Autor Wątek: Too Human  (Przeczytany 30235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 11, 2008, 01:02:31 am »
Demo 14 lipca! :D (zapewne tydzień później dla silverów :mad:).
http://polygamia.pl/demo-too-human-juz-niebawem#comments
 
Opublikowane: Lipiec 10, 2008, 23:35:53
Trochę skrinów:
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748783/imgs_1.html











Opublikowane: Lipiec 11, 2008, 00:35:02
Jeszcze znalazłem co nieco ;)
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748783/imgs_1.html

Ważniejsze cytaty:
Cytuj
I played through the entire game. (...)

Too Human is an RPG through and through, though it has far more in common with Diablo than games like Mass Effect. While there is a story, you won't be running around talking to 200 individual people. You don't learn the stories of dozens of NPCs or receive sidequests. There are no morality paths to choose. You're the good guy and it's your job to take down the Norse gods that have gone rotten. The RPG elements come in the form of considerable character customization and an unhealthy number of l00t drops. Building up Baldur is the guilty pleasure of Too human (...)

If the loot dropping and upgrading stuff sounds good to you -- and you like dungeon crawling -- then Too Human is right up your alley. If, however, your particularl alley is more focused on a deep storyline, divergent paths or the new trend of "choice," then you should lower your expectations a little. This is a dungeon crawler first and in that area, I can assure you, Too Human is going to be a success. (...)

There are still some concerns for Too Human. While there's still some time to squash bugs and optimize, there are moments when the framerate is a real issue. And unfortunately that is often when Too Human is at its most thrilling. The more the screen fills with enemies, the better the simplistic dual-analogue combat becomes. But when the framerate starts to dip, the excitement for chaotic action begins to bleed out. Hopefully this is something Silicon Knights can tighten up in the final month. (...)

Too Human has been a long time coming and while it may not live up to the epic expectations it is going to be a good game.

Coś czuję, że TH może dostawać dosyć skrajne recenzje (pewnie między 6, a 9). Ja w każdym razie gierkę na pewno kupię :) Klonów Diablo na konsole jest jak na lekarstwo, a ten wydaje się nad wyraz ciekawy :D

Tango

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 11, 2008, 03:29:47 am »
Jest coop online? Na gre mam smaka tak jak POK. Takich gier jak na lekarstwo.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Too Human
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 11, 2008, 04:13:09 am »
Prezentuje się całkiem nieźle  8-)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 12, 2008, 23:41:52 pm »
Cytuj
Jest coop online?
Jest na 2 osoby. Niestety coopa na jednej konsoli chyba nie uświadczymy.
Opublikowane: Lipiec 11, 2008, 09:18:10
Na XBL wylądował nowy trailer, który jest zlepkiem (bardzo dobrym trzeba dodać) z przerywników. Mimo, iż nie pokazuje zbyt wiele, to daje nadzieje na ciekawą i emocjonującą fabułę. Zdecydowanie polecam zobaczyć, bo jest to najlepiej zrobiony trailer z TH jaki do tej pory się ukazał :)
Opublikowane: Lipiec 11, 2008, 16:38:22
Tutaj można zobaczyć wspomniany wyżej trailer (również w HD):
http://www.gametrailers.com/player/36092.html
Opublikowane: Lipiec 12, 2008, 09:54:17
Lista achievementów (z opisami, ale bez obrazków):
http://www.onlinecenter.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3007

Osiągnięcia uznaję za dobrze pomyślane. Szczególną uwagę zwracają dwa:
- Archivist to the Aesir
Aquire 25,000 item drops.

- Hate for the Machine...
Kill 20,000 enemies.

Widać, że ubijania wrogów i znajdowania przedmiotów będzie naprawdę sporo :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Too Human
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 12, 2008, 23:52:39 pm »
http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=4943

Beta test. Najbardziej drażnią mało urozmaiceni przeciwnicy :/

Tango

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 13, 2008, 02:58:08 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 14, 2008, 13:07:58 pm »
http://www.onlinecenter.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3007

LISTA OSIAGNIEC
Podałem na poprzedniej stronie ;)

http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=4943

Beta test. Najbardziej drażnią mało urozmaiceni przeciwnicy :/
No to fakt, w takim Diablo 2 było naprawdę dużo rozmaitych stworów. Dobrze chociaż, że bossowie są ciekawi.

