Autor Wątek: Halo Infinite  (Przeczytany 24068 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Halo Infinite
« dnia: Czerwca 12, 2018, 19:11:25 pm »




Halo Infinite zadebiutuje wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza
Cytuj
Podczas konferencji Microsoft zapowiedział najnowszą odsłonę serii Halo. Produkcja może nie trafić na rynek szybko, ponieważ, jak doszły nas słuchy, prezentacja miała skupiać się wyłącznie na pokazie możliwości najnowszego silnika. Samo Halo Infinite natomiast ma mieć premierę znacznie później niż nam się wydaje. Teraz pojawiły się dodatkowo nieoficjalne informacje o tym, że produkcja ma zadebiutować wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza. Tryb wieloosobowy ma zostać dodany do gry dopiero po jej debiucie. Sprawę miał potwierdzić w wywiadzie Brad Sams:

Byłem trochę sceptycznie nastawiony wobec tych informacji, dopóki nie zobaczyłem, że budują zupełnie nowy silnik dla platformy. Jeśli ma się to na uwadze, wydanie takiej pozycji ma o wiele więcej sensu, ponieważ łatwiej zbudować grę dla pojedynczego gracza niż strzelankę dla wielu graczy. Jak zatem zostanie wydany tryb dla pojedynczego gracza, będą w nim szukać potencjalnych problemów, a następnie dodadzą część multiplayer.

Halo Infinite pojawi się na Xboksie One i komputerach z Windowsem 10. Gra oparta jest na silniku Slipscpace Engine. Na razie nie ujawniono nawet przybliżonej daty premiery.
https://www.gram.pl/news/2018/06/12/e3-2018-halo-infinite-zadebiutuje-wylacznie-z-trybem-dla-pojedynczego-gracza.shtml

lupinator

  • Gość
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 12, 2018, 19:19:53 pm »
Po tytule spodziewałem się MMO, a tu miła niespodzianka. Niestety biorąc pod uwagę powyższe informacje o premierze czuję tutaj pieśń przyszłej generacji.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 12, 2018, 19:26:06 pm »
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.

lupinator

  • Gość
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 12, 2018, 19:59:09 pm »
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.
Właśnie trafiłem na tekst Digital Foundry na ten temat: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-halo-infinite-our-first-look-at-a-cross-gen-game

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 14, 2018, 10:44:37 am »
Niby fajnie, ale jeśli to miało być next gen to na razie jestem trochę rozczarowany. Przede wszystkim przykuwali uwagę photoscanami (np. konar na którym zatrzymuje się na chwilę kamera) i to w trailerze wyglądało bardzo dobrze. Ale np. te "nosorożce" wypadły już mniej fajnie (zbliżenie na kanciasty pysk, sztywne animacje). Poza tym cudów nie widziałem, ale jak już pisałem kilka razy w kwestii rozwoju grafiki - diabeł tkwi w szczegółach.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 14, 2018, 12:10:26 pm »
Ciężko powiedzieć co to w ogóle będzie, ale podoba mi się powrót do starej trylogii, od razu micha się cieszy kiedy słyszy się te stare nuty.  :angel:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 14, 2018, 12:44:56 pm »
A to na pewno, jednak ja na razie wstrzymuje się z optymizmem ;). Nie wiem, może trzeba porzucić już Halo i zrobić coś nowego, albo odciąć się od MC.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 21, 2019, 22:49:07 pm »
Na Halo Infinite poczekamy, bo deweloperzy nie chcą crunchować
Cytuj

    Silnik Halo jest mocno techniczny, co sprawia, że poza inżynierami mało kto potrafił na nim pracować. Wyszło to przy Halo 4, gdzie zupełnie nowy zespół musiał całość poznać od podstaw. Dlatego obiecaliśmy przed Halo 5, że przebudujemy silnik, by był przyjemniejszy.

Ross przyznała, że Halo 5 zaskoczyło deweloperów. Gra się rozrosła, a na dopracowanie zabrakło czasu.

    Niestety, nie udało nam się poprawić silnika. Gra się rozrosła, brakło nam na to czasu, podobnie jak na oszlifowanie gry. Nadwyrężyłam swój zespół bardzo mocno. Byli źli, powiedzieli mi, że obiecałam im lżejszą pracę, a znowu crunchowali. I mieli rację.

