Autor Wątek: Too Human  (Przeczytany 30232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Too Human
« dnia: Maja 02, 2007, 09:35:31 am »
ta gra o ile się nie mylę nie ma jeszcze swojego tematu , więc założyłem  :cool:

na początek garść newsów na temat tej gry z valhalli


------------informacje ogólne----------

Kolejna gra na Xboxa 360 korzystająca z dobrodziejstw silnika Unreal trzeciej generacji. Too Human zapowiadany jest jako trylogia. W tytule tym wcielimy się cybernetycznego boga Baldura. W pierwszej części gry będzie on musiał obronić ludzkość przed najazdem rasy mechanicznych potworów. Dokona tego operując jednocześnie wielkim, śmiercionośnym mieczem oraz szybkostrzelnymi giwerami. Oczywiście nie zabraknie tu też widowiskowych akrobacji rodem z Matrixa czy Equilibrium. Zapowiada się, więc akcja, akcja i jeszcze raz akcja.


----------2006-11-06------------

Coraz częściej mówi się, że SONY mocno przesadziło z przechwałkami odnośnie gigantycznej mocy PlayStation 3. Denis Dyack, prezes Silicon Knights, jest podobnego zdania.  Bartosz Kwietniewski, Valhalla.pl

Krytykuje i krytykuje, a sam grę robi 10 lat...

W wywiadzie dla portalu internetowego Mercurynews.com Dyack stwierdził, że najnowsze konsole SONY i Microsoftu są bardzo zbliżone pod względem drzemiącej w nich mocy: ”W moich oczach PlayStation 3 oraz Xbox 360 są takie same jeśli chodzi o moc. Konsola SONY ma jej nieco więcej do przetwarzania danych, jednak konsola Microsoftu nadrabia to większą ilością pamięci. Ogólnie panuje opinia, że PlayStation 3 jest potężniejsze od Xboxa 360. Dla nas, developerów, konsole są takie same.”

Miejmy nadzieję, że Silicon Knights będą umieli tę moc wykorzystać. Do niedawna związani z Nintendo, twórcy takich hitów jak Eternal Darkness czy Metal Gear Solid: The Twin Snakes, uchodzą za bardzo zdolny team developerski. Obecnie Denis Dyack, wraz ze swoim liczącym blisko 150 osób zespołem, zajęty jest tworzeniem trylogii Too Human, dedykowanej ekskluzywnie Xboxowi 360.Nad grą ciąży jednak fatum, bo w produkcji jest już ponad 10 lat – zaczęła powstawać jeszcze na leciwym Playstation, następnie miała ukazać się na Gamecube’a a ostatecznie skończyła na Xboxie 360. Oprócz tego Silikon Knights pracują nad niezapowiedzianym jeszcze tytułem dla SEGI.

Nam pozostaje jedynie czekać na nowe informacje odnośnie gier Silicon Knights, a co do mocy PlayStation 3 i Xboxa 360 – czas sam zweryfikuje kto miał rację.

---------2007-01-29------------

Nowe Too Human  Too Human powraca.

 Developerzy z Silicon Knights bardzo poważnie potraktowali krytykę jaka padła pod adresem ich produkcji na targach E3. Obiecują zmiany.  Julian Wieczorkiewicz, Valhalla.pl

Denis Dyack, główny producent w Silicon Knights, przyznał iż demo gry zaprezentowane na E3 2006 nie było najwyższych lotów. Od targów o Too Human nie mówiło się zbyt pochlebnie. Developerzy zapewniają, że od tego czasu w pocie czoła pracowali nad udoskonalaniem swej produkcji. Zmiany objęły mechanikę rozgrywki, obsługę kamery, dopieszczenie grafiki i szybkość ładowania gry. Wszystkie oczywiście in plus. Efekt ich pracy zostaną niebawem objawione światu. Odnowione Too Human ma niebawem zostać ponownie pokazane graczom.

----------2007-04-30-----

Dyack chce zmian w branży

Prezes Silicon Knights chyba do dziś nie pozbierał się po ostrej krytyce, jaką zebrała podczas E3 2006 jego najnowsza produkcja – Too Human. Twórca pragnie zmian w branży.  Bartosz Kwietniewski, Valhalla.pl

Too Human wygląda teraz znacznie lepiej, choć nie szokuje

Denis Dyack, prezes Silicon Knights – studia odpowiedzialnego za dedykowaną Xboxowi 360 trylogię Too Human, uważa, że w branzy powinny nastapić zmiany. O co dokładnie chodzi? Dyack twierdzi, że pokazywanie gier w ich wczesnym stadium produkcji mija się z celem i porównuje sytuację do przemysłu filmowego: ‘Jak często widzicie film zanim zostanie ukończony? Nigdy”, mówi w wywiadzie udzielonym dla serwisu GamesIndustry.biz.

