• The Largest Track Roster Ever – 50 unique locations and 200+ courses including ‘loose surface racing’ on dirt, gravel, mud, and snow. All will have dynamic time of day and weather allowing you to play anytime, anywhere
• The Widest Variety of Motorsports with 8 different disciplines now including Rallycross, Hillclimbs, and Touge. 200+ cars from over 40 different vehicle classes including never-before-seen Concepts and Banned Race Cars
• Co-op Career - Play as the Teammate Driver, Spotter, Driver Swap, or Co-Pilot. More choices, more opportunities, more strategy, greater risks and greater rewards
• Seamlessly Connected – Socialize and compete via Online Track Days, have players from around the world take the place of AI-controlled drivers in your solo play, and get news updates on the Driver Network around you
• Pro Esports Racing – Skill & Behavioural-based matchmaking, create your own Online Racing Leagues, and Live Broadcast and Spectator functionality
• Your Home for Racing – Your own personal, customisable Test Track to tune and test your cars. Invite others to showcase your passion for racing and learn race craft and engineering with the Project CARS Academy
Signup to Project CARS 2 is open right now so head over to wmdportal.com and see how you can participate in the continued evolution of the ultimate racing experience.
http://www.ppe.pl/news-36844-slightly_mad_studios_zbiera_astronomiczna_sume_na_project_cars_2.html
11 baniek.
To co jedynka za dobrze się nie sprzedała :lol:.
Fakt, zabawne. Pewnie Driveclub 2 też już powstaje.
Info na stronie z Twojego linku jest stare (z momentu pierwszej zapowiedzi) i może być już nieaktualne.
Podobnie zesztą jak powyższy filmik i fotki.
Niestety w przypadku PC2 nie mam wglądu i nie wiem na jakim etapie są prace.
Skądinąd wiem ze gromadzące się kałuże widoczne na filmiku to nie tylko bajer graficzny ale mają realny wpływ na zachowanie się auta.
No i jestem cholernie ciekawy jak wypada model jazdy na szutrze :)
Przeciez model jazdy + FF w PC jest znacznie gorszy niz w AC. Na YT sa filmiki ktore to wyraznie pokazuja chocby z telemetrii. Licze na lepszy model jazdy. Gdyz AC podniosla tu poprzeczke. 8)
CARSy to genialny sim. Nie ma co gdybać bo wiadomym jest, że to tytuł obowiązkowy. Żadna inna gra wyścigowa nie ma takiej immersji jak CARS (AC też żeby było jasne bo mam i ten tytuł nie umywa się do PC). Jedynie Dirt Rally się zbliża jeśli chodzi o ten aspekt.
8) 8)
kolejny mini wyciek
Porsche potwierdzone ;)
(https://pretendracecars.files.wordpress.com/2016/12/1481242620293.jpg)
Wow! Wiadomo juz cos o laserowo skanowanych torach(beda tak zrobione wszystkie)?
Nie wiem czy samochodowka roku. Niemniej czekam. Ten rok zapowiada sie swietnie. :)A jaki niby jest inny kandydat w tym roku?
A jaki niby jest inny kandydat w tym roku?
Samochod bedzie miec podobna ilosc co PC2 (przypuszczam). Trasy to niewiadoma.
Poza tym nie lekcewazyl bym Dirt 4. 8)
Niech tylko dopracują obsługę kierownic, bo chciałem ostatnio pograć online i co wyścig, to zmieniały mi się same ustawienia kółka (najczęściej kąt obrotu szwankował).
Z T500 są. Może z T300 coś naprawili, bo pamiętam jal graliśmy online z chłopakami to posiadacze T300 też sporo narzekali (szczególnie coś z ff).
PCars version: PS4
Wheel: T300RS
Degrees: 900
Control Settings
Steering Deadzone - 0
Steering Sensitivity – 70
Throttle Deadzone – 0
Throttle Sensitivity – 50
Brake Deadzone – 0
Brake Sensitivity – 35
Clutch Deadzone – 6
Clutch Sensitivity – 35
Speed Sensitivity – 0
Controller Filtering Sensitivity – 0
Damper Saturation – 0
Force Feedback – 65
RMP Gear Display – Yes
Controller Input Mode - 3
Advanced – On
Soft Steering Dampening – Off
Visual Wheel Filtering – On
Opposite Lock Help - Off
Force Feedback Settings
Tire Force – 100
Per Wheel Movement – 0.00
Per Wheel Movement Squared – 0.00
Wheel Position Smoothing – 0.04
Deadzone removal range – 0.00
Deadzone removal falloff – 0.01
Linkage Scale – 0.00
Linkage Stiffness – 1.00
Linkage Dampening – 1.00
Relative Adjust Gain – 0.98
Relative Adjust Bleed – 0.10
Relative Adjust Clamp – 0.96
Scoop Knee 1.00
Scoop Reduction 0.15
Soft Clipping (Half Output) – 0.00
Soft Clipping (Full Output) – 0.00
The steering sensitivity setting may vary depending on your wheel and degrees of rotation, but on my T300RS I found the default setting of 50 to be very vague. 70 seems to provide a good turn-in feel.
Force feedback strength may vary, but 65 was good for the T300RS.
Make sure soft Steering Dampening is Off.
Scoop knee seemed to create a point during the steering lock where the FFB artificially increases. Setting to 0.0 or 1.0 gets rid of this behaviour. Setting it to 1.0 allows you to also adjust the overall FFB strength reduction with Scoop Reduction. Perhaps set this to 0.0 if you’re trying to increase FFB strength to weaker wheels.
If you got something better, please show and ill try ;)
For fans of the most recent entry in the series, there was a concern that despite DiRT 4 featuring a simulation handling mode it wouldn’t quite be as in-depth as DiRT Rally’s excruciating realism. Coleman seems to assuage that fear by insisting that DiRT 4’s sim handling is actually an improvement on Rally‘s, and those who enjoyed the previous title will certainly find themselves at home here—on pad or wheel.
CytujFor fans of the most recent entry in the series, there was a concern that despite DiRT 4 featuring a simulation handling mode it wouldn’t quite be as in-depth as DiRT Rally’s excruciating realism. Coleman seems to assuage that fear by insisting that DiRT 4’s sim handling is actually an improvement on Rally‘s, and those who enjoyed the previous title will certainly find themselves at home here—on pad or wheel.
Ostatnio chodzil na PSN po taniosci. Warto nadrobic zaleglosci. ;)
Ja im wierze, dlatego nie skreslal bym Dirt 4. Silnik juz maja. Teraz tylko skupia sie na jego dopracowywaniu, wrzuca wiecej contentu etc.
Mnie w PC wkurzało to, że gra była miejscami poważnie niedopracowana i potrafiła irytować. Główne moje zarzuty są kierowane w stronę właśnie Force Feedback, gdzie bazowe ustawienia dla różnych kierownic praktycznie nie istniały i trzeba było sobie samemu kombinować, żeby wyciągnąć porządne doznania z kierownicy. Jeśli w dwójce poradzą sobie z zapewnieniem porządnej jakości produktu, na miarę gry konsolowej, a nie róbta co chceta z pecetów, to mają szanse pokonkurować z molochem od Kaza, który w następnej iteracji zostaje wykastrowany niestety i staje się łatwym celem dla konkurencji.
Na razie pokazali niewiele, wizualnie chyba czeka nas jedynie kosmetyka, a reszta to się jeszcze okaże.
Nie no grafika powinna byc lepsza - tory-efekty-oswietlenie. Miejscami to tak jak mowilem sporo gorzej niz GT z PS3.
Tak w szczegółach przedstawia się Project CARS 2:
Ponad 170 licencjonowanych samochodów od najbardziej znanych marek
Największy zestaw tras w historii gier wyścigowych
Pełne wsparcie wirtualnej rzeczywistości i rozdzielczość 12K na PC
Nowe typy pojazdów i klas, dodatkowe stare oraz ulubione przez fanów (Rallycross, IndyCar i więcej)
Rozbudowana rozgrywka sieciowa
Funkcje eSportowe z mistrzostwami sieciowymi
LiveTrack 3.0: zupełnie nowe podejście do rywalizacji na torach, ponieważ niezależnie od powierzchni samochody będą w czasie rzeczywistym dostosowywać się do wszystkich najdrobniejszych detali.
Pełny cykl 24-godzin z warunkami atmosferycznymi
Dynamiczna pora dnia, pogody i sezonowe warunki wyścigowe
Z tymi presetami FFB to miłe zaskoczenie, dobra wiadomość, oby podeszli indywidualnie do najpopularniejszych modeli kierownic, fajnie by było gdyby stworzyli porządne ustawienia dla każdego z dostępnych sprzętów, w końcu PS4 ma ich raptem 3-4... co do grafiki, to tak jak pisze Klosz. Boost by nie zaszkodził.
Yes. We have new physics and from that falls out new FFB. For this one we're shipping (as of now) 3 FFB preset options (we default 1 of course) that you can single click and get (hopefully!) the feel you prefer from the feedback. I'm biased but it's a huge step forward from the rocket science we had before. That rocket science is still hidden in sub menus and accessible for the more masochistic :)
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O
Pewnie liczą w jedno stronę, w drugą, zamknięty jeden odcinek, puszczony trochę innym odcinkiem, wyciety mniejszy fragment - i tak z jednej trasy robią się 4-5
Ma być 50 torów (OSOBNYCH! Nie wariantów ) (Według najnowszych źródeł duża część jest skanowana laserowo) // W Gt Sport 19...
Wpis. Plus Fuji to swietna trasa. Nie rozumiem to PD, oni maja taka baze danych I nie wykorzystuja tego. ;)
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O
https://youtu.be/N00bbKltIsc
Jest gameplay, jest Fuji, no i podoba mi się to. Wizualnie to mi się z Forza Motorsport kojarzy :D Fizyka na tym filmiku wygląda dziwnie, gameplay chyba z pada, bo widać że mocno to znerfili i jest mocno casualowo.
https://www.gtplanet.net/project-cars-2-first-gameplay-videos-at-fuji-speedway-swedish-lake/?utm_content=buffer49f8a&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
Obejrzalem trailer. O ile sam content cieszy, model jazdy karze spac spokojnie, tak oprawa graficzna nie robi, gra wyglada zbyt PC-towo. Cos robia nie tak z oswietleniem i niektorymi teksturami, plus post-processing. Generalnie czekam spokojnie, bo z pewnoscia bedzie lepsza niz czesc pierwsza, a to juz duzo. 8)
P Cars jest grą bardziej skierowaną do graczy online. A online wiadomo, 16 aut max. Dlatego ja bym wolał, aby gra była krojona pod fajnie wyglądający online, bo większość graczy właśnie tak gra w Carsy. No ale materiały z Fuji wróżą dobrze, jeśli przy takim poziomie grafiki dadzą w singlu więcej aut, to będzie bardzo dobrze. Tylko jakieś to matowe wszystko, chyba że te auta to faktycznie matowe malowania.
Przeca wersja na PS4 dobrze chodzila po ktorys tam patchu. Wiem ze jak go zainstalowalem to odczulem spora poprawe. ;)
Mnie tam oprawa w jedynki wystarczy :)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A zapewnie parę rzeczy poprawią.
Jeśli do tego dodamy świetny model jazdy, pełny cykl dobowy/pór roku/pogodowy, rożne nawierzchnie (asfalt, szuter, śnieg, lód, błoto), LT 3.0 dzięki któremu mamy dynamiczne kałuże, przesychającą linie jazdy, deszcz tylko na częsci toru, nanoszenie się syfu ma tor itp., 60 róznych lokacji i kilkadziesiąt fur jednocześnie na torze to szykuje się gra do której będę wracał latami :)
PCARS 2 ma licencje FIA jak GTSport?
Fakt faktem ze zdobycie licencji FIA to cos wiecej niz E-Sport to otwarte drzwi do prawdziwego sportu. Poki co jedyna gra ktora daje tu najwiecej jest Gran Turismo oraz wszystko to co jest zwiazane z ta marka np. GT Academy. Zadna inna gra przy tym nie stala. To trzeba Kazowi oddac, ze zrobil tu bardzo duzo.
Sent from my STV100-4 using Tapatalk
Rozumiem, że dla kogoś kto olewa multi faktycznie GTSport zapowiada się średnio. Ja osobiscie bardzo czekam, bo żadna gra wyścigowa nie może nawet podskoczyć do tego co w multi oferowało GT5. Jeśli tu też będziemy mieli tak jasno określone zasady, tak świetnie wyważone klasy oraz poprawnie działający system kar to dla mnie hit murowany.
Nie Mrocz, to symulator z samochodami z przyszłości!
* = New
** = Assumed from most cars in. Not included in official count.
Acura (2)*
2016 Acura NSX
2017 Acura NSX GT3 (GT3)
Alpine (0)
Ariel (0)
Aston Martin (3)
201? Aston Martin V8 Vantage GTE (Need to see rear to confirm year.)
2015 Aston Martin Vulcan*
2015 Aston Martin Vantage GT12
Audi (0)
BAC (1)
2011 BAC Mono
Bentley (0)
BMW (0)
Cadillac (0)
Caterham (0)
Chevrolet (2)
2014 Chevrolet Corvette C7.R GTE
2014 Chevrolet Corvette C7 Z06
Dallara (0)
Ferrari* (2)
Ferrari LaFerrari
Ferrari 288 GTO
Ford (5)
Ford Sierra RS500 Cosworth Group A (Group A)
Ford Focus
Ford GT*
2015 Ford F150 RTR Funhaver*
2016 Ford GT GTE*
Ginetta (4)
2016 Ginetta G57 LMP3*
2013 Ginetta G40 Junior (GT5)
2013 Ginetta G55 GT3 (GT3)
2013 Ginetta G55 GT4 (GT4)
Gumpert (0)
Jaguar* (1)
Jaguar XJ220
KTM (1)
KTM X-Bow R
Lamborghini* (2)
Lamborghini Huracan Super Trofeo
Lamborghini Veneno
Classic Lotus (1)
1969 Lotus 49
Mclaren (3)
Mclaren P1
2015 Mclaren P1 GTR*
2015 Mclaren 650S GT3* (GT3)
Mercedes (4)
Mercedes A Class RallyX* (RX)
2015 Mercedes AMG GT
2016 Mercedes-AMG C63 Coupe S*
2016 Mercedes AMG GT3 (GT3)
Mini* (1)
Mini Countryman RallyX (RX)
Mitsubishi (1)
Mitsubishi Evo IX FQ-360
Nissan* (2)
2016 Nissan GT-R GT3 (GT3)
2017 Nissan GT-R Nismo
Nissan Skyline Group 5 (Group 5)
Oreca (0)
Pagani (2)
Pagani Huayra BC
2009 Pagani Zonda R
Palmer (0)
Porsche* (3)
Porsche 918
Porsche 911 GT3 (GT3)
Porsche 935 Group 5 (Group 5)
Radical (0)
Renault (0)
SMS Originals (1)
Formula Rookie
Toyota (1)
1998 Toyota TS020 GT-One
Z tym e-sportem, to Boban i Klosz mają rację - GT to jedyna seria, która zaciera granice między symulacją i prawdziwym ściganiem na torze. Integracja z GT Academy zostanie pogłębiona, wirtualna licencja FIA, tak myślę, że może dać możliwość uczestnictwa w przyszłych eventach GT Academy, skąd jest bezpośrednia droga na tor.
No i nie wiem, co się Mrocz tak spinasz o ten podział na klasy. Prototypy są tylko w najwyższej klasie, reszta jest ładnie podzielona na GT3, GT4 i kilka podklas "N" czyli aut drogowych. Seria GT już nie raz pokazała, że futurystyczne koncepty, którymi mieliśmy okazję jeździć w grze, znajdowały swoją realizację w rzeczywistości. Ford GT w GT2, Nissan GT-R w GT4, GT by Citroen w GT5, Corvette C7, te auta debiutowały na salonach lub w GT, a dzisiaj jeżdżą sobie w takiej lub innej formie po ulicach.
o co konkretnie chodzi w tej licencji FIA w gtsport? zdobywasz papier przed konsola i już możesz uczestniczyć w prawdziwych wyścigach na torze czy jak? wiele się o tym gada, a konkretów nigdzie nie widziałem :(
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Jak na razie to ja w Gr.3 widziałem 2 "dziwolągi" VW i Toyoty, reszta to auta klasy GT3. Z resztą, Projekt też miał swoje fikcyjne samochody typu Marek i równie dobrze mógłbyś się do tego przyczepić. GT przynajmniej ma prawdziwe samochody koncepcyjne od producentów...
Ford GT nie powstał dzięki Gran Turismo 2, ale ja nie o tym mówię. Mówię o tym, że też można było narzekać, że "oooo, jakiś Ford GT concept, po cholerę to jeździ z prawdziwymi autami, co to jest, symulator, czy plastik fantastik?"
Proponuję dyskusję o GT Sport przenieść do tematu o GT Sport ;)
Ale jaki fail, jeździ nie jeździ, chodzi o to, że concepty z GT nie raz ewoluowały w prawdziwe, seryjne samochody. To samo może być z Vision GT, więc jakąś rację bytu mają. Wygląd to już kwestia gustu, jedne są bardziej, inne mniej hot-wheels'owe. Skoro są w Gr.1, to zanaczy, że osiągi mają odpowiednie dla Gr.1, tak samo jak Marki w PC. Głupotą by było dodawanie jakichś aut osiągających prędkość dźwięku do klasy GT3, jeśli Kaz z GTS tak zrobi, to wtedy przyznam ci rację i stwierdzę, że podział klasowy zepsuli tymi wehikułami. ;)
Osobiście też wolę bardziej realistyczne bolidy, chyba 90% społeczności tak woli i mam nadzieję że większość wyścigów bedzie właśnie z udziałem normalnych samochodów. Koncepty w GT mają to do siebie, że po modyfikacjach pozwalają zyskać sporą przewagę nad konkurencją, w GT6 sporo było mistrzów w Furai czy NSX-R, którzy wykorzystywali tą przewagę. No ale społeczność nie głupia i spokojnie dało się znaleźć pokoje, w których ludzie dogadywali się, że nie jeżdżą koncepcyjnymi wynalazkami. W GTS też pewnie spokojnie będzie się dało jeździć i bez nich. Ale jak są w grze, to niech już sobie będą ;)
Ta licencja umożliwia startowanie w esportowej lidze GT Sport. Było to powiedziane wielokrotnie
Nie. Licencja FIA bedzie dopiero do zdobycia na samym szczycie. Jak juz przebrniesz przez wszystkie szczeble. Takze ciekawostka dla nielicznych, jednak liczy sie sam fakt. Mysle ze stamtad juz krotka droga by zalapac sie do jakiejs serii jako profesjonalny kierowca. Ja to tak zrozumialem.
Ja jednak spokojnie poczekam na GT Sport, bo zawsze jak pojawiało się nowe GT na nowej konsoli/generacji to kopało zady totalnie.
A PCars wstrzeliło się idealnie w niszę rynkową, która powstała przez zastój w serii GT. Nic tylko się z tego cieszyć, bo SMS robią genialną grę simracingową. Jak tylko dopracują wsparcie dla T500RS to podejrzewam, że długo od tego tytułu nie odejdę.
FIA nie daje licencji tylko do esportu. Watpie zeby sie tu cos zmienilo. Za duza organizacja. ;)
Sent from my STV100-4 using Tapatalk
Na okreslonym pulapie tak. Mowie to juz o takiej selekcji jaka byla w GT Academy. Tu moze dzialac to podobnie. Selekcja, selekcja, jeszcze raz selekcja, walka o mistrzostwo dla powiedzmy Regionu, I wtedy otrzymujesz stosowne zaproszenie na testy do GT Academy + licencje. To moze tak dzialac. ;)
Sent from my STV100-4 using Tapatalk
Aby uzyskać cyfrową licencję, należy ukończyć w grze instruktażowy tryb rajdowej etykiety, a następnie uzyskać minimum srebro we wszystkich kampaniach oraz utrzymać „pewien poziom” punktów klasy i fair play.
By fulfilling various prerequisites, such as completing the lessons in racing etiquette in the Campaign Mode of Gran Turismo Sport and reaching a certain level of achievement in "Sport Mode", you will be eligible for the “FIA Gran Turismo Digital Licence” from your local ASN (national sports authority/automobile club). This will hold the same value as a real life licence.
w prawdziwej licencji wyścigowej na pewno ogromny nacisk jest położony na bezpieczeństwo i przepisy z tym związane. nie mam pojęcia, jak można te rzeczy przyswoić grając w gierkę, więc też mi się wydaje, że licencja w gtsport jest bardziej chwytem marketingowym.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Tymczasem SMS dostali zezwolenie na dodanie Interlagos. Ze względu na to, że dopiero uzyskali licencje na to, to nie ma pewności, czy tor pojawi się w pudełku czy jako DLC ;) Ważne, że wcześniej czy później będzie. Jak będą JESZCZE dowalać tory w DLC do tych 60 torów w grze to trochę zaorane :DEhh, co za czasy. Dawniej to i bez licencji wrzucali samochody do gry, jak w GT3 nie wypaliło coś z licencją, to w fullu zablokowali Porsche i Lamborghini, ale przez jakiegoś Game Sharka można było je odkopać. No a teraz - dlc :p
https://www.gtplanet.net/interlagos-coming-to-project-cars-2/
Obstawiam że już za pozwoleniem mają wszystko gotowe i czekają na papierek.
Btw. Jeśli GT znowu nie dostanie Porsche, to :cry:
Uzyskali? Chyba sami sobie musieli go zeskanować.
Small update on Interlagos. We’ve made contact with the nice people at the circuit and have also sourced a laser scan. As soon as the team catch a breath they’ll start working on it.
A ja ciągle czekam aż w końcu jakiś sim na konsolach dostanie tor Macau GP.
Cytat: IanBellCytat: MroczSo the performance on console (PS4) is similar to the ProjectCars 1? It would be great to still have 30-50 car grids on bigger tracks like lemans.Yes, but we've added a lot more overhead. So now our very hard worked coders are engaged in making every area more efficient so we can do more, with the same.
Ciekawe, czy są w stanie przełamać barierę więcej niż 16 aut w wyścigach online?
Yes, you can pick the classes now. I've been doing WEC/IMSA style multi-class testing, works great. No mods needed.
Przecież w jedynce też tak można było. Niech przebiją random race z GT5 gdzie gra losowała auta z całej puli o podobnych osiągach i wyścigi były mega wyrównane. To było coś.
BoBaN, pCARS ma za mało aut na taki random race jak w GT. Szkoda, że w GTS też juz tego nie zobaczymy :(
Wiadomo coś o licencji na samochody super GT?
Co trzeba poprawić w PC. Hype się kręci, a ludzie zapominają o poważnych niedociągnięciach, które miała jedynka.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Już widze te epickie replay'e. Nie mogę się doczekać. Na PC2 też. :P
Co trzeba poprawić w PC. Hype się kręci, a ludzie zapominają o poważnych niedociągnięciach, które miała jedynka.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
You're very welcome and very decent of you. We have the world's first fully dynamic and real time tyre model shipped in a commercial game. There are no lookup tables, no Brush models, no Pacejka formulae... This is truly a next generation real time, live node based model. Our tyre model takes up two whole cores on the consoles. Ignore AI, contact, collisions, and anything else remotely tyre based, we're using that amount of horsepower for the base tyre simulation.
So, it's very new but also very complex. We have 7 full-time real racing drivers on the payroll with the single remit to tell us where we're not good enough. They post this feedback on our WMD2 forum constantly. We've been iterating constantly based on their feedback. And yes, drifting behaviour is a huge part of our improvements and we're continuing to listen to all that Vaughn tells us and iterating appropriately.
I'm not saying we'll be perfect but we should be the best.
Good question. We actually had a bug at the core of the tyre model in the first game that allowed people to run zero camber and get faster laps for short bursts. This is one of the reasons why we reworked the tyre model so much for pCARS2. So that 'camber exploit' is now fixed and with that fix we're getting much better temperature variations across the inner, middle and outer portions of the tyre. So you have that information available at all times to allow you to tune the camber perfectly per car/track.
Jak to oglądam, to od razu mam przed oczami posty Mrocza o niedoścignionym poziomie symulacji... :D Chyba za bardzo optymistycznie, bo wygląda na to, że gra ma więcej niż parę rzeczy do poprawy.
Widzisz, wychodzi że dla Ciebie symulacja, to głównie odwzorowanie warunków wyścigów danej klasy. Pełna stawka, duża ilość aut z homologacją, tory itp. Dla mnie liczy się autentyczność płynąca z jazdy. Filmy tego gościa wklejam tutaj, bo ładnie podsumowuje to co jest do poprawy, a czy nie wiedziałbym o tych błędach gdyby nie on? O części na pewno, ale wydaje mi się, że swojego czasu rozmawiając o grze czy to na forum, czy ze znajomymi na imprezie, mogłem zwrócić uwagę na część z tych wad o których mówi. Z resztą, gdybym sam zrobił taki filmik, to byś powiedział, że bzdury gadam, a tak masz chociaż autorytet, którego raczej nie odeślesz z kwitkiem :P Mniejsza z tym, jak by nie było, to nie zmieni to faktu, że te elementy wymagają poprawy.
Akurat porzadny pitstop jak na zdjeciu powyzej by sie w PC2 przydal, obecny swieci pustkami. ;)
Sent from my BlackBerry PRIV
Ciekawe czy będzie HSV-10 GT. To auto ma obłędny dźwięk, a w PCars dźwięk jest świetnie odwzorowany.
No i oczywiście w PC2 musi być 727B. Legendarna wyścigówka. Mając w pamięci driftowe MX-5 z Wanklem z PC1 mocno liczę na tą furę i jej niepowatarzlny silnik.
Jak do tego dojdzie tor Macau GP, to jestem dla tej gry gotów kupić PS4 Pro jeśli PC2 będzie wyraźnie lepiej śmigać na tym sprzęcie.
A o Macau cisza. Lipa. :(
Generalnie zmien cale pedaly, bo te stockowe od T300 to tragedia w stosunku do G29 czy T3PA. 8)
ehh, chciałbym się jarać, ale grałem w Gran Turismo :P
http://www.teamvvv.com/en/news/comments/Project-CARS-2-has-absolutely-cracked-the-handling-according-to-The-Stig
Starają się zadbać o wszystko. Zapowiada się najlepszy sim tej generacji. Nie mogę się doczekać.
a jewel in the crown of US motorsport, and part of the holy trinity of street races that includes only Macau and Monaco.
Bardzo jestem ciekaw RX w PCars2. Trochę mało aut (gdzie Peugeot, Citroen, Audi?), ale tu się liczy przede wszystkim dobre wyważenie rozgrywki. RX jest intensywny, krótki i kontaktowy i jeśli to dobrze oddadzą to będzia fajna odskocznia od asfaltów online.
Poki co wyglada to tak sobie w porownaniu z Dirt Rally czy SLR. Bardzo dziwna fizyka plus brak czucia sily tej dyscypliny sportowej.
Po tym gameplay'u. Auto dziwnie skacze po drodze (I nie mam tu na mysli doslownie skowo), wszystko jest jakby takie rwane, nienaturalnie to wyglada w porownaniu chocby z Dirt Rally. Sam trailer wyglada spoko. :P
Sent from BB PRIV
all ready to do battle on scanned real-world rallycross tracks including US-based DirtFish, and Daytona, the iconic ‘Hell’ at Lånkebanen in Norway, and the rallycross tracks at Hockenheim, Knockhill, Loheac-Bretagna, and, of course, the track where it all began half-a-century ago—Lydden Hill in the UK.
Spoko. Tylko to bylo wczesniej w Dirt Rally - owszem torow mniej, ale rowniez rozne warianty pogodowe. Nie widze tu podjarki. Gameplay mnie nie przekonuje, niech chlopaki pracuja, moze sie przekonam. Brakuje mi tez tam wiecej samochodow - ktore ma Dirt Rally.
Ps. Kupiles juz Dirt Rally, bo szkoda bys ominal taki tytul. Na kierze jest wczuwa. Szczegolnie w "Perzo trzystaszesc". To co ten maly dran robi z kiera to glowa mala. Uwielbiam ten pojazd. :)
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Mała prezentacja (zaczyna się od 5:30) na temat warunków atmosferycznych, fizyki itp. Polecam. Będą kałuże :troll:
https://youtu.be/Uw9ezoqLuqA?t=5m31s
Wiadomo kiedy premiera?
oooo, kałuże! Prawdziwe nawet mają być, nie tylko wizualnie jak w DC!
super to wygląda.
I to wyglada na rzeczy dające fun z gry, a nie jakieś licencje FIA.
DC mial nie tylko wizualne. Polecam przygazowac bardziej na takiej jednej. :P
O cholera! :D
Myślałem ze zimą śnieg będzie tylko na drzewach/poboczu a nawierzchnia pozostanie czysta a tutaj widać ze jest solidnie oblodzona :yes_anim:
To fajny ficzer, od czasow PGR4 nieuzywany. ;)
Tak. Mysle ze wlasnie powinni wywazyc ten aspekt. Na przyklad jesli na torze pojawia sie snieg lub jest zbyt duzy aquaplanning = zabroniony dostep do pewnej czesci pojazdow. :)
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Caly czas byłem przekonany że zimą będzie odśnieżone tylko asfalt bedzie dużo mniej przyczepny przez temperaturę.
Oblodzone/ośnieżone tory wyścigowe to dla mnie niespodzianka :)
W szybkim wyścigu bedzie można sie nieźle pobawić. Wyścig fur rallycrossowych z okolcowanymi oponami na Silverstone czy Spa ? :naughty:
Mam nadzieję, że na zwykłej PS4 będzie to dobrze śmigać, bo gra buduje coraz większy hype i chciałbym pograć komfortowo na mojej konsoli.
Tylko az prosi sie by dodali lusterko wsteczne, podobnie jak to rozwiazali w AC. Generalnie wreszcie robia gre pod next gen. :)
No widzę najświeższy Prosiaczek GT3 na sezon 2017 trafi do gry, miło. ;) Cóż, na pewno będzie to kawał solidnej symulacji, mam tylko nadzieję, że te auta pokazane do tej pory nie zostaną podzielone na jakieś specjalne paczki DLC, to za pre-ordery, to za jakieś Deluxe edycje itp, i podstawka nie zostanie pocięta i pozbawiona części fur na rzecz jakichś bonusów, czy płatnych dodatków.
Namcai Bando
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Namcai Bando
Kurde ale graficznie to mocno odstaje od GT Sport. Nie ma tutaj fotorealizmu. :(
Zadna gra wyscigowa nie dorowna GT Sport pod wzgledem fotorealizmu. Oni stosuja najlepsze oswietlenie w racerach + specjalne shadery. Do tego maja opanowane do perfekcji operowanie kamer w replay'ach.
Auto ma sie kurzyc i juz bylo widac lekkie obcierki w becie. Na trasie to poki co troche brakuje tych charakterystycznych detali. W PC1 asfalt na Nurbie w ogole nie przypominal tego orginalnego. ;)
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Mrocz chyba nie chcesz powiedzieć, że PCars2 wygląda realistycznie? Wygląda jak Forza czyli czuć sztuczność i widać, że to gierka podczas gdy GTSport momentami trudno odróżnić od relacji z wyścigu w telewizji. Fajnie jakby kiedyś udało się połączyć to wszystko w jedną całość i dostalibyśmy sim idealny.
Kurde ale graficznie to mocno odstaje od GT Sport. Nie ma tutaj fotorealizmu. :(
Ja nie mówię, że PC2 jest brzydkie. Ma ładną grafikę, ale wygląda bardziej jak kreskówka niż relacja wideo z wyścigów. Nawet screeny, które dałeś na poprzedniej stronie mimo iż ładne, to przejaskrawione, sztuczne, dające od razu znać, że to gra. Wystarczy spojrzeć na screeny lub reaply z GTSport gdzie jadą dwa Prosiaki po Nurbie i jasnym staje się, która gra wygląda fotorealistycznie, a która po prostu jak kolejna gra wyścigowa z poprawną grafiką.
Mnie też wystarcza to, co prezentuje PCars, bo to poziom wystarczający aby mieć przed sobą przejrzysty obraz tego co dzieje się na torze. Ja tylko pisałem, że do GTSport daleka droga i to niestety uwydatnia się coraz bardziej z każdym nowymi materiałem od Polyphony.
Przecież już pierwsze PC wygląda bardzo dobrze. Kontynuacja zapewne podniesie nieco poprzeczkę i z pewnością na szatę graficzną nikt psioczyć nie będzie.
Bardzo dobrze, to chyba za duże słowo. Gra nie jest jakaś mega szpetna, ale jakaś bardzo ładna też nie jest. Ot taki standard raczej.
F1 2016, ktore ma model pomiedzy oba krancami tu wymienionymi wyglada bardzo dobrze, lepiej niz dwie wymienione. Serio, szczerze polecam. :)
Sprawdz demowke. Nie wiem czy jeszcze jest na PSN. Mozesz przejechac caly weekend wyscigowy. ;)
Sprawdzilem, jest demo. Polecam sprawdzic na kierze. :)
Co do AC wczoraj jezdzilem Escortem na Nurbie. Coz za fun! Musimy sie jakas wieksza ekipa ustawic na online.
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Przecież już pierwsze PC wygląda bardzo dobrze. Kontynuacja zapewne podniesie nieco poprzeczkę i z pewnością na szatę graficzną nikt psioczyć nie będzie.
Bardzo dobrze, to chyba za duże słowo. Gra nie jest jakaś mega szpetna, ale jakaś bardzo ładna też nie jest. Ot taki standard raczej.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Sprawdzilem, jest demo. Polecam sprawdzic na kierze. :)
Co do AC wczoraj jezdzilem Escortem na Nurbie. Coz za fun! Musimy sie jakas wieksza ekipa ustawic na online.
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Tylko od razu ja kup z pedalami T3PA ktore sa porownywalne z tymi z zestawu od G29. Inaczej moze byc Ci sie ciezko przestawic po tym jak juz uzywales tych z G29. :)
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Tylko od razu ja kup z pedalami T3PA ktore sa porownywalne z tymi z zestawu od G29. Inaczej moze byc Ci sie ciezko przestawic po tym jak juz uzywales tych z G29. :)
Sent from BB PRIV using Tapatalk
Tak wiem, pedłay nieporównywalnie lepsze z tym stoperem, chociaż te z T300 bronią się wyższą czułością, 12bit zamiast 10bit, która ponoć też robi sporą różnicę. W ogóle szkoda mi trochę kasy na t300 bo w porównaniu do G29, jej gumowa jakość wykonania stoi na o wiele niższym poziomie niż kierownicy Logitecha z aluminium i prawdziwej skóry.
Kwestia gustu. Obie kierownice sa swietnie wykonczone. Glowna roznica to pedaly. Te od G29 sa ciut lepsze od T3PA. Zas znacznie lepsze niz domyslne w T300.
Sama rama aluminiowa, ale powlekana zwykłą gumą. Za takie pieniądze to jednak oczekiwałbym czegoś więcej. Może chociaż ta technologia usprawiedliwia cenę, bo biorąc pod uwagę materiały to max 800 zł jak dla mnie.
F1 2016, ktore ma model pomiedzy oba krancami tu wymienionymi wyglada bardzo dobrze, lepiej niz dwie wymienione. Serio, szczerze polecam. :)Z ciekawości sprawdziłęm demo i....Podobno o gustach się nie dyskutuje ale moim skromnym pCARS wyglada wyrażnie lepiej.
Generalnie defaultowe ustawienia sa troche zjebane. Gra jest jakby prześwietlona i dość słabo/plasko wygląda w środku dnia.
Polecam obniżyc w ustawieniach graficznych kompensacje ekspozycji z 1.0 na 0.8 bądz 0.7 (w zależności od ustawien TV).
Moje wszystkie fotki sa zrobione z 0.8, często wyłączam też god raye ;)
Pojezdziłem troche więcej w demko F1 i coraz bardziej mi się podoba :)
Kto grał w poprzednie F1 od Codemasters poczuje się jak w domu. Graficznie też potem robi się lepiej, kwestia pory dnia.
Pojezdziłem troche więcej w demko F1 i coraz bardziej mi się podoba :)
Kto grał w poprzednie F1 od Codemasters poczuje się jak w domu. Graficznie też potem robi się lepiej, kwestia pory dnia.
Spoko, ale graficznie to jest lata świetlne za GTSport. Mam nadzieję, że do premiery gra wyładnieje. Wiadomo, że niema co liczyć na oprawę taką jak w simie od PD, ale żeby chociaż było podobnie i równie czysto dla oka, bo nic tak nie wkurza jak mało czytelna grafika w simach.
Mrocz spoko, ale w bete przestales grac na poziomie wersji. 1.04. ;)
PC2 ma poki co malo przejrzysta grafike. Sama jej jakosc jest ok jak na sima. Musza poprawic przejrzystosc. Nic tak bardziej nie wkurza jak przestrzelony punkt hamowania.
Mrocz ogladalem gameplay'e. Na jednych jest fajnie, na innych nie. PC2 I GTS to beda kompletnie inne gry. Ja je przynajmniej tak widze. :)
Ja tu nie widzę progresu względem jedynki jeśli chodzi o grafikę, a tam nie było cudów i graficznie sim powinien według mnie mieć znacznie bardziej przejrzysty obraz. GT pod tym względem zawsze było idealne i GTSport jak widać planuje powtórzyć sukces poprzedniczek w tej kwestii.
Do hejterów info, że zanim zaczniecie wklejać screeny z drzewkami 4D, słabymi teksturami pobocza itp. zrozumcie, że nie o tym mowa.
O gameplay'u nie gadamy, bo ten wiadomo już teraz, że będzie genialny. Nie ma co już offtopować. Myślę, że dopiero na PS5 zobaczymy PCars, które zbliży się do idealnej gry symulacyjnej, bo do bogatej zawartości i świetnego modelu jazdy dojdzie jeszcze grafika najwyższych lotów.
Myslalem ze to kwestia fotek ale na Indy zchrzanili kolorystyke...zielen trawy przesadzona w cholere :-P
Co ciekawe na innych torach jest lepiej.
Pozatym zapowiada sie KAPITALNIE :-)
Driftowanie rallycrossowa fura po Nurbie.... jaram sie jak pochodnia!
Sądzicie, że siedząc na krześle z Ikei i grając na plastikowym kółku (albo padzie) poczujecie temperaturę toru? :hihi:
Sądzicie, że siedząc na krześle z Ikei i grając na plastikowym kółku (albo padzie) poczujecie temperaturę toru? :hihi:
Niestety graficznie jest za słabo żeby okrzyknąć grę simem roku. Na pewno będzie to bardzo dobry tytuł, ale oprawa nie daje rady. Jako gra wyścigowa jest ok, ale jako sim grafika niestety nie nadąża.
Niestety graficznie jest za słabo żeby okrzyknąć grę simem roku.
Ok pieniacze, a teraz pokażcie mi gdzie ja napisałem, że GTS będzie lepsze. Czekam panowie od bezsensownych i durnych dojebek.
Niestety graficznie jest za słabo żeby okrzyknąć grę simem roku. Na pewno będzie to bardzo dobry tytuł, ale oprawa nie daje rady. Jako gra wyścigowa jest ok, ale jako sim grafika niestety nie nadąża.
Co tu by nie napisać jeszcze, żeby wyszło, że gt szprot lepsze... :lol:
W tej fascynacji do PCars2 zapomniałeś chyba o nowym Dircie, który jest grą bardzo wysoko ocenianą jako sim i graficznie nie odbiega od PCars2. Czekam dalej aż Windo mistrz dojebki pokaże mi gdzie pisałem, że GTS lepsze. Graficznie na pewno lepsze, ale całościowo wielokrotnie podkreślałem, że to PCras2 będzie górą. Od tej nienawiści do Kaza i PD aż Wam klapki na oczy opadły.
Ooo i zaczyna się teraz czytanie w moich myślach żeby wybrnąć. Nadal czekam na cytat gdzie uważam GTS za grę lepszą.
A Dirt4 w swojej kategorii pokazuje równie dużą rozpiętość jak PCars2 czym tak bardzo się jarasz. Już nie tylko rajdy, ale też RX i jakieś buggy. W kategorii gier sim rajdowych to taki odpowiednik PCars2 na asfalcie, więc spokojnie może rywalizować o tytuł najlepszego sima tym bardziej, że opinie o Dirt4 są wyśmienite.
Masz straszny problem z tym, że nie graficznie PCars2 nie jest niczym niesamowitym. Mówię Ci, że jak PCars dostanie wreszcie oprawę jak GTS (czyli pewnie na PS5) to będziemy mieć sim niemal bliski ideałowi. Na razie nie ma gry sim bliskiej ideałowi, bo każdej czegoś brakuje.
Tutaj profesjonalista jechał więc dlatego tak zapier**lał w deszczu ;) czasy robi takie jak kierowcy gt3 na nurbie w deszczu więc wszystko w normie :)
Co do dźwięku jest 1:1 jak 911 GT3 R ;) więc wszystko ok :)
Oj chyba nie bardzo :lol: Ani dźwięk, ani zapierdzielanie w deszczu się niestety nie zgadza. Poniżej filmik z reala, to samo auto, tor i warunki pogodowe.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dźwięk to jak mówiłem - Gran Turismo jest znacznie bliżej oryginału, a tymczasem znawcy jebią Kaza, że coś im nie pasuje...
Poniżej filmik z reala, to samo auto, tor i warunki pogodowe.
Skąd wiem, jak może brzmieć to Porsche w GTS? Wnioskuję to po innych furach w klasie, które technologicznie posiadają homologację na ten sam rodzaj wyścigów. Wszystkie mają charakterystyczny odgłos skrzyni biegów, którego nie ma w PC, więc Porsche też pewnie go będzie miało.
W ogóle to jest mega niesprawiedliwe, tak się chwali wszystko poza GT - Projekt taki zajebisty, wszystko inne takie zajebiste, tymczasem wychodzi, że to jednak GTS robi dźwięk dobrze, a nie ta cała mityczna konkurencja. Dźwięk z PC2 zupełnie nie oddaje rzeczywistego dźwięku samochodu.
Jeśli chodzi o jazdę, PC2 wydaje się mega płaski w porównaniu. Może to wina VR, ale wygląda to tak, jakby tor był znacznie równiejszy niż w rzeczywistości.
Sprawdzałem też prędkość pokonywania zakrętów, zdecydowaną większość zakrętów pokonuje wolniej niż w PC O_o
186 widniejące na twoim zrzucie, to nie jest prędkość samochodu xd Prawdziwy kierowca wyścigowy pokonywał ten zakręt z prędkością zaledwie ~90km/h, w Projekcie rakieta - 130... ;)
Samochód inny, mój błąd, ale wątpię, że brzmi zauważalnie inaczej.
O niesprawiedliwości piszę w kontekście dźwięków. Jesteś jedną z ogromnego grona osób, które jadą GTS za dźwięki, jako przykład podając Projekta. Co do czego, wychodzi na to, że jednak "skrzypce" z GTS są znacznie bliższe realnym dźwiękom, niż to co słychać w chwalonym wszedzie Projekcie. To jest niesprawiedliwe.
No nie wiem. Mi się wydaje, że jednak ten deszcz w PC2 jest zbyt wybaczający. W realu kierowca walczy z autem, jest podsterowność, jast nadsterowność i sporo kontrowania. Projekt wygląda tak, jak gdyby deszcz nie zmieniał zbytnio "slip angle" samochodu, na szybkich łukach gość lata tak, jak gdyby jechał na suchym torze.
Jeśli dźwięk w AC brzmi jak ten z PC2, to znaczy, że obydwa studia zlały sprawę i zrobili tak, żeby się wydawało, że jest fajnie. Filmiki 'ONBOARD" z prawdziwych aut wyscigowych mówią same za siebie - skrzynię słychać głośno i wyraźnie.
GTS porównywałeś za czasów wersji 1.04, poza tym auta drogowe, o których wspominasz, mają założoną konfigurowalną skrzynię biegów, stąd wyraźny odgłos skrzyni.
Koniec końców, stawianie PC2 jako wzorzec do naśladowania jest co najmniej nie na miejscu, bo w świetle powyższych filmików, bardzo wyraźnie słychać, że dźwiękom z gry brakuje trochę do oryginałów, a niesławne Gran Turismo paradoksalnie jest wierniejsze rzeczywistym odgłosom niż najlepsze simy na rynku...
No tak BoBaN jak wspomniałem. W wyścigowych furach spoko, ale ten Hundai to drogowe codzienne autko :D
Zresztą ;) Filmik w spoilerzeSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Co do wyścigówek też uważam że są nieco przesadzone :) Dźwięk zdecydowanie jest słyszalny, ale nie przytłacza on dźwięku silnika imho. Poniżej kilka przykładów:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I tak jest mega postęp BoBaN :) Mam nadzieje, że będzie można nieco ten dźwięk jednak wyregulować i zwiększyć balans dźwięku silnika i będzie perfect moim zdaniem :)
Hyundai ma w porównaniu z do którego nawiązujesz konfigurowalną skrzynię biegów, dlatego ją słyszysz.
Natomiast filmiki z aut GT3, wyraźnie pokazują, że dźwięk silnika dominuje z bardzo prostego powodu - Huracan i 458 mają silnik umieszczony centralnie, co za tym idzie, kamera z mikrofonem jest zaraz obok silnika.
Wrzucony przeze mnie filmik z Porsche pokazuje, że akurat w tym aucie, dźwięk PC2 słabo ma się do rzeczywistości i zasługuje na nie mniejszy hejt niż GTS.
Hah, dobra Mrocz, nie ma lipy. Ale przy kolejnych okazjach lepiej nie przytaczaj PC jako wzoru do naśladowania pod względem dźwięku, bo widać, że mu też sporo brakuje do ideału.
Hah, dobra Mrocz, nie ma lipy. Ale przy kolejnych okazjach lepiej nie przytaczaj PC jako wzoru do naśladowania pod względem dźwięku, bo widać, że mu też sporo brakuje do ideału.
Ale ja nigdzie nie pisałem, że jest idealny. Jest najbliższy moim zdaniem, bo oprócz dźwięku silnika słychać co się dzieje z autem. Bicie nadwozia, pisk hamulców zależy od rozgrzania ich, skrzypienie nadwozia, szorowanie itp. Możesz grać bez huda i będziesz wiedział że coś się z autem dzieje nie tak. W GTS tego nie ma póki co. Dlatego tak często przytaczam Project Cars, a że jeden samochód jest gorzej oddany od innych? No zdarza się, ale nie irytuje to tak jak naćpany Niccolò Paganini pod maską :(
I tak DIRT Rally jest tu wzorem. Slychac najwiecej/najlepiej. 8)
A o Macau GP ciągle cisza. :(
Mam tylko nadzieje ze wciaz mozna w kamerze z kasku usunac DOF itp.
Oby to nie dotyczyło ustawień FF :-XMam tylko nadzieje ze wciaz mozna w kamerze z kasku usunac DOF itp.
Według Iana Bella wszystkie ustawienia z jedynki zostają.
Oby to nie dotyczyło ustawień FF :-X
Ooo i z tym się w pełni zgadzam.
Dodam, że ogólnie powinna być opcja (w jedynce była) gdzie nie ma możliwości grzebania przy autach do wyścigów online i serwery z takimi ustawieniami powinny być bardzo czytelnie oznaczone. Ja wiem, że w prawdziwych wyścigach pod każdy tor ustawia się auto inaczej, ale robi to sztab ludzi i siedzą nad tym mnóstwo czasu. Dobre skonfigurowanie ustawień stwarza ogromną przewagę i często nawet sporo słabszym kierowcom pozwala wygrywać. Miałem tego przykład w turnieju ESL w PCars gdzie w bodajże 1/16 trafiłem na gościa z idealnie ustawionym autem. Koleś był szybszy na zakrętach o tyle, że wyjeżdżał z nich z przewagą dwóch długości auta. Potem tego samego gościa zaprosiłem na serwer ze zblokowanymi ustawieniami i tą samą klasą aut na tym samym torze. Efekt był taki, że gość nie wygrał ani jednego wyścigu ze mną. Potem pogadaliśmy trochę i chciał mi przesłać swoje ustawienia aut z klasy GT3 pod każdy tor, ale i tak już odpadłem z turnieju, więc nie skorzystałem.
60 torow? :-o
Mialo byc 50..
Wiem, sam z nich korzystam, jednak sam pomysł żeby do każdego samochodu można było ustawiać oddzielnie FF jest bez sensu. Przecież to niszczy indywidualne charakterystki samochodów. To producenci mieli do czynienia z tymi autami i to oni powinni przygotować gotowe presety żeby oddać wrażenia z jazdy.
Śnieg jakoś nie robi wrażenia, wygląda jak warunki deszczowe z inną skórką na torze. Samochód wydaje się bardzo stabilny, no ale tu dużo zależy od asyst i umiejętności kierowcy. Nie wygląda jednak jakby walczył o przyczepność. Obawiam się, że porwali się z motyką na słońce- asfalt, szuter, deszcz, śnieg... Trochę dużo tego dla modelu jazdy, który przecież już w pierwszej części nie był idealny, nawet na zwykłym asfalcie .No i cały system FF, o którym pisałem już parę razy. Jeśli zostanie tak jak było, to wcale bym się nie zdziwił jakby do każdych warunków i każdego samochodu, trzeba bedzie go ustawiać oddzielnie ;D Dzięki czemu więcej będziemy siedzieć w suwakach, niż jeździć ;)
Zajebiście by było gdyby cały system pogodowy im się udał i byłby to duży krok naprzód w wyścigach, ale po jedynce jestem sceptycznie nastawiony i poczekam z kupnem.
Grzeszczu obawiam sie ze mozesz miec racje. Plus jesli nie zrobia porzadnych ustawien domyslnych dla kazdego kolka, to dla mnie skresla ten tytul. Nie mam ochoty zamieniac konsole na pc master race - czyli grzebanie w suwakach.
Dzięki za filmik z ustawieniami FF, w końcu jest to zrobione tak jak powinno. Oby tylko nie było dodatkowych ustawień w każdym aucie.
Co do śniegu z kamery wewnątrz faktycznie wygląda to dużo lepiej, tylko zastanawiają mnie prędkości, które są wręcz nieprawdopodobne na takie warunki... Ale i tak po tych filmikach wygląda to zachęcająco,
wyścig z Mono wygląda epicko, szkoda tylko że na Ps4 pewnie nie zPręobaczymy takiej grafiki (deszcz zacinającyna na wietrze...). Mimo wszystko podchodzę na chłodno :-P
Dla mnie znow przegieli trzy rozne setupy pod FF. Powinien byc jeden pod kazda kiere + custom. Tak jak ma to od zawsze Assetto Corsa czy GTS.
Ja nie zmienialem nic w FF w AC pod G29. Preset ktory mialem od razu mi lezal. W GTS gralem na topowej kierze, wiec rowniez nic mi tam nie brakowalo. ;)
Project cars 2 PS4 pro ingame
Ciekawe jak bedzie w przypadku GTS.
(https://i.imgur.com/dqMQhiC.png)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Podsumowując PC2 jest dla mnie przystankiem do GT Sport, bo nie wierzę żeby Kaz nawet na zwykłej PS4 tak zjebał sprawę jak zrobiło to SMS. Sam fakt, że zakupiłem kod do PS+ i zastanawiam się czy w ogóle wbijać go teraz pod PC2 mówi sam za siebie. Gra jest niestety popsuta grafiką, a w sim'ach czytelność obrazu jest priorytetowa.
https://youtu.be/X461M2mRl3coświetlenie mocno robi w GTS, ale te kwadratowe zakręty, to dobrze jakby poprawili w wersji sklepowej.
Zewnętrzne studio robiło port na PS4, brawo!
Zewnętrzne studio robiło port na PS4, brawo!
Wiadomo jakie?
Na pro pod względem IQ jest lepiej bo gra chodzi w 1440p.
Na zwykłej PS4 problemem jest to że rozdzielczość potrafi zejść poniżej 1080p.
Na pecetach gra wygląda lepiej niż jedynka bo wiadomo żę tam sobie można ustawić rozdzialkę i AA.
Ja tu wyczuwam delikatne przygotowywanie sobie gruntu pod wychwalanie mesjasza GT, który ma przyjść na Ziemię.Poczekamy, zobaczymy, zagramy, ocenimy :)
Project CARS 2 (8K, photo-mode)
PCMR to zupełnie inna bajka. Podobnie jak w przypadku poprzedniczki, to różnica kilku klas. Jak tak zacznie padać, promienie słoneczne przedzierają się przez drzewa, to prezentuje się to znakomicie.
Kupiłem mesjasza po ograniu demka, które z kolei polecam wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali, bo daje ono pewien pogląd na to, czego można oczekiwać od PC2.Demo gry mnie cholernie, cholernie zniechęciło do jej zakupu.
Banowali ludzi za słabsze posty, w którymś z tematów moderator dosłownie groził użytkownikowi, że jesli nie przestanie narzekać to go zbanuje.Masz na to jakieś linki czy inne dowody?
Nie jest oskryptowane tylko w pelni dynamiczne ;-)
To ze kaluze pojawiaja sie w tych samych miejscach jest naturalne. Wkoncu jest to uzaleznione od ksztaltu terenu a ten jest niezmienny.
Wysychanie toru jest uzaleznione od temperatury. Optymalna linia jazdy przesycha szybciej bo po niej jezdzi najwiecej samochodow.
Ale mozna tez zauwazyc inna rzecz. Przesychanie zalezy tez od naslonecznienia. W zaleznosci od polozenia slonca moze dochodzic do sytuacji ze nasloneczniona czesc toru przesycha natomiast tam gdzie jest cien jest jeszcze mokro :-)
Ale co by nie mowic, pod wzgledem wyzualnym deszcz w DC wymiata.
Kałuże to racja, wcale nie muszą być dynamiczne właśnie ze względu na to o czym napisałeś - ukształtowanie teranu się nie zmienia. Bardziej chodziło mi o linię jazdy. Niby przesycha tam gdzie przesycha, bo to optymalna linia jazdy, ale ciekaw jestem, czy gdybyśmy sie umówili że jeździmy jakąś nieoptymalną linią jazdy to czy tor zacząłby przesychać w innym miejscu? ;) Strzelam że nie i całkiem możliwe że to jest skrypt. Jak masz ochotę możemy się kiedyś zgadać na online-testy :P
To zjawisko widziałem tylko na Imoli, w sekcji Rivazza. Na całej trasie ulewa, a w tym jednym miejscu sucho i nawet słoneczko świeci. I też powiem, że zastanowiłbym się co do autentyczności dynamiki tego efektu - przez cały wyścig nasłonecznienie nie przemieściło się ani centymetra, ciągle pozostawało w tym samym miejscu, więc możliwe że to też jest skrypt zaprojektowany aby pojawiał się w tym jednym konkretnym miejscu.
Bardziej chodziło mi o linię jazdy. Niby przesycha tam gdzie przesycha, bo to optymalna linia jazdy, ale ciekaw jestem, czy gdybyśmy sie umówili że jeździmy jakąś nieoptymalną linią jazdy to czy tor zacząłby przesychać w innym miejscu? ;) Strzelam że nie i całkiem możliwe że to jest skrypt.
Mrocz umieścił filmik pokazujący jak działa system temperatury toru gdzie wyraźnie widać że opony rozgrzewają nawierzchnie a najbardziej tam gdzie jest największe tarcie (dohamowania i zakręty).
Standard PS4. Przy czym w dziale share wrzucalem raczej sporo lepsze.
W grze mam zmniejszona ekspozycje do 0.8 i wylaczony postproces (wyraznie zmienia to barwy).
Magik, szacun za te testy, dokładnie o to mi chodziło. Odnośnie dynamiki efektów - nie mam więcej pytań. Teraz mam tylko bardziej za złe Kazowi za to, że Gran Turismo jest w tak czarnej dupie, podczas gdy konkurencja takie czary odwala. :cry:
Magik, szacun za te testy, dokładnie o to mi chodziło. Odnośnie dynamiki efektów - nie mam więcej pytań. Teraz mam tylko bardziej za złe Kazowi za to, że Gran Turismo jest w tak czarnej dupie, podczas gdy konkurencja takie czary odwala. :cry:
Takie coś już było chocby w Grand Prix 3 usprawnione w 4 - długie lata temu. ;)
Tym gorzej to swiadczy o wspolczesnych "tuzach" gatunku....
Otóż to, co z tego, że "gra X miała to Y lat temu"? Wiele nowszych produkcji zapomina o osiągnięciach poprzednich generacji. PGR4 miał świetny deszcz, KAŁUŻE, a dopiero FM7 wprowadziła to ponownie na obecnej generacji. GTS też prezentuje regres w stosunku do poprzedniczek. Także takie to "tuzy".
Ja tam jestem ciekaw, czy oni kiedykolwiek otworzą boksy na Nordschleife. Obecnie nie można tam jeździć jak na zwykłych torach, czyli restartować z boksu czy zmieniać ustawienia samochodu i od razu wracać spowrotem na tor. Nie można też przez to robić sesji treningowych czy kwalifikacji online. Jedyna opcja to od razu wyścig, co całkowicie zabija fun z rywalizacji z innymi graczami w trybie sieciowym. Zielone Piekło praktycznie nie istnieje w tej grze, a przecież to jest kultowy tor.
No i wkurwiają mnie niemiłosiernie z brakiem wsparcia w sferze technicznej. Gra ma skopany kod sieciowy i 95% rozpoczętych przeze mnie sesji online kończy się rozłączeniem jak nie na samym początku, to w trakcie wyścigu czy po kwalifikacjach. Jedyne przypadki gdzie mogę pograć to tam, gdzie dołączam do pokoju z ledwo paroma osobami, albo jeśli sam zakładam pokój. Grać w pełnym pokoju się nie da.
No ale kto by się tam przejmował, dlc nadchodzi.
Jest wersja 24? Mówisz o wersji Sprint + Schleife? Jeśli tak to spoko, aczkolwiek samą Schleife mogliby dać z otwartym parkingiem przy tej długiej prostej, tak jak w Asseto.
Po najnowszym Patchu jeszcze nie grałem, na pewno spróbuję, ale z tego co widziałem na twitterze, z wersją PS4 coś się mocno pokiełbasiło.
Momentami zaczynam nawet myśleć nad kupnem GTS'a, żeby móc sobie spokojnie i bezproblemowo pościgać się online.
Ale nie trzeba nawet klawiatury, ustawianie pozycji fotela można przypisać w menu do istniejących przycisków. Ustawiłem sobie to na d-padzie, wyleciało mi rzecz jasna parę innych funkcji, ale fotel mogę ustawić :D
Co do kamery a la onboard, w ostatniej aktualizacji doszła taka w standardzie.
@Mrocz, czy dobrze rozumiem, że grasz z hamulcem ręcznym przypisanym do spacji na klawiaturze?
Każde auto ma 2 do 3 domyślnych ustawień. Na których jeździsz?
Loose, Stable i OEM czyli fabryczne (tylko w drogowych)
Dodaj do tego setup stable (z tego co pamietan to przy ktoryms patchu kazali tez zresetowac setupy) i mozesz mocno cisnac ;-)
W tej grze jedyna fura jaką szczerze nie ogarniam to Jaguar Xj220 i McLaren F1. Choćbym się zesrał nie umiem nimi szybko jeździć :/
Gain 95 nie jest po to by oszczędzić silnik a ograniczyć clipping :)Dodaj do tego setup stable (z tego co pamietan to przy ktoryms patchu kazali tez zresetowac setupy) i mozesz mocno cisnac ;-)
Stable ma za wysoką podsterowność moim zdaniem :)
Szczerze mówiąc, nie uświadczyłem clippingu nawet na 100. Dlatego zszedłem o 5 oczek w dół głównie po to żeby nie męczyć tak bardzo silnika w mojej kierze :p
Brrr....nienawidze Monaco xD
Gra ktoś oprócz Mrocza i Andryusha?
Można by zrobić mini turniej na czasówki (wybieramy fure, tor i mamy tydzień na wykręcenie jak najszybszego czasu) :-P
https://youtu.be/8_3aTFpgtgI
Ten tor to bajka :D Mega fun z jazdy na kierownicy na nim. Trzeba się nakręcić przy tych nawrotach.
Jestem za, ale dawajcie mi conajmniej miesiąc czasu xD, bo odkąd mam dziecko to czasu na granie w ch** mało :DOk to niech każdy z nas zaproponuje kombinację toru i fury.
Najlepiej odpalic sobie szybszego ducha ibwtedy widac jak na dloni gdzie sie mozna poprawic :-)
W ogóle wychodzi na to, że w TT z automatu gra wymusza "realistyczne" wspomagacze dla każdego auta? Przyjrzałem się temu setupowi Merca, i jest ostro oderwany od rzeczywistości - wlot chłodnicy zamknięty całkowicie, auta starcza na kilka kółek, ale max prędkość zapewniona. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka takich kwiatków na miarę jakiegoś exploita, oby tylko urwać tych parę setnych sekundy z czasu przejazdu. :D
W ogóle wychodzi na to, że w TT z automatu gra wymusza "realistyczne" wspomagacze dla każdego auta? Przyjrzałem się temu setupowi Merca, i jest ostro oderwany od rzeczywistości - wlot chłodnicy zamknięty całkowicie, auta starcza na kilka kółek, ale max prędkość zapewniona. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka takich kwiatków na miarę jakiegoś exploita, oby tylko urwać tych parę setnych sekundy z czasu przejazdu. :D
Chyba tak. Nie da rady jechać na FULL ABS i kontroli trakcji w aucie co go nie ma. Co do setupów to norma do time trial. Są to takie setupy na sprint i tyle. Dlatego wolę bawić się w wyścigi Endurance itp, bo poza dobrymi czasami trzeba umieć oszczędzać samochód :) Na tym setupie nie dałbyś radę pojechać paru okrążeń wyścigów z włączonymi uszkodzeniami bo nie dojechałbyś do mety :D
Fajnie, będzie można wrócić do jazdy. Ostatnio trochę wciągnął mnie tryb Sport w GTS. Różnica w fizyce jest, całkiem spora, po Projekcie samochody w GTS sprawiają wrażenie że tam całkowicie nie ma transferu masy oddziałującego na sprężyny i amortyzatory aut.