    Dlatego przy Halo Infinite pracujemy na przebudowanym silniku. Nie śpieszymy się. Będą momenty, w których będziemy musieli popracować ciężej, ale musimy to zminimalizować, bo to niesprawiedliwe w stosunku do pracowników.
https://www.ppe.pl/news/130114/na-halo-infinite-poczekamy-bo-deweloperzy-nie-chca-crunchowac.html

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 06, 2019, 20:53:34 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 20, 2019, 05:26:44 am »
Cytuj
Here are details on the game:

    Release date: Holiday 2020
    Platforms: Xbox Series X (formerly known as Project Scarlett), the entire Xbox One family of devices, and Windows PCs
    In Universe Timing: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
    Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release, so sign up for the Halo Insider program!
    Pro Team: We've assembled an internal Pro Team for Halo Infinite

Game Features:

    Splitscreen: Splitscreen is up and running internally
    LAN: Halo Infinite will support LAN
    Back in Black: Black Undersuits will be in the game
    Player Customization: If you liked the level of armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
    SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
    Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.
http://www.vgchartz.com/article/441876/halo-infinite-concept-art-features-master-chief-and-halo-ring/






A swoją drogą można przenieść wątek do działu Xbox Series X.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 13, 2020, 20:55:30 pm »
Cytuj
Xbox doing whatever it takes to have Halo Infinite hit at launch.   Heard up to 1200 ppl working on game including sub contracters!!!
https://twitter.com/XcloudTimdog/status/1271520103495086080

Ponawiam:
A swoją drogą można przenieść wątek do działu Xbox Series X.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 25, 2020, 22:36:53 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 10, 2020, 05:22:56 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 23, 2020, 19:26:36 pm »




Obejrzałem jeszcze raz. Graficznie taki średni poziom obecnej generacji. Do exów Sony nawet nie ma co porównywać. Ogólnie zapowiada się Halo w starym stylu i z częściowo otwartym światem.
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2020, 19:33:58 pm wysłana przez POK »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 23, 2020, 19:33:30 pm »
343 dalej nie umie w halo.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 23, 2020, 20:18:55 pm »




 :lol:

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 24, 2020, 10:29:43 am »
Owarty swiat bez szalu graficznego, ale i tak uwielbiam serie wiec mi to zwisa bo klimat/gameplay genialny. Ciekawe co bedzie na XSX.

edit: to grafika z XSX?
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2020, 10:47:45 am wysłana przez siudym »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 24, 2020, 10:50:35 am »
Sporo nowego info:

Halo Infinite Gives Players the Freedom to Explore the Halo Ring
https://www.vgchartz.com/article/444611/halo-infinite-gives-players-the-freedom-to-explore-the-halo-ring/

W skrócie: Gra będzie mieć otwarty świat, w którym przed zbyt szybką eksploracją będzie nas hamować wymóg posiadania odpowiednich umiejętności, np. linki z hakiem (jak w Metroidach). Będzie też można cofać się do wcześniejszych obszarów, aby odblokować sekrety.

Plus:

Cytuj
- 343 views Infinite as a 'platform' that grows over time
- Infinite is the last standalone release for the foreseeable future
- new story content will be for Infinite
- Free raytracing update coming after launch
https://twitter.com/Nibellion/status/1286347490619543555?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286347490619543555%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F

Cytuj
-Tackle mission objectives in any order
-Open Halo ring environment is several hours into the campaign, freedom to explore
-Upgrade system, find equipment out in the world
-Day/night cycle
-You can't pet the wildlife
https://twitter.com/shinobi602/status/1286364301796794368?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1286364301796794368%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fgamrconnect.vgchartz.com%2F

Chyba zagram dopiero, jak ray tracing dodadzą. Dopiero może wtedy grafika stanie się chociaż lekko next genowa. Ogólnie zabawna (i przykra) sprawa, że gra mająca promować next gena będzie siedzieć mocno w starej generacji i dopiero po premierze mają ją usprawnić graficznie.

