Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 710454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2000 dnia: Listopada 10, 2008, 21:10:15 pm »
buzu czyli mam zrozumiec ze killzone2 ma lepsza grafe od gears of war2??
Oczywista oczywistość 8-)

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2001 dnia: Listopada 10, 2008, 21:11:02 pm »
dzieki to grafa musi wygladac niesamowicie w singlu jeszcze lepiej

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2002 dnia: Listopada 10, 2008, 21:24:23 pm »
Cytuj
Mapy w KZ2 sa z 5 razy mniejsze niz te w Cry. Nawet zakladajac, ze wspolczynik poly na metr kwadratowy jest taki sam w KZ2 jak w Cry to jednak fakt, ze obszar w Cry jest 5 razy wiekszy automatycznie oznacza, ze w Cry jednoczesnie jest 5x wiecej wyswietlanych poly
- Myślisz że to wszystko jest od razu wyświetlane. Wystarczy włączyć benchmark i zobaczyć jak doczytują się skały i inne drobiazgi.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2003 dnia: Listopada 10, 2008, 21:33:41 pm »
Cytuj
obszar w Cry jest 5 razy wiekszy automatycznie oznacza, ze w Cry jednoczesnie jest 5x wiecej wyswietlanych poly
wcale to tego nie oznacza :P
moim zdaniem za dużo wyciągasz tego typu wniosków - jak widzisz błędnych ;)
zmęczyłem się tym tematem... w przyszłym roku CRYTEK skończy przepisywanie silnik na Ps3 i pogadamy... generalnie moje zdanie znasz ;)

« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2008, 21:44:58 pm wysłana przez Maximmus80 »

kara99

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 02-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2004 dnia: Listopada 10, 2008, 22:44:45 pm »
Przestancie porównywac graficznie killzone 2 w multi z crisis w single bo to nie ma sensu!Jak wyjdzie killzone 2 to zobaczymy co jest lepsze graficznie.Stawiam na killzone 2 zdecydowanie :-D

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2005 dnia: Listopada 10, 2008, 23:00:08 pm »

kara99

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 02-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2006 dnia: Listopada 10, 2008, 23:03:50 pm »
Przestancie porównywac graficznie killzone 2 w multi z crisis w single bo to nie ma sensu!Jak wyjdzie killzone 2 to zobaczymy co jest lepsze graficznie.Stawiam na killzone 2 zdecydowanie :-DA ten gosciu co sie wypisywal o becie w multi(ps3site) i porównywal ją graficznie z single w crisis to przeszedl samego siebie :lol:.To już single pre alpha wypadlaby zdecydowanie lepiej w kwesti wizualnej.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2007 dnia: Listopada 10, 2008, 23:22:03 pm »
Cytuj
Mapy w KZ2 sa z 5 razy mniejsze niz te w Cry. Nawet zakladajac, ze wspolczynik poly na metr kwadratowy jest taki sam w KZ2 jak w Cry to jednak fakt, ze obszar w Cry jest 5 razy wiekszy automatycznie oznacza, ze w Cry jednoczesnie jest 5x wiecej wyswietlanych poly
- Myślisz że to wszystko jest od razu wyświetlane. Wystarczy włączyć benchmark i zobaczyć jak doczytują się skały i inne drobiazgi.