Co do reszty, to cieszy, że jest przynajmniej poprawna. Osobiście mam nadzieję, że twórcy zaimplementowali jakiś dodatkowy poziom trudności po przejściu gry (coś jak Nightmare, czy Hell w D2).
Opublikowane: Lipiec 13, 2008, 10:57:00
Zapowiedź z 5h grania z jeszcze nie ukończonej wersji gry:
http://www.onlinecenter.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3011

urywki:
Cytuj
- Pomieszanie pradawnych mitów z cybernetyczną otoczką wydaje się całkiem zgrabnie ujęte. Wręczenie bogom obecnym w wierzeniach wikingów kosmicznych technologii nie było głupim pomysłem.

- misje są strasznie długie, a między początkiem i końcem nie widzimy praktycznie żadnych wstawek filmowych, ani nie poznajemy za specjalnie fabuły

- Dobrze chociaż, że nie walczymy ciągle z tymi samymi maszynami – co jakiś czas pojawi się olbrzymi troll zamiast stada zwykłych „wilków”. Nawet jeśli trafimy na jakiegoś trudniejszego przeciwnika, to nie mamy się za bardzo czego obawiać, bo ginąć można do woli.

- Chwilę trwa przystosowanie się do sterowania. Za władanie bronią białą odpowiada prawa gałka analogowa. Wystarczy wychylić ją w kierunku przeciwnika i w ten sposób zadamy cios. Taki system jest niezbyt dokładny i przy większej liczbie napierających oponentów potrafi napsuć krwi.

- Najbardziej denerwuje jednak zachowanie kamery w trakcie walki.

- Do tego jest jeszcze cała zabawa z ekwipunkiem, ulepszaniem go i dobieraniem uzbrojenia. Fani wszelkiego rodzaju statystyk i tabelek poczują się jak w domu.

- Od strony graficznej Too Human prezentuje się w tej chwili całkiem nieźle.

- Ogólnie rzecz biorąc, należy spodziewać się solidnej oprawy, bez skaczącej animacji nawet przy większej rozróbie, ale bez jakichś widowiskowych fajerwerków.

- Po dwóch zaliczonych misjach stwierdzam, że produkcja Silikon Knights na pewno nie wedrze się przebojem, ale jest w stanie zaoferować co najmniej kilkanaście przyjemnych godzin przed konsolą.

- Mimo kilku poważnych braków, jak możliwość zablokowania celownika na przeciwniku, moje największe obawy zostały rozwiane po kilku godzinach spędzonych z grą. Może system walki nie jest na tyle ciekawy, bym zainteresował się jego głębszym poznaniem, może nie wszystko jest idealne, ale nabrałem ochoty na dokładne zapoznanie się z pełną wersją. Znajdzie się w niej przecież również tryb kooperacji przez Xbox Live, a już nie raz miałem okazję przekonać się, że przy wspólnym przechodzeniu czegoś ze znajomym dużo mniej przeszkadzają niektóre niedopracowane elementy.

Prawie wszystko na odwrót, porównując do zapowiedzi z gry-online :) Jedynie podsumowanie jest takie samo: wielkiego hitu nie będzie, ale dobra gra, warta kupna już tak.
Coś czuję, że jednym bardzo podejdzie gra, a innym średnio, większość powinna być jednak zadowolona.
Opublikowane: Lipiec 13, 2008, 23:29:25
Demo - już jest!

Niestety tylko dla goldów :mad: Silverom w tym mnie pozostaje poczekać jeszcze tydzień :mad:

Tutaj info:
Cytuj
Na Rynku Xbox Live wylądowała już, obiecana w ramach akcji "E3: Bringing It Home", wersja demonstracyjna gry Too Human. By móc wziąć udział w ciekawej przygodzie w klimatycznym świecie nordyckich bogów i maszyn trzeba mieć przygotowane 1.09 GB wolnego miejsca na dysku twardym konsoli. Plik nie jest objęty, przynajmniej w tej chwili, blokadą regionalną, więc osoby mieszkające w Polsce nie mają o co się martwić. W trakcie ściągania polecamy lekturę naszego playtestu, opartego na kilku godzinach spędzonych z praktycznie ukończoną pełną wersją gry. Premiera Too Human odbędzie się 29 sierpnia.
http://www.onlinecenter.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3015&Itemid=1

W demie mamy podobno cały pierwszy etap. Napiszcie wrażenia. Ja muszę czekać, bo nadal jadę na trialach.

