Dobrze kojarzę, że Demon Souls było najbardziej hardcorowe z całej soulsowej rodziny ?
Kilka osób na tym forum (w tym ja) pewnie prawie dostało zawału słysząc chóry z intra :)
Żałuję imo że robią tego remake, drewno gra, no ale podpowiedzi to sugerowały.Szlag wie czy coś w ogóle lepszego wyjdzie a ten żałuje :lol:
Żałuję imo że robią tego remake, drewno gra, no ale podpowiedzi to sugerowały.Szlag wie czy coś w ogóle lepszego wyjdzie a ten żałuje :lol:
Współczuje serio.
Myślę, że na zmianie grafy się nie skończy i sporo innych elementów też zmienią/poprawią. Ale fakt, dla mnie Soulsy też są zbyt toporne. Jak ostatnio próbowałem grać w Bloodborne, to nie mogłem zdzierżyć, jak to wszystko się ciężko rusza.Uwierz, że BB to jest cudo w porownaniu do Demonów pod tym wzgledem. Wiadomo, że to trudne gry, wiadomo na jakich zasadach działają i naprawdę istatnia rzecz jaka powinna sie dziać, to poczucie ze jestes dead nie dlatego, ze cos zjebales, a dlatego, ze sterowanie lub animacje lub jakas detekcja kolizji z podlozem jest spierdolona. A w Demonach tak niestety jest.
To zdjęcie to chyba fejkMoże być w sumie. No bo na Xboxa raczej nie wyjdzie ;)
To zdjęcie to chyba fejkNie....to widnieje na koncu trailera.
Generalnie jednak po tym gameplayu nie widać jeszcze zmiany generacji.A ja właśnie widzę w tej grze next gena. Wygląda to na pierwszy benchmark ps5 i jest jak killzone shadow fall dla ps4. Wszystko tutaj wygląda absolutnie rewelacyjnie. Tekstury w niesamowitej jakości, bardzo złożona geometria, mnóstwo detali, no i fenomenalne oświetlenie wyglądające jakby było zrobione raytracingowo. Rewelacja.
Mam tak samo jak Ty Wulf tutaj jest zdecydowanie next gen jak w żadnej innej, no za wyjątkiem Horizona 2.Jestem mega zajarany gierką, tym bardziej że w demons souls na ps3 grałem tylko przez chwilę. Chętnie zapłacę te 350 zł (dałbym i nawet 500 zł).
Chciałbym zobaczyć Bloodborne 2 w takiej jakości.
Generalnie jednak po tym gameplayu nie widać jeszcze zmiany generacji.A ja właśnie widzę w tej grze next gena. Wygląda to na pierwszy benchmark ps5 i jest jak killzone shadow fall dla ps4. Wszystko tutaj wygląda absolutnie rewelacyjnie. Tekstury w niesamowitej jakości, bardzo złożona geometria, mnóstwo detali, no i fenomenalne oświetlenie wyglądające jakby było zrobione raytracingowo. Rewelacja.
Wszystkie inne gry jakie do tej pory pokazano(gameplaye) są technicznie daleko, daleko w tyle za DS.
Polecam zobaczyć sobie ten filmik i porównać bloodborne z nowym DS. Przepaść.
https://youtu.be/lyN9ZRbsLEc
A ja właśnie widzę w tej grze next gena. Wygląda to na pierwszy benchmark ps5 i jest jak killzone shadow fall dla ps4. Wszystko tutaj wygląda absolutnie rewelacyjnie. Tekstury w niesamowitej jakości, bardzo złożona geometria, mnóstwo detali, no i fenomenalne oświetlenie wyglądające jakby było zrobione raytracingowo. Rewelacja.
Wszystkie inne gry jakie do tej pory pokazano(gameplaye) są technicznie daleko, daleko w tyle za DS.
Już sam model bohatera, czy Maiden in Black na zbliżeniach z cutscenki nie robi tak mocno (zwłaszcza kolczuga i szmatki).Takich zbliżeń zobaczymy może kilka razy w grze, więc nie powinno przeszkadzać :P Ważniejsze jest cieniowanie postaci, bo to akurat cały czas jest widoczne w gameplyu. Pod tym względem obecna generacja miała problemy i w gameplayu postacie wyglądały o wiele bardziej płasko niż w cut scenkach. W DS widać pod tym względem postęp.
Z informacji przedstawionych na oficjalnym blogu PlayStation wynika, że powstająca produkcja pozwoli na zabawę w wariancie koncentrującym się na oprawie graficznej lub skupiającym się na płynności. Szczegóły na temat wymienionych opcji nie są na razie znane.https://www.eurogamer.pl/articles/2020-06-13-remake-demons-souls-na-ps5-z-dwoma-trybami-dzialania
(....)
Chcesz powtórki z DkSIII?
Demony dużo trudniejsze od takiego Dark Souls 3 ? Mega kusi, ale boje się że odbije się od poziomu trudności.
Demon's Souls details:
- two modes: cinematic mode (4K 30FPS) and performance mode (dynamic 4K 60FPS)
- photo mode
- filters can be applied like Kurosawa mode
- there is a classic filter to make the game look more like the PS3 original
- no 6th Archstone
- no difficulty settings
Preorder w Mediaexpert za 325zł Okazja :lol::rotfl:
Ten remaster wygląda po prostu przecudownie. Po tym gameplayu znów kusi by odpalić poczciwe PS3 i wrócić do Boletarii...
Preorder w Mediaexpert za 325zł Okazja :lol:Za jakość się płaci. Pierwsza next genowa gra.
Nie palnuję nextgena w najbliższym czasie ale wiem, że jak już kupię to na pewno z tym tytułem.Ten remaster wygląda po prostu przecudownie. Po tym gameplayu znów kusi by odpalić poczciwe PS3 i wrócić do Boletarii...
Tylko spójrz na to, Młody kawalerze. :puppy-eyes:
https://www.youtube.com/watch?v=m-b-dRWLhsk
Preorder w Mediaexpert za 325zł Okazja :lol:Za jakość się płaci. Pierwsza next genowa gra.
No ale o co ci chodzi. Skoro produkcja gier trwa coraz dłużej, potrzeba coraz więcej ludzi do pracy a i sami pracownicy zarabiają coraz więcej, no to jak może cena stać niemal w miejscu od kilkunastu lat. Wszystko drożeje, inflacja idzie w górę dlaczego z grami miałoby być inaczej? Nie ma co się obrażać na rzeczywistość.
Nie do końca, już na ps4 gry w usa kosztowały 59 dolarów, a u nas 69 euro.
Pan z pokazu nie grał czasem w perfomance mode? Może dlatego niższa rozdziałka i mniej efektów? Może wyłączony był HDR??
Chłopakom z Bluepoint Games kibicuję od dawna bo odwalają kawał świetnej roboty i aż dziw bierze, że w SONY dopiero teraz myślą o ich wykupieniu.
Zresztą, w Sony też sporo fajnych studiów zniknęło.Evolution Studios im nigdy nie zapomnę!
Sony generalnie zapowiadało, że nie będzie wykupywać studiów jak Microsoft, może jest w tym sens, bo wiadomo jak wyglądało kupowanie w wykonaniu EA i ile z tych studiów jeszcze zostało, nie mówiąc w ogóle o tym, że EA teraz już prawie nie tworzy nowych tytułów. Zresztą, w Sony też sporo fajnych studiów zniknęło. Podejście, gdzie Sony rzuci kasą na fajny projekt, ale firma dalej ma jakąś dozę wolności jest lepsze, widzimy, że to się od jakiegoś czasu sprawdza. Zobaczymy czy ucieczka Bungie od Acti to potwierdzi.
Coś mi się wydaje, że dopiero jak wyjdzie jakieś dlc to się dowiemy o co chodzi z tym pomieszczeniem.
Mi się wydaje, że ten item, który tam leży zapowiada ich kolejną grę.
Tylko to by musieli włożyć dużo więcej pracy i przemodelować cały gameplay.
Z remake MGS byłby ten problem, że teraz nie wiadomo czego się trzymać - PSX, czy może GC
Z remake MGS byłby ten problem, że teraz nie wiadomo czego się trzymać - PSX, czy może GC, czy może też popatrzeć na wersję deweloperską MGSa która miała część ruchów które dopiero w MGS2 i MGSTT dodano.Tylko na bazie oryginału z gameplay ala Mgs 5 może to wypalić.
Ja się chyba zbliżam jakoś do połowy. No nie jestem ta hurra optymistyczny jak Ty, ale nadal gra się bardzo fajnie. Gra ma jednak dość dużo problemów które mi dość mocno przeszkadzają.
Co do designu poziomów to teraz widzę, jak from się bardzo pod tym względem rozwinęło. Demony są pod tym względem fajne, ale to co się dzieje w takim np Bloodborne odstawia o kilka długości pod tym względem pierwsze soulsy.
Jestem ciekaw, jakie to problemy. Natomiast jest możliwe, że po prostu gra mi siadła (klimat jest dla mnie chyba nawet lepszy niż w Dark Souls), a i brak Elden Ringa zrobił swoje . Plus, dużo radochy dało mi odkrywanie znajomych patentów, wiedząc, że tu się pojawiły po raz pierwszy (przynajmniej dla szerszego grona graczy).
Jeżeli giniesz przez mobka, to po prostu zlekceważyłeś grę. Za to jest kara. Jeżeli kamera ci się plącze, to znaczy że nie znasz enviro na tyle dobrze by tego uniknąć i zapewne do tego wpadłeś w panikę.Jestem ciekaw, jakie to problemy. Natomiast jest możliwe, że po prostu gra mi siadła (klimat jest dla mnie chyba nawet lepszy niż w Dark Souls), a i brak Elden Ringa zrobił swoje . Plus, dużo radochy dało mi odkrywanie znajomych patentów, wiedząc, że tu się pojawiły po raz pierwszy (przynajmniej dla szerszego grona graczy).
Głównie technikalia. Kamera, sterowanie, detekcja kolizji (eh, powtarzam się ;p) to nie są najmocniejsze składowe tej produkcji. A przy tego typu grze, boli sto razy mocniej jak giniesz po raz kolejny nie z wlasniej winy, tylko dlatego, ze kamera oszalała i w międzyczasie dostałeś lagę od jakiegoś mobka.
Nie przeszedłeś to po co wyskakujesz Moldar z obroną i marudzeniem haha.
Wpierw ograj a nie 5min i blee.
Głównie technikalia. Kamera, sterowanie, detekcja kolizji (eh, powtarzam się ;p) to nie są najmocniejsze składowe tej produkcji. A przy tego typu grze, boli sto razy mocniej jak giniesz po raz kolejny nie z wlasniej winy, tylko dlatego, ze kamera oszalała i w międzyczasie dostałeś lagę od jakiegoś mobka.
Jedynym pocieszeniem może być fakt, że działa to w dwie strony i gracz też może z tego korzystać. Z tego, czy innych rozwiązań wynikających z logiki/AI gry.No słabo, bo ani moje czary nie przechodzą przez ściany a miecz się od niej odbija :)
Swoją drogą arena walki z Old Hero to także ciekawa sprawa - gracz widzi ją z góry lokacji, jeszcze zanim do niej dotrze. Ba, można tam też coś zrzucić (dobrze, że Żniwiarze giną od upadku ). Później widać samego bossa, choć gracz jeszcze o tym nie wie. Finalnie, ląduje się na samym dole, a boss odrywa się od otoczenia.Tak, to jest bardzo fajny zabieg.
Z kamerą nie miałem problemów (chyba, że miałem, ale jestem do nich przyzwyczajony , ale ja to lubię zawsze widzieć co się dzieje, więc chyba nie), więc tutaj ciężko mi coś powiedzieć. Na pewno kamera jest elementem designu, ale to o czym Ty piszesz to raczej złe funkcjonowanie (w końcu nie dzieje się zawsze). W kwestii kolizji, wydaje mi się, że to jest jednak celowy zabieg w grach From Soft.
Bazując na udostępnionej przez Ciebie walce z Old Hero - aby miecz nie przechodził przez kolumnę, musiałby się od niej odbijać albo zaklinować się w niej. Walka wtedy traci sens, bo tych kolumn jest tam dużo. Musieliby wywalić kolumny, a te są jednak przydatne. Pewnie dałoby radę zmienić design całej lokacji i samej walki, ale coś za coś. Oczywiście mogliby spróbować pokombinować z tym, że jak ostrze wychodzi po drugiej stronie to nie zadaje obrażeń. Wydaje mi się to jednak dużym hackem i do tego zaburza logikę. Jeśli coś przechodzi przez barierę, bo jest duże/długie, to powinno zabrać damage (ale mniejszy).
https://youtu.be/KE0Yv2XVrS4
:)
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Chodziło mi tylko o to, że gry fs tak maja i trzeba się liczyć z tym, że można dostać strzała przez coś lub szlag wie skąd.No mają i jest to minus i problem o czym piszę od kilku dni a niektórzy próbują to tłumaczyć "mechaniką" :lol:
No słabo, bo ani moje czary nie przechodzą przez ściany a miecz się od niej odbija
No nie zgodzę się tutaj, to jest popsute. Tak być nie powinno i albo plansza powinna być zbudowana w inny sposób, albo walka powinna być inaczej zaprojektowana.
A to tylko jeden z brzegu przykład problemów które powodują na spółkę kamera (flamerurker i kamera plącząca mu się w okolicy jajek jak podejdzie za blisko), detekcja kolizji (na filmiku), sterowanie (w sumie każde przejście blisko przepaści).
No mają i jest to minus i problem o czym piszę od kilku dni a niektórzy próbują to tłumaczyć "mechaniką"
Czary nie, ale broń biała potrafi przejść. Czasem trzeba użyć innego ataku (np. dźgnąć). Ale to także zależy od sytuacji. Niemniej da się, ale nie jest to świetna strategia.No właśnie, raz się da, raz się nie da, różnie to bywa to chyba nie jest najlepszy game design.
Bo w zasadzie mechaniką się stało. Nie wiem, czy celowo to zrobili za pierwszym razem (choć wydaje mi się, iż tak właśnie jest), możliwe, że nie. Niemniej jest to przez nich przyjmowane w każdej grze.No cóż, dla mnie to jest usprawiedliwianie ewidentnych błędów, tym, że to "mechanika".
No właśnie, raz się da, raz się nie da, różnie to bywa to chyba nie jest najlepszy game design.
No cóż, dla mnie to jest usprawiedliwianie ewidentnych błędów, tym, że to "mechanika".
Po co wy dyskutujecie z tym trolem? Stoi pół minuty przed bossem i czeka aż go jebnie, wiedząc że go jebnie. Po czym beczy, że ginie na izi przez popsute hitboxy.
https://www.youtube.com/watch?v=HEa7RjlLWRg
https://www.youtube.com/watch?v=eeVqebjUW3c
Tylko przy łuku działają (i mam na myśli tylko, na kuszy już też nic nie czuć).
Zacząłem Remake Demons Souls. Dostaję straszny wpierdziel ale nie poddaję się, chociaż trochę zniechęca bieganie za każdym razem taki kawał do bossów.Jakby co jest sposób na to by po śmierci zaczynać zaraz przy bosie...