W każdym razie sama gra zapowiada się imo bardzo dobrze. Takie Halo w starym stylu, tylko z otwartym światem i metroidowym progresem. Zakładam też, że nie zabraknie wielkich starć z pojazdami i silnik pod takie momenty zapewne został przygotowany (tak samo było w Halo 3). Gameplay mnie rozczarował, ale paradoksalnie chęć zagrania w grę wzrosła :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 24, 2020, 11:56:48 am »









POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 24, 2020, 18:10:01 pm »
Cytuj
It appears the gameplay demo that was showcased was from an earlier build of the game, according to former IGN journalist Alanah Pearce in a new video who says she spoke with 343 Industries.

Pearce also said the game would have been released sooner, however, the story was completely reworked following the backlash from fans over the story in Halo 5: Guardians.

A 343 Industries developer did tell PCGamesN the gameplay demo was "captured from a PC that is representative of the experience that players will have on Xbox Series X."
https://www.vgchartz.com/article/444624/halo-infinite-gameplay-demo-is-from-an-early-build/

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 24, 2020, 19:33:12 pm »
 :lol:
https://twitter.com/i/status/1286427309742923776

Nic tego syfu nie usprawiedliwia nawet fakty typu, że to crossgen, czy pseudo otwarty świat. Dramat. 
Nawet nie pokusili się o jakieś innowacje. Linka k..wa  :-?

Halo 2 anniversary

« Ostatnia zmiana: Lipca 25, 2020, 11:27:12 am wysłana przez piter86 »

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 24, 2020, 21:02:21 pm »
Bodajże na gafie widziałem porównanie Halo Reach z komputerów z tym czymś i...no nie wygląda to najlepiej dla nowej odsłony. :) Po raz kolejny się potwierdza, że 343 nie potrafi robić Halo.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 25, 2020, 10:34:32 am »


Dramat.  :-x

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 25, 2020, 23:53:47 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 26, 2020, 07:05:15 am »
Graficznie jakby wersję z xbox one odpalili na series x, razi w szczególności popup, jest straszny.

A sam gameplay dla mnie miód, w końcu open world, gunplay jak zwykle na wysokim poziomie, jest fajna dynamika starć co mnie bardzo cieszy. Bronie mają świetne odgłosy strzałów, dodać do tego uciekające krasnale, klimat jak z oryginalnej trylogii i robi się mokro.

Szkoda tej grafiki, zwłaszcza, że tu już powinniśmy ray tracing zobaczyć, a nie kiedyś tam. Za dużo się nie spodziewałem po grafice, bo gra jednak była robiona na xbox one, ale większych możliwości nowej konsoli to aktualnie nie widać nic.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 26, 2020, 10:15:11 am »








Tu nawet ładnie wygląda.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 26, 2020, 11:28:31 am »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 26, 2020, 15:25:26 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tu nawet ładnie wygląda.

Bo w ostateczności będzie dobrze się prezentowało - szczególnie w domowym zaciszu. To nie jest tak, jak chłopaki w SW to przedstawiają - zresztą już na sąsiednim forum pisano im, że sensu nie ma porównywać korytarzyku (i to w dwa k i trzydziestu klatach, do otwartego świata w 4k przy 60 k/s), ale to wojny konsolowe, wiec powaga i rozwaga rzadko tam zaglądają.

I żeby nie było, że jakoś specjalnie bronię Halo, bo pokazem jestem zawiedziony (w segmencie szaty graficznej), szczególnie, iż to kultowa marka, która powinna, jak lata temu Gears of War na X360, pokazać graficzne BUM.

Niestety dostaliśmy, co dostaliśmy.

Moldar słusznie podkreślił, że całość pod One jest robione, a to niezbyt mocny sprzęt będący lata na rynku. Series X otrzyma tylko lepszą wersję, co nie oznacza z tytułu pięknej gry - tak samo będzie przecież ze Skyrim, który na pewno na X/PSV wyląduje.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 26, 2020, 16:06:28 pm »
Według DF największą bolączką gry jest oświetlenie, które dałoby się dość łatwo poprawić kosztem pewnej ilości mocy (czyli optymalizacją lub obniżeniem nieco rozdzielczości). Podobno jest to też pokaz gry sprzed 4 miesięcy, przygotowany jeszcze na potrzeby E3. Coś tam pewnie poprawią przed premierą, ale na wielkie zmiany imo nie ma co liczyć.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 26, 2020, 16:28:27 pm »
Troszkę jak z Cyberpunk. Skoro premiera za kilka miesięcy, to cóż oni tam zmienią  :-?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 26, 2020, 20:47:32 pm »
zresztą już na sąsiednim forum pisano im, że sensu nie ma porównywać korytarzyku (i to w dwa k i trzydziestu klatach, do otwartego świata w 4k przy 60 k/s), ale to wojny konsolowe, wiec powaga i rozwaga rzadko tam zaglądają.
Mogę pokazać mnóstwo gier z otwartym światem  które wyglądają o wiele lepiej niż halo infinite

RDR2


FAR CRY 5



Według DF największą bolączką gry jest oświetlenie, które dałoby się dość łatwo poprawić kosztem pewnej ilości mocy (czyli optymalizacją lub obniżeniem nieco rozdzielczości). Podobno jest to też pokaz gry sprzed 4 miesięcy, przygotowany jeszcze na potrzeby E3. Coś tam pewnie poprawią przed premierą, ale na wielkie zmiany imo nie ma co liczyć.
Problemem jest nie tylko oświetlenie.  Pop up  czy wykonanie roślinności jest tragiczne. Tekstury, ilość i jakość obiektów też do poprawki.

Cytuj
Tu nawet ładnie wygląda.
a jak podbili suwak ostrość
« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2020, 20:53:04 pm wysłana przez Wulfen »

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 26, 2020, 21:30:37 pm »
Ale na tym screenie nieco lepiej wyglada:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



« Ostatnia zmiana: Lipca 27, 2020, 10:07:44 am wysłana przez siudym »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 26, 2020, 22:46:09 pm »
Było info co do coopa? W sensie na ile osób itp?

Premiera tuż tuż to może pokażą coś więcej, ciekawi mnie ten open world i jak to będzie pod tym względem wyglądać.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 26, 2020, 22:48:21 pm »
Potwierdzono, że będzie coop dla dwóch osób. Online i split screen.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 27, 2020, 09:58:24 am »
DF to ładnie podkopuje ostatnio swoją wiarygodność, a zwłaszcza autor tej "analizy" Alex Battaglia. W materiale z całego pokazu został ładnie przyblokowany przez swojego kolegę z zespołu Johna Linnemana, który stara się być najbardziej neutralny (i robi naprawdę bardzo fajne materiały).

Wracając jednak do Halo - to nie tylko oświetlenie. Jasne, sceny ze światłem ambientowym (np. z nieba w pochmurny dzień, czy w cieniu) wypadają gorzej. Jest tak w prawdziwym życiu, a w grach boli znacznie bardziej i nawet u Naughty Dog częściowo to widać. Z drugiej strony da się lepiej. Po drugie - sami wybrali sobie takie ustawienie światła, a mogli zrobić wszystko, aby to poprawić. Jak już jednak pisałem, nie chodzi tylko o światło, ale także o jakość assetów, postaci, styl artystyczny (te pionowe pasy, co wygląda jak świat Minecrafta...).

Świat Halo jest płaski, wszystko jest obłe, pozlepiane ze sobą. Tak się robiło jeszcze jakiś czas temu, jednak w obecnej generacji zaczęło się to zmieniać. Postacie... każdy widział memy. Nie dość, ze design mają słaby (po prostu małpy, goryle - w Halo od Bungie raczej wyglądało to lepiej), to jeszcze technicznie jest padaczka - jakość tekstur, brak włosów. Dowódca Brutes to jakaś pomyłka, źle wyrzeźbiony, bez detalu, tak bardzo... growy. Śmiem twierdzić, że wystarczyłoby włożyć w jego miejsce szeregowego Locusta z Gears 5 i efekt byłby lepszy, a w najgorszym razie podobny.

Twierdzenie, że RT coś zmieni to także brednia. Raz, nie wiemy co dokładnie będzie z tego korzystało (światło i cienie, GI, odbicia), ale efekt będzie raczej odrobinę lepszy i bardziej wiarygodny (GI może pomogłoby najbardziej na płaskie światło).

