Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 710442 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8280 dnia: Czerwca 16, 2009, 16:34:28 pm »
Z tego co pamiętam było jakieś mocniejsze z jedno słowo w singlu, gówno, zasrane, czy dupa  :lol:

jest ultra epickie i mocne "giń ścierwo" :P

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8281 dnia: Czerwca 16, 2009, 16:41:05 pm »
Jest nawet 2 x dziwka :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8282 dnia: Czerwca 16, 2009, 17:11:03 pm »
Obadałem tego patcha, o ile w singlu gra się jakby lepiej, tak w multi nadal dla mnie kupa. Te latające gówna są za mocne, w przeciwnika nadal trzeba walić jak do czołgu, no i te lag kille. Fajne za to jest że jak dołączysz się do ziomka to od razu wrzuca cię do jednego sqadu.
A no i plansze się ładują całą wieczność. w CoDzie to bym już zdążył ubić parę osób,a tu nadal czekam na wczytanie mapy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8283 dnia: Czerwca 16, 2009, 17:19:15 pm »
no i te lag kille.
Powiem Ci, że jak graliśmy na tej mapie, to zauważyłem, że goście małe lagi mieli.
Ale praktycznie zawsze jak gram, to tony ołowiu nie muszę w nich pakować. :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8284 dnia: Czerwca 16, 2009, 17:43:37 pm »
Solid Snake, kompletną, ale to naprawdę kompletną bzdurą jest, że w postać trzeba tonę ołowiu władować. Dokładniej mówiąc, to wystarczy około 6 dobrze wycelowanych kulek NIE W GŁOWĘ, aby zabić.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8285 dnia: Czerwca 16, 2009, 17:54:21 pm »
Zgodzę się z pozostałymi, wystarczy celne oko by położyć paroma kulkami przeciwnika. A jak dalej to jest za dużo :P To niech gra snajperem 1kulka=1kill ;]

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8286 dnia: Czerwca 16, 2009, 20:30:19 pm »
Dałem polski.

Bot downie upuścił tubę propagandową.

Dorobi się "x" i będzie jak znalazł do SW :P

"Wyrżnijcie ich wszystkich !!!!"  , "Chwała imperatorowi" . Tak, komentator spisał się na medal. Albo nawet na rangę generała.

A tutaj, coś zabawnego - http://www.gamestyle.net/articles/1670/Killzone_2/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8287 dnia: Czerwca 17, 2009, 13:18:56 pm »
Solid Snake, kompletną, ale to naprawdę kompletną bzdurą jest, że w postać trzeba tonę ołowiu władować. Dokładniej mówiąc, to wystarczy około 6 dobrze wycelowanych kulek NIE W GŁOWĘ, aby zabić.
No może trochę przesadziłem, ale nadal więcej niż imo powinno.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8288 dnia: Czerwca 17, 2009, 13:57:38 pm »
A ile powinno? Dla mnie dwa naciśnięcia na spust, dobrze przycelowanej lufy, to naprawdę nie powód do marudzenia. Jest w sumie identycznie jak w CSie, więc dla mnie idealnie ;]

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8289 dnia: Czerwca 17, 2009, 14:02:32 pm »
A ile powinno? Dla mnie dwa naciśnięcia na spust, dobrze przycelowanej lufy, to naprawdę nie powód do marudzenia. Jest w sumie identycznie jak w CSie, więc dla mnie idealnie ;]
Hmmm może powinienem trochę ostrożniej ze spustem postępować...no ale broń wydaje się cięższa to mam wrażenie że chodzę z LMG z CoD4  :smile:

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8290 dnia: Czerwca 17, 2009, 15:29:07 pm »
Jest nawet 2 x dziwka :D

Pojawia sie jeszcze suka

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8291 dnia: Czerwca 17, 2009, 15:48:07 pm »
A ile powinno? Dla mnie dwa naciśnięcia na spust, dobrze przycelowanej lufy, to naprawdę nie powód do marudzenia. Jest w sumie identycznie jak w CSie, więc dla mnie idealnie ;]
Hmmm może powinienem trochę ostrożniej ze spustem postępować...no ale broń wydaje się cięższa to mam wrażenie że chodzę z LMG z CoD4  :smile:

Naucz się strzelać z tego M82, a potem dopiero zacznij narzekać :P Naprawdę świetnie się z tego strzela, prawie jak z M16 w CSie :)

Zedytowałem kilka swoich głupot xD
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2009, 20:39:04 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8292 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:41:17 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
M82.;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8293 dnia: Czerwca 17, 2009, 19:09:23 pm »
Zgodzę się z pozostałymi, wystarczy celne oko by położyć paroma kulkami przeciwnika. A jak dalej to jest za dużo :P To niech gra snajperem 1kulka=1kill ;]
Zawsze pozostaje strzelba wycelowana w głowę. Nawet możliwości odratowania towarzysza nie ma, bo tak bez głowy, to nie wypada.
Opcjonalnie, nasz uroczy lv. 4 i jego RPG. Tez jeden strzał wystarczy, nawet na kilku.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8294 dnia: Czerwca 17, 2009, 20:38:11 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
M82.;)