Tango

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #47 dnia: Lipca 14, 2008, 22:50:38 pm »
sciagam pozniej cos skrobne, koles mowil, ze przez kamere nie idze grac :lol:

wargod1984

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-07-2006
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #48 dnia: Lipca 15, 2008, 14:16:03 pm »
kamera jest tragiczna:) ale gra mi sie spodobala :) wiec czekam do 29 sierpnia

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #49 dnia: Lipca 15, 2008, 14:29:14 pm »
Po demku wszyscy narzekają na kamerę, a na polygamii i gry-online twierdzili, że jest bardzo poprawna i tylko bardzo rzadko się źle ustawia (raz na godzinę, dwie grania), więc sam już nie wiem jak to będzie :???: Możliwe, że jak gra wyjdzie kamera nie będzie nastręczać trudności.

TH to chyba trochę taki Xboxowy odpowiednik Hs (tyle, że bardziej rozbudowany), pewnie nawet sprzedaż wypadnie podobnie (czyli mocno przeciętnie). Przynajmniej takie mam wrażenie po przeczytanych opiniach.

bartek_bohdan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-04-2007
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #50 dnia: Lipca 15, 2008, 17:30:19 pm »
Grałem w demo wczoraj i dziś rano. Oto moje wrażenia (subiektywne):

1. Grafika bardzo w porządku,
2. Muzyka dokładnie w moim guście, monumentalna... pasująca do reszty elementów,
3. Gameplay ala Diablo w świecie cyberpunku... od razu mam skojarzenie z Neuromancer'em Gibsona,
4. Wykreowany świat, fabuła, pomysł na grę jak dla mnie 5+,
5. Design i rozmach lokacji genialny,
6. Gameplay solidny, mnie bardzo odpowiada celowanie z broni palnej (zwłaszcza Pulse Gun podwójny, gdzie można każdą wiązkę kierować na osobny cel),
7. Walka bronią białą intuicyjna, zdecydowanie częściej używałem niż "palnej",
8. Pomysł z wchodzeniem do NORNa przy "kapliczkach", gdzie możemy na tej wirtualnej płaszczyźnie np. otwierać realne drzwi lub zdobywać umiejetności - SUPER!,
9. Kamera jest w porządku, jedyny problem to fakt, że jak idę do przodu, a potem chcę się cofnąć, kamera nie ustawia się ponownie za plecami bohatera, tylko muszę ją centrować LB,
10. Czasami zapominam, że prawa gałka służy do machania mieczem...  8-), ale to pewnie kwestia wprawy.
11. Podobno pełna werska ma być lokalizowana... miły dodatek, jeśli to prawda.

Tyle moich obserwacji po dwukrotnym ograniu dema.

SI na pewno dostanie kasę za mój egzemplarz  :-D

Werdykt: JA kupuję!

Pozdrawiam,
BB

P.S. Z opiniami jak z recenzjami filmu, najlepsza swoja własna po zapoznaniu się z produktem. Z reguły ile osób, tyle opinii. A jak stanowi przysłowie (co prawda odnosi się do kobiet, nie do gier, ale można podciągnąć): Nie to co ładne, ale co się komu podoba.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2008, 09:30:17 am wysłana przez bartek_bohdan »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #51 dnia: Lipca 17, 2008, 01:39:34 am »
Ja powiem tylko jedno, gra mi sie cholernie podoba, zarowno klimat (swietne wygladajace i zaprojektowane lokacje), muza (jak dla to prawdziwa rewelacja) jak i sam gameplay tworza naprawde bardzo zgrabna i zgrana calosc. Walka wrecz na poczatku wydaje sie troszke sztywna, ale jak sie pokombinuje to calkiem niezle to zaczyna wygladac. Kamera moim zdaniem pracuje jak nalezy, nie mialem z nia zadnych problemow. Too Human na 100% wyladuje w czytniku mojej konsoli.

EDIT: Przeszedlem demo juz 5 razy i ciagle malo, ahhhhhh to bedzie wielka gra, juz sie doczekac nie moge, tyle trzeba bylo na nia czekac :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2008, 05:11:29 am wysłana przez _ReD_ »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #52 dnia: Lipca 19, 2008, 12:18:25 pm »
Niech ktos napisze kiedy to sie pojawi dla posiadaczy Silver XBL.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #53 dnia: Lipca 20, 2008, 20:10:06 pm »
Niech ktos napisze kiedy to sie pojawi dla posiadaczy Silver XBL.
Najprawdopodobniej w poniedziałek (tydzień później).
Opublikowane: Lipiec 19, 2008, 12:22:55
Więcej klas w demie Too Human
Cytuj
Ci z Was, którzy pobrali już wersję demonstracyjną Too Human z Rynku Xbox LIVE zapewne przeszli ukończyli ją nie raz. A co byście powiedzieli na sposób na odblokowanie dwóch dodatkowych klas postaci? Aby to zrobić wystarczy wykonać mały skok w przyszłość - przestawić zegar konsoli na rok 2009 i nie logować się do LIVE (automatycznie ustawia to datę rzeczywistą). Po tym manewrze, mamy w demie dostępne klasy Berserker i Commando. Czyli kolejne powody, do spędzenia kilku chwil w świecie Too Human.
http://polygamia.pl/wiecej-klas-w-demie-too-human
 :grin:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #54 dnia: Lipca 20, 2008, 21:26:37 pm »
Dzieki POK :) heheheheheh

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #55 dnia: Lipca 21, 2008, 13:23:56 pm »
Pogralem troche Defenderem I championem. Super gierka i kupie, ale mam kilka pytan.

1. Czy dla innych wywalanie w powietrze jest bardzo uciazliwe? Niby mozna walnac raz ale zazwyczaj to burzy combosa.

2. Dlaczego czasami jak kieruje na wroga to pokazuje sie czerwone kolko tak samo jak gdyby wrog nie zyl? Zdazylo mi sie to na drugim wielkim robocie, musialem recznie bic.

3. O co chodzi z tymi portalami i timerem?

bartek_bohdan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-04-2007
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #56 dnia: Lipca 21, 2008, 13:47:23 pm »
Ad 1. Dla mnie nie jest.

Ad 2. Należy bliżej podejść. To coś jakby poza zasięgiem. Jak się zbliżysz, złapiesz namiar.

Ad 3. Portale (kapliczki) to wejścia do swiata NORN (taka alternatywna rzeczywistość). Możesz tam uzywając telekinezy otwierać zamknięte drzwi, co powoduje ich odblokowanie na rzeczywistej płaszczyźnie (coś jak VR). Potem wracasz do normalnej gry i masz drzwi otwarte.

Timer to czas na rozwalenie grupki maszyn za którymś z portali. Podejrzewam, że jak się nie wyrobisz, to przepada możliwość uaktywnienia słupa z ekwipunkiem w tej lokacji. Nie sprawdzałem, bo zawsze się w czasie wyrabiam.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #57 dnia: Lipca 21, 2008, 16:11:03 pm »
Ktos zauwazyl ze klasy sa slabo zbalansowane? A moze inaczej - ta gra ma sens w co-opie. Defenderem trudno jest bardzo zrobic timer, za to Berserkerem mialem 9 sekund zapasu. Poza tym cala masa wskaznikow jest niezrozumiala bez pelnej wersji - Fierce Attack, Annulity, etc.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #58 dnia: Lipca 21, 2008, 18:33:52 pm »
Ktos zauwazyl ze klasy sa slabo zbalansowane?

Ktos zauwazyl ze to zajebista gra? :D

Panowie z SK mowili wlasnie o tym ze klada duzy nacisk na Co-op i wspolprace, na nizszych poziomach pewnie bedzie luzik kazda klasa, ale na tych najwyzszych to pewnie bez wspolpracy sie nie obejdzie :)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 21, 2008, 18:39:36 pm »
Jeszcze nie mam konsoli do neta podpiętej także nie mogę sprawdzić demka.

Tak orientacyjnie na ile oceniacie grę? W skali od 1 do 10.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 21, 2008, 18:44:22 pm »
Ja po demie ( mnie sie wiekszosc RPG/Action RPG podoba) dalbym grze 9. Ja tam moge siedziec godzinami w menusach, sprawdzac zbroje, bronie i takie tam. Wystarczy ze znajde jakis nowy przedmiot, ktory rozni sie minimalnie statsami czy wygladem i mam taka radoche jakbym jakas gre przeszedl :) Gra wyglada przeslicznie, projekty leveli sa fenomenalne a muzyka mnie po prostu zabija :)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 21, 2008, 18:54:06 pm »
A grałeś może w KUF:Cod? To jest hack n' slash z elementami RPG coś jak TH. Tylko ze tamta gra mnie wkur.wiła maksymalnie...

Są do siebie podobne?

lupinator

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 21, 2008, 19:09:27 pm »
Ja po demie dałbym 3. Dawno nie grałem w takiego potworka.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 21, 2008, 20:07:44 pm »
Prawie lvl 8 zbiłem :P Jedyne co denerwuje to te walki z robotami kiedy trzeba bić w różne miejsca a pałką trudno wycelować i bijesz go a mu HP nie spada. Wie ktoś może co należy zrobić jak się na niego wskoczy? (naciśnij A kiedy jesteś z tyłu)

Dałem Berserkerowi 10 w pierwszą umiejetność i reszte w lewą, jak miałem kombosa na 4 to miał light-speed :D Sami zobaczcie. Jak dla mnie najlepsza postać, będę nią grał w pełnej wersji.

Lupi, co ci tak nie podeszło?

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Too Human
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 21, 2008, 20:10:19 pm »
W koncu pogralem, mi sie podoba, szału w demie nie ma, ale zapowiada sie całkiem dobra gra, mam nadzije na dlugie godziny. Troche stanieje i biore na bank

lupinator

  • Gość
Odp: Too Human
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 21, 2008, 20:23:26 pm »
Lupi, co ci tak nie podeszło?
Przede wszystkim - kamera. Chyba nigdy nie grałem w demo, które by mnie tak wyprowadziło z równowagi, że nie byłem w stanie go dokończyć.
Poza tym - sztywna animacja rodem z poprzedniej generacji, wszechobecna tandetność, wykonanie postaci, sterowanie itd.

Praktycznie nic mi się w tej grze nie podoba poza oprawą dźwiękową, która przy całym tym szajsie wylewającym się z ekranu wypadała dość dziwnie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 21, 2008, 20:30:52 pm »
A mi kamerka nie przeszkadzala. Sterowanie jest ok, prawy analog jest troche dziwny ale po 5 minutach sie przyzwyczailem. Graficzka jest bardzo przyjemna imo. Chyba to bedzie gra z ocenami pomiedzy 6 a 10. :D

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Too Human
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 21, 2008, 20:41:32 pm »
Dla mnie to byla chyba najbardziej oczekiwana gra tego roku ale po tym jak pogralem w demo niestety chyba nie zawita u mnie w napedzie. To sterowanie i kamera to jakis smiech na sali , brak "rozdawalnych" statow i smieszne drzewka skilli jak dla mnie zbyt ograniczaja kustomizacje postaci. No ale zobaczymy moze przynajmniej ktorys z tych punktow zmienia na plus do premiery.


@Ciapkas no wlasnie niedawno kupilem KUFa i czuje do tej gry to samo co ty ,a TH mi ja bardzo przypomina.


Ide sprawdzic ten trik z data , moze innymi postaciami nie bedzie tak zle.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Too Human
« Odpowiedź #68 dnia: Lipca 21, 2008, 20:56:01 pm »
Demko strasznie mi nie podeszło. Zrobie drugie podejście, może coś się zmieni.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #69 dnia: Lipca 21, 2008, 21:20:40 pm »
Prawy analog jest doskonały, toż to o wiele lepsze niż masherka w GoW, tutaj ładnie to wszystko łączysz i fruwasz od wroga do wroga, a jak jestes Berserkerem to jest to błyskawiczne. Potem masz jeszcze juggle, ruiners, i finishery. Moim zdaniem całkiem głęboki system. A prawy analog zawsze lepiej niż ciągle walić w A.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Too Human
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 21, 2008, 23:50:39 pm »
Cytuj
Defenderem trudno jest bardzo zrobic timer, za to Berserkerem mialem 9 sekund zapasu.
Pewnie chodziło Ci o Championa ;)

Cytuj
Jedyne co denerwuje to te walki z robotami kiedy trzeba bić w różne miejsca a pałką trudno wycelować i bijesz go a mu HP nie spada. Wie ktoś może co należy zrobić jak się na niego wskoczy? (naciśnij A kiedy jesteś z tyłu)
Najłatwiej się je rozwala drugim trybem w karabinach. Za to normalnie musisz na niego skoczyć i w odpowiednim momencie wbić broń (jak będziesz na środku).

Moje wrażenia po demie:
Grafika 7 (z lekkim plusikiem)
Dźwięk 8
Grywalność 8
Ogólnie 8

Kamera mi za bardzo nie przeszkadzała, jedynie czułem się troszkę ograniczony. Na wielki plus muszę zaliczyć design, który jest przekapitalny :D Fabuła i świat również zapowiada się ciekawie.
Pakowanie postaci nie jest jakoś specjalnie skomplikowane (w pełnej wersji dochodzi jeszcze drzewko człowieka lub cybernetyka), ale przyjemne. Za to broni i pancerzy jest od cholery :)
Grafika może nie jest jakaś super (świetne wnętrza i pomniki, gorsze postacie i roślinność), ale trzeba zwrócić również uwagę na ilość postaci na ekranie.
Minusem na pewno jest animacja, reszta jest przynajmniej poprawna.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Too Human
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 22, 2008, 10:17:35 am »
Zamieszanie wokół Too Human. Czy wersja PC jest prawdopodobna?
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42076

Cytuj
Znowu głośno o Australii za sprawą tamtejszego urzędu przyznającego m.in. kategorie wiekowe grom video. The Office of Film and Literature Classification przed dwoma tygodniami zabłysnęło zbanowaniem Fallouta 3, a tym razem zamieszało w kociołku z napisem Too Human.
Australijskie Kotaku donosi, że najnowsza produkcja Silicon Knights nie tylko widnieje w bazie OFLC w kategorii Multiplatform, to jeszcze urząd dwukrotnie przyznawał grze kategorię wiekową. Pierwszy wpis, pochodzący z 30 maja tego roku dopuszcza Too Human do sprzedaży ze znaczkiem MA 15+ (Strong Fantasy Violence), podczas gdy drugi, z 18 czerwca, nieco ją łagodzi i pozostawia samo M (Fantasy Violence). Zwróćcie również uwagę na nazwę wydawcy, jaką według OFLC nosi kanadyjska firma. Silicon Nights… Hmm, ciekawa alternatywa…
Biorąc pod uwagę fakt wydawania gry przez Microsoft, dość łatwo dojść do wniosku, że o ile nie mamy do czynienia ze zwykłą pomyłką, w przyszłości swoją wersję Too Human mogą otrzymać również pecetowcy. Ponadto redaktorzy Kotaku skontaktowali się w tej sprawie z Microsoftem i otrzymali odpowiedź, że opinia australijskiego urzędu bazowała na dwóch różnych buildach gry. Oznacza to, że Silicon Knights pomiędzy majem a czerwcem musiało zrezygnować z pewnych elementów tylko po to, aby zapewnić sobie szerszą klientelę. Ponadto ponoć ten drugi build został rozesłany po całym świecie, tak więc nie tylko na Antypodach będzie się grać w nieco ocenzurowaną wersję.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #72 dnia: Lipca 22, 2008, 12:14:54 pm »
Dobra wyczaiłem jak zabić trolla na hita. :D

Ciekawe co tam cenzurowali, przecież walimy w roboty. Toż to nawet smar się nie leje. :-?

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Too Human
« Odpowiedź #73 dnia: Lipca 22, 2008, 13:00:36 pm »
Dobra wyczaiłem jak zabić trolla na hita. :D

Ciekawe co tam cenzurowali, przecież walimy w roboty. Toż to nawet smar się nie leje. :-?

