Prehistoria gen => Wii => Wątek zaczęty przez: mic w Czerwca 15, 2010, 23:31:04 pm
Tytuł: The Legend of Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: mic w Czerwca 15, 2010, 23:31:04 pm
Dla nowej Zeldy trzeba wreszcie osobniutki watek zalozyc :)
http://www.nintendoeverything.com/42179/
Trailer :) Graficznie moze i spodziewalem sie czegos wiecej - ale i tak ma klimacik :) A przez wzglad na to, ze ZADNA zelda mnie nie zawiodla to i na ta czekam bardzo :) Jestem pewien dlugiej i dobrej zabawy przy tej zeldzie tez :) A Wy jakie macie wrazenia po tym pierwszym trailerze ?
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 15, 2010, 23:35:30 pm
Osobiście spodziewałem się więcej po nowej Zeldzie. Liczyłem na kontynuację poważnego klimatu, ładniejszą grafikę no i ciekawą prezentację na E3, a jak wiadomo - ta zawiodła. Od tej gry w dużej mierze uzależniałem kupno Wii dlatego mimo wszystko bacznie będę śledził, jak się temat rozwinie. Oby dobrze.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Czerwca 16, 2010, 00:30:40 am
Wedlug mnie zrobili bdb krok, ze powrocili do cukierkowatego Wind Waker. Zelda nigdy nie byla mroczna ( nie liczac lekko zakreconego Major's Mask ) i nie pasuje do niej taki klimat jak w Twilight Princess. Obawiam sie tylko, ze wrzucili za duzo jakis popierdulkowatych dziadostw, ktore maja zademonstrowac mozliwosci Motion Plus. Moze odbic sie to na klimacie, historii :/ Ogolnie raczej przekombinowali :(
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 16, 2010, 00:33:21 am
Swoją drogą - też mieliście może mega zawód, kiedy okazało się, że miecz i tarcza w dłoniach Miyamoto to fikcja i nie będą dodawać ich do gry? Bo mi się zrobiło autentycznie żal, a patent zajebisty. Wiadomość scalona: Czerwca 16, 2010, 00:33:55 am A, no i strasznie brakuje śledzenia ruchów 1:1, jak u młodszego brata, Move'a.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Palpantine w Czerwca 16, 2010, 01:05:04 am
Z tym śledzeniem ruchów to dziwna sprawa. Momentami wyglądało to wporzo, a momentami tragicznie. Trzeba czekać aż będą krótkie recenzje po obadaniu standów. Śledzenie ruchów 1:1 jest możliwe z motion+, ale jak na razie pokazała to tylko jedna popierdółka, czyli Sports Resort.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 16, 2010, 02:08:04 am
Graficznie faktycznie szału nie ma. Zelda jednak to marka i pewna jakość. Jestem pewien, że średnia nie zejdzie poniżej 90% :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Conker w Czerwca 16, 2010, 10:53:51 am
Screeny w wyzszej rozdzialce i kilka faktow odnosnie fabuly: http://gameonly.pl/news/zelda-skyward-sword-nowe-informacje-i-screeny
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: mic w Czerwca 16, 2010, 11:03:35 am
tak jak pisalem juz na stronce - screen nr 6 pokazuje ladniutka panorame czesci swiata - az chce sie go zwiedzac...
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwca 16, 2010, 12:05:44 pm
Niestety ale graficznie jest strasznie ubogo...
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: iko w Czerwca 16, 2010, 13:05:40 pm
Taki urok cel shadingu. Jest w jakimś stopniu ubogo, prostacko ale bardzo przyjemnie się na to patrzy (vide Wind Waker)
Jest uroczo ale moim zdaniem Wind Waker wyglądał fajniej. ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 16, 2010, 20:20:24 pm
Moim zdanie też WW wyglądał lepiej. Tam wszystko było ze sobą zgrane i nie można było zarzucić kompletnie nic grafice, a tutaj jest jakoś tak biednie :(
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Czerwca 17, 2010, 10:14:58 am
Wii motion plus sprawdza się znakomicie.Polecam zobaczyć filmik . http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-zelda-skyward/700266 Żal mi się zrobiło ,gdy zobaczyłem jak Miyamoto napotkał problemy techniczne na prezentacji :( .
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwca 17, 2010, 10:21:51 am
Wii motion plus sprawdza się znakomicie.Polecam zobaczyć filmik . http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-zelda-skyward/700266 Żal mi się zrobiło ,gdy zobaczyłem jak Miyamoto napotkał problemy techniczne na prezentacji :( .
No rzeczywiście o wiele lepiej to wygląda niż na konferencji Nintendo.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 17, 2010, 11:56:01 am
Faktycznie, całkiem zgrabnie się to rusza. Szkoda, że nie widać w większości jednak Wiilota. Należę jednak do grupy, której bardziej w tym stylu podobał się Wind Waker. Tutaj nie jest jakoś mega tragicznie, ale to Zelda w końcu i wymagać można więcej.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: adriano w Czerwca 17, 2010, 17:13:53 pm
Wiadomo, że Zelda poniżej bardzo dobrego poziomu nie zejdzie. Jednakże...
Miała być rewolucja w serii - tymczasem zapowiada się zwykła Zelda ze sterowaniem dostosowanym w pełni do Wii. Patrząc na tą grę z tego punktu widzenia - najnowsze dzieło Miyamoto jest jednym z większych zawodów tegorocznego E3. Pomijam już żenującą prezentację na konferencji..
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: mic w Sierpnia 15, 2010, 03:16:35 am
sa kolejne datale...
Cytuj
- E3 demo area will be divided in the final game - Demo bosses will be in different locations - Demo area was from the realm below the clouds - The demo area was a field, not a dungeon - Might be more than 8 items - Some dungeons might have areas where you need to run from enemies - Might not have your sword in some places - Gorons/Zoras mentioned, but not confirmed - MotionPlus could lead to new puzzle types - Treasure-seeking ability for the sword - Don’t want Link or other characters to speak because the devs don’t want to ruin people’s images of them
nowy gameplay :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Pablo1517 w Września 03, 2010, 17:02:30 pm
Czepianie sie szczegółów podczas gdy Nintendo i tak zownowało tegoroczne E3... IMO Zelda wygląda super, a na to czy nie spełnia oczekiwań fanów czy spełnia za wcześnie mówić bo niestety, ale o fabule gry nic nie wspomniano.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: ubol w Września 03, 2010, 17:18:29 pm
Czepianie sie szczegółów podczas gdy Nintendo i tak zownowało tegoroczne E3... IMO Zelda wygląda super, a na to czy nie spełnia oczekiwań fanów czy spełnia za wcześnie mówić bo niestety, ale o fabule gry nic nie wspomniano.
No, a jak wszyscy wiemy, Zedla to jedna z tych gier, gdzie fabuła gra pierwsze skrzypce.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Magiq w Września 30, 2010, 11:34:03 am
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: iko w Grudnia 23, 2010, 11:09:20 am
Zelda Wii Development Past 50% Mark Widze, że się developerom nie spieszy, choć jak patrze na Skyward Sword, to wole po stokroć doroślejsze Twilight Princess.
Cytuj
The Legend of Zelda creator Shigeru Miyamoto recently revealed that development for the new game is over the half-way mark.
The Wii-exclusive adventure Skyward Sword is the first ground-up game from Nintendo for the Wii, promising a classic sword-wielding with new control mechanics tailor made for the Wii Remote and MotionPlus. We saw the game in action earlier this year at E3, and since then it seems that the project has come along nicely for the proposed 2011 launch.
In a meaty discussion with PocketLint, Miyamoto noted how the team are really drilling down the motion control and how he feels that Skyward Sword would be better than what players can expect from Microsoft's Kinect.
Cytuj
What we are focused on is creating gameplay mechanics so the gameplay experience feels very dense. In fact, the overall experience is going to feel more dense. We hope that people will want to go back and replay the game once they finish it.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: iko w Marca 03, 2011, 12:05:34 pm
Nikt nie komentuje nowego trailera gry!? :D Jest miodziooo! (ubol, monio co jest k*rwaa!? ;D)
Troszkę się napaliłem na Wii (+ Combo Dragon Quest X) ale poczekam do E3, jak Nina nie zapowie następcy, to łykam bez popity stacjonarną konsole Big N.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: mic w Marca 03, 2011, 19:36:30 pm
Na tym trailerku jest jakas nowa postac pokazana - ciekawe kto to ? Moze nasz glowny przeciwnik ?
Tytuł: Odp: Zelda:
Wiadomość wysłana przez: iko w Marca 04, 2011, 11:26:18 am
Zelda ma zawsze do zaoferowania dziwnie wkręcający klimat. Pierw Skyward Sword wydawał mi się nieco dziecinny, ale jak patrze na tą gre poraz kolejny, to aż chce mi się wskoczyć w ten zielony kubraczek i ciachać niebezpieczne istoty zamieszkałe tą baśniową krainę. To będzie jak zwykle mocna Zelda.
Nintedo chce dopieścić swoją falgową serię na maxiora, wydaje mi się, że fani będą mega zadowoleni, tyle że trzeba na nią czekać miesiącami.. :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Czerwca 08, 2011, 10:28:07 am
Prawdopodobnie jedna z ostatnich wielkich gier i zarazem jedyna prawdziwa Zelda na Wii . Nowy trailer :
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Magiq w Czerwca 08, 2011, 10:33:30 am
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Lipca 23, 2011, 09:36:54 am
Sporo nowych informacji plus świeżutki gameplay :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: iko w Lipca 23, 2011, 14:27:02 pm
Kimacik jest swojski, wygląda i rusza się ta gra jak należy. :) Mimo to mam nadzieje, że nowa odsłona będzie znacznie poważniejsza (vide Twilight Princess)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 23, 2011, 21:45:00 pm
Ja w następnej Zeldzie stawiam na powrót małego Linka. W dwóch ostatnich odsłonach był tylko dorosły, więc albo tym razem będziemy grać tylko małym, lub tak jak w OoT i małym i dużym. Czysta dedukcja ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Lipca 26, 2011, 11:19:44 am
Skyward Sword będzie bardzo długą grą , dłuższą niż poprzedniczki :) http://gonintendo.com/?p=164012 Newsik trochę stary , ale warto go wkleić : Ulepszanie przedmiotów w Skyward Sword
Cytuj
The Legend of Zelda: Skyward Sword wprowadza element rozwoju posiadanego ekwipunku, wkraczając niejako głębiej w sferę RPG. Nie będziemy już po prostu zmieniać przedmiotów na lepsze w trakcie wędrówek po Hyrule. Weźmy na przykład tarczę Linka. Zaczynamy z podstawową wersją tejże, ale w trakcie gry będziemy mogli użyć znalezionych artefaktów i "wzmacniaczy" i ulepszyć ją. Oczywiście nie wyklucza to tego, że tarcz będzie wiele rodzajów. Podobne zabiegi będziemy mogli zastosować na innych przedmiotach. Na razie nie wiadomo konkretnie na jakich i czy na wszystkich dostępnych Linkowi w trakcie gry.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Września 01, 2011, 01:12:37 am
Ciekawe czy u nas będzie dostępny taki pakiecik: http://uk.wii.ign.com/articles/119/1191301p1.html Skontaktowałem się z panią Beatą D. i potwierdziła, że dostaniemy taki zestaw :D
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Września 08, 2011, 20:04:42 pm
Jest limitka :grin: http://www.ultima.pl/the_legend_of_zelda_skyward_sword_edycja_limitowana/i10686/
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Września 14, 2011, 10:31:29 am
The Legend of Zelda: Skyward Sword łamie schematy
Cytuj
Już osiemnastego listopada posiadacze Wii zagrają w najnowszą epicką przygodę Linka. Zanosi się na to, że Skyward Sword zaserwuje fanom sporo nowości. Film w newsie prezentuje jedną z nich – ulepszanie ekwipunku. Zwiastun poniżej prezentuje, jak działa zbieranie potrzebnych części i w końcu samo ulepszenie części wyposażenia – w tym wypadku tarczy. To odważna zmiana, jeśli wziąć pod uwagę, że niemal od zawsze lepszy ekwipunek zdobywało się w lochach. Czekając na Skyward Sword (18.11.11), warto wpaść do naszej Bazy Recenzji i sprawdzić, co o Twilight Princess myślał Gulash. Wygląda na to, że jego żądanie radykalnych zmian zostało wysłuchane.
http://neogo.pl/newsy/nowa-zelda-lamie-schematy/
The Legend of Zelda Skyward Sword CG,Gameplay, 4 swords Trailer!
- statues are scattered about dungeons and the overworld - statues are save points and portals to the world above the clouds - you're only required to return to Skyloft between dungeons and at certain plot points - Skyloft's map resembles that of Wind Waker - bird flight is much faster than boat speed in Wind Waker - you'll come across enemies and tornados while flying - dungeon maps automatically fill in treasure and boss locations - developers are treating the overworld as a big dungeon itself - between dungeon segments now feature combat and puzzle solving that would normally be in dungeons - no worries about controlling wind patterns while flying - beams of light shoot up from the clouds to indicate locations - green beam above the forest, red beam above the volcano - set your own blue beacon to guide yourself during flight - treasure hunting system - while on ground, find hidden rune-encrusted boxes - raise your sword to build up power and slash the boxes to teleport them to the clouds - this unlocks treasure chests above the clouds - chests are glowing points on your map - Link can jump off his bird above any island or beacon - between dungeon segments now feature combat and puzzle solving that would normally be in dungeons - it took the Game Informer staffer 3 hours of overworld action before he could enter the dungeon -Other modes of transportation that have been shown include boat riding and minecart riding - A sky whale has been shown as a type of enemy you will encounter while traversing the Sky -minigame also shown that require you to hit targets while flying on the bird
- grab a refreshing fruit to refill your stamina meter, or let it slowly refill on its own - if it empties all the way you'll be immobilized for a few seconds - dash up steep hills - dash into a wall to climb up a short distance - climbing puzzles have you figuring out where to go so you can rest and climb more, or find a spot to eat a fruit and continue on -Can be used to climb over large enemies
About the 2nd dungeon and it's enemies and surrounding locales.
- Eldin Volcano is where the a race of Mogma live - Mogma are muscular creatures that have unique hair styles, and only pop their upper body above the ground to talk - Mogma are accompanied by upbeat, jazzy music that features snapping fingers - The Mogma warn link about a group of shady 'guys in red' as he heads deeper into the volcano - orange slime monsters split into smaller enemies when you hit them - these smaller bits grow in size if you don't destroy them quickly enough - some Pyrups drop Eldin Ore - slimes may drop collectible goo - seal-like enemy called a 'Pyrup' hides beneaths rocks and inside walls - the Pyrup will climb into walls and spout fire that blocks you - run up a hill while bokoblins throw bounders from above - you have to use certain types of swings to take out this enemy, and when you do they'll hit the hill below and roll down to the bottom before they disappear - Bokoblins will also stomp on your hands when you're climbing up ledges and swing at you with their maces - some Bokoblins have horns that allow them to call in reinforcements - some Bokoblins hide in wooden towers that you have to blow up with bombs - Fire Temple is the second dungeon - Lizalfos can block all sword attacks at first - dodge his move to make him taunt and then you can attack - the volcano has a fish enemy that pops out of the lava and shoots fireballs at you - defeat the enemy by tossing a bomb in its mouth - Fire Temple boss battle takes place on a narrow ramp with a pit of lava at the bottom and bombs/hearts at the top - the boss' name is Scaldera, which looks like a giant bolder with legs
- Bomb Bag returns, which allows you to store bomb flowers - depending on how you hold the Wiimote, you can perform an overhead bomb, or roll one - you can put spin on bombs as well by twisting your wrist - if you get set on fire and pull out a bomb, it will explode - use the Digging Mitts to find rupees, hearts and other secrets - Whip can grab onto certain elements of the environment, and also stun enemies - gain a new musical item that uses the MotionPlus to play -collect materials and rupees to upgrade a slingshot to utilize a spread shot -Fludd like device shown that shoots water -Dual clawshot confirmed - Parachute item that appears to function like the Deku Leaf - Bug Net also shown -bugs can be used to create/alter potions - You can also run and drink potions -Amber Relic, Monster Claw, and Jelly Blob are some examples of collectables you can acquire to upgrade your items. - You can upgrade your Wooden Shield to a Banded Shield - Mirror Shield was also shown ,very briefly, to absorb and reflect back attacks.
- this Skyward Sword has the power of dowsing - to use the dowsing ability, you hold the sword out in front of you and the game goes into first person - the sword makes a noise when pointed in the direction you need to go - use this ability to find keys, hearts and even Zelda herself - no compass in this version of the game, as it's replaced by the dowsing ability The Skyward Sword can also be used to draw hearts on special tablets to get extra health
- Ghirahim shows up in the Forest and Fire temples - Ghirahim calls Zelda a 'precious oracle' and a 'female servant of the Goddess' - Ghirahim summons the Fire Temple boss, tells you you'll never find Zelda and then flees
- The Silent Realm lets you take on 'spiritual tests that Link must go through in an alternate world' - return to twisted versions of previous areas - this Silent Realm location involves the overworld area that surrounded the Forest Temple - mixes tear collecting of Twilight Princess and stealth of Phantom Hourglass - shove the Skyward Sword into the ground to access these areas, and enter with no weapons - fill a spiritual vessel with tears, all while Guardians try to block you - these Guardians can knock you out with one hit - you enter the Silent Realm in a circle of safety, but the Guardians activate as soon as you leave that circle - this is when the Guardians raise their arms/swords and the industrial music begins - Guardians deactivate as you pick up tears - you get 90 seconds after grabbing a tear to get the next, or the Guardians wake up - lantern-wielding ghosts float by, and if you are hit with their light the Guardians activate no matter how much time has passed - collect light seeds to make the remaining tears shoot a beam of light into the sky for 30 seconds
- Guardians of the Silent Realm are accompanied by industrial music akin to something in Silent Hill - this new approach to music comes as Aonuma's goal to 'break down some of the typical patterns you see in Zelda games' - other musical cues in the game that long-time fans will appreciate - includes a surprising use of the overworld theme from the original Legend of Zelda - Aonuma reveals details behind the main theme for Skyward Sword, which is Zelda's Lullaby reversed
"Sound director Hajime Wakai actually created that. He did it secretly and didn't let me know. It wasn't just a matter of them being silly or playing around but really looking at what they can do with the music that would draw on the rich musical history of the series but still offer something new.
The main theme is called 'The Goddess' Song.' There is an intentional connection between the Goddess and Zelda, so we wanted those two songs to relate to one another."
"Mr. Kondo did something interesting with the arrangement. He requested that when we record it with the orchestra, there must be a bugle that sounds as if it's coming from off in the distance. When you hear that sound in the prologue, what sounds almost like a military bugle, it adds this great feeling to it." - Wakai
Cytuj
"We've been talking a lot about how we're trying to make this Zelda game feel new and different, but there will come a point in the game where you'll still get that final feeling that this is still a Zelda game."
"A number of people working on Zelda now are people that grew up playing Zelda. From their perspective, they're looking at it as, 'What are some of the things that failed to be helpful in getting through the game?' They're stripping that out and streamlining."
"Some of the fun we had back then was lost in the creation of later games. The problem is that when you do something once in a game like Ocarina of Time, when you make the next game it becomes expected that all of that is there. You end up spending a lot of time creating all these elements of the game just to meet expectations. (My goal with Skyward Sword is to) take the franchise into new places." - Eiji Aonuma
From NoA Twitter:
Cytuj
"Did Mr. Miyamoto just announce a second play-through and boss challenge mode for Skyward Sword? Awesome! #3DSconf2011"
"Mr. Miyamoto says Legend of Zelda: Skyward Sword could have 50-100 hours of gameplay, one of Nintendo's largest projects EVER! #3DSconf2011"
Kilka gifów : (http://i54.tinypic.com/2rcmn1z.jpg)(http://i54.tinypic.com/2e4yzr5.jpg) (http://i51.tinypic.com/15i9hg9.jpg)(http://i53.tinypic.com/2iqfvye.jpg) (http://i56.tinypic.com/fn71ch.jpg) Wiadomość scalona: Września 15, 2011, 10:08:38 am Skyward Sword to also have 100 minutes of cut-scenes (http://www.gonintendo.com/content/uploads/images/2011_09/Screen%20shot%202011-09-14%20at%2017_36_49.png) (http://h5.abload.de/img/theendforrealf87k.gif) http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=161325
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Września 16, 2011, 09:46:51 am
TGS 11: New Mechanics Trailer
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Października 03, 2011, 09:17:35 am
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Października 03, 2011, 10:10:50 am
Osobiscie bardzo czekam na nowa Zelde, poniewaz uwielbiam te uniwersum. Niestety nie wiem, czy starczy mi samozaparcia by pozostawic Wii do czasu premiery gry. Za 3 tygodnie wychodzi Batmana i mam mega cisnienie :) Do tego czasu chociaz nadrobie zaleglosci w postaci Kirbiego, Mario Galaxy 2 oraz Donkey Konga :7
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Października 21, 2011, 19:16:55 pm
nowa Zelda będzie wymiatać 8) szkoda tylko, że nie jest w HD :(
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Listopada 02, 2011, 09:31:40 am
Najbardziej obawiam sie w tej grze sterowania. Mam nadzieje, ze bedzie dobrze komponowac sie jako calosc. Nie bedziemy odnosili wrazenia, ze zostalo wrzucone na sile, bedzie w miare precyzyjne oraz nie bedzie z czasem irytowac. Mimo wszystko wolalbym jednak standardowe sterowanie.
PS. Ponoc recenzenci otrzymali juz gre. Obawiam sie, ze spotka ja podobny los co Elder Scroll: Skyrim V (pojawienie sie na torrentach sporo przed oficjalna premiera).
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 02, 2011, 18:28:55 pm
Na metacritic są na razie 3 oceny: Edge - 100% ONM UK - 98% games(TM) - 90% http://www.metacritic.com/game/wii/the-legend-of-zelda-skyward-sword
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Listopada 04, 2011, 20:49:43 pm
Game Informer wystawił maksymalną ocenę dla nowej Zeldy - 10/10 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/11/04/a-sneak-preview-of-our-legend-of-zelda-skyward-sword-review.aspx
Cytuj
Skyward Sword’s combat and puzzle-solving rise above the majority of Wii releases (and even most recent Zelda games) thanks to the clever and challenging implementation of motion controls. Most Zelda titles have simplistic combat where mashing a single button turns into a frenzy of flourish-filled combos. Skyward Sword demands a much higher level of patience and mastery. The direction you swing the Wii remote directly correlates to the angle the sword slices in-game, and enemies are smart and fast enough to block incoming attacks.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Listopada 07, 2011, 14:14:04 pm
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: czapel w Listopada 09, 2011, 10:37:19 am
A tutaj jeszcze link dotyczący braku obecności Ganona: http://grykonsolowe.blogspot.com/2011/11/eiji-anouma-tumaczy-dlaczego-w-nowej.html (http://grykonsolowe.blogspot.com/2011/11/eiji-anouma-tumaczy-dlaczego-w-nowej.html)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Listopada 10, 2011, 09:59:11 am
The Legend of Zelda: Skyward Sword credits list Monolith Soft
Cytuj
Super Mario 3D Land saw some involvement from Brownie Brown, but we don't know the level of their involvement. Now we've learned that Monolith Soft was involved in The Legend of Zelda: Skyward Sword, but we don't know their involvement either! Nice to see Nintendo really maximizing their efforts.
The Recording of The Legend of Zelda 25th Anniversary Special Orchestra CD
Zapowiedź od Ign'u : Why Skyward Sword Is The Best Zelda Yet Link's latest is a serious contender for best game in the series. http://uk.wii.ign.com/articles/121/1211616p1.html
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Malutki w Listopada 11, 2011, 10:04:00 am
Ign :10/10 The Legend of Zelda: Skyward Sword Review Ocarina of Time has met its match.
Cytuj
Closing Comments
The Legend of Zelda: Skyward Sword will be remembered for revitalizing a franchise that had, for a time, seemingly settled for being merely great instead of revolutionary. Once again, Nintendo is demonstrating its unparalleled ability to craft some of the greatest gameplay this industry has ever seen. Remarkably, this Zelda game manages to reshape its control scheme, design sensibility and pacing all at once while still telling a brilliantly powerful story featuring some very memorable characters. Increasingly Nintendo refuses to compromise cinematic storytelling for gameplay, finding a balance that seems effortless.
It's fitting that Skyward Sword arrives on Zelda's 25th anniversary, because it truly pulls from the franchise's entire history, even addressing the winding narrative directly within its story. It captures a grandness and scope we haven't seen since the 2D era. It advances combat and control in the most significant way since Ocarina of Time. It finds a tonal and visual harmony between Wind Waker and Twilight Princess. And, most importantly, it leaves a mark on the franchise that future installments will no doubt draw inspiration from for years to come.
This is the Wii game we've been waiting for. Through all of the mini-games and odd sports collections, many wondered if and when Nintendo would ever find a way to deliver a deeper experience that still fulfilled on Wii's limitless potential. Skyward Sword makes good on that promise.
http://uk.wii.ign.com/articles/121/1212220p1.html Średnia na metacritic wynosi 96/100 :) Bez kitu na horyzoncie pojawiło się tyle hiciorów ,że człowiek sam nie wie od czego zacząć ( Skyrim ,Battlefield ,Call of Duty , Rayman ,Zelda , Batman .... ) :(
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Listopada 11, 2011, 18:53:26 pm
Pare serwisow wystawilo juz oceny i mamy do czynienia z kolejnym hiciorem. Niestety wraz z pojawieniem sie recenzji gra wyciekla do sieci.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Jacek84 w Listopada 12, 2011, 16:45:23 pm
Maybe you've played enough Zelda games by now that even that won't be enough to cleanse your palate. That would be a fair response, but if it's so, this game wasn't made for you. Like a tale told from one generation to the next, the point is to keep the tradition alive for others - and for them, Skyward Sword will surely be the greatest adventure money can buy.
10/10
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 16, 2011, 11:08:24 am
No to gamespot mnie zaskoczył: http://www.gamespot.com/the-legend-of-zelda-skyward-sword/reviews/the-legend-of-zelda-skyward-sword-review-6345839 Wiadomość scalona: [time]Listopad 16, 2011, 15:17:50 pm[/time] Gra już na mnie czeka w domu :D
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Listopada 16, 2011, 14:33:17 pm
Ciekawy artykul na temat grafiki w nowej Zeldzie, przez ktora pewnie sporo osob oleje jedna z najlepszych przygod na obecnej generacji, gdyz nie jest w oczojebnym HD. http://uk.wii.ign.com/articles/121/1212229p1.html
Co do samej gry to moge powiedziec, juz teraz ze jak dla mnie jest to najlepsza przygoda na tej generacji. Mam na liczniku ok. 30h i nadal nie widac konca gry. Wciaga niczym bagno oraz powoduje, ze zapomina sie o potrzebach fizjologicznych, gdyz ciekawosc co bedzie dalej bierze gore. Jest bardzo rozbudowana (dojscie do jednego dungeonu oraz jego przejscie zajelo mi 6h pomimo tego, ze wiedzialem co nalezy zrobic). Czuc w niej ducha wszystkich Zeld i uwazam, ze jest to najlepsza czesc, ktora stanowi idealne zwienczenie 25-cio letniego istnienia serii.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Listopada 16, 2011, 14:36:40 pm
Machanie kontrolerami jest dobrze zrobione? Nie jest uciążliwe albo coś?
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Listopada 16, 2011, 17:50:37 pm
Po dobrym ustawieniu sensor bar'a oraz skalibrowaniu motion plus'a sterowanie sprawuje sie bardzo dobrze (chociaz nie idealnie). Najwazniejsze, ze jednak nie meczy i umozliwia dluga rozrywke. Troche trzeba sie do niego przyzwyczaic (np. wyciaganie tarczy wykonuje sie za pomoca machniecia gruszka, a nie poprzez wcisniecia przycisku i jak dla mnie trudno bylo sie przestawic), ale wprowadza swiezosc w prowadzeniu rozgrywki i chyba po raz pierwszy udowania, ze sie sprawdza przy tego typu grach(i przede wszystkim dlugich). Jedynie mam zastrzezenia do walki z wieksza liczba przeciwnikow. Wtedy nie ma czasu na ustawianie miecza w odpowiedniej pozycji tylko wali sie na slepo liczac, ze cos wejdzie.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 16, 2011, 18:05:29 pm
Brałeś limitkę, zwykłą, czy iso? Jeszcze 4 godziny w pracy i zacznie się przygoda
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Listopada 16, 2011, 18:07:32 pm
Jako, ze gram juz od weekendu to niestety iso. Nie zaczynaj dzisiaj gry, bo nie wstaniesz jutro do roboty ;7
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopada 16, 2011, 19:45:30 pm
Dlatego między innymi przychodzę wyłącznie na zmiany popołudniowe ;) Wiadomość scalona: [time]Listopad 17, 2011, 03:35:00 am[/time] Ta gra... Czysty miód. Nie spodziewałem się, że aż tak mi się spodoba. Muzyka, jak zawsze, świetna, grafika, choć nie pozwala z technologicznego punktu widzenia, jest bardzo przyjemna, ma charakter. Sterowanie, o które się najbardziej obawiałem, sprawdzą się znakomicie. Czuję się jak 13 lat temu kiedy włączyłem po raz pierwszy Okarynę. Nie mogę się doczekać co dalej
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: siudym w Listopada 23, 2011, 00:34:34 am
Mam jakies 4h gry, jeszcze brak dungeona, ale ogolnie jest ok. Zelda TP miala ciezki poczatek, zamulajacy, ale dalej była perełka. SS jest ciekawy od poczatku, mam nadzieje, ze nie bedzie dalej z nim zle :] Grafika mi sie nie podoba... Tzn styl graficzny, bo sama grafika i wykonanie jest swietne. Takie cos miedzy WW a TP - jakos taki mix mi sie nie widzi.
Wymaganie WM+ to byl dobry pomysl, ruchy mieczem i sposoby jego uzywania super sprawa. Gre mialem dzien wczesniej zanim doszlo Wm+ do starego wiilota, mialem chwile stresu bo za nic w swiecie nie moglem przejsc kalibracji... Ciagle wywalalo interrupted connection, po wyczytaniu w necie okazalo sie, ze ponizej 2 kreski stanu baterii sa takie efekty. Nowe baterie i wszystko smigalo, a mialem chwilowego stresa (czy to WM+ zrypane, czy wpad...)
Walki po jakims czasie zaczynaja byc irytujace, za duzo machania jest. Po pierwszym bosie mialem juz dosyc :) Ukonczone dwa dungeony, tak na chwile obecna wydaja mi sie zbyt łatwe :/ Ale wykonanie maja genialne i jest stary, dobry zeldowaty klimacik. Overworld rozwiazany ciekawie, taki windwaker zamiast morza niebo (nawet traby powietrzne sa), w czasie zwidzania swiata "na ziemi" odnajdujemy kamienne bloki, ktore trzeba "uwolnic", a one odblokowywuja nam potem na niebie sekretne wyspy ze skarbami itd. Jest tez sporo zbieractwa roznych owadow, pozostałosci po potworach, ktore mozna sprzedac, zrobic z nich mixtury czy uzyc do upgrade bronii (fajna sprawa).
EDIT: Wiec tak - mam juz 34godziny gry, watpie czy uda sie nieprzekroczyc 45h w standardowym trybie gry (czytaj ani z pospiechem, ale tez bez lamerstwa, kilka prostych subquestow napotkanych na drodze). Nie mam odkrytego calego swiata, nawet nie mam jeszcze jednego przedmiotu~broni (domyslam sie, ze ŁUK), ktore zazwyczaj odziela kilka/nascie godzin gry miedzy zdobywaniem. Zerkajac na solucje (nie uzywalem, raczej nie trzeba) w necie w zeldaungeon i zerkajac gdzie jestem (od groma gry jeszcze!) to stawiam okolice 50~
Ciekawy etapik - cos dla fanow WindWaker - pływanie po starym jeziorze zasypanym piaskiem, a wszystko dzieki temu, ze na statku mamy "cos" co w realtime cofa w czasie :] http://www.youtube.com/watch?v=rlR4FgEbWdk
Swiat gry wymiata, do pewnego momentu bylem pewny, ze Twiligh Princess byla lepsza, teraz juz nie jestem tego pewny. Jest rownie swietna, a jak ukonczy sie calosc bedzie wiadomo dokladnie :) Fajna sprawa z mozliwoscia obudzenia sie w srodku nocy i odkrywania "miasteczka" w nieco innych okolicznosciach, takze wiele sklepow jest aktywnych tylko noca. Dungeony dosyc proste, pod tym wzgledem Z:TP byla chyba znaczniej pokrecona.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: novy w Kwietnia 26, 2012, 13:39:59 pm
Moja ulubiona gra na Wii. Bardzo lubię gry typu Legacy of Kain SR, czy tez Darksiders. Ta gra to ich taki dziecinny odpowiednik. A dzieckiem kazdy z nas troche jest.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: iko w Kwietnia 26, 2012, 15:28:09 pm
nowy zaczynam cię lubieć. :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Kwietnia 27, 2012, 22:33:33 pm
Moja ulubiona gra na Wii. Bardzo lubię gry typu Legacy of Kain SR, czy tez Darksiders. Ta gra to ich taki dziecinny odpowiednik. A dzieckiem kazdy z nas troche jest.
Raczej tamte gry to doroślejsze odpowiedniki Zeldy ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: ubol w Marca 12, 2013, 22:18:32 pm
Pograłem dziś troszkę w nową Zeldę, na razie taka se. Sterowanie mnie wnerwia, jednak wolę standardowego pada :) Takie pytanie mam do tych co grali. Czy ta gra jest brzydka czy mi się wydaje? Najbardziej mnie wkurza aliasing, a właściwie jego brak. Myślałem, że jak zainwestuję w Component, to obraz będzie ostry jak żyleta, a wygląda praktycznie tak samo jak na tym zwykłym, dodawanym do konsoli... Nie wiem, może kabel mam jakiś nie teges, na wszystkich materiałach gra wygląda lepiej niż u mnie.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 13, 2013, 15:19:55 pm
To tylko Wii. Nie ma co oczekiwać cudów. Pewnie jak pograsz trochę dłużej to przyzwyczaisz się nieco i do grafiki, i do sterowania.
Skyward Sword jest ostatnim musem, który muszę zaliczyć na Wii. Będzie trzeba za kilka miesięcy kupić razem z montion plus. Jakbyś przypadkiem chciał sprzedać po przejściu, to wiesz gdzie się zgłosić ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 25, 2013, 21:05:25 pm
Skyward Sword kupione 8) Trochę się wykosztowałem, bo razem z motion plusem wyszło 190 zeta. Mam nadzieję, że gra będzie tego warta. Jestem jednak dobrej myśli :)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: ubol w Marca 25, 2013, 22:03:51 pm
Skyward Sword kupione 8) Trochę się wykosztowałem, bo razem z motion plusem wyszło 190 zeta. Mam nadzieję, że gra będzie tego warta. Jestem jednak dobrej myśli :)
Gra wymiata, w sumie tak jak kazda Zelda. Przegieli jednak z backtrackingiem (chyba najbardziej odczuwalny ze wszystkich Zeld)..., w miejscu ktorego mile widziane by byly nowe lokacje.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 25, 2013, 23:04:12 pm
Ogólnie Zeldy mają dość duży backtracking. Ale z tego co pamiętam, to jedynie Wind Waker dawał mi się pod tym względem trochę we znaki. No, przekonam się jak zagram. Na pewno też skomentuję w stosownym czasie to i owo ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lutego 10, 2017, 16:57:52 pm
Co za fantastyczna giera, z każdej rozwiązanej zagadki, otwartej skrzynki czy ubitego stworka cieszę się jak dziecko. Nie wiem kiedy ostatnio tak miałem. Prawie 20h za mną, zbliżam się do pustynnej świątyni. Warto było za psie pieniądze kupić Wii, warto było zabulić tyle co za nowy tytuł na ps4 za starutką Zeldę.
Gdzie ten komentarz, POK? ;)
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 12, 2017, 21:25:48 pm
Skyward Sword to świetna gra, ale z wszystkich Zeld 3D i tak w moim prywatnym rankingu wypada najsłabiej. Kiedyś nawet zrobiłem moje prywatne podsumowanie, gdzie oceniałem każdą część w różnych kategoriach (podobnie zrobiłem z Super Mario 3D). Wyniki były takie:
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lutego 13, 2017, 02:17:32 am
Zawsze lubię zestawienie Twoich rankingów z moimi. Obaj jesteśmy naczelnymi nintendofagami/dronami/dartami tego forum, a gusta mamy zupełnie różne, co widać choćby po grach jakie ogrywaliśmy na Wii U.
Mój top Zeld 3D:
1. Majora's Mask 2. Wind Waker/Ocarina Of Time (nierozerwalnie, zawsze obie części na drugim miejscu) 3. Skyward Sword 4. Twilight Princess
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 13, 2017, 10:00:15 am
O tym, że Skyward Sword znalazł się na dole mojego rankingu zadecydowały przede wszystkim dwie rzeczy: - grafika SD (szczególnie na pustyni gra wyglądała słabo, zielone tereny jeszcze były spoko) - czułem, że formuła Zeld już się trochę przejadła i potrzebuje większych zmiany (wygląda na to, że BotW je wprowadzi)
A co do rankingów, to ciekawi mnie Mnichu, jak wyglądają Twoje zestawienia dla N64 i GCNa. Chyba możemy pozwolić sobie na mały OT ;)
U mnie to wygląda tak:
N64 (bardzo ciężki wybór): 1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 2. Super Mario 64 3. GoldenEye 007 (tym trzem grom bez dwóch zdań wystawiłbym swego czasu 10/10) 4. Diddy Kong Racing 5. Banjo-Kazooie 6. The Legend of Zelda: Majora's Mask 7. Star Wars: Rogue Squadron 8. Turok: Dinosaur Hunter 9. Star Fox 64 10. Mario Kart 64 / Mace: The Dark Age
Część gier, szczególnie w środku listy, zajmuje praktycznie te same miejsca. No i parę świetnych gier mnie ominęło, np. Perfect Dark.
GCN 1. Resident Evil 2. Resident Evil 4 3. The Legend of Zelda: The Wind Waker 4. Super Smash Bros. Melee 5. Metroid Prime \ Eternal Darkness 6. SoulCalibur II 7. Super Mario Sunshine 8. Mario Kart: Double Dash!! \ Resident Evil 0 9. Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II 10. Pikmin
Twilight Princess nie liczę, bo grałem na Wii. Ogólnie w moim rankingu konsol N64 stoi wyżej od GCNa, ale to była w końcu pierwsza konsola, która obudziła we mnie zapał do gier.
Edit: dodałem Eternal Darkness i Resident Evil 0.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Lutego 13, 2017, 10:27:40 am
Cytuj
- grafika SD (szczególnie na pustyni gra wyglądała słabo, zielone tereny jeszcze były spoko)
Z tego co wiem to do Wii jest component i opcja 480p ;) Chyba każda gra obsługuje progresywne skanowanie. No chyba, że gra działa w tragicznym 144i jak Metal 3 na ps2 to już jej nic nie pomoże. Co najwyżej dobry tv sd.
Co do rankingu to spoko. Jednak w niewiele gier z konsol Nintendo (N64, GC) grałem. Jednak myślę o wielkim powrocie do tych konsol bo Zeldy czekają na nadrobienie a mi się limit gier w miarę nie starych do ogrania niemal wyczerpał (teraz W2). Także całkiem możliwy jest solidny powrót do przeszłości. Jak uda mi się ograć to wszystko to zrobię też konkretny ranking.
Co do N64 nr 2. Super Mario 64.
Tu mogę się zgodzić, świetny swego czasu platformer. Dałem mu aż 9-/10 a to jest nota ultra wysoka u mnie. Może nawet by ją przeskoczył, ale dwa chaptery były słabe i niestety nie mogę przez to dać więcej.
Co do GC to dla mnie RE 4 > RE. Pierwszy nota 9/10 może nawet 9+, ale teraz jestem w trakcie zmiany systemu ocen także nie wiem, natomiast remake to solidne 8+.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 13, 2017, 10:37:42 am
Ja grałem w te gry zaraz po premierze, a wtedy odczucia są zupełnie inne ;) SM64 to swego czasu była rewolucja, a RE1 była najładniejszą grą na rynku (wliczając PC). RE4 oceniam prawie na równi z remakiem RE1. Obydwie gry zasługiwały imo na 10/10.
Skyward Sword miał chyba rozdzielczość 800 x 480, ale to nadal SD.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lutego 21, 2017, 16:54:48 pm
Powoli widzę koniec (mam wszystkie przedmioty, zaraz się wybieram do innego wymiaru przed ostatnim ulepszeniem miecza) i jaram się jak dziecko. Oprócz kilku podejść do Ocariny (w którą grałem zawsze na siłę i nie mogłem jakoś "zaskoczyć") to moja pierwsza duża Zelda. Wyraźnie nie będzie ostatnia, korzystając ze wstecznej kompatybilności Wii zamierzam się już na części z GC.
Bardzo podobała mi się Twoja lista, POK, pozwoliłem sobie wyciąć najbardziej interesujące mnie fragmenty:
W każdej Zeldzie znajdziemy nie mało kombinowania, ale to Skyward Sword posiada najlepsze zagadki i ma też ich chyba najwięcej. Jest to w dużej mierze zasługa sterowania z czujnikami ruchu. Tylko tu znajdziemy trójwymiarowe klucze do bossów, które trzeba odpowiednio ustawić, czy mechanicznego owada, którym możemy dowolnie sterować przez pewien czas.
Zagadki to pierwsza rzecz, która mnie w tej grze zachwyciła. Początkowo grałem ciut na siłę, chcąc poznać najlepszy tytuł na kontrolery ruchowe (?), jednak po pierwszej świątyni zauważyłem, jak ciężko mi się oderwać od gry właśnie przez syndrom "jeszcze jednej zagadki". Dotarcie do każdej skrzynki, otworzenie kolejnych drzwi czy odblokowanie następnego skrótu to poziom satysfakcji, którego dawno w grach nie czułem.
Opinie o sterowaniu w Skyward Sword są bardzo mieszane. Jedni uważają je za wspaniałe, inni za niepotrzebne udziwnienie. Ja jestem trochę pośrodku. Nie chciałbym aby każda Zelda miała właśnie ten typ sterowania, bo na dłuższą metę potrafi ono zmęczyć. Ale jednocześnie jest to miła odmiana i ciekawa innowacja, która mocno wpływa na rozgrywkę. Walka w żadnej części nie była tak emocjonująca, a jednocześnie taktyczna, jak właśnie w Skyward Sword.
Do walki podchodziłem sceptycznie, jednak teraz muszę się zgodzić w 100%. Taktyczna i emocjonująca to słowa klucze. Z wielkim zdziwieniem zdałem sobie sprawę, że pod tym względem do Skyward Sword najbliżej jest ... Demon's Souls (i innym grom FS). Sterowanie ruchowe jest bardzo precyzyjne, a odkrywanie taktyk na przeciwników (którzy nie dają sobie w kaszę dmuchać) i bossów jest super. Do tego centralne miasto - hub, regularnie pojawiające się skróty dzięki czemu powrót do starych lochów nie męczy (aż tak :P ) i mamy bardziej kolorową wersję Demonów.
Tyle na razie, pewnie napiszę jeszcze jakieś wrażenia po skończeniu całości. W każdym razie mam ponad 40h na liczniku i jest super.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 21, 2017, 18:38:09 pm
Zeldy mają to do siebie, że są magiczne :D
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Iras w Lutego 21, 2017, 19:27:48 pm
Magiczne to fani Nintendo spożywają wywary.
Tytuł: Odp: Zelda: Skyward Sword
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lutego 21, 2017, 20:35:24 pm