Autor Wątek: Mad Max  (Przeczytany 25178 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 24, 2015, 10:14:51 am »
Racja. Biorąc pod uwagę, że pokazano jak Max żre robaki żerujące na zwłokach... biedna psina :(

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 24, 2015, 10:52:10 am »
Toć jest tam jakiś psiak na trailerze. A ten motyw z pomocnikiem na aucie to nie zaje**ny z Mordoru?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 24, 2015, 11:02:08 am »
No nie za bardzo...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 24, 2015, 12:40:11 pm »
No nie za bardzo...

A wydawało mi się, że na filmikach była akcja z jakimś chuderlawym orkiem, który nam pomagał.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 24, 2015, 12:42:11 pm »
a mi się wydaje, że to akcja prosto z filmu.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 24, 2015, 12:56:26 pm »
serio sie tym czyms jaracie? toż to sie rusza i wyglada gorzej jak JaK 2 na ps2.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 24, 2015, 13:14:17 pm »
Pozwalam ci się nie jarać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 24, 2015, 14:57:38 pm »
Wygląda to teraz mniej więcej jak GTA V, a rusza się na poziomie AC, więc jest nieźle. Jeśli czegoś nie spierdolą (pewnie spierdolą  :(  ), to we wrześniu może wcale nie będę grał w Metala.

Wyżeranie robaków ze zwłok to lekkie przegięcie  :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 24, 2015, 15:13:21 pm »
Wersja PS4 na Amazonie skoczyła o 1150%



Duże GIFy

http://gifyu.com/images/mm29d961.gif
http://gifyu.com/images/mm3.gif
http://gifyu.com/images/mm4.gif
http://gifyu.com/images/mm5.gif
http://gifyu.com/images/mm6.gif

No i to co piszą dosłownie wszyscy - powinni zmniejszyć albo najlepiej całkowicie wyje**ć ten efekt.

el becetol

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #89 dnia: Kwietnia 24, 2015, 15:20:38 pm »
No i to co piszą dosłownie wszyscy - powinni zmniejszyć albo najlepiej całkowicie wyje**ć ten efekt.

Co to za moda w ostatnie kilka miesięcy powstała, żeby wszystkie efekty wypier**lać. DoF, abberacja, grain, mb na off - bo im artyzm w grze przeszkadza. Najlepiej niech każda gra wygląda jak Counter Strike na low i działa w 240 fpsach, wtedy będzie sterylny i plastikowy ideał grafiki prosto z blachy. "Poproszę Pianistę na Blu Rayu bez filtrów, zmienionych poziomów barwowych, z naturalnym oświetleniem, bo jestem głupim ignorantem zamkniętym na wizję artystyczne i chcę żeby każdy film wyglądał jak Malanowski i Partnerzy".

Mrocz

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #90 dnia: Kwietnia 24, 2015, 15:27:25 pm »
Co to za moda w ostatnie kilka miesięcy powstała, żeby wszystkie efekty wypier**lać. DoF, abberacja, grain, mb na off - bo im artyzm w grze przeszkadza. Najlepiej niech każda gra wygląda jak Counter Strike na low i działa w 240 fpsach, wtedy będzie sterylny i plastikowy ideał grafiki prosto z blachy. "Poproszę Pianistę na Blu Rayu bez filtrów, zmienionych poziomów barwowych, z naturalnym oświetleniem, bo jestem głupim ignorantem zamkniętym na wizję artystyczne i chcę żeby każdy film wyglądał jak Malanowski i Partnerzy".

Cóż wpis. Moim zdaniem, efekty wiele dodają. Owszem czasem producenci przesadzają, ale żeby wypier**lać całkowicie na off to wszystko to lekka przesada.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #91 dnia: Kwietnia 24, 2015, 15:37:34 pm »
A ja właśnie jestem za tym, żeby takie zwolnienia mocno ograniczać. Zgon przeciwnika powinienem zauważyć po zajebistej/naturalnej animacji, a nie 'bluroslowmofreezotrzęsących' bajerach. Po prostu drażni to podczas rozgrywki i ją zakłóca. Tak samo był flejm, jak SE wypuściło gameplay z dema FFXV z turbo zwolnieniami i trzęsącym ekranem przy każdym ciosie.

Jestem na nie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #92 dnia: Kwietnia 24, 2015, 16:49:14 pm »
Becet ma rację, bo fajne efekty i dobry post-process robią dużą część oprawy. Z drugiej strony trzeba uważać, żeby nie przesadzić. Dobrym przykładem jest aberracja chromatyczna, którą do swoi gier próbuje wciskać połowa developerów, a tylko nieliczni robią to dobrze. Efekt o którym pisze Lupi chyba jest mi obojętny. Mogliby ewentualnie ograniczyć jego intensywność.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #93 dnia: Kwietnia 24, 2015, 16:57:47 pm »
Tak, tylko jak po paru godzinach gry masz ten efekt non stop przed oczami to bardziej, niż uczucie docenienia artystycznej wizji zaczynają denerwować cię bohomazy przed oczami. Złotym środkiem byłoby wprowadzenie opcji w menu intensywności narzuconego efektu i "on/off", ale zaraz byłoby pieczenie w dupie, że zaczyna się robić niebezpiecznie blisko maszyn do pisania.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #94 dnia: Kwietnia 24, 2015, 17:19:34 pm »




Wybieraj  8)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #95 dnia: Kwietnia 24, 2015, 17:31:09 pm »
Ciekawe, bo odniosłem się do oczojebnego po czasie efekcie z Maxa, a nie kastrowania gry z oprawy.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2015, 17:38:10 pm wysłana przez Kert »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #96 dnia: Kwietnia 24, 2015, 17:41:42 pm »
Chcesz robić jakieś suwaczki, przełączniki, a że każdemu będzie przeszkadzać coś innego, to w końcu dostaniemy obraz jak wyżej + ewentualnie milion opcji w ustawieniach.

Mam nadzieję, że w grze przeciwnicy nie będą atakować falami po stu chłopa i nikomu efekt towarzyszący ich śmierci oczu nie rozjebie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #97 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:13:40 pm »
Chcesz robić jakieś suwaczki, przełączniki, a że każdemu będzie przeszkadzać coś innego, to w końcu dostaniemy obraz jak wyżej + ewentualnie milion opcji w ustawieniach.
Złoty środek. Obecnie w grach można ustawić sporo, rozumiem, że słusznie chwalone Photo Mode w The Order powinno zostać w pełni zjebane za mnogość opcji?
Wątpię, aby ktokolwiek rozsądny ustawił, czy raczej wykastrował The Order w ww. sposób, ale rozumiem twoją bojaźń w obawie przed trollami, którzy specjalnie usuwaliby efekty z gierek w wojenkach systemowych - w ten sam sposób, jak wrzucony przez ciebie. Każdy normalny wiedziałby, że gra wygląda, jak na drugim, ale ogólnie rzecz biorąc nie nadążyłbyś z kontrującymi obrazkami.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2015, 18:17:01 pm wysłana przez Kert »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #98 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:16:45 pm »
Skoro w Lordsach da się wsadzić suwaczek do aberracji to w innych grach też powinien być. Domyślnie wszystko na "on", a dla reszty rozumnych graczy parę suwaczków menu.

A tak, to w takim Dying Light trzeba grać w 3D bo jakiś gościu sobie coś ubzdurał, że to tak pięknie wygląda.

lupinator

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #99 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:23:48 pm »
Chcesz robić jakieś suwaczki, przełączniki, a że każdemu będzie przeszkadzać coś innego, to w końcu dostaniemy obraz jak wyżej + ewentualnie milion opcji w ustawieniach.

Mam nadzieję, że w grze przeciwnicy nie będą atakować falami po stu chłopa i nikomu efekt towarzyszący ich śmierci oczu nie rozjebie.

Ekran się trzęsie, rozmywa i zachodzi poszarpaną ramką nie tylko w chwili śmierci, ale też ciosów (pewnie potężniejszych, czy coś). No daj spokój, że to porównujesz z normalnymi efektami, które tworzą oprawę.

Ja nie lubię jak mi ekran czymkolwiek zachodzi, bo to beznadziejne i wytrąca mnie z wczuwki. Szczególnie jak to gra TPP to wygląda jakby za bohaterem ktoś jeździł kamerą w świecie gry.

Co to za moda w ostatnie kilka miesięcy powstała, żeby wszystkie efekty wypier**lać. DoF, abberacja, grain, mb na off - bo im artyzm w grze przeszkadza. Najlepiej niech każda gra wygląda jak Counter Strike na low i działa w 240 fpsach, wtedy będzie sterylny i plastikowy ideał grafiki prosto z blachy. "Poproszę Pianistę na Blu Rayu bez filtrów, zmienionych poziomów barwowych, z naturalnym oświetleniem, bo jestem głupim ignorantem zamkniętym na wizję artystyczne i chcę żeby każdy film wyglądał jak Malanowski i Partnerzy".
Ciebie to czasem tak ponosi, że głowa mała.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:28:53 pm »
Super efekt! Dobrze, że go dodali, bo gra dostała +milion do jakości obrazu. Jakby go wyłączyć, to poziom PCtowych gierek z 1998 roku.



A w Dying Light, Jezu jakie to piękne efekty nam zapewnili artyści. Piękny i krystalicznie czysty obraz:






« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2015, 18:32:23 pm wysłana przez tytacz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:30:28 pm »
Marne prowo Krzysiu...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:33:11 pm »
Marne prowo Krzysiu...

Najpierw narzekasz na aberrację, a teraz jest ok? Szybko zmieniasz zdanie.

el becetol

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:41:36 pm »
Dla wszystkich którzy chcą przycisk "Wyłącz artyzm" zapraszam na PC to modów w promocyjnej cenie na steamie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:43:06 pm »
Szczególnie jak to gra TPP to wygląda jakby za bohaterem ktoś jeździł kamerą w świecie gry.

Z tej niby kamery akurat wynika masa fajnych efektów, jak głębia ostrości, flary i ziarno czy nawet dobrze zrobiona aberracja.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #105 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:44:07 pm »
Mi wystarczy wyłączenie przesadzonej aberracji, która wygląda jakby człowiek miał poważną wadę wzroku.

lupinator

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #106 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:46:09 pm »
Szczególnie jak to gra TPP to wygląda jakby za bohaterem ktoś jeździł kamerą w świecie gry.

Z tej niby kamery akurat wynika masa fajnych efektów, jak głębia ostrości, flary i ziarno czy nawet dobrze zrobiona aberracja.
Nie wiem co to ma do rzeczy, że nie podoba mi się zamulanie ekranu co 3 ciosy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #107 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:51:19 pm »
Mi wystarczy wyłączenie przesadzonej aberracji, która wygląda jakby człowiek miał poważną wadę wzroku.

Fajnie, ale w tej grze w ogóle nie ma aberracji, więc o co robisz raban?

Nie wiem co to ma do rzeczy, że nie podoba mi się zamulanie ekranu co 3 ciosy.

To było tylko odnośnie jeżdżenia za bohaterem z kamerą.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #108 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:52:24 pm »
Mi wystarczy wyłączenie przesadzonej aberracji, która wygląda jakby człowiek miał poważną wadę wzroku.

Fajnie, ale w tej grze w ogóle nie ma aberracji, więc o co robisz raban?

Przepraszam za brak cytatu. Pisałem do beceta.

lupinator

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #109 dnia: Kwietnia 24, 2015, 18:57:04 pm »
To było tylko odnośnie jeżdżenia za bohaterem z kamerą.
Może niedokładnie się wyraziłem, bo nie chodziło mi o właściwość kamery TPP samą w sobie, ale o to, że ten konkretny efekt nie łączy się dla mnie z ujęciem z trzeciej osoby.

el becetol

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #110 dnia: Kwietnia 26, 2015, 13:27:30 pm »


No i to jest gadżet do kolekcjonerki  :o

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 26, 2015, 13:28:27 pm »
You know it's fake? ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #112 dnia: Kwietnia 26, 2015, 13:30:57 pm »
No zauważyłem logo Fakes Forge ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #113 dnia: Kwietnia 26, 2015, 13:32:50 pm »
Krzysiu wczoraj wrzucił na irca, a ja wszystkie sklepy przeszukałem, żeby preorder złożyć  :cry:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #114 dnia: Kwietnia 26, 2015, 13:46:45 pm »
Na ich fanpejdżu pojawiają się cały czas perełki, które aż chciałoby się mieć.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #115 dnia: Kwietnia 26, 2015, 14:01:04 pm »
Póki co takie sobie to jest, ale liczę mimo wszystko na fajną gierkę. No i gra aż się prosi o wypaśną kolekcjonerkę z modelem Interceptora.

Mam nadzieję, że WB posłucha się mojego genialnego pomysłu i wrzuci taką kolekcjonerkę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #116 dnia: Kwietnia 26, 2015, 23:42:51 pm »
Na ich fanpejdżu pojawiają się cały czas perełki, które aż chciałoby się mieć.
Dobra, dopiero skleiłem, że za Fakes Forge odpowiedzialni są Polacy ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #117 dnia: Kwietnia 27, 2015, 01:37:01 am »
Swoją drogą trochę dali dupy, bo to na obrazku to nie jest Interceptor  :whistle:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mad Max
« Odpowiedź #119 dnia: Maja 11, 2015, 11:17:56 am »
Ale nie zaśmiecaj mi proszę tematu gry wzorowanej na pierwszych filmach tym gównem z Tomem Hardym, ok?  :evil: