"We want to make a smaller, more focused game experience that is uncompromising in its combat, art and story, and deliver this digitally at a lower price," Matthews said.Z powyższego jasno wynika, że gra będzie dystrybuowana cyfrowo (czy tylko? Pewnie zależne od jej sukcesu w Sklepiku).
Takie pytanie z dupki. Warto kupic za drobne HS i się pobawić?Dema chyba nie zdjęli, możesz sprawdzić.
Takie pytanie z dupki. Warto kupic za drobne HS i się pobawić?Warto nawet za 200 PLN :P
Takie pytanie z dupki. Warto kupic za drobne HS i się pobawić?MOGĘ CI POŻYCZYĆ. Krótka, ale fajna i ryje dalej kopią ryje.
Od zaprezentowania Hellblade podczas konferencji Sony nie milkną głosy, że Brytyjczycy przygotowują drugą odsłonę Heavenly Sword. Jednak jak się okazuje twórcy z Ninja Theory odcinają się od produkcji z 2007 roku i zapewniają, że nowy IP to całkowicie nowa historia.ppe
Od premiery opowieści Nariko minęło już sporo czasu, a gracze coraz bardziej niecierpliwie wyczekują na drugą odsłonę tej produkcji. Zaprezentowany materiał podczas konferencji Sony pobudził graczy, którzy w bohaterce widzą protagonistkę Heavenly Sword lub jej siostrę Kai. Nawet sama nazwa pozwala nam łączyć obie pozycje – Heavenly+Sword vs. Hell+Blade...
Jednak jak się okazuje twórcy po prostu lubią te klimaty:
"To całkowicie nowe IP i nowa bohaterka. Nie ma żadnego związku z Heavenly Sword. Podobało nam się zarówno Heavenly Sword jak i prace przy tej produkcji. Tutaj raczej chodzi o to, że lubimy tworzyć bohaterki w tym stylu. Lubimy również miecze i piekło."
Twórcy w zasadzie odcinają się od przygody Nariko, ponieważ obawiają się zbyt wielkich oczekiwań:
"Nie nazwałbym tej produkcji duchowym następcą, ponieważ te słowa niosą za sobą oczekiwania. Możemy bezpiecznie założyć, że jeśli spodobał się komuś Heavenly Sword, to polubi również Hellblade."
Warto dodać, że Hellblade trafi wyłącznie do dystrybucji cyfrowej – autorzy podkreślają, że jest to dzieło o mniejszej skali niż Heavenly Sword oraz Enslaved: Odyssey to the West.
z czego ostatnia godzinka to bitwa końcowa rozgrywana przy 9fps
300 tys. kopii Hellblade musi sprzedać Ninja Theory, by osiągnąć granicę opłacalności. Jak to możliwe w czasach, gdy nawet produkcje docierające do ponad miliona konsumentów przynoszą duże straty? Odpowiedź jest prosta i tkwi w ograniczeniu kosztów. Nad grą pracuje zaledwie 12-osobowy zespół.http://www.gram.pl/news/2014/10/30/tworcy-hellblade-nie-potrzebuja-wielomilionowej-sprzedazy-by-wyjsc-na-swoje.shtml
- Prace nad Hellblade postrzegamy jako szansę na podważenie sposobu, w jaki przemysł gier zawsze robi pewne rzeczy. Sprawdzamy, czy jest lepszy sposób, bardziej usprawniony. Sposób na stworzenie niesamowitej jakości w oparciu o mniejszy budżet - mówi Dominic Matthews, menedżer ds. rozwoju produktu w Ninja Theory.
- Hellblade jest odzwierciedleniem naszych pasji, tego, w czym jesteśmy dobrzy i tego, czego - jak sądzimy - nasi fani wymagają od gry. Wszystko ma jednak swoją cenę. Sami musimy sfinansować to przedsięwzięcie, musimy zmieścić się w określonych limitach - dodaje współzałożyciel studia, Tameem Antoniades.
(http://gematsu.com/gallery/albums/ratchet-clank/june-10-2015/Ratchet-and-Clank_2015_06-10-15_001.jpg)Zdecydowanie ciekawsze niż trailer Hellblade :)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tematy mi się pojebały :lol:Ależ bardzo dobrze. Chętniej w temacie o Hellblade pooglądam Ratcheta niż screeny z Hellblade ;)
Kurwa, ale bieda :/ Zrobić trzy naprawdę dobre gry na poprzednią generację i tak skończyć :cry_anim:
pamiętajmy, to nie AAA.
Czy oni znów to zrobili i bohaterka w kolejnych materiałach zbrzydła?
Zbrzydła graficznie czy zbrzydła w sensie płeć piękna? ;)
Jeśli chodzi o jej walory, to uważam, że taka zwykła dziewczyna to wręcz pasuje do klimatu ;)
Zbrzydła graficznie czy zbrzydła w sensie płeć piękna? ;)
Jeśli chodzi o jej walory, to uważam, że taka zwykła dziewczyna to wręcz pasuje do klimatu ;)
Chodzi mi twarz. Z ładnej dziewoi zrobili coś o aparycji retarda-jaskiniowca. Nariko na pewnym etapie produkcji spotkało to samo.
z bardzo słabym systemem walkiZ przyzwoitym jak na tamte czasy bym powiedział.
Hellblade: Senua's Sacrifice zadebiutuje na rynku 8 sierpnia jednocześnie na PlayStation 4 i komputerach osobistych. Gra została wyceniona na 29,99 euro, czyli kupimy ją za około 125 zł!
Dla mnie to niestety tylko ładny korytarzyk.Castlevania lords of shadow też była korytarzykiem w dodatku brzydkim, a gra okazała się zajebista.
Nie o taki korytarzyk mi chodzi. W Hellblade mam wrażenie, że idziemy cały czas przed siebie jedną wąską ścieżką z kamera za plecami, jakieś drzwi, walka z jednym przeciwnikiem, przechodzimy przez wodę, wąski las, wąskie drzwi, wąska jaskinia itd. Aby trzymać do przodu i jechać po szynach.Dla mnie to niestety tylko ładny korytarzyk.Castlevania lords of shadow też była korytarzykiem w dodatku brzydkim, a gra okazała się zajebista.
Aby trzymać do przodu i jechać po szynach.Coś mi to przypomina...
Mirror's Edge to też taki korytarzyk paskudny i beznadziejny.Jedynka to korytarzyk, czy paskudny to kwestia gustu, czy beznadziejny to jak najbardziej nie.
Tu nawet nic nie trzeba trzymać, a jedzie :troll:Aby trzymać do przodu i jechać po szynach.Coś mi to przypomina...:troll:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nie no, LoS miało swoje świetnie wyglądające momenty, szczegóły w architekturze i wizualnie stała na bardzo wysokim poziomie, pomimo ząbków i rozdziałki.Dla mnie to niestety tylko ładny korytarzyk.Castlevania lords of shadow też była korytarzykiem w dodatku brzydkim, a gra okazała się zajebista.
rozdziałki.Castlevania: Lords of Shadow = 1280x720 (no AA)
Kupiłem wczoraj, ale mam takie urwanie, że nie wiem kiedy zagramJak będzie do wypożyczenia w plusie ;)
Hellblade developers Ninja Theory have revealed that they raised £60,798.80 (approx $80,000/€69,000) for World Mental Health Day through sales of the game.
Coinciding with the release of Hellblade’s accolades trailer which featured quote from gamers and not the press, Ninja Theory revealed that all sales of the game on October 10th would go towards Rethink Mental Illness as part of World Mental Health Day. It seems like it was a big success as gamers flocked to pick up the game and raised an impressive total.
UK independent developer Ninja Theory announced today that Hellblade: Senua’s Sacrifice has pulled off very interesting sales so far. Here’s a lowdown from the press release.
Over 75K pre-orders across PC and PS4 before launch.
250K units sold in the first week at $29.99.
Over $13m in revenue generated in 3 months.
500k units sold in 3 months, which puts the project beyond breakeven and into profit. Our prediction was to be at this point in 6 months from release.
Development took 3 years and with an average team size of 20.
Game sold as digital-only.
About half the sales were on PC.
https://wccftech.com/hellblade-500k-sales-3-months-half-pc/Bardzo smutne jest to, że tylko 500k gry się rozeszło.CytujUK independent developer Ninja Theory announced today that Hellblade: Senua’s Sacrifice has pulled off very interesting sales so far. Here’s a lowdown from the press release.
Over 75K pre-orders across PC and PS4 before launch.
250K units sold in the first week at $29.99.
Over $13m in revenue generated in 3 months.
500k units sold in 3 months, which puts the project beyond breakeven and into profit. Our prediction was to be at this point in 6 months from release.
Development took 3 years and with an average team size of 20.
Game sold as digital-only.
About half the sales were on PC.