Forum GameOnly.pl

Current Gen => Xbox Series X => Wątek zaczęty przez: POK w Czerwca 12, 2018, 19:11:25 pm

Tytuł: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2018, 19:11:25 pm
https://youtu.be/Fmdb-KmlzD8



Halo Infinite zadebiutuje wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza
Cytuj
Podczas konferencji Microsoft zapowiedział najnowszą odsłonę serii Halo. Produkcja może nie trafić na rynek szybko, ponieważ, jak doszły nas słuchy, prezentacja miała skupiać się wyłącznie na pokazie możliwości najnowszego silnika. Samo Halo Infinite natomiast ma mieć premierę znacznie później niż nam się wydaje. Teraz pojawiły się dodatkowo nieoficjalne informacje o tym, że produkcja ma zadebiutować wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza. Tryb wieloosobowy ma zostać dodany do gry dopiero po jej debiucie. Sprawę miał potwierdzić w wywiadzie Brad Sams:

Byłem trochę sceptycznie nastawiony wobec tych informacji, dopóki nie zobaczyłem, że budują zupełnie nowy silnik dla platformy. Jeśli ma się to na uwadze, wydanie takiej pozycji ma o wiele więcej sensu, ponieważ łatwiej zbudować grę dla pojedynczego gracza niż strzelankę dla wielu graczy. Jak zatem zostanie wydany tryb dla pojedynczego gracza, będą w nim szukać potencjalnych problemów, a następnie dodadzą część multiplayer.

Halo Infinite pojawi się na Xboksie One i komputerach z Windowsem 10. Gra oparta jest na silniku Slipscpace Engine. Na razie nie ujawniono nawet przybliżonej daty premiery.
https://www.gram.pl/news/2018/06/12/e3-2018-halo-infinite-zadebiutuje-wylacznie-z-trybem-dla-pojedynczego-gracza.shtml
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 12, 2018, 19:19:53 pm
Po tytule spodziewałem się MMO, a tu miła niespodzianka. Niestety biorąc pod uwagę powyższe informacje o premierze czuję tutaj pieśń przyszłej generacji.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 12, 2018, 19:26:06 pm
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 12, 2018, 19:59:09 pm
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.
Właśnie trafiłem na tekst Digital Foundry na ten temat: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-halo-infinite-our-first-look-at-a-cross-gen-game
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 14, 2018, 10:44:37 am
Niby fajnie, ale jeśli to miało być next gen to na razie jestem trochę rozczarowany. Przede wszystkim przykuwali uwagę photoscanami (np. konar na którym zatrzymuje się na chwilę kamera) i to w trailerze wyglądało bardzo dobrze. Ale np. te "nosorożce" wypadły już mniej fajnie (zbliżenie na kanciasty pysk, sztywne animacje). Poza tym cudów nie widziałem, ale jak już pisałem kilka razy w kwestii rozwoju grafiki - diabeł tkwi w szczegółach.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Czerwca 14, 2018, 12:10:26 pm
Ciężko powiedzieć co to w ogóle będzie, ale podoba mi się powrót do starej trylogii, od razu micha się cieszy kiedy słyszy się te stare nuty.  :angel:
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 14, 2018, 12:44:56 pm
A to na pewno, jednak ja na razie wstrzymuje się z optymizmem ;). Nie wiem, może trzeba porzucić już Halo i zrobić coś nowego, albo odciąć się od MC.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 21, 2019, 22:49:07 pm
Na Halo Infinite poczekamy, bo deweloperzy nie chcą crunchować
Cytuj

    Silnik Halo jest mocno techniczny, co sprawia, że poza inżynierami mało kto potrafił na nim pracować. Wyszło to przy Halo 4, gdzie zupełnie nowy zespół musiał całość poznać od podstaw. Dlatego obiecaliśmy przed Halo 5, że przebudujemy silnik, by był przyjemniejszy.

Ross przyznała, że Halo 5 zaskoczyło deweloperów. Gra się rozrosła, a na dopracowanie zabrakło czasu.

    Niestety, nie udało nam się poprawić silnika. Gra się rozrosła, brakło nam na to czasu, podobnie jak na oszlifowanie gry. Nadwyrężyłam swój zespół bardzo mocno. Byli źli, powiedzieli mi, że obiecałam im lżejszą pracę, a znowu crunchowali. I mieli rację.

    Dlatego przy Halo Infinite pracujemy na przebudowanym silniku. Nie śpieszymy się. Będą momenty, w których będziemy musieli popracować ciężej, ale musimy to zminimalizować, bo to niesprawiedliwe w stosunku do pracowników.
https://www.ppe.pl/news/130114/na-halo-infinite-poczekamy-bo-deweloperzy-nie-chca-crunchowac.html
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Marca 06, 2019, 20:53:34 pm
Halo: Infinite Still Coming to Xbox One
http://www.vgchartz.com/article/436279/halo-infinite-still-coming-to-xbox-one/
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 20, 2019, 05:26:44 am
Cytuj
Here are details on the game:

    Release date: Holiday 2020
    Platforms: Xbox Series X (formerly known as Project Scarlett), the entire Xbox One family of devices, and Windows PCs
    In Universe Timing: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
    Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release, so sign up for the Halo Insider program!
    Pro Team: We've assembled an internal Pro Team for Halo Infinite

Game Features:

    Splitscreen: Splitscreen is up and running internally
    LAN: Halo Infinite will support LAN
    Back in Black: Black Undersuits will be in the game
    Player Customization: If you liked the level of armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
    SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
    Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.
http://www.vgchartz.com/article/441876/halo-infinite-concept-art-features-master-chief-and-halo-ring/

(http://www.vgchartz.com/articles_media/images/halo-infinite-concept-art-1.jpg)

(http://www.vgchartz.com/articles_media/images/halo-infinite-concept-art-2.jpg)


A swoją drogą można przenieść wątek do działu Xbox Series X.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 13, 2020, 20:55:30 pm
Cytuj
Xbox doing whatever it takes to have Halo Infinite hit at launch.   Heard up to 1200 ppl working on game including sub contracters!!!
https://twitter.com/XcloudTimdog/status/1271520103495086080

Ponawiam:
A swoją drogą można przenieść wątek do działu Xbox Series X.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 25, 2020, 22:36:53 pm
https://youtu.be/HV2LVEPrKGs
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 10, 2020, 05:22:56 am
Halo Infinite Campaign First Look to Happen During Xbox Games Showcase on July 23
https://www.vgchartz.com/article/444423/halo-infinite-campaign-first-look-to-happen-during-xbox-games-showcase-on-july-23/
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 23, 2020, 19:26:36 pm
https://youtu.be/hAiYiRH5fUk

https://youtu.be/HZtc5-syeAk

Obejrzałem jeszcze raz. Graficznie taki średni poziom obecnej generacji. Do exów Sony nawet nie ma co porównywać. Ogólnie zapowiada się Halo w starym stylu i z częściowo otwartym światem.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Lipca 23, 2020, 19:33:30 pm
343 dalej nie umie w halo.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 23, 2020, 20:18:55 pm
(https://i.imgur.com/UKAHZJj.png)

(https://i.imgur.com/Q0Pw81F.png)

 :lol:
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: siudym w Lipca 24, 2020, 10:29:43 am
Owarty swiat bez szalu graficznego, ale i tak uwielbiam serie wiec mi to zwisa bo klimat/gameplay genialny. Ciekawe co bedzie na XSX.

edit: to grafika z XSX?
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 24, 2020, 10:50:35 am
Sporo nowego info:

Halo Infinite Gives Players the Freedom to Explore the Halo Ring
https://www.vgchartz.com/article/444611/halo-infinite-gives-players-the-freedom-to-explore-the-halo-ring/

W skrócie: Gra będzie mieć otwarty świat, w którym przed zbyt szybką eksploracją będzie nas hamować wymóg posiadania odpowiednich umiejętności, np. linki z hakiem (jak w Metroidach). Będzie też można cofać się do wcześniejszych obszarów, aby odblokować sekrety.

Plus:

Cytuj
- 343 views Infinite as a 'platform' that grows over time
- Infinite is the last standalone release for the foreseeable future
- new story content will be for Infinite
- Free raytracing update coming after launch
https://twitter.com/Nibellion/status/1286347490619543555?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286347490619543555%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F

Cytuj
-Tackle mission objectives in any order
-Open Halo ring environment is several hours into the campaign, freedom to explore
-Upgrade system, find equipment out in the world
-Day/night cycle
-You can't pet the wildlife
https://twitter.com/shinobi602/status/1286364301796794368?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286364301796794368%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F

Chyba zagram dopiero, jak ray tracing dodadzą. Dopiero może wtedy grafika stanie się chociaż lekko next genowa. Ogólnie zabawna (i przykra) sprawa, że gra mająca promować next gena będzie siedzieć mocno w starej generacji i dopiero po premierze mają ją usprawnić graficznie.

W każdym razie sama gra zapowiada się imo bardzo dobrze. Takie Halo w starym stylu, tylko z otwartym światem i metroidowym progresem. Zakładam też, że nie zabraknie wielkich starć z pojazdami i silnik pod takie momenty zapewne został przygotowany (tak samo było w Halo 3). Gameplay mnie rozczarował, ale paradoksalnie chęć zagrania w grę wzrosła :)
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 24, 2020, 11:56:48 am
(https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2020/07/infinite-screenie-1.jpg)

(https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2020/07/infinite-screenie-2.jpg)

(https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2020/07/infinite-screenie-3.jpg)

(https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2020/07/infinite-screenie-5.jpg)

(https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2020/07/infinite-screenie-6.jpg)
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 24, 2020, 18:10:01 pm
Cytuj
It appears the gameplay demo that was showcased was from an earlier build of the game, according to former IGN journalist Alanah Pearce in a new video who says she spoke with 343 Industries.

Pearce also said the game would have been released sooner, however, the story was completely reworked following the backlash from fans over the story in Halo 5: Guardians.

A 343 Industries developer did tell PCGamesN the gameplay demo was "captured from a PC that is representative of the experience that players will have on Xbox Series X."
https://www.vgchartz.com/article/444624/halo-infinite-gameplay-demo-is-from-an-early-build/
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Lipca 24, 2020, 19:33:12 pm
 :lol:
https://twitter.com/i/status/1286427309742923776

Nic tego syfu nie usprawiedliwia nawet fakty typu, że to crossgen, czy pseudo otwarty świat. Dramat. 
Nawet nie pokusili się o jakieś innowacje. Linka k..wa  :-?

Halo 2 anniversary
(https://cdn.neow.in/news/images/uploaded/2020/04/1585724689_deltahalo11-2dd7a4b0ed9e4f049a4651cfdfaf4928.jpg)
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: RyoHazuki w Lipca 24, 2020, 21:02:21 pm
Bodajże na gafie widziałem porównanie Halo Reach z komputerów z tym czymś i...no nie wygląda to najlepiej dla nowej odsłony. :) Po raz kolejny się potwierdza, że 343 nie potrafi robić Halo.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 25, 2020, 10:34:32 am
(https://zapodaj.net/images/263ace22f6c76.png)

Dramat.  :-x
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 25, 2020, 23:53:47 pm
https://youtu.be/rFh2i4AlPD4
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Lipca 26, 2020, 07:05:15 am
Graficznie jakby wersję z xbox one odpalili na series x, razi w szczególności popup, jest straszny.

A sam gameplay dla mnie miód, w końcu open world, gunplay jak zwykle na wysokim poziomie, jest fajna dynamika starć co mnie bardzo cieszy. Bronie mają świetne odgłosy strzałów, dodać do tego uciekające krasnale, klimat jak z oryginalnej trylogii i robi się mokro.

Szkoda tej grafiki, zwłaszcza, że tu już powinniśmy ray tracing zobaczyć, a nie kiedyś tam. Za dużo się nie spodziewałem po grafice, bo gra jednak była robiona na xbox one, ale większych możliwości nowej konsoli to aktualnie nie widać nic.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 26, 2020, 10:15:11 am
(https://pbs.twimg.com/media/EduVBpTWoAAYbVb?format=png&name=large)

(https://pbs.twimg.com/media/EduVBpZXgAQ31Bk?format=png&name=large)

(https://pbs.twimg.com/media/EduVBpSWoAIASjN?format=png&name=large)

(https://pbs.twimg.com/media/EduVBpRXkAYRVdl?format=png&name=large)

Tu nawet ładnie wygląda.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 26, 2020, 11:28:31 am
https://youtu.be/KnQd6W9BxLg
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 26, 2020, 15:25:26 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tu nawet ładnie wygląda.

Bo w ostateczności będzie dobrze się prezentowało - szczególnie w domowym zaciszu. To nie jest tak, jak chłopaki w SW to przedstawiają - zresztą już na sąsiednim forum pisano im, że sensu nie ma porównywać korytarzyku (i to w dwa k i trzydziestu klatach, do otwartego świata w 4k przy 60 k/s), ale to wojny konsolowe, wiec powaga i rozwaga rzadko tam zaglądają.

I żeby nie było, że jakoś specjalnie bronię Halo, bo pokazem jestem zawiedziony (w segmencie szaty graficznej), szczególnie, iż to kultowa marka, która powinna, jak lata temu Gears of War na X360, pokazać graficzne BUM.

Niestety dostaliśmy, co dostaliśmy.

Moldar słusznie podkreślił, że całość pod One jest robione, a to niezbyt mocny sprzęt będący lata na rynku. Series X otrzyma tylko lepszą wersję, co nie oznacza z tytułu pięknej gry - tak samo będzie przecież ze Skyrim, który na pewno na X/PSV wyląduje.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 26, 2020, 16:06:28 pm
Według DF największą bolączką gry jest oświetlenie, które dałoby się dość łatwo poprawić kosztem pewnej ilości mocy (czyli optymalizacją lub obniżeniem nieco rozdzielczości). Podobno jest to też pokaz gry sprzed 4 miesięcy, przygotowany jeszcze na potrzeby E3. Coś tam pewnie poprawią przed premierą, ale na wielkie zmiany imo nie ma co liczyć.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 26, 2020, 16:28:27 pm
Troszkę jak z Cyberpunk. Skoro premiera za kilka miesięcy, to cóż oni tam zmienią  :-?
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Wulfen w Lipca 26, 2020, 20:47:32 pm
zresztą już na sąsiednim forum pisano im, że sensu nie ma porównywać korytarzyku (i to w dwa k i trzydziestu klatach, do otwartego świata w 4k przy 60 k/s), ale to wojny konsolowe, wiec powaga i rozwaga rzadko tam zaglądają.
Mogę pokazać mnóstwo gier z otwartym światem  które wyglądają o wiele lepiej niż halo infinite

RDR2
(https://i.pinimg.com/originals/87/69/17/8769173bcf3b44c4dd5649aed7b149c5.png)

FAR CRY 5
(https://www.mavikol.com/wp-content/uploads/2018/04/Far-Cry-5-010.jpg)


Według DF największą bolączką gry jest oświetlenie, które dałoby się dość łatwo poprawić kosztem pewnej ilości mocy (czyli optymalizacją lub obniżeniem nieco rozdzielczości). Podobno jest to też pokaz gry sprzed 4 miesięcy, przygotowany jeszcze na potrzeby E3. Coś tam pewnie poprawią przed premierą, ale na wielkie zmiany imo nie ma co liczyć.
Problemem jest nie tylko oświetlenie.  Pop up  czy wykonanie roślinności jest tragiczne. Tekstury, ilość i jakość obiektów też do poprawki.

Cytuj
Tu nawet ładnie wygląda.
a jak podbili suwak ostrość
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: siudym w Lipca 26, 2020, 21:30:37 pm
Ale na tym screenie nieco lepiej wyglada:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

(https://i.postimg.cc/V6kjD21N/D1129-22-141-1200.jpg)

Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Lipca 26, 2020, 22:46:09 pm
Było info co do coopa? W sensie na ile osób itp?

Premiera tuż tuż to może pokażą coś więcej, ciekawi mnie ten open world i jak to będzie pod tym względem wyglądać.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 26, 2020, 22:48:21 pm
Potwierdzono, że będzie coop dla dwóch osób. Online i split screen.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lipca 27, 2020, 09:58:24 am
DF to ładnie podkopuje ostatnio swoją wiarygodność, a zwłaszcza autor tej "analizy" Alex Battaglia. W materiale z całego pokazu został ładnie przyblokowany przez swojego kolegę z zespołu Johna Linnemana, który stara się być najbardziej neutralny (i robi naprawdę bardzo fajne materiały).

Wracając jednak do Halo - to nie tylko oświetlenie. Jasne, sceny ze światłem ambientowym (np. z nieba w pochmurny dzień, czy w cieniu) wypadają gorzej. Jest tak w prawdziwym życiu, a w grach boli znacznie bardziej i nawet u Naughty Dog częściowo to widać. Z drugiej strony da się lepiej. Po drugie - sami wybrali sobie takie ustawienie światła, a mogli zrobić wszystko, aby to poprawić. Jak już jednak pisałem, nie chodzi tylko o światło, ale także o jakość assetów, postaci, styl artystyczny (te pionowe pasy, co wygląda jak świat Minecrafta...).

Świat Halo jest płaski, wszystko jest obłe, pozlepiane ze sobą. Tak się robiło jeszcze jakiś czas temu, jednak w obecnej generacji zaczęło się to zmieniać. Postacie... każdy widział memy. Nie dość, ze design mają słaby (po prostu małpy, goryle - w Halo od Bungie raczej wyglądało to lepiej), to jeszcze technicznie jest padaczka - jakość tekstur, brak włosów. Dowódca Brutes to jakaś pomyłka, źle wyrzeźbiony, bez detalu, tak bardzo... growy. Śmiem twierdzić, że wystarczyłoby włożyć w jego miejsce szeregowego Locusta z Gears 5 i efekt byłby lepszy, a w najgorszym razie podobny.

Twierdzenie, że RT coś zmieni to także brednia. Raz, nie wiemy co dokładnie będzie z tego korzystało (światło i cienie, GI, odbicia), ale efekt będzie raczej odrobinę lepszy i bardziej wiarygodny (GI może pomogłoby najbardziej na płaskie światło).

343 ma jakieś poważne problemy. Po niezłej prezentacji silnika uraczyli nas średnim trailerem, gdzie już tedy było widać, iż postacie ludzkie nie robią. Jedynie MC wybijał się wyższą liczbą trójkątów i przyjemnym shaderem. Myślałem jednak, że coś poprawią, a przede wszystkim, lokacje będą lepsze. Niestety nie, to ten sam poziom po całości.

Drugim problemem jest MS, który puścił to. Przecież nadzorują projekt i powinni to wyłapać już dawno. Żal.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 27, 2020, 10:32:46 am
No coś u nich wyraźnie nie zagrało. Podobno od jakiegoś czasu są mocno wspierani przez inne zespoły (głównie Coalition i Turn 10), żeby nieco podrasować jakość gry przed premierą, ale już chyba niewiele zdziałają. Może ten nowy silnik okazał się mocno niedopracowany i zasobożerny?
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 31, 2020, 10:01:12 am
Cytuj
- Halo Infinite multiplayer will be free-to-play
- Arena aims for 120fps on Xbox Series X
- Battle Pass system
- Customization options completely new to Halo
https://twitter.com/klobrille/status/1289090626512969730
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lipca 31, 2020, 11:15:46 am
343 się tłumaczy:

https://www.halowaypoint.com/en-us/news/infinite-inquiries

Niestety dalej pokazują, że nie wiedzą o co chodzi, bo estetyka oryginalnej trylogii nie usprawiedliwia wielu problemów. W teorii to i owo mogą jeszcze poprawić, ale będzie to wymagało dużo pracy (i ludzi) i może powodować inne problemy. Ciekawe jak to dalej się ułoży. W dużą poprawę nie wierzę, ale wystarczy nawet delikatne podkręcenie, kilka sztuczek (nawet zmiana kierunku światła) i duża część graczy to łyknie. Oby MS wyciągnął wnioski w stosunku do 343 i własnej kontroli jakości.

Naprawdę po Halo spodziewałem się dużo więcej.

Acha, a ten niby stary build liczy sobie kilka tygodni. Faktycznie, stary. Pewnie teraz to zupełnie inną grę mają na monitorach...
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipca 31, 2020, 11:35:18 am
Spencer i spółka będą ich teraz tyrać i zaangażują w to wszystkie możliwe zasoby, ale też nie liczę na wielką poprawę. To zbyt duża gra. Musieliby przełożyć premierę o pół roku, by wprowadzić realne zmiany, na to jednak nie ma szans.

Też spodziewałem się więcej, tym bardziej że niby nowy silnik zrobili specjalnie pod to Halo.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lipca 31, 2020, 12:10:59 pm
Spencer i spółka będą ich teraz tyrać i zaangażują w to wszystkie możliwe zasoby, ale też nie liczę na wielką poprawę. To zbyt duża gra. Musieliby przełożyć premierę o pół roku, by wprowadzić realne zmiany, na to jednak nie ma szans.


Teoretycznie to jest możliwe, choć przy skali Halo będzie znacznie trudniejsze. Najlepsze co mogą zrobić to kwestie techniczne, popracować nad światłem, cieniami. Może materiały, np. ruszyć trawę na shaderze (tani efekt, bo nie fizycznie poprawny, ale zawsze coś). To trochę pomoże, ale największa poprawa wynikała by z upgrade'u assetów. Może wystarczyło by trochę podrzeźbić i wypalić na nowo normalki. Craig by na tym skorzystał ;). Do tego dorzucić włosy u Brute'ów, ale to zaczyna wchodzić na frame rate (choć na alpha teście się da niskim kosztem - w końcu trochę tej trawy tam mają). Są to rzeczy wykonalne, ale w tak dużym studiu trudniej się je wprowadza. Ja mogę wiele rzeczy robić z miejsca, nawet nie mówiąc specjalnie nikomu (po prostu widzę problem, mam czas to naprawiam). Tam jednak potrzeba pewnie zgodę od przełożonych, a i sporo assetów przychodzi z outsource'u, więc ciężko to rozgrzebywać. 
Tytuł: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Lipca 31, 2020, 13:48:21 pm
Niech tylko popup ogarną na series x i dorzucą jak najszybciej ray tracing i reszta mi styka, chciałbym już pograć.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 05, 2020, 21:18:08 pm
Sperasoft Collaborates with 343 Industries on Halo Infinite Development
https://sperasoft.com/news/2020/08/sperasoft-collaborates-343-industries-halo-infinite-development/
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: siudym w Sierpnia 09, 2020, 19:01:02 pm
Pojawił się gameplay z konsoli Xbox Series S - nieco okrojony, ale to dalej nexgen:
https://www.youtube.com/watch?v=qZpQoeHobFQ
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 11, 2020, 21:58:38 pm
I premiera została przełożona na 2021. Ja się cieszę, ale rozumiem, że wiele osób będzie wkurzona.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpnia 11, 2020, 22:37:24 pm
Marketingowo to jest strzał w stopę.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Sierpnia 11, 2020, 22:40:27 pm
Ja j***e... I wątpię, że chodzi tylko o krytykę ostatniej prezentacji. Choć pewnie mając dodatkowy czas (rok?) mogą sporo poprawić, to problemów musi być więcej. Trochę późno dają o tym znać. MS jest niezbyt przygotowany na start nowej generacji. Smutne, bo liczyłem, że skoro odpuścili obecną, to przynajmniej zbroją się na następną.

Ech, oby coś z tego Infinite wyszło, choć wątpię - Halo bez Bungie leci w dół.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 12, 2020, 06:54:58 am
Szczerze mówiąc wątpię, by dali im więcej niż pół roku, w dodatku pewnie beta multi wcześniej wyjdzie albo nawet cały tryb, skoro i tak ma być osobno i F2P.

Zakładam, że MS nawet sobie nie zdawał, w jakiej dupie jest 343 i dopiero reakcje graczy ich uświadomiły, że mimo tylu lat produkcji i wielkiego budżetu z grą jest coś nie tak.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Sierpnia 12, 2020, 09:48:30 am
Szczerze mówiąc wątpię, by dali im więcej niż pół roku, w dodatku pewnie beta multi wcześniej wyjdzie albo nawet cały tryb, skoro i tak ma być osobno i F2P.

Niby tak, można zakładać, iż MS będzie chciał to jak najszybciej pchnąć, ale... Skoro przekładają premierę i nie podają nowej daty, choćby przybliżonej, tylko sam rok, pracy jest raczej dużo. MS preferuje także wydawać duże gry pod koniec roku, tuż przed sezonem świątecznym, co wzmaga sprzedaż. Teoretycznie jest tu sporo innych czynników - to Halo, do tego next gen (teoretycznie bez znaczących ex'ów), ich strategia co do zawartości GP. Mogą mieć teraz inne podejście, ale coś mi mówi, że nie. Do tego Sony coś tam pewnie wypuści w tym okresie, i choć nie będzie to nic pokroju Halo, porównania będą.

Zakładam, że MS nawet sobie nie zdawał, w jakiej dupie jest 343 i dopiero reakcje graczy ich uświadomiły, że mimo tylu lat produkcji i wielkiego budżetu z grą jest coś nie tak.

Oby nie, w takim wypadku MS także jest w wielkiej dupie, skoro nie patrzy na to co robią wewnętrzne studia. Może właśnie problem tkwi także w podejściu MS, nie tylko to gier, ale i sprzętu. W zasadzie wciąż nie widzieliśmy gier, które chodzą na faktycznej konsoli (dev-kicie), a to na kilka miesięcy przed startem systemu jest niepokojące.

W sumie jestem ciekaw, czy kilka moich teorii się sprawdzi. Oby nie, bo to raczej czarne scenariusze. Może jedynie odejście Spencera byłoby na plus (choć mogłoby też wyjść na minus). Zobaczymy, ale po końcówce tej generacji (posucha, która wydawało się zwiastowała zbrojenie się do nowej) i początku budowania hype'u wokół nowej konsoli, MS wyraźnie nie radzi sobie. Ich strategia jest odmienna od Sony i choć nie jest to złe (na pewno jest masa graczy, szczególnie nowego pokolenia, które tego oczekują) może nieść duże problemy, zwłaszcza przy silnej konkurencji. To dwa różne podejścia, z czego jedno jest sprawdzone i działa od lat (choć ma spore obciążenia), drugie zaś to trochę niewiadoma, obietnica (choć podobne modele już w grach funkcjonują, jednak jak to się ma do całej platformy opartej na takim contencie?).
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 12, 2020, 14:03:07 pm
Nie wykluczam takiej możliwości, że Infinite wyjdzie dopiero pod koniec 2021. Bardzo możliwe, że nawet część modeli kompletnie przerobią.

Zakładam, że będą chcieli multi wcześniej wypuścić, bo skoto jest F2P, to nawet nie musi mieć wiele zawartości na start, jeśli będą regularne aktualizacje robić. A kampanię wydadzą, jak będzie spełniać oczekiwania.

Obecnie czytam "Krew, pot i piksele" i jedną z rzeczy, która się rzuca w oczy, jest fakt, że często wydawcy mają małą wiedzę o obecnym stanie gry. Czasem twórcy celowo starają się przedstawić projekt w jak najlepszych barwach, a czasem po prostu wydawca mało się interesuje tym, co robi studio i potem jak przychodzi co do czego, to jest problem. Spencer zdaje się preferować dawanie studiom wolnej ręki, więc podejrzewam, że nie zdawał sobie sprawy ze skali problemu i dopiero po opiniach graczy wszystko wyszło na jaw.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 27, 2020, 15:05:56 pm
Halo Infinite potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Nad grą pracuje kolejne studio i Joseph Staten
https://www.ppe.pl/news/149177/halo-infinite-potrzebuje-dodatkowych-rak-do-pracy-nad-gra-pracuje-kolejne-studio.html

Mam wątpliwości, czy zmiana szefa projektu na tak zaawansowanym etapie prac to dobry wybór. Oby nie próbował wszystkiego przewrócić do góry nogami, chociaż niewątpliwie facet ma doświadczenie i umiejętności, więc może jednak wpłynie to pozytywnie na grę.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Sierpnia 27, 2020, 15:29:50 pm
Generalnie to powinno być coś pozytywnego (pamiętam go z czasów Halo 2), choć nie świadczy to dobrze o obecnym stanie projektu. Może Staten ma tylko dopilnować, aby wszystko dobrze się "spinało" na ostatniej prostej (choć to robota dla producenta lub creative directora). Tak czy inaczej tym bardziej uważam, że to jednak tytuł na końcówkę przyszłego roku.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 27, 2020, 15:38:44 pm
Poczytałem trochę i wychodzi na to, że ma pełnić rolę doradcy i kontrolera jakości w sprawie kampanii. I jego stanowisko jest tymczasowe, aż wyjdą na prostą. Zatem pewnie celują w drugą połowę 2021. Wygląda też na to, że multi jest osobno rozwijane i chyba nie ma takich problemów, więc pewnie MS wcześniej udostępni betę, by trochę udobruchać graczy.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Sierpnia 27, 2020, 17:53:39 pm
Poczytałem trochę i wychodzi na to, że ma pełnić rolę doradcy i kontrolera jakości w sprawie kampanii.

Czyli pasowałoby to do tego co pisałem. Oj muszą tam mieć straszny burdel skoro MS/343 zdecydowali się na taki ruch. A czy będzie tylko konsultantem... mam wątpliwości. Nie wykluczałbym też (pomimo zapewnień 343) dalszych przesunięć (jeśli jest bardzo źle, co wypunktuje im "konsultant").
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpnia 27, 2020, 18:15:09 pm
No pewnie do niego będzie należeć ostatnie słowo. Jego zdaniem jest dopilnowanie, by gra trzymała wysoki poziom. I raczej będą mocno naciskać na 2021, ale jeśli jest naprawdę źle, to kto wie, czy się wyrobią.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 04, 2020, 17:42:58 pm
https://twitter.com/i/status/1323987464613060608
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 20, 2020, 23:05:40 pm
Cytuj
343 Industries: "We see that you are hungry for more information. We know. We hear you. We understand. ... We need to show rather than tell; when it’s ready.

As hectic and crazy as 2020 has been, I think we'll be ending the year on a pretty strong note."
https://twitter.com/klobrille/status/1329633125824081920

Ciekawe czy to tylko takie gadanie, czy faktycznie udało im się wyraźnie usprawnić grę.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Listopada 21, 2020, 00:10:37 am
Po fali hejtu można skupić się na małym wycinku (tym samym) i pokazać go w lepszym świetle, a resztę gry dopracowywać jeszcze długo, więc kto wie. Z drugiej strony szacunek dla nich, ze pokazali prawdziwą a nie podrasowaną produkcję, nie każda firma ma tyle jaj, niektórzy mocno podkolorowują :P
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Listopada 23, 2020, 09:48:21 am
Koniec końców pewnie będzie tak, że Halo Infinite zostanie okrzyknięte przykładem na to, jak gra może się zmienić na lesze. MS i 343 wyjdą na bohaterów, a ich decyzja będzie uznawana za słuszną.

A sprawa wyglądać pewnie będzie tak, że trochę usprawnią, ale większość pracy to będzie dokończenie gry. Gdyby chodziło tylko o kwestie wizualne, to raczej nie przełożyliby premiery. Gra musiała być w niezbyt dobrym stanie i daleka od ukończenia. Dodatkowy rok to dużo (zakładam, że MS jednak celuje w okres wrzesień-listopad 2021, czyli przed okresem w roku, gdzie będzie potrzebował gier do sprzedaży konsoli - bo przez najbliższe miesiące będzie się sprzedawać pomimo braków w line-up'ie), spokojnie mogą poprawić wiele, chyba, że ilość pracy potrzebna do dokończenia gry, nie pozostawi im wiele na usprawnianie (wątpię). Aby odbiór strony wizualnej się poprawił nie trzeba wiele. Wystarczy popracować nad strona artystyczną i rozwiązaniami "globalnymi" - lepiej ustawić światło, przełamać nieco "minecraftowy" design, dodać futerko dla Craiga i jego kumpli, może podbić nieco AO, dopracować skalowanie rozdzielczości. To są usprawnienia dość proste, a na bank wielu graczy odczuje różnicę. Przy roku czasu mogą zrobić jednak znacznie więcej i na to liczę.

Na plus dla nich jest też fakt, iż nie pokazali za wiele, więc wystarczy zaprezentować bardziej widowiskowe sekcje. Dobrego pierwszego wrażenia już nie zrobią (nie tak jak z Halo 2 i 3), ale urosnąć w oczach graczy mogą.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: siudym w Listopada 23, 2020, 10:34:15 am
Uwielbiam serie i mam nadzieje nie zrypia niczego.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 09, 2020, 05:24:42 am
Sporo do poczytania:

Halo Infinite Launches Fall 2021
https://www.vgchartz.com/article/446611/halo-infinite-launches-fall-2021/

To sobie poczekamy...

(https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi-multiplayer-map-1-4k-03a0b43b63454dc6affd23b8119a86b0.png)

(https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi-multiplayer-map-2-4k-9acaa62eec3a434faedfbd0af67dd93a.png)

(https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi-scorpion-punch-armor-coating-4k-39934e8051124b5ca6de7881098fe028.png)

(https://content.halocdn.com/media/Default/community/blogs/hi-campaign-concept-art-4k-4caee7b0e02b4cc5957cb8b715d247d1.png)
Tytuł: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Grudnia 09, 2020, 08:26:06 am
Spoko te screeny, wygląda bardzo ładnie, gorzej info z premierą.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Grudnia 09, 2020, 10:09:05 am
Zgodnie z oczekiwaniami :). Wciąż ciekawi mnie ile z tego było potrzebne na dokończenie gry, która miała wyjść na start systemu. Zakładam, że kilka miesięcy (2-4) spokojnie. O ile w czwartek nie pokażą czegoś na 2021 to chyba już wiem kiedy odpalę XSX'a  :/.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 09, 2020, 15:40:31 pm
Premiera bardzo późno będzie. Widać, że jednak mocniej przebudowują grę. Cieszą za to zmonay w designie. Gra teraz bardziej stylem przypomina Mass Effect. Wygląda na to że wzięli sobie uwagi graczy do serca i zamierzają mocniej przebudować grafikę. Dla mnie na plus.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Grudnia 10, 2020, 12:00:53 pm
Myślałem, że pokażą ten sam poziom co w ostatnim trailerze, ale jednak od niego uciekają :)

Strasznie długo, Xbox faktycznie ma jakiś problem z exami i aż jestem ciekaw, co pokażą dziś w nocy, zwłaszcza po informacji o "nie napalaniu się".
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lutego 26, 2021, 11:38:47 am
Update i nowe screeny:

https://www.halowaypoint.com/en-us/news/inside-infinite-february-2021

Niestety w jednym nie wyciągnęli wniosków - wciąż pokazują materiały z PC. Mimo wszystko jest ok, widać jednak działanie VRS. W grze pewnie będzie ok, nie będzie się na to zwracać uwagi, na screenach jednak są uproszczenia. W sumie to wyglądają jak filtr z photoshopa ;).
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 26, 2021, 17:44:13 pm
Wygląda już bardzo przyzwoicie. Zobaczymy jak w ruchu wypadnie.

https://twitter.com/i/status/1365224578612670466
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lutego 27, 2021, 12:20:29 pm
Dokładnie. 60 k/s zrobi swoje, ale liczę ostatecznie otrzymamy bardzo dobrze prezentującą się grę.
Tytuł: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Czerwca 15, 2021, 12:55:41 pm
Multi zapowiada się naprawdę dobrze, bałem się tego f2p ale przynajmniej na ten moment również bez beznadziejnych rozwiązań.

Nie będzie skrzyneczek, twórcy idą w battle passy. A więc co sezon do odblokowania skórki itp. Co najważniejsze, zazwyczaj w innych grach jak wbija sezon i kupisz battle passa to masz ograniczony czas na odblokowanie ( kończy się sezon i po wszystkim, to co nie daliśmy rady, przepada), więc musisz naprawdę sporo grać aby wszystko odblokować. W Halo będzie inaczej, kupujesz battle passa kiedy chcesz i dostajesz nieograniczony czas na odblokowanie kolejnych nagród, mam nadzieję, że inni pójdą też podobną ścieżką.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 15, 2021, 14:28:38 pm
Ten mult się super zapowiada (jak ktoś lubi) i dobrze, że na F2P się zdecydowali. Dzięki temu baza graczy będzie ogromna.

Z kampanii wiele nie pokazano, ale jest to pierwszy trailer z nowego Halo, który spodobał mi się klimatem i zaciekawił fabułą.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Sierpnia 01, 2021, 14:42:11 pm
Trochę pograne w Multi i jestem mocno zadowolony. Zmiany względem piątki odczuwalne, gra wydaje się szybsza, do tego zabrali dasha oraz zawiśnięcie w powietrzu podczas celowania. O ile to drugie spoko, tak wolałem dasha od obecnych wślizgów, wydawał mi się znacznie fajniejszy, teraz będą comba wślizg+skok znany z innych gier.

Wcześniej widziałem harpun na materiałach, ale teraz okazało się, że będzie do podnoszenia z mapy i limitowany, więc spoko, bo jakby wszyscy ot tak to mieli to nie byłbym zadowolony.

A reszta to klasyczne skillowe Multi, co już raczej na konsolach nie istnieje i gra się bardzo dobrze. Grafika jest czytelna, nie trzeba szukać graczy, ale jest kwas pod jednym względem, choć po 20 rundach już trochę przywykłem. Seria halo stała w starciach red vs blue, więc kolory pancerzy się zmieniały, teraz każdy ma swoje kolory i dodana jest taka poświata wokół postaci. Trochę kwestia przyzwyczajenia, ale jednak trzeba się czasem zastanowić czy to wróg czy przyjaciel, zwłaszcza kiedy nasi mają niebieską poświatę, a wróg niebieski pancerz...

Generalnie jestem więcej niż zadowolony, zapowiada się konkret tryb Multi, ale zobaczymy jeszcze ile dostarczą na premierę. Sam gameplay jest naprawdę miodny i jak to będzie tak się ruszać w singlu to nie mogę się doczekać.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: gidek w Sierpnia 10, 2021, 19:19:36 pm
Właśnie ogrywam ponownie wszystkie Halo od 1 do 5 przed Infinite i muszę przyznać, że patrząc jedynie z widoku kampanii to gra ma swoje wzloty i upadki :D
 
Przyznam, że względem najlepszej przygody i takiej ktora mnie mocno wciągnęła emocjonalnie to było Halo 3: ODST oraz Halo 4. W obie gry grałem po Halo 3 i 2 więc wpływ ma po prostu lepsza narracja fabularna oraz sam klimat psychologiczny Cortany i Johna ;)

W ODST za to bardzo spodobał mi się sposób prowadzenia fabuły - misje rozgrywane po całej walce gdzie chodzi się nocą i omija przeciwników jako scout oraz sam motyw przewodni i poznawanie drużyny :)

W Reacha zacząłem grać jako pierwsze i przyznam, że dluzylo mi się trochę - ma swoje momenty warte zapamiętania ale widać, że gra już była robiona do wspólnej gry a nie samotnych podchodow :P

Trojeczka kiedyś była moim ulubieńcem serii, bo nawet zdarzało się pograć z ludźmi z forum (czasy Faxa :D) i w sumie dalej się nie zestarzala, mechanika z dwójki została ładnie ulepszona a grafika przez swoją pctowa oprawę nie razi w oczy, kontury są ładnie poscinane :P ale też ma swoje wzloty :D Dwojeczka miała chyba najlepiej zrobioną kampanie pod względem urozmaicen, statek, miasto i inne tereny sprawiały, że to jakby była inna gra. Lepsza dynamika też zrobiła swoje.

Na koniec jedynka czyli jak dla mnie najgorsza część :D hah, kontrowersyjne ale pierdolca dostawalem przez ten backtracking i problemy z mapą. Jak gdzieś miałem się dostać i latalem na statku przez podobne pomieszczenia i znów wracałem do nich to aż przerywalem grę i później wracalem na quick resume :D niestety pomimo upływu lat te sterylne tereny które kiedyś dawały frajdę teraz się w kij zestarzaly i śmierdzą monotonią.

