Autor Wątek: Dead or Alive Dimensions  (Przeczytany 7727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Dead or Alive Dimensions
« dnia: Września 30, 2010, 11:37:59 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 074
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #1 dnia: Września 30, 2010, 11:48:48 am »
Takie sobie, grafa gorsza niż w dwójce.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #2 dnia: Września 30, 2010, 15:26:02 pm »
niż w dwójce to raczej lepsza.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #3 dnia: Września 30, 2010, 15:35:50 pm »
trochę gorsza niż w trójce jest, ale i tak fajnie to wygląda

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #4 dnia: Października 04, 2010, 07:50:39 am »
A few details about the Dead or Alive: Dimensions demo


- “Jiggle” effect for female characters
- Kasumi, Ayane, Hayate and Hayabusa playable in the demo
- 3 stages as well
- Control movement with the analogue slider
- Player said the game speed felt somewhat slow compared to the trailer, but could more easily read enemy attacks and use hold moves
- Battle shown on the top screen
- Bottom screen showed the controls in the demo
- May have an optional “3D Mode” (unclear if it’s an actual mode or changing the 3D effect)
- Hand and foot movements can be more easily noticed in “3D Mode”

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #5 dnia: Października 07, 2010, 00:01:07 am »
W DOA postacie zawsze tak specyficznie połyskiwały, imho tutaj tego brakuje. A dziwne bo dla 3dsa taki efekt to banał, zwykłe cieniowanie phonga. Jeszcze pół roku mają, może to poprawią.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #6 dnia: Października 07, 2010, 00:10:38 am »
- May have an optional “3D Mode” (unclear if it’s an actual mode or changing the 3D effect)
Przypuszczam, że chodzi o podobny tryb, jak jest w Super Street Fighter 4 3D, czyli, że swojego zawodnika widzimy znad jego ramienia.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 08, 2011, 13:41:44 pm »
Gra premiere ma miec 24 marca czyli nie na premiere - na teraz musi wystarczyc dosc dlugo bo 5 minutowy trailer :)


Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 20, 2011, 11:55:07 am »
Najnowszy trailer na stronie głównej sugeruje pojawienie się Samus
http://gameonly.pl/news/3ds-swiezutkie-trailery

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 20, 2011, 12:31:17 pm »
Luzik, jak dobrze obdarzą ją cycuchami w zero suit, to może i wystąpić w grze.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 30, 2011, 16:06:28 pm »
Samus nie będzie jako grywalnej postaci.

--------------------------------------------



--------------------------------------------

http://www.siliconera.com/2011/01/30/dead-or-alive-dimensions-can-exchange-player-patterns/

O w kurweczkę! Gra będzie się uczyła schematów gry od innych konsolek przez CrossPass. :D Czegoś takiego jeszcze nie było. :D
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2011, 23:00:40 pm wysłana przez monio4 »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 19, 2011, 11:16:12 am »
Zacząłem nadrabiać zaległości związane z wiedzą o 3DS i jestem w szoku jak zobaczyłem ten gameplay. Gra wygląda napewno gorzej od DOA2 na Dreamcast-a, gorzej od Tekkena na PSP. Ogólnie z tego co widziałem to gry na 3DS są bardzo brzydkie (nie licząc Residenta i MGS-a)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 13, 2011, 02:25:47 am »
Zacząłem nadrabiać zaległości związane z wiedzą o 3DS i jestem w szoku jak zobaczyłem ten gameplay. Gra wygląda napewno gorzej od DOA2 na Dreamcast-a, gorzej od Tekkena na PSP. Ogólnie z tego co widziałem to gry na 3DS są bardzo brzydkie (nie licząc Residenta i MGS-a)
:lol:



http://nintendo3dsblog.com/dead-or-alive-dimensions-has-been-re-dated-and-theres-new-screenshots

Czekam na screeny z konsolki. Jak tekstury będą w takiej rozdziałce jak wyżej i z takim filtrowaniem to om nom nom nom.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 13, 2011, 03:32:02 am »


Prawie to samo, a 6 lat różnicy.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 14, 2011, 20:02:13 pm »


Prawie to samo, a 6 lat różnicy.
fix'd

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Dead or Alive Dimensions
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 09, 2012, 10:18:45 am »
Gra świetna - gameplay rewelacyjny - nic nie zmieniony względem wydań na duże konsole, znakomicie pokazuje możliwości 3DSa, dobrze działający online

Ale - odłożyłem grę na jakiś czas, teraz odpalam po kilku aktualizacjach oprogramowania 3DS i zauważyłem, że gra zaczęła przycinać, tzn straciła na płynności animacji w 3D. Też tak macie? Szczególnie jak gracie na tym białym statku w miejscu gdzie ląduje helikopter?