Śmieszne trochę, Hideo naprawdę robił wszystko aby pomniejszyć MGS:Rising z wczoraj; wspominał o osobistym nadzorze, o tym jak Peace Walker będzie częścią sagi MG (Rising jest spin-offem). :grin:
Śmieszne trochę, Hideo naprawdę robił wszystko aby pomniejszyć MGS:Rising z wczoraj; wspominał o osobistym nadzorze, o tym jak Peace Walker będzie częścią sagi MG (Rising jest spin-offem). :grin:Można by podejrzewać że Rising i "czasowa ekskluzywność" i "X360" jeszcze się mogą spotkać na jakichś targach ;)
Sony chce przez gry takie jak ta przekonać ludzi do zakupu PSP - to będzie system seller!
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi?Sony chce przez gry takie jak ta przekonać ludzi do zakupu PSP - to będzie system seller!
*ekhm* GTA:VCS, GTA:LCS, SH:0rigins, Tekken5:DR *ekhm*
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi?
Gry które wymieniłeś napedzaly sprzedaż zwyklego PSP.
MGS i GTM to system sellery dla PSP GO, chociaż liczę na to, że zapowiedza też nowe GTA...
Gierka zapowiada się konkretnie (Big Boss :twisted:), ale wolałbym ją na Ps3. Obawiam się trochę o sterowanie jak bo grałem w MGS:PO to było troszkę niewygodne.Dokładnie to samo miałem pisać, sterowanie w PO było lipne, źle mi się grało i tu może być to samo, ale obym się mylił.
Gierka zapowiada się konkretnie (Big Boss :twisted:), ale wolałbym ją na Ps3. Obawiam się trochę o sterowanie bo jak grałem w MGS:PO to było troszkę niewygodne.
Czy ja wiem.Dwóch gałek nadal nie mamy, więc wątpie żeby to jakoś dramatycznie poprawiliGierka zapowiada się konkretnie (Big Boss :twisted:), ale wolałbym ją na Ps3. Obawiam się trochę o sterowanie bo jak grałem w MGS:PO to było troszkę niewygodne.
zdecydowanie PSP GO zmieni ten stan rzeczy.. zwłaszcze w Metalu. :)
Dokładnie PSP GO mimo, że dalej brakuję drugiej gałki to wygląda na znaacznie wygodniejsze. A co do samego metala - outer heaven i więcej chyba nie trzeba tłumaczyć. "They believed they creating paradise"...czeeemu ja zgubiłem swoje PSP, chcę mi się wyć :-(Gierka zapowiada się konkretnie (Big Boss :twisted:), ale wolałbym ją na Ps3. Obawiam się trochę o sterowanie bo jak grałem w MGS:PO to było troszkę niewygodne.
zdecydowanie PSP GO zmieni ten stan rzeczy.. zwłaszcze w Metalu. :)
Będzie to prawdziwy MGS(skradanka) na PSP nie to co MGSR(strzelanie blyskawicami).Zresztą sam Hideo mówil,że MGSR jest bardziej skierowany dla jego rodzinnego kraju,więc spodziewam sie dziwadla!ee odwrotnie chyba.... MGSR to taki nowy MGS, a MGS:PW to znany nam wszystkim MGS.
Matko, ale ta muza z trailera jest zajebistaaaaaa :grin:
Jakby to bylo na duże konsole to bym sie ślinil!A tak to tylko czekam,ale bardziej niż na MGSR :-D.
Matko, ale ta muza z trailera jest zajebistaaaaaa :grin:
Sprawdź trailer Portable Ops z Game Convention.. również muza była genialna.
PW będzie miał cutscenki, zamiast komiksowych przerywników?Będą cutscenki.
Metal Gear Solid mastermind Hideo Kojima has labeled the upcoming PSP entry Metal Gear Solid: Peace Walker as ?an MGS5-class game,? and revealed that fans can expect a meaty gameplay experience from the Cold War-era stealth-action outing.
Speaking in a Q&A session, Kojima stated, ?This game is an MGS5-class game. I am supervising, designing, producing, directing, and editing this title together with the MGS4 team.?
"The story can be replayed numerous times and the game is full of challenges to complete, so I feel that this title will really satisfy players with its long-lasting play time," he continued.
Image
Fans of Snake?s iconic cardboard box antics will also have plenty to relish in this time around from the sound of things, with Kojima adding: "Just as an example, do you recall the cardboard box at the end of the Peace Walker trailer? In addition to that two-man box, we are preparing a variety of other different cardboard boxes this time around."
He also revealed that the game will feature an unspecified ?growth? system, though neglected to divulge any concrete details on the subject. "Being able to make decisions and plot a strategy will be one of the really enjoyable features of this title," said Kojima.
"We are also working on a 'growth feature' as well, where your character evolves. It will be a new type of system, so I hope everyone will look forward to it!"
PW będzie miał cutscenki, zamiast komiksowych przerywników?
Jeśli tak, to będę musiał od kogoś pożyczyć PSP dla tej gry, bo swoje niedawno sprzedałem. ;)
In the latest HideChan podcast, producer Hideo Kojima, designer Shuyo Murata and some other members of Kojima Productions did a reading of the Metal Gear Solid: Peace Walker script. The script is in it's final phases of completion, according to Kojima, saying that the staff read through is the last step before it's handed off to the voice actors for recording. Kojima also goes on to say that the majority of the voice actors have yet to be decided on, and urges fans to write in with suggestions. He does reveal that the actor for Snake has already been decided upon, though he doesn't give a name.
Of course, in usual Kojima fashion, certain parts of the reading have been bleeped out and censored, not too unlike the interview Famitsu posted just days before the game was revealed at E3.
Najnowszy numer Game Informera przynosi nam kolejne rewelacje odnośnie MGS: Peace Walkera. Hideo Kojima miał w nim wyjawić iż najnowsza część z serii będzie kontynuowała to co mogliśmy zobaczyć już w Portable Ops. Innymi słowy system rekrutacji żołnierzy powraca. Takie rozwiązanie zapewne tłumaczy fakt obecności żołnierzy u boku Big Bossa, co możemy zobaczyć wyraźnie na materiałach z gry. Niewykluczone że obecny w zwiastunie Fulton surface-to-air recovery system, będzie miał swoje zastosowanie właśnie na poddanych rekrutacji wrogich jednostkach. Odsyłanie ich na samolot mogłoby się okazać znacznie ciekawszym rozwiązaniem niż targanie ich do ciężarówki. Czas pokaże jak to się skończy.
PW będzie miał cutscenki, zamiast komiksowych przerywników?
Z jednej strony dotychczasowe materiały z gry nie zawierały ani śladu kreski Ashleya Wooda, z drugiej mańki....no cóż, niemal każdy kto odwiedzi stanowisko Konami na nadchodzących targach będzie mógł zacierać ręce na ekskluzywną koszulkę z gry. Zawiera ona szkice autorstwa wspomnianego pana, co prawdopodobnie oznacza iż znów spotkamy się z artami Wooda w miejscu klasycznych filmików w grze.
Postaci Peace Walkera:
Miller - Tomokazu Sugita
?Paz - Nana Mizuki
?Galvez - Yoshitada ?tsuka
?Amanda - Romi Park
?Huey - Hideyuki Tanaka
?Chico - Kikuko Inoue
?Strangelove - Yumi Kikuchi
?Coldman - Mugihito
?Cecile - Yuu Kobayashi
Info z magazynu:
- Master Miller jest partnerem Big Bossa w trakcie gry
- Paz oraz Galvez służą jako tradycyjne wsparcie dla naszego protagonisty. To samo tyczy się także Amandy oraz Huey'a
- wygląda na to że dostaniemy dużo rozmów przez radio
Strasznie się zajarałem tym nowym trailerem, ale zajebiście by było jak by MGS:PW kończył się tym że Solid Snake wpływa do Outer Heaven....Ale czy Johny w 4 nie był aż nazbyt japoński? ;)
Ehhh szkoda że nie mam PSP, swoją drogą czuć od tego bardziej japoński klimat niż od 4.
Jest juz nowy trailer:Co to za piosenka, która zaczyna się od 7 minuty trailera?
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-metal-gear/56487
Ponizej rowniez grywalne demo do sciagniecia oraz krok po kroku jak je odpalic na konsoli:
- You need Firmware 6.0 on the PSP
- Download and unzip the file below.
- Install the file by going into USB Mode on the PSP.
- On your computer go to the PSP folder, then the game folder, then drop "NPJH90063" into that folder.
Link do dema:
http://pspmedia.ign.com/psp/binary/article/102/1027904/NPJH90063.zip
Hideo Kojima porozmawiał sobie ostatnio z brytyjskim Official PlayStation Magazine nt MGS: Peace Walker. Szef Kojima Productions zaręcza, że jego najnowsza gra w zasadzie śmiało mogłaby nosić numerek pięć w serii o przygodach Snake'a. Hideo Kojima zapewnił też, że większość pomysłów pochodzi od niego, a nie jego zespołu.
Dlaczego jednak Pace Walker nie nazywa się MGS 5?
Ponieważ jest na PSP, nie dałem jej oficjalnej numeracji. Ale design gry, fabuła, liczba pracowników i budżet - wszystko to składa się na naprawdę duży projekt. To mógłby być numer 5. To nie jest jakaś odnoga w fabule czy spin-off. Nie jest jak Portable Ops czy Acid. Jestem w to głęboko zaangażowany i to jest następny Metal Gear.
Jak mocno?
Cóż, to dziwne, ale niewiele pomysłów pochodzi od reszty zespołu. Co-op ring, Love Box - nazwy i pomysły pochodzą ode mnie. Ja decyduję o całości designu gry.
Metal Gear creator Hideo Kojima was interviewed in this week’s Famitsu issue in which he discussed Metal Gear Solid: Peace Walker and other tidbits.
Regarding his upcoming game, Kojima stated that the story mode will be the longest in the series. He expects that 2010 will be the year for Metal Gear Solid: Peace Walker. Kojima also told Famitsu that he believed 3DTV will become standard. When asked about making a new next-generation game he said that, while he wants to, it won’t be for awhile.
Cóż to za motyw z wystrzeliwaniem śpiącego przeciwnika jakimś spadochronem ? Wygląda to komicznie :lol:a wolałbyś go mozolnie zanosić do ciężarówki jak w PO? no właśnie..to ja już wolę balon.
Zdaję sobie sprawę, że jest to umotywowane fabularnie i jestem świadom symboliczności czy umowności wielu motywów zawartych w całej serii MGS, jednak nie umniejsza to śmieszności takich wyczynów :grin:nie tylko fabularnie ale...tak naprawdę się robiło,a jak grałeś w MGS3 tak właśnie Snake się ewakuował po Virtous Mission, choć nie było to pokazane.
Słyszałem o takich sposobach ewakuacji, ale żeby robić to w środku bazy wroga, który zupełnie nie zdaje się tego zauważać ? ;)ciiiii są takie rzeczy o których się nie rozmawia :P
Zawsze mnie to bolało w MGSie, że mimo świetnej i przejmującej historii trzeba bylo akceptować groteskowe japońskie naleciałości jak toczenie sie w beczce, łapanie za jaja, srającego Saskiego, małpe z fajką i w ogóle czasem nieadekwatnie luźny styl rozgrywki w stosunku do poważnej historii na jąką każda część gry aspirowała.w 1 nie było (no chyba że na siłę się przyczepimy do Johnego na kibelku, potem leżącego w dziwnej pozycji, Mantisa ze swoim czytaniem karty pamięci i ruszaniem dual shockiem...oraz bieganie w kartonie).
Cóż to za motyw z wystrzeliwaniem śpiącego przeciwnika jakimś spadochronem ? Wygląda to komicznie
Wspomnieliśmy o procesie rekrutacji - dokonuje się on poprzez łapanie przeciwników za pomocą ogłuszania, usypiania lub przytrzymywania wroga. Sposób w jaki przechwycimy wroga na naszą stronę odbija się na jego postawie wobec gracza. Bardziej drastyczne rozwiązania sprawią że żołnierze będą dla nas mniej otwarci, z drugiej strony działania delikatne sprawią iż nasi podwładni staną się bardziej dostępni. Konami zaznacza że poza Systemem Fulton będą dostępne inne sposoby rekrutacji żołnierzy.
Wiadomo że po rekrutacji, jednostki trafiają do Bazy Matki gdzie mogą rozwijać swoje umiejętności. Zależnie od swoich kwalifikacji ich służba przyniesie nam różne korzyści. I tak dużą wagę mają osoby odpowiedzialne za przygotowywanie zapasów dla naszych żołnierzy. Brak jednostek kuchennych doprowadzi do sytuacji w której nasi podwładni ze względu na brak jedzenia mogą odmówić nam posłuszeństwa. Ścisła kontrola nad wojskami nie będzie jednak potrzebna, jako iż możemy wybrać tryb automatycznego skierowania zespołów do określonych zadań. W ten sposób Baza Matka będzie rozwijała się bez naszej pomocy. Jej forma może się różnić zależnie od rodzaju zadań i jednostek przeznaczonych do opieki nad ośrodkiem, tym samym baza nigdy nie będzie taka sama.
Zawsze mnie to bolało w MGSie, że mimo świetnej i przejmującej historii trzeba bylo akceptować groteskowe japońskie naleciałości jak toczenie sie w beczce, łapanie za jaja, srającego Saskiego, małpe z fajką i w ogóle czasem nieadekwatnie luźny styl rozgrywki w stosunku do poważnej historii na jąką każda część gry aspirowała.
Chciałbym widzieć wersję na PS3. Oczywiście na silniku (po modyfikacjach) MGS 4.:cry: szkoda ,ze to sie nie stanie.
Zawsze mnie to bolało w MGSie, że mimo świetnej i przejmującej historii trzeba bylo akceptować groteskowe japońskie naleciałości jak toczenie sie w beczce, łapanie za jaja, srającego Saskiego, małpe z fajką i w ogóle czasem nieadekwatnie luźny styl rozgrywki w stosunku do poważnej historii na jąką każda część gry aspirowała.
Dobrze, że grałem w poprzednie części, bo gdybym miał decydować po tym czymś, to wzbraniałbym się przed zakupem rękami i nogami.
Ale jako osoba znająca poprzednie części myślałem, że trafi mnie szlag - chociaż wytrzymałem tylko do drugiej minuty.
Jak zobaczyłem, że robi serduszka i pokazuje bieliznę, to tak mi przyszło do głowy "rozłóż jeszcze nogi paniusiu... chociaż nie, ty jesteś małoletnią lesbą, która leciała na The Boss"...
Dobrze, że grałem w poprzednie części, bo gdybym miał decydować po tym czymś, to wzbraniałbym się przed zakupem rękami i nogami.
Ale jako osoba znająca poprzednie części myślałem, że trafi mnie szlag - chociaż wytrzymałem tylko do drugiej minuty.
Jak zobaczyłem, że robi serduszka i pokazuje bieliznę, to tak mi przyszło do głowy "rozłóż jeszcze nogi paniusiu... chociaż nie, ty jesteś małoletnią lesbą, która leciała na The Boss"...
Przecież Paz nie było w MGS3...
Zaczyna sie robić strategia i komedia z tego mgsa Sad.
Kojima jako specjalista od ekonomii, wie jak sprzedać swoje produkty. Kolaboracja z Capcom tego dowodzi. Owocem współpracy okazuje się koktajl, w którego skład wchodzi sama gra z Big Bossem w roli głównej, oraz czołowy produkt Capcom czyli Monster Hunter. W praktyce oznacza to iż będziemy mogli brać udział w starciach z potworami z wspominanego tytułu, na specjalnie przygotowanych do tego poziomach. Dostaniemy możliwość kooperacji w walkach z bestiami, w grze pomoże nam także Felyne z Monster Hunter. Kojima jednocześnie informuje iż sam pomysł powstał w trakcie Tokyo Game Show w 2008 roku. Twórca gry twierdzi iż zespół od Capcom będzie zaskoczony jak dokładnie odwzorowali modele potworów w Peace Walkerze. Skany w dalszej części newsa, zobrazują Wam dokładnie nowy tryb gry.Link do skanów
Już krowy w czwórce mi nie pasiłyGdzie krowy, bo nie kojarzę?
Już krowy w czwórce mi nie pasiły, super scenki, świetne zakończenie trzeciej części Hideo potrafi połączyć z totalnymi bzdurami dla dzieci. Teraz znowu dinozaury, smoki, ja pier*****to bonus jest, jak niechcesz to nie włączysz tego..proste.
zapewne chodzi o gekkoJuż krowy w czwórce mi nie pasiłyGdzie krowy, bo nie kojarzę?
Jest to już kilka postów wyżej ;)
Sony today announced the limited edition “Big Boss” Pack for Metal Gear Solid: Peace Walker, available on June 8, the same day the game is slated for release. The Big Boss Pack will include a special “Camouflage” PSP-3000, a copy of Hideo Kojima’s Peace Walker on UMD, a voucher for additional content, a TBA PSN downloadable movie voucher (UMD version available for Canadian residents), a 4GB Memory Stick PRO Duo, and a premium carry case. The whole package will cost $199.99 USD
For better of worse, long cut scenes have been a big part of the Metal Gear Solid series. The latest game, Peace Walker, will also by feature a healthy amount.
The total running time for the linear elements (like cut scenes) in Metal Gear Solid: Peace Walker is 162 minutes and 34 seconds, according to the British Board of Film Classification. By comparison, Metal Gear Solid 3: Subsistence contains 216 minutes and 34 seconds while the ones in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots added up to an astonishing 545 minutes and 47 seconds.
"Big Boss" PSP pack:Zestaw jak trza. Ja widziałem też wersję moro (PSP) z takim samym etui.
http://www.psu.com/MGS--Peace-Walker-Big-Boss-PSP-pack-revealed--a008823-p0.phpCytujSony today announced the limited edition “Big Boss” Pack for Metal Gear Solid: Peace Walker, available on June 8, the same day the game is slated for release. The Big Boss Pack will include a special “Camouflage” PSP-3000, a copy of Hideo Kojima’s Peace Walker on UMD, a voucher for additional content, a TBA PSN downloadable movie voucher (UMD version available for Canadian residents), a 4GB Memory Stick PRO Duo, and a premium carry case. The whole package will cost $199.99 USD
(http://www.psu.com/media/articles/image/MGSbigboss.jpg)
Hideo Kojima's latest posts at his extremely frequently updated Twitter are about how Peace Walker has been rated throughout the world.
Kojima posted yesterday night that Peace Walker has been given a T rating in America. This would correspond to 13 years in Japan and 15 years in Europe. In Japan, however, the game's rating is actually C, or 15 years.
To keep the Japanese rating from a D, it seems Kojima Productions had to remove something from the game. Wrote Kojima, the PSP is supported by younger people, and so during Peace Walker's production the staff made the effort to avoid grotesque scenes. However, there's "a certain scene," a "standard element that's "absolutely necessary for MGS," that apparently could not make it under the C rating. They had to remove this scene from the Japanese version of the game.
The European and North American versions of the game are the original version without the adjustments made for the Japanese version. Kojima suggests that people try to compare the versions if they get the chance. Although for those who will be playing the Japanese version, he assures that it's just fine -- the game's feel hasn't changed.
Kojima seems to be concerned about the need to remove the content for the rating. "There's tolerance for fantasy games, but for games where you show war or real violence between people, you apparently can't complain about anything. With this, it seems impossible to communicate something through games."
40/40 w Famitsu. Ładnie.:o
This week’s Famitsu reviews include a perfect score for Kojima’s latest masterpiece, Metal Gear Solid: Peace Walker and also reveals that the story is indeed 30-40 hours long.
The perfect score of 40 (meaning all four reviewers gave it a perfect 10) from the magazine may not come as a surprise considering Hideo Kojima’s last game, Metal Gear Solid 4, was given the same stellar score. What is surprising is the length the reviewers have confirmed the game to be. The previous MGS games have usually been just around the 10-12 hour mark at an average (though admittedly much less if you skip the cut scenes) so an MGS game going for double or even triple the length is certainly a welcome surprise. It’s also worth mentioning that this was achieved with just a single UMD for the title.
Other highlights of the review mention an absorbing single player and co-op experience, charming cut scenes that give an impression of an “evolved” Metal Gear Solid, and a deep “balloon” system that goes hand in hand with the “Peace Walker” subtitle.
Metal Gear Solid: Peace Walker is set to hit North American shores on June 8, 2010
40/40 w Famitsu. Ładnie.
40/40 w Famitsu to jedna sprawa, ale druga jest taka - z całym moim szacunkiem, uwielbieniem i miłością do MGS - że Famitsu w ostatnich 5 latach daje "wszystkiemu" 40. Od nintendodogs, po inne badziewia i to jest fakt niezaprzeczalny. Tutaj nie ma się co podniecać, dopóki europejskie media nie zaczną oceniać. Jasne to MGS i Kojima, ale...tamto to famitsu, które już dawno przestało być wyrocznią.14 gier to nie jest duzo. Sa to glownie tytuly maxymalnie trafiajacy w japonski klimat/gust.
40/40 w Famitsu to jedna sprawa, ale druga jest taka - z całym moim szacunkiem, uwielbieniem i miłością do MGS - że Famitsu w ostatnich 5 latach daje "wszystkiemu" 40. Od nintendodogs, po inne badziewia i to jest fakt niezaprzeczalny. Tutaj nie ma się co podniecać, dopóki europejskie media nie zaczną oceniać. Jasne to MGS i Kojima, ale...tamto to famitsu, które już dawno przestało być wyrocznią.14 gier to nie jest duzo. Sa to glownie tytuly maxymalnie trafiajacy w japonski klimat/gust.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Podczas jednej z konferencji prasowych Konami, na światło dzienne wyszły informacje mówiące o tym, że firma zastanawia się nad wydaniem Metal Gear Solid: Peace Walker na PlayStation Network, dzięki czemu również użytkownicy PS3 mieliby okazję sprawdzić w akcji najnowsze dzieło studia Kojima Productions. Producenci zapowiedzieli także, że wzorem Metal Gear Online byłaby możliwość zaimpletowania na PS3 wszystkich trybów sieciowych. Losy ewentualnej konwersji będą się ważyły w najbliższych tygodniach, więc jeśli coś ruszy się w tym temacie, nie omieszkamy Was poinformować.
czasem się zastanawiam czy jak by serią MGS zajął się kto inny to serii nie wyszło by na lepsze...Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
To chyba nie ma związku z fabułą :lol:
01. [DS] Dragon Quest Monsters: Joker 2 (Square Enix) - 623,643
02. [PSP] Metal Gear Solid Peace Walker (KONAMI) - 434,366
03. [PS3] Super Street Fighter IV (Capcom) - 80,882
04. [Wii] New Super Mario Bros. Wii (Nintendo) - 44,593
05. [360] Super Street Fighter IV (Capcom) - 28,454
06. [Wii] Mario Kart Wii (Nintendo) - 28,152
07. [DS] Tomodachi Collection (Nintendo) - 26,787
08. [DS] Hitman Reborn DS: Guardian of Snow Fate of Heat III (Tomy) - 24,050
09. [PS3] Nier RepliCant (Square Enix) - 20,889
10. [Wii] Wii Fit Plus (Nintendo) - 19,690
Giera bedzie super, ale ja juz widze w niej olbrzymią wade :(.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Giera bedzie super, ale ja juz widze w niej olbrzymią wade :(.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)