Więc ogólnie moje podsumowanie serii Halo z ostatnich miesięcy wygląda tak: Halo 4 > Halo 3: ODST > Halo 2 > Halo 3 > Halo 1. Jest to ocena jedynie kampanii i tego co dana gra wynosiła do serii. Ostatnio zacząłem 5 i już mi zaczyna coś nie grać... Po cholere tyle tych CPU biega wspolnie z Chefem, powinna być możliwość usunięcia botów... komunikacja radiowa starczyłaba ze statkiem, dodatkowo gra świeci mi na aktualnych ustawieniach tv jak psu jajca gdzie 4 wyglądała zajebiscie (dużo tych kolorkow coś w samej grze ale co by nie mówić grafika ładna i wyrazista). Jeszcze  musiałem ściągnąć łatkę językową aby pozbyć się dubbingu (Menu ustawione na ang - nie zdzierzylem :P).

Także obecnie czekam na Infinite i mam nadzieję, że  w kwestii fabuły nie zawiodą. Dla mnie może wyglądać jak lepsza  4 i będę mega zadowolony ^^ multi pewnie też się sprawdzi :P

Edit: O audio nic nie pisałem, bo w każdej części jest epickie :D
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Września 27, 2021, 15:33:50 pm
Po Multi jestem bardzo ciekawy jak wygląda singiel w halo, bo po dwóch testach idzie zauważyć, że ten rok czasu nie był stracony, grafika jest w halo bardzo ładna, znacznie ładniejsza niż ten pokaz sprzed roku. Do tego gra się naprawdę kozacko.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 27, 2021, 16:30:43 pm
Potwierdzam. Rozgrywka jest przyjemna, a oprawa przyzwoita. Do tego za darmoszkę! Najrozsądniejsza cena w dzisiejszych czasach.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Października 25, 2021, 15:56:55 pm
https://www.youtube.com/watch?v=XCbMVbeKlCg
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Października 25, 2021, 19:08:19 pm
Takie coś to ja rozumie, mega update.
Next gen.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 26, 2021, 11:26:23 am
Ja mam mieszane odczucia, przede wszystkim oświetlenie nie daje rady, a dokładniej cienie - niska jakość, niska precyzja, nawet w cut-scenach brakuje cieni (np. na Master Chiefie). Do tego sporo prostej geometrii, większość "roboty" zrzucona na normalki. Z drugiej strony Halo to otwarte lokacje, a Infinite najwyraźniej jeszcze bardziej zwiększy skalę. Choć i to mogłoby prezentować się lepiej, w końcu jest SSD, można streamować w locie sekcje lokacji o wyższej jakości... gdyby nie konsole poprzedniej generacji. Poza tym na porównaniach widzę przede wszystkim w tym jak wygląda MC. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że shaderek jego zbroi został okrojony, możliwe też, iż geometria także, choć to może być kwestia gorszego światła, lub po prostu inny kierunek artystyczny. Niemniej poprzednio zbroja wyglądała lepiej, ale też może mniej przypominała metal. Natomiast stało się to co zwykle - wystarczy trochę przybrudzić, poobdzierać i od razu jest poczucie skoku jakościowego ;). Nie to, że gra takowego nie zaliczyła, mówię o tym konkretnym modelu. Postać ludzka wygląda chyba lepiej, choć jest inaczej oświetlona. Podkręcili chyba trochę scattering na skórze, uwydatnili backscatter na włosach i jest lepiej.

Szef "małpek" nie został pokazany tak jak poprzednio, tylko hologram, ale chyba dalej straszy tymi jednolitymi zębami.

Poza grafiką to szykują się zmiany, ciekawe, czy to ostanie Halo z kampanią dla jednego gracza. Wydaje się, że chcą to pchnąć w stronę Destiny i jej podobnych.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 26, 2021, 15:17:36 pm
Gra wyraźnie wyładniała, ale nadal nie będzie to żaden killer graficzny. Czasem oświetlenie wygląda bardzo dobrze, a czasem jakby cienie wyłączyli. Najważniejsze jednak, żeby gra dała radę i prezentowała wyższy poziom niż piątka.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Października 26, 2021, 15:26:04 pm
Szczegółowość otoczenia przede wszystkim najbardziej robi.
Wątpie aby to na XSX poszło w natywnym 4k60fps, poleci pewnie jakaś dynamiczna rozdziałka. Poprzedni pokaz absolutnie pod każdym względem jest gorszy.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Października 26, 2021, 18:56:48 pm
Progres jest duży, roku nie zmarnowali. Już w Multi było widać tekstury w bardzo dobrej jakości i to samo jest teraz, tylko w otwartym świecie coś to nie współgra do końca.

Generalnie gra jest aktualnie bardzo ładna jak dla mnie, do tego 60fps.

Sama rozgrywka zapowiada się bardzo dobrze, gunplay z halo chyba mi się nigdy nie znudzi. Boję się tylko tych pobocznych, że będzie wiało nudą niczym w far cry.

Nie mogę się doczekać, ale mam ciągle lekkie obawy.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 26, 2021, 19:58:47 pm
Mnie bardzo ta linka z hakiem się podoba. Sporo uatrakcyjnia rozgrywkę. A w singlu chyba też inne zdolności z czasem będziemy odblokowywać, co da nam dostęp do nowych miejsc.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 20, 2021, 13:10:33 pm
Pograłem trochę w multi i wrażenia jak najbardziej na plus. Graficznie jest dobrze. Obraz jest bardzo ostry, tekstury niezłe i wszystko chodzi w stałych 60 fpsach. Jeśli chodzi o rozgrywkę, to przypomina mi trochę serię Unreal Tournament. Tryby są fajne, za to map dosyć mało. W rozgrywce rankingowej trafiłem na 4 mapy (ranking jest zawsze 4x4 graczy, więc większych map nie uwzględnia). Pewnie od czasu do czasu sobie zagram partyjkę. Tymczasem czekam na kampanię, tym bardziej, że pierwsze wrażenia różnych redakcji i serwisów są pozytywne.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Listopada 27, 2021, 03:20:53 am
Trochę się gra, cóż powiedzieć, Multi jest mega dobre. Nie mogę się doczekać singla po tym co się odwala w grze wieloosobowej. Śmiesznie, że ma się styczność z dwoma grami, gdzie jedna to może co najwyżej kpina z gracza ( battlefield), a druga, która jest po prostu dopracowana prawie w każdym elemencie.

W halo wszystko działa jak powinno, każdy skill świetnie współgra z innymi systemami. Linka, która robi sporo zamieszania w innych grach, tutaj także jest po prostu spójnym elementem. TTK dalej taki, aby móc zdążyć i zareagować na atak, każda broń ma ten swój feeling i trzeba się jej nauczyć.

Grafika jak na Multi również bardzo ładna, ostra, czytelna, co prawda krzaczki wieją starą generacją, ale cała reszta jak dla mnie wygląda bardzo dobrze.

Na minus ilość map i trybow. Na premierę singla ma być coś więcej, ale zobaczymy czy coś będzie i ile.

Rok nie został zmarnowany, wychodzi imo świetne halo w Multi, oby singiel też dowiózł, wstępnie po opiniach wydaje się, że tak właśnie będzie.p
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: gidek w Listopada 27, 2021, 08:09:29 am
Trzeba przyznać, że gra się zacnie. Tak jak już wyżej zostało napisane multi czerpie dużo z Quake 3 Arena czy też Unreal Tournament. Można ponarzekać na małą ilość mapek ale przyszłość zapowiada się na prawdę dobrze, bo jak tylko wejdzie tryb Forge i możliwość robienia własnych mapek to myślę, że scena się mocno rozwinie i pojawi się taka różnorodność, że ciężko będzie się oderwać (co już teraz jest widoczne ponieważ mechaniki czy gameplay jest mega miodny) ^^
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 27, 2021, 09:36:27 am
Dla mnie multi to mega pozytywne zaskoczenie. Chciałem sprawdzić grę bardziej dla grafiki, a tymczasem też się wkręciłem i myślę nawet, że do gry będę regularnie wracać. Tak jak Moldar napisał, na razie map jest trochę mało. Szczególnie to czuć, gdy gra się dłużej w jednym trybie (tzn. albo małe albo duże bitwy). Przydałby się jeszcze tryb 6x6 albo 8x8 (obecnie są tylko 4x4 i 12x12). Na premierę powinni jednak coś dorzucić i potem z każdym sezonem. Pewnie jakieś mapy z poprzednich części też wrócą z biegiem czasu.