Niewątpliwie założycieli Silicon Knights w dalszym ciągu ma w pamięci chłodne przyjęcie Too Human podczas ubiegłorocznych targów E3. Zdaniem Dyacka, gra nie była gotowa na publiczny pokaz, jednak ze względu na nacisk mediów, musiała zostać zaprezentowana. Twórca twierdzi, że przez takie zagrywki mediów, studia developerskie po prostu przestaną dzielić się owocami swojej pracy, dopóki ta nie zostanie ukończona: ”Dojdzie do tego, że nie będziemy chcieli prezentować gier, zanim nie zostaną ukończone. To bez sensu”, twierdzi.

Zdaniem Dyacka, coraz więcej developerów pragnie przestawić się na standardy panujące w branży filmowej i pokazywać swoje produkcje gdy te są gotowe do publicznej prezentacji. Co ciekawe, jak dodaje twórca, podobnego zdania jest Microsoft, któremu również nie jest na rękę zbieranie krytyki dziennikarzy: ”To jest sen osób odpowiedzialnych za marketing w Microsofcie. Szczerze mówiąc, jest to sen wielu marketingowców w branży, ponieważ taki model sprawdza się i można na nim polegać”, zakończył.

------2 maja 2007------

Trylogia Too Human nadal w planach na Xboksa 360 - zapewnia Silicon Knights


Dennis Dyack – szef firmy Silicon Knights – zwierzył się w wywiadzie dla serwisu Gamasutra, że wciąż planuje stworzyć kolejne odsłony cyklu Too Human dla konsoli Xbox 360. To bardzo odważna deklaracja jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że studio to od lat nie może uporać się z przygotowaniem rozpoczynającego trylogię pierwowzoru.

Bardzo długi czas produkcji gry Too Human (pierwotnie program był projektowany dla pierwszej generacji konsol PlayStation!) budzi uzasadnione obawy, że gdy cała trylogia zadebiutuje na rynku, Xbox 360 będzie już eksponatem w muzeum. Dennis Dyack jest mimo wszystko optymistycznie nastawiony do przedsięwzięcia i daje do zrozumienia, że projekt zakłada powstanie wszystkich planowanych tytułów, nim urządzenie firmy Microsoft zakończy swój żywot na rynku elektronicznej rozrywki. Szef studia Silicon Knights zapewnia, że kolejne odcinki cyklu zostaną przygotowane znacznie szybciej niż pierwowzór. Miejmy nadzieję, że faktycznie tak się stanie.

Na razie pozostaje nam czekać na premierę pierwszej gry z serii Too Human. Wydawca tego programu – koncern Microsoft Game Studios – nie podał jeszcze oficjalnej daty premiery, ale amerykańskie sklepy internetowe utrzymują, że trafi on do sprzedaży w sierpniu bieżącego roku.

----------------

i na koniec link do galerii:

http://www.valhalla.pl/galeria/1562






Supersonic

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 12, 2007, 07:14:14 am »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Too Human
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 12, 2007, 14:14:57 pm »
eeee...wszystko ładnie, tylko dlaczego robot zjada ludzi?  :lol: nie mógłby ich rozstrzelać tudzież powgniatać w ziemię?

Supersonic

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 13, 2007, 08:18:32 am »
Mnie trailer zupenie nie przypasował. Grafika średnia. Głowny kolo rusza się sztywno, a ta niby efektowność wieje nudą. Nie sytarczy zwolnić tempa by sceny walk były efektowne. Trochę biedne to jak na tyle lat developingu i najwyższy budżet w historii. Ale nie skreślam TH. Wcześniej muszę zobaczyć gameplay.

Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 13, 2007, 21:52:47 pm »
Podczas konferencji M$ "Mistrz Zen" powiedział, że wszystkie zaprezentowane na niej gry ukażą się w 2007 roku, czy ktoś orientuje się w jakim miesiącu zadebituje Too Human, ponieważ kocham nordyckie mity :P?

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 13, 2007, 22:26:08 pm »
, ponieważ kocham nordyckie mity :P?

