Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: Legrad w Lutego 20, 2021, 00:01:47 am

Tytuł: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Legrad w Lutego 20, 2021, 00:01:47 am
https://youtu.be/DRP62MGOrUo

 :angel:
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lutego 20, 2021, 07:58:14 am
Vicarious Vissions -  i jestem spokojny. Po remaku Tony'ego Hawka, Crashach pokazali jak bardzo są solidni. Uważam, że można brać w ciemno :D Najważniejsze, że nie zmienili klimatu, który był świetny, a w trójce  został porzucony na rzecz lekko komiksowego stylu. Cieszy crossgen oraz powrót do klasycznej oprawy. Dla osób, które mają takiego Switcha przenoszenie zapisu rozgrywki będzie genialną opcją. Miało nie być hypu z mojej strony ale o dziwo jednak lekko się jaram. Mam w pracy jednego fanatyka DII więc u niego to pewnie czarna msza została już w domu oprawiona, osiedlowe koty wybite i zjedzone, a logo Diablo II: Resurrected wytatuowane na plecach. Mówię o tym, bo pewnie w Acti i już mogą szampany otwierać bo to szajba będzie nieziemska - bardziej niż w przypadku Diaboła 4 jak na razie, ale po wpadce wizerunkowej jakim było zaprezentowanie Diablo Immortal myślę, że zostali do zrobienia tego remaku zmuszeni.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Lutego 22, 2021, 22:37:33 pm
O jak mi się to podoba, bo patrząc na te trailery czwórki, mam wrażenie, ze coraz mniej tam RPGa, a dwójeczka to taki stary dobry "oldschool", a wyglądem w sumie nie odbiega (no ok, nie odbiera na ekranie laptopa, na telewizorze jednak różnica jest). Generalnie to jest pewniak taki, jakby w lotto losowano szóstkę spośród 6 kul, także szampany były na bank. Spodziewałem się wydania dwójki na GOGu, więc zaskoczenie wielkie.

Jakby tak jeszcze z tym cross-progression była jakaś opcja cross-buya (np. aktywacja gry na konto z tego samego mejla)...
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Lutego 22, 2021, 22:55:30 pm
Wątpię aby czwórka miała mniej z gier RPG, kiedy żadna część tego za bardzo nie miała.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Lutego 23, 2021, 10:23:37 am
Na konsolach w te Diabla da się grać normalnie padem?
Czy nadal trzeba zaznaczac jak osioł przeciwnika strzałką i klikać na niego aby uderzyć :lol:
Zagrał bym sobie bardzo chętnie bo klimat mega.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lutego 23, 2021, 11:16:45 am
Tak.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Lutego 23, 2021, 11:22:01 am
Dzięki.
W takim razie Diablo 3 zaraz idzie do instalacji :)
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Lutego 23, 2021, 22:26:22 pm
Wątpię aby czwórka miała mniej z gier RPG, kiedy żadna część tego za bardzo nie miała.

Odwieczna wojna z ludźmi, którzy uważają serię Diablo za RPG :D

Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Lutego 25, 2021, 00:13:07 am
Wiesz, teraz nawet Assassyn to RPG :P Ale pierwsze i drugie Diablo zdecydowanie bardziej na pierwszy rzut oka przypominają Baldury (bo na drugi rzut oka już nie), a trójka to już jest tank-mode.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lutego 26, 2021, 08:36:58 am
Trójka została ułatwiona w kliku aspektach, by gracz nie mógł postaci zepsuć (a wystarczyłby reset w Diable II). Ludzie (gracze) oczywiście zaczęli psioczyć na taki stan rzeczy, ale koniec końców gra swoje zarobiła, bo wiadomo - marka.

Oczywiście zgadzam się, że Drugi Diabeł był bardziej złożony, ale co nie ukazać w segmencie h'n's, to i tak lata będzie za Patch of Exile.
Niestety z Diablo 4 będzie podobnie. Oczywiście ma to swoje zalety, bo nie każdy PoE ogarnie należycie.

Wracając do Diablo II - czekam. Jedna z najlepszych gier w jakie miałem przyjemność kiedykolwiek zagrać.

Poza tym, skoro blacharze podbierają nam eksy, to niech dadzą coś od siebie  :evil: :shifty:
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 16, 2021, 18:51:17 pm
Ktoś brał preordera i już grał?
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Sierpnia 17, 2021, 08:54:53 am
Cóż powiedzieć, stare wspaniałe diablo w nowej oprawie. Trójka przy tym wydaje się kaszalotem. Jest tak samo "trudno" jak w dwójce, choć zdziwiłem się, że tak szybko lepsze mikstury wypadają. Wolałbym grać na myszce i mogli pokusić się o dodanie takiej opcji, ale i na padzie nie jest źle. Na xboxie można jakoś kupić za 110 zł na islandzkim store, wystarczy region zmienić i można zapłacić polską kartą.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Sierpnia 21, 2021, 19:47:01 pm
Drugi Diabeł, to obok takich pozycji jak: Disciples II, Max Payne, Warcraft III jest jedną z moich ulubionych gier na blachę z okresu, gdy byłem nastolatkiem i zagrywałem się w te tytuły. Pograłem nieco wczoraj na Serii X i całość jest taka, jak ją zapamiętałem. Jest klimatycznie, oprawa audio (muzyka, wszelakie dźwięki), to istna rewelacja. Pograłem kilkadziesiąt minut i biorę na premierę. Jak to tam w ostatecznym rozrachunku wyjdzie, to się okaże, bowiem ponad sto godzin przy Path of Exile zrobiły swoje, ale raczej będę bawił się świetnie.

Jedyne co mnie zaskoczyło, to wybór jakości grafiki 4k przy 30 k/s, bądź niższa rozdzielczość i 60 klatek. Liczyłem, że uda się osiągnąć 4k przy 60 k/s.
Wspomniane PoE dużo gorzej się nie prezentuje, a na One X tak hulało.  :-?

Nic to. Fajnym dodatkiem jest za to możliwość przełączenia się niemal w każdym momencie gry pomiędzy wersjami. Coś, jak kolekcji Halo.

(https://i.imgur.com/5JgsLvn.jpg)

(https://i.imgur.com/170yxBY.jpg)

Pograłem paladynem i tak to się prezentuje.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 23, 2021, 13:46:14 pm
Ja tam jak zwykle, niby złote a skromnie, drewnianym patyczkiem.

(https://i.imgur.com/UgqsGll.png)


Kula ognia z takiego patyczka uwalniana wyjątkowo dobrze jednym uderzeniem każdego pomiota w zasięgu powalała, jedynie przywódcy grup piekielnych lub podpakowane tria czasami przyjmowały z impetem dwie czy nawet trzy sztuki. Pula many co prawda szybko topniała ale mikstur wszędzie w bród to narzekać nie ma co.

(https://i.imgur.com/29YELKT.png)


Odwiedzając licznie zapomniane grobowce i miotając drewnianym patyczkiem ogniste kule w końcu udało się odblokować wisienkę na torcie czyli Hydry. Co prawda ze względu na niski poziom nie mogły się równać póki co w kwestii zadawanych obrażeń z kulą, jednak walory wizualne w nocnych/ciemnych wojażach czy fakt, że do pomieszczenia najpierw "wchodzi" pani Hydra, a dopiero po niej pani Czarodziejka pozbierać buteleczki z niebieską miksturą nie zawracając sobie skromnie ozłoconej kulami ognia wynagradzały tę niedogodność z nawiązką.

(https://i.imgur.com/GThObt2.png)
Bandycka bojówka zielonych skutecznie opluta przez panią Hydrę.


https://youtu.be/nfXUeSwOF0U
Grobowiec TalRasha z Durielem po odblokowaniu Hydry.


Podsumowując, jest bardzo ładnie, głównie za sprawą efektów świetlnych i wysokiego kontrastu, co się przekłada na żywe kolory i o ironio można powiedzieć, że Diablo II jest bardziej kolorowe niż Diablo III które było mdłe i jednolite, a mimo to klimatem kładzie je na łopatki, co potęguje też udźwiękowienie gry.
Na duży plus czasy wczytywania, pomiędzy aktami około 10s, w obrębie aktu około 3s (bazowe PS4 z SSD) co w tego typu grze ma kolosalne znaczenie.
Spoiler: Filmik dla potwierdzenia. (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Z frimejtem już nie jest tak różowo, raczej 1080p, może dynamiczne, gra nakłada jakieś filtry na obraz typu ziarno, jednak niestabilne trzydzieści klatek, często lubi przyciąć/przeskoczyć. Później przy Hydrach na pustyni nie tyle co zwalniało ale jakby pomijało klatki. Nie wiem, może kto na testach to zanalizuje.

Za to sterowanie na tle DIiI czy PoE jest najsłabszym ogniwem tej układanki. Potki z pasa przypisane pod kierunki na krzyżaku, co jest niemożliwym do użycia bez zatrzymywania się a na L1 sobie przypisali podgląd lootu...
(https://i.imgur.com/8jxF5kc.png)

Do tego CHOLERNIE ZLAGOWANE- szybkie przeskakiwanie krzyżakiem po okienkach owocuje tym że zajedziesz o dwa za daleko, przy przerzucaniu przedmiotów np miedzy skrzynią a plecakiem postaci można przytrzymać [], jak przytrzymiesz za krótko to zalicza naciśniecie i wyrzucenie na ziemię-pozdro w multiplejerze z obcymi. Ktoś bystry inaczej wpadł na ten genialny pomysł, że lewa gałka symuluje kursor myszy. Plus wysoka czułość przy nawet lekko zwichrowanym analogu kursor będzie sam latał, co owocuje niemożnościom wyświetlenia okienka z opisem przedmiotu bo ten wyświetla się dopiero po chwili od najechania na przedmiot. Zapełnianie samego pasa miksturami, pierwszą butelkę w każdym pionowym rzędzie trzeba przeciągnąć z okna ekwipunku. Kostka Horadrimów też, wkładać można przytrzymaniem [], zmiksować trójkątem, ale już wyjąć trzeba przesunąć lub przeklikać kursor do kostki-chyba że przeoczyłem jakiś skrót.
Nie wiem ale na stan obecny sterowanie, a w szczególności zarządzanie ekwipunkiem to tragedia. Wszystko zajmuje pięć razy dłużej niż powinno.
Samo sterowanie postaci też jest jakieś nie takie. Często zahacza o elementy otoczenia i spowalnia, albo zatrzymuje, ale ok, powiedzmy taka mechanika. Za to nagminny jest brak brak reakcji przy interakcji z obiektami za pomocą X jak otwieranie drzwi czy skrzynek. Do nory Duriela nie mogę wejść bez biegania w kółko koło wyrwy w ścianie i napieprzania X, po wejściu często nie działa żaden skrót z umiejętnością póki nie nacisnę X czy odczekam paru chwil, a sam boss w tym czasie atakuje w najlepsze.
Z innych to jeszcze Najemnik i przeciwnicy często przechodzą i nawalają przez zamknięte drzwi. Często tak miałem, że podchodzę otworzyć a tam pyk leci seria i 80% HP nie ma. Konsola nie wyrabia z wczytywaniem przy teleportach.
Funkcjonalność trybu multiplayer to poziom DIiI, prywatna i zapraszasz z listy, albo wybierasz akt i zadanie i albo dołączy do kogoś kto tak wcześniej odpalił grę, albo założy nową i licz że ktoś się dołączy, brak jakichkolwiek pokoi/lobby, pomyłka na maxa. I to w grze która ma dedykowany tryb multiplayer, osobny od singla.

Na chwilę obecną mam mieszane odczucia, z jednej strony gra się zajebiście, a z drugiej mdli na samą myśl o kraftingu Pełnych Mikstur Odnowienia czy ginięciu przez glicze. W PoE można przełknąć bo "za darmo", tu chcą prawie cztery kazimierze za wypożyczenie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Sierpnia 23, 2021, 16:35:56 pm
Niestety ale rozdzielczość na next genach to to po prostu kpina. Na oko nie wygląda to nawet na 1440p w trybie 60 klatek. Ta gra przy takiej oprawia śmiało powinna mieć natywne 4k/60. Poza rozdzielczością przyczepiłbym się do interfejsu. Ja rozumiem, że na PC tak  to wyglądało, ale ta gra nigdy nie wyszła na konsolę i interfejs na padziochy  powinien być skopiowany z Diablo 3, albo chociaż dać możliwość wyboru. Te klikanie pseudo myszką przytrzymywanie przycisków jest mega irytujące, po 5 minutach walki robi się straszny burdel w ekwipunku.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 23, 2021, 17:07:57 pm
Co prawda nie miałem osobiście do czynienia z wersjami na NG, ale jestem niemal pewien, że to nie ma wersji natywnej tylko boosty ze wstecznej. Wyjdzie przy premierze, jak będzie tylko jeden zestaw trofeów, to nie ma natywnej wersji PS5.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Sierpnia 23, 2021, 17:38:45 pm
Beta miała dwie wersję do wyboru - PS4/PS5, sprawdzałem dwa razy, pobrałem wersję na PS5.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 23, 2021, 22:43:45 pm
Tak, potwierdzam, że była wersja do wyboru.

Ten lag przy wszystkim jest straszny. Zastanawia mnie, czy on jest spowodowany tym, że w becie graliśmy teoretycznie jedynie online i jakieś dane leciały do serwera i to one lagowały, czy może jednak to wina działającego jako nakładka/podkładka oryginalnego Diablo (z tego samego powodu są problemy z kolizjami). Nie wiem też czy rozdzielczość nie jest tym starociem w tle ograniczona - co z tego, że daliby 4K, jak wtedy trzeba by wszystko 2x powiększyć, żeby nie pokazywać nagle większej ilości mapy na raz i w sumie dostalibyśmy niemal ten sam obraz (no, z mniejszym aliasingiem, wiadomo) - taka mogła być optymalna dla silnika gry.

Sterowanie też zawiodło - po tym, czego nauczyło nas Diablo 3, tu nagle dość spore zmiany. Nie wiem czy jakaś inna gra tak mocno między częściami zmieniła sterowanie.

Grało się fajnie, ale chyba nie mam ochoty brać na premierę na razie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 24, 2021, 00:31:58 am
PoE też jest tylko online i mimo tysiąca innych problemów akurat sterowanie nie jest w żadnym stopniu zlagowane. Klikam pięć razy w prawo na kursorze czy lewej gałce i przeskakuje o pięć okienek w plecaku, a nie o cztery do siedem. W japońskiej Dragon's Dogmie Online przy graniu przez darmowe proxy też nie było żadnego opóźnienia w sterowaniu. Ba, pewności nie mam ale sezony w Diablo IiI na konsolach też są tylko online i dalej działa normalnie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 25, 2021, 22:29:21 pm
Oczywiscie, że inne gry nie mają tego problemu, raczej mówiłem tu o gameplayu, ale jest tak jak mówisz - także w interfejsie wszystko skacze jak szalone, a tutaj już ewidentnie nie powinno. Nie wiem czy naprawią do premiery, beta wystartowała raptem miesiąc przed premierą, naprawić tyle bugów to nie jest łatwa sztuka. Gra zapewne stanie się grywalna bliżej świąt.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Sierpnia 25, 2021, 22:36:16 pm
Da się normalnie walczyć jak w D3 bez jazdy strzałką po przeciwnikach? :lol:
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 25, 2021, 22:42:53 pm
Tak, bez jazdy kursorem, aczkolwiek ja np. wybrałem amazonkę i tam jedną z pierwszych zdolności jest namierzanie przeciwników z większej odległości niż jak już na niego niemal wejdziesz - ale kursor jest tylko w "menu", czyli inventory, statsy, opcje, questy itd... Wiec jest zdecydowanie mniej intuicyjnie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 26, 2021, 08:29:21 am
Ja miałem takie akcje z ognistą kulą, że przelatywała przez przeciwnika na linii strzału i zabijała wrogów za nim. Albo wybuchała na przeciwniku i nic mu nie robiła.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 26, 2021, 09:56:38 am
Trzeba było sprawdzić jak to wyglądało, jak przełączysz się na tryb retro. Ja miałem wrażenie, że w trybie 3D nie zawsze przeciwnicy są w tym samym miejscu, a wszelkie kolizje itd. są brane z trybu retro.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 26, 2021, 14:08:17 pm
Nie wiem, całkiem możliwe. Przypomniała mi się za to taka sytuacja, że leci kula w tego co wskrzesza kościotrupy, wybucha mu przed nosem i nic z paska nie schodzi, mimo że to ma obrażenia obszarowe i nawet jakby nie wybuchła bezpośrednio na nim, to był w obszarze rażenia. Kolejna, to samo. Puściłem serie, cała mana zeszła, plus potka i dalej nic. Ruszyłem się trochę i okazało się, że pod sobą, czy lekko przed, miał dzbana którego da się rozwalać tylko kopniakami i ten dzban blokował obrażenia z kuli.
Widziałem też jakiś przypadkowy film komputerowca, który się jarał tym remejkiem, chociaż mam wątpliwości czy tak to nazywać, ale przyznał że większość bolączek oryginału została nieruszona i pokazywał jak na myszy nie może przejść przez błonę w norze z robalami.

Później włączył mi się jeszcze ten filmik.

https://youtu.be/KH33WXxzV-E

W sumie nic nowego się tu nie dowiedziałem, ale pod koniec około 16:52 (https://youtu.be/KH33WXxzV-E?t=1012), walczy z wejściem do komnaty Tal Rasha tak samo jak ja na padzie.


Jeszcze jedno mnie zastanawia. Beta dawno skończona i żaden z tych liczycieli klatkowo/pikselowych analizy porównawczej nie zrobił?

Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 27, 2021, 23:32:32 pm
Mogli w takim razie zrezygnować z tego starego 2D, bo widać, że przez niego gra generuje spore problemy z detekcją wszystkiego - mam wrażenie, że pozycje postaci i przeciwników są generowane i wyliczane w 3D, ale już wszelka interakcja między nimi jest wyliczana po przekonwertowaniu liczb do 2D, a przeliczając pozycje nie da się dobrze zaokrąglić (bo animacje są inne), skoro to co w 3D zajmuje kilkanaście pikseli, w 2D może być raptem jednym. Nie był nam ten tryb do szczęścia potrzebny, a przez to detekcja kolizji jest nieco randomowa.

