Autor Wątek: Killzone: Najemnik  (Przeczytany 22927 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 13, 2013, 22:59:19 pm »
nyway, calkiem mozliwe, ze vita straci kolejnego exa. Troche smutne bo Uncharted, Killzone i Tearaway to gry dla ktorych planuje vite kupic zaraz po obnizce ceny
Co to za różnica, PS3 nie wyniesiesz z domu. Jak dla mnie wszystkie gry z Vity mogłyby chodzić na PS3 i nic by się nie zmieniło.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 13, 2013, 23:14:12 pm »
Mogli od razu dac wersje cross-buy jak ze Sly Cooper i wtedy byloby win-win situation, a tak kupie wersje w subsubHD w 20 klatkach animacji, a pol roku pozniej wyjdzie podciagnieta wersja na PS3 za 249zl :) Poza tym jesli wszystie gry bylyby na PS3 to nikt by vity nie kupowal czyt. konsolka umarlaby po roku wiec cos by sie zmienilo.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 24, 2013, 09:39:51 am »

Killzone 2.5 a ja vity nie mam  :mad: Dawać to na ps3!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 24, 2013, 10:29:38 am »
Właśnie, że nie niech coś wreszcie Vita ma :).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 24, 2013, 11:19:28 am »
Szok jak ta gra wygląda:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Może to jeszcze nie poziom killzone 2, ale jest już blisko. Na ekranie vity pewnie wygląda 3x lepiej...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 24, 2013, 15:09:44 pm »
Dawac mi ta obnizke ceny PSV. JUZ! :mad:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 24, 2013, 15:12:28 pm »
Właśnie, że nie niech coś wreszcie Vita ma :).

Nie da rady. Widać, że dla Sony, Vita staje się powoli takim tabletem do dużej konsoli. CrossBuy, streamowanie multimediów/gier i takie tam. Na jakieś spektakularne exy bym się już nie nastawiał.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:59:43 am »
Gameplay z bety multi.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:09:47 am »
Kurde fajnie to wygląda i ten dźwięk za fraga  :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:50:48 am »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 01, 2013, 12:27:47 pm »
ten dźwięk za fraga  :D
No :)
kolejny ułatwiacz, aby ie wprowadzili tego do bfa :mad:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 01, 2013, 21:22:46 pm »
Morfi deklu miales sie zapisac do bety :(

Kurde juz sie nie moge doczekac swojej Vity, dzisiaj mialem mozliwosc pierwszy raz pograc w Uncharteda i super to wygladalo wiec hype na KZ:M wzrosl jeszcze bardziej :angel:

BTW
KZ: Mercenary >>>>> Syfzone: Cien Faila.
Ta gra przynajmniej ma jeszcze troche klimatu ze starych KZ (mowa o KZ1 i KZ2)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 01, 2013, 21:35:29 pm »
Cień Faila moim zdaniem jeszcze zaskoczy starym klimatem, syfem i brudem.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 01, 2013, 21:45:26 pm »
Oby! Kurde oby! :)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 02, 2013, 08:40:10 am »
NIe gram w killzona po sieci :(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 02, 2013, 09:45:45 am »
Ale ja bym gral :troll:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 02, 2013, 20:57:51 pm »
moje screeny prosto z vity, oczywiscie kazdy wie jak dziala ten programik wiec na vicie wyglada to 5 razy lepiej ;)








multi jest GENIALNE - chodzi o tryb warzone - najlepszy z wszystkich killzone'ów mimo, że w każdym występował:
- nie ma już klas postaci (snajper, medyk itp) - sami kupujemy bronie i ulepszenia i sami tworzymy swoją "klasę" - pełno rzeczy do oblokowania
- tryb warzone to 5 misji, wynik końcowy gry rozkłada się proporcjonalnie - nie ma tak jak w k2 lub k3 gdzie wygrane zadanie w aktualnym trybie w warzone równało się jednemu punktowi dla drużyny - teraz punktów za podtryby jest więcej i jeśli w jakimś trybie będziemy dominować totalnie nad przeciwnym teamem to dostaniemy więcej punktów
- warzone to teraz: zwykły deatchmatch, deatchmach na ciche eliminacje, deatchmach ze zbieraniem kart zabitego przeciwnika(cyli tzn kill confirmed) tryb gdzie trzeba rozbroić głowice (za pomocą mini gry)
- ciche zabójstwa są genialne - jest nawet kontra w nich :) o wiele lepiej to przemyślane niż w k3
- co pewien czas na arenę spadają bonusy - trzeba je zdobyć co oblokowuje jakieś drony alb zagłuszacze radaru itp
- nieszczęsne 4vs4 - super się gra jak jest full ale jak ktoś zdezerteruje w czasie meczu lub nie daj boże zrobi tak dwóch to szanse na zwycięstwo lecą na pysk
- brak piątego trybu gry w warzone - niby 5 rund ale pierwsza i ostatnia to ten sam body count czyli zwykły deadmatch
alosciowo gra wyglada ciut gorzej niz killzone2 ale np ma pare efektow ktorych nawet trojka nie miala...np slepia helgastow i postacie odbijają się w realtime od powierzchni metalowych
beta moze ma nowszy build ale jest mega niestabilna, wywala z gry bardzo czesto
celuje sie ok, w opcjach mozna wlaczyc celowanie wsmomagane przez wychylenia konsoli jak w golden abbys ;)
na razie jedyne obawy co do fulla mam do tego nieszczesnego 4vs4, przy komplecie super sie gra, ale gdy nagle wyjdzie dwoch graczy to przy 2vs4 za duzo sie nie zdziala :confused:
calosc chodzi plynnie ale same tempo rozgrywki jest wolniejsze nawet od killzone2, za to lag w sterowaniu i ciezar postaci juz zblizony do tego z k3

