Autor Wątek: Lair  (Przeczytany 32526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #40 dnia: Września 30, 2006, 17:10:58 pm »
Przywiązujecie za dużą uwagę do procentów rzucanych przez developerów i wydawców.

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #41 dnia: Września 30, 2006, 17:13:36 pm »
Ja nie przywiązuję do tego wagi tylko jeżeli developer podaje takie info to chyba wie lepiej ode mnie więc raczej się zgadzam z nim.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #42 dnia: Września 30, 2006, 17:15:54 pm »
Ale te cyferki są czysto marketingowe. :wink:

_cloud_

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #43 dnia: Września 30, 2006, 17:28:51 pm »
Cytat: "Ring"
am nie jest napisane, że jak wyjdzie to będzie używał 50% mocy a nie że używa w obecnej chwili...

A co do tego, że nie wygląda specjalnie dobrze to Twoje zdanie. Wg mnie to najabrdziej imponująca technicznie gra na PS3.


dobrze powiedziane mi też gra bardzo sie podoba  :wink:

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #44 dnia: Września 30, 2006, 17:33:19 pm »
Ja jeszcze dobrej jakosci trailera nie widzialem ale jesli chodzi o gameplay to gra nie wnosi za duzo od czasu Drakana.... tam mozna bylo fajnie latac i na dodatek można bylo zejśc ze smoka i gra wogóle nie traciła na tym nic.
Mam nadzieje ze nie bedzie to tylko Benchmark mocy ps3 ale tez swietna i grywalna gra - bo tematyka aż sie o to prosi.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Lair
« Odpowiedź #45 dnia: Września 30, 2006, 17:37:47 pm »
Większość takich przekazów to BS (niestety), ale też nie zawsze.  Koleś powiedział, że to nie jest poprzednia generacja gdzie już na początku mogli wyciągnąc z konsoli wszystko (80-100%) co się da jak to miało miejsce w programowaniu Game Cube`a (i znanej wszystkim gry, która powaliła na kolana fanów Star Wars  :wink: ) PS3 to potwór ,który znzny ze swojego trudnego programowania pokaże pazurki (a raczej szpony O-o) dopiero później.

Nakimushi - http://www.gamevideos.com/video/id/6557 tutaj jest chyba najlepsze jakościowo video dostępne obecnie. HDR jest po prostu zabójczy dla oczu, w to się będzie grało w okularach przeciwsłoencznych  :?

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #46 dnia: Września 30, 2006, 17:44:10 pm »
Cytat: "Ring"
HDR jest po prostu zabójczy dla oczu, w to się będzie grało w okularach przeciwsłoencznych

no własnie - nie wszyscy lubią HDR a już napewno nie w takim natężeniu ;)
pózniej ściagne sobie filmik

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #47 dnia: Września 30, 2006, 17:52:33 pm »
HDR w demku z TGS został strasznie źle wykorzystany - kto to widział, żeby kamienny most w pochmurny dzień świecił się jak złoto (w słoneczny dzień nie powinien...). Nie mówiąc już o super-mega-hiper bloom nad horyzontem.

Ja do wypowiedzi Factor 5 podchodzę z dystansem, bo kiedyś powiedzieli, że Gamecube jest mocniejszy od Xboxa. Acha. :roll:

Poza tym wypowiedzi developerów 1st i 2nd party należy traktować nie do końca serio z wiadomych względów.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Lair
« Odpowiedź #48 dnia: Września 30, 2006, 18:09:46 pm »
Ten bloom mi się podoba. Ale przelatywanie obok dowolnej konstrukcji, kiedy ona zaczyna się oczojebnie świecić na biało-złoto to horror.  :mrgreen: Chociaż może to wina tego, że nagrywanie gry kamerą daje taki efekt. A ten most to chyba jakiś mokry jest lol

Ciekawe jak będzie wyglądało to w filmiku direct-feed.

_cloud_

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #49 dnia: Października 05, 2006, 09:45:40 am »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #50 dnia: Października 05, 2006, 21:10:52 pm »
Cytat: "_cloud_"
Trailer Lair Interview i Gameplay
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13776&type=mov

Polecam wersje HD, bardzo dobra jakosc, graficznie bardzo ładnie, ciekawe jak gra bedzie wygladał na lato 2007?  :twisted:

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Lair
« Odpowiedź #51 dnia: Października 09, 2006, 21:53:20 pm »

mateo

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #52 dnia: Października 09, 2006, 22:23:01 pm »
Render zapiera dech w piersiach  :wink: (fajna stronka)
A mogło być tak pięknie  :?:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #53 dnia: Października 10, 2006, 09:04:57 am »
Jest bardzo ladnie a bedzie pieknie, przed nimi jeszcze ogrom pracy, to jest Factor5 8)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #54 dnia: Października 14, 2006, 11:58:08 am »
Z nowego numeru EGM

In this months EGM (November), Julian Eggerbrecht states; The Cell generates all the polygonal models in the game, from the soldiers, creatures, and terrain (32 Kilometers square). While handling all the A.I.

I’m guessing many developers will probably be using the RSX mostly/only for pixel-shader and other effects purposes.

OMG! O_0

Nie wiem czy to nie jakas sciema, lada dzien (moze dzis) pewnie bedzie jakis skan z tego artykułu.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #55 dnia: Października 14, 2006, 12:23:31 pm »
OMG! Niesamowite! Masakra! Tego jeszcze nie było! Nigdy! Przenigdy! No teraz to Factor 5 wymiotło! Zaraz... tak jest od ponad 10 lat. Ale i tak OMG i Lair rocks!

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #56 dnia: Października 14, 2006, 14:03:27 pm »
Cytuj
In this months EGM (November), Julian Eggerbrecht states; The Cell generates all the polygonal models in the game, from the soldiers, creatures, and terrain (32 Kilometers square). While handling all the A.I.

I’m guessing many developers will probably be using the RSX mostly/only for pixel-shader and other effects purposes.

OMG! O_0

Nie wiem czy to nie jakas sciema, lada dzien (moze dzis) pewnie bedzie jakis skan z tego artykułu

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #57 dnia: Października 14, 2006, 14:14:39 pm »
Bycie fanbojem Sony ma swoje dobre strony - cieszysz się z byle gówna.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Lair
« Odpowiedź #58 dnia: Października 14, 2006, 14:23:26 pm »
Nie musisz zaglądać do tego działu, skoro Ci to przeszkadza.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Lair
« Odpowiedź #59 dnia: Października 14, 2006, 14:23:54 pm »
Cytat: "xelloss"
Bycie fanbojem Sony ma swoje dobre strony - cieszysz się z byle gówna.

Ma do tego pelne prawo.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #60 dnia: Października 14, 2006, 14:25:52 pm »
Ale to tak, jakbym się cieszył, że w X360 dane zrzucane są z płytki DVD.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #61 dnia: Października 14, 2006, 14:33:48 pm »
Cytat: "Ring"
Nie musisz zaglądać do tego działu, skoro Ci to przeszkadza.

najlepiej przejsc oboko "tego" obojetnie, lepiej nie wdawac sie w zbedne dyskusje

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Lair
« Odpowiedź #62 dnia: Października 14, 2006, 14:36:30 pm »
No sorry, ale cieszyć się nikt nam nie może zabronić. Nie ważne z czego  :evil:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #63 dnia: Października 14, 2006, 14:37:38 pm »
yogi - no tak, proponuję, żebyś dalej opatrywał każdy komentarz developera swoim megatreściwym OMG bez zastanowienia się, co ten developer powiedział, a komentarze pozostałych użytkowników ignorował, w końcu forum nie służy do dyskusji, tylko do wklejania linków i cytatów, nie?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Lair
« Odpowiedź #64 dnia: Października 14, 2006, 14:37:38 pm »
To jest lepsze niż cieszenie sie z każdej złej wypowiediz o danej konsoli...

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #65 dnia: Października 14, 2006, 15:23:37 pm »
Cytat: "Master_666"
To jest lepsze niż cieszenie sie z każdej złej wypowiediz o danej konsoli.


lepsze w jakim sensie ?
mydlenia sobie oczu rozumiem tak ?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Lair
« Odpowiedź #66 dnia: Października 14, 2006, 15:33:25 pm »
Bodajże od wprowadzenia przez Nvidię technologii T&L, siatka sceny (polygony) jest generowana przez chipset graficzny a nie procesor- jest to standard w świecie PC i również w XO. Więc to, że w PS3 zajmuje się tym CELL i to na taką skalę świadczy tylko o mocy i elastyczności sprzętu...