Możesz jakiś przytoczyć? Bo ja się za bardzo nie znam ;)

Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 13, 2007, 22:29:44 pm »

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 13, 2007, 23:24:16 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 14, 2007, 01:14:13 am »
Mi trailer bardzo się spodobał. Fakt może grafika nie jest jakaś super wypaśna (po prostu dobra), ale ten KLIMAT(początek jak w Diablo 2, tylko bardziej nowocześnie)! Wolałbym jednak gdyby gra była erpegiem. Fajnie by było odwiedzać wioski i karczmy, bo pomysł na świat mają całkiem niezły. Ciekawe co z tego wyjdzie :?
Co do premiery, to gdzieś czytałem, że dopiero w 2008r.

Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 14, 2007, 20:57:18 pm »
Mi trailer bardzo się spodobał. Fakt może grafika nie jest jakaś super wypaśna (po prostu dobra), ale ten KLIMAT(początek jak w Diablo 2, tylko bardziej nowocześnie)! Wolałbym jednak gdyby gra była erpegiem. Fajnie by było odwiedzać wioski i karczmy, bo pomysł na świat mają całkiem niezły. Ciekawe co z tego wyjdzie :?
Co do premiery, to gdzieś czytałem, że dopiero w 2008r.
No trzeba przyznać, że grafika jest średnia, i jeszcze te zwolnienia animacji :sad:, a co do trailera to rzeczywiście wspaniale zmontowany, a klimat wprost zionie z ekranu  :-P

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 14, 2007, 21:12:06 pm »
W produkcji za tyle mln dolarów grafika i framerate powinien być z pierwszej ligi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 14, 2007, 22:32:53 pm »
Ale pamiętaj, że TH jest najdroższą produkcją w historii, ponieważ powstaje już jakieś 10 lat. Duke Nuken Forever pewnie też ma nie wiele mniejszy budżet. Poza tym TH ma być trylogią, więc koszty mogą im się zwrócić (częściowo :-)). Koszt produkcji następnych dwoch części na pewno będą kilka razy mniejsze.

KazaH

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-07-2007
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 15, 2007, 19:36:49 pm »
Gra zapowiada się zachęcająco! Klimat nordyckich bogów, kraina, w której nie możesz sie odlać bo ci zamarznie  :-D, wielkie roboty i motyw miecz+spluwa! Dla mnie BOMBA!
"PS3 to potwór, który pożre 360-ke wraz z zasilaczem..."

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 20, 2007, 18:13:49 pm »
Źródło gram.pl:
Cytuj
Studio stojące za cierpiącym na syndrom Duke'a projektem Too Human na Xboksa 360 - Silicon Knights - pozwało Epic Games za, jak twierdzi, sabotowanie prac nad jego grą. TH miało korzystać z silnika Unreal Engine 3, jednak w związku z licznymi problemami z nim związanymi tak się nie stanie.

Too Human - gra, na której kulisach powstawania można by oprzeć fabułę dobrej przygodówki (gdyby ktoś je tak naprawdę znał) - ma strasznego pecha. Kiedy wydawało się, że wszystko jest na jak najlepszej drodze do ukończenia prac, jej developer - Silicon Knights - pozwał studio Epic Games i ogłosił, że gra nie będzie korzystać z silnika Unreal Engine 3 (chociaż to na nim powstawała od jakiegoś czasu).
Powodem jest niezapewnienie przez Epic potrzebnego wsparcia, do którego to studio zobowiązało się w zawartej między firmami umowie. "Zamiast wspierać Silicon Knights i inne studia, które zdecydowały się na licencjonowanie ich najnowszego engine'u, ludzie w Epic celowo sabotowali prace nad zewnętrznymi tytułami które miały z niego korzystać - wszystko po to, aby ich własna produkcja osiągnęła jak największy światowy sukces" - pisze w pozwie (którego treść wyciekła do Internetu) Dennis Dyack, szef Silicon Knights.

Poza tym Krzemowi Rycerze twierdzą, że nie otrzymali na czas potrzebnych narzędzi, aby móc przystosować silnik do pracy na PlayStation 3 - Drugie złamanie umowy miało miejsce w związku z niedotrzymaniem przez Epic sześciomiesięcznego terminu na stworzenie wersji engine'u działającego na konsoli PlayStation 3. Jej ostateczne devkity zostały wydane w sierpniu 2006 roku, a w lutym Silicon Knights powinno otrzymać działający kod. Nic takiego się nie wydarzyło". To ciekawe również dlatego, że jak dotąd studio nie ujawniło żadnych planów tworzenia czegokolwiek na nową platformę Sony.