343 ma jakieś poważne problemy. Po niezłej prezentacji silnika uraczyli nas średnim trailerem, gdzie już tedy było widać, iż postacie ludzkie nie robią. Jedynie MC wybijał się wyższą liczbą trójkątów i przyjemnym shaderem. Myślałem jednak, że coś poprawią, a przede wszystkim, lokacje będą lepsze. Niestety nie, to ten sam poziom po całości.

Drugim problemem jest MS, który puścił to. Przecież nadzorują projekt i powinni to wyłapać już dawno. Żal.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 27, 2020, 10:32:46 am »
No coś u nich wyraźnie nie zagrało. Podobno od jakiegoś czasu są mocno wspierani przez inne zespoły (głównie Coalition i Turn 10), żeby nieco podrasować jakość gry przed premierą, ale już chyba niewiele zdziałają. Może ten nowy silnik okazał się mocno niedopracowany i zasobożerny?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 31, 2020, 10:01:12 am »
Cytuj
- Halo Infinite multiplayer will be free-to-play
- Arena aims for 120fps on Xbox Series X
- Battle Pass system
- Customization options completely new to Halo
https://twitter.com/klobrille/status/1289090626512969730

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 31, 2020, 11:15:46 am »
343 się tłumaczy:

https://www.halowaypoint.com/en-us/news/infinite-inquiries

Niestety dalej pokazują, że nie wiedzą o co chodzi, bo estetyka oryginalnej trylogii nie usprawiedliwia wielu problemów. W teorii to i owo mogą jeszcze poprawić, ale będzie to wymagało dużo pracy (i ludzi) i może powodować inne problemy. Ciekawe jak to dalej się ułoży. W dużą poprawę nie wierzę, ale wystarczy nawet delikatne podkręcenie, kilka sztuczek (nawet zmiana kierunku światła) i duża część graczy to łyknie. Oby MS wyciągnął wnioski w stosunku do 343 i własnej kontroli jakości.

Naprawdę po Halo spodziewałem się dużo więcej.

Acha, a ten niby stary build liczy sobie kilka tygodni. Faktycznie, stary. Pewnie teraz to zupełnie inną grę mają na monitorach...
« Ostatnia zmiana: Lipca 31, 2020, 11:18:00 am wysłana przez Zielarz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 31, 2020, 11:35:18 am »
Spencer i spółka będą ich teraz tyrać i zaangażują w to wszystkie możliwe zasoby, ale też nie liczę na wielką poprawę. To zbyt duża gra. Musieliby przełożyć premierę o pół roku, by wprowadzić realne zmiany, na to jednak nie ma szans.

Też spodziewałem się więcej, tym bardziej że niby nowy silnik zrobili specjalnie pod to Halo.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 31, 2020, 12:10:59 pm »
Spencer i spółka będą ich teraz tyrać i zaangażują w to wszystkie możliwe zasoby, ale też nie liczę na wielką poprawę. To zbyt duża gra. Musieliby przełożyć premierę o pół roku, by wprowadzić realne zmiany, na to jednak nie ma szans.


Teoretycznie to jest możliwe, choć przy skali Halo będzie znacznie trudniejsze. Najlepsze co mogą zrobić to kwestie techniczne, popracować nad światłem, cieniami. Może materiały, np. ruszyć trawę na shaderze (tani efekt, bo nie fizycznie poprawny, ale zawsze coś). To trochę pomoże, ale największa poprawa wynikała by z upgrade'u assetów. Może wystarczyło by trochę podrzeźbić i wypalić na nowo normalki. Craig by na tym skorzystał ;). Do tego dorzucić włosy u Brute'ów, ale to zaczyna wchodzić na frame rate (choć na alpha teście się da niskim kosztem - w końcu trochę tej trawy tam mają). Są to rzeczy wykonalne, ale w tak dużym studiu trudniej się je wprowadza. Ja mogę wiele rzeczy robić z miejsca, nawet nie mówiąc specjalnie nikomu (po prostu widzę problem, mam czas to naprawiam). Tam jednak potrzeba pewnie zgodę od przełożonych, a i sporo assetów przychodzi z outsource'u, więc ciężko to rozgrzebywać.