Jakby ktoś w link nie klikał to jeszcze są 2 screeny:nie chce nic mówić ale graficznie wiedzmin 3>>>nowy assasins :D
(http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_ku-xlarge2/xcruoevhlkasv5krr0sz.png)
(http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_ku-xlarge2/w85dltilitcpzetoeqvh.png)
(http://i.minus.com/i3S633moO9WEB.gif)
:o
:D
:dance:
AC przestało mnie jarać po części 2
.
No ale z sentymentu będę patrzeć jak się akcja rozwinie, może na nowej generacji znów mnie seria przyciągnie.
(http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395420790-assassin-s-creed-unity-1.jpg)
AC przestało mnie jarać po części 3.
No ale z sentymentu będę patrzeć jak się akcja rozwinie, może na nowej generacji znów mnie seria przyciągnie.
1 2 i Brotherhood były zajebiste.2 i Revelations były zajebiste, potem Brotherhood, 3 i gdzieś na końcu przynudnawa 1.
Revelations gówno. 15 min i wysiadlem. Za dużo tego samego.Mi się najbardziej podobało ze wszystkich. Dodanie "chwytaka" bardzo dobry pomysł, szybsza wspinaczka, parę nowych ruchów. Bomby zaś były zbyteczne, zbyt dużo ich, a tak naprawdę nie przydawały się zbytnio.
BTW wygląda zajebiście (i oby tak wyglądało na premierze)
Że to niby dźwignie PS3 czy (hahahahahahahahah) xbox 360?
Mój błąd. Ciężki dzień, ciężki tydzień.Że to niby dźwignie PS3 czy (hahahahahahahahah) xbox 360?
Gra jest next-gen only. Pisałem o tym w pierwszym poście, jest to też zaznaczone na teaserze. Klosz, kimkolwiek jest, również pytał o next-geny.
Nie no powaga?... Przecież każdy wie, że trailery z AC były zawsze renderkami...
(http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395420790-assassin-s-creed-unity-1.jpg) (http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395420789-assassin-s-creed-unity-2.jpg) (http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395420785-assassin-s-creed-unity-3.jpg)
Yesterday a new alleged screenshot of Ubisoft’s next generation title Assassin’s Creed Unity was published in a YouTube video by user watchdogs xwk. The video was taken down via copyright claim by Ubisoft itself, possibly confirming the legitimacy of the leak, but not before Reddit user wq0326 managed to take a snapshot, relayed on Access the Animus‘ Facebook page. Interesting enough, as noticed by the admin of the page, the character seems to be carrying Altair’s dagger strapped to his back.
Z wystarczającej.
Tylko, jako Marie Curie, bo za granicą z premedytacją omijają drugi człon nazwiska i tym samym fakt, że była Polką.Notki historyczne z AC są akurat dość ciekawe i często zgryźliwe, więc prędzej wypomną to pomijanie Francuzom.
wykonanie wnętrz pod względem stylizacji (szczególnie złotej sali) jest okurwajapierdole.
Unity's Paris will be bigger than the combined island landmasses of Assassin's Creed IV
quarter of the game's buildings will have playable interiors
The game's new co-op missions are optional, all story-based, but can be played solo, too. You find them in the game world. The developers promise that those of us who love playing through the game's solo campaign and side missions will not feel underserved.
There's a crouch button.
Świetne są latające cytaty - najlepszy assasin, super gameplay itepe, normalnie jak by gra już dawno wyszła, była ograna i wyoceniana.
najlepszy assasin, super gameplay itepe, normalnie jak by gra już dawno wyszła, była ograna i wyoceniana.
Zobaczycie każdą straszną i cudowną rzecz, jaka miała miejsce w XVIII-wiecznym Paryżu - obiecuje Ubisoft, pokazując dwie zupełnie różne dzielnice: przepiękne Le Marais i zamieszkane przez biedotę Ventre de Paris.http://www.gram.pl/news/2014/07/28/jedno-miasto-dwa-rozne-swiaty-paryz-w-assassins-creed-unity.shtml
Ubisoft przygotowuje trzyczęściowy materiał wprowadzający graczy w klimat Assassin's Creed Unity. Pierwsza część została poświęcona Paryżowi - miastu świateł i cieni. Wraz z Arno możemy przejść się po dzielnicy dla bogaczy i przyjrzeć się pięknym posiadłościom otoczonym kwiatami, by za chwilę trafić do dzielnicy biedoty.
- Przedzierasz się przez ogromne tłumy na Île de la Cité - pisze Ubisoft na swojej stronie. - Przechadzasz się po prywatnym dziedzińcu willi w Le Marais. Patrzysz, jak twoi przyjaciele umierają wśród chaosu na ulicach Le Ventre de Paris. Dzielnice te są dwoma zupełnie różnymi światami, lecz ty jesteś asasynem. Widzisz każdą straszną i cudowną rzecz, jaką miasto ma do zaoferowania. W niniejszym rozdziale witamy was w Paryżu - w Paryżu należącym do Asasynów.
Ubisoft podaje, że na początku rewolucji ponad 1,1 miliona mieszkańców Francji oficjalnie było żebrakami. W nowych materiałach możemy też znaleźć ciekawe informacje na temat gilotyny - najczęściej stosowanym narzędziem podczas publicznych egzekucji pod koniec XVIII wieku. Gilotyna została zaprojektowana z myślą o bardziej humanitarnym sposobie pozbawiania życia niż spalenie na stosie czy łamanie kołem.
Kolejne materiały - "Jedno miasto, dwie połówki" oraz "Droga ku rewolucji" zostaną udostępnione już wkrótce.
15-20 godzin - tyle czasu powinno zająć przejście głównego wątku w Assassin's Creed Unity. Informację przekazał podczas jednego z wywiadów przedstawiciel Ubisoftu obecny na Comic Conie w San Diego. Ukończenie gry na 100 proc. to już znacznie większa inwestycja czasowa: wraz z misjami pobocznymi, odnalezieniem wszystkich znajdziek i innymi aktywnościami oferowanymi przez produkcję Ubisoft Montreal, zatrzyma nas ona przy sobie na około 100 godzin.http://www.gram.pl/news/2014/07/29/glowny-watek-w-assassins-creed-unity-wystarczy-na-15-20-godzin.shtml
Co ciekawe, po raz pierwszy w historii serii nie będzie czasu oczekiwania na załadowanie zawartości między przerywnikami filmowymi a rozgrywką. Nie wiadomo natomiast, czy Ubisoft rozprawi się także z długim czasem oczekiwania na rozpoczęcie gry na jej początku.
(http://images.gamersyde.com/image_assassin_s_creed_unity-25962-2908_0002.jpg)
To już przesada. AC sprawdzić trzeba, chociaż jedną część i to w sumie obowiązek, bo taka dwójeczka sprawiła mi mnóstwo funu.
Wideo z mega słabej misji: http://www.ppe.pl/news-30532-wyciekl_gameplay_z_misji_rift___assassin_s_creed__unity_.html
Assassiny mają tę zaletę, że nie mają konkurencji w swoim gatunku.Ale w jakim niby gatunku?
Mam na myśli gry TPP osadzone w realiach historycznych.Assassiny mają tę zaletę, że nie mają konkurencji w swoim gatunku.Ale w jakim niby gatunku?
W ten sposób to każda gra jest najlepsza w swoim gatunku :lol:Mam na myśli gry TPP osadzone w realiach historycznych.Assassiny mają tę zaletę, że nie mają konkurencji w swoim gatunku.Ale w jakim niby gatunku?
Irek to dla przyjaciół chooyku :evil:
(http://i.gyazo.com/571ff439b05baf9cce946aebfc6d4cf2.png)
Masakra, jakie chore zagranie! Jebać te subHDki : /
Beka jak stąd do Watch_dogs.(http://i.gyazo.com/58846aafbd09a6f22f30a0a637545e4c.png)
Śmierdzi mi tu dealem z MS, z jednej strony nie chcę w to wierzyć z drugiej nie takie rzeczy się w branży dzieją.
Ty piszesz że ci śmierdzi a ja stwierdzam że na bank tak jest- po co walisz głową w ścianę?Śmierdzi mi tu dealem z MS, z jednej strony nie chcę w to wierzyć z drugiej nie takie rzeczy się w branży dzieją.
:wall_bash:
po co walisz głową w ścianę?
To nie do Ciebie. A tłumaczyć możecie sobie jak chcecie. ;)
Ok, to skoro ustaliliśmy, że m$ posmarował Ubi, to pozostaje pytanie czy dołożyli sił i środków, żeby wersję na xbone podciągnąć do 900p, czy po prostu dali w łapę za obcięcie wersji na konkurencyjną platformę?
Ok, to skoro ustaliliśmy, że m$ posmarował Ubi, to pozostaje pytanie czy dołożyli sił i środków, żeby wersję na xbone podciągnąć do 900p, czy po prostu dali w łapę za obcięcie wersji na konkurencyjną platformę?Spoiler: Tu masz Asasynka w 1080 i PS4 (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Spoiler: Tu Xbox One (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Spoiler: A tu inżyniera z MS (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I powiedz co tu można było zrobić.
Ja na 60 fps mam wyje**ne i w większości gier spokojnie mi wystarczy 30, ale więcej gier w 900p, to będę musiał monitora 1600x900 poszukać i grać jak jakieś xbockie zwierzę.
Dobrze, ze to dotyka taką chu**wą grę :troll:Na to wyglada iz nowy MGS "bez" tesselacji i trawy z ps2...robi
Far Cry chyba nie jest zagrożony, w końcu Sony go pokazywało przy kilku okazjach. MS w tym wypadku chyba nie ma siły przebicia, Ubi próbuje chyba zadowolić jednych i drugich.Jak taka dziwka ulicznica :D
Wydaje mi się, że w Ubi raczej nastroje dobre, w końcu gdyby nie ich ciężka praca to mogło być gorzej :D. Ciekawe czy z nowym COD'em (jak i innymi grami, które hype'uje MS) będzie podobnie.
Gorzej czyli 720p na PS4? xD
Sony zrobiło połowę marketingu Destiny, a Bungie i tak poszło w parity. Xbone pewnie dostanie lepszą wersję CoD'a :lol:
Serio, chyba czas wrócić do piracenia w znak protestu temu co się w branży dzieje.
W poprzedniej generacji jeszcze można było mieć wątpliwości co do mocy i praktyczności konsoli Sony, bo Cell itd itp. No ale w tej generacji, przy tych oczywistych różnicach, to są czyste kpiny. Serio, chyba czas wrócić do piracenia w znak protestu temu co się w branży dzieje.Ta sresty protesty, a jak co do czego to na premierę wciskacie kotikowi pięć kazimierzy za arkadowe mmofps, bo reklama w telewizji, plakat na wieżowcu o budżecie jednej planety z trzema lokacjami i każdy janusz ma to ja też muszę. A takie perełki jak na przykład Dragon's Dogma leżą odłogiem.
perełki jak na przykład Dragon's DogmaPsst, zostałeś wywołany, uprzejmie proszę o opinię:
Ta sresty protesty, a jak co do czego to na premierę wciskacie kotikowi pięć kazimierzy za arkadowe mmofps, bo reklama w telewizji, plakat na wieżowcu o budżecie jednej planety z trzema lokacjami i każdy janusz ma to ja też muszę. A takie perełki jak na przykład Dragon's Dogma leżą odłogiem.
Dragons Dogma prawie zabiła we mnie miłość do gier... jak można takiego szrota wypuszczać w tych czasach to nie rozumiem. Grafika wczesne PS2 (PS Home bije to o kilka długości, również pod względem fizyki), wszystko ciosane z kartofla, dialogi miałkie doprawione dubbingiem rodem z roku 1995, fabuła spisana na kolanie tak że nie wiadomo jaki jest sens dalej grać, brak jakiegokolwiek scenariusza i prowadzenia rozgrywki (w pół godziny zbierasz 17843242 gównianych itemów jak w jakimś pecetowym gniocie dodawanym do gazet, zero przemyślenia), brak chociaż jednej charakterystycznej postaci. Cała gra wygląda jak po kliknięciu "random" w starym RPG Editorze, zaczynając na łażacych w ściany generycznych NPCkach. Pograłem ledwie półtorej godziny, nie dałem rady dłużej na ten obraz rozpaczy patrzeć. Capcom od dawna przestał się kojarzyć ze znakiem jakości, ale chociaż myślałem że mamy do czynienia z jRPG, a tu gówno jak z CDków dodawanych do Clicka. generycznypecetowyśredniaksprzeddzisieciulat/10
Czas na Ni No Kuni po forumowej rekomendacji Raka. Ostatnia nadzieja że Japonia nie jest w sztuce robienia rpgów 10 lat za Polską.
Co do UbiSoft. To ja olewam ich gry. Myślałem nad The Crew. A tak to mam ich w dupie ;) Brudne taktyki i gówniane podejście do graczy. Do tego ich usługa UPlay jest najgorsza ze wszystkich.Niestety wydają Far Cry więc nie mogęich do końca olać :(
Co do UbiSoft. To ja olewam ich gry. Myślałem nad The Crew. A tak to mam ich w dupie ;) Brudne taktyki i gówniane podejście do graczy. Do tego ich usługa UPlay jest najgorsza ze wszystkich.Niestety wydają Far Cry więc nie mogęich do końca olać :(
Dla mnie to całkiem inne gry, mimo, że oparte na podobnym schemacie. Far Cry daje dużo więcej funu i moim zdaniem ma więcej do zaoferowania.Co do UbiSoft. To ja olewam ich gry. Myślałem nad The Crew. A tak to mam ich w dupie ;) Brudne taktyki i gówniane podejście do graczy. Do tego ich usługa UPlay jest najgorsza ze wszystkich.Niestety wydają Far Cry więc nie mogęich do końca olać :(
Wszyscy mówią o Far-Cry 3, że taki zajebisty i czekaj ą na czwórkę. Niby nie grałem i nie mam zdania, ale jakoś mam wrażenie, że Ubisoft robi gry na jedno kopyto i spotkałby mnie ten sam schemat co w AC tylko w FPSie...
Kiedyś może kupie, ale na bank nie na premierę. I nie kupie dopóki UbiSoft nie ogarnie się w tej generacji bo narazie to strasznie podpadają graczom. Już EA nawet wyciągnęło wnioski, a UbiSoft dalej się pogrąża.
Ubisoft defends Assassin's Creed: Unity graphics lock for parity on PS4, Xbox Onezeby tylko nie podciagali obu wersji do 1080p ale za to z downgradem grafiki:(
UPDATE: Final specs could still change, Ubisoft now says.
Miękną fujarki :lol:
To może 2D i 4k?Żeby zgodzić się z oczywistym stwierdzeniem Irasa wystarczy włączyć jakąkolwiek grę na PC i na własne oczy przekonać się, że lepiej odpuścić trochę detali dla 1080p niż brać ultimate/maximum/ultra high kosztem rozdzielczości. Wszystko wygląda wtedy i tak lepiej.
Na gafie 115 stron, twitter eksplodował. Trzeba by się nakimushiego spytać, jak nastroje w biurze Ubi 8)
Tak Sylvan, zdecydowanie szkoda zmarnowanego potencjału. Zmarnowanego potencjału PS4.
Czyli teraz gdy telewizory 4k powoli wchodzą w ceny "normalne", to zakup konsol "nowej generacji" mija się z celem.
Nawet tak nie żartuj. Combo fHD+60k/s dostępne jest tylko dla indyków, opcjonalnie dla reedycji (a i też nie wszytkich).Czyli teraz gdy telewizory 4k powoli wchodzą w ceny "normalne", to zakup konsol "nowej generacji" mija się z celem.
Według statystyk steama tylko 0,10% graczy pecetowych gra w 4K, margines, więc lekko zakładam że standardem to się stanie dopiero pod koniec generacji. Niestety. Osobiście naiwnie liczyłem na 4K zanim zapowiedzieli PS4 i Xbona, a tu widzę problemy z 1080p :(
Poczekać tylko co to będzie jak ND nie uzyska 60 k/s przy fHD :roll:
Pamiętam czasy PSX, gdzie Wipeout [...] prezentowały się na konsoli lepiej niż na PCA najciekawsze, że lepiej odpalić emulator EPSXE na PC z romem gry, niż wersję oficjalną na blachę. Emulator wspierał filtry, podbicie rozdzielczości i AA, dzięki czemu to najlepsza graficznie edycja ze wszystkich W_2097/XL, wliczając w to najładniejszą z oficjalnie wydanych wersję na N64 (wyłączając kwestię okrojonej ścieżki dźwiękowej o niższej jakości - zapewne spowodowane ograniczonym miejscem na kartridżu - znana "ułomność" ówczesnej konsoli Nintendo).
Dobrze, ze to dotyka taką chu**wą grę :troll:
A najciekawsze, że lepiej odpalić emulator EPSXE na PC z romem gry, niż wersję oficjalną na blachę. Emulator wspierał filtry, podbicie rozdzielczości i AA, dzięki czemu to najlepsza graficznie edycja ze wszystkich W_2097/XL, wliczając w to najładniejszą z oficjalnie wydanych wersję na N64 (wyłączając kwestię okrojonej ścieżki dźwiękowej o niższej jakości - zapewne spowodowane ograniczonym miejscem na kartridżu - znana "ułomność" ówczesnej konsoli Nintendo).
Ano, najlepszy Wipeout ;)
A jak tam pop-up obiektów i dorysowywanie się otoczenia - miałeś takie objawy (przy włączonych pluginach epsxe wykazywało pewne problemy)?
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło o to, że w epsxe przy włączonych pluginach pop-up i dorysowywanie się otoczenia potrafiło być zdecydowanie większe, niż w pierwotnej wersji na konsoli. Dużo też pewnie zależy od sprzętu, na którym hula emulator, dlatego pytam.Ano, najlepszy Wipeout ;)
A jak tam pop-up obiektów i dorysowywanie się otoczenia - miałeś takie objawy (przy włączonych pluginach epsxe wykazywało pewne problemy)?
Wiesz co teraz już nie pamiętam. Na pewno efekty były dojebane, ale czy Pop-Up naprawiło to chyba nie. To raczej jest część konstrukcji gry.
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło o to, że w epsxe przy włączonych pluginach pop-up i dorysowywanie się otoczenia potrafiło być zdecydowanie większe, niż w pierwotnej wersji na konsoli. Dużo też pewnie zależy od sprzętu, na którym hula emulator, dlatego pytam.
My tu gadu gadu, a nadal czekam ostatkiem złudnej nadziei, że Sony ogarnie dupę i zaprezentuje nowego Wipeouta na ps4 w wyjebanej grafie i 1080/60fps (a może 4K :troll:) :(
To fajnie, tyle że to kolorowe Destiny "jest bardziej jrpg".
jRPGów nigdy nie lubiłem
Przy Destiny spędziłem już naprawdę sporo godzin i nie żałuje wydanych pieniędzy.
As of now, Assassin’s Creed Unity is locked at 900p. But why “stop” there? “We know a lot of gamers consider 1080p with 60 frames per second to be the gold standard, especially on the new generation of consoles,” Pontbriand says. “We realize we had also pushed for 1080p in some of our previous games, including AC4. But we made the right decision to focus our resources on delivering the best gameplay experience, and resolution is just one factor. There is a real cost to all those NPCs, to all the details in the city, to all the systems working together, and to the seamless co-op gameplay. We wanted to be absolutely uncompromising when it comes to the overall gameplay experience. Those additional pixels could only come at a cost to the gameplay.”
Ubisoft’s reasoning for this was that the Xbox One can only do 900p/30 frames per second, and Ubisoft didn’t want to make Xbox One users feel inferior. Pontbriand said that they just limited the PS4 version to the Xbox One to “avoid all the debates and stuff”. This is despite the fact that the PS4’s GPU is 50% more powerful than the Xbox One’s, and can easily run games at 1080p.Ekstra. Chcieli uniknąć debaty, no to uniknęli :lol:
I proszę o przykłady inne, niż typowe hack'n'slash czy gry o mechanice Dynasty Warriors.Kert, w DW przeciwnicy też czekają :)
Ja ograłem tylko jedynkę, więc nie jestem spaczony serią (chociaż na samo info o kolejnych częściach, nowych ryjach w kapturach w co rusz innych realiach historycznych, 3 grach w jednym roku itp. trochę rzygam ;) ).Chcesz black flaga? Jak grałeś tylko w jedynkę to będziesz się bardzo dobrze bawił.
Swoją drogą, myślałem, że TLoU: R kupujesz i liczylem, ze pozyczeMiałem kiedyś kupować, ale pojawiła się okazja do pożyczenia. Jak będę miał to pogadam z tą osobą, może będę mógł też spokojnie Tobie przekazać :)
Ubisoft: Microsoft i Sony naciskają na 30 kl./s na PC
Co więcej, dał do zrozumienia, że Microsoft stara się, by w wersji pecetowej AC: Unity także pojawiła się blokada na 30 kl./s.
- OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (Only 64-bit supports)
- CPU:
Minimum - Intel Core® i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above
Recommended - Intel Core® i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above
- RAM:
Minimum - 6GB or above
Recommended - 8GB or above
- GPU:
Minimum - NVIDIA GeForce® GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 or above
Graphic Memory minimum - 2GB
Recommended - NVIDIA GeForce® GTX 780 or AMD Radeon R9 290X or above
Graphic Memory Recommended - 3 GB
- HDD: above 50 GB
to pójdzie i na lapku za 900 kkrtenówKnorr.
I ten nagłówek:W N4S:Rywale tez była (chwilowo) blokada. Później dało się odblokować. larmo by się podniosło. Gracze nie po to wydają kilka tys. za karty by im teraz jakieś Unity blokowali na trzydziestu k/s.CytujUbisoft: Microsoft i Sony naciskają na 30 kl./s na PC
A w tekście:CytujCo więcej, dał do zrozumienia, że Microsoft stara się, by w wersji pecetowej AC: Unity także pojawiła się blokada na 30 kl./s.
Tylko pamiętaj, żeby miała co najmniej 4GB pamięci, bo będzie kiepsko ;)
assassyn jak to wszystkie assassyny i tu się nic nie zmieniaDziękuję, dobranoc.
To jest opinia morfiego po chwili grania na PGA.assassyn jak to wszystkie assassyny i tu się nic nie zmieniaDziękuję, dobranoc.
Ale ta gra wygląda jak każdy inny asasynek. To dla mnie tylko potwierdzenie. Potrzebuję znów przerwy od tej serii, a i realia tej części mnie jakoś bardzo średnio jarają.To jest opinia morfiego po chwili grania na PGA.assassyn jak to wszystkie assassyny i tu się nic nie zmieniaDziękuję, dobranoc.
To jest opinia morfiego po chwili grania na PGA.assassyn jak to wszystkie assassyny i tu się nic nie zmieniaDziękuję, dobranoc.
a z nowości to zauważyłem, że pojawiły sie potiony. Hp nie regeneruje się całkiem, trzeba się leczyć.Nowość jak nowość, powrót do AC II. :P
also2:Właśnie wbiłem, żebu to wrzucić i napisać
WAT O_o
W każdym Asasynie jest coś z Animusem i innymi realiami/rzeczywistością?Tak. Zdecydowana większość gry dzieje się w przeszłości, ale co pewien czas przenosimy się w przyszłość. Do tej pory obydwa te czasy były od siebie oddzielone. Ciekawe jak to wyjdzie w Unity? Pomysł jest kontrowersyjny, ale na pewno interesujący.
Dobrze, że ponad trzy k wydałem na nową kartę, ale i tak, jak to przy Ubi, uwierzę, jak zagram.
Właśnie wyciekły? Znaczy wyciekło coś nowego poza tymi, które wkleiłem tutaj 9,5 godziny temu?
Powtarzam się, ale wnętrza w AC:Unity robią na mnie wrażenie. Jakość i przywiązanie do szczegółów to klasa. Niektóre rendery liczone w programach graficznych do architektury wnętrz wyglądają przy tym na nic specjalnego.
Na PGA Unity było odpalane chyba na XB1, a ludzie się zachwycali grafiką. Kumpel mówił, że w porównaniu do AC3 różnica w grafice jest masakryczna (na plus oczywiście ;)).Tylko pytanie z jakiego sortu to gracze. Jeżeli to jakaś gimba widząca AC4 tylko na poprzedniej generacji, opcjonalnie gracze, którzy grali w przygody Edwarda na obecnej (konsole), to zachwyt może być zrozumiały.
Zgadzam się, chłopaki.Powtarzam się, ale wnętrza w AC:Unity robią na mnie wrażenie. Jakość i przywiązanie do szczegółów to klasa. Niektóre rendery liczone w programach graficznych do architektury wnętrz wyglądają przy tym na nic specjalnego.
Tak, wnętrza są nisamowite, to fakt. Pewnie dlatego, że mówimy przecież o ograniczonej przestrzeni, więc graficy mogą się popisać. Zewnętrzne lokacje burzy to co zwykle - obrzydliwe tekstury ziemi.
2. Wymaganie od takich gier jak AC 60 fps to blacharskie pierdolamento.
w końcu jest to (zwykle) tylko mała cześć sprzedanych sztuk.
(http://i435.photobucket.com/albums/qq72/Jurassek/pcsales.png)w końcu jest to (zwykle) tylko mała cześć sprzedanych sztuk.
Tutaj bym polemizował, ponieważ mało kto wie. NPD nie publikuje sprzedaży online (LOL), a większość gier na PC sprzedaje się tak. Poza tym pamiętajmy, że taka gra na Steamie to 70% przychodów producenta, podczas gdy w przypadku konsolowych wersji pudełkowych (Gamestop) jest to ok. 5-10%/
Prawda jest taka, że producenci nie chcą się przyznać ile sprzedają wersji na PC, prawdopodobnie aby nie złościć producentów konsol.
Prawda jest taka, że producenci nie chcą się przyznać ile sprzedają wersji na PC, prawdopodobnie aby nie złościć producentów konsol.
Po co i7 do takiej karty graficznej? o_OBo Ci co podają wymagania są poj**ani, a gry sobie spokojnie działają na gorszym sprzęcie : )
Zobaczycie że jeszcze będziecie się podniecać grafiką na konsoli widząc gierkę na żywo.Zgadzam się. Poczciwy AC4 na PS4 jest nadal miły dla oka. ten dostarczy nową jakość w tej przecież niebrzydkiej serii. Wiele można jej zarzucić, ale nie to, że grafika jest średnia.
Zobaczycie że jeszcze będziecie się podniecać grafiką na konsoli widząc gierkę na żywo.
Na tych ujęciach wygląda lepiej niż dobrzeWygląda, ale też widać ludzi pojawiających się przed graczem (końcówka pierwszego gifa). A na drugim znowu brakuje odbić w podłodze, bo tylko okna się odbijają. Postacie przez to wyglądają jakby lewitowały. Ale i tak jest mega :) Fajnie, że końcu multiplatformy zaczynają nadrabiać zaległości w oprawie.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I tak będzie już zawsze haha :D Ludzie nową generację powinni rozumieć tylko w jeden sposób: wincyj za gry, wincyj kastratów, wincyj marketingu, wincyj DLC, wincyj season passów, wincyj patchów, wincyj zdechłych serwerów, wincyj kotletów, wincyj remasterów, wincyj niegrywalnych crapów, wincyj socjal badziewia, wincyj prania umysłu gimbom, wincyj dymania i wincyj maści w aptakach.
Gdyby jeszcze nie ta rwana animacja walk od AC1 i niepotrzebne fikołki parkurowe :roll:Czy tylko ja to widze?
(http://giant.gfycat.com/SelfishBoringErin.gif)A takich rzeczy grając nie zobaczysz :roll:
Nextgen lol
Ale, że w ogóle nie powinien wchodzić i biegać po budynkach, tylko poruszać się po ulicach jak klocek, czy o co chodzi?niepotrzebne fikołki parkurowe :roll:Czy tylko ja to widze?
A takich rzeczy grając nie zobaczysz :roll:Doczytywania w tle się raczej nie zobaczy, ale sprawdź 2:20. Ludzie teleportują się bezczelnie przed graczem. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
“The images have been around the web. I see them all over again on foreign websites. Just like the video. It’s a bit out of control…and it saddens me a bit.
The problem is that I see people tearing and criticizing the game (especially on NeoGAF), and it has become ridiculous. Some even wonder if the images were retouched.
As they quote and translate my posts, I want to say that the images are taken directly from the screenshot function of the PS4 and that function deteriorates – a little – the images…I often take screenshots with FRAPS when I am gaming in 4K resolution, so I can tell that the screenshot function of the PS4 is not very good.
You have to know that the game looks much better in motion – as shown in the videos. So, yes there are times when it’s a bit ugly, and others where it is very beautiful. You must understand that Ubisoft had to make a compromise between graphics and population density, animations, streets, and plenty of small details.
When you have copy of the game in your hands, and take a step back, you will realize that this game (Assassin’s Creed Unity) is really innovative in its own way. I have never seen so many people, so many little animations and when I let the controller down, and listen to the conversations of the NPCs, I can not even imagine all the work that there is behind it.
Paris is huge, vibrant, and deep. It is a success. Perhaps we will be entitled to a day-one patch too.
Well yes, Ubisoft LIED on screenshots posted and videos published so far, and it does not hesitate to criticize them. The big point is the low quality textures in the distance.
But this game is still beautiful, lively, and really fun to play. I know the graphics are important to many people, but please guys…Ubisoft gives us an AC in France, in Paris during the French Revolution, be happy and enjoy the game.”
o takie głupoty jak obrót w powietrzu czy inne niepotrzebne a efektowne łapanie sciany.Ale, że w ogóle nie powinien wchodzić i biegać po budynkach, tylko poruszać się po ulicach jak klocek, czy o co chodzi?niepotrzebne fikołki parkurowe :roll:Czy tylko ja to widze?
Well yes, Ubisoft LIED on screenshots posted and videos published so far, and it does not hesitate to criticize them. The big point is the low quality textures in the distance.
Szczerze mówiąc kompletnie mnie to nie rusza...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Filmik oczywiście z blachy :roll:
Jeśli to faktycznie xbone, to lepiej dla mnie - ten gameplay wygląda obłędnie, a gra na PS4 raczej nie wypadnie gorzej. Dziwna sprawa, bo prezentuje się to znacznie lepiej od materiałów, które wyciekły z PS4, a podobno pochodziły z wersji sklepowej.:o
Jeśli to faktycznie xbone, to lepiej dla mnie - ten gameplay wygląda obłędnie, a gra na PS4 raczej nie wypadnie gorzej. Dziwna sprawa, bo prezentuje się to znacznie lepiej od materiałów, które wyciekły z PS4, a podobno pochodziły z wersji sklepowej.Czy aby na pewno? Bo patrząc na te ostatnie chociażby szoty nie byłbym tego taki pewien, wszystko zamglone jakby PS4 czy programiści miał/mieli problem ze skalowaniem do 1080p. A to nie pierwsza gra z PS4 w 900p zamglona na screenach (czytaj BF4). No, ale ja się nie znam ^^". Lepiej jednak abym się mylił i taką też mam nadzieje.
No, ale ja się nie znam ^^".
Na X360 wszytko skalowane jest perfekcyjnie na Xbox One też sprzętowo(nawet się tym chwalą).
Nie, ja tylko piszę to z własnego doświadczenia. Na konsolach MS żadnego takiego problemu nie miałem. Na Sony tak było i to w paru grach np. Ninja Gaiden Sigma = rozpacz paćka, Crysis 2 tutaj nawet ze scalowanie 720p był wielki problem, Metro: LL podobnie itd.
To niby z czego ta mgła? Efekt a raczej defekt tylko i wyłącznie na PS4? W 900p o mgle nie powinno być nawet mowy bo wygląda to na screenach na rozdzielczość poniżej sławnego Alana.
Wy tak serio tutaj z tymi porównaniami? Przecież ten filmik z IGN czy skąd tam, który wcześniej tutaj się przewijał i miał UI z przyciskami XO, to na 100% PC, a nie żaden Xbox. :lol: Od zawsze tak było, że się odpalało grę na PC z podpiętym padem od Xboxa, niekiedy faktycznie twierdzono, że to XO, ale w końcu prawda i tak wychodziła na jaw.
Nie no dobra, tak z ciekawości załączyłem sobie teraz 720p w Destiny i... jaka paćka na ekranie :o To już chyba nawet na PS3 takiej wazeliny nie było jak tutaj. Może faktycznie to skalowanie w PS4 kuleje troche?Przestawiłeś tv czy ps4?
Offtopujac. TV powinien byc ustawiony na pixel to pixel, a konsola mozesz sobie potem ustawic jak chcesz.
PS. Ma ktoś jakieś naukowe źródło informacji mówiące o tym że obraz ze źródła 720p będzie ostrzejszy na ekranie 720p niż 1080p?
Błędy w matrixie.Dokładnie, własnie sobie gram w AC4 i doczytywanie czy pojawienie sie potsci co minutke można zaobserwować. Ciekawe jest to, ze ubi własnie swoim matrixem to tłumaczy :lol: Ciekawe jak to wyjasniaja w innych grach :angel:
Offtopujac. TV powinien byc ustawiony na pixel to pixel, a konsola mozesz sobie potem ustawic jak chcesz.
Przecież piksele na matrycy telewizora są fizyczne jak ty byś chciał żeby ci się TV zmieniał z 1080p na 900p wedle życzenia? Jeśli chcesz mieć pixel to pixel to w większości tv powinieneś mieć taką możliwość pod przyciskiem "ratio" - tylko że dając 720p z konsoli na 1080p telewizorze po prostu będziesz miał grube czarne pasy dookoła obrazu, ponieważ obraz zostanie wyświetlony na wyłącznie 777600 pikselach na środku ekranu, a reszta pozostanie nieużyta.
PS. Ma ktoś jakieś naukowe źródło informacji mówiące o tym że obraz ze źródła 720p będzie ostrzejszy na ekranie 720p niż 1080p? Przy tej logice to wszyscy powinniśmy zostać przy telewizorach 720p i cieszyć się ostrym ubersamplingiem z 1080p konsol :lol:
Verdicthttp://www.gamersyde.com/news_we_reviewed_assassin_s_creed_unity-16043_en.html
I’ve had a great time playing through Assassin’s Creed Unity. Even though Arno doesn’t have as much character development as Ezio, the game still handles this new hero and the story quite well, especially by integrating it with the French revolution without going too far (I’m looking at you, AC3). And even though the technical side struggled quite a bit to keep up with Ubisoft Montreal’s lofty ambitions, we still have a title here that without a doubt will be one of the graphical benchmarks of this generation. Add to this a rejuvenated gameplay and you get a great title, only tarnished by unacceptable loading times (on consoles).
On the up side
+ Paris, incredibly detailed and well used by the game
+ The lighting, nothing short of amazing.
+ Back to a European major city
+ Stealth finally works as it should
+ The missions are more open ended
+ 15 hours to finish the main mission, with a lot of secondary content
+ The rifts are a nice addition
On the down side
- The horrible loading times
- The unacceptable loading times
- Just a black loading screen, really?
- Framerate can become problematic from time to time
- We miss Jesper Kyd's ambient music
- Some animations are looking a bit old
- Lots of small visual bugs, a few more major one requiring mission restarts
+ Paris, incredibly detailed and well used by the gameskoro mam się użerać z tym:
+ The lighting, nothing short of amazing
+ Back to a European major city
+ The missions are more open ended
+ 15 hours to finish the main mission, with a lot of secondary content
- The horrible loading times:-?
- The unacceptable loading times
Ale loadingi w AC chyba są dość (bardzo?) rzadko. Framerate to zdecydowanie większy problem.Przecież co chwila są jakieś denne scenki w byle misji.
Ale czy między scenkami i grą pojawiają się loadingi? W poprzednich AC raczej tak nie było.Akurat w AC co chwilę są loadingi i zjebany ekran animusa w którym bez końca można biegać w wybranym kierunku. Zawsze były długie i zawsze mnie irytowały. Poza tym pirackim bo w niego nie grałem. Albo bez tego biegania ekran ładowania też był często gęsto.
PlayStation Lifestyle - 10/10najbardziej do mnie trafia 8)
Gamesbeat - 9,1/10
GryOnline.pl - 9/10
gry.onet.pl - 9/10
Eurogamer.pl - 9/10
3DJuegos - 8,5/10
Gamesradar - 8/10
DigitalSpy - 8/10
Official Xbox Magazine - 8/10
GameInformer - 8/10
Videogamer - 8/10
PPE.pl - 8/10
IGN - 7,8/10
Gamereactor Sweden - 7/10
Shacknews - 7/10
Eurogamer - 7/10
Destructoid - 7/10
USGamer - 7/10
Gamespot - 7/10
Polygon - 6,5/10
EGM - 6,5/10
Hardcore Gamer - 6/10
Gaming Age - 5/10
Joystiq - 2,5/5 (5/10)
Kotaku - Nie
Wszystkie zadania to okazja do przemierzania ogromnego terenu miasta. XVIII-wieczny Paryż jest przepiękny. To najbogatszy w detale otwarty świat, z jakim spotkałem się do tej pory. Podziwiamy nie tylko ulice i budynki, po których się wspinamy - teraz możemy bez dodatkowych ekranów wczytywania zejść do kanałów oraz wchodzić do naprawdę dużej liczby domostw. Ratując się ucieczką i szukając kryjówki, w każdej chwili jesteśmy w stanie wbiec do jakiegoś mieszkania i schować się w korytarzu czy za szafą w sypialni, by potem czmychnąć szybko przez okno.:dance:
Imponują szczegóły wykreowanego świata. W zależności od dzielnicy, widzimy wystroje oraz meble skromne i brudne, a w bogatszych okolicach lśniące przepychem złote dekoracje. W środku ludzie zajmują się zwykłymi czynnościami: piorą, rozmawiają, gotują. Nie sposób nie zatrzymać się czasami na chwilę, by po prostu pozwiedzać i poczuć niesamowity klimat tętniącego życiem miasta.
Ależ bym w to grał :mad: Ciekawe czy zamierzają jeszcze nad wersją PS4 popracować i za kilka miesięcy będzie grywalna, czy wezmą kasę i grę zostawią tak jak jest :roll:
http://venturebeat.com/2014/11/11/assassins-creed-unitys-framerate-is-worse-on-ps4-than-xbox-one/Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ubisoft mistrzowie optymalizacji i oprawy graficznej :lol:
1000 osób
Jak w ogóle można zrobić grę w całkowitym oderwaniu od dostępnego na rynku sprzętu
24 Fps on medium settings with a GTX 770 and an I7 3770k? I could run watchdogs on ultra 60 Fps and everyone knows what a mess that was. I can't even get 30 fps on medium settings
A idzie to jak krew z nosa i po to są cudowne mikropłatności:-)
Ale gówno :lol:
(http://i.gyazo.com/0b890f9784de4a0e7a5e9d0a9427635b.png)(http://i.gyazo.com/b5343f73ee6f368409969482ee936b01.png)
(http://i7.minus.com/i0J9E6HtJbzF9.jpg)
Szkoda, że wembów nie ma na forum to by była dopiero beczka śmiechu w tym temacie.
Najlepsze w tym jest to że AC Rogue zbiera lepsze oceny.Co z tego jak jest potwornie krótki. AC Unity to na pewno będzie dużo lepsza gra a że nie dopracowana technicznie to już inna strona medalu.
To teraz pytanie - wszystkie serwisy, które dały oceny 8 i wyżej miały grubo posmarowane czy dostały jakieś specjalnie wypieszczone wersje (ale to bezsens)? Przecież w niektórych przypadkach ww. glitchy nie da się grać.
I teraz porównajmy tą grę, przy której pracowała masa ludzi (1000+), do infamousa, który ma 1080p, super tekstury i oświetlenie, marginalne problemy z lodem, a przy tym ciągle ponad 40fpsów. Nad infamous pracowło około 120osób. + First Light zoptymalizowano do tego stopnia, że zyskano 12% większą wydajność..
Nie ogarniam.
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.
Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.
I teraz porównajmy tą grę, przy której pracowała masa ludzi (1000+), do infamousa, który ma 1080p, super tekstury i oświetlenie, marginalne problemy z lodem, a przy tym ciągle ponad 40fpsów. Nad infamous pracowło około 120osób. + First Light zoptymalizowano do tego stopnia, że zyskano 12% większą wydajność..
Nie ogarniam.
te spadki podczas wspinaczki na witrażach to kompletna paranoja
Z tymi witrażami jest sporo filmików i muszę przyznać, że wyglądają pięknie. Każde szkiełko przepuszcza zabarwione światło. Wątpię, żeby to podciągnęli pod 30 klatek z zachowaniem takiego efektu :(
My FPS is barely acceptable, and I have a rig that should kill this game on ultra across the board. I'm glad I didn't pay actual money for this as I got two free game codes for purchasing the GTX 970s.
Asus PG278Q G-Sync at 2550x1440
Asus X99-Pro
Intel 5820k Core i7 oc at 4.4ghz
16gb GSKILL DDR4 26600mhz
SLI GTX 970s via PCIe 3.0
M.2 PCIe SSD
Pisałem już, że pecetowcy są ładnie rżnięci przez dev'ów/wydawców. No ale PC Master Race wszystko akceptuje i cieszy się, że może mieć odrobinę lepiej niż na konsolach.
Pisałem już, że pecetowcy są ładnie rżnięci przez dev'ów/wydawców.
Mowisz? To jak ten unity musi przycinać skoro czasami ac4 mnie strasznie kuje w oczy? Ogólnie to AC3 > AC4 jeśli chodzi o animacje walk czy skakania po płotach. A przypominam ze AC3 było na ps3 :roll:Wczoraj ktoś streamował tego Asasyna, więc przez chwilę oglądałem jak gość gra, no i tych bugów to wcale nie trzeba szukać, bo co chwila pojawia się jakiś problem z animacjami podczas parkourowych wyczynów, albo podczas walki.nie no takie rzeczy to w kazdej czesci.
Czy ja wiem. W Black Flag nie spotkałem się z większymi problemami ;) Może czasem coś się wykrzaczyło ale na pewno nie na taką skalę jak w nowym AC ;)
Jak można było tej grze dać 10 na 10 :roll:
1. Porównaj wielkość mapy.Tak, wiem że to dużo większa i bogatsza w detale gra. Ale chodzi mi wyłącznie o optymalizację. Można zwalić ten problem na "garstkę programistów", ale tak naprawdę masa ludzi za to odpowiada. Myślę, że jest tak jak pisał zielarz - ilość pracowników jest tak ogromna że ciężko ogarnąć projekt. Programiści nie odpowiadają za te wszystkie błędy. Pewnie na miesiąc przed premierą spłynęły do nich wszystkie assety i kompletne levele, a później okazało się, że gra chodzi w 4fpsach. (zresztą wtedy też zaczęły pojawiać się informacje o niższej rozdzielczości itp.)
2. Wejdź na dach najwyższego budynku i porównaj zasięg widzenia.
3. Stań na ulicy i porównaj ilość npców.
1000+ osób nie odpowiada za optymalizację gry. Unity spieprzyła garstka programistów i zapewne goniący termin, a reszta pracowników wykonała robotę przy której inFamous wygląda jak korytarzyk.
Przestańcie kupować gry w preorderze.
Akurat w tym wypadku to są tak samo rżnięci jak konsolowi gracze, tyle że oni mają grę za 129zł na premierę a nie za 239zł. Czyli wychodzi na to, że to my jesteśmy jednak bardziej rżnięci - płacimy więcej, dostajemy równie niedopracowane gówno co gracze PC.
Myślę, że jest tak jak pisał zielarz - ilość pracowników jest tak ogromna że ciężko ogarnąć projekt.
Co do wydajności, to może być jeszcze kwestia tego, że pierwotnie gra miała śmigać w 720p, to był ich target.
Akurat w tym wypadku to są tak samo rżnięci jak konsolowi gracze, tyle że oni mają grę za 129zł na premierę a nie za 239zł. Czyli wychodzi na to, że to my jesteśmy jednak bardziej rżnięci - płacimy więcej, dostajemy równie niedopracowane gówno co gracze PC.
Już pracują nad patchami: http://kotaku.com/ubisoft-says-theyre-working-on-fixing-assassins-creed-u-1658291518:lol:
According to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.
Ale to Twoje domysły czy coś więcej?
jest juz pierwszy patch :rotfl:
bug z mikrotranzakcjamiMikrotransakcjami. Tak, skok na kasę i kolejny gwóźdź do trumny.
Żenua. Z tylu rzeczy do poprawienia ci w pierwszej kolejności zabrali się za mirkoplatności.Bo od wkurwionego gracza któremu pojawiają się bugi w jego grze za 200zł bardziej niebezpieczny jest wkur**ony gracz, któremu dodatkowo zżarło 100zł za mikropłatności których ostatecznie nie dostał.
Bo od wkurwionego gracza któremu pojawiają się bugi w jego grze za 200zł bardziej niebezpieczny jest wkur**ony gracz, któremu dodatkowo zżarło 100zł za mikropłatności których ostatecznie nie dostał.
Jak poprawić frame rate w Unity? Odłącz konsolę od internetu.
http://gearnuke.com/assassins-creed-unity-putting-ps4-offline-can-fix-frame-rate-issues-report/
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/CytujAccording to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.
UPDATE 13/11/14 2:48pm: An interesting thread has emerged on Reddit, suggesting that taking the PlayStation 4 version of Assassin's Creed Unity offline "fixes the frame-rate issue". We're going to look into whether being online or offline has any impact on performance, and we're also going to test co-op gameplay on both Xbox One and PS4 for the upcoming Face-Off, but in the here and now, we can confirm that both performance analysis tests on this page were carried out with the day one patch installed but with both consoles running offline.
Jak na razie transformacja Ubi w EA idzie pomyślnie.nie jedna osoba to łyknie :>Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak poprawić frame rate w Unity? Odłącz konsolę od internetu.
http://gearnuke.com/assassins-creed-unity-putting-ps4-offline-can-fix-frame-rate-issues-report/
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/CytujAccording to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.
To bzdura jest... Z DF:CytujUPDATE 13/11/14 2:48pm: An interesting thread has emerged on Reddit, suggesting that taking the PlayStation 4 version of Assassin's Creed Unity offline "fixes the frame-rate issue". We're going to look into whether being online or offline has any impact on performance, and we're also going to test co-op gameplay on both Xbox One and PS4 for the upcoming Face-Off, but in the here and now, we can confirm that both performance analysis tests on this page were carried out with the day one patch installed but with both consoles running offline.
No chyba że online chodzi jeszcze gorzej.
Gra się krztusi, bo nie nie wyrabia z przepływem dollarsów za mikropłatności.:lol:
Jak na razie transformacja Ubi w EA idzie pomyślnie.
Wszystko zrozumiem, ale jakieś gówno w 20fps? :lol: Iras bierzesz? Nie śledzę tego tematu, więc nie jestem na bieżąco. :cool: Klapka na jednym oku Sony, na drugim Ubisoft zobowiązuje. :troll:
W grach EA zawsze to była opcja dla leniwych, ale spokojnie można było osiągnąć to samo nie kupując tych pakietów i nie spędzając setek godzin.To w Ubi tak nie jest? Nie mam możliwości odblokowanie tego samego, co ktoś sobie kupi za dollce?
Potwierdzone, filmik nagrywany na konsoli online :lol::
Wszystko zrozumiem, ale jakieś gówno w 20fps? :lol: Iras bierzesz? Nie śledzę tego tematu, więc nie jestem na bieżąco. :cool: Klapka na jednym oku Sony, na drugim Ubisoft zobowiązuje. :troll:
W grach EA zawsze to była opcja dla leniwych, ale spokojnie można było osiągnąć to samo nie kupując tych pakietów i nie spędzając setek godzin.To w Ubi tak nie jest? Nie mam możliwości odblokowanie tego samego, co ktoś sobie kupi za dollce?
Beka z Ubi jeszcze taka, że wbili się na wyższy level bezczelności, blokując mikrogówno w kopiach rencenzenckich. Nie rozumiem, myśleli, że to w ogóle nie wypłynie? Co za barany.
Piękna jest ta lokacja z witrażami. Gdyby tak nie chrupało byłaby magia.
PS4:
- Fixed an issue where under some circumstances, Arno can fall through ground when free running on various props or when dropping down on to an NPC.
- Fixed an issue where it is possible for Arno to get stuck in a hay cart next to the Pantheon in the Bièvre district.
- Fixed an issue that may cause a game crash when joining the co-op session of another player who has a specific single player and side missions progression.
Note that even with this patch, players may still experience
- Most framerate issues that have been reported since the release of the game
- Performance issues
(....) Ubi ma fajną technologię do włosów (....)
a lwia cześć graczy gdyby nie suche dane, nie miałaby pojęcia czy dany tytuł hula w 1080p, czy 900p.
Ktoś wrzucił na gafie screeny z xbox one. Nie wiem dlaczego, ale gra wydaje się znacznie mniej zblurowana niż na PS4 :roll:Tak też będzie w istocie. Niestety.
Dajcie spokój, przecież to jest znacznie bardziej naciągane niż zamach w Smoleńsku. Jestem w stanie uwierzyć w równanie grafiki na "życzenie" partnera biznesowego, ale żeby uwalili grafikę poniżej poziomu xbone i dodatkowo gra gorzej działała? Nie ma szans. To wygląda tak, jakby port na dominującą platformę pisała na kolanie grupa Lemów po zajęciach na uczelni za 3,50/h.
No dobra, ale Xbox One i PS4 są praktycznie takie same, z tym, że PS4 ma więcej pamięci itp.
Mnie trochę denerwuje, że miejscówki "na dworze" mają jakiś dziwny filtr, który sprawia, że kolory są wyprane i wyblakłe.a co masz za oknem?
Zespół odpowiedzialny za stronę techniczną Assassin's Creed Unity ma dla Was kolejną wiadomość dotyczącą wydajności gry i spadków FPS-ów. Znaleziono przyczynę niektórych problemów, poprawki są aktualnie testowane. Będzie lepiej!oficjal z fejsika
z 10 klatek będzie 20CytujZespół odpowiedzialny za stronę techniczną Assassin's Creed Unity ma dla Was kolejną wiadomość dotyczącą wydajności gry i spadków FPS-ów. Znaleziono przyczynę niektórych problemów, poprawki są aktualnie testowane. Będzie lepiej!oficjal z fejsika a myślałem ,że to nowe hasło PO
:lol: :lol: :lol:
Jakbyś miał lepszego i szybszego neta, a nie jakieś wolne gówienko, to bys po tych 5 minutach mógł grać.
Zespół znalazł jedną z przyczyn crashowania się gry w menu głównym po wybraniu "kontynuuj". Problem dotyczny wszystkich platform. Trwają prace nad usunięciem błędu. Gracze, którzy nie mieli tego typu problemów, powinni na wszelki wypadek podjąć następujące kroki::angel:
- nie dodawać graczy, z którymi ostatnio grali, jako kontaktów w grze,
- jeśli już mają kontakty w grze, usunąć je, wchodząc do: Moje Bractwo > Moje Kontakty > Kontakty w grze > Zaznaczyć kontakt > Więcej czynności > Usuń z kontaktów.
Jeśli nadal będą występować problemy z zawieszaniem się gry w menu głównym, można zgłosić błąd pomocy technicznej: https://support.ubi.com/.
Myślałem ,że to trolling :troll: :troll: :troll:CytujZespół znalazł jedną z przyczyn crashowania się gry w menu głównym po wybraniu "kontynuuj". Problem dotyczny wszystkich platform. Trwają prace nad usunięciem błędu. Gracze, którzy nie mieli tego typu problemów, powinni na wszelki wypadek podjąć następujące kroki::angel:
- nie dodawać graczy, z którymi ostatnio grali, jako kontaktów w grze,
- jeśli już mają kontakty w grze, usunąć je, wchodząc do: Moje Bractwo > Moje Kontakty > Kontakty w grze > Zaznaczyć kontakt > Więcej czynności > Usuń z kontaktów.
Jeśli nadal będą występować problemy z zawieszaniem się gry w menu głównym, można zgłosić błąd pomocy technicznej: https://support.ubi.com/.
The upcoming "Dead Kings" expansion pack forAssassin's Creed Unity will be free for all players.
season pass owners will get to select from Far Cry 4, The Crew, Watch Dogs,Assassin's Creed Black Flag, Rayman Legends, andJust Dance 2015.
Aż bym kupił AC Unity z Season Passem :lol: :lol:
Pewnie ceny season passów na aukcjach nieźle skoczą ;)
Aż bym kupił AC Unity z Season Passem :lol: :lol:
Nie ma już season passa na PSS.
Aż bym kupił AC Unity z Season Passem :lol: :lol:
Nie ma już season passa na PSS.
A jak kupisz fizyczną edycję z season passem?
Akcja przeznaczona dla wiernych fanów serii
To powiew nowej generacji.
NeoGaf user Elios83 cross-checked the claim of Reddit user Derekro and this is what he has to say:
"Seems the patch introduced a lighting bug in that particular location, PS4 version. There are no downgrades elsewhere and the frame rate is still sub 30fps. Makes no sense at all as a downgrade since the problems weren't in a closed enviroments to being with."
When asked about Assassin's Creed Unity FPS on Xbox One after Third Patch? kinggroin replied:
The frame rate outside is still shit. The crowds are still dense. What's odd is that looking at the sky or floor yields no framerate increase. In fact, the game seems locked at 24fps regardless. Before any patch, I'd usually see the game hover at 30fps.
When asked about FPS Improvement post Third Patch for Assassin's Creed Unity? Elios83 replied:
Frame rate wise no, stil runs like shit. They fixed a few specific issues like when the frame rate dropped to 2-3 fps in Sainte Chappelle, but that was a particular issue outside the norm for the game (20-25fps) which I guess they isolated and fixed.
Fixing the frame rate in general to make it close to 30fps will require a lot of code rewriting and it's not something that they have done in patch 3. Ubisoft has really messed up with the code of this game.
W tej chwili jestem w sekwencja 10.1. Piszą na forach o bugach, pokazują na you tube błędy itp. a ja będąc już daleko, dosłownie 2 miałem.
"Rigorous quality control is of paramount importance to us"
Wcieliłem się w cyfrową skórę Arno na 4 godziny. Na PS4 nie dostrzegłem póki co żadnego chrupnięcia, nie spotkał mnie też żaden błąd (na konsoli grałem w ubiegłym tygodniu).
Dzisiaj sprawdziłem wersję na PC. Przy maksymalnych ustawieniach gra przez większosc czasu trzyma stabilne sześćdziesiąt k/s. czasami ta wartość spadnie do 44 klatek, ale jeżeli tak pogrzebać w ustawieniach delikatnie, to przez bite 96min. miałem 59.9-60 k/s.
że gra nie jest broken
additional contentPolski taki trudny, czy już do końca się pomieszało w głowie?
Polski taki trudny, czy już do końca się pomieszało w głowie?
Polski taki trudny, czy już do końca się pomieszało w głowie?
P.S. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, chodzi o to, że użyłem słów angielskich? Zapraszam do szkoły. (ale poważnie, 2014 i brak znajomości języka = żal.pl)Ja pier**le :lol: :lol:
P.S. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, chodzi o to, że użyłem słów angielskich? Zapraszam do szkoły. (ale poważnie, 2014 i brak znajomości języka = żal.pl)Ty weź zobacz jak komicznie twoje zdanie wygląda... "Gra jest broken". To jest dopiero żal. :lol:
Jest różnica między pisaniem "post" zamiast wypowiedź a pisaniem "gra jest broken". No ludzie, jaja sobie robicie?
Andryush, jesteś lewakiem i nie umiesz po polskiemu?! Za te dwa wyrazy angielskie: stos! ;)
Wcieliłem się w cyfrową skórę Arno na 4 godziny.W AC:Rogue, na samym jej końcu, jest fajne nawiązanie właśnie do głównego bohatera Unity. Takie puszczenie oka.
Wracając do tematu, 6,5GB łatka to moim zdaniemŁatka podmienia pliki już te zainstalowane, które nie grały.DLCdodatkowa zawartość, którą pewnie ogłoszą za tydzień-dwa. Wątpię, że aż tyle rzeczypaczująłatają, aby to tyle ważyło.
Jeśli chodzi o faktycznąperformanceoptymalizację gry, to pewnie ta łatka wniesie tyle co poprzednia, czyli w zasadzie niewiele...
Wcieliłem się w cyfrową skórę Arno na 4 godziny.W AC:Rogue, na samym jej końcu, jest fajne nawiązanie właśnie do głównego bohatera Unity. Takie puszczenie oka.
Ciekawe, czy w Unity jakkolwiek jest to wykorzystane, pewnie kiedyś sprawdzę (ale spójności i ciągłości fabuły po tej serii już nie oczekuję, na dobre skończyła się z ACIII).
No więc popatrzyłem co ta łatka robi. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol:
Co zrobić, jeśli nie da się zlikwidować pop-up NPC, ponieważ naopowiadali wszystkim o 5000-10000 postaci, i teraz wywalić to z gry się nie da? Nie ma problemu, wystarczy tylko dorobić dodatkową animację!
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/350/9/9/ignor_by_chabbles-d8a3ukh.gif
Ta firma jest niesamowita. :grin: :grin: :grin: :grin:
No więc popatrzyłem co ta łatka robi. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Co zrobić, jeśli nie da się zlikwidować pop-up NPC, ponieważ naopowiadali wszystkim o 5000-10000 postaci, i teraz wywalić to z gry się nie da? Nie ma problemu, wystarczy tylko dorobić dodatkową animację!
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/350/9/9/ignor_by_chabbles-d8a3ukh.gif
Ta firma jest niesamowita. :grin: :grin: :grin: :grin:
W międzyczasie łatka pojawiła się również na Xbox One. I tutaj okazuje się, że większość osób zmuszonych jest do pobrania... 40GB danych.
To patrzcie na to:
http://www.ppe.pl/news-32830-nowy_rekord_ubisoftu___przez_blad__patch__do_unity_zajmuje_40gb_na_xone.htmlCytujW międzyczasie łatka pojawiła się również na Xbox One. I tutaj okazuje się, że większość osób zmuszonych jest do pobrania... 40GB danych.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ssijcie. Może wyglądać o połowę gorzej, a i tak będzie zajebiste.
Wyłączyliby v-sync i byłoby ok.
http://www.youtube.com/watch?v=6PDZjsfH6gg&feature=youtu.be&t=18m30s
To sobie zobacz jak Dying Light wyglada na Xbox One :roll: Co jak co, ale ja tak nie chce grac i ciezko nie zwracac na to uwagi :/
Grafika w tej grze jest POWALAJĄCA! :oBez przesady.
Graficznie rozkłada wszystkie exy z ps4 jedynie kz:sf jakoś konkuruje.A Niesławny nie wygląda czasami lepiej?
Grafika w tej grze jest POWALAJĄCA! :o Nic dziwnego że słabo chodzi i ma problem z 30fps, jak graficznie rozkłada wszystkie exy z ps4(jedynie kz:sf jakoś konkuruje).
The order może mieć ciężko z przeskoczeniem grafiki AC:U.
Na razie prawie nie wykonuje żadnych zadań tylko latam po mieście i robię foty.
Niestety zdjęcia psuje kompresja, dlatego najlepiej nie zwracać uwagę na tekstury które w samej grze są ostre.
(....)
(http://i.minus.com/ibtEigBiZ7gEiZ.jpg)
A Niesławny nie wygląda czasami lepiej?Moim zdaniem nie. Infamous przy asasynie wygląda jakoś tak sterylnie, jak jakaś niedokończona beta, albo jak kiedyś wyglądały gry pctowe w porównaniu do konsolowych. Brakuje tam detali i przywiązania do szczegółów jakie widać w asasynie. Samo oświetlenie mimo że w infamousie jest świetne to jednak nie jest aż tak genialne jak w AC:U. Jedyne co w infamousie mi się bardziej podobało to efekty cząsteczkowe, cala reszta jest podobna lub lepsza w AC.
Jak już zakończysz przygodę z wersją na konsolę, sprawdź sobie Unity w maksymalnych ustawieniach na PC.Musiałbym nowy pc kupić. Na razie różnice w multiplatformach są za małe żeby inwestować w nowy pc. Za 3-4 lata pomyśle nad jakimś tytanem ;)
Tak pytałem z ciekawości bo ja obie wizualnie oceniam tak samo na 7+.CytujA Niesławny nie wygląda czasami lepiej?Moim zdaniem nie. Infamous przy asasynie wygląda jakoś tak sterylnie, jak jakaś niedokończona beta, albo jak kiedyś wyglądały gry pctowe w porównaniu do konsolowych. Brakuje tam detali i przywiązania do szczegółów jakie widać w asasynie. Samo oświetlenie mimo że w infamousie jest świetne to jednak nie jest aż tak genialne jak w AC:U. Jedyne co w infamousie mi się bardziej podobało to efekty cząsteczkowe, cala reszta jest podobna lub lepsza w AC.
A co do samej gry to oczywiście jest MEGA NUDNA, zresztą jak każdy AC.
Note that there's no marker pointing to Leon. That's a bug. I didn't know where to go.
No jak do wszystkiego w Assassinach są wskazówki i do jednej rzeczy nie dali to chyba nie specjalnie.CytujNote that there's no marker pointing to Leon. That's a bug. I didn't know where to go.
Kotaku esencja januszostwa.
Znakomite te foty. Ta gra nadaje się do Share jak żadna inna.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PNG oddaje tej grze naprawdę sporo.
Pięknie. Upchać TAKĄ oprawę i architekturę do tasiemca z powtarzalnymi misjami :wall_bash:Otoz to.
Jest jeszcze order orac DC :)Znakomite te foty. Ta gra nadaje się do Share jak żadna inna.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PNG oddaje tej grze naprawdę sporo.
To przepiękne gry, owszem, foty z nich są nieprzeciętne, ale jednak dla mnie AC wygrywa pod tym względem. Otwarty świat, i to tak pieczołowicie wykonany, daje olbrzymie możliwości.Jest jeszcze order orac DC :)Znakomite te foty. Ta gra nadaje się do Share jak żadna inna.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PNG oddaje tej grze naprawdę sporo.