W związku z opisywanymi problemami "współpraca" SK z Epic zostanie zerwana, a wysiłki Silicon Knights przy tworzeniu Too Human skupią się na dopracowaniu autorskiego engine'u - aż do momentu, kiedy nie pozostanie w nim ani jeden fragment UE3. "Wolelibyśmy poświęcić ten czas tworzeniu świetnych gier, ale Epic zwyczajnie nie przyjęło do wiadomości niedoskonałości swojego silnika i tego, że spowodował on poważne opóźnienia w pracy nad projektami nie tylko Silicon Knights, ale również innych developerów" - powiedział prezes Silicon Knights.
Co ma w tej sprawie do powiedzenia pozwany? "Uważamy, że te oskarżenia są bezpodstawne, nie mają żadnego potwierdzenia w rzeczywistości. Bardzo chcielibyśmy powiedzieć na ten temat coś więcej, ale nasi prawnicy chcą, abyśmy wstrzymali się z publicznymi komentarzami i rozmawiali o tym na razie wyłącznie przed sądem, a my się do tych rad zastosujemy" - to słowa Marka Reina z Epic.

Cała sprawa wydaje się być czymś więcej niż tylko nieporozumieniem pomiędzy twórcami Too Human i studiem Epic i może mieć poważne konsekwencje dla branży - tytuły na bazie Unreal Engine 3 powstają przecież na całym świecie. Z pewnością do tematu jeszcze powrócimy.

To sobie jeszcze pare lat poczekamy...

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 20, 2007, 19:46:49 pm »
Microsoft wypuści raptem 3 dobre gry do końca roku  :-x

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 20, 2007, 19:52:03 pm »
Microsoft wypuści raptem 3 dobre gry do końca roku  :-x
Nie liczy się ilość, ale jakość (H3, ME, PGR4 8))

Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 20, 2007, 21:44:21 pm »
A już miałem nadzieję, że w końcu Too Human się pojawi, a jednak  :sad:. Czyżby Too "Long" Human?

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 20, 2007, 22:10:45 pm »
Microsoft wypuści raptem 3 dobre gry do końca roku  :-x
Nie liczy się ilość, ale jakość (H3, ME, PGR4 8))

Zamiast PGRa miałem na myśli BioShocka, ale jak chcesz :]

Gorrillaz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-03-2007
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 20, 2007, 22:12:36 pm »
Microsoft wypuści raptem 3 dobre gry do końca roku  :-x
Nie liczy się ilość, ale jakość (H3, ME, PGR4 8))
Zapomniałeś jeszcze o Fable 2  :-P

Zamiast PGRa miałem na myśli BioShocka, ale jak chcesz :]

Supersonic

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 09, 2007, 07:25:42 am »
Roger Sanchez vs. Too Human HD
http://www.gametrailers.com/player/23349.html

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 10, 2007, 19:39:26 pm »
Widzieliście to już?



Podobno materiał z IGN, ale jest dużo gameplay'a i to lepszego niż ten z E3 06, widać materiał był robiony później.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #21 dnia: Października 16, 2007, 02:33:33 am »
Nowe materiały na IGNie (3 filmiki + 3 strony relacji):
http://xbox360.ign.com/articles/827/827523p1.html

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 26, 2008, 22:14:00 pm »
Nie ma co po ostatnich trailerach i gameplay'ach gra zapowiada sie przynajmniej dobrze :D
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 13, 2008, 20:08:27 pm »
Osobiście pokładam wielkie nadzieje w TH i liczę, że będzie to jedna z najlepszych gier tego roku. Niestety, mam również sporo obaw...
Opublikowane: Luty 26, 2008, 23:18:34
Krótki opis i filmiki z dwóch klas: http://xbox360.ign.com/articles/873/873232p1.html

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 14, 2008, 15:11:18 pm »
Too Human rowniez nie uniknelo mojej uwadze na Gamersyde:)

Tragedia. To ma byc niby czystokrwisty slasher? Pomijajac klimat i otoczke to wyglada na zrzynke DMC. Dwa guny, miecz. Zaloze sie, ze jak widzieli to panowie z Capcom to sie smiali. Wyglada na bardzo nie przyjemna gre. Topornie sie to porusza, zero powera. Przypuszczam, ze bardzo podnie jak to bedzie wygladalo z gameplay'u Wardevil. Nie podoba mi sie bardzo.

