Prehistoria gen > Mobile

Super Mario Run

(1/7) > >>

POK:
Są już recenzje:
http://www.metacritic.com/game/ios/super-mario-run/critic-reviews

Średnia 80%.

Jak wyjdzie na Androida to na pewno zagram :D (ale nie wiem, czy kupię).

Iras:
Nintendo kolejny raz (można powiedzieć jak zwykle) nie zdało egzaminu. 10 euro za średniej jakości endless runner i tylko 24 króciutkie (100 sekund) plansze? Czteroletni Rayman Jungle Run jest pod każdym względem lepszy - ładniejszy, lepiej animowany i udźwiękowiony, bardziej responsywny i o wiele bardziej satysfakcjonujący, a przy trzy razy większej liczbie lepiej zaprojektowanych poziomów był również ponad trzykrotnie tańszy.

I do kur...



film make games!


bojawiem:
No właśnie miałem napisać o Raymanie w którego grałem dawno temu. Pomysł podjebali totalnie i zrobili to gorzej. Gdyby zamiast Mario w tytule było coś innego to ta gra NIKOGO. Oby nie zarobili bo tego chłamu będzie więcej. Ja nie ściągam.

POK:
Nie wiem, o co to narzekanie. Gra może i ma za mało zawartości, ale recenzenci są zgodni, że to bardzo grywalny tytuł. No, ale jakoś kogoś boli, że Nintendo zgarnie na tym duży hajs, to zawsze będzie narzekał.

bojawiem:
Jak nintendo zwęszy łatwy zysk produkując banalne gierki na telefon to oleją 3DSa i Switcha Po co się wysilać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej