Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 16:34:26 »
https://twitter.com/KJovian/status/1773273643583181016?t=O55FPmf24FF6ESbp8-k1_g&s=19

Steam na Series X i S...
Czyżby xbox faktycznie zamieniał się w uniwersalną skrzynkę do grania ? Czy to oznacza Hori na xboxie??
2
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 16:33:46 »
Słabe to demo. Random dialogi na modłę GOW coś im nie wyszły, kwestie się stale powtarzają i irytują. Walka jest za prosta, jedyny plus jak na razie to grafika z dizajnem Toriyamy...
3
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 14:56:07 »
Problem z Rise jest też taki, że ta gra dla mnie nie ma takiego szlifu obrazu co Nioh czy GOT. Tam obraz był miękki a tutaj zupełnie co innego, już w Wo Longu to zobaczyłem, że jest nie wiem jak to nazwać? Surowo, sterylnie.



Teksturowo nawet daje radę.

4
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 14:09:38 »
Wzięli silnik stosowany do tej pory głównie do tworzenia zamkniętych lokacji z dużą ilością detali i stwierdzili, że będzie open world. Logiczne, że coś mogło pójść nie tak. No ale nie - CPU słabe, konsole słabe, za dużo interakcji z zaawansowanym ai... Żeby było śmieszniej, nagonka jest nie tyle na CPU ogólnie, a konkretnie twory AMD.
5
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Dzisiaj o 13:05:33 »
Dokładnie, DF ma swoją narrację, której się trzyma.

Czasem uda im się zrobić coś dobrze, najczęściej John ma fajne materiały, ale to dlatego, że nie skupia się tylko na czysto technicznych sprawach. Nawet w kwestii obciążenia CPU zaczął chyba prostować, że to tak nie wygląda, ale Richard zawrócił temat. No i śmieszne, że są niby specami od sprzętu i nowinek technicznych, ale PS5Pro od początku hateują. Przecież dzięki temu będą mieli o czym mówić i robić materiały. To, iż uważają to za niepotrzebne urządzenie, to zupełnie inna sprawa. Już wzmianki o nowym sprzęcie MS bardziej ich interesują, nie ważne czy to refresh, handheld czy next-gen (to jednak dziwić nie powinno, bo tam są wspólne interesy).

Generalnie gry obecnie raczej nie są ograniczane przez CPU tylko jak już to GPU. Przede wszystkim jednak problemem są developerzy. DD2 to kolejny przykład, niestety tym razem od Japończyków, którzy z reguły są bardziej solidni jeśli idzie o wydajność.
6
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 09:35:59 »
Oni cały czas tacy byli.
7
PlayStation 5 / Odp: Rise of the Ronin
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 09:33:54 »
Nioh szczególnie w wersji na PS5 to wizualnie i tak wyżej niż Nioh 2, Wo Long czy Ronin.

W Ronin gra się przyjemnie, ale jak dla mnie przez powtarzalność i nieciekawy boss fight jest grą tylko dobrą.
8
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Wczoraj o 20:34:46 »
https://youtu.be/0RDsu2kSBxw?si=6yVxwPx97QNYKejf

Ja nie wiem co ten DF odwala. Pokazują DD2 i kijowe fps w mieście na Ryzen 5 3600 jak dowód na to, że konsole mają słabe CPU i Pro PS5 też będzie słaba.

Przecież ten DD2 wygląda jak kupa w tej miejskiej lokacji. Ewidentny przykład słabego skilla dewelopera, nieprzystosowanego silnika lub obydwu, - brzydkie to i w dodatku cierpiące na TAKIE zwolnienia animacji z niewyjaśnionych przyczyn... Jak takie coś może być benczmarkiem czegokolwiek?

Nie wierze w to co od nich ostatnio słyszę.
9
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 20:19:49 »
Rise of the Ronin (PS5)

Grafika: 7-
Dźwięk: 7-
Grywalność: 8+


+ mapy i ogrom zawartości do czyszczenia
+ system walki
+ animacja ciosów
+ przyjemne skradanie
+ klimat
+ wybory moralne mające przyczynę i skutek
+ eksploracja
+ rynsztunek
+ poziom trudności
+ długość gry


- schematyczne zadania
- zbyt mało normalnych wstawek, większość to gadające głowy na max 4 ujęciach, nawet bossowie nie mają filmiku przed walką, wchodzisz i fight
- frame pacing okropny, tylko tryb 60fps nadaje się do gry, ale niestety dropi
- grafika wczesne PS4, ale ma swoje momenty typu deformacja śniegu, wybrane tekstury, ruchoma roślinność, widoki
- muzyka niestety jest kiepska, ale odgłosy oręży dają radę
- praktycznie sami ludzcy przeciwnicy
- nieciekawe starcia z bossami na tle ich poprzednich gier
- nudne dialogi



Ogólnie: 8-

Dobra gra ze świetną walką i masą rzeczy do roboty.
Kto czeka na Ducha 2, to ten tytuł z pewnością umili mu oczekiwanie, ponieważ jest to praktycznie kopia tamtej gry. Dużo gorsza graficznie i nie tak filmowa, ale broniącą się rozgrywką.

10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 19:46:38 »
Jak tak dalej pójdzie to do końca generacji będzie to najładniejsza gra.
Jeszcze pewnie na PS5 Pro zrobią update to już na bank.
Szkoda tylko, że gameplay ma taki sobie.
Strony: [1] 2 3 ... 10