Autor Wątek: Assassin's Creed Unity  (Przeczytany 70939 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #480 dnia: Listopada 14, 2014, 10:24:49 am »
Jak poprawić frame rate w Unity? Odłącz konsolę od internetu.
http://gearnuke.com/assassins-creed-unity-putting-ps4-offline-can-fix-frame-rate-issues-report/
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/

Cytuj
According to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.

To bzdura jest... Z DF:

Cytuj
UPDATE 13/11/14 2:48pm: An interesting thread has emerged on Reddit, suggesting that taking the PlayStation 4 version of Assassin's Creed Unity offline "fixes the frame-rate issue". We're going to look into whether being online or offline has any impact on performance, and we're also going to test co-op gameplay on both Xbox One and PS4 for the upcoming Face-Off, but in the here and now, we can confirm that both performance analysis tests on this page were carried out with the day one patch installed but with both consoles running offline.

No chyba że online chodzi jeszcze gorzej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #481 dnia: Listopada 14, 2014, 10:29:17 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
nie jedna osoba to łyknie :>
Jak na razie transformacja Ubi w EA idzie pomyślnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #482 dnia: Listopada 14, 2014, 12:31:03 pm »
Jak poprawić frame rate w Unity? Odłącz konsolę od internetu.
http://gearnuke.com/assassins-creed-unity-putting-ps4-offline-can-fix-frame-rate-issues-report/
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/

Cytuj
According to this reddit thread, if you are having issues with the frame rate particularly on the PS4, you can trying putting your PS4 offline to fix it. Additonally, you can try rebuilding the databse. Other users have confirmed that this fixed their stuttering and frame rate issues on PC as well so this solution can work on other platforms too.

To bzdura jest... Z DF:

Cytuj
UPDATE 13/11/14 2:48pm: An interesting thread has emerged on Reddit, suggesting that taking the PlayStation 4 version of Assassin's Creed Unity offline "fixes the frame-rate issue". We're going to look into whether being online or offline has any impact on performance, and we're also going to test co-op gameplay on both Xbox One and PS4 for the upcoming Face-Off, but in the here and now, we can confirm that both performance analysis tests on this page were carried out with the day one patch installed but with both consoles running offline.

No chyba że online chodzi jeszcze gorzej.

Potwierdzone, filmik nagrywany na konsoli online  :lol::


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #483 dnia: Listopada 14, 2014, 12:35:08 pm »
Gra się krztusi, bo nie nie wyrabia z przepływem dollarsów za mikropłatności.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #484 dnia: Listopada 14, 2014, 12:36:32 pm »
Ałaja, moje oczy! Zazwyczaj nie muszę mieć ultra stabilnego framerate'u w grach, ale to jest dosyć straszne.
Gra się krztusi, bo nie nie wyrabia z przepływem dollarsów za mikropłatności.
:lol:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #485 dnia: Listopada 14, 2014, 12:38:29 pm »
Jak na razie transformacja Ubi w EA idzie pomyślnie.

Jak dla mnie przebili EA. Nie pamiętam by w grach w które grałem od EA postęp był hamowany pod mikropłatności. W grach EA zawsze to była opcja dla leniwych, ale spokojnie można było osiągnąć to samo nie kupując tych pakietów i nie spędzając setek godzin.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #486 dnia: Listopada 14, 2014, 12:45:41 pm »
Wszystko zrozumiem, ale jakieś gówno w 20fps? :lol: Iras bierzesz? Nie śledzę tego tematu, więc nie jestem na bieżąco. :cool: Klapka na jednym oku Sony, na drugim Ubisoft zobowiązuje. :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #487 dnia: Listopada 14, 2014, 12:47:00 pm »
Wszystko zrozumiem, ale jakieś gówno w 20fps? :lol: Iras bierzesz? Nie śledzę tego tematu, więc nie jestem na bieżąco. :cool: Klapka na jednym oku Sony, na drugim Ubisoft zobowiązuje. :troll:

Porty przekieruje i będzie 60FPS :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #488 dnia: Listopada 14, 2014, 12:48:02 pm »
W grach EA zawsze to była opcja dla leniwych, ale spokojnie można było osiągnąć to samo nie kupując tych pakietów i nie spędzając setek godzin.
To w Ubi tak nie jest? Nie mam możliwości odblokowanie tego samego, co ktoś sobie kupi za dollce?

Beka z Ubi jeszcze taka, że wbili się na wyższy level bezczelności, blokując mikrogówno w kopiach rencenzenckich. Nie rozumiem, myśleli, że to w ogóle nie wypłynie? Co za barany.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #489 dnia: Listopada 14, 2014, 12:57:04 pm »
Z jednej strony mikropłatności to szajs jakich mało. Z drugiej strony, czy podwyższony poziom trudności, związany z obecnością mikropłatności w grze to nie jest to czego prawdziwi gracze oczekują? ;>

Pamiętam początki GT6, tam ciężko było o kasę, jeśli już się kasę wydawało, to trzeba było 2 razy zastanowić się na co ją wydać. Tym sposobem gracz był bardziej przywiązany do swojego auta, analizował osiągi i decydował na co lepiej wydać pieniądze aby ulepszyć performance swojego pojazdu. Moim zdaniem gra przez to nabierała rumieńców i zyskała nawet trochę na realizmie. :D

No ale z tymi mikropłatnościami bywa też tak, że bez nich nie idzie grać, bo masz np jakiś licznik czasu i musisz odczekać 12h do końca, albo zapłacić aby grać dalej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #490 dnia: Listopada 14, 2014, 13:05:02 pm »
Potwierdzone, filmik nagrywany na konsoli online  :lol::


Przy witrażach skacze tak czy inaczej i nie ma to kompletnie nic wspólnego z online.

Wszystko zrozumiem, ale jakieś gówno w 20fps? :lol: Iras bierzesz? Nie śledzę tego tematu, więc nie jestem na bieżąco. :cool: Klapka na jednym oku Sony, na drugim Ubisoft zobowiązuje. :troll:

Już wziąłem tylko się wstydzę przyznać i czekam na patcha  :oops:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #491 dnia: Listopada 14, 2014, 13:14:13 pm »
Piękna jest ta lokacja z witrażami. Gdyby tak nie chrupało byłaby magia.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #492 dnia: Listopada 14, 2014, 13:20:59 pm »
W grach EA zawsze to była opcja dla leniwych, ale spokojnie można było osiągnąć to samo nie kupując tych pakietów i nie spędzając setek godzin.
To w Ubi tak nie jest? Nie mam możliwości odblokowanie tego samego, co ktoś sobie kupi za dollce?

Beka z Ubi jeszcze taka, że wbili się na wyższy level bezczelności, blokując mikrogówno w kopiach rencenzenckich. Nie rozumiem, myśleli, że to w ogóle nie wypłynie? Co za barany.

Da się ale progress jest mocno spowolniony. Nie zdobywasz kasy tak szybko jak w Black Flag itp. Przynajmniej takie opinie chodzą. By uzbierać na mieczyk trzeba grindować niesamowite ilości godzin. :/

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #493 dnia: Listopada 14, 2014, 14:31:27 pm »
Zrobienie wszystkich zadań głównych i dodatkowych nie wystarcza na kupienie wszystkiego?

Piękna jest ta lokacja z witrażami. Gdyby tak nie chrupało byłaby magia.

Ubi wyprzedza generację  8)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #494 dnia: Listopada 14, 2014, 14:36:37 pm »
Mi coś gada o raku branży jak kupiłem Advance Warfare, a sam kupił gówno w 20fps i rozdzielczością jaką? bo chyba mnie ominęło. :lol: Hipokryzja w czystej postaci. :angel:

Przyjemnego slide show życzę. :cool:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #495 dnia: Listopada 14, 2014, 14:52:06 pm »
Więcej ryzykujesz grając w CoDa :troll:
http://news.asiaone.com/news/asia/guy-physically-beats-gamer-who-insulted-him-game

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/hbGEWpXxRWQ?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Chociaż 'kamper' dał radę mocno.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #496 dnia: Listopada 14, 2014, 14:54:03 pm »
Wujek wszystko bierze z połykiem  :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #497 dnia: Listopada 14, 2014, 19:31:14 pm »
Ubisoft rozważa publiczne testy swoich gier