1 hit w armor i skok na plecy ale sztuka ^^

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Too Human
« Odpowiedź #74 dnia: Lipca 22, 2008, 22:04:45 pm »
gra mi sie spodobala po demie, podoba mi sie system walki i "drzewka" grafika nie powala, ale trzyma pewien poziom, do tego ten klimat :D

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #75 dnia: Lipca 22, 2008, 23:13:18 pm »
Mnie sie demo cholernie podoba, nie mowiac juz o muzyce, ktora mnie niszczy. Dzisiaj zgralem wszystkie kawalki z dema i slucham non stop :)

Jakby ktos chcial to tu jest jeden z nich, jak beda chetni to wrzuce wszystkie :)
http://rapidshare.com/files/131702670/toohuman_track1.wma.html
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2008, 23:24:33 pm wysłana przez _ReD_ »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Too Human
« Odpowiedź #76 dnia: Lipca 22, 2008, 23:35:15 pm »
Dobra , dema ni mam , to przynajmniej muza.... dziex ReD  :cool:
Opublikowane: Lipiec 22, 2008, 23:28:07
Juz czuje maly klimacior  8) Mozna prosic o jakies zdjecia z Dema ?
Opublikowane: Lipiec 22, 2008, 23:32:34
Trialery wygladaja niezle , tylko w gameplay nie pokazuja duzo akcji , tylko jedno i to samo..... sa moze jakiej Combosy z miecza albo cos ?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Too Human
« Odpowiedź #77 dnia: Lipca 23, 2008, 00:23:18 am »
Dwa razy galka w przeciwnika - wywalasz w powietrze. Albo trzymaj galke w kierunku przeciwnika - wtedy atakujesz dopoki on nie padnie.

Jak wrog jest w powietrzu to albo z pistoletow albo podskocz i atakuj w powietrzu mieczem.

Zamiast zajmowac sie wrogiem w powietrzu mozesz doskoczyc do innego, zwyczajnie skieruj galke w jego strone.

Jesli skierujesz obie galki w tym samym kierunku wykonasz specjalny atak.


Jak widac system jest dosyc gleboki. Ja sie Berserkerem bawilem przednio, takiego attack speeda dostajesz ze prawie go nie widac ^^

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Too Human
« Odpowiedź #78 dnia: Lipca 23, 2008, 00:41:11 am »
To Gierka chyba warta swieczki  8)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Too Human
« Odpowiedź #79 dnia: Lipca 23, 2008, 11:26:06 am »
Cytuj
Jak widac system jest dosyc gleboki. Ja sie Berserkerem bawilem przednio, takiego attack speeda dostajesz ze prawie go nie widac ^^

Ja dzisiaj tez dwa razy demo berserkerem przeszedlem i chyba juz wiem kim bede gral w pelnej wersji heheheh, czlowiek widmo, tylko smugi po nim zostaja heheh. Comando tez gralo sie swietnie ale widac ze postac bardziej nastawiona na roznego rodzaju bronie palne i wybuchy :)

Ciekawe jak bedzie gralo sie Defenderem, bo wyglad to ma przedni :)

Czym wiecej gram w demo tym bardziej mi sie podoba, dla mnie najwazniejsze jest aby byla naprawde przeogromna ilosc wyposazenia, (panowie z SK mieli chyba wystarczajaco czasu na jego stworzenie ;) ) nic tak nie daje radochy jak znajdowanie tych wszystkich przedmiotow :)
Opublikowane: Lipiec 23, 2008, 02:06:06

Reszta kawalkow z Too Human

Too Human Track 01 (Goblins)
http://rapidshare.com/files/131804178/toohuman_goblins.wma.html

Too Human Track 02 (Fight)
http://rapidshare.com/files/131804408/toohuman_fight.wma.html

Too Human Track 03 (Funeral Path)
http://rapidshare.com/files/131804669/toohuman_funeral_path.wma.html

Too Human Track 04 (Troll)
http://rapidshare.com/files/131804948/toohuman_troll.wma.html

Too Human Track 05 (Bridge)
http://rapidshare.com/files/131805199/toohuman_bridge.wma.html