Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 710124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #120 dnia: Lipca 26, 2005, 15:19:36 pm »
To ja sie nie chcę kłócić, ale na konferencji Sony na E3 była mowa o "lepsze niż GF6800Ultra SLI", a nie 7800GTX SLI. No i z tego co mi wiadomo, to w Xbox 360 żadnych kart rozszerzeń nie ma, a GPU nie jest następcą zadnego pecetowego chipsetu ;P

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #121 dnia: Lipca 26, 2005, 15:27:00 pm »
Z tym 6800Ultra Sli to masz racje, zapędzięłm się:) Takie już mam zboczenie zawodowe, że chipset graficzny (nawet w konsoli) nazywam kartą:)
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #122 dnia: Września 13, 2005, 14:04:03 pm »
wiem że jest tu sporo osób wrazliwych na ten adres: http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,22590 - sam do takowych należę :D . Ciekawe skad mają te swoje "informacje". I znów Snake pewne rzeczy przekręca.

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #123 dnia: Września 20, 2005, 15:27:20 pm »
Przez jakąś godzinę czasu (od około 14 do 15), na srewisie CVG ( www.computerandvideogames.com ) był dostępny news odnośnie pokazu Killzone na PS3 w trakcie TGS. Z newsa wynikało, że był pokazany trailer pokazujący cut-sceny i czysty gameplay! Co lepsze w tym samym newsie był link do ściągnięcia filmiku ( wmv 16MB ). Niestety był... Nagle download trailera zatrzymał się - wiadomo czasem zdarza się. Wlazłem ponownie na stronę i.... po trailerze jak i całym newsie nie ma śladu! Zagadkowa sprawa. Ma ktoś może ściągnięty ten filmik??
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

thirian

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-02-2004
  • Wiadomości: 196
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #124 dnia: Września 20, 2005, 15:31:37 pm »
Aliusz - czytałem że to jakaś ściema/żart, ale nie pamiętam gdzie i kiedy  :) Ale jak znajdziesz link z tym filmem i okaże się jeszcze prawdziwy, to wrzucaj czym prędzej.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #125 dnia: Września 20, 2005, 15:36:17 pm »
pisano iż Sony na TGS puściło ten sam trailer co na E3.

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #126 dnia: Września 20, 2005, 15:40:34 pm »
Jak mogłeś czytać stary jak cała sprawa miała miejsce dziś od 13 do 15? Bo tyle dokładnie był dostępny trailer. Wlazłem na forum CVG i sprawa się wyjaśniła: jakiś debil z CVG wrzucił filmik z Killzone na PS2. Gra ta będzie wydana za około miesiąc w Japoni, toteż na TGS pokazali jej trailer. Brawo dla tego typa ręce opadają. Ktoś na cvg się skapnął, że "odwalili buraka" i usuneli "newsa". Za to komentarz tego "fachowca" był świetny: " Killzone na PS3 robi wrażenie, lecz nie jest to nic czego high-endowe pecety by nie pociągneły" LOL x 100
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #127 dnia: Września 20, 2005, 15:44:20 pm »
czytałem o tym chyba w niedzielę. Nie pamiętam dokładnie. W jakimś topicu już o tym pisałem (chyba MGS4- rozmowa przez chwilę przeniosła się na KZ).

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #128 dnia: Września 20, 2005, 15:51:44 pm »
Teks " jak mogłeś czytać...." był do thiriana, a nie do Ciebie zielarz:)
Szkoda bo cała ta sprawa narobiła mi tylko smaka, w końcu nowy gameplay z PS3 nie dane jest nam widzieć codzień:)
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #129 dnia: Września 20, 2005, 15:54:07 pm »
I'm so sorry  :wink: .

thirian

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-02-2004
  • Wiadomości: 196
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #130 dnia: Września 20, 2005, 15:57:04 pm »
Sorry, ale już się pogubiłem - robią DWA Killzone (jeden na PS2 drugi na PS3 - racja?). Więc rzeczywiście pokazali na TGS JAKIKOLWIEK trailer z tej gry???

enoce

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-02-2004
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #131 dnia: Września 22, 2005, 18:03:55 pm »
Ja w tym poście delikatnie odejde od tematu rozmowy...

