Forum GameOnly.pl

Past Gen => Multiplatformowe Past Gen => Wątek zaczęty przez: _ReD_ w Lipca 13, 2011, 19:59:56 pm

Tytuł: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lipca 13, 2011, 19:59:56 pm
Reckoning jest to gra dla pojedynczego gracza z gatunku open world RPG nad ktorym czuwa nie byle jaka ekipa. Ken Rolston, lead designer takich gier jak Morrowind czy Oblivion czuwa nad cala gra, swiat zostal stworzony przez R.A. Salvatore, wiec mozemy spodziewac sie najlepszego. Wszystko to zostalo przywrocone do zycia przez Todda McFarlane i udzwiekowione przez Granta Kirkhope. Gra ma ukazac sie na Xbox360, PS3 i PC w 2012 roku, blizej okreslonej daty narazie brak. Jest juz masa materialow, wywiadow, screenow etc. i z tego co widzialem do tej pory jestem cholernie zadowolony, jest to gra na ktora od zawsze czekalem. Z reszta obejzcie sobie materialy wideo i zobaczcie sami, design, uzbrojenie, wyglad postaci czy tez swiata, system, walka wszystko to az krzyczy wysoka jakosc. Ja sie jaram jak dziecko, Reckoning dla mnie z miejsca staje sie najbardziej oczekiwana gra.















Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Lipca 15, 2011, 11:56:03 am
Grafika i design to akurat bardzo slabe punkty tej gry, cala reszta za to zapowiada sie genialnie, dla mnie to must have, no i na mmo tez juz sie doczekac nei moge.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lipca 17, 2011, 06:47:56 am
Czy ja wiem, design to akurat kwestia gustu, mnie on odpowiada i bardzo sie podoba, taki troche bajkowo komiksowy, choc nie kazdemu musi. Grafa tez nie jest zla, na tle innych konsolowych rpg wypada calkiem niezle a to, ze jest bardzo kolorowo wcale mi nie przeszkadza :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 17, 2011, 09:56:47 am
Mnie na razie gierka niespecjalnie przekonuje. Poczekam z opinią na pierwsze oceny i recenzje.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lipca 17, 2011, 17:34:25 pm
Troche screenow...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 17, 2012, 23:31:26 pm
Demko dzisiaj wyszlo na PC/XBL/PSN, a tu zadnego news'a ;\

Gra jest przezajebista, choc przynajmniej na PC demko to dosc stary build i ma nadal troche bug'ow, glownie graficznych. System walki jest ala god of war, loot to cos pod diablo, a swiat i gameplay pod Elder Scrolls. Jesli ktos kiedys chcial hybryde Elder Scrolls z systemem walki z gier akcji, to to wymarzona gra dla niego.
Potem wrzuce moj gameplay z i screeny, narazie sie uploaduja.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Stycznia 17, 2012, 23:40:47 pm
czytalem troche ze ponoc demo daje rade / sprawdze pozniej jak sie sciagnie szybko ... 2500MB  :-?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Stycznia 17, 2012, 23:53:29 pm
Demko dzisiaj wyszlo na PC/XBL/PSN, a tu zadnego news'a ;\

Gra jest przezajebista, choc przynajmniej na PC demko to dosc stary build i ma nadal troche bug'ow, glownie graficznych. System walki jest ala god of war, loot to cos pod diablo, a swiat i gameplay pod Elder Scrolls. Jesli ktos kiedys chcial hybryde Elder Scrolls z systemem walki z gier akcji, to to wymarzona gra dla niego.
Potem wrzuce moj gameplay z i screeny, narazie sie uploaduja.

Wpis, system walki naprawde daje rade, swietnie mozna laczyc walke wrecz z magia i bronia dystansowa. Do tego grafa jest naprawde niezla, na pewno lepsza niz sie spodziewalem, od razu na mysl przychodzi Fable. Ja po demie jaram sie jeszcze bardziej i jak dla mnie pozycja obowiazkowa, biore w dniu premiery.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 18, 2012, 00:13:03 am
od razu na mysl przychodzi Fable. Ja po demie jaram sie jeszcze bardziej i jak dla mnie pozycja obowiazkowa, biore w dniu premiery.

No właśnie to mnie trochę odrzuca, bo właśnie mi się kojarzy z Fable, którego osobiście nie trawię... :/

Co prawda w demko jeszcze nie grałem, ale jak przeczytałem, że system walki jest jak w God Of War to się trochę zajarałem. Oby tylko klimat był fajny, a nie jak w wyżej wymienionym Fable :/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Stycznia 18, 2012, 00:15:12 am
Nie martw sie Mrocz, KoA poza stylem grafiki nie wiele ma z Fable wspolnego, ba, Rackoning jest tym, czym Fable byc powinno ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 18, 2012, 01:21:05 am
Gameplay




====

Screeny:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Reszta: http://imgur.com/a/2uAk4#0
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 18, 2012, 13:09:26 pm
Gameplay




WOW

Podoba mi się, tylko ta cukierkowa grafika trochę nie pasuje, wolałbym coś w mroczniejszym klimacie :P Ale demo zdecydowanie ściągnę i jak mi się spodoba to pewnie kupie :) Brakuje takich dobrych klimatycznych Fantasy RPG z fajnym systemem walki :) A po Skyrim mam trochę głoda na takie gry :P

PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 18, 2012, 13:19:32 pm
PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?
45 czy tam 50 minut. Sporo czasu by testnac gre i mozna je przejsc ponownie.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 18, 2012, 13:22:45 pm
PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?
45 czy tam 50 minut. Sporo czasu by testnac gre i mozna je przejsc ponownie.

Chodziło mi bardziej o limit czasowy by ściągnąć to demko :) Coś jak demko Need For Speed'a gdzie czas na ściągnięcie tego dema był do połowy listopada :)

PS. Ktoś ma jakieś informacje dokładniejsze o tym tytule? Jakiś tryb multi czy też jego brak? Nie ukrywam szukam jakiejś fajnej gry fantasy z trybem Coop dla mnie i kumpla więc może tam jest coś takiego :P
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 18, 2012, 13:51:08 pm
Brak multi, a o limicie na demko nie slyszalem.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Soul hunter 16 w Stycznia 18, 2012, 14:58:54 pm
Na jakim PSN to demo jest ? u siebie nie mam ;/ rozumiem że na USA ?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 18, 2012, 23:32:52 pm
Jest już na Polskim PSN.

Gierka jest świetna :) Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable, ale sama gra mega grywalna i wciągająca. Odpaliłem z zamiarem sprawdzenia na 15 minut a straciłem rachubę czasu :P
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 19, 2012, 00:56:03 am
Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable,
Powiem szczerze, ze jak normalnie nie znosze tego typu "art style'u", to tutaj jakos trawie. Postaci wygladaja dalej nedznie, ale otoczenie wyglada ok i npc'e wyglada calkiem fajnie, np boss z tutoriala wygladal swietnie, wolfy wygladajaca normalnie itd. Spodziewalem gorszej oprawy i bardziej wkurzajacej stylistyki, a milo sie zaskonczylem. Chociaz nadal uwazam, ze krasnale wyglada zalosnie ;p
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 19, 2012, 09:47:50 am
Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable,
Powiem szczerze, ze jak normalnie nie znosze tego typu "art style'u", to tutaj jakos trawie. Postaci wygladaja dalej nedznie, ale otoczenie wyglada ok i npc'e wyglada calkiem fajnie, np boss z tutoriala wygladal swietnie, wolfy wygladajaca normalnie itd. Spodziewalem gorszej oprawy i bardziej wkurzajacej stylistyki, a milo sie zaskonczylem. Chociaz nadal uwazam, ze krasnale wyglada zalosnie ;p

No mnie trochę bardziej wkurza... Wolałbym mroczniejszą i poważniejszą stylistykę. No ale jak widziałem trailer pełnej wersji po zakończonym demku, to naprawdę jeszcze bardziej mi się gra spodobała :)

Sprawdziłem też kilka kombinacji w systemie walki. Naprawdę daje radę :D Super jest i to mnie przekonuje do zakupu.

Inna sprawa, technicznie na PS3 gra wypada naprawdę rewelacyjnie, zwłaszcza, że ponoć jest to wczesny build. Mam wrażenie, że gra chodzi w 60FPS, ewentualnie w naprawdę solidnych 30...
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Stycznia 19, 2012, 16:49:14 pm
demko naprawde fajne
chociaz nie jestem pewien czy gra jest w moim stylu
podobaja ma sie animacje przeciwnikow i walka _ glowna postac troche sztucznie biega ale juz animacja skradania bardzo fajowa
duzo rzeczy jest na plus _ swiat wyglada bardzo basniowo i graficznie gra daje rade
ja mialem wrazenie ze klatki sie gubily i troche kamera dziwnie chodzi ale ponoc to wczesna wersja gry

jestem ciekaw recenzji
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Stycznia 19, 2012, 22:00:15 pm
Nie widzę, żeby ktoś wrzucał ten trailer. Stary jest bo z Kwietnia ale mega zajebisty :D

Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: ubol w Stycznia 19, 2012, 22:04:57 pm
Przed zagraniem w demko gra praktycznie w ogólne mnie nie interesowała, po zagraniu nawet jestem zainteresowany grą. Czekam na rozwój wydarzeń (do premiery, co z tego wyjdzie).
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Kert w Stycznia 19, 2012, 22:09:57 pm
Da się ustawić w tym demie kamerę na "auto"? Od początku z nią walczyłem, tzn. przy nagłej zmianie kierunku biegu przez postać należy korygować kąt kamery prawą gałką, co jest nieco drażniące.
Już na samym starcie dema miałem wrażenie, że gram w Torchlight w ujęciu TPP. Podoba mi się i jak będzie po sensownej cenie, chętnie kupię i zagram.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 20, 2012, 12:59:08 pm
Spodobało mi się demo tej gry - zaletą jest to, że jest bardzo długie i pozwala wczuć się w klimat jaki panuje w KoA.
Graficznie bardzo przypomina WoW lub Torchlight, jak Kert wspomniał. No i dużym zaskoczeniem było trzymanie w wielu miejscach 60 klatek na sekundę.
Walka prosta, ale rajcująca - jedynie wkurza mnie, że nie można często roll'a robić bądź szybko blokować ciosów.
Grę kupię na pewno, lecz nie na premierę. Stanieje to i zasili moją kolekcję. :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Calam w Stycznia 21, 2012, 18:24:05 pm
W końcu znalazłem czas żeby ograć demko i według mnie gra jest dosyć mocną kalką Fable II, korzystającą z silnika oraz kilku innych "dobrodziejstw" serii Dragon Age. Szczerze mówiąc był to tytuł, który kompletnie umknął mojej uwadze, więc po ograniu dema jestem całkiem miło zaskoczony.
Pomimo tego, że fragment gry w jaki nam dano zagrać to całkiem spory i dobry kawałek kodu, to niestety nie obyło się bez kilku dosyć nieprzyjemnych babolców (przynajmniej w moim przypadku). Na pracę kamery już nie będę narzekał (jednak mogło być lepiej), ale pojawiające się gliczowate artefakty graficzne tu i ówdzie raczej nie przejdą. Dodatkowo, krótko po moim przybyciu do miasteczka nagle pochrzanił się dźwięk i npcom odebrało głos :-?
Graficznie i muzycznie jest bardzo przyjemnie, a system walki całkiem ok. Fabuła też zapowiada się nie najgorzej, więc gra może okazać się całkiem dobrym tytułem.
Jak większość, najprawdopodobniej poczekam na sporą obniżkę ceny i możliwe, że gra wpadnie do czytnika podczas sezonu ogórkowego.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Ogur w Stycznia 21, 2012, 19:29:37 pm
Co robię nie tak, że nie mogę dać wojowi miecza w jedną łapę i tarczy w drugą?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Stycznia 21, 2012, 19:54:00 pm
Co robię nie tak, że nie mogę dać wojowi miecza w jedną łapę i tarczy w drugą?

Tarcza bierze się z przysłowiowej dupy jak zaczniesz blokować :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 22, 2012, 08:54:54 am
Ewentualnie, tarczę zakładasz w Armor.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Castor Krieg w Stycznia 22, 2012, 10:13:04 am
Pograłem, kamera tragiczna, świat gry przekolorowany (poważnie, chyba na palecie kolorów nie było szarości). Takie Fable na haju. Do tego gra jest praktycznie offline MMO (drzewka talentów jak z MMO, lol). Zagram jeszcze raz, 45min i mam unlock do ME3. Tyle.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 22, 2012, 10:17:34 am
A bonus do ME3 nie dostaje się czasem na samym początku?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Castor Krieg w Stycznia 22, 2012, 10:20:06 am
A bonus do ME3 nie dostaje się czasem na samym początku?

Jeden za odpalenie gry (ten mam, zbroja), drugi za pogranie 45min i obejrzenie filmiku kończącego demo (Chakra launcher).
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Ogur w Stycznia 22, 2012, 11:13:20 am
Ewentualnie, tarczę zakładasz w Armor.

No to mam motywację, żeby przejść demo.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 22, 2012, 11:44:33 am
(drzewka talentów jak z MMO, lol).
A dlaczego to ma byc niby negatywna cecha?
Zreszta nie wiem co w niej ludzie widza z MMO.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Stycznia 22, 2012, 12:20:13 pm
Jeśli ktoś ma zamiar kupić tę grę to niech w miarę możliwości kupi ja z innej dystrybucji niż polska. Niech chu** z EA PL poczują, że brak lokalizacji ma swoje konsekwencje w sprzedaży.

Z tego co widzę, to wersja na PC na steam jest wydawana przez producenta gry, a nie EA, więc można poczekać do promocji i kupić w normalnej cenie :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Castor Krieg w Stycznia 22, 2012, 15:28:59 pm
A dlaczego to ma byc niby negatywna cecha?
Zreszta nie wiem co w niej ludzie widza z MMO.

Negatywna cecha, ponieważ żywcem przeniesiona z MMO, nawet sam layout graficzny jest identyczny. Ogólnie gra wygląda bardzo jak WoW, tylko SP i na konsolach. Pass.

Jeśli ktoś ma zamiar kupić tę grę to niech w miarę możliwości kupi ja z innej dystrybucji niż polska. Niech chu** z EA PL poczują, że brak lokalizacji ma swoje konsekwencje w sprzedaży.

Z tego co widzę, to wersja na PC na steam jest wydawana przez producenta gry, a nie EA, więc można poczekać do promocji i kupić w normalnej cenie :)

Nie kupuję od nich nic od kiedy okłamali ludzi z edycją kolekcjonerską ME2 na PC (miała być po angielsku, była po polsku). Najśmieszniejsze jest to, że aby zmienić język potrzeba było jednej linijki w INI i pliku 1MB z wersji angielskiej. Cała wersja ENG była na płycie, tylko niedostepna.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 22, 2012, 18:46:03 pm
Negatywna cecha, ponieważ żywcem przeniesiona z MMO, nawet sam layout graficzny jest identyczny. Ogólnie gra wygląda bardzo jak WoW, tylko SP i na konsolach. Pass.
Layout nie jest identyczny i to nie pierwsza gra z takimi drzewkami. Blizzard takiego art style'u tez nie wymyslil. Gameplay i mechanika niczym nie przypomina MMO, wiec nie wiem skad Ci sie te porownania biora.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 24, 2012, 15:08:53 pm
Jak ktos sie martwil o system walki, to nie ma naprawde powodu :)

Warto to obejrzec
http://www.youtube.com/watch?v=Nvs6F4GdccY&t=235
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 28, 2012, 16:56:02 pm
Bardzo fajne preview bez spoilerow od gametrailers

http://www.gametrailers.com/video/advanced-preview-kingdoms-of/726282
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Stycznia 29, 2012, 04:28:42 am
Ściągnąłem demo i zupełnie nie widziałem do czego podchodzę. Bardzo się zdziwiłem, bo Kingdoms of Amalur to jedna wielka mieszanka Dragon Age II, Fable i The Elder Scrolls.  Nie ma w tej grze absolutnie nic nowego, czegoś co nie byłoby elementem trzech wymienionych przeze mnie gier. I o dziwo gra się całkiem przyjemnie. Główna wadą, jaką jestem w stanie wysunąć o tak później porze to brak wagi bohatera - zupełnie nie czuję sterowania. Poza tym, jestem na tak.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Stycznia 29, 2012, 04:36:32 am
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 29, 2012, 11:30:08 am
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)
Lootu tez nie ma w zadnej z tych takiego jak w Amalur.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Soul w Stycznia 29, 2012, 12:45:54 pm
Kiedy to ma premierę?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Stycznia 29, 2012, 13:02:50 pm
Dostępne: 10 Luty 2012
Ta gra zostanie odblokowana za około 1 tyg., 5 dni i 6 godz.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Soul w Stycznia 29, 2012, 13:05:04 pm
dzięki pięknie.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Stycznia 29, 2012, 13:44:38 pm
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)
Czarowanie, jak w Dragon Age + płynne przechodzenie między stylami walki, jak w Fable.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 29, 2012, 16:45:09 pm
płynne przechodzenie między stylami walki, jak w Fable.
Real time weapon change?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Soul w Stycznia 29, 2012, 17:05:20 pm
god of war  :P
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Stycznia 29, 2012, 17:09:20 pm
god of war  :P
Chyba, ktos nie zajarzyl mojego posta ;p

Ktos to krzyczal zaraz obok Giant Enemy Crab :)

Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 03, 2012, 23:14:32 pm
http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1216517p1.html

(http://gyazo.com/776ca82d3729577a055489d83d58539a.png?1328306697)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 04, 2012, 00:03:20 am
Wiedzialem, ze gra z taka ekipa na pokladnie nie moze sie nie udac :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Lutego 04, 2012, 18:26:12 pm
Wiedzialem, ze gra z taka ekipa na pokladnie nie moze sie nie udac :)

a kto to robil ?

recki swietne / moze sie skusze  :grin:
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 04, 2012, 22:45:45 pm
Todda McFarlane chyba przedstawiac nie trzeba, R.A. Salvatore raczej tez nie, Ken Rolston lead designer takich gier jak Morrowind i Oblivion, Grant Kirkhop koles, ktory robil muzyke miedzy innymi do Perfect Dark i Golden Eye, Brian Reynolds (Civilization I i II, Age of Empires 3), Tim Train (Magic the Gathering, X-COM: Ufo Defence). Wlascicielem studia jest Curt Shilling, jesli lubisz Baseball to powinnienes znac ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 05, 2012, 00:18:06 am
Gdyby kogoś interesowała recenzja w Neo Plusie:

Ocena: 8.5
Grafika 7
Dźwięk 7
Miód 9
Design 9
+ Walka, świat, menusy, questy, baśniowa stylistyka
- Słaby początek, niedoskonałości oprawy, niepotrzebnie krwista

Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 05, 2012, 21:35:34 pm
Pograłem w demko i stwierdzam, że jest to taki bardziej rozbudowany klon Fable. W sumie spoko gierka, ale wrażenia na mnie nie zrobiła. Może gdybym grał w pełną, to bardziej by mnie zainteresowała, bo tak nawet nie chciało mi się wypytywać NPC o poboczne tematy. Grafika zaś jest co najwyżej dobra.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Lutego 07, 2012, 22:43:36 pm
(http://i40.tinypic.com/2ebxpon.jpg)

EA chyba rzuciło nam ochłap w postaci importu i empikowej ceny w większości sklepów  :lol:

Nie spodziewałem się, że aż tak im nie zależy na sprzedaży tej gry u nas :P
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 07, 2012, 23:32:25 pm
A gdziekolwiek im zależy? Minimalna tego promocja tego tytułu jest zadziwiająca.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Lutego 07, 2012, 23:40:01 pm
A gdziekolwiek im zależy? Minimalna tego promocja tego tytułu jest zadziwiająca.

Bardziej mi chodziło o to, że u nas cena i wersja językowa jednak ma spory wpływ na sprzedaż. Szkoda, że EA olało sprawę, ale przynajmniej mam możliwość pokazania im fucka i kupić na steamie, bo tam grę wydaje producent i EA nie zobaczy ani grosza z mojego portfela  8)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 08, 2012, 19:26:37 pm
(http://gyazo.com/430f74d05934d8a14188724d9983b6a5.png?1328724986)

http://www.joystiq.com/2012/02/08/metareview-kingdoms-of-amalur-reckoning/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 08, 2012, 20:01:38 pm
Gra zbiera naprawde swietne oceny, EDGE jak zwykle odlecial lol Od dziesieciu godzin gram i oderwac sie nie moge, kapitalna gra.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 11, 2012, 02:17:22 am
Po 30 godzinach grania w koncu udalo sie zebrac pierwszy kompletny set :D

(http://farm8.staticflickr.com/7164/6854102091_a2e6d676ff_z.jpg)

No i znalezc zajebistego Cutlassa...

(http://farm8.staticflickr.com/7001/6854102113_69c265261d_z.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7210/6854119705_79e4db9abe_z.jpg)

Gra jest naprawde fenomenalna, odlozyc sie jej nie da. Mowie sobie  jeszcze jeden quest, jeszcze jedna rzecz i koncze, a potem mowie to samo 5 godzin pozniej :D
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: blach0r w Lutego 11, 2012, 12:52:35 pm
Gra już czeka, a ja wciąż Skajrima nie ukończyłem :cry:
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 11, 2012, 16:04:23 pm
Ze Skyrim to poczekaj az sie beta skonczy, masz czas ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Lutego 17, 2012, 16:24:26 pm
Właśnie gram :D Zajebisty tytuł! Jestem dopiero w pierwszej wiosce, a już mnie pochłonęła :D Zbroja Mass Effect naprawdę daje radę i fajnie wygląda (choć pewnie za bardzo przepakowana na ten fragment gry :P )

Mam tylko jedno pytanie. Co robią Shardy?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Lutego 17, 2012, 20:38:57 pm
Sagecraft bedzie ci potrzebny jesli chcesz sie bawic shardami. Czym wyzszy poziom Sagecraft tym lepsze bedziesz mogl z nich robic krysztaly. Bedzie ci do tego potrzebne specjanlne miejsce, na mapce oznaczone krysztalkiem i tam mozesz sie tym bawic. Pozniej, jak dostaniesz swoj pierwszy dom, bedziesz mogl zrobic w nim upgrade i miec miejsce do sagecraftu w swoim domu.