Tylko, ze benchmark w Cry a sama gra to dwie rozne rzeczy. Raz, ze benchmark wspiera c2q (gra wlasciwa korzysta tylko z dwoch rdzeni) a dwa, ze jest troche inaczej renderowany aby srednie karty uzyskiwaly zaskakujaco dobre wyniki i przyzwoity poziom fps. Sama gra natomiast jest bez litosci i karty, ktore dobrze wypadaly w wbudowanym benchmarku z Crysisa w grze wlasciwej sobie nie radza. Swoja droga sa swietne mody do Crysisa, ktore wlasnie robia to, ze gra w najbliszym planie wyglada lepiej niz very high na DX10 zas tereny odlegle sa bardzo zubozone wlasnie po to aby starczylo mocy na to co przed nami. Na modach gra chodzi nawet troszke lepiej niz na defaultowych ustawieniach i wyglada oblednie, ale dalszy plan to konsolowy standard;)
Ok teraz definitywnie EOT:)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2008 dnia: Listopada 10, 2008, 23:29:14 pm »
Grałem w Crysis na VH na mega mocnym PC, przeszedłem 3-4 razy grając wolno bawiąc się i gra jest ok, ale graficznie nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak np. KZ2. Nie wiem od czego to zależy ale pewnie od mechanizmu i ogólnie formy przedstawienia danej gry. Owszem Crysis ma super tekstury, oświetlenie, duże mapy, ale to KZ2 swoim designem oraz gameplayem bardziej mi się podoba nawet pod względem klimatu, a w multi jest ! Ponadto pisałeś o kurach i innych przedmiotach. Wybacz, ale to jest BETA także nie można od razu KZ2 spisywać pod tym względem na starty bo nie ma jakiś puszek itp które dałoby rade podnieść. Co z tego że budynki się sypia ( a raczej składają jak z kart) ale to tylko BUDYNKI żadne ściany się nie sypia np. filary gdy wybuchnie kolo nich granat. Crysis dobra gra, jednak KZ2 bardziej mi się podobał. Bardziej podoba mi się oświetlenie w KZ2 niż Crysis, ponadto animacja dużo lepsza w tej pierwszej, dezajn broni i samo jej wyważenie. Np. stańcie sobie na wprost źródła światła i patrze jak ślicznie się na lufie karabinu odbija ;)


punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2009 dnia: Listopada 11, 2008, 10:42:36 am »
http://www.wipido.com/video/PdFNBVJ7R8E3
http://www.wipido.com/video/SHzK8vjrfUnp
http://www.wipido.com/video/gpwREYqJc6tD
http://www.wipido.com/video/QZfyTtiXzKcv
http://www.wipido.com/video/mvD2pwFZNgVJ

chyba pierwsze filmiki z bety bezpośrednio nagrane z gry w tak dobrej jakości,a nie jakąś kamerką z komórki przed tv-wreszcie można zobaczyć w miarę dokładnie jak to się prezentuje

Emiel

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-01-2007
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2010 dnia: Listopada 11, 2008, 11:53:41 am »
Wrażenia z bety Killzone 2:
http://polygamia.pl/wrazenia-z-bety-killzone-2

W zasadzie nie ma tam nic nowego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2011 dnia: Listopada 11, 2008, 12:21:54 pm »
http://www.wipido.com/video/PdFNBVJ7R8E3
http://www.wipido.com/video/SHzK8vjrfUnp
http://www.wipido.com/video/gpwREYqJc6tD
http://www.wipido.com/video/QZfyTtiXzKcv
http://www.wipido.com/video/mvD2pwFZNgVJ

chyba pierwsze filmiki z bety bezpośrednio nagrane z gry w tak dobrej jakości,a nie jakąś kamerką z komórki przed tv-wreszcie można zobaczyć w miarę dokładnie jak to się prezentuje
Kurde, naprawdę fajnie to wygląda, mimo iż to tylko beta. Po filmikach wydaję mi się też, że fun z gry jest olbrzymi.

kara99

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 02-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2012 dnia: Listopada 11, 2008, 12:33:19 pm »
Jesli ten tytul w becie multi tak wygląda to co sie bedzie dzialo w singlu jak gra wyjdzie hmm(oczopląs)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2013 dnia: Listopada 11, 2008, 12:42:18 pm »
Obłędnie wygląda ta gra  :shock:

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2014 dnia: Listopada 11, 2008, 15:40:26 pm »
http://www.wipido.com/video/PdFNBVJ7R8E3
http://www.wipido.com/video/SHzK8vjrfUnp
http://www.wipido.com/video/gpwREYqJc6tD
http://www.wipido.com/video/QZfyTtiXzKcv
http://www.wipido.com/video/mvD2pwFZNgVJ

chyba pierwsze filmiki z bety bezpośrednio nagrane z gry w tak dobrej jakości,a nie jakąś kamerką z komórki przed tv-wreszcie można zobaczyć w miarę dokładnie jak to się prezentuje

sto pociskow na plecy by gosciu padl to przegiecie... mam nadzije, ze bedzie jakis tryb ala hardcore w cod4

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2015 dnia: Listopada 11, 2008, 16:08:21 pm »
http://www.wipido.com/video/PdFNBVJ7R8E3
http://www.wipido.com/video/SHzK8vjrfUnp
http://www.wipido.com/video/gpwREYqJc6tD
http://www.wipido.com/video/QZfyTtiXzKcv
http://www.wipido.com/video/mvD2pwFZNgVJ

chyba pierwsze filmiki z bety bezpośrednio nagrane z gry w tak dobrej jakości,a nie jakąś kamerką z komórki przed tv-wreszcie można zobaczyć w miarę dokładnie jak to się prezentuje

sto pociskow na plecy by gosciu padl to przegiecie... mam nadzije, ze bedzie jakis tryb ala hardcore w cod4
Widocznie przeciwnik miał body armor (dostaję się z wyższą rangą) lub nie potrafił przy celować. Druga sprawa jak non stop strzelał aż do wyczerpania magazynku to faktycznie może się wydać że coś nie tak ale po prostu nie wszystkie kule dochodzą do celu. Precyzyjniej i znacznie szybciej jest strzelać POJEDNYCZNO lub seria po 3 pociski wtedy pada dosłownie po paru strzałach.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2016 dnia: Listopada 11, 2008, 16:47:53 pm »
ja to lubie czasem jak mnie poniesie wywalic magazynek do konca tak aby juha bryzgala na wszystkie strony... mnie to czasem jak za mocno zajde za skore dobijaja z kopa lub karabinem... ja za to lubie przywalic z shotgana w konajacych

Odnosnie Liczny polygonów w Kz2(Buzu)
Tu kolesie jedynie mając dostęp do CELL na Linux Ps3 stworzyli środowisko z ponad 3mln. polygonów plus kilka innych kozackich technologi... (zajeło im to 3 miesiące - w 2007r)
Cytuj
IBM will show a Linux based PS3 real-time rendering a complex (3 million triangle) urban landscape, at 1080p resolution, using only software rendering techniques
http://gametomorrow.com/blog/index.php/2007/03/07/cell-power-at-gdc-2007/
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2008, 18:36:26 pm wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2017 dnia: Listopada 11, 2008, 18:57:28 pm »
Filmiki z bety sa swietne. Cholernie blisko wyglada to slawnego rendera (teraz sie ciesze, ze w 2005 ktos tak nam nasciemnial aby teraz mogl sie z tego prawie wywiazac). Jedyne zastrzezenie to takie, ze troszke pustawo tam jest i tyle. Poza tym rewelacja

Odnosnie Liczny polygonów w Kz2(Buzu)
Tu kolesie jedynie mając dostęp do CELL na Linux Ps3 stworzyli środowisko z ponad 3mln. polygonów plus kilka innych kozackich technologi... (zajeło im to 3 miesiące - w 2007r)
Cytuj
IBM will show a Linux based PS3 real-time rendering a complex (3 million triangle) urban landscape, at 1080p resolution, using only software rendering techniques
http://gametomorrow.com/blog/index.php/2007/03/07/cell-power-at-gdc-2007/

"Even though the PS3?s RSX is inaccessible under Linux the smart little system will reach out across the network and leverage multiple IBM QS20 blades to render the complex model, in real-time, with software based ray-tracing"

LOL cell jest tak potezny, ze nawspol z kilkoma QS20 ("Maszyna do pracy z wymagającymi aplikacjami graficznymi") jest w stanie wyrenderowac troche ponad to co robia dzisiejsze hi-endowe kompy z Cryengine2. Swoja droga zastanawiales sie dlaczego wszystkie firmy rzucily sie na UE3, zas Cryengine 2, ktory jest znacznie doskonalszy, latwiejszy i przyjazniejszy w programowaniu jest uzywany jedynie na PC i to tylko przez 2 gry. Moze  wszyscy Ci tworcy wiedzia, ze Cryengine 2 na current geny to tak jakby z motyka na slonce i dopier gdy wyjdzie xbox7500gt to wtedy bedziemy mieli prawdziwe zalanie Cry engine 2 jak dzisiaj UE3.
Aha i to co robi IBM z Cellem nijak sie ma do tego jak go wykorzystuja tworcy gier. Bardziej bym te wszystkie doniesienia o Cellu i IBM traktowal jako ciekawostke (cos jak "z tostera zbudowal budzl" albo "z Xboxa360 zrobil handhelda").

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2018 dnia: Listopada 11, 2008, 18:59:35 pm »
czytaliscie recke na giery.eu gears of war 2 przeczytajcie watek o grafice

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2019 dnia: Listopada 11, 2008, 19:05:43 pm »
no przecież ciekawostkę :P

tu filmik akceptowalnej jakości(czytaj bardzo dobrej), przy okazji trafiła się scena z workami piasku...
http://ve3tro.com/player/index.php?quality=hd&id=QZfyTtiXzKcv

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2020 dnia: Listopada 11, 2008, 19:12:28 pm »
no przecież ciekawostkę :P

tu filmik akceptowalnej jakości(czytaj bardzo dobrej), przy okazji trafiła się scena z workami piasku...
http://ve3tro.com/player/index.php?quality=hd&id=QZfyTtiXzKcv
oswietlenie i tekstury sa swietne

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2021 dnia: Listopada 11, 2008, 19:17:38 pm »
6 filmików z bety bardzo dobre jakości działające z przeglądarki Ps3

http://ve3tro.com/1592/killzone-2-beta-six-hd-videos-action-destruction-beauty/

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2022 dnia: Listopada 11, 2008, 20:29:00 pm »
Cytuj
tu filmik akceptowalnej jakości(czytaj bardzo dobrej), przy okazji trafiła się scena z workami piasku...
http://ve3tro.com/player/index.php?quality=hd&id=QZfyTtiXzKcv
OMFG, jak to wyglada i jaki klimat ;] Na poczatku myslalem, ze to z single'a - ta burza, ten halas, ale potem wszystko staje sie jasne - eh czemu mnie nie wylosowali? ;\

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2023 dnia: Listopada 11, 2008, 23:15:53 pm »
Zaje..scie to wyglada, nigdy na zadna gre nie czekalem tak jak na ta, oswietlenie masakruje, mam male pytanie: czy jak strzelimy w jakas zarowke/lampe to w tym miejscu zrobi sie ciemniej tak jak to bylo nawet w Perfect Darku na N64 (na swoje czasy to byl taki drugi Killzone2)? Mam nadzieje, ze tak jest, musi byc!
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2024 dnia: Listopada 11, 2008, 23:21:10 pm »
Zaje..scie to wyglada, nigdy na zadna gre nie czekalem tak jak na ta, oswietlenie masakruje, mam male pytanie: czy jak strzelimy w jakas zarowke/lampe to w tym miejscu zrobi sie ciemniej tak jak to bylo nawet w Perfect Darku na N64 (na swoje czasy to byl taki drugi Killzone2)? Mam nadzieje, ze tak jest, musi byc!
tak nie jest  :sad: przynajmniej w multi

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2025 dnia: Listopada 11, 2008, 23:23:32 pm »
To co, pali się żarówka, zapodajesz w nią z karabinu a w pomieszczeniu dalej jest jasno ? To co daje światło jak żarówki nie ma ?  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2008, 23:25:36 pm wysłana przez Wooyek »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2026 dnia: Listopada 11, 2008, 23:30:12 pm »
jak wy to sobie wyobrazacie biegac po ciemku?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 263
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2027 dnia: Listopada 11, 2008, 23:31:48 pm »
jak wy to sobie wyobrazacie biegac po ciemku?
Jak realizm to na całego ;)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2028 dnia: Listopada 11, 2008, 23:32:43 pm »
Z tego co pamiętam, zniszczalne światła były już w syphon filter 2.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2029 dnia: Listopada 11, 2008, 23:32:44 pm »
Noktowizor się założy na łeb i jazda!!!!!

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2030 dnia: Listopada 11, 2008, 23:35:17 pm »
strzelalem w latarnie na ulicy - efekt był taki, że uslyszalem fajny odgłos rykoszetu od ?szkła? i na tym koniec. Tak jakby byłe kuloodporne. Powiedz mi gdzie moge strzelic w jaką żarówke to chetnie sprobuje i ją zestrzelic,  bo zadnej jeszcze nie widzialem  :???:
: Listopad 11, 2008, 23:33:09 pm
Z tego co pamiętam, zniszczalne światła były już w syphon filter 2.

ta, a w medal of honor odpadały po headshocie hełmy z głów  :lol:
pierdolenie o chopinie  :???:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2031 dnia: Listopada 11, 2008, 23:35:23 pm »
gry w pierwszej kolejnosci musza byc grywalne... wszystko jest przesadzone bo real jest rozczarowujacy ;)

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2032 dnia: Listopada 11, 2008, 23:37:19 pm »
bez światła nie byloby pięknych cieni :-P

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2033 dnia: Listopada 11, 2008, 23:40:17 pm »
bez swiatel bylo by ciemno jak w d.... a klimat by podl na ryj :P

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2034 dnia: Listopada 11, 2008, 23:41:42 pm »
To nie skradanka że się rozwala żarówki bo i po co ? By ktoś mógł się schować w rogu i kampić ? I tak już ludzie obczajili że za pomocą wyrzutni rakiet można zabić od 2 do 5 ludzi na raz i więcej także połowa graczy lata z tymi rakietami i wali we wszystko zabijać siebie i paru przeciwników jednocześnie. Lub te strzelby, ale to idzie zrozumieć. Jednak wkurza fakt że Ty sobie powoli wychodzić zza rogu, a tu koleś biegnie sprintem i pakując mu te parę kulek w klatę trzyma się dalej i wyprowadza jeden strzał w głowę... koniec.
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2008, 23:43:40 pm wysłana przez above89 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2035 dnia: Listopada 11, 2008, 23:42:20 pm »
No to mówię że powinien być noktowizor i klimat by był dopiero zajebisty

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2036 dnia: Listopada 11, 2008, 23:57:47 pm »
jak wy to sobie wyobrazacie biegac po ciemku?
Tak sobie to wyobrazam jak w Perfect Darku, ktory ma juz chyba z 10 lat, tam poprostu textury zmienialy kolor na ciemniejszy, a gdy juz rozwalilem wszystkie zarowki to bylo ciemno, ale nie na tyle, ze nic nie bylo widac. Jak na tamte czasy  zrobilo to na mnie duze wrazenie, jak dzis pamietam jak z kumplem odkrylismy to w drugim levelu, chodzilismy, strzelalismy i cieszylismy japy. Nie jestem pewien, ale byly chyba tez lampy, ktorych nie dalo sie rozwalic. To co strzelaz w zarowke w K2 i co sie dzieje, dalej sie swieca?
: Listopad 11, 2008, 23:43:20 pm
Moze teraz Perfect Dark juz nie robi takiego wrazenia jak kiedys, ale naprawde to byla doje..na gra graficznie jak na owe czasy, miala pelno smaczkow na przyklad ze wspomnianym swiatlem, duzo fajnych i pomyslowych broni, multi z bootami (chociaz na 4 z botami to nie dalo sie grac, bo tak chrupalo, ale na 4 bez bootow czy na max 2 z bootami multi dawalo rade), no i ciekawe misje i elvisa :cool:
: Listopad 11, 2008, 23:53:15 pm
Oczywiscie technologia poszla do przodu i w Killzone2 powinni jakos inaczej rozwiazac to z tym oswietleniem niz w PD, ale to chyba oczywiste.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2037 dnia: Listopada 12, 2008, 05:09:48 am »
no przecież ciekawostkę :P

tu filmik akceptowalnej jakości(czytaj bardzo dobrej), przy okazji trafiła się scena z workami piasku...
http://ve3tro.com/player/index.php?quality=hd&id=QZfyTtiXzKcv
oswietlenie i tekstury sa swietne

Oświetlenie może i tak ,ale tekstury z bliska są już rozmazane ,ładnie ale szału nie ma ;)

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2038 dnia: Listopada 12, 2008, 08:52:27 am »
jak wy to sobie wyobrazacie biegac po ciemku?
A jak ty sobie wyobrażasz zniszczyć jedyne źródło światła i dalej biegać w pięknym oświetleniu?

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2039 dnia: Listopada 12, 2008, 09:00:54 am »
Cytuj
A jak ty sobie wyobrażasz zniszczyć jedyne źródło światła i dalej biegać w pięknym oświetleniu?
normalnie, nie muszę sobie wyobrażać... widzę jak się sprawdza... takie mieli założenie developerzy aby gra nie straciła na grywalności... śmiem twierdzić że to przejaw doświadczenia i wyczucia... proponuje ci zostań developerem, stwórz FPS i na levelu nocnym pozwól w 60sek. zniszczyć wszystkie źródła światłą poza błyskawicami - CRAP murowany :D
Może od razu przyczepcie się czemu Helgaści i ISA mają światełka na mundurach, zabrakło mocy? i "głupi" developerzy się nie znają, przecież na wojnie nikt nie biega z światełkami.

Dyskusja na temat zniszczalnego oświetlenia wydaje mi się lekko nie dojrzała.

ps. wyłapiecie więcej takich niedoróbek? to ja dorzucam że nie ma animacji "drapania się po jajkach"... wiadomo że taki żołnierz się poci i poprawić interes trzeba...
« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2008, 09:04:04 am wysłana przez Maximmus80 »