, 15:04:16 pm »
Ja już screenów nie potrzebuję widziałem grę :lol: