- Xbox One, PChttp://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=61609681&postcount=1
- Xbox 360 version developed by someone else
- Planned to target current gen, but realized that they couldn't run it
- Started to look into next gen and the answer they got from Microsoft intrigued them
- They said they needed to focus on fewer hardware. In the future they are open to more. They don't specify if it would be this project or another.
- Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations
- Spring 2014 Release Date
- There are a good amount of screens. In my opinion it visually looks pretty nice.
- First person shooter
- "Mech" and ground combat
- "Mech's" are called Titans.
- They want these Titans to feel fast. They can dodge etc.
- If you don't want to pilot the Titan you can have it follow you, killing people as it goes along.
- Player characters are called Pilots
- They are extremely agile. Can run on walls, multiple jumps.
- They can take down Titans. Jumping on them and shooting the "brain".
- You need to be cunning as a pilot. "Hit and fade" tactics is the term the game director uses.
- Pilots come equipped with a variety of weapons. Pistol, Assault Rifle, Anti-Titan Rocket Launcher, data knife used to hack AI characters into joining you.
- There are AI enemies on the maps.
- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.
- Source Engine. Building new engine = too much time.
- Source gives them 60 fps
- Modified Source - "Rewriting major portions of it".
- Article talks about the process of forming the team, being fired, prototyping ideas etc. I recommend reading it.
- Going for a District 9 or Blade Runner vibe.
- Integrate memorable single player moments into a multiplayer game.
- Storytelling style will be more Left 4 Dead.
- Humans segregated between Earth and frontier planets. Corporation trying to take the resources of these frontier people.
"Hulking 24-foot tall mechs concentrate heavy fire on anything that moves while lithe soldiers zip across the map with a swiftness normally reserved for superheroes"
"Legions of AI soldiers pour in and out of buildings on a large-scale battlefield as dropships deliver reinforcements from above"
Weapons of soldiers can vaporize multiple targets at once, but the mechs can repel shots back.
Blurs line between competitive multiplayer and single player.
"The titans move at the speed of a regular soldier in many first person shooters and feature an array of heavy firepower that make them formidable adversaries in open space"
Titans best offense is good defense.
Titans can be player controlled or can be commanded to guard an area or follow you around.
- First person shooter(http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/7/78/Unfriendly_fire.gif)
- Going for a District 9 or Blade Runner vibeMHM :yes_anim:
- Source Engine. Building new engine = too much time.Beka raz
- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.Beka dwa
Titanfall będzie pełnoprawną grą multiplayerową, nastawioną na rywalizacjęhttp://www.gram.pl/news/2013/06/06/pierwsza-gra-respawn-entertainment-nosi-tytul-titanfall.shtml
akcja rozgrywa się w przyszłości, w której ludzka cywilizacja jest podzielona na mieszkańców Ziemi i tych, którzy osiedli w różnych miejscach kosmosu
podróżnicy, by dotrzeć do kolonii, muszą zmagać się z licznymi trudnościami
Interstellar Manufacturing Corporation najeżdża miasta w celu pozyskania dostępnych w ich obrębie cennych surowców
stronami konfliktu są mieszkańcy próbujący ochronić swoje siedliska i wroga korporacja kapitalistyczna
gra ukazuje konflikt z obu stron
ekipie Respawn Entertainment bardziej zależy na tym, by graczy pochłonął świat przedstawiony niż opowiadana w jego obrębie historia
gracze mają otrzymywać subtelne poszlaki związane z konfliktem, jak np. nakazy eksmisji przyczepione do drzwi, czy ujęcia zalanych mieszkań z rysunkami dzieci przyczepionymi do drzwiczek lodówki
nad wersją na Xboksa 360 rzeczywiście pracuje inne studio, ale jego nazwa nie została ujawniona
tytani mogą używać potężnych broni; każdy z nich specjalizuje się w innym rodzaju oręża
w Titanfall dostępna jest tzw. zdolność Vortex - jeśli gracze nacisną dany przycisk w odpowiednim momencie, mogą złapać wystrzelone w nich pociski i rakiety, a następnie odrzucić je w kierunku wybranego nieprzyjaciela
pojawią się również pewne elementy taktyki: można np. rozkazać tytanowi ochronę obecnie zajmowanej lokacji lub podążanie za postacią użytkownika
gracze mogą się katapultować, dzięki czemu jako piloci zajmą wyższą, dogodniejszą pozycję do celowania
kiedy dany tytan jest poważnie uszkodzony, gracz może kontynuować walkę w pancerzu lub opuścić go i walczyć dalej jako piechur
niepoślednia rolę odegrają piloci, którzy przechwytują punkty kontrolne, czy ochraniają kluczowe cele; są niewielcy, ale zwinni; wszyscy są też wyposażeni w kilka rodzajów broni
jednym z ciekawszych oręży będzie tzw. inteligentny pistolet, który automatycznie namierza kilka celów jednocześnie i wystrzeliwuje kule w ich kierunku dzięki jednemu naciśnięciu spustu
Respawn ma wielkie plany dotyczące systemu rozwoju postaci
Titanfall będzie zintegrowany ze Smartglassem
gra wykorzysta też potencjał Kinecta
Titanfall zawiera zarówno klasyczny multiplayer, jak i tryb dla jednego użytkownika. O tym ostatnim Respawn nie chce jednak na razie opowiadać
początkowo projekt był planowany na sprzęt obecnej generacji, ale zespół doszedł do wniosku, że nie da się na nim zrealizować wszystkich pomysłów
nad Titanfallem pracuje 80-osobowa ekipa
Respanw Entertainment nie wyklucza, że zabierze się także za wersje na inne platformy
itanfall zawiera zarówno klasyczny multiplayer, jak i tryb dla jednego użytkownika. O tym ostatnim Respawn nie chce jednak na razie opowiadać;)
Przedstawiciele Respawn Entertainment twierdzą, że efektywne wykorzystanie 5 GB RAM-u typu DDR3 znajdującego się w XOne i opanowanie architektury konsoli jest sporym wyzwaniem. Pewne niedoskonałości w tym względzie uda się nadrobić dzięki serwerom umieszczonym w „chmurze”, które zagwarantują dodatkową moc obliczeniową.
I teraz najważniejsze – gra ukaże się tylko na PC, Xboksie 360 i Xboksie One, co oznacza, że będzie konsolowym exclusivem platform Microsoftu. A co z PS4? Developerzy przyznają, że są zbyt małą ekipą i stworzenie wersji nie na jeden, a dwa next-geny jest poza ich możliwościami. Nie wykluczają jednak, że ich przyszłe tytuły trafią także na PlayStation 4. Warto przy tym zaznaczyć, że za edycję na X360 odpowiedzialna jest inna ekipa.http://www.cdaction.pl/news-32923/titanfall-oto-pierwsza-gra-studia-respawn-entertainment-konsolowy-exclusive-x360-i-xbo-update---nowe-info.html
Gra zapowiada sie wyjebiscie, bardziej mnie jara niz BF4.
Microsoft jeśli wierzyć analitykom zapłacił ponad 50 milionów dolarów, by produkcja Respawn nie pojawiła się przez bliżej nieokreślony czas na PS4. Jednak nie znaczy to, że nie pojawi się nigdy. W rozmowie z serwisem Eurogamer, Joel Emslie przyznał, że wersja na PS4 się pojawi.
Na pytanie redaktora o wersję na konsolę Sony odpowiedział:
Kompletnie nie wykluczamy takiej możliwości. Bardzo sobie cenimy naszych fanów. Wychodząc im naprzeciw po tak długim czasie byliśmy poddenerwowani. Kochamy naszych fanów, niezależnie od posiadanej przez nich konsoli.
Według niepotwierdzonych jeszcze informacji, Titanfall na PlayStation 4 pojawić się ma w rok po premierze na Xbox One. Także jeśli ktoś jest cierpliwy, to się doczeka tej produkcji. A jeśli nie wiecie o czym mowa, to poniższe wideo wam wyjaśni.
(http://pics.mobygames.com/images/covers/large/1196109699-00.jpg)No akurat jedynkę to im się udało zachować :troll:
:roll: :roll:
Nie no, jak wybulili 50 baniek za to, żeby gierka z pc przez rok się nie pojawiła na PS4, to muszą mieć nasrane w kalafiorach bardziej niż ich najwierniejsi fani. :
No akurat jedynkę to im się udało zachować :troll:
Wydawało mi się, że tarniak ironizuje. : Teraz już nie mam pewności.No akurat jedynkę to im się udało zachować :troll:
Masz nieaktualne info.
Na komputerze gra tylko Karota, to się nie liczy.(http://gyazo.com/cc25b0f1540631f5b28e06e54219c97e.png)
Aleee, tego co widzę to "ta" jedynka jest już wydana przez EA.
Emslie nie wykluczył jednak, że kiedyś pierwsza gra Respawn Entertainment ostatecznie trafi też na PS4. Innego zdanie jest Patrick Soderlund, jeden z wysoko postawionych pracowników EA. Według niego, wszystko sprowadza się do kwestii biznesowych i zawartej umowy z Microsoftem, na mocy której Titanfall jest konsolowym exclusivem Xboksa 360 i Xboksa One. Nie chciał przy tym komentować możliwości wydania produkcji na PlayStation 4.http://www.cdaction.pl/news-33148/e3-2013-titanfall---wersja-ps4-technicznie-mozliwa-ale-nie-biznesowo.html
Z powrotem do Xone, niech sobie sonoklapy nadziej nie robią :roll:
sonoklapy
sonoklapy
sonoklapy
CytujEmslie nie wykluczył jednak, że kiedyś pierwsza gra Respawn Entertainment ostatecznie trafi też na PS4. Innego zdanie jest Patrick Soderlund, jeden z wysoko postawionych pracowników EA. Według niego, wszystko sprowadza się do kwestii biznesowych i zawartej umowy z Microsoftem, na mocy której Titanfall jest konsolowym exclusivem Xboksa 360 i Xboksa One. Nie chciał przy tym komentować możliwości wydania produkcji na PlayStation 4.http://www.cdaction.pl/news-33148/e3-2013-titanfall---wersja-ps4-technicznie-mozliwa-ale-nie-biznesowo.html
Nie chciał, bo pewno nie mógł. Po roku pojawi się na PS4, jestem pewien.
Jak marzysz to zamykaj oczy.
Tak strasznie mnie to boli :roll: bo ja nie mam w życiu większy zmartwień :roll:
Graj sobie chłopie do upadłego!
Gry mu będę żałował, ładnie w bani na robione masz.
Tak strasznie mnie to boli :roll: bo ja nie mam w życiu większy zmartwień :roll:
Graj sobie chłopie do upadłego!
Gry mu będę żałował, ładnie w bani na robione masz.
Chyba Ty masz coś nie tak z banią. Wpadasz do tematu, spermisz dookoła o sonoklapach i że se w titanfalla nie pograją.
Jak wyjdzie to sobie przeniesiecie a póki co niech wam ślinka cieknie :angel:
SONOKLAPY
I to ja mam z banią coś nie tak, dobre sobie wyciąga jakieś wypociny ch** go wie skąd
Wbij to sobie Ty mózg do głowy bo póki co na próżno go u Ciebie szukać.....
pora przestać bo to do niczego nie prowadzi......to gameonly już dawno powinno się nazywać sonyOnly.....
Zapraszam do obejrzenia "behind the scenes": http://bossbattlecoming.com.pl/titanfall-od-kulis/
U mnie nie trzeba zbędnie klikać:
pora przestać bo to do niczego nie prowadzi......to gameonly już dawno powinno się nazywać sonyOnly.....
Dokładnie, pora isc sobie Xbocie, bo się przegrzejesz i rroda dostaniesz.
pora przestać bo to do niczego nie prowadzi......to gameonly już dawno powinno się nazywać sonyOnly.....
Dokładnie, pora isc sobie Xbocie, bo się przegrzejesz i rroda dostaniesz.
Żałosne, ale czego tu się spodziewać po gościu z taki nickiem.... :lol:
Mam tylko nadzieję, że ludzie będą w to grali, bo nie orientuję się, czy gra ma posiadać również tryb fabularny czy to tylko sieciowa rozgrywka.
Mam tylko nadzieję, że ludzie będą w to grali, bo nie orientuję się, czy gra ma posiadać również tryb fabularny czy to tylko sieciowa rozgrywka.Podobno ma być jakiś tryb dla pojedynczego gracza, ale szczegóły poznamy dopiero później.
Może trochę odważne stwierdzenie, ale to może być CoD killer.
to wychodzi na x360?
to wychodzi na x360?
I PC.
To są właśnie te "exy" :lol: Będę mógł pograć zarówno na swoim staruśkim Xboxie360 jak i na PC.
Dlatego nie rozumiem co ten temat robi w dziale One, skoro gra wychodzi na 3 różne platformy.Gry, które wychodzą na oba Xy/PSy są w next-genowych działach na takiej samej zasadzie jak multiplatformy. PCtów nie bierzemy pod uwagę, wtedy w dziale X360 nie byłoby gier.
Vince Zampella, szef Respawn Studios, w rozmowie z redakcją GamesIndustry International, wyjaśnił wszystkie trudy i żale związane z pracą nad kampanią dla pojedynczego gracza. Według niego, single-player nie ma większego sensu, bo choć przydzielić do niego oddzielny, starannie wyselekcjowany zespół ze studia, to kampanii i tak nie ukończy właściwie nikt. A skoro Respawn Studios składa się obecnie z około 60 pracowników, na takie zabawy zwyczajnie nie możę sobie pozwolić.http://www.gram.pl/news/2013/06/22/titanfall-singleplayer.shtml
"Pracujemy nad misjami dla jednego gracza, nad którymi skupia się większość uwagi studia, zabiera nam to 6 miesięcy z życia developerów, a gracze kończą wszystko w jakieś osiem minut. A ilu z nich kończy kampanię? Niewielki odsetek. Niemal wszyscy przechodzą jej początek, ale do końca dociera już tylko 5%", powiedział Zampella.
Titanfall bez kampanii dla jednego gracza, bo "niewielu takowe kończy"Żegnaj giero :(.CytujVince Zampella, szef Respawn Studios, w rozmowie z redakcją GamesIndustry International, wyjaśnił wszystkie trudy i żale związane z pracą nad kampanią dla pojedynczego gracza. Według niego, single-player nie ma większego sensu, bo choć przydzielić do niego oddzielny, starannie wyselekcjowany zespół ze studia, to kampanii i tak nie ukończy właściwie nikt. A skoro Respawn Studios składa się obecnie z około 60 pracowników, na takie zabawy zwyczajnie nie możę sobie pozwolić.http://www.gram.pl/news/2013/06/22/titanfall-singleplayer.shtml
"Pracujemy nad misjami dla jednego gracza, nad którymi skupia się większość uwagi studia, zabiera nam to 6 miesięcy z życia developerów, a gracze kończą wszystko w jakieś osiem minut. A ilu z nich kończy kampanię? Niewielki odsetek. Niemal wszyscy przechodzą jej początek, ale do końca dociera już tylko 5%", powiedział Zampella.
Zatem sprawa się mniej więcej wyjaśniła. Dostaniemy pewnie jedynie jakieś popłuczyny singla w postaci hordy lub team deathmatcha.
Ogólnie gość trochę pieprzy. Rozumiem, że stworzenie porządnej kampanii kosztuje sporo pieniędzy i wysiłku. Rozumiem, że studio musi się liczyć ze swoimi ograniczeniami i lepiej, że robi porządne multi bez singla, niż średniego singla i średnie multi. Ale nie wiem skąd wziął te durne 5% :-?
http://www.joystiq.com/2013/06/11/titanfall-will-have-dedicated-servers/Jeszcze zapomniałeś wspomnieć o płatnych onlinanach, microtransakcjach, wypuszczaniem na premierę beta wersji łatanych potem albo i nie przez pół roku milionem paczy , drmach i innych gównach. Wszystko next gen albo blacha od 15 lat. Ale ci, bo akcja daj dolara na biednego murzynka i wyrwij pakiet 17 gier.
Witamy w next gen....albo PC gen 15 lat temu. :lol: :lol: :lol:
http://www.joystiq.com/2013/06/11/titanfall-will-have-dedicated-servers/Jeszcze zapomniałeś wspomnieć o płatnych onlinanach, microtransakcjach, wypuszczaniem na premierę beta wersji łatanych potem albo i nie przez pół roku milionem paczy , drmach i innych gównach. Wszystko next gen albo blacha od 15 lat. Ale ci, bo akcja daj dolara na biednego murzynka i wyrwij pakiet 17 gier.
Witamy w next gen....albo PC gen 15 lat temu. :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :adhd:
Jeśli to prawda, a Sony dalej będzie jechać na p2p, to zaczynam mieć dylemat.
Każda gra na Xone dostanie detyki.Skad to info?
Jak Cię nikt nie pyta o zdanie to siedź cicho deklu.To na forum można się udzielać tylko jak ktoś cię pyta? A to nowość. :roll:
Ku**a tu naprawdę jest SonyOnly. Pochwaliłem dedykowane serwery na Xone (bo jak nie spojrzeć, to jest zajebista sprawa), a tu rzucili się na mnie jak poj**ani. Widocznie wszyscy już zapomnieli jak spierdolono takiego CoD'a i ze świetnej gry w multi zrobiono zlagowane gówno.
Jak Cię nikt nie pyta o zdanie to siedź cicho deklu.To na forum można się udzielać tylko jak ktoś cię pyta? A to nowość. :roll:
I wyluzuj zwieracze, bo ostatnio coraz częściej w tematach, w których się udzielasz wyraźnie ci widać żyłkę na czole.
MOC CHMURY.
wykur**sta gra. Będę czekał na premierę na PS4 8)
Jak Call of Duty z mechami _^_
This is Microsoft’s killer app. You will buy an Xbox One for Titanfall, and you should. Sure, you’d have a good time with it on PC if you’ve got a capable rig, but your couch and the Xbox Live community will be the ecosystem it’s best enjoyed in. It likely won’t decimate Call of Duty’s market share anytime soon – particularly since it’s a platform exclusive – but once Titanfall releases this spring, I guarantee you that word will spread amongst the hardcore CoD community. “Have you seen Titanfall?” they’ll say. And little by little – or maybe in droves, who knows? – they will flock to Titanfall, and they will never go back. Not after this. Titanfall is the next great evolution of the twitch-action first-person shooter. Believe the hype.
I cieszysz się, że kolejne gówno bez grafiki ma potencjał zasilić szeregi plusa 2014/15? :/
I cieszysz się, że kolejne gówno bez grafiki ma potencjał zasilić szeregi plusa 2014/15? :/
Tak malo jest gier na PS4, ze wszystko cieszy :troll:
We are happy to announce that Titanfall will be landing on store shelves for Xbox One, Xbox 360, and PC beginning March 11, 2014 in North America and beginning March 13, 2014 in Europe.http://www.titanfall.com/collectors-edition
In addition to the standard edition of the game, the Titanfall: Collector's Edition (SRP $249.99), will include an exclusive collectible 18” hand-crafted titan statue with diorama and battery-powered LED lighting, a full-size art book featuring more than 190 pages of rare concept art, and an exclusive full-size schematic poster of the Atlas titan.
TitanFall on Xbox One Runs At 720p: Rumoruuu az tak dobrze? :lol: :lol: :lol:
http://www.gamepur.com/news/12531-titanfall-xbox-one-runs-720p-rumor.html
The Atlas class titan schematic poster is 27” X 36” and highlights specific mechanical details around the Atlas class. Note that the Atlas class titan schematic can only be obtained via the official Titanfall Collector’s Edition.(http://eaassets-a.akamaihd.net/prod.titanfall.com/sites/default/files/styles/large/public/Atlas_sche.jpg?v=130rc3)
http://www.gamersyde.com/download_titanfall_angel_city_demo-31045_en.html
Obejrzałem ten gameplay i gra zapowiada się epicko! Kapitalna zabawa w multi, rewelacyjny pomysł z tymi Tytanami, super miodnie to wygląda. Wielka szkoda, że nie będzie tego na PS4, ale może chociaż obczaję na PC.
Oh and fun fact about Titan Fall, performance is not up to snuff at 720p, waiting for January driver updates.
Serio podoba sie wam ten syf? przecież to wygląda jak marna podróbka COD, tylko dodali roboty. No i wygląd tej gry, kolejny aspekt żałosny
6vs6 ? zabrakło mocy w chmurze ?:lol:
Kiedyś grało się 4v4 w cs'a, 1v1 w quake'a były również świetnymi przeżyciami, wiec nie martwił bym się o 6v6 bo to dobra liczba aby solidnie pograćDo dzisiaj gram w Q3 i CS i 4vs4 do 6vs6 to dla mnie idealne rozwiazanie.
To wersja alpha i z tego co mówią twórcy, tekstury są w o wiele niższej rozdzielczości.Musieli wybrać lepsze tekstury albo 6vs6.
O opóźnieniu poinformował wydawca gry, Electronic Arts, za pośrednictwem swojego profilu na Twitterze. Wersja na Xbox 360, portowaniem której zajmuje się Bluepoint (odpowiedzialny choćby za God of War Collection, czy też Metal Gear Solid Collection), została opóźniona o dwa tygodnie.http://www.gram.pl/news/2014/02/07/titanfall-wersja-na-xbox-360-zalicza-dwutygodniowe-opoznienie.shtml
Nowa data premiery gry to teraz 28 marca. Choć nie podano przyczyny takiej sprawy, w oświadczeniu wydanym przez EA możemy przeczytać, że opóźnienie ma zapewnić "wspaniałe doznania" przyszłym posiadaczom wersji na poprzednią konsolę Microsoftu.
Swojego czasu martwiłem się, że każde tego typu opóźnienie oznacza wyjątkowe problemy z jakością gry, która będzie połatana gorzej, niż płot naszego nieumiejętnego sąsiada. Tyle że jeśli kilkanaście dodatkowych dni ma oszczędzić nam ogromnego i niesamowitego "Day One Patch", to myślę, że w tym wypadku cierpliwość zostanie odpowiednio nagrodzona.
Bardzo słabo to wygląda, wręcz jak COD
:lol: ale mi to coda przypomina :lol:
Dostałem klucz do bety :angel:
Fajny, luźny szuterek. Zagrałbym, nie powiem!
Titanfall Launching on Every PlayStation Platform March 25!:(
Titanfall launches at the same "792p" resolution as the beta code released last month, according to reports that surfaced over the weekend, and officially confirmed by Respawn lead engineer Richard Baker during a recent interview with Digital Foundry.http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-ships-at-792p
Titanfall będzie więc takim CoD'em na tej generacji coś czuje... Czyli gówniany tasiemiec z wysokimi ocenami.Dobrze powiedziane.
Co to za testowanie gry multi w warunkach przedpremierowych?
"Titanfall zdominowało media, ale inFamous dominuje nad miejscami, w których to sam użytkownik decyduje czym chce się podzielić (np. YouTube, Twitter), a nie przedstawiciele firm. Sony wykorzystało swoje dane na spotkaniu z EA w zeszłym tygodniu i pokazało im, w jakiej ilości Titanfall sprzedałoby się na PS3 i PS4. Pieniądze, które EA zainkasowało od Microsoftu nie mogą się równać z tymi prognozowanymi wynikami. Goście z EA oszacowali swoje kalkulacje i przyznali im rację. W tej chwili firma znajduje się w trybie "Sony, cholernie przepraszamy".
Ktoś w to gra w ogóle? Na PC chociaż? Taki super wymiatacz miał być, nowy cod i nie za bardzo słyszę o wielkim sukcesie gry :<
Smuteczek. Cóż, jak gra oparta tylko na online preferuje walki jedynie z 6 osobami, a reszta to boty to nie ma co się dziwić.