Zbroja ME jest bardzo przepakowana na poczatkowy etap gry i jesli nie musisz to nie uzywaj bo bedzie strasznie latwo ;) A co do wygladu, to na ten etap wyglada spoko, ale jesli bedziesz wytrwaly to znajdziesz duzo lepiej wygladajace sety.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Marca 05, 2012, 07:25:21 am
Dawno mnie tu nie bylo :D Zajety bylem zbieraniem setow i unikatowych broni w Reckoning. Jesli ktos jest zainteresowany to ponizej zostawiam link a tam wszystkie zlote sety dostepne w grze. Troche mi to zajelo ale mam wszystkie, teraz tylko czekac na pierwsze DLC i polowanie bedzie mozna zaczac od nowa ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067766160/

Tu natomiast unikatowe bronie i tarcze jakie do tej pory znalazlem, do czasu wyjscia DLC uzbieram pewnie jeszcze troche, choc nie wiele juz zostalo ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067638660/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Soul w Marca 06, 2012, 12:09:47 pm
Piękna robota Red, powiedz mi tylko ciężko je wszystkie znaleźć?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Marca 06, 2012, 18:20:48 pm
http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067766160/

Tu natomiast unikatowe bronie i tarcze jakie do tej pory znalazlem, do czasu wyjscia DLC uzbieram pewnie jeszcze troche, choc nie wiele juz zostalo ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067638660/

Jak można szybko znaleźć te sety i unikatowe bronie? Jakieś questy, czy wpadają tak przypadkowo? Część z nich znalazłem w ukrytych schowkach rozrzuconych po całym świecie.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Marca 06, 2012, 21:44:30 pm
Szybko to znalezc sie nie da, bo loot jest randomowy, tylko 2 sety ze wszystkich ma stale lokacje i kilka (4 jesli dobrze pamietam)dostaje sie za zrobienie questow dla frakcji, reszta to random. Mnie zdobycie wszystkich setow zajelo 150H ale tylko dla tego, ze z czasem rozkminilem co i gdzie farmic, bez pomyslu to i dwa razy dluzej zejsc moze ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: blach0r w Marca 07, 2012, 20:55:52 pm
150h? Nieźle, bo po pierwszych 2-3 godzinach stwierdziłem, że to taki tunel KOTOR-Jade Empire style. Na razie odłożyłem ze względu na Mass Effecta, ale zaintrygowałeś mnie.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Kert w Marca 07, 2012, 21:10:56 pm
Ja tam _ReDa_ podziwiam z innego powodu. Dobrze wychował sobie żonę, że pozwala mu tyle grać ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Marca 07, 2012, 21:56:32 pm
150h? Nieźle, bo po pierwszych 2-3 godzinach stwierdziłem, że to taki tunel KOTOR-Jade Empire style. Na razie odłożyłem ze względu na Mass Effecta, ale zaintrygowałeś mnie.

Tylko poczatkowe locacje sa takie, pozniej swiat staje sie bardziej otwarty.

Ja tam _ReDa_ podziwiam z innego powodu. Dobrze wychował sobie żonę, że pozwala mu tyle grać ;)

Heheh sama dosc sporo ostatnio gra, wiec nikt nikomu nie przeszkadza i kazdy robi swoje ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: _ReD_ w Marca 10, 2012, 00:29:55 am
Na pierwszym save zaliczylem zajebistych 170H, wczoraj zaczolem nowa gre, tym razem kolesiem i ponownie mam zamiar zebrac wszystko w grze (normalne zbroje, unikatowe i zlote sety). Jak juz ukoncze to zpodam linki do zdjec ;)

20 Marca wychodzi pierwsze "pirackie" DLC The Legend of Death Kel a wraz z nim nowa przygoda, nowa forteca z masa upgradow, nowe karty przeznaczenia, nowe bronie i nowe sety i co najwazniejsze nowa wyspa, na ktorej to wszystko bedzie sie odbywac. Wymagany bedzie minimum 10 level aby sie na nia dostac a cena to chyba 800MSP (10$) jesli dobrze pamietam.

Nie bedzie to jedyne DLC dla Reckoning, 38S i BHG szykuja jeszcze jedno duze rozszezenie do gry ale na chwile obecna nie ma zadnego info na ten temat ani tez przyblizonej daty premiery. Mysle, ze fani KOAR nie maja sie co zastanawiac tylko lykac wszystko co bedzie, bo zapowiada sie to naprawde przednio.

Do tego, jesli ktos jeszcze tego nie wie, to nie koniec dobrych informacji dla fanow KOAR, otoz powstaje takze kontynuacja Reckoning a oprocz niej KOA Copernicus, czyli MMO osadzony w swiecie Amalur, nic tylko zacierac rece.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Kwietnia 17, 2012, 20:35:45 pm
gra jest swietna
wczoraj wyrwalem z pracy pelna wersje i tak jak demo gra wciaga na maxa tylko ze wszystkiego jest wiecej i gra sie naprawde super
z minusow jedynie bym wymienil nieprzyjazdne inventory oraz dialogi ktore sa za dlugie i dosyc nudnawe
grafika jest swietna i bardzo kolorowa .. gra przypomina mi Kameo pod tym wzgledem
troche zaluje teraz ze gry nie kupilem na starcie
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: blach0r w Kwietnia 17, 2012, 23:07:01 pm
No dialogi są fatalne niestety. A jest ich sporo :/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Maja 15, 2012, 17:15:01 pm
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11725135,Tworcy_Kingdoms_of_Amalur_maja_klopoty_finansowe_.html

To było pewne, że ze współpracy z EA nic dobrego nie wyniknie. Może to będzie przestroga dla kolejnych developerów :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lutego 26, 2013, 12:30:02 pm
Wrażenia z pierwszych kilku godzin:
- rewelacyjny system walki, miodzik, tak powinno się napierdzielać w action rpg
- niemy bohater, nie lubię, od razu fabuła mniej wciąga
- przytłaczająca liczba całkiem rozbudowanych (co najmniej dwa - trzy etapy) questów
- syndrom "jeszcze pięć minut i odkładam pada" - po czym granie przez godzinę, żeby zobaczyć co jest za zakrętem lub tylko skończyć aktualnego questa.

Gra już mnie wciągnęła, a to sam początek - liczę że będzie jeszcze lepiej, a na razie mogę śmiało polecić i zachęcić chociaż do testowania dema  :grin:
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Lutego 26, 2013, 12:44:35 pm
Wrażenia z pierwszych kilku godzin:
- rewelacyjny system walki, miodzik, tak powinno się napierdzielać w action rpg
- niemy bohater, nie lubię, od razu fabuła mniej wciąga
- przytłaczająca liczba całkiem rozbudowanych (co najmniej dwa - trzy etapy) questów
- syndrom "jeszcze pięć minut i odkładam pada" - po czym granie przez godzinę, żeby zobaczyć co jest za zakrętem lub tylko skończyć aktualnego questa.

Gra już mnie wciągnęła, a to sam początek - liczę że będzie jeszcze lepiej, a na razie mogę śmiało polecić i zachęcić chociaż do testowania dema  :grin:

Huh gdyby nie tek turbo kiczowaty World Of Warcraft Style Design to gra byłaby genialna, a tak naprawdę mnie totalnie od niej odpychało :oops:
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 26, 2013, 12:58:44 pm
Ja koniec końców nie skończyłem, bo gra zanudziła mnie na śmierć odtwórczymi zadaniami i mdłymi krainami.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Lutego 26, 2013, 13:26:33 pm
Też za trudna jak MH?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 26, 2013, 16:41:12 pm
Też za trudna jak MH?
Nie, wprost przeciwnie gra jest łatwa, ale nudna :) Zresztą podobnie jak wspomniany przez Ciebie Monster Hunter.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Morfi w Lutego 26, 2013, 16:44:30 pm
Też za trudna jak MH?
Nie, wprost przeciwnie gra jest łatwa, ale nudna :) Zresztą podobnie jak wspomniany przez Ciebie Monster Hunter.

Pozwolę sobie wtrącić zdanie, że pier**lisz wać Pan. MH wymaga skilla, tylko że jak ktoś nie dotrwał do misji na high G rank to nie ma co sie dziwić.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Lutego 26, 2013, 16:58:17 pm
Odczucia co do gier wydają mi się sprawą subiektywną. Skoro mnie znudziła do tego czasu, to nie ma to nic do Twojego zdania na temat tej gry :)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Morfi w Lutego 26, 2013, 17:23:20 pm
Odczucia co do gier wydają mi się sprawą subiektywną. Skoro mnie znudziła do tego czasu, to nie ma to nic do Twojego zdania na temat tej gry :)

Ok to :

Też za trudna jak MH?
Nie, wprost przeciwnie gra jest łatwa, ale dla mnie nudna :) Zresztą podobnie jak wspomniany przez Ciebie Monster Hunter.
Fix i git ;)
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: svonston w Lutego 26, 2013, 19:46:15 pm
Przecież jak pisze jako Lupi na forum, to jest JEGO opinia, a nie pana Jasia z dołu. Po cholerę więc ma podkreślać, że to jego zdanie, jak jakakolwiek ocena gry/jedzenia/muzyki jest subiektywna?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lutego 27, 2013, 11:15:44 am
Świat w grze bardzo kojarzy mi się z pierwszą erą u Tolkiena, nieśmiertelne elfy, wszechogarniająca magia, wtedy nawet kolory pasują (bo to one kojarzą się z WoWem, design postaci, potworów, miejsc czy zbroi już stara się być "poważnym" fantasy).

Zacząłem robić questy dla frakcji House of Ballads - nieśmiertelnych elfów - wojowników, którzy wyśpiewują historie swych wojen i przeżywają je w kółko na nowo, wraz ze swymi elfimi przeciwnikami (po śmierci taki elf się odradza, zupełnie jak u Tolkiena). Tam właśnie złapałem bakcyla, klimat nareszcie mnie porwał, kolejne questy frakcji przetykam główną fabułą i okazyjnie jakimś małym, starannie wybranym questem spotkanym po drodze i jest na serio super - jednym ciągiem przesiedziałem wczoraj 5 h. Nie mogę się doczekać następnej sesji.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Morfi w Lutego 27, 2013, 11:25:32 am
Przecież jak pisze jako Lupi na forum, to jest JEGO opinia, a nie pana Jasia z dołu. Po cholerę więc ma podkreślać, że to jego zdanie, jak jakakolwiek ocena gry/jedzenia/muzyki jest subiektywna?

Nikogo tu atakować nie chciałem, mam po prostu wyczulenie na takie teksty bo kojarzy mi się od razu z takimi co to chcą innych uświadamiać o wyższości ich racji nad wszystkimi innymi. Zły dotyk boli całe życie :(
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 27, 2013, 20:45:53 pm
Nudne to, wszystko na jedno kopyto, taki faktycznie pierwszy lepszy darmowy mmorpg bez mo z blachy. Bajkowy design z trupami i krwią, kozackimi kolorowymi bohaterami z kolczykami w nosie i ćwierkającymi ptaszkami. Do tego ujemny poziom trudności na Hard. Będzie wymuszone 47. :(
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Morfi w Czerwca 27, 2013, 23:25:18 pm
Juras nie gadaj głupot. Pamiętam jak wklejałeś swoje focie z kompletowania zbroi w Amalurze i chyba wszystkie sety miałeś :(

Btw jutro koksasz w FF XIV?
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 27, 2013, 23:35:54 pm
Juras nie gadaj głupot. Pamiętam jak wklejałeś swoje focie z kompletowania zbroi w Amalurze i chyba wszystkie sety miałeś :(

To był _CZErwoNY_ a nie Juras.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 28, 2013, 00:03:47 am
Juras nie gadaj głupot. Pamiętam jak wklejałeś swoje focie z kompletowania zbroi w Amalurze i chyba wszystkie sety miałeś :(

Btw jutro koksasz w FF XIV?
Nie wiem jeszcze, bo wyczytałem że w tej becie#3 się nie da wbić joba (mają je tylko postacie przeniesione ze starej wersji finala), a to było moim celem. :/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 28, 2013, 00:07:17 am
Juras nie gadaj głupot. Pamiętam jak wklejałeś swoje focie z kompletowania zbroi w Amalurze i chyba wszystkie sety miałeś :(

To był _CZErwoNY_ a nie Juras.
No dokładnie.
Dawno mnie tu nie bylo :D Zajety bylem zbieraniem setow i unikatowych broni w Reckoning. Jesli ktos jest zainteresowany to ponizej zostawiam link a tam wszystkie zlote sety dostepne w grze. Troche mi to zajelo ale mam wszystkie, teraz tylko czekac na pierwsze DLC i polowanie bedzie mozna zaczac od nowa ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067766160/

Tu natomiast unikatowe bronie i tarcze jakie do tej pory znalazlem, do czasu wyjscia DLC uzbieram pewnie jeszcze troche, choc nie wiele juz zostalo ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067638660/
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 28, 2013, 00:19:19 am
Co do Amalura, loot jest wkurwiający, mam trzy pary fioletowych sztyletów i ani jednej broni dla maga, którym oczywiście gram. Ale za to miałem pierwszego seta dla maga po jakiś 7h, taki uczciwy z dropu a nie gotowy komplet ze skrzynki. Do tego kamera ssie i smutne wieści dla Cancera, nie ma smoków, księżniczek ani wróżek póki co.
I niby duży świat a w sumie szersze polanki takie, na zewnątrz, bo podziemia to w zasadzie korytarzyki do przodu.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Morfi w Czerwca 28, 2013, 10:10:02 am
Ej to przepraszam, bo Juras zawodowo robi screenshoty z gierek, to jakoś mi sie tak skojarzyło że to Ty byłeś. Bo w White knight Chronicles to wrzucałeś sety zbroi co nie? No ale jak co to gomen :P
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 28, 2013, 10:44:09 am
Ej to przepraszam, bo Juras zawodowo robi screenshoty z gierek, to jakoś mi sie tak skojarzyło że to Ty byłeś. Bo w White knight Chronicles to wrzucałeś sety zbroi co nie? No ale jak co to gomen :P
Nie, w WKC to raczej losowe, chociaż jakieś sety też się mogły pojawić. Do Dark Souls wrzucałem wszystkie.
Tytuł: Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Wiadomość wysłana przez: Juras w Lipca 09, 2013, 03:55:44 am
Jestem w The Gardens of Ysa. Co wyjdę z budynku to włącza się jakaś kilkusekundowa piętnasto-sekundowa cutscenka z panoramą lokacji. Co to do chu** ma być?????