- Pracujemy nad adaptacją naszych usług oraz komunikacji z konsumentami, zarówno poprzez zmianę sposobu współpracy z recenzentami, jak i oferowanie konsumentom otwartych betatestów lub innych rodzajów wczesnego dostępu w niektórych grach. Dzięki temu będą mogli uzyskać wszelkie informacje, jakie będą chcieli - to odpowiedź przedstawiciela Ubisoftu na pytania dotyczące Assassin's Creed Unity

źródło
http://www.gram.pl/news/2014/11/14/ubisoft-rozwaza-publiczne-testy-swoich-gier.shtml

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #498 dnia: Listopada 14, 2014, 19:52:01 pm »
Jest duża szansa, że w Ubisofcie coś się zmieni, bo zła prasa bardzo źle wpłynęła na ich notowania.

Szkoda że ofiarą musiał paść taki ładny Paryż  :cry:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #499 dnia: Listopada 14, 2014, 19:57:19 pm »
Chicago, Paryż, co następne? 8)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #500 dnia: Listopada 14, 2014, 19:59:34 pm »
Zgierz. :cool:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #501 dnia: Listopada 14, 2014, 20:00:38 pm »
 :lol: :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #502 dnia: Listopada 14, 2014, 20:02:41 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #503 dnia: Listopada 15, 2014, 13:45:32 pm »
Cytuj
PS4:
  • Fixed an issue where under some circumstances, Arno can fall through ground when free running on various props or when dropping down on to an NPC.
  • Fixed an issue where it is possible for Arno to get stuck in a hay cart next to the Pantheon in the Bièvre district.
  • Fixed an issue that may cause a game crash when joining the co-op session of another player who has a specific single player and side missions progression.

Note that even with this patch, players may still experience
  • Most framerate issues that have been reported since the release of the game
  • Performance issues

http://www.dualshockers.com/2014/11/14/assassins-creed-unity-1-02-patch-full-patch-notes-for-ps4pc-and-info-on-performance-issues-released/

I żeby nie było nudno kilka obrazków z PS4:






Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #504 dnia: Listopada 16, 2014, 10:56:55 am »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #505 dnia: Listopada 17, 2014, 10:06:45 am »
Odpaliłem ACU tylko żeby zobaczyć grafikę w akcji - gra wygląda świetnie, materiały, PBR, oświetlenie - bomba, najwyższa półka. To co robi mniej to jakość tekstur (piszę o PC na Ultra), są często mało wyraźnie, blade (łączy się to jednak ze specyfiką PBR'a, więc nie wiem na co zwalać winę). Ubi ma fajną technologię do włosów (są na spline'ach, a nie planach), ale widać, że jeszcze daleko jej do doskonałości i w wielu wypadkach stara metoda jest lepsza. Ludzi faktycznie jest bardzo dużo, ale efekt burzy pop-up dosłownie wszystkiego, LOD, mip-mapy, cienie, decale, całe obiekty. Do tego te tłumy za nic mają prawa fizyki i np. postacie nakładają się na siebie. Jako całość ACU robi świetne wrażenie jak na tytuł multiplatformowy. Kilka rzeczy (PBR przede wszystkim) to mistrzostwo i reszta będzie teraz gonić. Szkoda, że seria mnie nie interesuje bo z chęcią zobaczyłbym więcej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #506 dnia: Listopada 17, 2014, 10:18:13 am »
Ktoś wrzucił na gafie screeny z xbox one. Nie wiem dlaczego, ale gra wydaje się znacznie mniej zblurowana niż na PS4  :roll:






Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #507 dnia: Listopada 17, 2014, 10:52:08 am »
Jak pociągnę sharpenem to będzie prawie 1080p ;).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #508 dnia: Listopada 17, 2014, 11:11:21 am »
(....) Ubi ma fajną technologię do włosów  (....)

Zaiste.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #509 dnia: Listopada 17, 2014, 11:14:52 am »
:lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #510 dnia: Listopada 17, 2014, 11:23:34 am »
Dobre. Dałbym plusa, ale się nie da.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #511 dnia: Listopada 17, 2014, 12:34:38 pm »
Nagonka na Ubi jest poniekąd słuszna. Najpierw kpina z WD, teraz ta binarna patologia z Unity. W ciemnych barwach widzę The Division. Z drugiej strony, mało kto grał, a lamentuje niemal każdy ponieważ internety coś tam sugerują, a lwia cześć graczy gdyby nie suche dane, nie miałaby pojęcia czy dany tytuł hula w 1080p, czy 900p.

A jak terminy gonią, to niech się później głupio nie tłumaczą i nie wydają poprawek przez tygodnie po premierze, by nie było sytuacji zbliżonej do DriveKrap i BugField 4.

Second Son pokazał co da się osiągnąć na tej generacji.

Szkoda, ponieważ takie, a nie inne zagrywki, to szpecące znamię na licu tej generacji. Generacji reedycji i niedopracowany bubli nie mogących działać w fHD+60k/s.

Nie przepadam jakoś wybitnie za wojenką templariuszy i asasynów, ale mam każda odsłonę na półce w dwóch odsłonach nawet platynę zdobyłem, zatem i przygody Arno zagoszczą na dniach w czytniku moich sprzętów, bowiem mam zamiar kupić edycje na PS4 i przyrównać ją do odsłony na mojego master race. Wierzę, że przy maksymalnych ustawieniach i ultra płynnej animacji, ta gra pokaże prawdziwe oblicze asasyna nowej generacji przynajmniej w segmencie szaty graficznej.

W sumie Lords of the Fallen, też ma sporo błędów, animacji jest daleko do stabilnych trzydziestu klatek, a grało się mi niezwykle miło przez te kilkanaście godzin.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #512 dnia: Listopada 17, 2014, 13:02:41 pm »
a lwia cześć graczy gdyby nie suche dane, nie miałaby pojęcia czy dany tytuł hula w 1080p, czy 900p.


Gdyby zobaczyli dwie identyczne gry koło siebie na takich samych TV to każdy pewnie by zauważył, która gra jest w 900p, a która w 1080p. To jak z porównywaniem wzrostu ludzi. Jak ktoś zobaczy gościa 165cm samego, a potem 170cm to ciężko mu będzie powiedzieć, który jest wyższy, jak staną obok siebie, każdy zauważy różnicę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #513 dnia: Listopada 17, 2014, 13:14:54 pm »
Trzeba być fest ślepym, żeby nie widzieć, że gra nie działa w natywnej rozdzielczości wyświetlacza. Obok siebie można porównywać 792p i 900p, ale na telewizorze full HD wszystko poniżej widać już na pierwszy rzut oka choćby to było 1050p.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #515 dnia: Listopada 17, 2014, 14:39:05 pm »
Ktoś wrzucił na gafie screeny z xbox one. Nie wiem dlaczego, ale gra wydaje się znacznie mniej zblurowana niż na PS4  :roll:
Tak też będzie w istocie. Niestety.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #516 dnia: Listopada 17, 2014, 14:42:05 pm »
No fajnie, ale taki efekt jest pozbawiony sensu i tylko nie pisz mi o magicznym skalerze xboxa.

Mrocz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #517 dnia: Listopada 17, 2014, 14:44:12 pm »
Mi to śmierdzi zamierzonym obniżaniem jakości grafiki dla PS4.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #518 dnia: Listopada 17, 2014, 14:50:06 pm »
Nie Iras nie będę Ci pisał.

Tutaj raczej Mrocz ma racje.



Poza tym lepiej niech chociaż część tego poprawią :wtf:.
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2014, 15:10:48 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed Unity
« Odpowiedź #519 dnia: Listopada 17, 2014, 15:27:46 pm »
Dajcie spokój, przecież to jest znacznie bardziej naciągane niż zamach w Smoleńsku. Jestem w stanie uwierzyć w równanie grafiki na "życzenie" partnera biznesowego, ale żeby uwalili grafikę poniżej poziomu xbone i dodatkowo gra gorzej działała? Nie ma szans. To wygląda tak, jakby port na dominującą platformę pisała na kolanie grupa Lemów po zajęciach na uczelni za 3,50/h.