Pamiętacie jak się wszyscy zachwycali zapadającym w pamieć designem Helghastów wykonanym przez Guarille, posądzając ich o to że część ich mundrów zaczerpnieto z czasów II wojny światowej i niemieckiej armii (zresztą nie tylko to)? No to luknijcie tutaj http://www.film.org.pl/prace/jin_roh.html dam sobie reke uciąć że poprostu ów świetny wyglą poprostu zapożyczyli...

PS. Polecam ten filmik bo jest naprawdę "konkretny".

peace
Tical get hmmm ...

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Killzone 3
« Odpowiedź #132 dnia: Września 23, 2005, 13:45:48 pm »
Cytat: "enoce"
Ja w tym poście delikatnie odejde od tematu rozmowy...

Pamiętacie jak się wszyscy zachwycali zapadającym w pamieć designem Helghastów wykonanym przez Guarille, posądzając ich o to że część ich mundrów zaczerpnieto z czasów II wojny światowej i niemieckiej armii (zresztą nie tylko to)? No to luknijcie tutaj http://www.film.org.pl/prace/jin_roh.html dam sobie reke uciąć że poprostu ów świetny wyglą poprostu zapożyczyli...

PS. Polecam ten filmik bo jest naprawdę "konkretny".

peace


hłehłe,
Faktycznie,  masz racje. Cos w tym jest.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #133 dnia: Stycznia 08, 2006, 19:50:49 pm »
I know you cant give any specifics on PS3 info that Sony hasnt released yet, but i was wondering: Are you creating the online for KZ3 or is this outfit, http://www.gamesindustry.biz/jobs.p...e=EUROPE&action=view&job_id=22257 ? I was wondering because it would be cool ofr you to be able to keep your mind on the game and let them take care of that for you.

Nope, all in-house. London offices are making their own games which will be online on PS3. I can't say much, but I will say that Online is going bleeping great.

Also I just wanted to know if the E3 presentation of Killzone 2 was in real-time or if it was just cg. Because I know a lot of people who say that the video is fake and I really want to prove them wrong.

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=79703

As for the E3 presentation, it was not running live on Dev Kits, as the final spec dev kits did not exist for E3. It was created to the specs of the PS3 and represents what we feel is achievable on PS3.

1 more thing if i may, Will there be any KeyBoard/Mouse support for the next gen KZ???
That would be great to have the extra accuracy a KB/M allow's

Keyboard / Mouse support is a difficult one because of the balancing issues. First, you have to tune the game separately - once for controller and once for keyboard / mouse. Then, you also have the problem of keeping online fair - i.e. not letting the players using keyboard / mouse have an advantage over those using controllers in the same game.

It's a tricky problem - We do realize it is a requested feature, however we are not committing to anything at this time.

Question 1. Do you know how you came to "feel" that was achiveable?

Question 2. If you just looked at theoretical specs, did you take into account that you might not get all of it?

Question 3. Accept for the uber-high polygon count, you also seem to have effects that would not be achievable in realtime, like the hypervoxel smoke (atleast that's what people say you have in the trailer)

Question 4. Have you recieved the final devkits? Do you feel confident about it by now?

Answer 1. Our experience as game developers

Answer 2. Yep!

Answer 3. I've seen some amazing effects done real time by not only Guerrilla but other PS3 dev teams. As these teams continue to push what the PS3 is capable of - then we'll see just what is achievable in real-time.

Answer 4. Not allowed to answer that one.

Whats goin on Ferret. I have one for you conserning the vehicles, though I don't believe you can answer it. In the ew game, will there be vehicles in multiplayer? (kind-of like those guys at Zipper did in Socom3)

Unfortunately, we can't confirm or deny this at this time. However, this is on the official suggestion list.

How do you feel, personally, about next-gen development? Is it exciting for you as a developer to really unleash what you have always wanted and envisioned?

The scale of the whole project has gotten tremendously huge and daunting. The team sizes have grown to such an extend I don't know at least 15 of the people here anymore. During Killzone 1 I knew if someone made a bug in a certain level I could go to the person directly and talk to them about it. I knew immediatly where they sat, what their MSN was and now I don't even know their first names....It is all very exciting and scary at the same time, and the risk-factor for all new games seems to have gone up quite a bit. But the chances for making things that were previously not possible due to hardware limitations is really cool

PS2 had very little HARD-WIRED graphical effects and so they had to implemented via the software route in the Emotion Engine, has this learning curve helped you become more efficiant at coding for architectures like the EE ( i.e MULTIPLE CORE ).

Well, for KZ1 we had to code a lot for all the cores in the system (R5900, IOP, VU0 and VU1) and we spent a lot of time making sure the communications between the cores was as fast as it could be.

Now we're working with the Cell chip, which is a whole different ballgame. It's easier in some respect (easier to program for), but it's also a lot more complex, so a lot more cores to keep busy at the same time.

But in the end, yeah, programming a PS2's EE will give you a leg up programming for multi-core architectures, especially the Cell. Hope that answers your question! If you have any more, shoot!

So, what I would really like to know is, how does one go about organizing their objects in C++ to utilize the SPEs as efficiently as possible?...We've heard many times that programming for Cell requires one to "think differently" but by the sounds of some of your earlier comments it really seems that programming on the Cell is not quite as daunting as the rumors would have you believe.....Gabe Newell said in an interview on G4 that Naughty Dog was really far along with multithreaded programming. Now that you guys are a part of Sony, have you found it a good experience working with the Devs over at Naughty Dog?

More of these low-level questions on the board. Yeesh, are you guys coders, or what?!? I think I have to err on the side of caution here, NDA's and confidentiality with regards to Cell are still quite tricky. Cell is definitively different from anything else. With parallelism people often think 'multithreading'. But how good will it be, running threads on tiny CPU's like the SPU's, really? It works, but it won't be optimal. If you think of it more as a network of small computers sending each other packets of data, it all starts to make a lot more sense.

We've had some good contact with the devs in Europe off late and we're planning gettothers[/B. We haven't had a lot of time yet to meet up with the US devs, but that's underway too. It's all pretty new to us too, we were close to Sony before, but never really part of the group. It's definitely cool being part of the gang, Sony has some really talented people working for them.

How do you feel about the Killzone PSP title you have been developing?

Well, without getting in trouble - I can say that the PSP title is something I'm really excited to be working with the team on. Uh, don't know how much else I can say... Really, really excited!

One aspect of the Cell (and your game put me on to this with that E3 demo) that really interests me is physics calculations. One thing I'd like work with when I get my PS3 and a GCC compiler or two is some dual precision physics formulas. I wonder if it would be possible to run or store data on another SPE and program a routine for one SPE to reference a location on another SPE? That EIB looks like it has bandwidth to spare for such an operation, but I bet it would have to be massively complex. Real early on when the PS3 was announced with the Cell BE is that SPEs could run applications independantly or in synchronization somehow.

I can't tell you much more than you can deduce from the public specs from IBM, but I think you're on the right track. No SPE in the Cell is a slave to the system, so they can all move data around on the EIB. It would be wasteful for one SPE to use memory of another (why would you? each SPE has its own), but for physics you could have different SPEs doing different parts of the world - in parallel. Or you could have a few SPEs doing collision detection and others doing collision response.

Does that make sense?

On the massively parallel thing, there are actually developments in that direction. IBM has got something in development, called Octopiler (http://www.research.ibm.com/cellcompiler/compiler.htm), but I have not taken a look at it myself yet. But if you're on the case, you might want to check it out.

There's also loads of nice articles floating around on the net off late (on Gamasutra and other game-dev sites) about parallel programming, although most of the tend to be on threaded programming and not specifically Cell.

Posted on the Playstation website and some other gaming job websites leads me to believe that Sony is actually going to create a better, more cohesive online service

I'm am so treading on the line of NDA here. Um... we as developers are very aware of the features Xbox has for it's online service, and many of these features are things we believe are neccessary for our games. We do 1st party games for Sony, but there are lots of 3rd party developers as well - and these are the folks that Sony Computer Entertainment as a whole has to work with to create any kind of platform-wide system like Xbox has.

We don't have much insight into what discussions take place with 3rd party developers and publishers - but I can at least say that the SCE World Wide Studios (of which we are a part) is very committed to providing the necessary online features in our future games. We realize the direction online gaming is going, and we very much want to provide these features in our games. How this will come about is not something we can talk about.

Unfortunately, that's as much as I can say without seriously getting in trouble.


http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=79703

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #134 dnia: Stycznia 08, 2006, 20:05:03 pm »
jeśli naprawde jest to pracownik Guerilla to potwierdziły by się informacje z PSM (trailer był robiony na alpha dev-kicie).

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #135 dnia: Stycznia 08, 2006, 20:16:57 pm »
Oj zielarz, i ty miałeś taki wynik z angielskiego? :roll: Przecież powiedział, że filmik nie leciał na dev-kitach, a ma jedynie zobrazować, jak oni czują, co jest osiągalne na PS3.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 08, 2006, 20:25:33 pm »
wiem co on powiedział  :wink: . Wnioskuje jednak że chodzi tu o sprzęt który do czasu E3 mieli developerzy (może źle napisałem, nazywając ten sprzęt alpha dev-kitem). Chodzi tu najprawdopodobniej o ten który posiadał 2x GeForce 6800GT w SLI (umówmy się że można to nazwać pierwszym dev-kitem).

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 08, 2006, 20:48:07 pm »
Wiesz, jakby ten filmik miałby być odpalony na tym sprzęcie, to on na pewno by to powiedział. A zresztą, co się będziemy kłócić czy real-time czy CGI, E3 to już historia i ważne jak Killzone będzie wyglądał po swojej premierze (podobna rzecz tyczy się Ghost Recon i Heavenly Sword).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 08, 2006, 20:51:19 pm »
fakt. Najgorsze jest że choćby chcieli to i tak nie mogą za dużo powiedzieć. Sony już rozsyła dev-kity więc coś może niedługo "wypłynie". Ten nieszczęsny miesiąc/dwa miesiące czekania...

Wielki90

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-07-2004
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 08, 2006, 21:45:29 pm »
A wlasnie ponoc na targach w Las Vegas mieli cos pokazac, a targi koncza sie dzisiaj, a ja jeszcze nie slyszalem o niczym ( nie tylko o Killzone 2 ale ogolnie o PS3)
PSN: CooliG

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 09, 2006, 08:02:57 am »
na targi nikt niczego nie zapowiadał (jedynie ludzie spekulowali).

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 09, 2006, 14:32:52 pm »
Się okazało, że Microsoft zaprezentował więcej odnośnie Xboxa 360 niż Sony odnośnie PS3. :wink:

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 09, 2006, 14:58:16 pm »
Bo X360 istnieje, a PS3 istnieje inaczej. Proste :]

doktor Robotnik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-08-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 10, 2006, 17:54:54 pm »
Na razie moc PS3 wynosi 0 słownie zero!!!
A to dlatego że tej konsoli nie ma, więc coś trzego nie ma , nie może mieć mocy ani żadnych innych atrybutów.
Sony 3 to po prostu zero , czy się komu to podoba czy nie.
Jak pokażą pierwsze grywalne tytuły , to wtedy bedzie mozna oceniać moc konsol.
Ja już się dość naczytałem w necie o oszukaństwach Sony , jak choćby Kill zone 2, jestem sceptyczny.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 10, 2006, 19:09:55 pm »
ale pisanie że tej konsoli nie ma to bzdura. Tym bardziej, iż jest już PS3 Reference Tool.

doktor Robotnik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-08-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 10, 2006, 21:28:07 pm »
Cytat: "zielarz"
ale pisanie że tej konsoli nie ma to bzdura. Tym bardziej, iż jest już PS3 Reference Tool