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #67 dnia: Października 14, 2006, 16:53:52 pm »
Nie do końca - procesor główny w dalszym ciągu przygotowuje dane geometryczne dla procesora graficznego, który rysuje scenę. Zwalenie całego procesu na procesor główny byłoby marnotrastwem, bo RSX zawiera układy dedykowane przetwarzaniu geometrii (vertex shadery) i nie może całej swej mocy poświęcić na efekty.

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #68 dnia: Października 14, 2006, 17:50:20 pm »
chyba że ludzie od Lair stwierdzili że zrobili taką grafikę wypasioną że cała moc układu graficznego przeznaczą na detale  :mrgreen:

szczerze mówiac dawno już takiej bzdury nie słyszałem żeby cała grafike obrabiał  procesor a karta graficzna służyła do efektów  :mrgreen:

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Lair
« Odpowiedź #69 dnia: Października 14, 2006, 17:54:22 pm »
O tej działalności RSXa zdegradowanej do tworzenia efektów to tylko przypuszczenie tego, który to pisał.

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #70 dnia: Października 14, 2006, 18:05:48 pm »
Xellos wyluzuj człowieku czepiasz się o byle pierdołę a każdy może się cieszyć z czego mu się tylko podoba i tobie, mnie czy komukolwiek innemu nic do tego.

nakimushi

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #71 dnia: Października 14, 2006, 18:07:31 pm »
niech tak sie stanie ;) ide po piwko i bede sie cieszył razem z wami  :mrgreen:

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #72 dnia: Października 14, 2006, 18:14:30 pm »
Czy ja się cieszę, szczerze mam to gdzieś ale jak mnie coś nie rajcuje czy nie interesuje to nie czepiam sie kogoś kto ma przeciwne zdanie. Mnie np. cieszy czerwone logo w padzie do PS3 i co wolno mi mieć radochę z takiego banału  :mrgreen:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #73 dnia: Października 14, 2006, 18:20:15 pm »
Cytat: "Supersonic"
Xellos wyluzuj człowieku czepiasz się o byle pierdołę a każdy może się cieszyć z czego mu się tylko podoba i tobie, mnie czy komukolwiek innemu nic do tego.


Tylko chodzi mi o to, że Yeti się cieszy z tego, że rzeczy robią to, do czego są one stworzone. To tak jakbym się cieszył, że mam drukarkę, która potrafi drukować albo myszkę, która służy do poruszania kursorem. Trochę chore.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #74 dnia: Października 14, 2006, 18:26:39 pm »
ale tu chodzi o to w jakim stopniu Cell odpowiedzialny jest za grafike

Cytat: "nakimushi"

szczerze mówiac dawno już takiej bzdury nie słyszałem żeby cała grafike obrabiał  procesor a karta graficzna służyła do efektów  :mrgreen:

własnie

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #75 dnia: Października 14, 2006, 18:40:26 pm »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
ale tu chodzi o to w jakim stopniu Cell odpowiedzialny jest za grafike

Ciężko oceniać, czy Cell jest w stopniu większym/mniejszym stioniu jest odpowiedzialny za grafikę, jeśli się nie wie, za co zazwyczaj odpowiada procesor główny w innych grach na 360 czy PC.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Lair
« Odpowiedź #76 dnia: Października 14, 2006, 19:18:40 pm »
W typowej sytuacji (XO i PC) procesor główny podaje współrzędne wierzchołków - reszte generuje chipset graficzny
Podobno w Lair jest inaczej - tzn CELL podaje więcej niz tylko współrzędne wierzchołków
Aczkolwiek mogę się mylić, jestem raczej humanistą...

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Lair
« Odpowiedź #77 dnia: Października 19, 2006, 22:07:02 pm »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #78 dnia: Października 19, 2006, 23:10:13 pm »
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
"najnowsze" filmiki w dobrej jakosci

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Lair
« Odpowiedź #79 dnia: Października 20, 2006, 00:55:23 am »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
"najnowsze" filmiki w dobrej jakosci


Wooow, wygąda zajebiście, szczególnie ten z tilt control tutorial. Takich krajobrazów, tak szczegółowych gór i skał to chyba nigdzie nie byo. Ciekawe jak to wygląda w 1080p- zapewne opad szczeny.