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 14, 2008, 17:52:15 pm »
Buzu to nie slasher tylko cRPG wiec tutaj ma byc wolniejsza i spokojniejsza akcja...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Too Human
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 16, 2008, 12:08:43 pm »
Cytuj
Studio Silicon Knights, które tym razem przemówiło za sprawą Denisa Dyack’a zapowiedziało, że wersja demonstracyjna pierwszej części Too Human zadebiutuje na miesiąc przed oficjalną premierą „pełniaka”, a więc gdzieś w okolicach lipca tego roku.

zrodlo: http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,38780;core.html

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 17, 2008, 16:10:09 pm »
Buzu to nie slasher tylko cRPG wiec tutaj ma byc wolniejsza i spokojniejsza akcja...

Aha, luz, zwracam honor:)
Myslalem, ze to jeden z tych nie japonskich slasherow, ktore staraja sie byc fajne tylko, ze im nie wychodzi.
W kazdym razie zapowiada sie cos na wzor Fable i Jade. Action RPG. Eh jak mi sie marzy aby takie Capcom zrobilo Action RPG z system walki z prawdziwego zdarzenia, nawet niech to bedzie np DMC5, gdzie wszystko bedzie devilowe tylko dojdzie cala masa akcesoriow, broni, questow pobocznych, interaktywnosci ze swiatem i NPC. Przeciez takie cos bylo by rewolucja w tym dla mnie nudnym i nieciekawym gatunku. W takie Fable np jak gralem to nie wiedzialem czy ma grac i udawac, ze nie wiem jak powinien wygladac dobrze zrealizowany system walki czy nie grac:). Taki Oblivion ma prosty do bolu system walki, ale jest bardzo rozbudowany jako RPG i nikt mu tego nie ma za zle, zas jak dostaje gre ktora zarowno jako RPG jest slaba i jako slasher/gra akcji to sam nie wiem co myslec. Slabo zrealizowane i malo elementow RPG + beznadziejny system walki = swietna gra? Kto na takie cos wpada...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 17, 2008, 23:49:39 pm »
Buzu to nie slasher tylko cRPG wiec tutaj ma byc wolniejsza i spokojniejsza akcja...
Mi się wydaje, że jednak slasher, ale bardziej rozbudowany. System gry w TH jest prawie identyczny jak w Diablo2. Ogólnie to twórcy bardzo mocno wzorowali się na Diablo dwójce:
- losowe wyposażenie zostawiane przez wrogów
- drzewko umiejętności wygląda prawie identycznie
- podobne klasy postaci (dostosowane do innego uniwersum)
- nawet klimat jest podobny mimo kompletnie innych realiów (np filmik w karczmie)

Cytuj
W kazdym razie zapowiada sie cos na wzor Fable i Jade.
Bardziej na wzór Diablo2.

Osobiście wierzę w TH, mimo, iż o grze nie jest jakoś szczególnie głośno, a na filmikach nie wygląda to jakoś super. Jeśli klimat i system będzie dobry (ciekawa fabuła, dużo losowych przedmiotów, ciekawe umiejętności), to nawet walka nie musi być specjalnie wybitna, aby TH przyciągnęło mnie na długie godziny przed konsole. Czy Diablo2 miało świetną walkę? Nie, a i tak zagrywało się godzinami :)
Trzymam kciuki za TH i liczę, że goście z SK nie zawiodą. Co jak co, ale po twórcach Eternal Darkness ciężko spodziewać się słabej gry ;)

(Edit) Drzewko umiejętności:
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2008, 00:48:57 am wysłana przez POK »

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 18, 2008, 09:48:55 am »
no i trzeba nadmienic ze gra bedzie po polsku:)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 18, 2008, 13:08:09 pm »
Kurde POK przyznaje, ze mnie zaciekawilo to co napisales o Too Human. Nie interesowalem sie ta gra wcale, jedyne co wiedzialem to to, co widzialem na trailerach. Saga Diablo to dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie gralem. Jezeli TH rzeczywiscie bedzie tak podobny do Diablo to moze byc dobrze. Fakt, ze w 3d glupio wygladaja takie walki, ale jezeli TH bedzie rozwiniete jako RPG i bedzie masa itemow do zbierania jak w Diablo to moze byc cholernie fajnie. Coz trzeba bedzie obejrzec kilka recenzji jak juz sie pojawi TH.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 04, 2008, 18:06:13 pm »
http://xbox360.ign.com/dor/objects/748783/too-human/videos/toohuman_coop_051308.html
Opublikowane: Maj 20, 2008, 23:53:01
Climbing the Too Human Skill Tree Part 3
Silicon Knights dishes on Commandos, Defenders, and specializations.
http://xbox360.ign.com/articles/878/878362p1.html

