Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 440300 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 22, 2013, 19:10:25 pm »
A ile GT5 ma samochodów (modeli, nie różnych wersji danego modelu)?

Pewnie ze 180-200 premium i zanim z Mroczem pociągniecie to pierdo-lamento, sugerowałbym zajrzeć do car listy.
Ja normalnie zapytałem z ciekawości, a nie pierdo-lamento.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 22, 2013, 19:18:14 pm »
Zabrzmiało jak standardowa dojebka do Gran Turismo, jakoby gra miała dziesięć tysięcy Skyline'ów, które się niczym nie różnią.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 22, 2013, 19:20:07 pm »
Pewnie ze 180-200 premium i zanim z Mroczem pociągniecie to pierdo-lamento, sugerowałbym zajrzeć do car listy.

Obawiam się, że mogę znać carlistę GT5 lepiej od ciebie...

Zabrzmiało jak standardowa dojebka do Gran Turismo, jakoby gra miała dziesięć tysięcy Skyline'ów, które się niczym nie różnią.

Standardowa bo prawdziwa. Zresztą nie chodzi już o ilość jednego modelu w kilku wariantach a o braki ciekawszych samochodów z historii motoryzacji. (nowych modeli też jakoś dużo nie ma)
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 19:22:05 pm wysłana przez Mrocz »

svonston

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 22, 2013, 19:21:46 pm »
Zabrzmiało jak standardowa dojebka do Gran Turismo, jakoby gra miała dziesięć tysięcy Skyline'ów, które się niczym nie różnią.
No widzisz, a tak nie miało być.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 22, 2013, 19:24:10 pm »
No widzisz, a tak nie miało być.

No widzisz, a w przypadku Mrocza było. Jeszcze walnął "wpis", a chodziło mu o coś innego  :-?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 22, 2013, 19:29:12 pm »
Zabrzmiało jak standardowa dojebka do Gran Turismo, jakoby gra miała dziesięć tysięcy Skyline'ów, które się niczym nie różnią.
Napisał użytkownik, który ma pierdo-lamento do Krzyśka 3 i Nintendo gdziekolwiek się pojawi :troll:

Gif wcześniej wrzucony wygląda świetnie, na konfie to jednak był słaby stream :oops:
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 19:30:51 pm wysłana przez Kert »

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 22, 2013, 19:30:21 pm »
No widzisz, a w przypadku Mrocza było. Jeszcze walnął "wpis", a chodziło mu o coś innego  :-?

Owszem było.

Bo używanie argumentu "ilości samochodów" w kwestii porównywania obu gier jest po prostu głupie.

Napisał użytkownik, który ma pierdo-lamento do Krzyśka 3 gdziekolwiek się pojawi i gierek Nintendo :troll:

Gif wcześniej wrzucony wygląda świetnie, na konfie to jednak był słaby stream :oops:

:troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 22, 2013, 19:34:07 pm »
Bo używanie argumentu "ilości samochodów" w kwestii porównywania obu gier jest po prostu głupie.

Nie będę pokazywał palcem, co tu jest głupie. Wymodeluj sobie 50 samochodów na poziomie DriveClub i 200 na poziomie GT5, a potem wcinaj się w dyskusję o czasie produkcji obu gier, bo w tym kontekście przywołałem ilość aut.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 22, 2013, 19:49:17 pm »
Nie będę pokazywał palcem, co tu jest głupie. Wymodeluj sobie 50 samochodów na poziomie DriveClub i 200 na poziomie GT5, a potem wcinaj się w dyskusję o czasie produkcji obu gier, bo w tym kontekście przywołałem ilość aut.

No tak, ale przerzucenie 800 aut z poprzedniej generacji raczej nie trwa dłużej niż wymodelowanie 50 :troll: :troll:

Głupie bo "ilość" samochodów na bank nie miała tak ogromnego wpływu na czas produkcji GT5. W końcu tych nowych jest "tylko 200" nawet mniej odejmując te z Prolouge'a i porównując czas między wydaniem Prolouge'a a GT5 (mowa o stanie na premierę nie o DLC). A większość mieli prawdopodobnie już wcześniej zrobione patrząc na stosunek roczników występujących na carliście (w chwili premiery tych najnowszych była naprawdę garstka).

Zapominasz o dopracowaniu efektów dnia/nocy + warunków atmosferycznych i wciśnięciu ich do gry na konsole przy znośnej płynności, oraz dokładne oddanie niektórych z torów. Takiego Nurburgringa nie ma kurde nigdzie lepiej oddanego, każdy wybój, każe zagięcie profilu drogi jest takie jak w rzeczywistości musieli co najmniej parę miesięcy jak nie rok na niego przeznaczyć. Do tego dochodzi perfekcjonizm Kaza, który odrzucał wydanie gry w celu dopieszczenia każdego szczegółu. (no nie do końca to wyszło, ale i tak podziwiam ogrom tej gry) Ilość samochodów na pewno nie była powodem tych "przesunięć"

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 22, 2013, 20:35:22 pm »
Kur... Przed napisaniem kolejnego elaboratu weź po prostu sprawdź ile miesięcy zajmuje im wykonanie jednego premium cara i ilu ludzi ma do tego Polyphony Digital.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 22, 2013, 20:49:15 pm »
Iras...nie wierz we wszystko co mowie developerzy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 22, 2013, 21:13:43 pm »
:)

Zajebioza 8)

Jeśli cała gra będzie prezentowała podobny poziom, a rozgrywka będzie grywalnością przypominać TDU to jestem kupiony :)


Ps. Co do Fable, to dwójkę oceniam jako dużo lepszą od trójeczki, więc zgodzę się z teorią Irasa o tendencji spadkowej. Oby Lionhead wróciło do dawnej formy wraz z nowym Xem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 23, 2013, 00:06:11 am »
Kur... Przed napisaniem kolejnego elaboratu weź po prostu sprawdź ile miesięcy zajmuje im wykonanie jednego premium cara i ilu ludzi ma do tego Polyphony Digital.

Wszystko jasne, skoro wierzysz w ten bullshit o tworzeniu jednego auta kilka miechów....

Iras...nie wierz we wszystko co mowie developerzy.

Wpis. Zwłaszcza, że w DLC wychodziły co miesiąc auta, czasem modele które dopiero co zostały zaprezentowane. Inna sprawa, że premiumy pomimo swoich wysokich detali wcale nie reprezentują takiego poziomu by miesiącami nad nimi siedzieli... :/

BTW wracając do tematu:
http://www.topgear.com/uk/car-news/mercedes-benz-cla-45-amg-teaser-playstation-4-driveclub-2013-02-22

« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 00:09:05 am wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 23, 2013, 00:25:04 am »
Wpis. Zwłaszcza, że w DLC wychodziły co miesiąc auta, czasem modele które dopiero co zostały zaprezentowane. Inna sprawa, że premiumy pomimo swoich wysokich detali wcale nie reprezentują takiego poziomu by miesiącami nad nimi siedzieli... :/

Wiesz lepiej od developera. Może złóż CV w Polyphony - będziesz im klepał cztery fury tygodniowo, to powinni cie przyjąć.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 23, 2013, 00:52:29 am »
Wpis. Zwłaszcza, że w DLC wychodziły co miesiąc auta, czasem modele które dopiero co zostały zaprezentowane. Inna sprawa, że premiumy pomimo swoich wysokich detali wcale nie reprezentują takiego poziomu by miesiącami nad nimi siedzieli... :/

Wiesz lepiej od developera. Może złóż CV w Polyphony - będziesz im klepał cztery fury tygodniowo, to powinni cie przyjąć.

Powtórzę jeszcze raz pewne bardzo mądre słowa:

Iras...nie wierz we wszystko co mowie developerzy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 23, 2013, 02:28:49 am »
Mógłbyś dla odmiany czasem spróbować coś mądrego napisać samodzielnie  :whistle:

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 23, 2013, 19:39:07 pm »
Mrocz trochę gadasz głupoty, porównaj fury z FM4 z GT5 z Photo Mode, a potem porównaj fury z z Fm4 In game(tylko nie z TT) z tymi z Gt5. Na pewno nie jest ten sam poziom. Uwierz mi. 8)

Co do samego DriveClub to dla mnie klimat coś ala TD-U, tyle tylko że Evolution na pewno tej gry nie zepsuje, bo zrobili najlepszą F1, najlepsze arcade/sim WRC do tej pory itd. 8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 19:42:24 pm wysłana przez Unlimited »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 23, 2013, 19:55:49 pm »
Mrocz trochę gadasz głupoty, porównaj fury z FM4 z GT5 z Photo Mode, a potem porównaj fury z z Fm4 In game(tylko nie z TT) z tymi z Gt5. Na pewno nie jest ten sam poziom. Uwierz mi. 8)
Co ma piernik do wiartaka xD

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 23, 2013, 20:03:56 pm »
Nie wiem, co ma piernik do wiatraka i co tu robi FM4, ale na pewno inaczej robi się 200 samochodów do symulacji, a inaczej 30 czy 50 do gry arcade. Torów zresztą to również dotyczy, więc znacznie dłuższy developing Gran Turismo nikogo nie powinien dziwić. Mroczowi dajmy spokój, bo chłopaka zamroczyło chłopak się pogubił.

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 23, 2013, 20:12:18 pm »
Mrocz trochę gadasz głupoty, porównaj fury z FM4 z GT5 z Photo Mode, a potem porównaj fury z z Fm4 In game(tylko nie z TT) z tymi z Gt5. Na pewno nie jest ten sam poziom. Uwierz mi. 8)
Co ma piernik do wiartaka xD

To że gdyby fury w GT5 robiło się tak szybko jak mówisz to nie było w nich tylu smaczków których nie ma w furach z FM4. Pomijam te 20 fur z AV. Takie małe obalenie teorii. :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 23, 2013, 22:03:16 pm »
Smaczkow jak...?
I co do rzeczy ma podmiana fur? Fury photomode rowniez trzeba wymodelowac.
Jestem przekonany ze fury do takiego DriveClub wymagaja wiecej pracy chocby ze wzgledu na wymodelowane "bebechy".

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 23, 2013, 22:13:21 pm »
Fury Driveclub są nieźle zrobione, bajer z tymi różnorodnymi materiałami, które w różny sposób odbijają światło, no ale babole też się zdarzają. (reflektor żółtego auta) Imo modele z GT5 są zrobione na takim samym/wyższym poziomie, przynajmniej nie kojarzę takich akcji z ubogą geometrią na poziomie Turbosmooth 1. (chyba, że jakieś elementy salonu podczas gameplay'u ale to już inny poziom LOD niż Photomode, gdzie mamy wszystko pięknie ładnie)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 23, 2013, 22:15:20 pm »
Swoją drogą, mogli zrobić z tego taki spin off i nazwać grę Gran Turismo: DriveClub. Od razu sprzedali by z milion kopii więcej. No chyba, że PD robi własną Forzę Horizon

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 23, 2013, 22:25:39 pm »
Ktoś już pisał, że GT to jest serious business w motorsporcie i zręcznościówką nie będą marki szargać.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 26, 2013, 15:07:17 pm »
Gra zapowiada się świetnie . Ale jeśli będziemy mieć tylko widok z kokpitu , to lipa straszna - Oczywiście priorytetem jest widok z kabiny - lepsza imersja itp , ale lepiej niech się jeszcze zastanowią. Jeśli chcą trafić do szerszego grona , to muszą dać inne widoki.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 26, 2013, 15:24:06 pm »
W ogóle nie wiem, ską ploty, zę będzie widok tylko z kabiny  :lol: Gra wyścigowa bez widoku auta z grówy - przecież to jakieś nieporozumienie...

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 26, 2013, 15:28:52 pm »
W ogóle nie wiem, ską ploty, zę będzie widok tylko z kabiny  :lol: Gra wyścigowa bez widoku auta z grówy - przecież to jakieś nieporozumienie...

Dokładnie. Z tego co pamiętam, kiedyś Need For Speed Shift, który też stawiał wszystko na widok z kokpitu miał początkowo nie mieć innych widoków. Szybko z tego zrezygnowali jednak ;) Ogólnie gracze nie lubią ograniczania ich wyboru co do kamery w samochodówkach :D Spójrzcie na forach/komentarzach do filmików/komentarzach na facebooku jaki jest hate na nową część Grid'a po usunięciu kamery z kokpitu :P

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 26, 2013, 16:06:33 pm »
W ogóle nie wiem, ską ploty, zę będzie widok tylko z kabiny  :lol: Gra wyścigowa bez widoku auta z grówy - przecież to jakieś nieporozumienie...

Jakby gosc na scenie nie mowil ze jest to First Person Racing Game to i plotek by nie bylo ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #108 dnia: Kwietnia 08, 2013, 21:08:21 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #109 dnia: Kwietnia 09, 2013, 12:23:00 pm »
 :oops: nie masz tego więcej??

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #110 dnia: Kwietnia 09, 2013, 12:32:59 pm »
Góra po prawej wydaje się mała. :P
Może to nie jest wcale górski szczyt, a kupa złomu, lub ziemi, pokryta częściowo śniegiem... :-?

Co do samochodu, to zaintrygował mnie sposób oświetlenia modelu. Światło pada i rozprasza się w bardzo naturalny sposób i np tarczę hamulca  widzimy częściowo zacienioną. Jakieś Global Illumination musi być tutaj w grze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 09, 2013, 14:04:51 pm »
Wyglad tej trasy bardzo przypomina Alpy a FM4.
Wiadomo wogole czy gra ma miec zamkniete trasy czy otwarte drogi?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2013, 09:18:48 am wysłana przez Madman »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #113 dnia: Maja 08, 2013, 09:25:39 am »
- tracks are on open landscapes with large draw distances

 Mam przez to rozummiec otwarte drogi jak w Horizon czy po prostu ladne widoczki?

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #114 dnia: Maja 08, 2013, 09:29:19 am »
Chyba otwarte drogi z ładnymi widoczkami.  Cholera brakuje tłumacza Kaza :P Szykuje się fajny lineup na start konsoli, potem po dwóch latach będzie kolejne GT i styka!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #115 dnia: Maja 08, 2013, 09:34:46 am »
Evolution studio też zostało podzielone na dwie części, tak jak naughty dog? Pytam bo nie wiem czy moge sie spodziewać motorstorma w najbliższym czasie..

BTW. Jak można na promocyjnych screenach pokazać rozpikselowane podłoże :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #116 dnia: Maja 08, 2013, 09:36:47 am »
No szału nie ma :-?

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #117 dnia: Maja 08, 2013, 09:40:32 am »
To jest budujący news:

Cytuj
istotna będzie rywalizacja zespołowa - osiągnięcia poszczególnych członków ekipy przełożą się na sukces grupy;
tworząc zawody będzie można uwzględnić takie aspekty, jak rodzaj auta, trasę, porę dnia czy pogodę. Poszczególne imprezy bedą mogły składać się z kilku etapów trwających nawet kilka rzeczywistych dni. Uczestniczyć w nich będzie mogło tysiące graczy podzielonych na setki zespołów.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #118 dnia: Maja 08, 2013, 09:41:49 am »
Meh

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #119 dnia: Maja 08, 2013, 11:33:29 am »
Fajny lineup się zapowiada, jak kupię na premierę ( mam taką nadzieję ) to Killzone wraz z Driveclub wpadnie, jeszcze pewnie BF4 będzie. Ehh start konsoli może być niesamowity  8)