To tylko ładnie brzmiące słowa których pełny sens znają tylko specjaliści, a nie my laicy.
Laicy czekają na konkrety a nie na PS3 Reference Tool, tylko gry się sprzedadzą a nie to cóś co wymieniłeś.
Na xbox360 wyszedł trailerek mordobicia (gameplay!!)  , zrywa łeb , powoduje opad szczęki do samej ziemi , to jest konkret a nie ładne słówka.
Czekamy z niecierpliwością na Realną a nie Wirtualną konsole PS3 i niech moc będzie z Sony :D

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 10, 2006, 21:45:52 pm »
Nie no to fakt - ja też chcę gier. I to podanych na tacy. A nie wieści od "sprzątaczki pracującej w Konami", które pochodzą z zabitych dechami forum.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 10, 2006, 21:49:33 pm »
To nie zmienia faktu, iż pisanie "jest na papierze" lub "nie istnieje" jest bzdurą. A konsole się nie sprzedają?....

Jeśli dobrze zrozumiałem chodzi Ci o boks od EA. Ta gra była prezentowana najpierw na PS3 na E3 (i to nie trailer tylko gość od EA prezentował).

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 16, 2006, 11:31:00 am »
A jednak - całkowite i stuprocentowe od podstaw CGI, żadne przyspieszone realtime działające 5 klatek na sekundę.
http://www.gametrailers.com/gamehead.php

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
Killzone 3
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 16, 2006, 17:33:31 pm »
Cytat: "xelloss"
A jednak - całkowite i stuprocentowe od podstaw CGI, żadne przyspieszone realtime działające 5 klatek na sekundę.
http://www.gametrailers.com/gamehead.php


"płynne 5fps przyspieszone do 60fps"... :lol:  do dzis sni mi sie "dyskusja" z Wudim o tym.... :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 16, 2006, 18:53:19 pm »
a ja poczekam z osądzaniem tego.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 16, 2006, 20:03:18 pm »
Cytat: "zielarz"
a ja poczekam z osądzaniem tego.

Z osądzeniem czego?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 17, 2006, 12:46:53 pm »
tej wypowiedzi. Każdy mówi swoje.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 17, 2006, 14:54:31 pm »
No tak, jak jest się producentem tego CGI, to pewnie ma się niewiele do powiedzenie na temat tego filmiku :roll:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 17, 2006, 15:15:53 pm »
wiesz nie widziałem, żeby były tam pokazane jakieś szkice, czy elementy trailera w "czasie pracy". A gość powiedział iż robili tylko elementy tego trailera (o ile dobrze pamiętam).  Mogę w to wierzyć tak samo jak w zapewnienia twórców Killzone. Kłamać może każdy.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Killzone 3
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 17, 2006, 16:21:40 pm »
Trzeba czekac na premiere i gameplay, nic innego nie pozostało -- raczej.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 17, 2006, 17:01:42 pm »
Cytat: "zielarz"
wiesz nie widziałem, żeby były tam pokazane jakieś szkice, czy elementy trailera w "czasie pracy". A gość powiedział iż robili tylko elementy tego trailera (o ile dobrze pamiętam).  Mogę w to wierzyć tak samo jak w zapewnienia twórców Killzone.

Którzy ani razu nie mówili, że to nie jest CGI. Koleś stwierdził, że tak powinny wyglądać gry za 2 lata, więc ciekawe, czy Guerilla Games dojdzie do tego poziomu. Więc rzeczywiście, czekamy na premierę i gameplay.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 18, 2006, 21:12:00 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 18, 2006, 21:56:03 pm »
konsolko ubiegłeś mnie  :wink: . Może dadzą coś więcej niż tylko wiadomości (nadzieja).

Najgorsze jest to, iż te "niedługo" może oznaczać okolice lutego. Wiemy przynajmniej że coś będzie.

EDIT: ten fragment moze napawać optymizmem:

do you regret doing/allowing the killzone3 e3 vid?(thats if sony didnt make you do it)

what?  of course not!  Its a great movie and has caused a heck of a lot of attention and hype.  People are still talking about it 8 months later

personally i think it could end as a very good thing if you get close to that vid or very bad if you fail

I think we'll get pretty close.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #159 dnia: Września 07, 2006, 21:47:41 pm »
Konkrety nt. Killzone dla PS3 dopiero po premierze Killzone: Liberation dla PSP

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=28278