Current Gen > Multiplatformowe Current Gen

Rozwój i przyszłość konsol

<< < (634/634)

POK:
W sumie teoretycznie w rozwiązaniu AMD jest większa możliwość ulepszeń, skoro to działa bardziej w oparciu o software. No i pytanie, jakie możliwości mają devsi przy implementowaniu tego do danej gry.

POK:

--- Cytuj ---Polski EXOR Studios oferuje AMD FSR w The Riftbreaker – gracze zostali już zaproszeni do sprawdzania możliwości propozycji na PC. Zespół potwierdził, że produkcja otrzyma wsparcie AMD FidelityFX Super Resolution także na konsolach korporacji z Redmond
--- Koniec cytatu ---
https://www.ppe.pl/news/158734/amd-fsr-na-xbox-series-xs-z-pierwsza-gra-wykorzystujaca-technologie-ps5-moze-rowniez-otrzymac-wsparcie.html

Wersja na PS5 na razie będzie bez wsparcia, ale może ma to coś wspólnego z tym, że gra od premiery będzie w Game Pass. W każdym razie jestem ciekaw, jak to na konsoli wypadnie.

gnysek:
Niby słabo, z drugiej strony, jeśli next-genowa gra będzie kulała i wyrabiała 50-55 FPS, a jak dodadzą Fidelity, to będzie w stanie wyjechać ponad 60 FPS, to albo zostanie pary, żeby nieco poprawić jakość obrazu, albo żeby dodać do gry jakieś efekty, więc wszyscy będziemy zadowoloeni. Tak naprawdę jeśli chodzi o konsole, to na razie mówimy o trzech kartach (PS5, XSS i XSX), więc tutaj łatwiej będzie ten system podkręcić pod konkretną specyfikację i wycisnąć max (może nawet stworzyć customowe Fidelity dla każdej z gier, zależnie od potrzeb).
Te kilka klatek może okazać się kluczowe w kolejnych latach, bo pewnie w wielu produkcjach właśnie tych 4-5 zabraknie do 60 FPS i Fidelity podratuje te produkcje. Zakładając, że technologia się jeszcze poprawi, to gry powinny wyglądać coraz lepiej równolegle do starzenia się tej generacji.

Dla mnie to jest nadzieja na to, że nie osiągniemy maximum jakości już w drugim roku PS5 i XSX, bo tego się jeszcze niedawno obawiałem. To będzie niestety pudrowanie gier, ale jeśli oko tego nie zauważy - to nic w tym złego.

POK:


Polecam. Dobry materiał, dlaczego UE5 zrobi małą rewolucję od przyszłego rok. Przede wszystkim tworzenie dobrej grafiki stanie się znacznie prostsze i w kolejnych latach powinniśmy zobaczyć więcej nieźle wyglądających indyków.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej