Forum GameOnly.pl

Past Gen => PlayStation 3 => Wątek zaczęty przez: pokrytyśniegiem w Września 13, 2006, 09:35:18 am

Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Września 13, 2006, 09:35:18 am
Dzis ukazał sie dwa nowe screeny, wiec postanowiłem załozyc temat o tej grze.
(http://www.jp.playstation.com/scej/title/lair/img/ss01.jpg)
(http://www.jp.playstation.com/scej/title/lair/img/ss04.jpg)

O samej grze wiemy bardzo mało, walki smoków i tyle :)
Na TGS zostanie zaprezentowana grywalna wersja.

PS. Za tytuł odpowiedzialny jest FACTOR5, czyli nalezy sie spodziewac bardzo dobrego tytułu.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 13, 2006, 13:07:39 pm
Piękne. Czyli to jednak może być najładniejszy tytuł startowy na PS3!

Edit: jeszcze jeden nowy, ale mały:
(http://www.jp.playstation.com/scej/title/ps3/imgs/pho_lai01.jpg)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Września 13, 2006, 13:31:30 pm
daje rade ;) zwłaszcza smoki w powietrzu fajnie sie prezentuja...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Września 13, 2006, 13:42:55 pm
Oj Cudnie to wyglądaa  :shock: (I screen to POWER !!!!)
Oblukajcie smoka który się przemieszcza po arenie pośród wielu wojaków jak i w powietrzu.
Czyli będzie walka w srodowisku lądowym jak i powietrznym
Czekamy na TGS , tam się wszystko wyjaśni.
Czy LAIR zgniecie graficznie ?
Odp:TAK ZGNIECIE !
moje zdanie...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 13, 2006, 13:44:56 pm
Różnica pomiędzy smokami z trailera E3 jest, ale nie jakaś duża:
(http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/4029/82789.jpg)
Może factor 5 zbliży sie do trailera nawet bardziej, niż Ninja Theory z HS  :)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Września 13, 2006, 13:51:45 pm
A mnie się te screeny nie podobają. Oświetlenie i geometria strasznie słabe, a już w zestawieniu z CGI z E3 to w ogóle kaszana.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Mastu-son w Września 13, 2006, 14:05:28 pm
Sranie w banie, dupą Pan trzęsiesz, że PS3 dostanie na starcie coś tak kozackiego. :D Choć zgadzam się, że na tych screenach ciężko oceniać (rodziałka, ostrość)..
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Września 13, 2006, 14:08:08 pm
Cytat: "Mastu-son"
Sranie w banie, dupą Pan trzęsiesz, że PS3 dostanie na starcie coś tak kozackiego

? :roll:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Vitryna w Września 13, 2006, 14:10:56 pm
Cieńko Cieńko ;) prawie jak 3Dmark2006 ;)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Września 13, 2006, 14:11:38 pm
Wygladaja świetnie :D Super bo juz się bałem po ostatnich screenach ze będzie śrdniak a jednak coś lepszego się szykuje :)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 22, 2006, 07:55:01 am
Nowe screeny z Lair i potwierdzone 1080p

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=29789

Tutaj gameplay dla spragnionych

http://www.playsyde.com/news_3493_en.html
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Września 22, 2006, 09:53:38 am
edit
http://images.playsyde.co...51/999_0004.jpg
swietna woda!

http://playsyde.com/news_3493_en.html
jak klikniecie na streming version, filmik wam sie ładuje?
u mnie cos jest nie tak ;/ chyba server jest przeciazony
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Września 22, 2006, 11:11:18 am
(Gameplay) Jak koleś na ogromnym smoku przeleciał pod mostem EFEKT WODY...to sie może podobać !
2.Walka na smoku dwóch uzbrojonych kolo również niczego sobie.
3.To nie render jak na E3 , wiele osób będzie niezadowolonych.
ALE KURNA LAIR MI SIE PODOBA
Ciekawe jak się zaprezentuje grywalna częśc na londzie...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Września 22, 2006, 16:11:40 pm
JEST...oblukajcie gameplay na powierzchni :)
Mam nadzieje , że Factor 5 to usprawni (co ? tylko taranowanie)
Jakiś rodzaj walki mieczem , kopniak smoka :) , comba mieczem
Tylko taranowanie EEE TAM :

http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
Flying Combat........
Huhh otoczenie urywa łeb ...a woda...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Września 22, 2006, 16:15:00 pm
Gra wygląda super i jak dla mnie jest to główny powod zeby kupic PS3 (uwielbiam smoki ;) )
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Września 22, 2006, 16:30:21 pm
grafa swietna ale jakos gameplay  :roll:  hmm  no ale to poczatek prac wiec trzeba poczekac i trzymac kciuki
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Września 22, 2006, 20:31:38 pm
http://www.gametrailer.com/gamepage.php?id=2657

Na samym dole jest soczysty GAMEPLAY z  L . A . I . R
Niemożliwie to wygląda !
Baa są nowe urywki z tego Levelu :

- gdy lądujemy możemy ziać ogniem hehe
- smok chwyta jakieś bydle za pomocą szczenek i wysyła TO COŚ w wir walki
- poprostu MASA wojaków na ekranie telewizorka SONY :)

35 % gry  !?
Niech Factor 5 spokojnie zobie tworzy tą gre !?
Obok Heavenly Sword to JUŻ mój must have.


 :twisted:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Mastu-son w Września 22, 2006, 20:36:08 pm
Mnie tez pozamiatało. I te byki! A najlepsze na koniec - gość przesiada się na 2 smoka, zdejmuje jeźdźca strzałem z maczugi i chodu. Beka na maxa. Czekam na trailer HD.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Września 22, 2006, 21:25:13 pm
Nie no gra wyglada prześlicznie :) a jak to jest 35% prac to mozemy byc pewni ze nami pozamiata na zawsze przy 100%
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 22, 2006, 21:31:21 pm
Jak na 35 % mocy to naprawdę dobrze jest.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 22, 2006, 21:32:15 pm
Bardzo łądna gierka 0_o Tylko szkoda, ze jak się smoki biją w powietrzu to te same ruchy...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Devilek w Września 22, 2006, 21:34:53 pm
Cytat: "Master_666"
Bardzo łądna gierka 0_o Tylko szkoda, ze jak się smoki biją w powietrzu to te same ruchy...

Nom szkoda ale to dopiero 35% produkcji gry miejmy nadzije, że to zmienią.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 22, 2006, 21:40:59 pm
To 35% odnosi się z pewnością do postępu w całej grze. Engine graficzny jest pewnie ukończony w jakiś 80-90% (wymaga w zasadzie tylko poprawienia płynności animacji... lol w 1920x1080) Ale jak dla mnie ten procentowy postęp to jakaś ściema. Gra jest w produkcji od strasznie długiego czasu (Factor5 zaczał robić grę tuż po ogłoszeniu specyfikacji konsoli) i ostatnio przecież dostała status "launch title" (teraz o tym cisza, ale kto przy zdrowych zmysłach by mówił, ze gra ukaże się za 3,5 miesiąca, skoro była wtedy ukończona w ok 30%?)  :(
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Września 22, 2006, 21:42:42 pm
Może te trailery/ dema są z gry ukończonej w 35%? (Z Gothiciem 3 jest podobnie)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 23, 2006, 08:26:06 am
Trailer i Dragon Ride Gameplay w HD

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2657
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Września 23, 2006, 20:22:33 pm
PODOBA SIE? :)
http://images.playsyde.com/gallery/public/4189/999_0001.jpg
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Września 23, 2006, 20:54:59 pm
Cytuj
http://images.playsyde.com/gallery/public/4189/999_0001.jpg

No no no. Jeden z lepszych artow jakie widzialem w ostatnim czasie :) Tylko żeby te smoki faktycznie ziały ogniem a nie fireballam :P
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Września 24, 2006, 13:09:23 pm
L.A.I.R , ' Tilt Control ' (gameplay)
http://www.gamevideos.com/video/platform/PS3
Klimatyczna muza
Z tej gry będzie kawał solidnego ciorania !
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Września 24, 2006, 23:20:11 pm
Render (tzn. FACTOR5 twierdzi ze to real time)
(http://img76.imageshack.us/img76/3974/lairscreen20060327004958573qk8.jpg)

Screen z TGSu
(http://img179.imageshack.us/img179/4413/lairingamehv3.jpg)

Powiem tak, graficznie jest dobrze, ale to FACTOR5 do premieru sporo czasu wiec bedzie bardzo dobrze!
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 24, 2006, 23:40:49 pm
To nie jest render tylko gameplay z pokazu za zamkniętymi drzwiami na GDC: http://images.elotrolado.net/news2/270306165942_1big.jpg
Koleś z Factor 5 grał wtedy w poziomie gdzie padał deszcz - podobno efekt był genialny, wszystko w okół się świeciło  :) W wersji 720p zdjęcia widoczny jest lekki aliasing. Model smoka na którym jeździ główny bohater składa się z ponad 100 tysięcy poligonów i kilku warstw (mięśnie) ale pozostałe są nieco mniej szczegółowe.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 25, 2006, 23:06:45 pm
Kolejny gameplay z TGS
http://www.playsyde.com/news_3564_en.html
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: _cloud_ w Września 26, 2006, 09:48:01 am
Cytat: "Ring"
To nie jest render tylko gameplay z pokazu za zamkniętymi drzwiami na GDC: http://images.elotrolado.net/news2/270306165942_1big.jpg
Koleś z Factor 5 grał wtedy w poziomie gdzie padał deszcz - podobno efekt był genialny, wszystko w okół się świeciło  W wersji 720p zdjęcia widoczny jest lekki aliasing. Model smoka na którym jeździ główny bohater składa się z ponad 100 tysięcy poligonów i kilku warstw (mięśnie) ale pozostałe są nieco mniej szczegółowe.


Do premiery jeszcze sporo czasu więc myśle że  gra będzie wyglądała zabujczo   :mrgreen:

Chętnie zobaczyłbym to demo  :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: skunek w Września 28, 2006, 15:39:19 pm
puszczajac filmik z TGS bylem raczej sceptycznie nastawiony spodziewajac sie sredniej grafy.To co zobaczylem jest zabojcze! wszsytko jest takie mroczne.Smoki wygladaja swietnie,mnosto jednostek na ekranie!! zapowiada sie killer graficzny
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Września 28, 2006, 16:25:17 pm
Chłopaki jesteście "zabójczy"
 :lol:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: konsolko w Września 30, 2006, 09:25:17 am
Trailer 136MB - http://www.gamevideos.com/video/id/6557
- The TGS Level is about 32x32 miles
- Sometimes more than 3 thousand soldiers are on the battlefield (+ the dragons)
- Real Time Lighting
- When released, Eggebrecht believes that Lair will only have tapped 50% of the PS3 Power... or less
- Water simulation running on Cell

The Lair developer said that by the time we'll be done with Lair, we'll have tapped out only 50% of the power of the PS3!  :shock:  

Źródło: 1 up
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Netcut w Września 30, 2006, 10:22:19 am
Cytat: "Supersonic"
Kolejny gameplay z TGS
http://www.playsyde.com/news_3564_en.html

Kiepsko to wygląda. Słabe textury, nie najlepsze efekty ognia, ludziki jak ze starego RTSa no i system kolizji w którym smok odbija się od podłoża.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 30, 2006, 16:17:42 pm
Cytat: "konsolko"
The Lair developer said that by the time we'll be done with Lair, we'll have tapped out only 50% of the power of the PS3!  :shock:  

Hmm, 50% mocy PS3 to już za dużo do udźwignięcia dla X360?  :mrgreen: Szkoda, że nie każdy developer będzie umiał zagwarantować taką jakość, jaką serwuje Factor 5 od jakiegoś czasu.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 30, 2006, 16:54:47 pm
Cytat: "Ring"
Hmm, 50% mocy PS3 to już za dużo do udźwignięcia dla X360?  Szkoda, że nie każdy developer będzie umiał zagwarantować taką jakość, jaką serwuje Factor 5 od jakiegoś czasu.


Ja bym się nie cieszył tym bardziej że Lair nie wygląda jakoś specjalnie dobrze a już zjada połowę mocy PS3 (chyba że jest w niepotrzebnym 1080p to co innego) i na pewno 360 może udźwignąć taką grafikę bo już ma lepiej wyglądające gry.

Lair nie jest brzydką grą ale poza wodą i górami nic ładnego tam nie ma (przeciętnie wykonane smoki)

Małe sprostowanie. Zobaczyłem sobie po raz kolejny gameplay i góry też wyglądają słabo. Niech mi ktoś powie co w tej grze jest takiego czego nie udźwignie 360? Nie że jestem fanem nowego Xa tylko śmieszy mnie kiedy developer trąbi że robi grę na PS3 ponieważ jest najmocniejszą konsolą a owa gra wygląda jak ładny i tylko ładny next-genowy tytuł. Po Factor 5 spodziewam się więcej.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 30, 2006, 17:02:13 pm
Tam nie jest napisane, że jak wyjdzie to będzie używał 50% mocy a nie że używa w obecnej chwili...

A co do tego, że nie wygląda specjalnie dobrze to Twoje zdanie. Wg mnie to najabrdziej imponująca technicznie gra na PS3.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 30, 2006, 17:06:48 pm
Nie sądzę by poprawili dużo a znam już kilka lepiej wyglądającyh tytułów na PS3 ale oczywiście szanuję twoje zdanie.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Września 30, 2006, 17:10:58 pm
Przywiązujecie za dużą uwagę do procentów rzucanych przez developerów i wydawców.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Września 30, 2006, 17:13:36 pm
Ja nie przywiązuję do tego wagi tylko jeżeli developer podaje takie info to chyba wie lepiej ode mnie więc raczej się zgadzam z nim.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Września 30, 2006, 17:15:54 pm
Ale te cyferki są czysto marketingowe. :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: _cloud_ w Września 30, 2006, 17:28:51 pm
Cytat: "Ring"
am nie jest napisane, że jak wyjdzie to będzie używał 50% mocy a nie że używa w obecnej chwili...

A co do tego, że nie wygląda specjalnie dobrze to Twoje zdanie. Wg mnie to najabrdziej imponująca technicznie gra na PS3.


dobrze powiedziane mi też gra bardzo sie podoba  :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Września 30, 2006, 17:33:19 pm
Ja jeszcze dobrej jakosci trailera nie widzialem ale jesli chodzi o gameplay to gra nie wnosi za duzo od czasu Drakana.... tam mozna bylo fajnie latac i na dodatek można bylo zejśc ze smoka i gra wogóle nie traciła na tym nic.
Mam nadzieje ze nie bedzie to tylko Benchmark mocy ps3 ale tez swietna i grywalna gra - bo tematyka aż sie o to prosi.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 30, 2006, 17:37:47 pm
Większość takich przekazów to BS (niestety), ale też nie zawsze.  Koleś powiedział, że to nie jest poprzednia generacja gdzie już na początku mogli wyciągnąc z konsoli wszystko (80-100%) co się da jak to miało miejsce w programowaniu Game Cube`a (i znanej wszystkim gry, która powaliła na kolana fanów Star Wars  :wink: ) PS3 to potwór ,który znzny ze swojego trudnego programowania pokaże pazurki (a raczej szpony O-o) dopiero później.

Nakimushi - http://www.gamevideos.com/video/id/6557 tutaj jest chyba najlepsze jakościowo video dostępne obecnie. HDR jest po prostu zabójczy dla oczu, w to się będzie grało w okularach przeciwsłoencznych  :?
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Września 30, 2006, 17:44:10 pm
Cytat: "Ring"
HDR jest po prostu zabójczy dla oczu, w to się będzie grało w okularach przeciwsłoencznych

no własnie - nie wszyscy lubią HDR a już napewno nie w takim natężeniu ;)
pózniej ściagne sobie filmik
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Września 30, 2006, 17:52:33 pm
HDR w demku z TGS został strasznie źle wykorzystany - kto to widział, żeby kamienny most w pochmurny dzień świecił się jak złoto (w słoneczny dzień nie powinien...). Nie mówiąc już o super-mega-hiper bloom nad horyzontem.

Ja do wypowiedzi Factor 5 podchodzę z dystansem, bo kiedyś powiedzieli, że Gamecube jest mocniejszy od Xboxa. Acha. :roll:

Poza tym wypowiedzi developerów 1st i 2nd party należy traktować nie do końca serio z wiadomych względów.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Września 30, 2006, 18:09:46 pm
Ten bloom mi się podoba. Ale przelatywanie obok dowolnej konstrukcji, kiedy ona zaczyna się oczojebnie świecić na biało-złoto to horror.  :mrgreen: Chociaż może to wina tego, że nagrywanie gry kamerą daje taki efekt. A ten most to chyba jakiś mokry jest lol

Ciekawe jak będzie wyglądało to w filmiku direct-feed.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: _cloud_ w Października 05, 2006, 09:45:40 am
Trailer Lair Interview i Gameplay
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13776&type=mov
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 05, 2006, 21:10:52 pm
Cytat: "_cloud_"
Trailer Lair Interview i Gameplay
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13776&type=mov

Polecam wersje HD, bardzo dobra jakosc, graficznie bardzo ładnie, ciekawe jak gra bedzie wygladał na lato 2007?  :twisted:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: konsolko w Października 09, 2006, 21:53:20 pm
Ruszyła strona oficjalna - http://www.us.playstation.com/Content/OGS/GMID-016/Site/default2.aspx
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Października 09, 2006, 22:23:01 pm
Render zapiera dech w piersiach  :wink: (fajna stronka)
A mogło być tak pięknie  :?:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 10, 2006, 09:04:57 am
Jest bardzo ladnie a bedzie pieknie, przed nimi jeszcze ogrom pracy, to jest Factor5 8)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 14, 2006, 11:58:08 am
Z nowego numeru EGM

In this months EGM (November), Julian Eggerbrecht states; The Cell generates all the polygonal models in the game, from the soldiers, creatures, and terrain (32 Kilometers square). While handling all the A.I.

I’m guessing many developers will probably be using the RSX mostly/only for pixel-shader and other effects purposes.

OMG! O_0

Nie wiem czy to nie jakas sciema, lada dzien (moze dzis) pewnie bedzie jakis skan z tego artykułu.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 12:23:31 pm
OMG! Niesamowite! Masakra! Tego jeszcze nie było! Nigdy! Przenigdy! No teraz to Factor 5 wymiotło! Zaraz... tak jest od ponad 10 lat. Ale i tak OMG i Lair rocks!
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Października 14, 2006, 14:03:27 pm
Cytuj
In this months EGM (November), Julian Eggerbrecht states; The Cell generates all the polygonal models in the game, from the soldiers, creatures, and terrain (32 Kilometers square). While handling all the A.I.

I’m guessing many developers will probably be using the RSX mostly/only for pixel-shader and other effects purposes.

OMG! O_0

Nie wiem czy to nie jakas sciema, lada dzien (moze dzis) pewnie bedzie jakis skan z tego artykułu

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 14:14:39 pm
Bycie fanbojem Sony ma swoje dobre strony - cieszysz się z byle gówna.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Października 14, 2006, 14:23:26 pm
Nie musisz zaglądać do tego działu, skoro Ci to przeszkadza.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: aphelion w Października 14, 2006, 14:23:54 pm
Cytat: "xelloss"
Bycie fanbojem Sony ma swoje dobre strony - cieszysz się z byle gówna.

Ma do tego pelne prawo.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 14:25:52 pm
Ale to tak, jakbym się cieszył, że w X360 dane zrzucane są z płytki DVD.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 14, 2006, 14:33:48 pm
Cytat: "Ring"
Nie musisz zaglądać do tego działu, skoro Ci to przeszkadza.

najlepiej przejsc oboko "tego" obojetnie, lepiej nie wdawac sie w zbedne dyskusje
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Iras w Października 14, 2006, 14:36:30 pm
No sorry, ale cieszyć się nikt nam nie może zabronić. Nie ważne z czego  :evil:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 14:37:38 pm
yogi - no tak, proponuję, żebyś dalej opatrywał każdy komentarz developera swoim megatreściwym OMG bez zastanowienia się, co ten developer powiedział, a komentarze pozostałych użytkowników ignorował, w końcu forum nie służy do dyskusji, tylko do wklejania linków i cytatów, nie?
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Października 14, 2006, 14:37:38 pm
To jest lepsze niż cieszenie sie z każdej złej wypowiediz o danej konsoli...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Października 14, 2006, 15:23:37 pm
Cytat: "Master_666"
To jest lepsze niż cieszenie sie z każdej złej wypowiediz o danej konsoli.


lepsze w jakim sensie ?
mydlenia sobie oczu rozumiem tak ?
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Października 14, 2006, 15:33:25 pm
Bodajże od wprowadzenia przez Nvidię technologii T&L, siatka sceny (polygony) jest generowana przez chipset graficzny a nie procesor- jest to standard w świecie PC i również w XO. Więc to, że w PS3 zajmuje się tym CELL i to na taką skalę świadczy tylko o mocy i elastyczności sprzętu...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 16:53:52 pm
Nie do końca - procesor główny w dalszym ciągu przygotowuje dane geometryczne dla procesora graficznego, który rysuje scenę. Zwalenie całego procesu na procesor główny byłoby marnotrastwem, bo RSX zawiera układy dedykowane przetwarzaniu geometrii (vertex shadery) i nie może całej swej mocy poświęcić na efekty.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Października 14, 2006, 17:50:20 pm
chyba że ludzie od Lair stwierdzili że zrobili taką grafikę wypasioną że cała moc układu graficznego przeznaczą na detale  :mrgreen:

szczerze mówiac dawno już takiej bzdury nie słyszałem żeby cała grafike obrabiał  procesor a karta graficzna służyła do efektów  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ring w Października 14, 2006, 17:54:22 pm
O tej działalności RSXa zdegradowanej do tworzenia efektów to tylko przypuszczenie tego, który to pisał.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Października 14, 2006, 18:05:48 pm
Xellos wyluzuj człowieku czepiasz się o byle pierdołę a każdy może się cieszyć z czego mu się tylko podoba i tobie, mnie czy komukolwiek innemu nic do tego.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: nakimushi w Października 14, 2006, 18:07:31 pm
niech tak sie stanie ;) ide po piwko i bede sie cieszył razem z wami  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Października 14, 2006, 18:14:30 pm
Czy ja się cieszę, szczerze mam to gdzieś ale jak mnie coś nie rajcuje czy nie interesuje to nie czepiam sie kogoś kto ma przeciwne zdanie. Mnie np. cieszy czerwone logo w padzie do PS3 i co wolno mi mieć radochę z takiego banału  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 18:20:15 pm
Cytat: "Supersonic"
Xellos wyluzuj człowieku czepiasz się o byle pierdołę a każdy może się cieszyć z czego mu się tylko podoba i tobie, mnie czy komukolwiek innemu nic do tego.


Tylko chodzi mi o to, że Yeti się cieszy z tego, że rzeczy robią to, do czego są one stworzone. To tak jakbym się cieszył, że mam drukarkę, która potrafi drukować albo myszkę, która służy do poruszania kursorem. Trochę chore.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 14, 2006, 18:26:39 pm
ale tu chodzi o to w jakim stopniu Cell odpowiedzialny jest za grafike

Cytat: "nakimushi"

szczerze mówiac dawno już takiej bzdury nie słyszałem żeby cała grafike obrabiał  procesor a karta graficzna służyła do efektów  :mrgreen:

własnie
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: xelloss w Października 14, 2006, 18:40:26 pm
Cytat: "pokrytyśniegiem"
ale tu chodzi o to w jakim stopniu Cell odpowiedzialny jest za grafike

Ciężko oceniać, czy Cell jest w stopniu większym/mniejszym stioniu jest odpowiedzialny za grafikę, jeśli się nie wie, za co zazwyczaj odpowiada procesor główny w innych grach na 360 czy PC.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Października 14, 2006, 19:18:40 pm
W typowej sytuacji (XO i PC) procesor główny podaje współrzędne wierzchołków - reszte generuje chipset graficzny
Podobno w Lair jest inaczej - tzn CELL podaje więcej niz tylko współrzędne wierzchołków
Aczkolwiek mogę się mylić, jestem raczej humanistą...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: konsolko w Października 19, 2006, 22:07:02 pm
Preview - http://ps3.ign.com/articles/740/740243p1.html
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 19, 2006, 23:10:13 pm
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
"najnowsze" filmiki w dobrej jakosci
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Piter_neo w Października 20, 2006, 00:55:23 am
Cytat: "pokrytyśniegiem"
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
"najnowsze" filmiki w dobrej jakosci


Wooow, wygąda zajebiście, szczególnie ten z tilt control tutorial. Takich krajobrazów, tak szczegółowych gór i skał to chyba nigdzie nie byo. Ciekawe jak to wygląda w 1080p- zapewne opad szczeny.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Października 20, 2006, 08:16:04 am
Nowe screeny

http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/43481420061020_021621_3_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/43481420061020_021621_4_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/43481420061020_021619_0_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/43481420061020_021620_1_big.jpg ładne to
(http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/43481420061020_021620_2_big.jpg)
fajna mina  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 20, 2006, 09:49:49 am
sadze ze teraz gra jest ukonczona w 40%
;P heheh
ładne ^^
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Kraken w Października 20, 2006, 11:55:29 am
Wstyd się przyznać ,ale ja mam jakąś "wrodzoną" słabość do jaszczurów ,więc LAIR według mnie prezentuje się wyjątkowo smakowicie :P
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 20, 2006, 14:01:17 pm
Wygladają znakonicie  :D W szczegolnosci ostatni
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: fenris w Października 20, 2006, 14:10:58 pm
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Piter_neo w Października 20, 2006, 15:08:25 pm
Cytat: "fenris"
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)


Człowiekowi słabo się robi czytając takie i tym podobne komenty...
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Iras w Października 20, 2006, 15:12:26 pm
Cytat: "Piter_neo"
Cytat: "fenris"
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)


Człowiekowi słabo się robi czytając takie i tym podobne komenty...

W 3D Marku 2001 był test w podobnym klimacie...

Tylko że prezentował się troszeczke mniej efektowanie  :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Hubi w Października 20, 2006, 22:01:14 pm
Cytat: "Kraken"
Wstyd się przyznać ,ale ja mam jakąś "wrodzoną" słabość do jaszczurów

Kazdy ma jakies zboczenia :)

A mnie interesuje glownie, jak to bedzie sie prezentowac podczas gry (nie tylko grafika, ale i sama rozgrywka, kamera, itp.).
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 26, 2006, 16:05:18 pm
new LAIR intervie ( 6 mins AMN)
http://youtube.com/watch?v=qZ0NX_NAmF0
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Października 26, 2006, 16:13:45 pm
Za dużo nowego sie nie dowiedzieliśmy "ach tworzyliśmy świetne smoki fantasy", "pięknie je odzwzorowaliśmy", "możecie sobie chodzić po ziemi gdzie jest tysiące żołnierzyków klonów [przpisek Master 666]", :"możecie sterować czujniczkami w sixaxis". Czyli nic nowego.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Października 29, 2006, 17:01:24 pm
jeden nowy screen
(http://www.gameonly.pl/news/2006-10-29/10243/a3c788c57e423fa9.jpg)

plus okładka gry (premiera latem 2007 a oni juz maja okładke ;P)
(http://i93.photobucket.com/albums/l74/wotter/DSCN0762.jpg)
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Października 30, 2006, 08:38:38 am
Technology Behind Lair Explained.
http://www.ps3land.com/article-924.php
60fps przy 1080p to brzmi dumnie. Chociaż mnie wystarczy 720 :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Listopada 11, 2006, 00:04:10 am
Lair w marcu?!
http://ps3.ign.com/articles/745/745238p1.html
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Listopada 17, 2006, 12:40:28 pm
Nowy swietny trailer, polecam!

Extended Trailer
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html


teraz juz działa
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Listopada 17, 2006, 12:44:14 pm
musisz podac pelen link bo "..." nie dziala
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Listopada 17, 2006, 16:24:58 pm
Jaki z tego nowy trailer do trailerów z E3 i TGS dorzucili nowe sceny (na początku filmiku) i w końcu jest całość (a przynajmniej tak wygląda). W dodatku to render. Lepiej niech zaprezentują trailer z scenami real-time.  :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Listopada 20, 2006, 11:35:32 am
real time VS render
http://i15.tinypic.com/330tiqe.jpg

 :mrgreen:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Listopada 20, 2006, 20:46:45 pm
NIe tak bardzo odstaje od rendera gameplay jednak smok z renderka jakby olejem kujawskim polany.
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Grudnia 10, 2006, 17:10:07 pm
PS3 Hands-On Preview: Lair
http://games.kikizo.com/news/200612/023_p1.asp
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: CrazyFox w Stycznia 03, 2007, 16:22:27 pm
Gra sie bardzo ladnie prezentuje,ale mnie nie przekonuje :) te smoki jakies itp wogole nie lubie takich gierek :D
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 03, 2007, 16:23:47 pm
Z tej gry może być świetny system-seller dla PS3 :D
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Solid Snake 1989 w Stycznia 03, 2007, 16:51:02 pm
A co najmniej bardzo ładnie wyglądający exclusive dla PS3. Czy mi sie wydaje czy żołnierze są lepiej zrobieni niż wcześniej?
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Supersonic w Stycznia 03, 2007, 20:16:06 pm
Cytat: "Solid Snake 1989"
Czy mi sie wydaje czy żołnierze są lepiej zrobieni niż wcześniej?

Jak na moje oko to wydaje ci się  :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: BoBaN w Stycznia 03, 2007, 20:40:58 pm
Cytat: "pokrytyśniegiem"
real time VS render
http://i15.tinypic.com/330tiqe.jpg

 :mrgreen:


Który to render a która to gra  :shock:  :shock:  :shock:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Stycznia 04, 2007, 13:19:23 pm
Cytat: "MarcePan"
Cytat: "pokrytyśniegiem"
real time VS render
http://i15.tinypic.com/330tiqe.jpg

 :mrgreen:


Który to render a która to gra  :shock:  :shock:  :shock:


Widać , że gra nabiera rumieńców  :D
Ciekawe jak będą wyglądać inne etapy ?
trzeba czekać !
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 04, 2007, 19:14:05 pm
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Solid Snake 1989 w Stycznia 04, 2007, 21:04:01 pm
Przyznam że z początku nie podobała mi sie ta gra ale jakoś nabieram powoli ochoty polatać na smokach którym Spyro może kule lizać (dragon ball) :wink:
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: mateo w Stycznia 04, 2007, 21:09:02 pm
Cytat: "Snake_Plissken"
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D


Snake_Plissken jesteś dojeb@ny hehe
Sorki za słownictwo !
Tytuł: Lair
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Stycznia 05, 2007, 08:28:49 am
Cytat: "mateo"
Cytat: "Snake_Plissken"
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D


Snake_Plissken jesteś dojeb@ny hehe
Sorki za słownictwo !


Że co ????  :shock:
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: Madman w Czerwca 24, 2014, 10:39:28 am
Grał ktoś w to?
Chodzi za mną ten Lair od.. premiery ps3. Ale zawsze jak dochodzi do momentu w którym chce go kupić, przypominam sobie oceany hejtu nad tym wielkim exem i kupuje coś innego.
Warto w to zagrać teraz, kiedy gra kosztuje grosze?
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwca 24, 2014, 10:47:42 am
Jak wspomniałeś gra kosztuje grosze, więc bym się nie zastanawiał tylko brał. Chociażby po to, żeby samemu ocenić tytuł; tym bardziej, że od zawsze masz na gierkę chęć.
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Czerwca 24, 2014, 10:52:36 am
Grałem i skończyłem. Gra dostała łatkę lekko usprawniającą sterowanie (można grać za pomocą analogów), więc jest lepiej. Mimo wszystko sterowaniu dalej daleko do ideału.

Aczkolwiek często misje są skonstruowane z dupy i zanim się zorientujesz co trzeba robić to wróg rozwala to czego masz bronić. Pamiętam jedną eskortową misję, którą powtarzałem chyba z 20 razy aż się poddałem i dopiero po pół roku dokończyłem jak emocje opadły :lol:

Ale za te grosze warto spróbować chociażby dla samego klimatu i przyjemnej muzyki ;)
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: Madman w Czerwca 24, 2014, 11:09:47 am
O, jednak ktoś grał  :)
Dzięki za opinie, niedługo sobie sprawie tą gierke.
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Czerwca 24, 2014, 12:18:47 pm
W sumie to miałem podobny problem zawsze. Chęć zakupu, nagle powracające wspomnienia o niskich ocenach i tak kupuję grę już kilka lat  :lol:

Pomysł na grę rewelacyjny, szkoda, że to nie wypaliło :/
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: prart w Grudnia 18, 2014, 10:03:50 am
Po Res1 przyszedł czas na kolejne wykopaliska.

Wczoraj zacząłem Lair, zaliczyłem ze dwie misje - niewiele. Dlatego wciąż jeszcze nie wiem czy to jest gra czy bardziej interaktywne demko technologiczne i prezentacja silnika. Mam jednak duże wątpliwości co do zawartości gry w grze i samej jakości tej gry.

Grafika jest ok, nie odrzuca. Straszliwie zjebane jest sterowanie, zupełnie nieintuicyjne i udziwnione (a gram na analogach, sterowanie wychyłami pada to bardziej pokaz potencjału sixaxisa w tym zakresie a nie realna opcja sterowania). Najgorszym elementem jest zdecydowanie prowadzenie gry, momentami kompletnie nie wiadomo o co chodzi, jeden wielki chaos. Wczoraj latałem nad miastem kompletnie nie wiedząc co dalej aż nagle włączyła się wstawka animowana i gra poszła dalej. Równie dobrze mogłem odłożyć pada i na nią zaczekać (stąd te wątpliwości co do ilości gry w grze). Najlepszym elementem jest muzyka - jest świetna, idealnie się komponuje z qasi średniowiecznym osadzeniem gry i smokami.
Podoba mi się też koncepcja na smoki - to nie żadne mityczne, legendarne i szlachetne istoty a po prostu udomowione zwierzęta służące ludziom za środek lokomocji. Widząc głównego bohatera napitalającego buławą swojego smoka aby ten przyśpieszył lot, od razu miałem skojarzenia z koniem i batem.

Grę planowałem skończyć, ale po pierwszym spotkaniu nie wiem czy wystarczy mi zapału.
Tytuł: Odp: Lair
Wiadomość wysłana przez: prart w Grudnia 29, 2014, 09:10:08 am
Wystarczyło, wczoraj dokończyłem - BCES-00004, czyli trzecia gra w historii PS3 zaliczona.

Z udziwnionym sterowaniem (serio, jest kompletnie przekombinowane) jakoś od połowy gry już się polubiłem, ale z wariującą kamerą się nie dało.
Grafika - późniejsze misje bardzo na plus, wygląda to dobrze (jedna z ostatnich misji, w której
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
robią wrażenie, nawet dziś). Wyraźnie widać, że potencjał i warsztat był (np. dynamiczne oświetlenie i selfshadowing na smokach - jakość cieni jak w GT5  :troll: ), tylko zabrakło czasu.
Fabuła dość przewidywalna, ale jest jedną z mocniejszych stron Lair. Jednak tu też widać brak czasu - potencjał w świecie Lair jest bardzo duży, politycznych intryg i zdrad można tu mnożyć, tak samo jak wielkie bitwy. Całość w grze jest potraktowana po łebkach, nie rozwinięta. Na skróty potraktowano np. wprowadzenie, wiele rzeczy w ogóle nie wyjaśniono. Można odnieść wrażenie, że zaczęło się oglądać serial TV tak od środka trzeciego sezonu. Spokojnie można by zrobić grę dwa razy większą i jeszcze ze dwie części do tego. Szkoda, bo Lair jest dość odmienny od morza gier pif-paf.
Mechanika to Rogue Squadron ze smokami. I ponownie - duży, niewykorzystany potencjał. Skończyłem grę, a przez całość rozgrywki nie zdarzyło mi się zejść ze smoka czy choćby wylądować nim. Gra daje takie możliwości, ale zupełnie ich nie wykorzystuje. Albo stajnie - (chyba) można wybierać smoki, które się (chyba) odblokowało i (chyba) coś jeszcze. Piszę "chyba", bo nie miałem takiej potrzeby a gra zupełnie tego nie wyjaśnia, nie naprowadza i nie wymaga. Wygląda na to, że przy jednym biurku Factor 5 ktoś wymyślił dany ficzer, a przy innym - ktoś olał albo zapomniał go wykorzystać.
Lair ma też do samego końca problemy z chaotyczną strukturą poszczególnych misji - często czujesz się kompletnie zdezorientowany co dalej, co robić. Zanim się zorientujesz - game over. I tak kilka razy, eksperymentalnie dochodzisz do tego co i jak - wymaga to cierpliwości.

Mimo wszystko czasu spędzonego na tej archeologicznej zabawie nie żałuję, było ciekawie. Odważnym i cierpliwym Lair polecam  ;)