Autor Wątek: Assassin's Creed Unity  (Przeczytany 70939 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #360 dnia: Listopada 10, 2014, 12:35:00 pm »
Widocznie miałeś jakiegoś wadliwego Xbox 360. Spróbuj sobie włączyć Uncharted 2 w 720p a później w 1080p. Faktycznie zajebiste scalowanie ma Sony. Dobrze, że dawno temu to obczaiłem bo inaczej grałbym w jedną wielką paćkę tutaj akurat na przykładzie Ninja Gaiden Sigma. Pomógł ratunek i szybka zmiana w menu konsoli na 720p.

Jeżeli się robi gier w 900p to dobre scalowanie to wymóg a nie partaczenie. Jakoś w MotorStorm Apocalipsa, GT 5, GT 6 dało się.
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2014, 12:43:29 pm wysłana przez Kyokushinman »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #361 dnia: Listopada 10, 2014, 12:38:29 pm »
Wadliwy xbox 360? , to to przecież niemożliwe. One nie miały wad. :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #362 dnia: Listopada 10, 2014, 12:42:13 pm »
PS4 też ma wbudowany sprzętowy upscaler, a fakty są takie, że każdy obraz rozciągnięty do wyższej rozdzielczości straci jakość. Poza tym papka w Unity na 100% nie wynika tylko z 900p.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #363 dnia: Listopada 10, 2014, 12:52:02 pm »
To niby z czego ta mgła? Efekt a raczej defekt tylko i wyłącznie na PS4? W 900p o mgle nie powinno być nawet mowy bo wygląda to na screenach na rozdzielczość poniżej sławnego Alana.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #364 dnia: Listopada 10, 2014, 12:55:36 pm »
W bajeczkę o wadliwym Xboxie nie wierzę ;) Nówka z kartonika, która działała perfekt. Po prostu bajki piszesz o magicznym podciąganiu rozdzielczości bez utraty jakości ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #365 dnia: Listopada 10, 2014, 13:01:17 pm »
Ja to bym chciał taki upscaler z X360 w PS4 do GTA V to bym sobie pograł w 4k bez problemu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #366 dnia: Listopada 10, 2014, 13:10:53 pm »
To niby z czego ta mgła? Efekt a raczej defekt tylko i wyłącznie na PS4? W 900p o mgle nie powinno być nawet mowy bo wygląda to na screenach na rozdzielczość poniżej sławnego Alana.

A widziałeś screeny z Alana rozciągnięte do 1080p? Nie widziałeś. Kolejny raz nie masz pojęcia o czym mówisz. Defekt tylko na PS4? To pokaż mi obrazki z xbone do porównania. Mgła może wynikać z zastosowanego antyaliasingu albo innego post-procesu. Może być celowym choć chybionym efektem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #367 dnia: Listopada 10, 2014, 13:29:32 pm »
Wy tak serio tutaj z tymi porównaniami? Przecież ten filmik z IGN czy skąd tam, który wcześniej tutaj się przewijał i miał UI z przyciskami XO, to na 100% PC, a nie żaden Xbox.  :lol: Od zawsze tak było, że się odpalało grę na PC z podpiętym padem od Xboxa, niekiedy faktycznie twierdzono, że to XO, ale w końcu prawda i tak wychodziła na jaw.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #368 dnia: Listopada 10, 2014, 13:30:58 pm »
Wy tak serio tutaj z tymi porównaniami? Przecież ten filmik z IGN czy skąd tam, który wcześniej tutaj się przewijał i miał UI z przyciskami XO, to na 100% PC, a nie żaden Xbox.  :lol: Od zawsze tak było, że się odpalało grę na PC z podpiętym padem od Xboxa, niekiedy faktycznie twierdzono, że to XO, ale w końcu prawda i tak wychodziła na jaw.

To inna sprawa :lol: Ale Kyokushinman uparcie wierzy w czary mary na Xboxie i magiczne podkręcanie rozdzielczości :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #369 dnia: Listopada 10, 2014, 14:20:12 pm »
Nie no dobra, tak z ciekawości załączyłem sobie teraz 720p w Destiny i... jaka paćka na ekranie  :o To już chyba nawet na PS3 takiej wazeliny nie było jak tutaj. Może faktycznie to skalowanie w PS4 kuleje troche?
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2014, 14:23:20 pm wysłana przez andryush »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #370 dnia: Listopada 10, 2014, 15:05:20 pm »
Przecież jak żeś na wyjściu w konsoli ustawił 720p, to nie konsola ci to skaluje w górę tylko telewizor  :lol:

Kur**, ludzie, przestańcie pie**olić o czymś, o czym nie macie pojęcia  :wall_bash:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #371 dnia: Listopada 10, 2014, 15:05:38 pm »
Nie no dobra, tak z ciekawości załączyłem sobie teraz 720p w Destiny i... jaka paćka na ekranie  :o To już chyba nawet na PS3 takiej wazeliny nie było jak tutaj. Może faktycznie to skalowanie w PS4 kuleje troche?
Przestawiłeś tv czy ps4?
O Iras pierwszy :oops:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #372 dnia: Listopada 10, 2014, 15:26:21 pm »
Czego by nie ustawił, to nie ma możliwości zapędzić upscalera do pracy, kiedy odpala grę działającą w natywnym 1080p.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #373 dnia: Listopada 10, 2014, 15:34:34 pm »
No ale jak przestawi konsole na 720p i tv na 720p to bedzie ładnie wyglądało jak w 1080p tylko ze w 720p  8)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #374 dnia: Listopada 10, 2014, 15:50:43 pm »
Fakt, mój błąd.  :oops:

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #375 dnia: Listopada 10, 2014, 16:15:11 pm »
Miałeś za mało many i czarodziejski upscaller nie zadziałał :troll:

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #376 dnia: Listopada 10, 2014, 16:45:54 pm »

gejplej z xbone, może ktoś się zastanawia nad zakupem  :troll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #377 dnia: Listopada 10, 2014, 21:33:46 pm »
Offtopujac. TV powinien byc ustawiony na pixel to pixel, a konsola mozesz sobie potem ustawic jak chcesz. No chyba ze masz w tv lepszy algorytm/procesor do tego, ale watpie by byl taki w tv do 3000-3500zl.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #378 dnia: Listopada 10, 2014, 21:33:54 pm »
Zaprawdę powiadam wam ze jak zobaczycie gre w ruchu u siebie na telewizorze będziecie się podniecać grafika. A mowienie ze black flag wyglada lepiej moge skomentować tylko tak: :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #379 dnia: Listopada 11, 2014, 01:09:27 am »
Offtopujac. TV powinien byc ustawiony na pixel to pixel, a konsola mozesz sobie potem ustawic jak chcesz.

Przecież piksele na matrycy telewizora są fizyczne jak ty byś chciał żeby ci się TV zmieniał z 1080p na 900p wedle życzenia? Jeśli chcesz mieć pixel to pixel to w większości tv powinieneś mieć taką możliwość pod przyciskiem "ratio" - tylko że dając 720p z konsoli na 1080p telewizorze po prostu będziesz miał grube czarne pasy dookoła obrazu, ponieważ obraz zostanie wyświetlony na wyłącznie 777600 pikselach na środku ekranu, a reszta pozostanie nieużyta.

PS. Ma ktoś jakieś naukowe źródło informacji mówiące o tym że obraz ze źródła 720p będzie ostrzejszy na ekranie 720p niż 1080p? Przy tej logice to wszyscy powinniśmy zostać przy telewizorach 720p i cieszyć się ostrym ubersamplingiem z 1080p konsol :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2014, 01:13:56 am wysłana przez el becetol »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #380 dnia: Listopada 11, 2014, 01:42:21 am »
PS. Ma ktoś jakieś naukowe źródło informacji mówiące o tym że obraz ze źródła 720p będzie ostrzejszy na ekranie 720p niż 1080p?

A to chłopski rozum nie wystarczy?  :o

el becetol

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #381 dnia: Listopada 11, 2014, 01:53:04 am »
Myślę że ten wasz chłopski rozum was doprowadził do błędnych wniosków i mieszania pojęć.

Przykład na chłopski rozum - piksel jest wyświetlany na matrycy o tym samym fizycznym rozmiarze (załóżmy 42 cale). Mamy dwa ekrany - dla łatwiejszych obliczeń jeden ekran ma dwa razy więcej linii w pionie i poziomie, czyli przy tych samych rozmiarach jest cztery razy większe zagęszczenie pikseli. W przypadku mniejszego jeden piksel źródła wyświetla się na jednym pikselu ekranu. W przypadku drugiego jeden piksel źródła wyświetla się na czterech pikselach ekranu. Gdzie masz tu utratę ostrości na krawędzi piksela? Jak dla mnie granica piksela, czyli granica kontrastu między sąsiadujacymi pikselami (czyli to co wpływa na ogólne rozmycie obrazu) jest dokładnie tak samo wyraźna.

Chociaż oczywiście mogę się mylić dlatego poprosiłem o źródło.

 
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2014, 01:57:40 am wysłana przez el becetol »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #382 dnia: Listopada 11, 2014, 02:08:14 am »
To co piszesz ma sens przy wyświetlaniu obrazu 1080p na telewizorze 4K i tam utrata ostrości faktycznie nie występuje, ale już przy 720p czy 900p na 1080p proporcje skalowania są inne. Przy 720p 1 piksel źródła musiałby byś wyświetlony na 1,5 piksela ekranu - ostrość w pizdu.

el becetol

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #383 dnia: Listopada 11, 2014, 02:19:40 am »
No tak. Dlatego wolałbym jakieś źródło bo zastanawia mnie jak wygląda takie "pół piksela" w tym przypadku. Piksel ekranu który ma wyświetlić granice między dwoma pikselami źródła wyświetla kolor uśredniony między dwoma sąsiadujacymi pikselami? Czy wyświetla jeden z nich? Czy to zależy od technologii ekranu?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #384 dnia: Listopada 11, 2014, 02:57:05 am »
Prawie zawsze uśredniony - lepiej, gorzej - zależy od technologii skalera. Przeważnie (z wyjątkiem części gier na PS3) lepiej było zdać się na skaler w konsoli, to możesz poszukać dobrej jakości screenów w 1920x1080 z gier, które mają potwierdzone 720/792/900p i będziesz widział, jak to wygląda.

Tu jest trochę o skalerze w xbone, który w pierwszych miesiącach był totalnie zjebany: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-has-microsoft-fixed-the-xbox-one-scaler

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #385 dnia: Listopada 11, 2014, 10:06:30 am »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #386 dnia: Listopada 11, 2014, 13:36:47 pm »
"Next-gen" by Ubi :lol: :lol:



 :lol:

Jedziemy dalej:

 :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2014, 13:39:09 pm wysłana przez Lem++ »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #387 dnia: Listopada 11, 2014, 13:37:42 pm »
Błędy w matrixie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #388 dnia: Listopada 11, 2014, 13:41:14 pm »
Błędy w matrixie.
Dokładnie, własnie sobie gram w AC4 i doczytywanie czy pojawienie sie potsci co minutke można zaobserwować. Ciekawe jest to, ze ubi własnie swoim matrixem to tłumaczy  :lol: Ciekawe jak to wyjasniaja w innych grach  :angel:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #389 dnia: Listopada 11, 2014, 16:13:57 pm »
Pierwsza strona tematu i początek drugiej  :lol: niektórym teraz znowu głupio będzie :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #390 dnia: Listopada 11, 2014, 18:30:50 pm »
Jest już trochę recenzji, i nie napawają szczególnym optymizmem:
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/assassins-creed-unity/critic-reviews

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #391 dnia: Listopada 11, 2014, 18:34:56 pm »
No to teraz brakuje tylko informacji, że wersja na xbone działa lepiej od PS4.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #392 dnia: Listopada 11, 2014, 19:43:13 pm »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #393 dnia: Listopada 11, 2014, 20:02:50 pm »
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #394 dnia: Listopada 11, 2014, 20:46:58 pm »
Offtopujac. TV powinien byc ustawiony na pixel to pixel, a konsola mozesz sobie potem ustawic jak chcesz.

Przecież piksele na matrycy telewizora są fizyczne jak ty byś chciał żeby ci się TV zmieniał z 1080p na 900p wedle życzenia? Jeśli chcesz mieć pixel to pixel to w większości tv powinieneś mieć taką możliwość pod przyciskiem "ratio" - tylko że dając 720p z konsoli na 1080p telewizorze po prostu będziesz miał grube czarne pasy dookoła obrazu, ponieważ obraz zostanie wyświetlony na wyłącznie 777600 pikselach na środku ekranu, a reszta pozostanie nieużyta.

PS. Ma ktoś jakieś naukowe źródło informacji mówiące o tym że obraz ze źródła 720p będzie ostrzejszy na ekranie 720p niż 1080p? Przy tej logice to wszyscy powinniśmy zostać przy telewizorach 720p i cieszyć się ostrym ubersamplingiem z 1080p konsol :lol:

Zgoda, tyle ze wiekszosc ludzi uzywa auto ktore rzadko daje pixel to pixel. Tak obraz 720P bedzie zawsze lepszy na natywnej 720P matrcy niz tej 1080P.
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2014, 20:53:40 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #395 dnia: Listopada 11, 2014, 21:59:41 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/clQfCP3NFuc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis

Jak do kur** nędzy na znacznie mocniejszą konsolę można wypuścić tak wyraźnie gorszą wersję gry? No kur** jak?!  :o

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #396 dnia: Listopada 11, 2014, 22:06:05 pm »
Tzw. Parity. Ubi i EA to lizusy M$. Jak widac kolejna generacja Nas czeka gdzie tylko Exy od Sony pokaza jak daleko jest Xone za Ps4.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #397 dnia: Listopada 11, 2014, 22:17:32 pm »
Gra w części świata miała swoją premierę, więc zaczynają się pojawiać materiały lepszej jakości.







No nie powiem, pobiegałoby się po tych wnętrzach, ale ~20 fps mocno odbiera ochotę  :/

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #398 dnia: Listopada 11, 2014, 22:53:20 pm »
Takie szoty to rozumie brak mgły, już nie będzie płaczu użytkowników na forach :lol:. Chociaż z drugiej strony patrząc na tą animacje zwłaszcza na PS4 to jest jakiś żart. No, ale teraz kasą trzeba sypać aby na konsoli słabszej gra wyglądała tak samo jak i nie lepiej a na dodatek działała płynniej. Źle się dzieje niestety i szkoda PS4.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #399 dnia: Listopada 11, 2014, 23:22:39 pm »
O ja co za żenada. Rozumiem jeszcze jakby miało 900p i działało tak samo jak na XboxOne, ale kurde gorzej? To są kpiny. UbiSoft ma ogromnego minusa...