Uch.... ale gafa xD dzieki :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8295 dnia: Czerwca 18, 2009, 00:06:34 am »
A ile powinno? Dla mnie dwa naciśnięcia na spust, dobrze przycelowanej lufy, to naprawdę nie powód do marudzenia. Jest w sumie identycznie jak w CSie, więc dla mnie idealnie ;]
Hmmm może powinienem trochę ostrożniej ze spustem postępować...no ale broń wydaje się cięższa to mam wrażenie że chodzę z LMG z CoD4  :smile:

Naucz się strzelać z tego M82, a potem dopiero zacznij narzekać :P Naprawdę świetnie się z tego strzela, prawie jak z M16 w CSie :)

Zedytowałem kilka swoich głupot xD

M4A1, jeżeli myślimy o tym samym csie

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8296 dnia: Czerwca 18, 2009, 16:35:32 pm »
A ile powinno? Dla mnie dwa naciśnięcia na spust, dobrze przycelowanej lufy, to naprawdę nie powód do marudzenia. Jest w sumie identycznie jak w CSie, więc dla mnie idealnie ;]
Hmmm może powinienem trochę ostrożniej ze spustem postępować...no ale broń wydaje się cięższa to mam wrażenie że chodzę z LMG z CoD4  :smile:

Naucz się strzelać z tego M82, a potem dopiero zacznij narzekać :P Naprawdę świetnie się z tego strzela, prawie jak z M16 w CSie :)

Zedytowałem kilka swoich głupot xD

M4A1, jeżeli myślimy o tym samym csie

Ano :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8297 dnia: Czerwca 26, 2009, 21:25:42 pm »
Ja wprost uwielbiam M82, moja ulubiona broń w Kz2. Tak w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w wieloosobowym.
Natomiast porażką są brązowe dzbany za zdobycie odpowiednich wstęg. Powinno być jedno trofeum za jedną , ale cała wstęgę i raczej 4/4, niż 0/8.
Z drugiej strony, zdobyłem niemal wszystkie, tuz przy randze "generał", więc można pisać o wyważeniu - nie to co w Resistance 2 - 10k zabitych, 1 mln. exp.
Aczkolwiek, ten drugi wskaźnik nader szybko rośnie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 683
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8298 dnia: Lipca 04, 2009, 20:01:07 pm »
Upgrade silnika Killzone 2:

http://www.gameguru.in/general/2009/04/what-to-expect-with-the-next-guerrilla-games-engine/

Nie podali źródła, choć piszą jakby pochodziło to od Guerrilla Games. Na razie jednak należy to traktować jako plotkę.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8299 dnia: Lipca 05, 2009, 02:13:12 am »
Upgrade silnika Killzone 2:

http://www.gameguru.in/general/2009/04/what-to-expect-with-the-next-guerrilla-games-engine/

Nie podali źródła, choć piszą jakby pochodziło to od Guerrilla Games. Na razie jednak należy to traktować jako plotkę.
5x wiecej polygonow? :P Tja, chyba na kolejnej konsoli ;] Na pewno Killzone 3 dostanie nowe efekty z Uncharted 2 i pewnie cos z GOW 3 - poprawione AA ceniowania, SSAO dokladniejsze, poprawiona fizyke, lepsze shadery, object motion blur i pewnie pare innych - ale bez przesady, nie 5x wiecej polygonow .

BTW czuje, ze Killzone 3 bedzie rozgrywal sie przez wiekszosc na Vekcie i wkoncu bedziemy mogli zobaczyc jak GG robi las/dzungle ;]

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8300 dnia: Lipca 05, 2009, 09:39:06 am »
Postanowilem zrobic trophy za 1 procent najlepszych z tygodnia (jutro chce zaczac maraton, hehe) i mam kilka pytan do bardziej doswiadczonych. W multi gralem wczesniej bardzo malo, mam podstawowa postac bez zadnych umiejetnosci (czy jak to sie tu nazywa), broni itd.
Czy "tydzien" oznacza od poniedzialku do niedzieli wlacznie? Czyli najlepiej zaczynac w poniedzialek?
Jak sprawdzic czy sie lapie czy nie w trakcie trwania tygodnia?
Jaki jest najlepszy sposob na to zeby szybko isc do gory w rankingu - jakas konkretna mapa, miejscowka, tryb gry? A moze unikac czegos, bo zabiera duzo czasu a przelozenie na ranking jest maly?
Dzieki za pomoc

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8301 dnia: Lipca 05, 2009, 09:53:47 am »
Żeby mieć 1% najlepiej zdobyć 6000-7000 pkt przez cały tydzień. Wszystko możesz zrobić w jeden dzień jak Ci się będzie chciało. :-P
Jeśli chcesz szybko się z tym uwinąć, to graj najlepiej na małych mapach w TDM bądź na mapach Very Long itp. (każdy tryb tam jest przeważnie ustawiany na 20-30 minut i bez problemu można zdobyć 400-500 pkt.
Jeśli już chcesz zdobyć tyle pkt. po najniższej linii oporu, wejdź na serwer dla 32 graczy, weź rakietnicę i strzelaj w grupy ludzi z przeciwnej drużyny. :-P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8302 dnia: Lipca 05, 2009, 10:35:02 am »
Jeśli już chcesz zdobyć tyle pkt. po najniższej linii oporu, wejdź na serwer dla 32 graczy, weź rakietnicę i strzelaj w grupy ludzi z przeciwnej drużyny. :-P
czy rakietnica jest dostepna od razu, dla podstawowej postaci z doswiadczeniem bliskim zero?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8303 dnia: Lipca 05, 2009, 10:38:18 am »
Jeśli już chcesz zdobyć tyle pkt. po najniższej linii oporu, wejdź na serwer dla 32 graczy, weź rakietnicę i strzelaj w grupy ludzi z przeciwnej drużyny. :-P
czy rakietnica jest dostepna od razu, dla podstawowej postaci z doswiadczeniem bliskim zero?

by odblokować szturmowca potrzeba coś około 2000 punktów - czyli w jeden dzień można to załatwić...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8304 dnia: Lipca 05, 2009, 10:41:58 am »
Najlepiej odblokuj sobie wczesniej odznaki...bedziesz miał podwójne punkty za strzały w głowe itp. itd.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8305 dnia: Lipca 05, 2009, 12:43:08 pm »
Niezła do tego jest "akademia Radeca". Przy wejściach często jest kilka osób, a że korytarz wąski .... Osobiście nie przepadam za tego typu rozrywką, raczej staram się unikać, ponieważ jak tak kilka osób z RPG biega, to ogólnie chaos jak w torebkach kobiet.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8306 dnia: Lipca 06, 2009, 10:53:46 am »
Najlepiej odblokuj sobie wczesniej odznaki...bedziesz miał podwójne punkty za strzały w głowe itp. itd.
jak?
: Lipiec 05, 2009, 13:46:16 pm
wczoraj gralem 6 godzin i zrobilem tylko 600 punktow - chyba sie nie nadaje do tego. Przy 1000 odblokowuje sie rakietnica, takze mam nadzieje ze bedzie szlo szybciej ale to juz nie w tym tygodniu, bo cos czuje ze za pierwszym razem sie nie uda. co zrobic zeby doswiadczenie szybiej roslo, tzn ilosc punktow za zabicia - jaka odznaka i jak ja zrobic? wtedy na przyszly tydzien bede przygotowany z ta odznaka i rakietnica heheheheeh.
dziekuje wszystkim za pomoc!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8307 dnia: Lipca 06, 2009, 11:25:32 am »
Człowieku, naucz się grać i dopiero atakuj 1%
graj tylko Body Count, odblokuj medal za 10 headow w meczu.
Pomijam już fakt, że jak wyskoczysz z rakietnicą na serwer możesz zostać mocno zjechany przez pozostałych graczy...
Multi w tej grze jest bardzo przyjemne - pograj wiecej a przebicie się do 1% będzie przyjemnością a nie cierpieniem. 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8308 dnia: Lipca 06, 2009, 11:32:53 am »
Jeśli uleczysz kogoś podczas danej rundy osiem razy, to dostajesz jeden punkt z puli ośmiu. Czyli tak obrazowo 1/8. Zrób tak 8 razy a dostaniesz komplet i odznakę. Każda profesja tak ma. Czy to zabić kilku przeciwników wieżyczkami i tak osiem razy, czy też mając założony kamuflaż zwiadowcą zastrzelić daną ilość oponentów (i tak osiem razy), czy też użyć wymaganą ilość przyspieszeń, podczas danej rundu - tak, zgadłeś i to razy 8.

Za 6 godz. 600 ptk. trochę mało, ale później już leci szybciej. Ustaw sobie przeciwników, którzy mają taki stopień (czy też do niego) , jaki sam posiadasz. Lepiej grać przecież ze słabszymi graczami, niż jakby miał latać z RPG Snake_Plissken, po planszy na której grasz.

Zabierz się też za medyka. Tutaj nie tylko każde zabicie to +1, ale również każdy uzdrowiony towarzysz.

Dobrze jest (tutaj już random) być w drużynie, która jest lepsza (pomóż jej w tym), ponieważ mnożnik 1.5 dostaniesz. Stąd po 25 minutach gry, powinieneś spokojnie będąc w wygranej drużynie jakieś 96 ptk dostać.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8309 dnia: Lipca 06, 2009, 12:17:56 pm »
600pts za szesc godzin??? :shock:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8310 dnia: Lipca 06, 2009, 12:21:44 pm »
Lepiej grać przecież ze słabszymi graczami, niż jakby miał latać z RPG Snake_Plissken, po planszy na której grasz.  
Snake_Plissken NIE UŻYWA RPG!
 :D

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8311 dnia: Lipca 06, 2009, 12:36:20 pm »
600pts za szesc godzin??? :shock:
Ja grałem LONG GAME to za godzinę miałem ponad 600 pkt.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8312 dnia: Lipca 06, 2009, 12:41:02 pm »
Ja grałem LONG GAME to za godzinę miałem ponad 600 pkt.
Nie pie**ol, 30 minut BC, 30 podkładania bomb, 30 bronienia ładunków, tuba 30 minut - jakoś to godzina nie wychodzi. :-D

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8313 dnia: Lipca 06, 2009, 12:46:00 pm »
Ja grałem LONG GAME to za godzinę miałem ponad 600 pkt.
Nie pie**ol, 30 minut BC, 30 podkładania bomb, 30 bronienia ładunków, tuba 30 minut - jakoś to godzina nie wychodzi. :-D
Dobra nie umiem liczyć :grin: ale grając Radec NO RPG na 14 osób przy dobrym koszeniu można spokojnie zdobyć z wymnożeniem 120 pkt w jakieś 15-20min.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8314 dnia: Lipca 06, 2009, 12:49:41 pm »
ale grając Radec NO RPG na 14 osób przy dobrym koszeniu można spokojnie zdobyć z wymnożeniem 120 pkt w jakieś 15-20min.
Ano, albo i nawet więcej. 8-)

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8315 dnia: Lipca 06, 2009, 12:53:58 pm »
ale grając Radec NO RPG na 14 osób przy dobrym koszeniu można spokojnie zdobyć z wymnożeniem 120 pkt w jakieś 15-20min.
Ano, albo i nawet więcej. 8-)
Grałem z jednym wymiataczem i nabił 294pkt w 30 min.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 570
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8316 dnia: Lipca 06, 2009, 17:15:17 pm »
Lepiej grać przecież ze słabszymi graczami, niż jakby miał latać z RPG Snake_Plissken, po planszy na której grasz.  
Snake_Plissken NIE UŻYWA RPG!
 :D
Ale ja nie napisałem wcale, że gra. Z drugiej strony jestem na 96% pewny, iż jak grałem kilka tygodni temu w Akademi Radec'a, pojawił się pewny mściciel, który hulał z towarzyszką plującą właśnie rakietami, i że zwą go Shadow Snake. Choć z drugiej strony, sporo tych węży. Jednak wydaje mi się, że to on.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8317 dnia: Lipca 06, 2009, 18:57:20 pm »
Lepiej grać przecież ze słabszymi graczami, niż jakby miał latać z RPG Snake_Plissken, po planszy na której grasz.  
Snake_Plissken NIE UŻYWA RPG!
 :D
Ale ja nie napisałem wcale, że gra. Z drugiej strony jestem na 96% pewny, iż jak grałem kilka tygodni temu w Akademi Radec'a, pojawił się pewny mściciel, który hulał z towarzyszką plującą właśnie rakietami, i że zwą go Shadow Snake. Choć z drugiej strony, sporo tych węży. Jednak wydaje mi się, że to on.
Teraz ponoć gra na punkty więc wszystko możliwe 8)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8318 dnia: Lipca 07, 2009, 08:19:13 am »
powoli sie rozpedzam, ta niedziela i 600 punktow byla rozgrzewka - wyczucie fizyki, skokow, broni, sterowania, zasad i map (w ogole ich nie znalem) itp. wczoraj wpadlo 3000 punktow (pierwszy dzien liczenia do pucharu), bardzo rzadko bylem ponizej pierwszej trojki w druzynie. rekord 20 minutowego ofiary wojny to 146 punktow. gadali o mnie oczywiscie "fcuking rocket launcher guy" hehehehe.

czy jestescie pewni ze tylko 6000-7000 punktow starczy? gzies czytalem o 10 000, a to bylby hard-core, bo w nastepne dni tygodnia nie bede mial juz tyle czasu.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8319 dnia: Lipca 07, 2009, 08:39:21 am »
czy jestescie pewni ze tylko 6000-7000 punktow starczy? gzies czytalem o 10 000, a to bylby hard-core, bo w nastepne dni tygodnia nie bede mial juz tyle czasu.
Ja miałem w zeszłym tygodniu około 5900 pkt i dostałem czerwoną wstęgę.