Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 275880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #680 dnia: Sierpnia 21, 2013, 00:14:05 am »
Ale bida ta nowa generacja. Normalnie Crysis 3 zwykły.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #681 dnia: Sierpnia 21, 2013, 01:03:56 am »
Cytuj
Just like in the single player campaign, Killzone: Shadow Fall’s multiplayer gives you the freedom to play the game exactly how you want. Using the new customizable Warzone features demonstrated in the trailer, you can pick the number of players (4-24), rules, mission modes, classes, abilities and weapons you want to allow in a match, then save these choices as a preset to share with the rest of the Shadow Fall community.
Ufff...
Cytuj
We’ve also redesigned our progression system to work with challenges rather than XP. There are over 1500 increasingly difficult challenges to complete in Killzone: Shadow Fall multiplayer, so you’ll have plenty of opportunity to prove your skills and collect rewards. To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch – and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Nice! :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #682 dnia: Sierpnia 21, 2013, 02:29:48 am »
Ale bida ta nowa generacja. Normalnie Crysis 3 zwykły.

Generalnie to samo pomyślałem po obejrzeniu trailerka. Feeling baardzo podobny.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #683 dnia: Sierpnia 21, 2013, 06:13:15 am »
Fotki wyglądają kapitalnie, graficznie miazga

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #684 dnia: Sierpnia 21, 2013, 08:55:26 am »
Ale bida ta nowa generacja. Normalnie Crysis 3 zwykły.

Generalnie to samo pomyślałem po obejrzeniu trailerka. Feeling baardzo podobny.
A dla mnie w ogóle. Mam nadzieję, że zrobią coś z gameplayem by nie było bazook w korytarzach i na zamkniętym respie.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #685 dnia: Sierpnia 21, 2013, 08:56:00 am »
Nie, nie wyglądają kapitalnie. Nowa generacja to to nie jest...
Fryty tyty dotknij pyty

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #686 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:12:15 am »
Ale bida ta nowa generacja. Normalnie Crysis 3 zwykły.

Generalnie to samo pomyślałem po obejrzeniu trailerka. Feeling baardzo podobny.
A dla mnie w ogóle. Mam nadzieję, że zrobią coś z gameplayem by nie było bazook w korytarzach i na zamkniętym respie.
W KZ3 już było lepiej z respami, bo były w losowych miejscach po stronie swojej drużyny i nie były umiejscowione w ciasnych pomieszczeniach.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #687 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:20:03 am »
Kurcze, mam chcice na online w tej gierce, ale wiem, że to będzie granie z randomami, bo większość ludzi z friendlisty kupi i tak BF4 :/

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #688 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:21:36 am »
Kurcze, mam chcice na online w tej gierce, ale wiem, że to będzie granie z randomami, bo większość ludzi z friendlisty kupi i tak BF4 :/
Dodaj mnie to będziesz miał już jednego do grania  8)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #689 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:29:32 am »
Kurcze, mam chcice na online w tej gierce, ale wiem, że to będzie granie z randomami, bo większość ludzi z friendlisty kupi i tak BF4 :/
Nie rozumieć o czym ty tu napisać.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #690 dnia: Sierpnia 21, 2013, 09:49:06 am »







Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #691 dnia: Sierpnia 21, 2013, 11:24:49 am »
Kurcze, mam chcice na online w tej gierce, ale wiem, że to będzie granie z randomami, bo większość ludzi z friendlisty kupi i tak BF4 :/
Nie rozumieć o czym ty tu napisać.

?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #692 dnia: Sierpnia 21, 2013, 11:34:10 am »
Kurcze, mam chcice na online w tej gierce, ale wiem, że to będzie granie z randomami, bo większość ludzi z friendlisty kupi i tak BF4 :/
Nie rozumieć o czym ty tu napisać.

?
A nie nic, spojrzałem bf4 a to temat killzona przecie. Zresztą i tak nie mam ce w znajomych :troll:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #693 dnia: Sierpnia 21, 2013, 17:31:35 pm »
Cytuj
Guerilla Games jest obecne na targach Gamescom, gdzie promują jeden z tytułów startowych dla PlayStation 4, czyli Killzone: Shadow Fall. Udało nam się dowiedzieć paru ciekawych faktów odnośnie trybu multi i tego jak będzie wyglądała rozgrywka w ich najnowszej produkcji.

-Twórcy będą wspierać pokazaną w trailerze opcję dostosowywania zasad na własnym serwerze. Oprócz tego będą na bieżąco monitorować te najpopularniejsze i promować owe serwery. Oprócz tego, zapowiedziano większą ilość możliwości konfiguracji, które będą pojawiać się sukcesywnie wraz z wprowadzaniem kolejnych patchów.
-Tryb multi będzie oferował 8 trybów gry, z czego 4 mają być zupełnie nowe.
-Tym razem w ręce gracza oddano 3 klasy postaci i 22 rodzajów broni
-Zamiast punktów doświadczenia, gracz będzie musiał sprostać wyzwaniom, dzięki czemu będzie mógł rozwijać swoją postać. Samych wyzwań ma być ponad 1500.
-Guerilla zapowiada długofalowe wsparcie po premierze i co najciekawsze, wszelkie paczki z nowymi mapami będą całkowicie darmowe!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #694 dnia: Sierpnia 21, 2013, 17:55:45 pm »
Fotki wyglądają kapitalnie, graficznie miazga
No super, a gameplay leży i kwiczy. :mad: Nie ma to jak piękny crap. :lol:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #695 dnia: Sierpnia 22, 2013, 10:15:19 am »
Redakcja ppe po pokazie multi:
-Powrót ciężkości postaci z KZ2
-wolniejsze gesty (chodzi chyba dalej o ciężkość postaci)
-znacząca taktyka w rozgrywce
-mnóstwo gadżetów do odblokowania, usprawnień.
-dobrze rozwinięta społeczność sieciowa
-grafika żyleta, niesamowite efekty cząsteczkowe
-zbyt kolorowo momentami
-10 map na starcie

Tyle póki co.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #696 dnia: Sierpnia 22, 2013, 12:18:51 pm »
Redakcja ppe po pokazie multi:
-Powrót ciężkości postaci z KZ2
-wolniejsze gesty (chodzi chyba dalej o ciężkość postaci)
Lag?

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #697 dnia: Sierpnia 22, 2013, 12:25:10 pm »
Redakcja ppe po pokazie multi:
-Powrót ciężkości postaci z KZ2
-wolniejsze gesty (chodzi chyba dalej o ciężkość postaci)





dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #698 dnia: Sierpnia 22, 2013, 12:44:18 pm »
http://uk.ign.com/articles/2013/08/22/gamescom-hands-on-with-killzone-shadow-falls-multiplayer
Wrażenia z multi. Abstrahując od tego, czym gra mogłaby być, a czym nie będzie, to może być jednak dobry tytuł, sądząc po tym co pisze IGN ( i jeśli wspacie GG dla multi to nie pieprzenie). Grafa next genowa, darmowe dlc, serwery, party. Tylko nie wiem, czy mi się chce jeszcze bawić w granie na lagu, tak jak chciało mi się w Killzone 2. Jeśli ten lag oczywiście jest. 

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #699 dnia: Sierpnia 22, 2013, 14:57:17 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

https://twitter.com/EboltGG/status/370519927624855552

Celują w 60 fpsów w multi. Tylko ten lag...

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #700 dnia: Sierpnia 22, 2013, 15:56:12 pm »
Redakcja ppe po pokazie multi:
-Powrót ciężkości postaci z KZ2
-wolniejsze gesty (chodzi chyba dalej o ciężkość postaci)
-znacząca taktyka w rozgrywce
-mnóstwo gadżetów do odblokowania, usprawnień.
-dobrze rozwinięta społeczność sieciowa
-grafika żyleta, niesamowite efekty cząsteczkowe
-zbyt kolorowo momentami
-10 map na starcie

Tyle póki co.

link?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #701 dnia: Sierpnia 22, 2013, 15:57:51 pm »
Jaki lag?

Nie widziałem nigdzie by ktoś pisał o jakimś lago. Co innego "ciążkość postaci" i "realne" poruszanie się, a co innego lag.

Przy 60fps i efektów wykonywanych hardwareowo, a nie poprzez post-processing, wątpię by był jakikolwiek lag.

BTW:
http://n4g.com/news/1338379/killzone-shadow-fall-warzone-mode-runs-at-60-fps
Killzone: Shadow Fall - Warzone mode runs at 60 fps
Według tych gości.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2013, 16:02:05 pm wysłana przez Piter_neo »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #702 dnia: Sierpnia 22, 2013, 16:08:00 pm »
Jaki lag?

Nie widziałem nigdzie by ktoś pisał o jakimś lago. Co innego "ciążkość postaci" i "realne" poruszanie się, a co innego lag.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4
Cytuj
A strong trace of input lag is felt when turning the analogue sticks - a quirk that hangs over from the Killzone 2 days.
Przypominam też czasy Killzone 2, gdzie lag wielu nazywało ciężkoscią postaci.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #703 dnia: Sierpnia 22, 2013, 18:25:08 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #704 dnia: Sierpnia 22, 2013, 18:29:29 pm »
Czyli jednak da sie zrobic zajebistą grafike i 60fps

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #705 dnia: Sierpnia 23, 2013, 18:02:10 pm »
Cytuj
W Killzone: Shadow Fall zabraknie opcji splitscreen. Zarówno w trybie singleplayer, jak i multiplayer. Jako pocieszenie Eric potwierdził, że będzie można grać z botami w trybie offline oraz online, choć te gry nie będą liczone do paska postępu gracza. Poziomy trzeba będzie nabijać podczas tradycyjnych potyczek w sieci, z innymi, żywymi graczami. Mecze z botami będzie można dowolnie konfigurować i zmieniać panujące zasady, dokładnie tak, jak prezentowano na pokazach na Gamescomie.

Najbardziej wyczekiwaną informacją była ta, dotycząca rozdzielczości i ilości klatek na sekundę, jakie Killzone zaoferuje w trybie multi. Tutaj mała niespodzianka - o ile gra w trybie kampanii będzie działała w 30 klatkach na sekundę, tak Guerilla games celuje w 60 klatek w trybie multi. Jest to świetna wiadomość dla wszystkich, Killzonowych fanatyków trybu multiplayer. Zwiększy to dynamikę starć i pokaże, że 1080p w 60 klatkach jest spokojnie do uciągnięcia na konsolach nowej generacji.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #706 dnia: Sierpnia 23, 2013, 18:18:46 pm »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #707 dnia: Sierpnia 23, 2013, 18:37:07 pm »
No i git.

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #708 dnia: Sierpnia 23, 2013, 19:03:17 pm »

No to mnie kupili, spadaj BF4   :D

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #709 dnia: Sierpnia 23, 2013, 19:09:07 pm »
Multi zapowiada sie, co najmniej ciekawie

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #710 dnia: Sierpnia 23, 2013, 20:41:49 pm »
Mam nadzieję tylko, że nie zapomną dodać głosów postaci.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #711 dnia: Sierpnia 23, 2013, 22:40:12 pm »
https://twitter.com/killzone/status/370930680324435968

Mobilne spawny wracają. Chyba wreszcie się uczą na błędach.



Gify:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2013, 23:02:50 pm wysłana przez dante0 »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #712 dnia: Sierpnia 23, 2013, 23:17:01 pm »
Mobilne spawny wracają. Chyba wreszcie się uczą na błędach.
Byle tylko po spawnie można być przez chwile nieśmiertelnym bo zaś będzie zamykanie w bazie w co 2 grze.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #713 dnia: Sierpnia 23, 2013, 23:22:28 pm »
Mobilne spawny wracają. Chyba wreszcie się uczą na błędach.
Byle tylko po spawnie można być przez chwile nieśmiertelnym
Dokładnie. Tak jak chyba było przed którymś tam patchem w killzone 2.

Cytuj
bo zaś będzie zamykanie w bazie w co 2 grze.
Nawet bez nieśmiertelności to i tak lepsze rozwiązanie niż w trójce. Tam to cały czas był base rape.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #714 dnia: Sierpnia 24, 2013, 03:35:42 am »
Jak dla mnie nuda.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #716 dnia: Sierpnia 24, 2013, 16:10:11 pm »


Podoba mi sie...

I pomyśleć że to KZ3
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2013, 16:15:51 pm wysłana przez Szymku »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #717 dnia: Sierpnia 24, 2013, 16:40:42 pm »
Czuć stary, dobry Killzone :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #718 dnia: Sierpnia 24, 2013, 16:43:51 pm »
Aż se zaraz chyba włączę trójkę, bo dawno nie grałem :)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #719 dnia: Sierpnia 24, 2013, 17:20:01 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dokładnie, stary, dobry killzone :)