Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1035288 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2000 dnia: Kwietnia 23, 2013, 16:01:12 pm »
Drobnych detali zawsze można więcej dodać na każdej trasie. Chociażby trawa na poboczach.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2001 dnia: Kwietnia 23, 2013, 16:13:46 pm »
Grafika i większe rozbudowanie gry, bo tylko to można jeszcze ulepszać w grach samochodowych. Tak samo jak w Fifach i innych typowo sportowych grach.

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2002 dnia: Kwietnia 23, 2013, 18:31:42 pm »
nie mogę się doczekać nowego killzłoma w 30 fps i gran turismo 6 bez modelu zniszczeń

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2003 dnia: Kwietnia 23, 2013, 18:38:21 pm »
Wiadomo, że Halo czy Forza to przeciętniaki i chciało by się pograć w coś porządnego, no ale na xboxa te gry raczej nigdy nie wyjdą :P


Co do modelu zniszczeń to przeszkodą raczej są warunki licencyjne fur zawartych w grze. Ile tytanów nie siedziało by w skrzynce, to i tak w żadnej grze z oficjalnymi markowymi samochodami nie zobaczymy zniszczeń takich, jakbyśmy wszyscy chcieli.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2013, 18:42:32 pm wysłana przez andryush »

Unlimited

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2004 dnia: Kwietnia 23, 2013, 19:12:12 pm »
Ja tam bym wolał pełen cykl doby z zmiennymi warunkami na wszystkich trasach. Wzorzec to Le Mans i Nurburgring. Mam nadzieje że tak też Kaz uczyni. Szczególnie że jak mnie pamięć nie myli Kaz zawsze zostawiał trochę mocy na kolejną odsłonę, tak było z GT1 i potem z GT2, jak i z GT3 i potem z GT4. :)

Chce też fury premium classic DTM jak Alfa, Merce, Bmw, Ople. Już widzę ten klimat online na mokrej monzie w nocy. :D
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2013, 19:14:35 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2005 dnia: Kwietnia 23, 2013, 19:27:23 pm »
A ja bym chciał w ch** więcej tras (wszystkie znaczące tory świata) i w ch** nowych aut, bo w GT5 brakowało sporo nowych modeli. Reszta mnie wali (bardziej lub mniej, ale wali). No i ja bym chciał GT6 na PS4, ale to raczej nierealne.

Unlimited

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2006 dnia: Kwietnia 23, 2013, 19:34:55 pm »
Kiedyś Lucas wspominał że w GT6 będzie tyle tras że będziemy zaskoczeni. :P

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2007 dnia: Kwietnia 23, 2013, 20:07:39 pm »
Cytuj
nie mogę się doczekać nowego killzłoma w 30 fps i gran turismo 6 bez modelu zniszczeń
Po ch** tu wchodzisz trollu? myślisz ze nowy xbox będzie miał wszystkie gry w 60fps? śnij

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2008 dnia: Kwietnia 23, 2013, 20:14:29 pm »
Kiedyś Lucas wspominał że w GT6 będzie tyle tras że będziemy zaskoczeni. :P

No to zobaczymy, bo na GT Academy jak z nim gadałem to też nie powiedział nic oprócz ogólników typu "zobaczysz, że będziesz bardzo zaskoczony jak wielka będzie ta gra". Jeśli nie będzie Macau, to ja Kaza kompletnie wtedy nie zrozumiem. Chociaż były jakieś ploty, że niby ktoś widział ekipę PD jak skanowali ten tor.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2009 dnia: Kwietnia 23, 2013, 21:04:54 pm »
Nie zdziwie sie jak beda motocykle :p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2010 dnia: Kwietnia 23, 2013, 21:08:31 pm »
To ja już bym wolał Tourist Trophy 2 niż wrzucać jednoślady do GT6.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2011 dnia: Kwietnia 23, 2013, 21:19:43 pm »
TT2 tez by bylo zajebiste :)
Na E3 2006 w GT HD byly motocykle wiec nie zdziwilbym sie jesli PD wrociliby do tego pomyslu.





svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2012 dnia: Kwietnia 23, 2013, 21:25:23 pm »
Mam nadzieję, że będzie Suzuki Burgman 650. Woziłbym się jak Sidney.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2013 dnia: Kwietnia 23, 2013, 22:46:26 pm »
Pamiętam to demko z motocyklami, ale pomysł raczej dziwny jak na PD. Dziwny w sensie pojedynków moto vs auto. Osobno to rozumiem, ale wątpię żeby taki temat pojawił się w samym GT6. Chociaż kto tam wie co Kaz kombinuje na koniec tej generacji.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2014 dnia: Kwietnia 23, 2013, 22:57:39 pm »
Punkt Osiągów pewnie były by w jakiś sposób liczone, aby wyrównać szanse. W sumie na online to fajny bajer, a w karierze to jakoś mija się z rzeczywistością.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2015 dnia: Kwietnia 24, 2013, 13:57:48 pm »
A ja uwazam odwrotnie.
Trole w multi dazyliby do kolizji i mozna sie domyslic ze w tym przypadku samochody beda zawsze mialy przewage.
Co innego w singlu. Motocykle i fury razem na torze mozna by wykrzystac chocby do licencji.
Zadania typu wyprzedzenie motocyklem wyznaczonej ilosci aut :)
W karierze mogliby po prostu rozdzielic jednoslady od fur. Ale mysle ze z porzadnym AI daloby sie to jakos pogodzic.
Oby na PS4 :)

svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2016 dnia: Kwietnia 24, 2013, 14:02:33 pm »
Trole w multi dazyliby do kolizji i mozna sie domyslic ze w tym przypadku samochody beda zawsze mialy przewage.
Pewno i tak nie byłoby można spaść z motocykla. :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 106
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2017 dnia: Kwietnia 24, 2013, 14:06:43 pm »
Najlepiej bez motorów i tylko na PS3. Na prawdziwe GT na PS4 lepiej poczekać i dostać konkretne wyścigi a nie zabugowaną grę na start konsoli czy nawet rok po premierze.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2018 dnia: Kwietnia 24, 2013, 14:24:19 pm »
Pewnie PD jest zmieszane, bo do tej pory bujali się z architekturą PlayStation, a teraz dostaną "prawie pc". Pierwsze GieTe, które będzie multiplatformą. To byłby news :troll:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2019 dnia: Kwietnia 24, 2013, 14:43:19 pm »
Najlepiej bez motorów i tylko na PS3. Na prawdziwe GT na PS4 lepiej poczekać i dostać konkretne wyścigi a nie zabugowaną grę na start konsoli czy nawet rok po premierze.
Ale czy gra w rok od premiery musi oznaczac zabugowanego crapa?
Takie gry jak PGR3, Motorstorm czy FM2 wyszly nad wyraz dobrze.
Ploty dotyczace Nextboxa nie napawaja optymizmem (slaby sprzet z blokada uzywek) wiec nastawiam sie na zakup PS4.
Jednak jako fan wyscigow next genowe GT to dla mnie priorytet i nie chcialbym czekac do 2017go.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2020 dnia: Kwietnia 24, 2013, 15:17:50 pm »
Trole w multi dazyliby do kolizji i mozna sie domyslic ze w tym przypadku samochody beda zawsze mialy przewage.
Pewno i tak nie byłoby można spaść z motocykla. :lol:




svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2021 dnia: Kwietnia 24, 2013, 15:18:57 pm »
Borze, co za kartony. O_O

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2022 dnia: Kwietnia 24, 2013, 15:24:20 pm »
Ale fajnie się w to grało, jak już się wyczuło fizykę jazdy))) Nie miał bym nic przeciwko motocyklom w GT6.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2024 dnia: Kwietnia 24, 2013, 20:19:36 pm »
Cytuj
Launch and Beyond

The benefits of this powerful hardware will be seen in the PlayStation 4's launch games. But Cerny maintains that, in the future, they'll shine through in totally different ways.

"The launch lineup for PlayStation 4 -- though I unfortunately can’t give the title count -- is going to be stronger than any prior PlayStation hardware. And that's a result of that familiarity," Cerny said. But "if your timeframe is 2015, by another way of thinking, you really need to be doing that customization, because your competition will be doing that customization."

 So while it takes "weeks, not months" to port a game engine from the PC to the PlayStation 4 according to Cerny, down the road, dedicated console developers can grasp the capabilities of the PlayStation 4, customize their technology, and really reap the benefits.

 "There are many, many ways to control how the resources within the GPU are allocated between graphics and compute. Of course, what you can do, and what most launch titles will do, is allocate all of the resources to graphics. And that’s perfectly fine, that's great. It's just that the vision is that by the middle of the console lifecycle, that there's a bit more going on with compute."
http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?page=1

Dla przypomnienia PS2 mialo 29 tytulow startowych:
http://uk.ign.com/articles/2000/10/28/the-ps2-launch-titles

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2025 dnia: Kwietnia 25, 2013, 09:54:54 am »
Miałem właśnie wrzucać linka do tego artykułu. Dla tych co się interesują hardware'em jest tam dużo fajnych informacji o bebechach konsoli. Dla  programisty rzeczywiście struktura PS4 będzie jak taka bardzo głęboka studnia, bo na początku wyjdą ładne gry i rozbudowane, ale im dalej w las tym więcej możliwości. Będzie pro, podjarałem się jeszcze bardziej po tym artykule tą konsolą i kupuje na premiere  8)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2026 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:25:04 am »
Lem nie wiem czy wiesz ale sony ma tyle studiów wewnętrznych co nintendo i microsft razem wzięci. Wiec poczekajmy do ujawnienia wszystkich gier, każdego studia

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2027 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:30:01 am »
Tak, tylko popatrz ile jeszcze gier od nich powstaje na koniec żywota PS3. TLoU, Beyond, pewnie GT6, podejrzewam milion gier na Move'a, jakieś indyki na PSN. Coś też musi Vita dostać.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2028 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:30:33 am »
Cytuj
Launch and Beyond

The benefits of this powerful hardware will be seen in the PlayStation 4's launch games. But Cerny maintains that, in the future, they'll shine through in totally different ways.

"The launch lineup for PlayStation 4 -- though I unfortunately can’t give the title count -- is going to be stronger than any prior PlayStation hardware. And that's a result of that familiarity," Cerny said. But "if your timeframe is 2015, by another way of thinking, you really need to be doing that customization, because your competition will be doing that customization."

 So while it takes "weeks, not months" to port a game engine from the PC to the PlayStation 4 according to Cerny, down the road, dedicated console developers can grasp the capabilities of the PlayStation 4, customize their technology, and really reap the benefits.

 "There are many, many ways to control how the resources within the GPU are allocated between graphics and compute. Of course, what you can do, and what most launch titles will do, is allocate all of the resources to graphics. And that’s perfectly fine, that's great. It's just that the vision is that by the middle of the console lifecycle, that there's a bit more going on with compute."
http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?page=1

Dla przypomnienia PS2 mialo 29 tytulow startowych:
http://uk.ign.com/articles/2000/10/28/the-ps2-launch-titles

Tak mi się nasunęło teraz, że w sumie nie musi to być takie uber fajne, bo już w dziale PS4 są dwa tematy z tytułami, które będą Free 2 Play i to jakieś porty multiplayerowych popierdółek. Tu może być ten chwyt z masą tytułów startowych. Fajnie, że dużo, ale jak połowa to będą słabe porty z PC "bo można szybko łatwo i przyjemnie przerzucić gre z PC", to raczej lipa.

No ale może tak nie będzie i jednak większość to będą fajne gry  :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2029 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:32:40 am »
Mi by w sumie wystarczyło Killzone z dobrym multikiem i mogę pociągnąć bez nowszych gier ze 2 miesiące :troll: Ale bankowo znajdzie się jeszcze jeden czy dwa tytuły warte kupna na premierę lub w okolicach.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2030 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:35:51 am »
Dokładnie. Knack + Infamous + Killzone + Wiedźmin 3 i mamy grania i grania. A na PS3 nie mam zamiaru rezygnować z PS+, więc tam też będzie dochodziło tytułów.

Panie premierze, jak grać?!

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2031 dnia: Kwietnia 25, 2013, 10:52:56 am »
Ja czekam na trio Santa Monica, Naughty Dog, GG

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2032 dnia: Kwietnia 25, 2013, 11:26:35 am »
Cytuj
Launch and Beyond

The benefits of this powerful hardware will be seen in the PlayStation 4's launch games. But Cerny maintains that, in the future, they'll shine through in totally different ways.

"The launch lineup for PlayStation 4 -- though I unfortunately can’t give the title count -- is going to be stronger than any prior PlayStation hardware. And that's a result of that familiarity," Cerny said. But "if your timeframe is 2015, by another way of thinking, you really need to be doing that customization, because your competition will be doing that customization."

 So while it takes "weeks, not months" to port a game engine from the PC to the PlayStation 4 according to Cerny, down the road, dedicated console developers can grasp the capabilities of the PlayStation 4, customize their technology, and really reap the benefits.

 "There are many, many ways to control how the resources within the GPU are allocated between graphics and compute. Of course, what you can do, and what most launch titles will do, is allocate all of the resources to graphics. And that’s perfectly fine, that's great. It's just that the vision is that by the middle of the console lifecycle, that there's a bit more going on with compute."
http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?page=1

Dla przypomnienia PS2 mialo 29 tytulow startowych:
http://uk.ign.com/articles/2000/10/28/the-ps2-launch-titles

Tak mi się nasunęło teraz, że w sumie nie musi to być takie uber fajne, bo już w dziale PS4 są dwa tematy z tytułami, które będą Free 2 Play i to jakieś porty multiplayerowych popierdółek. Tu może być ten chwyt z masą tytułów startowych. Fajnie, że dużo, ale jak połowa to będą słabe porty z PC "bo można szybko łatwo i przyjemnie przerzucić gre z PC", to raczej lipa.

No ale może tak nie będzie i jednak większość to będą fajne gry  :angel:

Free 2 Play na PS4? Wiadomo, czy to będzie całkowicie darmowe? Ściągamy grę a później dokupujemy co trzeba jeśli potrzeba?? Jeśli tak to też jest dobry wariant na początek. Mając załóżmy Killzone z wersji pudełkowych, jeśli na starcie nie będzie innych ciekawych gier, ściągamy taką f2p i jest pewna różnorodność ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2033 dnia: Kwietnia 25, 2013, 12:38:39 pm »
Free 2 Play na PS4? Wiadomo, czy to będzie całkowicie darmowe? Ściągamy grę a później dokupujemy co trzeba jeśli potrzeba?? Jeśli tak to też jest dobry wariant na początek. Mając załóżmy Killzone z wersji pudełkowych, jeśli na starcie nie będzie innych ciekawych gier, ściągamy taką f2p i jest pewna różnorodność ;)

Primal Carnage: Genesis i Blacklight Retribution - obie gierki będą F2P. Co oznacza, że pograsz sobie, ale jak będziesz chciał być koks to płać za powerupy itp. Zwykłe mikrotranzakcje :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2034 dnia: Kwietnia 25, 2013, 12:59:20 pm »
No tak, chodzi mi o to, czy sama gra, ściągnięcie jej nie będzie odpłatne. Na Androida ściągasz takiego Dead Trigger za darmo i kupujesz broń jeśli chcesz. Mam nadzieję, że idea F2P zostanie w całości zachowana i obędzie się bez dodatkowych, "symbolicznych" opłat.
Podobnie mnie zastanawia kwestia FFXIV RR, pudełkowa wersja i co, mam płacić 200zł za grę z miesięcznym abonamentem? Chyba, że w cenie zawarty jest 5-miesięczny abonament, wtedy rozumiem taką cenę, a inaczej nie chce płacić bonusów z tytułu wydania gry na PS3. Wersja na PC kosztuje ~50zł i w jej cenie jest zawarty miesięczny abonament.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2035 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:07:10 pm »
No tak, chodzi mi o to, czy sama gra, ściągnięcie jej nie będzie odpłatne. Na Androida ściągasz takiego Dead Trigger za darmo i kupujesz broń jeśli chcesz. Mam nadzieję, że idea F2P zostanie w całości zachowana i obędzie się bez dodatkowych, "symbolicznych" opłat.
Podobnie mnie zastanawia kwestia FFXIV RR, pudełkowa wersja i co, mam płacić 200zł za grę z miesięcznym abonamentem? Chyba, że w cenie zawarty jest 5-miesięczny abonament, wtedy rozumiem taką cenę, a inaczej nie chce płacić bonusów z tytułu wydania gry na PS3. Wersja na PC kosztuje ~50zł i w jej cenie jest zawarty miesięczny abonament.

Z tego co wiem ta wersja za 50zł jest już nieaktualna, obecnie gra jest offline i musiałeś mieć konto założone wczesniej. Kiedy ARR wystartuje ponownie do sprzedaży na PS3 i PC trafi nowa wersja gry w standardowej cenie 200zł. Miesiąc abonamentu wliczony, tak jak w każdym innym MMO.

Ważne jest w przypadku ARR zrozumienie, że gra nie pokona WoWa. S-E koncentruje się raczej na zdobyciu 500k-1mln fanów, którzy będą w to grać przez kilka lat. Co pewnie im się uda, wystarczy popatrzeć na FFXI. Dla przypomnienia - FFXI jest najbardziej dochodową częścią w historii.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2013, 14:12:53 pm wysłana przez Castor Krieg »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2036 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:12:49 pm »
No tak, chodzi mi o to, czy sama gra, ściągnięcie jej nie będzie odpłatne. Na Androida ściągasz takiego Dead Trigger za darmo i kupujesz broń jeśli chcesz. Mam nadzieję, że idea F2P zostanie w całości zachowana i obędzie się bez dodatkowych, "symbolicznych" opłat.
Podobnie mnie zastanawia kwestia FFXIV RR, pudełkowa wersja i co, mam płacić 200zł za grę z miesięcznym abonamentem? Chyba, że w cenie zawarty jest 5-miesięczny abonament, wtedy rozumiem taką cenę, a inaczej nie chce płacić bonusów z tytułu wydania gry na PS3. Wersja na PC kosztuje ~50zł i w jej cenie jest zawarty miesięczny abonament.

Z tego co wiem ta wersja za 50zł jest już nieaktualna, obecnie gra jest offline i musiałeś mieć konto założone wczesniej. Kiedy ARR wystartuje ponownie do sprzedaży na PS3 i PC trafi nowa wersja gry w standardowej cenie 200zł. Miesiąc abonamentu wliczony, tak jak w każdym innym MMO.

Ważne jest w przypadku ARR zrozumienie, że gra nie pokona WoWa. S-E koncentruje się raczej na zdobyciu 500k-1mln fanów, którzy będą w to grać przez kilka lat. Co pewnie im się uda, wystarczy popatrzeć na FFXI. Dla przypomnienia - FFXI jest najbardziej dochodową częścią w historii.

Za 200zł to mnie mogą pocałować. Będzie po paru miesiącach to samo co było z DC Universe Online i przejście w F2P. Nawet Star Warsy musiały pójść w końcu w F2P. Ja jak głupi zapłaciłem za płytkę z grą te 160zł, by po kilku miesiącach sie dowiedzieć, że mogę sobie tą płytkę odsprzedać za 5zł, bo nie ma ona już żadnej wartości.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2037 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:19:02 pm »
Za 200zł to mnie mogą pocałować. Będzie po paru miesiącach to samo co było z DC Universe Online i przejście w F2P. Nawet Star Warsy musiały pójść w końcu w F2P. Ja jak głupi zapłaciłem za płytkę z grą te 160zł, by po kilku miesiącach sie dowiedzieć, że mogę sobie tą płytkę odsprzedać za 5zł, bo nie ma ona już żadnej wartości.

SWTOR miał abonament, ponieważ EA łudziło się, że zrobili WoW-killera. Jak bardzo musiało im Bioware wciskać kit, to aż strach. WoW-killer jest jeden - WoW, każdy kolejny xpac.

Tak jak mówię, gra z abonamentem jest mniej popularna, ale S-E chyba się nie łudzi, że oda im się wbić miliony graczy do FFXIV (chociaż to i tak niepewne, ich szacunki dt. SD, Hitmana i TR były niesamowicie zawyżone).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2013, 14:23:26 pm wysłana przez Castor Krieg »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2038 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:25:18 pm »
Bez sensu. Muszą dać więcej niż jeden miesiąc gry w cenie tych 150-200zł za grę na PS3.
Na PC cena też nie powinna przekroczyć 100zł. A najlepiej by było, jakby gra była dostępna za darmo do pobrania i sami decydowalibyśmy przez jaki czas chcemy grać kupując odpowiedni abonament.

Rozumiem jeszcze te 50zł na PC i miesiąc gry w tej cenie. W innym wypadku to czyste zdzierstwo.
Oby SE się nie przeliczyło.

Tak samo te gry F2P na PS4, mam nadzieje, że ich twórcy nie wychodzą z założenie, że gracze knosolowi to burżuje i trzeba im kazać zapłacić 10-20€ za ściągnięcie gry, w końcu kupują nowe gry w cenie 60€.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2039 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:37:13 pm »
Nie, prawdopodobnie gry F2P na PS4 będą to ściągnięcia za darmo ew. jakiś 'Starter Pack' za 19.99EUR z itemami boostującymi XP, itd., jak robi to wiele firm obecnie.

Pytanie brzmi tylko czy gracze konsolowi chcą gier F2P? PS3 i X360 ma infrastrukturę online, która na to pozwala. Microsoft dał dupy i F2P tam nie wystartowało z powodu oporu hamburgerów, ale Sony nie widzi przeszkód, tylko IMO nie ten rodzaj gry na ten rynek.

Ja w gry F2P prawie wcale nie gram, jedyną jaką mam obecnie to Puzzle Craft na iPada, zwyczajnie odrzuca mnie idea, że developer chytrze podzielił grę i próbuje mnie przekonać do wydania pieniędzy. Sprawy nie poprawia fakt, że samo IAP zbudowane jest na zasadzie ukrycia całkowitej ilości wydanych pieniędzy - 0.99$ to 'impulse buy'.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2013, 14:38:50 pm wysłana przez Castor Krieg »