Autor Wątek: Telewizory  (Przeczytany 783321 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 561
  • Reputacja: 251
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2720 dnia: Marca 30, 2010, 00:16:59 am »
Ej miśki. Potrzebuje szybkiego info, dokładnie do dzisiaj. Jakiś dobry tv 32 cale. Będzie służył do oglądania TV (sygnał sd głównie) ale niedługo tez do filmów na bluryju i grania na ps3. Najlepiej jakaś bravia czy coś podobnej jakości. Musi mieć najmniej jedno eurozłącze. Co wybrać? Jakie modele?

Sharp Aquos. Dostajesz to co w Bravi (a nawet lepiej), ale masz kilkaset zł w kieszeni. Mam i jeden model i drugi. Stąd ma ocena. Oczywiście, który nie kupisz, będziesz zadowolony - z tej półki, polecam również Vierę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2721 dnia: Marca 30, 2010, 09:32:37 am »
Ależ ja czytam bardzo dokładnie. Wprowadzacie niezgodne z prawem procedury, wysyłacie sprawny lub ewidentnie zepsuty przez użytkownika sprzęt do serwisu, straszycie i obciążacie kosztami, kiedy wystarczy po prostu napisać "reklamację uznaje się za bezpodstawną, niezgodności z umową/wady nie stwierdzono". To chyba nie jest to samo...

Jednak nie czytasz ze zrozumieniem. Nikt nikogo niczym nie straszy tylko poucza wielokrotnie o ewentualnych kosztach jakie może nałożyć serwis. Podkreślam słowo SERWIS!!! Nie my nakładamy tych kosztów tylko robi to serwis danej marki jeżeli okaże się iż sprzęt uszkodzony jest mechanicznie przez użytkownika. My tylko pouczamy klienta iż może takie koszty ponieść i jeśli chce mimo to wysłać sprzęt na serwis to musi podpisać papier na którym zobowiązuje się pokryć owe koszty gdy okaże się iż wada wynika z nieprawidłowego użytkowania itp.
Na tym polega praca sprawnego umysłowo i trzeźwo myślącego sprzedawcy. Tacy u nas pracują. Bo gdyby tak chcieć wysyłać każdy sprzęt z takimi uszkodzeniami i pokrywać niemałe koszty diagnostyki i transportu z własnej kieszeni to firma dawno by zbankrutowała. Dobry sprzedawca musi też dbać o dobro firmy w której pracuje. Gdyby ktoś był takim sprzedawcą narażającym firmę na takie koszty, których spokojnie można uniknąć to dawno by wyleciał z pracy. Pracuję ponad 3 lata w tej branży i za każdym razem jak główny kierownik nie może być w pracy lub jest na urlopie to ja zawsze zostaję "PO". Widocznie sprawdzam się na tym stanowisku.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2722 dnia: Marca 30, 2010, 10:08:20 am »
Nie rozumiesz słowa pisanego - bywa. Nie widzę sensu kontynuowania tematu.

Jak najwięcej trudnych klientów życzę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2723 dnia: Marca 30, 2010, 10:15:01 am »
Nie masz pojęcia jak to wygląda w praniu a próbujesz być najmądrzejszy. Nic na to nie poradzę. W dodatku nie czytasz dokładnie i ze zrozumieniem wypowiedzi innych, że już o podjazdach rodem z piaskownicy nie wspomnę. Jak widać nie tylko ja to tutaj zauważyłem.

Trudny klient nie robi na mnie żadnego wrażenia. Jakiś chamski typ bez elementarnych podstaw kultury nie jest w stanie nawet na ułamek sekundy wyprowadzić mnie z równowagi. Także spełnienie twojego życzenia kompletnie nic nie zmieni, gdyż moje kierownictwo doskonale wie iż jestem w pełni przygotowany na takie sytuacje.

PS.Swoją droga zabawne jest jak piszesz do kogoś, że czegoś nie rozumie. Mógłbym przypomnieć ci sytuację na czacie jak sprawdzałem czy potrafisz odliczyć tak banalną rzecz jak podatek vat. Niestety nie miałeś pojęcia jak tego dokonać a to jest przecież zadanie na poziomie szkoły podstawowej. Także na przyszłość najpierw sprawdź czy sam rozumiesz to co się do ciebie pisze, a potem dopiero ewentualnie zarzucaj takie rzeczy innym. :roll:
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2010, 10:23:50 am wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2724 dnia: Marca 30, 2010, 10:50:09 am »
Mógłbym przypomnieć ci sytuację z żarnem...

Chciałbym kiedyś trafić na sprzedawcę, który nie przyjmie ode mnie reklamacji, jeśli pisemnie nie zgodzę się na poniesienie jakichś kosztów. Nie sądziłem, że jeszcze gdzieś uchowało się takie cwaniactwo, które ma w tyłku przepisy i prawa klienta, a na dodatek żyje w świadomości, że robi dobrze.

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/32880,klient_zawsze_ma_prawo_do_bezplatnej_reklamacji.html

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2725 dnia: Marca 30, 2010, 10:50:27 am »
Z żarnem to podałem Ci linki gdzie inni użytkownicy też używali tego określenia. Tyle w temacie. To dowodzi iż nie zmyśliłem sobie tego terminu, tylko zasłyszałem go w kręgach fotografów.

Ty nadal nie rozumiesz o czym ja piszę. To jest naprawdę smutne, że młody człowiek ma tak poważne problemy aby zrozumieć prosty tekst. Gdybyś przyszedł do mnie np. z aparatem (podaje to na przykładzie konkretnego sprzętu żeby było ci jeszcze łatwiej to zrozumieć) który jest ewidentnie uszkodzony mechanicznie to wtedy zastosował bym taką procedurę. Przyjmuję taki aparat od klienta i widzę, że jest mocno uderzony w obiektyw (ślad po uderzeniu i krzywy obiektyw) więc mówię o tym jak serwis może potraktować taką reklamację. Klient się upiera, że on wcale go nie uszkodził i sam nagle przestał wysuwać obiektyw. W takim przypadku wypisuję papiery, które obligują klienta do poniesienia kosztów ewentualnej diagnostyki i transportu kiedy wróci po odbiór aparatu. Wraca taki aparat na sklep, do tego dołączona jest faktura uwzględniająca usługi jakie wykonał serwis, do tego jest notatka dlaczego usługi są płatne. Ja wyjmuję kasę i płacę kurierowi. Klient przychodzi po odbiór aparatu, dostaje notkę serwisu, fakturę i aby dostać aparat musi ze mną uregulować koszty. Nie ma innego rozwiązania w przypadku kiedy klient upiera się aby wysłać na serwis sprzęt, który jest ewidentnie uszkodzony przez niego (np. poprzez upadek).

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2726 dnia: Marca 30, 2010, 10:54:56 am »
ty ciągle nie rozumiesz, że serwis nie ma tutaj nic do rzeczy. to sklep/sprzedawca (!) ma za zadanie rozpatrzyć reklamację (w przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową) i nie powinien tym obciążać klienta. takie jest prawo!
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2010, 10:56:29 am wysłana przez s00s »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2727 dnia: Marca 30, 2010, 10:56:49 am »
Oki to powiedz mi co w takim przypadku zrobić, jeśli posyłamy sprzęt na serwis a ten wraca z kosztami za diagnostykę i transport, ponieważ towar okazał się być uszkodzony mechanicznie lub użytkowany niezgodnie z instrukcją? Sprzedawca ma za to zapłacić?

PS. Nie jest tu mowa o powoływaniu się na niezgodność towaru z umową. Po prostu klient przychodzi i zgłasza reklamację uszkodzonego mechanicznie sprzętu i upiera się aby wysłać go na serwis. O takiej sytuacji rozmawiamy.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2728 dnia: Marca 30, 2010, 11:14:03 am »
Przecież jak coś jest rozpierdolone mechanicznie to widać to od razu. Boże drogi coś Ty tego serwisu się tak uczepił  :roll: Jeśli przyniosę Ci do sklepu telewizor w kawałkach to też na serwis go będziesz wysyłał? Niezgodność towaru z umową - klient walczy ze sklepem a nie z serwisem. Najczęściej to chodzi o sprzęt który posiada WADY czasem większe czasem mniejsze ale sprzęt działa a nie jest zrzucony z 8 piętra na chodnik...

Boban zgadzam się w 100% że klienta chcącego oddać coś na reklamacje trzeba ostrzec przed kosztami z tym związanymi. Sony chyba 150zł liczy za samo otwarcie aparatu. Jeśli stwierdzą że wina leży po stronie użytkownika to wystawiają rachunek. Tylko że jeśli ktoś chce ubiegać się o zwrot gotówki tudzież wymianę  z tytułu niezgodność towaru z umową to takie ostrzeganie o serwisie i kosztach jest tu nie na miejscu. Każdy będzie to traktował jak zastraszanie.
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2010, 11:37:31 am wysłana przez sieq »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2729 dnia: Marca 30, 2010, 11:17:51 am »
No i o to właśnie chodzi, że są klienci którzy mimo iż ewidentnie coś rozjebali to upierają się aby posłać to na serwis. O tym cały czas piszę. Wtedy wydaje mu papiery w których zobowiązuje się pokryć koszty jakie nałoży za to serwis. Uwierz mi, że takich ludzi jest sporo.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2730 dnia: Marca 30, 2010, 11:37:54 am »
To ciekawe na jaką cholerę przywołujesz takie historie, kiedy mowa o telewizorze Pawła, który został uszkodzony z winy sklepu i naprawie gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie nie podlega. Cały czas rozmawiamy o odpowiedzialności sprzedawcy, a nie sytuacjach, w których tylko pośredniczycie w egzekwowaniu roszczeń gwarancyjnych. Jeśli klient kieruje reklamację do sprzedawcy, ten nie ma prawa przerzucać odpowiedzialności na serwis producenta i straszyć (czy jak to nazwałeś ostrzegać przed) ewentualnymi kosztami. Zresztą sam sprowadziłeś na siebie burzę, twierdząc na początku, że ów pawłowy telewizor, który ewidentnie nie jest sprawnym i pełnowartościowym produktem, wg ciebie nie podlega reklamacji, a teraz zasłaniasz się jakimiś skrajnymi przypadkami.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2731 dnia: Marca 30, 2010, 11:39:48 am »
Ej miśki. Potrzebuje szybkiego info, dokładnie do dzisiaj. Jakiś dobry tv 32 cale. Będzie służył do oglądania TV (sygnał sd głównie) ale niedługo tez do filmów na bluryju i grania na ps3. Najlepiej jakaś bravia czy coś podobnej jakości. Musi mieć najmniej jedno eurozłącze. Co wybrać? Jakie modele?

Sharp Aquos. Dostajesz to co w Bravi (a nawet lepiej), ale masz kilkaset zł w kieszeni. Mam i jeden model i drugi. Stąd ma ocena. Oczywiście, który nie kupisz, będziesz zadowolony - z tej półki, polecam również Vierę.

Który Aquos? Te nowe LED'y dają radę. Co do Bravi to wcześniej miałem model V, teraz W a ziomek ma 32"V4500. Naprawdę obraz daje radę i do gier nadaje się idealnie.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 30, 2010, 11:45:25 am[/time]
To ciekawe na jaką cholerę przywołujesz takie historie, kiedy mowa o telewizorze Pawła, który został uszkodzony z winy sklepu i naprawie gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie nie podlega. Cały czas rozmawiamy o odpowiedzialności sprzedawcy, a nie sytuacjach, w których tylko pośredniczycie w egzekwowaniu roszczeń gwarancyjnych. Jeśli klient kieruje reklamację do sprzedawcy, ten nie ma prawa przerzucać odpowiedzialności na serwis producenta i straszyć (czy jak to nazwałeś ostrzegać przed) ewentualnymi kosztami. Zresztą sam sprowadziłeś na siebie burzę, twierdząc na początku, że ów pawłowy telewizor, który ewidentnie nie jest sprawnym i pełnowartościowym produktem, wg ciebie nie podlega reklamacji, a teraz zasłaniasz się jakimiś skrajnymi przypadkami.

Iras po raz kolejny mnie szokujesz. Przecież piszemy o tych skrajnych przypadkach ponieważ sam zacząłeś ciągnąć ten temat w odpowiedzi na mój post z przykładami klientów.

Panowie jak Wam coś wyjaśnię. Nie zdajecie sobie sprawy jacy ludzie przychodzą z reklamacjami. Gdybyście to wiedzieli to nie pisalibyście o tym, iż sprzedawca ma obowiązek przyjąć każdą reklamację. W niektórych przypadkach nie przyjmuję reklamacji ze względu na dobro klienta. Chyba, że bardzo się upiera to zabieram sprzęt na serwis mimo iż wiem, że drogo to będzie klienta kosztować. Parę przykładów (tu podaję m.in. przykład uszkodzonego uderzeniem aparatu).

Krótko mówiąc pięknie robicie klientów w chu**, wykorzystujecie ich niewiedzę i nieznajomość prawa.

Kontroluj na przyszłość to co sam piszesz bo potem dziwisz się czemu dyskusja zeszła na takie a nie inne tory. :roll:

Wiadomość scalona: [time]Marzec 30, 2010, 11:48:33 am[/time]
Odnośnie tv Pawła to już parę stron wcześniej przyznałem, że jednak ma prawa aby wymienić tv. Gdybyś to przeczytał pewnie nie byłoby nieporozumień. Zapędziłeś się w tym swoim amoku udowadniania iż wszystko wiesz najlepiej i przeoczyłeś te wypowiedzi.

W sumie masz rację z tymi podstawami. Też pewnie bym chciał oddać taki egzemplarz. Jednak chodzi o samą formę zwrotu i sposób w jaki chcesz to załatwić. Wybrałeś najlepszą drogę. Chyba, że kierownik okaże się jednak bęcwałem, to wtedy walcz z nimi korzystając ze swoich praw.

Wiadomość scalona: Marca 30, 2010, 11:59:21 am
Dodam na koniec, że to nie są skrajne przypadki. Jest masa ludzi, którzy sami rozjebią sobie sprzęt a potem przychodzą do sklepu i chcą zrobić ze sprzedawcy idiotę. Tyle w temacie.
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2010, 11:59:21 am wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2732 dnia: Marca 30, 2010, 12:15:19 pm »
Mam ci zacząć przytaczać kwiatki, jak to wg ciebie sprzedawca nie odpowiada za towar i nie odróżniasz odpowiedzialności sprzedawcy od gwarancji?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I wiele, wiele więcej... Przecież większa część twojej twórczości na ostatnich stronach tematu to jakieś oderwane od rzeczywistości rodzyny.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2733 dnia: Marca 30, 2010, 12:27:38 pm »
Tak podejrzewałem. Typowe dla ciebie wyrywanie zdań z kontekstu kiedy okazuje się że zapodałeś uber faila. Zaplątałeś się sam w swoich wypowiedziach i teraz będziesz starał się udowodnić, że nic takiego nie miało miejsca. Ja kończę temat, bo doskonale wiem co będziesz dalej pisał. Nie ma sensu wałkować w kółko tego samego. Całą sytuację klarownie wyjaśnia ten post.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2734 dnia: Marca 30, 2010, 15:51:47 pm »
Udało się Pawłowi_k rozwiązać tą całą sytację?
btw
nauczcie się prowadzić normalną konwersację bo to co działo się przez ostatnie strony było ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

pawel_k

  • Gość
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2735 dnia: Marca 30, 2010, 18:18:58 pm »
sprawa wygląda tak: sprzedawca na początku mówił że nic nie jest w stanie z tym zrobić, jak wspomniałem o niezgodności towaru z umową to przyznał że jedynie to możemy pisać, on odeśle do centrali tv i tam będzie się toczyła sprawa, ale po paru minutach spokojnej rozmowy uruchomił swoje znajomości w panasonicu i mają mi to naprawić w ramach gwarancji :)

jutro zawożę do nich tv, tylko tyle że w Krakowie nie mam piwnicy wiec pudło wywiozłem do teściowej - więc czeka mnie jeszcze dzisiaj 300 kilometrów w obie strony ścigania się z tirami na drodze numer 79 (kto zna tą trasę wie co mnie czeka ;) )

ps. czyli potwierdza się to co mówił od początku Boban - normalną rozmową można o wiele więcej zdziałać. po wszystkim jeszcze zamówiłem u niego mikser dla żony z bardzo dużym upustem o który nawet nie prosiłem :)
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2010, 18:23:29 pm wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2736 dnia: Marca 30, 2010, 18:55:07 pm »
ps. czyli potwierdza się to co mówił od początku Boban - normalną rozmową można o wiele więcej zdziałać. po wszystkim jeszcze zamówiłem u niego mikser dla żony z bardzo dużym upustem o który nawet nie prosiłem :)

No i o to chodzi Pawle. Trzeba po prostu umieć się dogadać po ludzku. Jeszcze rabacik na mikser Ci wpadł. Oby tv służył Ci jak najlepiej. Mikser zresztą też. :)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2737 dnia: Marca 30, 2010, 19:18:29 pm »
ps. czyli potwierdza się to co mówił od początku Boban - normalną rozmową można o wiele więcej zdziałać. po wszystkim jeszcze zamówiłem u niego mikser dla żony z bardzo dużym upustem o który nawet nie prosiłem :)


No i o to chodzi Pawle. Trzeba po prostu umieć się dogadać po ludzku. Jeszcze rabacik na mikser Ci wpadł. Oby tv służył Ci jak najlepiej. Mikser zresztą też. :)


A tam się dogadywać

Pozywać ludzie, pozywać ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2738 dnia: Marca 30, 2010, 19:38:51 pm »
Ja jednak obstaję przy kulturalnym załatwianiu spraw w sposób formalny, a nie "na gębę".

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2739 dnia: Marca 30, 2010, 23:36:33 pm »
Cytuj
ale po paru minutach spokojnej rozmowy uruchomił swoje znajomości w panasonicu i mają mi to naprawić w ramach gwarancji

- albo jego sklep za to zapłaci  :) Musi mieć niezłe plecy w panasonicu żeby uwzględnili coś co gwarancji nie podlega :lol:. Tak czy inaczej gratulacje !!! Gdybyś nie wspomniał o niezgodności towaru z umową to pewnie nic byś nie zdziałał. Warto czasem znać swoje prawa.

pawel_k

  • Gość
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2740 dnia: Marca 31, 2010, 00:13:58 am »
Musi mieć niezłe plecy w panasonicu żeby uwzględnili coś co gwarancji nie podlega :lol:.
tyle że sam sprzedawca po rozmowie telefonicznej ze znajomą osobą z serwisu powiedział, że G10 nie ma prawa się wypalić, nawet jeśli 10tys godzin by wyświetlał ten sam obraz - po prostu ma na tyle dobre zabezpieczenia że takie wypalenie nie powinno się zdarzać. dlatego możliwe że przepcha się to na gwarancji bo to nie jest normalne dla tego modelu.

w każdym razie liczę na pozytywne rozstrzygnięcie sytuacji, chociaż wiadomo że zawsze jest możliwość tego, że serwis odeśle sprzęt nie naprawiając go a sprzedawca będzie się tłumaczył że przecież tak bardzo się starał i zacznie się spychologia i kombinowanie...  dlatego 100% pewności że będę miał w pełni sprawny TV jeszcze nie mam ;)

Gdybyś nie wspomniał o niezgodności towaru z umową to pewnie nic byś nie zdziałał. Warto czasem znać swoje prawa.
szczerze to też w pewnym momencie powiedziałem że "na infolinii serwisu panasonica kazali mi od razu iść do rzecznika praw konsumenta (jest to prawda - tak mi koleś radził), ale ja nie chcę robić żadnych problemów tylko proszę o pomoc" ;) też wspominałem że uważam że on też został oszukany przez sklep z którego sprowadzał itp. generalnie dało się dogadać, oby dalej też było ok...
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2010, 00:20:48 am wysłana przez pawel_k »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 979
  • Reputacja: 132
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2741 dnia: Kwietnia 02, 2010, 14:34:19 pm »
Byłem wczoraj w sklepie RTV i był TV Samsunga 3D, 40 cali. Obok stał sprzedawca z okularkami i można było zobaczyć co i jak. I tak po testach ( puszczane były trailery filmów i bajek ) o ile sama jakość oczywiście jest świetna, full hd, czysty obraz, to doznań z kina oczywiscie nie będzie, mam wrażenie że trzeba by blisko TV siedzieć, albo mieć giganta o wielkości 50 cali. Fajny efekt, ale 3m od telewizora i było tak średnio, 2 metry to minimum aby cieszyć oko. Oczywiście stali też inni ludzi głodni wypróbowania i takie testy to nie testy, najlepiej w domku na kanapie. Sam TV kosztował 5999 zł, prawdopodobnie bez okularów, zapomniałem spytać.

Unlimited

  • Gość
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2742 dnia: Kwietnia 02, 2010, 15:10:56 pm »
Byłem wczoraj w sklepie RTV i był TV Samsunga 3D, 40 cali. Obok stał sprzedawca z okularkami i można było zobaczyć co i jak. I tak po testach ( puszczane były trailery filmów i bajek ) o ile sama jakość oczywiście jest świetna, full hd, czysty obraz, to doznań z kina oczywiscie nie będzie, mam wrażenie że trzeba by blisko TV siedzieć, albo mieć giganta o wielkości 50 cali. Fajny efekt, ale 3m od telewizora i było tak średnio, 2 metry to minimum aby cieszyć oko. Oczywiście stali też inni ludzi głodni wypróbowania i takie testy to nie testy, najlepiej w domku na kanapie. Sam TV kosztował 5999 zł, prawdopodobnie bez okularów, zapomniałem spytać.

Za tą cenę...to można mieć używane KURO, które poza 3D zaoferuję o NIEBO lepszy obraz i głębie doznań. :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2743 dnia: Kwietnia 02, 2010, 15:15:02 pm »


I to wcale nie dotyczy 3D tylko normalnego oglądania telewizji. 50 cali i dwa metry dla obrazu full HD oraz trzy dla 1280x720 (konsole).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2744 dnia: Kwietnia 02, 2010, 15:29:39 pm »
2.50 metra od 40" w 720p? Ja siedzę 1.40m i jest dobrze. Spróbuję jednak nieco dalej zasiąść. Im bliżej tym dla mnie lepiej bo mniej cloudingu widzę. :P

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2745 dnia: Kwietnia 02, 2010, 16:02:55 pm »
1,40m od tv bym chyba zwariowal po 1 h  :D Oczywiscie sie nie czepiam,kazdy ma inaczej.Osobiscie do grania przystawiam sobie krzeselko na troszke ponad 2 m i jest ok.Patrzac na ta tabelke i moja miejscowe to min 65" bym potrzebowal a do fullhd 80"  :D
Co do tv 3d jestem ciekaw jak bedzie u nas ze sprzedaza.Powoli telewizory trafiaja do sklepow,media reklamuje samsuna 46 za 7999 tylko kto to teraz kupi.Chyba tylko nowobagacy ktorzy beda chcieli pochwalic sie 1 min tech demem przed znajomymi.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2746 dnia: Kwietnia 02, 2010, 16:06:57 pm »
1,40m od tv bym chyba zwariowal po 1 h  :D Oczywiscie sie nie czepiam,kazdy ma inaczej.Osobiscie do grania przystawiam sobie krzeselko na troszke ponad 2 m i jest ok.Patrzac na ta tabelke i moja miejscowe to min 65" bym potrzebowal a do fullhd 80"  :D

Siedzę tak blisko bo wtedy wyciągam sobie nogi na półkę pod tv. Dalej jak siądę to nie mam gdzie się rozpłaszczyć. :)

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2747 dnia: Kwietnia 02, 2010, 16:10:56 pm »


Siedzę tak blisko bo wtedy wyciągam sobie nogi na półkę pod tv. Dalej jak siądę to nie mam gdzie się rozpłaszczyć. :)

No chyba ze tak  :)

pawel_k

  • Gość
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2748 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:26:03 pm »
podobno do mojej plazmy będzie wstawiona nowa matryca, a sam tv z serwisu ma przyjechać wtorek-środa, więc już teraz proszę o radę w jaki sposób "docierać" ekran :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 561
  • Reputacja: 251
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2749 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:38:01 pm »
Ej miśki. Potrzebuje szybkiego info, dokładnie do dzisiaj. Jakiś dobry tv 32 cale. Będzie służył do oglądania TV (sygnał sd głównie) ale niedługo tez do filmów na bluryju i grania na ps3. Najlepiej jakaś bravia czy coś podobnej jakości. Musi mieć najmniej jedno eurozłącze. Co wybrać? Jakie modele?

Sharp Aquos. Dostajesz to co w Bravi (a nawet lepiej), ale masz kilkaset zł w kieszeni. Mam i jeden model i drugi. Stąd ma ocena. Oczywiście, który nie kupisz, będziesz zadowolony - z tej półki, polecam również Vierę.

Który Aquos? Te nowe LED'y dają radę. Co do Bravi to wcześniej miałem model V, teraz W a ziomek ma 32"V4500. Naprawdę obraz daje radę i do gier nadaje się idealnie.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 30, 2010, 11:45:25 am[/time]
To ciekawe na jaką cholerę przywołujesz takie historie, kiedy mowa o telewizorze Pawła, który został uszkodzony z winy sklepu i naprawie gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie nie podlega. Cały czas rozmawiamy o odpowiedzialności sprzedawcy, a nie sytuacjach, w których tylko pośredniczycie w egzekwowaniu roszczeń gwarancyjnych. Jeśli klient kieruje reklamację do sprzedawcy, ten nie ma prawa przerzucać odpowiedzialności na serwis producenta i straszyć (czy jak to nazwałeś ostrzegać przed) ewentualnymi kosztami. Zresztą sam sprowadziłeś na siebie burzę, twierdząc na początku, że ów pawłowy telewizor, który ewidentnie nie jest sprawnym i pełnowartościowym produktem, wg ciebie nie podlega reklamacji, a teraz zasłaniasz się jakimiś skrajnymi przypadkami.
(....)
Chodzi oczywiście o zbliżone parametrami modele. Ja na Bravię nie narzekam. Sam kilka lat temu jedna kupiłem i nawet ostatnio kolejną, którą do PC mam podłączona.
Wygląda to tak:



Ale ogólnie modele Sharp bardzo cenię. Jednak jeśli miałbym teraz coś kupić, to wybrałbym plazmę Panasonic.

A pawel_k jaki to tam problem miał, bowiem nie chce mi się przez kilka stron przebijać, tym bardziej, że BoBaN pisał, iż nienajszczęśliwsze są.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2750 dnia: Kwietnia 11, 2010, 23:59:38 pm »
podobno do mojej plazmy będzie wstawiona nowa matryca, a sam tv z serwisu ma przyjechać wtorek-środa, więc już teraz proszę o radę w jaki sposób "docierać" ekran :)
Super że tak wyszło  :grin: Pogratulować tylko. Co do docierania to na 30-35 kontrast jasność. Po 300h ustawisz jak Ci się podoba. Nie będę pisał żebyś unikał filmów z czarnymi pasami itd. bo naprawdę w domowych warunkach ciężko spowodować wypalenie.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2751 dnia: Kwietnia 26, 2010, 08:01:36 am »
No i stało się- podczas szarpania w LP2 demo, usłyszałem tylko zgrzyt i tv kaput. Teraz po podłączeniu do prądu, nie pali się lampka i ni działa. Aż pół godziny wcześniej wstałem by to zaniesc do saturna, ciekawe co mi powiedzą. Może wymienią na coś o cal większe?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 092
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2752 dnia: Kwietnia 26, 2010, 12:30:36 pm »
Wiecie coś na temat przyszłości tv OLED,bo ostatnio jakby wszystko ucichlo.Mowi sie teraz tylko o technologi 3D w LCD.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2753 dnia: Kwietnia 26, 2010, 12:36:14 pm »
ostatnio to samsung pokazał 14" notebook z ekranem oled, który jest przezroczysty. do tego sony zaprezentowało 24" oled 3d.

samsung:


sony:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2010, 12:42:14 pm wysłana przez s00s »

Unlimited

  • Gość
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2754 dnia: Kwietnia 26, 2010, 13:38:32 pm »
Z tego co wiem to Sony zaprzestało sprzedaży technologii OLED w sklepach w Japonii ze względu na małe zainteresowanie i cenę. Niestety marketing wybrał coś innego, a mianowicie 3D w LCD, na OLED przyjdzie Nam jeszcze trochę poczekać, a szkoda bo obraz w OLED biję na głowę ten w LCD LED TV. ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2755 dnia: Kwietnia 26, 2010, 14:45:27 pm »
Szkoda też, że wojna o patenty zatrzymała technologię SED, która zapowiadała się znakomicie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2756 dnia: Kwietnia 26, 2010, 15:37:47 pm »
ostatnio to samsung pokazał 14" notebook z ekranem oled, który jest przezroczysty. do tego sony zaprezentowało 24" oled 3d.

samsung:


Kutfa jaki bezsens. Po co to komu? Dąży się do osiągnięcia jak najlepszej czerni, a oni pokazują coś co zaprzecza tym założeniom.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2757 dnia: Kwietnia 26, 2010, 15:44:00 pm »
jako notebook bezsens, jako ekran zajebiste.
okna w sklepach pokazujące ceny i "fancy" animacje towarów z wystawy, okulary do augmented reality, przednia ściana akwarium z informacjami o rybkach, temp. wody, czasie karmienia itp.
możliwości są niemal nieograniczone.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2010, 15:45:49 pm wysłana przez s00s »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2758 dnia: Kwietnia 26, 2010, 22:34:51 pm »
Dokładnie. Ekrany z "Raportu Mniejszości" i gazety z ruchomymi obrazami (Sony kiedyś pokazało demonstrację takiego "wyginającego" się, malutkiego wyświetlacza oled) są coraz mniejszą mrzonką. Jako tv pewnie się nie sprawdzą, ale mogą mieć mnóstwo innych zastosowań, między innymi takich, jak sOOs podał. Zresztą, wystarczy przykład Avatara - w centrum dowodzenia bazy wojskowej, obok dookolnych hologramów były obecne "przezroczyste" ekrany. Jeśli technologia się rozwinie na większą skalę, będzie się z czego cieszyć.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Telewizory
« Odpowiedź #2759 dnia: Maja 02, 2010, 21:47:05 pm »
Mam zamiar sobie zakupic takie cos, tylko na chwile obecna sie wstrzymam, poczekam troche (do konca roku max) moze ceny spadna, chociaz i tak nie jest az tak drogi. Jak myslicie jest jakas szansa na spadek cen do konca roku?

http://www.bestbuy.com/site/Panasonic+-+VIERA+/+50%22+Class+/+1080p+/+600Hz+/+3D+Plasma+HDTV/9764162.p?id=1218169464796&skuId=9764162
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2010, 21:58:49 pm wysłana przez _ReD_ »