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 02, 2013, 23:35:08 pm »
Obrazki wyglądają miodnie.
Robi większe wrażenie, niż KZ SF.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 03, 2013, 10:40:40 am »
Pograłbym, jeszcze to multi które mi się naprawdę podoba :)

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 21, 2013, 01:21:50 am »











punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 21, 2013, 08:04:30 am »
ten trailer sugeruje, że fabularnie może być ciekawiej niż w dwóch częściach na ps3, a to wszystko w oprawie praktycznie identycznej jak w K2...o_O....szok jak to się na handheldach prezentuje

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:01:27 am »
Fajna akcja na koniec trailera.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 21, 2013, 13:25:37 pm »

To jest wygryw design helghastow, a nie to co dostaniemy w KZ:SF...

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 22, 2013, 17:42:41 pm »
15 minut z singla




lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 24, 2013, 02:00:46 am »
Zagrałem jeden mecz - jak ta gra się rusza :shock: Tylko się scyzoryk w kieszeni otwiera, że Sony nie pakuje więcej zielonych w swoje gry skoro ta konsola ma taki power. Strzelanie super przyjemne i wygodne, grałem niestety z bardzo mało kulturalnymi polskimi nastolatkami i teamplay był żałosny, wszyscy sobie przeszkadzali specjalnie, ale liczę na zagraniczne serwy w opcjach. Single musi wymiatać, dawać to w plusie  8)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #65 dnia: Września 04, 2013, 10:29:07 am »
Posypało się już trochę ocen i wynika z nich, że jest naprawdę przyzwoicie, może nie uber killer, ale solidnie. Martwi tylko, wspomniana w którejś recenzji, długość kampanii - podobno ok 4h.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #66 dnia: Września 04, 2013, 12:22:03 pm »
długość kampanii - podobno ok 4h.

Grubo...

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #67 dnia: Września 04, 2013, 12:45:52 pm »
KZ 2 tez miał mieć 4 godziny kampanie, a mi z 10 zajęła.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #68 dnia: Września 04, 2013, 12:48:15 pm »
Pewnie dlatego, że szukałeś tej jedynej. :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #69 dnia: Września 04, 2013, 21:30:49 pm »
Edge 6/10 - Eurogamer 7/10 - Joystiq 3.5/5 - OPM 7/10 - NowGamer 5.5/10 - Videogamer 6/10

Push Square 8/10 - TheSixthAxis 10/10 - GamesRadar No Score - Gameractor 8/10 - CVG 7/10 - USGamer 2.5/5

Pocket Gamer 8/10 - GodisaGeek 9/10 - Hardcore Gamer 4/5 - Exophase No Score - IBTimes 5/10 - GamerGen 17/20

ShopTo No Score - CheatCC 4.7/5 - The Koalition 85/100 - Modojo 3.5/5 - Dealspwn 7/10 - Capsule Computers 9.5/10

Metro 7/10 - Gaming Trend 7.7/10 - Gamesbeat 8/10 - DarkStation 4/5 - The Digital Fix 9/10 - The Vita Lounge 4.8/5

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #70 dnia: Września 04, 2013, 21:43:19 pm »
Wtf? Na obrazkach wygląda super... :-? :-? I multi ludzie chwalili...

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #71 dnia: Września 04, 2013, 21:57:22 pm »
Wtf? Na obrazkach wygląda super... :-? :-? I multi ludzie chwalili...
:?:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #72 dnia: Września 04, 2013, 21:58:08 pm »
W większości te oceny są naprawdę dobre

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #73 dnia: Września 04, 2013, 22:24:16 pm »
Mnie się rzuciły w oczy oceny na poziomie ~5/10

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #74 dnia: Września 04, 2013, 22:25:29 pm »
Aż 3 tam wyżej. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #75 dnia: Września 04, 2013, 22:34:41 pm »
Skala ocen przemieszana, złudzenie optyczne  :lol:

Ogólnie naliczyłem 5 ocen poniżej 7/10 (czyli moje ~5/10) :D

No ale sumując to wszystko to wychodzi trochę lepszy średniak...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #76 dnia: Września 04, 2013, 22:41:20 pm »
Szkoda, ze w bete udalo mi sie zagrac tylko przez jakies 40sec :lol: Ladna gra :oops:

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #77 dnia: Września 05, 2013, 18:44:34 pm »
PS Vita 2012-2013 ['] pamiętamy

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #78 dnia: Września 06, 2013, 21:38:28 pm »
Rozbieżność w ocenach spora, ale średnia i tak wypada nieźle - 78%.
http://www.metacritic.com/game/playstation-vita/killzone-mercenary/critic-reviews

Straszakq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-02-2006
  • Wiadomości: 2 829
  • Reputacja: 111
Odp: Killzone: Najemnik
« Odpowiedź #79 dnia: Września 12, 2013, 22:57:27 pm »
Wow nareszcie coś dobrego na vite  8)