Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
PlayStation 5 / Odp: Stellar Blade
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 20:26:27 »
Dopiero po pobraniu 10gb patcha można te dwa szkodniki obrazu wyłączyć i cieszyć się tytułem w pełni.
2
Xbox Series X / Odp: Senua's Saga: Hellblade II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Dzisiaj o 16:03:46 »
Mnie jedynka gameplayowo całkowicie wytrącała z immersji przez durne bieganie i szukanie symboli. Wielka szkoda, że dwójka będzie miała dokładnie to samo.

Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu podejdzie do gustu, ale taką łatkę można każdej grze przypiąć. Nie twierdzę, że wszystkie elementy w tej pozycji mi się podobały, bo tak nie było, ale w ostatecznym rozrachunku uważam, że to bardzo dobra gra.  :yes_anim:

Recenzenci 8/10 wystawili, użytkownicy także 8/10 dali. Zgadzam się. A końcówka jest niebywała.  :o

Z drugiej strony, jeżeli komuś jedynka się nie podobała, spore szanse są na to, że dwójka także mu nie siądzie.

Ja czekam.  :grin:
3
Xbox Series X / Odp: Games with Gold / Xbox Game Pass
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sylvan Wielki dnia Dzisiaj o 15:41:47 »
4
Różne / Odp: W co teraz gracie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 15:31:57 »


Dobrze, że przyszło dzisiaj bo akurat byłem w trakcie ogrywania prawdopodobnie najgorszego assassina ever i muszę jakoś pozytywnie odreagować.

Mirage co za crap.
Beznadziejne poruszanie, tragiczny system walki, nieistniejąca fabuła, przepita mentorka, koszmarna grafika itd.
Wraz z Ishinem podobny poziom, mogą iść razem się nawalić.
5
PlayStation 5 / Odp: Stellar Blade
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Wczoraj o 17:45:12 »
Na szczęście jakiś typ mi wrzucił screenshota, że w full można to wyłączyć.

W recce DF było, że nie można wyłączyć noise'a, ale to może nie był finalny build, albo dodają to w patchu.
6
PlayStation 5 / Odp: Stellar Blade
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 16:49:11 »
Mam tak samo.
Tytuł zamówiony aby wspierać takowych twórców, dla rozgrywki również oraz aby promować kobiece ideały, ponieważ niestety zachodniego woke syfu jest zdecydowanie za dużo w owych czasach. Nie tylko w grach, ale wszędzie.


W demie nie można było wyłączyć ziarna i aberracji, stąd też obraz to paskudna papka.
Na szczęście jakiś typ mi wrzucił screenshota, że w full można to wyłączyć.
Co do laga faktycznie jest odczuwalny.
7
PlayStation 5 / Odp: Stellar Blade
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Wczoraj o 16:26:03 »
Reżyser potwierdził, że gra ma ok. 0,5 sekundy lagu, co wiąże się z bardziej naturalną animacją (tak jak zakładałem). Trochę dużo, niemniej pre-order dziś złożyłem, bo chcę wesprzeć developera i zachęcić Sony do inwestowania w tego typu gry.
8
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Wczoraj o 10:26:12 »
Ja się dobrałem do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ale
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
9
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szymku dnia Wczoraj o 10:12:36 »
To chyba jednak nie dostatecznie dosadnie kazałeś wypier**lać, bo jak raz powiedziałęm Astarionowi, że no way to juz mi dał spokój do końca gry. Aby Halsin jakaś natarczywość wykazywał, ale to też raczej luźno.

To może jakieś nieuświadomione sygnały wysyłałem :D

Zarówno Astarion jak i Halsin, Gale, Wyll któego nawet nie przyjąłem do obozu czy nawet kurde
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
całą grę męczyli (nomen omen) "pałę". Każda rozmowa zawierała opcję na tarabanienie. Masakra.

Bohaterki męczyłem równo od samego początku i z 4 udało się złowić jedną po właśnie jakiś 100h...
10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Wczoraj o 09:44:42 »
- Level cap ustalony na 12 levelu - osiągnąłem max gdzieś w okolicach 2/3 gry i później nie chciało mi się za bardzo  eksplorować, bo po co? Mogłem w zasadzie przeć na bossa końcowego
To chyba nie jest problem samej gry a zasad D&D w tej wersji która jest w grze zaimplementowana. I zgadzam się, troche za szybko osiąga się maks, ale z drugiej strony na to patrząc zazwyczaj w gierkach jak wpada level, to wpada co chwilę, dostajesz jakieś 2% wiecej celności i żyćka i mało kiedy poczujesz, że coś się zmieniło. Tutaj natomiast każdy poziom to dość duża zmiana w tym jak można grać, a z kilkoma poziomami nawet zmiana diametralna i to imo na duży plus.

wszechobecna gejoza - postać ma możliwość wchodzenia w interakcje z bohaterami obu płci - od samego początku konsekwentnie wybierałem płeć piękną i tu trzeba było włożyć naprawdę sporo wysiłku by cokolwiek zdziałać. Z kolei wszystkie główne napotkane postacie męskie mimo wybierania ścieżek dialogowych sugerujących by odbili, od razu klękają do dzidy i uparcie kontynuują zaloty przez resztę gry, co u mnie szczerze wywoływało od pewnego momentu irytację. Problem może pojawiać się kiedy BG3 jest ogrywane przez młodzież w wieku 12 lat, podatną na różnego rodzaju wpływy, o nieukształtowanej do końca psychice i seksualności, której autorzy gry serwują takie mało wyrafinowane przekazy podprogowe, że bycie gejem to taka super norma społeczna. Jeżeli ktoś uważa, że Last of Us II przesadzało w tym względzie, do BG3 niech nawet nie podchodzi bo jest 5 razy gorzej

To chyba jednak nie dostatecznie dosadnie kazałeś wypier**lać, bo jak raz powiedziałęm Astarionowi, że no way to juz mi dał spokój do końca gry. Aby Halsin jakaś natarczywość wykazywał, ale to też raczej luźno. No ale też słyszałem, że tu się wszyscy ciągle ruchają, a i się udało przykutasić chyba około 100h, no ale może po prostu źle wybrałem obiekt westchnień (albo hehe słabe gadane hehe). No ale to też pokazuje to o czym pisałeś. Jak ta gra może być diametralnie różna dla każdego gracza.
Strony: [1] 2 3 ... 10