Cytuj
Human and Cybernetic Paths
At a specific point in the game, you'll have to make the call on whether to take the Cybernetic or Human path. It's a sub-class decision, but one that can alter your character drastically. The Cybernetic user is more RPG-based while the Human takes the route of being more action-based.
Fajnie, że podpakowywanie postaci będzie bardzo rozbudowane (6 klas a do tego jeszcze dwie specjalizacje) :-D

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Too Human
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 04, 2008, 20:42:37 pm »
Liczylem na troche bardziej rozbudowane drzewka ale i tak dla mnie must-have i chyba jedyna gra ktora kupie w dniu premiery.

Tango

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 05, 2008, 02:28:09 am »
zapowiada sie pysznie dla mnie, dobry klon diablo zawsze bedzie grywalny:)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 09, 2008, 16:15:15 pm »
Cytuj
Co prawda graliśmy w wersję nie w pełni ukończoną, ale już teraz możemy z całą pewnością stwierdzić, że Too Human będzie grą co najmniej dobrą. Może nie należy spodziewać się rewolucji i przysłowiowego opadu szczęki, ale jeżeli ktoś szuka solidnego tytułu na sierpień (tak, premiera już za miesiąc!), to właśnie go znalazł. A teraz zapraszamy na relację.
http://polygamia.pl/wrazenia-przed-premiera-too-human#comments

Gdyby filmik nie chciał się otwierać, to tutaj jest do niego link: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/237212.html

straszne streszczenie:
- średnia grafika (mi wystarcza)
- dobra i przyjemna walka
- fajnie zrobione przerywniki
- hitu nie będzie, ale dobra gra jak najbardziej :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Too Human
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 10, 2008, 15:09:56 pm »
Ciężko zrobić hit z gry która robi się 10 lat a przy ustalonej dacie premiery zabierają jej silnik i kolejne przekładanie premiery.Najważniejsze jest żeby w końcu to gre wydali(jeżeli będzie dobra to super) a skupili się na 2(ma być trylogia),bo następna część bedzie na pewno lepsza.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Too Human
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 10, 2008, 15:12:09 pm »
Ciężko zrobić hit z gry która robi się 10 lat
Strach się bać co będzie Duke Nukem Forever. :lol:;)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Too Human
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 10, 2008, 15:17:35 pm »
Miałem o tym napisać ale zapomniałem :PP No właśnie z Duke'a raczej hit nie wyjdzie chociaż chciałbym się mylić O ILE WOGOLE WYJDZIE :PP

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 10, 2008, 15:22:57 pm »
"The Making of Aesir"
http://www.gametrailers.com/player/35994.html

Design lokacji jest naprawdę świetny :cool: Gorzej z animacjami na przerywnikach, które są strasznie sztywne.

Ciężko zrobić hit z gry która robi się 10 lat a przy ustalonej dacie premiery zabierają jej silnik i kolejne przekładanie premiery.Najważniejsze jest żeby w końcu to gre wydali(jeżeli będzie dobra to super) a skupili się na 2(ma być trylogia),bo następna część bedzie na pewno lepsza.
Ważne, że gra chodzi płynnie, a kamera funkcjonuje bardzo poprawnie. Grafa mi spokojnie wystarcza, jedynie te animacje mogłyby być lepsze. Dla mnie najważniejszy i tak jest system gry i jeśli zrobią dobry system losowania ekwipunku, oraz ciekawe klasy i skile, to dla mnie gra będzie must havem.
Przypominam, że za ok miesiąc premiera. Dla mnie TH jest najbardziej oczekiwaną gra najbliższych 3 miesięcy i pewnie zakupię jakoś szybko po premierze :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Too Human
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 10, 2008, 15:25:36 pm »
Mi z tego co widziałem grafika nie przeszkadza(dla mnie i tak nie ma ona znaczenia) nie widziałem ostatnich filmikow ale najbardziej mnie odrzucila od tej gry drętwa animacja,jak on walczy :/ gorszej jeszcze nie widziałem a to ma być też po części slasher :/ Ale skoro panowie z polygamii mówią że walka nie jest zła to nadzieja jest :D