Autor Wątek: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM  (Przeczytany 7996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« dnia: Grudnia 16, 2011, 12:21:09 pm »






No i od razu lepsza, bardziej klimatyczna gra. PC FTW.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 16, 2011, 13:16:08 pm »
Zieeeeew...
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 16, 2011, 16:01:44 pm »
Jaki hejt   :D
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2011, 16:06:16 pm wysłana przez tytacz »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 19, 2011, 17:09:42 pm »
Jako, że becetowi znowu gul skacze to przenoszę :)

Jeszcze w zwykłym Skyrimowym ciuchu wygląda jako tako (choć dałbym jej normalne włosy...)

ale nie rozumiem pakowania do tak klimatycznej gry, laski ubraną w ulubiony dla japońców sposób... Strasznie to rujnuje klimat Skyrima...


I znowu te żałosne mody psujące klimat. Do New Vegas chu** też zrobili nikomu nie potrzebne mody niszczące jednolity żółto-bury klimat:

http://i214.photobucket.com/albums/cc65/sappan_2007/falloutNV2010-11-0816-00-08-96.jpg
http://static.newvegasnexus.com/downloads/images/35998-1-1290293205.jpg
http://imageshack.us/f/214/falloutnv20101116234548.jpg/
http://img832.imageshack.us/img832/3436/screenshot761.jpg
http://img.waffleimages.com/af5dabaf90e6be220bef0abc4f3f391bf7f3a2e3/t/landscape.jpg

« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2011, 21:11:39 pm wysłana przez tytacz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:10:10 am »

I znowu te żałosne mody psujące klimat. Do New Vegas chu** też zrobili nikomu nie potrzebne mody niszczące jednolity żółto-bury klimat:


Teraz dopiero zauważyłem temat ;) Nie potrzebna ta ironia. Akurat mi nie musisz mówić, ile dobrego wprowadzają mody, sam je uwielbiam, a taki na przykład Oblivion nabiera strasznie dużo klimatu właśnie po licznych modyfikacjach :) W moim poście odnosiłem się jedynie do modów typu "Super sweetaśne postacie z Anime w Nordyckim epickim świecie" :lol: Sam wiesz co mam na myśli ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:11:50 am »

I znowu te żałosne mody psujące klimat. Do New Vegas chu** też zrobili nikomu nie potrzebne mody niszczące jednolity żółto-bury klimat:


Teraz dopiero zauważyłem temat ;) Nie potrzebna ta ironia. Akurat mi nie musisz mówić, ile dobrego wprowadzają mody, sam je uwielbiam, a taki na przykład Oblivion nabiera strasznie dużo klimatu właśnie po licznych modyfikacjach :) W moim poście odnosiłem się jedynie do modów typu "Super sweetaśne postacie z Anime w Nordyckim epickim świecie" :lol: Sam wiesz co mam na myśli ;)

Bardziej się odniosłem do wścieku beceta na mod z multiplayerem do skyrim ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 00:14:20 am wysłana przez tytacz »

el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:16:47 am »
Tytacz a przerabianie xboxów, flashowanie psp czy wgrywanie pirackiego softu do PS3 też popierasz, czy tylko modowanie ulubionych gier uważasz za godne pochwały łamanie praw autorskich?


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:19:55 am »
Tytacz a przerabianie xboxów, flashowanie psp czy wgrywanie pirackiego softu do PS3 też popierasz, czy tylko modowanie ulubionych gier uważasz za godne pochwały łamanie praw autorskich?

 :lol:

Rozumiem, że Bethesda wspiera tych parszywych piratów wypuszczając narzędzia moderskie do swoich gier? A w przypadku steam to poszli o krok dalej i od nowego roku mody się będą automatycznie instalować (te które sami sobie wybierzemy).

nVidia to też niezłe skurwiele, bo wypuścili poradnik jak pozmieniać parametry w plikach gry, aby gra wyglądała lepiej i lepiej chodziła.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 00:31:22 am wysłana przez tytacz »

el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:38:21 am »


Czy twoim zdaniem postacie z FF XIII nie podlegają prawnej ochronie skoro ktoś je wrzuca do Skyrima i dystrybuuje po sieci nie płacąc doli jej twórcom? Myślisz że loga prawdziwych samochodów w modzie do GTA to freeware? Czy można dowolnie dystrybuować gry lub jej części bez pytania twórców o zgodę? Z tego co pamiętam popierałeś banowanie konsol ze zmodyfikowanym softem, a zmodyfikowany soft na pc już jest ok? Najdziwniejsze w tym wszystkim że nawet składanie się na grę w 5 osób krytykowałeś, a już kopiowanie w tysiącach dóbr chronionych prawnie jest ok? Widzę sporą niekonsekwencje.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:39:54 am »
A czy ja używam tych gównianych modów? To, że sobie ulepszę grę aby działała 40% lepiej oznacza, że ściągam też te ch**owe postaci z japońskich gierek, które pasują do klimatu jak pięść do oka?

Bethesda sama chciała niektóre mody udostępniać na konsole. To co? Przestałbyś grać?  :lol:

Skoro dla Ciebie modyfikowanie gry za pomocą oficjalnych narzędzi jest równe piraceniu gierek na konsole to nie mam zamiaru na takim poziomie dyskutować. Szkoda mi czasu.

Co do wykorzystywania wizerunku postaci z innych gier:



Sony pozwala kraść złodziejom postacie z Halo i Gearsów.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 00:53:32 am wysłana przez tytacz »

el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 24, 2011, 00:55:49 am »
Ale co mnie obchodzi co TY ściągasz? Jakbym przerobił konsole ale nie kupował piratów to też byś zmienił zdanie co do przerabiania? Jak sięgam pamięcią kiedy Monio bronił modowania softu PS3 tłumacząc go sceną, jej rozwojem i tym że to przerabianie nie musi prowadzić do piracenia to raczej był besztany, nie pamiętam żebyś wtedy bronił modowania softu tak jak teraz.

Akurat mod z Lighting spowodował falę ekstaz w moderskim światku, wylądował właśnie w temacie Skyrim, a teraz także odpowiadałeś na post Mrocza który o nim pisał więc chyba naturalne że o nim napisałem. Pamiętam mody do Red Alerta jakie ściągałem i każdy miał w ch** muzyki/nazw zastrzeżonych których dystrybucja łamała prawa autorskie. Pisanie że modowanie gier nie ma nic wspólnego z piractwem jest dokładnie tym samym co pisanie że modowanie konsol nie ma nic wspólnego z piractwem. A wg. prawa jest tym samym. W przeciwieństwie do zrzucania się w 5 na grę.  :troll:

Sony pozwala kraść złodziejom postacie z Halo i Gearsów.

Jak pozwalało się zrzucać w pięciu to i tak krzyczałeś że tak nie można, więc co to za filozofia Kalego. Zresztą nie rozumiem co ty bronisz? Że w edytorze można podrobić jakąś postać to znaczy że to całkowicie legalne? Podrobić spodnie Nike w piwnicy też możesz maszyną do szycia co nie znaczy że odpowiada za to producent maszyny, za to jak uruchomisz ich dystrybucję to cie ścigną. Sony nie ma praw do tych postaci, ani moderzy, jeżeli uważasz że tego typu łamanie praw autorskich jest w porządku to jesteś strasznym hipokrytą w kontekście twojego wcześniejszego besztania łamiących te prawa użytkowników GO.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 01:04:39 am wysłana przez el becetol »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 24, 2011, 01:01:30 am »
Pewnie za cosplaye to byś ludzi do wiezienia wsadzał  :troll:

Neguję łamanie konsol bo wszyscy doskonale wiedzą do czego to służy w 99% przypadków. Zasłanianie się crackeów homebrew to śmiech bo te ich wszystkie programiki odpali nawet laptop od BoBaNa.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 01:18:01 am wysłana przez tytacz »

Ogur

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 24, 2011, 01:14:48 am »

el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 24, 2011, 01:23:28 am »
No ty byś wsadzał za zrzucenie się z kolegą na wódkę.

Ja swój stosunek do praw autorskich wyjaśniłem jasno i broniłem go wbrew m.in. Tobie i Irasowi kilkukrotnie. Nie przeszkadzają mi cosplaye, zrzutki, mody softu, przerabianie a z piratów nie korzystam, ale wieszać korzystających z nich nie chcę. Iras, chociaż się ze mną nie zgadza, też jest konsekwentny w swoich poglądach. Ty za to stosujesz dziwną filozofię Kalego - za łamanie praw autorskich byś wsadzał do więzienia, a za chwilę sam promujesz łamanie praw autorskich jeszcze głupio udając zdziwionego że w ogóle wizerunek postaci i nazwy własne są chronione prawem. Przerabianie softu na konsoli krytykujesz z pełną stanowczością jako piractwo, a już modowanie softu na kompie uważasz za w porządku "bo ty nie ściągasz żadnych japońskich dziewczynek". I co ma do tego czy narzędzie jest oficjalne? Nóż też oficjalnie i legalnie w sklepie kupisz, co nie znaczy że cie to usprawiedliwia jak wbijesz go komuś w plecy. Narzędzie to jedno, a jak je wykorzystasz to drugie. Jak Sony dało oficjalne narzędzie do ściągania 5 kopii gry na jedno konto, to jakoś jego oficjalność nie przeszkadzała Ci w jechaniu po tych którzy z niego korzystają. Nero też jest oficjalne, więc voila - zgodnie z ta logiką właśnie usprawiedliwiłeś piractwo.

Możesz udawać że sam korzystasz tylko z modów w których moderzy własnoręcznie wykonali wszystkie nowe assetsy i nawet 1% gry nie "pożyczyli" z chronionych prawem autorskich produkcji, ale twoja wiarygodność w kwestii praw autorskich jest dzięki temu taka jak kogoś kto korzysta z przeróbek konsol ale zapiera się że nie korzysta z kopii zapasowych.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 24, 2011, 01:32:06 am »
Nikogo bym nie wsadzał do wiezienia (wystarczą online passy dla kupujących używki  8)). A gdzie ja wyrażam zdziwienie, że wizerunki postaci czy nazwy własne są chronione prawem? Toć to wie każdy kto ma trochę oleju w głowie. Filmik z UT3 pokazał tylko, że każdy ma na to wyje**ne. Modyfikowanie konsoli, która w 99% przypadków posłuży do odpalania piratów może się nie podobać sporej liczbie osób (wiadomo komu w większości).

Sony dało oficjalne narzędzie do uruchamiania gry na 5 konsolach w razie awarii. A to, że cwaniaki zaraz to wykorzystali kupując sobie gierki za bezcen to normalne. Dla mnie to jest zwykłe cwaniactwo i płacenie developerowi ochłapów za jego ciężką pracę.

Porównanie do wódki jest z dupy, bo każdy z 5 kolegów wypije 1/5 zawartości butelki, więc jeśli mają mocne głowy i chcą się naje**ć to i tak musza kupić 5 butelek. W przypadku gry wszystkie 5 osób ma dostęp do 100% jej zawartości w tym samym czasie.

Btw jakie prawa autorskie łamie mod, który zwiększa rozdzielczość tekstur w Skyrimie? Z tego co tu piszesz to wszystkie mody łamią prawa autorskie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 02:03:42 am wysłana przez tytacz »

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 24, 2011, 02:15:43 am »
Mody to bardzo fajna sprawa naprzyklad mod na wiecej krwi, mod na lepszy ekwipunek itd
Co do tego moda na multiplayer to narazie jest niedorobiony ale za jakis czas przypuszczam ze bedzie juz bardzo dobry o ile ludzie za to odpowiedzialni dobrze to rozkminia ;)



el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 24, 2011, 03:00:08 am »
Porównanie do wódki jest z dupy

To było żartobliwe zwrócenie uwagi na to jak z dupy było twoje porównanie do cosplayów, nie trzeba sie było na ten temat rozpisywać na pól posta.

Filmik z UT3 pokazał tylko, że każdy ma na to wyje**ne. Modyfikowanie konsoli, która w 99% przypadków posłuży do odpalania piratów może się nie podobać sporej liczbie osób (wiadomo komu w większości).

Przepraszam, ale wykazujesz się straszną ignorancją. Wrzucasz jakiś filmik z YT i z niego wnioskujesz że "każdy" ma wyje**ne na prawa autorskie, prawa do wizerunku postaci i znaki towarowe. Równie dobrze ja mogę wrzucić filmik z przerabianiem PS3 i sobie wydedukować ze każdy ma wyje**ne na przerabianie konsol. Prawa do wizerunku lub znaków towarowych są warte ogromne kwoty, a ich naruszenie jest przestępstwem. Z kolei argument że jak cie nie złapali na przestępstwie, to znaczy że mają wyje**ne, a to znaczy że wolno to robić jest strasznie dziecinny. Tak samo możesz usprawiedliwić piractwo. 

I nigdzie nie napisałem że wszystkie mody lamią prawa autorskie - zaczęło się od moda z Lighting.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 24, 2011, 03:29:34 am »
No, bo ja napisałem, że wolno to robić. Po prostu nigdzie nie czytałem o aferze związanej z używaniem wizerunku czyjejś postaci w innej grze, więc myślę, że twórców to tak nie boli, dopóki ktoś nie dorabia sobie kradnąc im postać. O narzekaniu developerów na piractwo czytamy co chwilę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 24, 2011, 12:20:37 pm »
Z Modami ludzie żyją od czasów Doom'a 1... jak nie wcześniej. I od tamtej pory NIGDY nie było żadnej afery związanej z modem. Wręcz przeciwnie, częściej twórcy bardziej sławnych modów znajdowali wręcz cieplutkie posady w szeregach Developerów (Ktoś tam w Epic Games, zaczynał od robienia modów, Left4Dead był częściowo robiony przez kolesi odpowiedzialnych za Counter Strike'a itp. itp.)

Bluzganie modów, za to, że jest to jakieś łamanie praw autorskich śmierdzi mi jakimś czepianiem się na siłę, by odebrać jakiś argument PeCetowcom... Sam gram w Skryrim na PS3, ale wiem, że jak wyjdzie więcej ciekawych modów i wyjdzie Skyrim GOTY edition, to automatycznie kupuje wersje PC i "poprawiam" swoje doświadczenia z gry.

Mody są zajebiste. I każdy kto miał z nimi do czynienia to potwierdzi :) Znacząco wydłużają żywotność gry :)

PS. Może nie do Skyrima a Crysisa... Ale tak to jest mod i zgaszę Beceta, twórcy tego moda dostali oficjalne zezwolenie od Microsoft na użycie marki Mechwarrior!




el becetol

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 24, 2011, 13:06:27 pm »
PS. Może nie do Skyrima a Crysisa... Ale tak to jest mod i zgaszę Beceta, twórcy tego moda dostali oficjalne zezwolenie od Microsoft na użycie marki Mechwarrior!

Ha! A twórcy GTA udostępnili GTA I i II za free! Czyli zgaszę przeciwników piractwa - udostępnianie i ściąganie gier jest legalne, bo patrzcie znalazłem jeden przykład kiedy sami twórcy to robią!

Wręcz przeciwnie, częściej twórcy bardziej sławnych modów znajdowali wręcz cieplutkie posady w szeregach Developerów (Ktoś tam w Epic Games, zaczynał od robienia modów, Left4Dead był częściowo robiony przez kolesi odpowiedzialnych za Counter Strike'a itp. itp.)

Ten typek co złamał PS3 z tego co pamiętam też dostał ciepłą posadkę. Hakerzy dostają posadki przy zabezpieczeniach. Na TVN złodziej prowadził program o włamaniach do domów. Itp. itd. Co to ma do legalności łamania praw autorskich?

więc myślę, że twórców to tak nie boli

To że częściej słyszymy o kradzieżach samochodów, a prawie nigdy o kradzieżach instalacji gazowych z cudzych domów, nie znaczy że to drugie jest legalne - po prostu to drugie jest znacznie rzadsze. Gdyby twórców nie bolało że ktoś sobie używa ich znaków towarowych za free to by je udostępnili w formie freeware i każdy by mógł sobie wydawać kolejne Starcrafty, Need For Speedy czy przygody Master Chiefa, szyć Nike w piwnicy i pędzić obok Coca Colę.

Ogólnie jak ktoś dalej uważa że łamanie praw autorskich nie jest niczym złym to ok, wasza broszka. Mi to nie robi, fajnie się jeździ w GTA prawdziwymi furami, fajne mody są fajne. Tylko niech ta sama osoba potem nie rzuca gromami w ludzi którzy piracą albo zrzucają się na gry, skoro zaraz ta sama osoba na potęgę piraci prawa autorskie ściągając mody podrabiające znaki zastrzeżone. 8)

Ogólnie nie mam czasu ani chęci tłumaczyć prawa autorskiego w wigilię, więc na najbliższy czas żegnam - wesołych świąt. 8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 24, 2011, 13:20:39 pm »
Cały becet, WMÓWIŁ mi, że uważam używanie znaków towarowych za całkowicie legalne i sobie poszedł :lol: Dla mnie to po prostu mniejsze zło od kradnięcia gier.

Co do modów z autami w GTA czy postaciami z innych gier to osobiście uważam, że są cholernie słabe. Jedyne mody z jakich korzystam to te usprawniające grafikę czy wydajność cała reszta to ściepy typu ch**owa postać z jRPG czy nude patch i fapowanie do wirtualnych cycków.

Dla przykładu w NV skorzystałem tylko z tego moda, do którego linkowałem wcześniej i jeszcze fix, który wymuszał aby gra działała w DX 9.0 co dawało sporego boosta do płynności.

Wesołych Świąt  8)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 13:27:19 pm wysłana przez tytacz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Mody i inne 'usprawnienia' do SKYRIM
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 24, 2011, 13:23:56 pm »
Tylko niech ta sama osoba potem nie rzuca gromami w ludzi którzy piracą albo zrzucają się na gry, skoro zaraz ta sama osoba na potęgę piraci prawa autorskie ściągając mody podrabiające znaki zastrzeżone. 8)

Ja tam nigdy nic takiego nie pisałem...

Jedynie pisałem w sprawie hakowania PS3, że będzie wysyp cheaterów na serwerach gierek na multi...