Po tym co zobaczyłem w muli, myślę, że można być spokojnym o kampanię. W porównaniu do Halo 5 czuć ogromny skok naprzód.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Listopada 27, 2021, 10:48:47 am
Może im się uda przebić kampanie H1 i H2.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopada 27, 2021, 13:21:56 pm
Dla mnie najlepsza była w Reach. W Halo 2 i 3 mnie te floody wkurzały. Tu chyba mają wrócić, ale może to lepiej ogarną. Za to zdecydowanie bardziej lubiłem Master Chiefa z pierwszych części. I ogólnie fabuła była dużo lepsza. Jeśli w Infinite zrobią jeszcze fabułę na poziomie starych części, no to w ogóle będzie wypas.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Listopada 27, 2021, 13:36:23 pm
Ja kupiłem nawet season passa za 42zł.  Miodnie jak za starych, dobrych czasów. Na chwilę obecną nie siadły mi niektóre bronie, dwie mapki w btb i powolny progres. Choć raz w życiu 343 dowiozło.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Listopada 27, 2021, 15:38:48 pm
Dla mnie najlepsza była w Reach. W Halo 2 i 3 mnie te floody wkurzały. Tu chyba mają wrócić, ale może to lepiej ogarną. Za to zdecydowanie bardziej lubiłem Master Chiefa z pierwszych części. I ogólnie fabuła była dużo lepsza. Jeśli w Infinite zrobią jeszcze fabułę na poziomie starych części, no to w ogóle będzie wypas.
Jedynka i dwójka miała ten klimat, później jakoś od trójki ulatywał.
Pamiętam w jedynce bodajże etap 3 jak muzyka zaczęła grać wow, ależ to było mocne. Na dodatek tego jeszcze, miałem wersje włoską jedynki, to wyobraź sobie jaki potęgowało to klimat jak te krasnale biegały i darły ryja sokoro itp :lol:
Trójka dobra, ale bez rewelacja, Reach fajnie drużyna się zmiejszała, H4 oki nic więcej, H5 jakaś taka krótka mi się wydawała. Ogólnie lubię serie i mam nadzieje, że dostarczą solidną kampanie.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 06, 2021, 15:57:33 pm
Średnia 87%
https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/halo-infinite

Wszystko wskazuje na to, ża zasłużona. Niedługo się samemu oceni :D
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Grudnia 17, 2021, 15:59:25 pm
Halo ukończone, można wrócić do multi.

 

Generalnie grało mi się bardzo dobrze, nie jest to moje ulubione Halo, ale dużo rzeczy po prostu zadziałało prawidłowo, inne mniej. To co działa to oczywiscie świetne strzelanie, potyczki były bardzo ciekawe i na dobrą sprawę, żadne nie nudziło, no może pod koniec tylko trochę, ale grałem 5 godzin wczoraj. Odzywki przeciwników to świetna rzecz, często można się uśmiać, zwłaszcza z krasnali. Zawsze były trochę bekowe, ale teraz dostały więcej swojej tożsamości i wychodziły naprawdę zabawne rzeczy. Open world sprawdził się całkiem fajnie, ale też nie został do końca do tego dostosowany, zwłaszcza dla pojazdów, skorpionem nie da się jeździć, bo kazde drzewko czy krzak cię blokuje. Do tego gra w podobnym stylu co gry od ubi czy sony, po prostu wywalone znaczniki na mapie, które możemy odwiedzić, nic nowego raczej tutaj nie dostaliśmy. Gra długa nie jest, więc nie będziemy robić tego przez 30-40 godzin, a raczej do 20, więc się aż tak człowiek nie znudzi. Dużym plusem jest to, że można z łatwością wszędzie wejść za pomocą linki z hakiem i swoją drogą, to chyba najlepsza linka w grach, problemów z nią praktycznie brak, działa perfekcyjnie i wiele zmienia podczas eksploracji świata, czy podczas walk. Na duży plus również zmiana kierunku i czuć po prostu starą trylogię, jak się słyszy stare motywy muzyczne, to od razu się człowiek uśmiecha.

 

To co mi nie podeszło, to trochę fabuła, nie jestem fanem Brutów i w Infinite niewiele się to zmienia, drą mordę prawie przez całą grę, do tego zabrakło epickości z poprzednich części, no nawet brak Skarabeusza, ehh. Umiejętności pod RB też nie wyszły za dobrze, z chęcią bym użył uniku, ale te kombinacje na dpad mnie skutecznie zniechęciły, wiec uzywałem przez 99% gry tylko linki z hakiem. Do minusów dodam jeszcze różnorodność mapy, a w sensie jej brak, jakiś śnieg w górach by dali chociaż, cały czas to samo. Graficznie jest ładnie i w sumie tyle, żadna nowa jakość. Gra ma ostre tekstury, ale no nie tylko tym się żyje, potrzeba czegoś więcej, na szczęście popup nie raził tak jak w pokazie na E3 półtora roku temu.

 

Ogólnie grało mi się bardzo dobrze, strzelanie jest po prostu wzorowe i finalnie to jest w tej grze najważniejsze. Teraz niech 343 wydaje dodatki jak coop i można wrócić na legendarnym, choć pewnie będzie z tym ciężko i nie wiem czy będzie czas się tego podjąć. Finalnie bardzo dobra gra, 343 dowiozło, choć pewnie mogli zrobić więcej w pewnych kwestiach, teraz pozostaje kozackie multi.

 
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 17, 2021, 16:28:54 pm
Mnie kampania bardzo się podoba (jeszcze nie przeszedłem), ale dobrze, że jest na około 20 godzin, bo potem na pewno stałaby się monotonna. Odnosząc się do tego, o czym pisałeś, faktycznie linka jest chyba największą zaletą gry. Wolność wchodzenia gdziekolwiek przypomina mi Zeldę BotW. Fizyka też została mocno podciągnięta w stosunku do poprzednich części. Na plus dodałbym jeszcze, że to taka Ubi Game trochę, ale fajnie, że po prostu warto wszystkie te znaczniki zaliczać, bo dają wymierne korzyści (bonusy do umiejętności, skórki do multi czy punkty, które dają nam dostęp do coraz lepszego sprzętu w zajętych posterunkach).

Za to z minusów wymieniłbym:
- brak zniszczalnego otoczenia (co właśnie sprawia, że czołgiem daleko nie ujedziemy)
- przydałaby się większa różnorodność otoczenia (pewnie w DLC zobaczymy piasek i śnieg)
- niektóre tekstury nie zawsze trzymają poziom, bywa też niekiedy pusto i biednie, chociaż ogólnie grafa jest dobra)
- fabuła mogłaby być bardziej epicka (te małpy też mi nie pasują na głównych złych).

Jest na pewno trochę rzeczy do przemyślenia i poprawienia, ale to i tak dla mnie najlepsze Halo na razie.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 18, 2021, 11:59:55 am
Do tej pory grałem w kampanię na głośnikach, ale wczoraj przestawiłem się na słuchawki i jest ogromna różnica. Przede wszystkim znacznie lepiej słychać muzykę, która jest po prostu świetna.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Grudnia 18, 2021, 19:22:33 pm
Właśnie skończyłem kampanię i o ile strzelanko dawało masę radochy, to fabuła i dialogi to jakiś dramat. Po napisach wyrósł mi guz w potylicy, taki to był rak. Kogo oni zatrudniają w tych studiach do pisania scenariuszy? Widać, że na zdalnym oprócz grafików i ludzi od mechanik reszta wyciągała gile z nosa oraz walczyła o prawa śmiesznej mniejszości na twiterze. Dramat *urwa!
Do tego recykling lokacji większy niż w bibliotece z combat evolved. 6/10.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudnia 18, 2021, 20:48:57 pm
Fabuła bez szału. Za to lubię te różne teksty krasnali i dzienniki też są spoko. Mam nadzieję, że następna część da jakiegoś lepszego antagonistę. Te małpy jakieś taki nijakie są. Już lepiej gdyby krasnale zawładnęły galaktyką :)
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lutego 14, 2022, 10:45:34 am
Przysiadłem w końcu do nowego Halo. Ciężko było mi wejść w grę przez pierwsze dwie godziny. Dopiero open world pokazał mi jak świetnie się w to gra. Rdzeń rozgrywki to sam miód, wszelkie starcia dają dużo satysfakcji. Walka jest szybka i dzięki temu właśnie taka przyjemna. Samo poruszanie się Master Chiefa sprawia, że otwarte przestrzenie można przemierzać nawet pieszo i nie stanowi to problemu. To jest dla mnie największa zaleta tej gry i uzmysławia mi, że tego mi brakowało ostatnio.

Infinite to gra, która pokazuje, że open world pasuje do Halo, choć teoretyczne to nie powinno dziwić - od pierwszej części seria ma duże otwarte przestrzenie. Teraz jednak są one jeszcze większe i jest w nich więcej do roboty. O ile wciąż uważam, że do Gearsów taka rozgrywka średnio pasuje, tak tutaj jest bardzo dobrze. Fajnie jest podjechać Warhogiem po grupę marines, a następnie na rajd po bazach Banished. Z drugiej strony, jak zwykle, odbija się to na scenariuszu, na akcji (takiej skryptowanej, z pompą). Czysta przyjemność ze strzelania, przemieszczania, robienia tych prostych zadań, rekompensuje to, przynajmniej na razie. Nie wiem jednak, czy starczy na całą grę, zwłaszcza jak patrzę na całą mapę - robienie tego wszystkiego w dalszych jej częściach może zacząć nużyć.

Wizualnie jest... przeciętnie. Sporo doczytywania, postacie (zwłaszcza ludzie) są słabo wykonani i animowani (wygląda to jakby wyciągnąć ich czasów Halo 3, choć to oczywiście nie jest prawda, tylko odczucia). Duże braki w oświetleniu i cieniach. Przydałby się ray tracing, przynajmniej dla wizjera MC, bo wszelkie zbliżenia w cut-scenach tracą na braku życia w hełmie. To co jest fajne to zasięg widzenia, skala świata.

Chciałbym bardzo skończyć grę przed Horzionem i Elden Ring, ale pewnie się nie uda, właśnie przez open world ;). Tak czy inaczej wydaje się, że to dobra gra, świetny trzon rozgrywki. Gdyby 343 i MS chcieli, to mogą z tego zrobić swoje Destiny (co byłoby niezłą ironią zważywszy na Bungie i historię serii).
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Lutego 14, 2022, 11:11:17 am
Mnie się chciało wymaksować kampanię, ale brakuje innych scenerii. Przydałyby się chociaż jakieś pustynne klimaty, skoro obiekty i tekstury już mieli w mapkach do multi. Z czasem jednak odblokowują się nowe pojazdy i pojawiają nowi wrogowie, więc trochę zabawy jest. Bardziej niż open world dłużyły mi się pod koniec zamknięte lokacje związane z fabułą - niepotrzebnie to rozwlekli.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lutego 14, 2022, 11:28:48 am
Przysiadłem w końcu do nowego Halo. Ciężko było mi wejść w grę przez pierwsze dwie godziny. Dopiero open world pokazał mi jak świetnie się w to gra.
Ja mniej wiecej po takim czasie i dotarciu do open worlda sobie te gre odpuscilem. Totalnie zero chemii i nuda. No ale mi od zawsze nie po drodze z tą serią ;)
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lutego 14, 2022, 11:49:05 am
Ja mniej wiecej po takim czasie i dotarciu do open worlda sobie te gre odpuscilem. Totalnie zero chemii i nuda. No ale mi od zawsze nie po drodze z tą serią ;)

Halo to seria specyficzna, raczej pod Amerykanów. Ja już kilka razy łapałem się na hype (zwłaszcza Halo 2 i 3) a po ograniu byłem trochę rozczarowany - tym, że mi się nie podobało aż tak jak wielbicielom serii. Dla mnie wciąż Halo < Killzone (nawet pomimo braków tego drugiego, klimat, świat bardziej mi pasuje)

Infinite to przede wszystkim gameplay, a zawężając jeszcze bardziej - strzelanie, przemieszczanie, tempo. Przeciętne starcia trwają 10-20 sekund. Koniec walki, myk do pojazdu i do następnego. To się całkiem sprawdza, ale zakładam, że do czasu. Do tego ja używam głownie broni UNCS, nie lubię laserków.

Bardziej niż open world dłużyły mi się pod koniec zamknięte lokacje związane z fabułą - niepotrzebnie to rozwlekli.

Po mapie wnioskuję, że wiem gdzie ten koniec będzie ;). I także pomyślałem, że jeśli będzie to powrót do rozgrywki z początku gry, to może być słabo.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marca 07, 2022, 09:08:47 am
https://exputer.com/news/industry/halo-infinite-lead-designer-leaves/

Cytuj
343 industries’ Lead Multiplayer Designer Andrew Witts joined the company in 2019. Since then, he has led the team with courage, different strategies, a great love for Halo, and, above all, as a respectful superior. Andrew Witts also watched over the reveal of Bethesda/E3 Halo Infinite not only as a creator but as a Halo megafan. During his time as the Lead Multiplayer Designer, Tom French directed the Halo Infinite multiplayer. But heartbreakingly, Andrew Witts has decided to depart from 343 Industries, saying that he’s excited for what’s to come next.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 02, 2022, 08:21:54 am
(https://i.imgur.com/V6XUhzl.jpg)

“In order to improve and accelerate ongoing live service development... we have reallocated studio resources and are no longer working on local campaign split-screen co-op,” - Halo Infinite developer 343 Industries  :>

Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: POK w Września 09, 2022, 19:17:28 pm
Słabo. Ale niech w pierwszej kolejności Forge dodadzą.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Stycznia 20, 2023, 11:35:40 am
Ploteczki na temat stanu 343 i Halo (przeklejam z Gafa):
Cytuj
    - 343 seems to have lost around 1/3 of its workforce (internal + contractors)
    - 2023 plans seem unchanged by this major reshape: focus was and still is on MP for this year (Forge MM, new Seasons/BP, New maps and probably Tatanka)
    - Before Bonnie Ross quitting, Joseph Staten with a small team was preparing to ship multiple contained Campaign DLC to expand its narrative over the months or even years. This plan was stopped when Pierre Hintze and the new key roles came in after Ross as they've seen too much complexity in creating new contents for Campaign + was not enough profitable for them to sustain, so they decided to completely halt them in favor on focusing on MP only for the time being (this may have led to Staten deciding to leave too)
    - Halo Infinite largely missed its financial and overall goals and led to Microsoft decision to halt 343 "active development" transforming (or regress?) them into "franchise coordinators"
    - This means that other than supporting Halo Infinite MP (which is already largely externalized to Certain Affinity, Spearsoft and others), their role will be limited to make sure different external studios will create further Halo projects (direct sequels to Infinite story or spin-offs of different genre) respecting all the established lore and fundamentals for the IP
    - Slipspace Engine is still in place along with its internal engineers, but it will be opened up to learn and use also to all external studios working with the IP (if they want)
    - In this sense, 343 together with Microsoft Game Publishing started contacting (and contracting) with external studios to create "future Halo experiences" together since 2020, also with the aim to reduce/optimize costs/budget

Jeśli to prawda, to słabo. 343 miało być następcą Bungie (podobnie jak Coalition następcą Epic Games), mieli być odpowiedzialni za IP, to było ich główne zadanie. Teraz wychodzi na to, że będą jedynie doglądać pracy innych. Coś nie pykło w pomyśle na studio, Coalition wydaje się radzić sobie lepiej (choć i tutaj nie jest tak, że kontynuacje są świetne i czas pokaże jak to dalej się ułoży). Szkoda.

Z drugiej strony, inne studia mogą wnieść wiele świeżości. Tylko kto się za to weźmie, duże studia 3rd party raczej nie. Teoretycznie MS mógłby to przekazać swoim zespołom (w końcu Bethesda ma przynajmniej dwa studia do tego, a i trzecie by się znalazło ;) ), ale według plotki kierunek jest chyba poza struktury firmy.
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Stycznia 20, 2023, 12:03:51 pm
Najśmieszniej to to wszystko wygląda w kontekscie walki o Acti xD
Tytuł: Odp: Halo Infinite
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Stycznia 20, 2023, 13:35:31 pm
W tej kwestii to jest wiele rzeczy typu "trochę śmieszne, trochę straszne" ;).