Zapowiadało się dobrze, wyszło średnio - ale na pewno będą to poprawiać i może za kilka miesięcy będzie warto sięgnąć po grę. Zobaczmy jak bardzo zmieniło się Diablo 3 od premiery (chociaż konsole dostały już i tak zmienioną/pooprawioną grę).
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Sierpnia 28, 2021, 08:34:43 am

Też mnie to zastawia gdzie analiza digital foundry. Wersja PS5 niewygląda nawet 1440p w trybie wydajności. Szukałem jakiś informacji w sieci, to tylko parę osób na Reddit zauważyło rozmyty obraz, większość growych serwisów nawet słówkiem o tym nie wspomniała. Nostalgia czy brak rzetelności "dziennikarzy"?
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Juras w Sierpnia 28, 2021, 15:03:41 pm
Ja znam cztery kanały od analiz:

https://www.youtube.com/user/DigitalFoundry/videos
https://www.youtube.com/c/NXGamer/videos
https://www.youtube.com/c/VGTech/videos
https://www.youtube.com/c/ElAnalistaDeBits/videos

Na żadnym nic nie ma. Musieli dostać wytyczne, że nie wolno bo nie będzie press packa. A jeśli tak jest to jak dla mnie mocno podważa ich wiarygodność. Chociaż i tak ten ostatni, latynoski średnio wypadał, częsta rozbieżność w rozdzielczościach względem innych a na analizie fps ze Skyrima nie wyłapał widocznych spadków i na wykresie stałe 60. DF często pomija/nie zauważa istotne różnice. Na temat VGTech nie mam zdania. NX wydawał mi się najbardziej rzetelny.

Jeszcze mnie zastanawia YT. Wzorem linka do DF, wkleiłem resztę z "user" zamiast "c" i nie działały.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Sierpnia 31, 2021, 23:11:03 pm
Bo userzy mogą zakładać kanały (jeden user może mieć kilka kanałów), a DigitalFoundry ma chyba konto ze starych czasów i nie założyło żadnego kanału, tylko wrzuca na swoje główne (bezpośrednio pod usera).

Natomiast co do braku analiz... faktycznie coś z tym press packiem jest, chociaż z drugiej strony, skoro premiera praktycznie za chwilę, to może chcieli te 3 tygodnie poczekać na finalną wersję? Wiele się raczej nie zmieni, ale kto wie, czy im dalej w las tym nie będzie gorzej i może warto zaczekać :D
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 02, 2021, 13:53:35 pm
Motyw z darowaniem sobie analizy bety z tytułu "bo niedługo premiera" raczej nie przejdzie. Nie raz, nie dwa różne kanały oceniały wczesne wersje z gier. To zresztą zrozumiałe - zainteresowanie, wyświetlenia - zarobek.

Natomiast BANhammer na tego typu praktykę od Zamieci już brzmi rozsądniej. Mniejsze kanały chcą zarobić. DF to moloch, ale też z czegoś żyją.
Drugi Diabeł, to jedna z najgłośniejszych premier, więc zapewne na ocenę przyjdzie poczekać do premiery.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Września 03, 2021, 23:29:33 pm
Przynajmniej wiemy, czemu nie ma wersji pudełkowej - gold master musiałby powstać chwilę przed betą :D Wątpię, żeby przez miesiąc była znaczna poprawa, zwłaszcza, że jeszcze są inne klasy i akty, a jak wiadomo - gry mają najwięcej niedoróbek często właśnie pod koniec.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 22, 2021, 13:58:34 pm
Brak pudełkowej wersji ->  :(
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Września 24, 2021, 09:49:52 am
Cóż, taki za mnie fanatyk, że kupiłem na switcha i Xboxa xD

Na switchu gra działa całkiem spoko, czasem coś tam spowolni, ale póki co stabilnie. Interfejs trochę za mały i nie idzie doczytać co jest napisane pod paskiem życia wroga. Na switch oled pewnie będzie lepiej, bo jednak większy ekran, lite znacznie mniejszy.

Zacząłem grać po 22, więc ominęły mnie problemy premiery, co jest tradycją gier blizzarda. Na plus, że progres postaci można przenosić pomiędzy konsolami, na minus, że tylko w trybie online, więc w pociągu i tam gdzie internetu nie ma, pozostaje zrobić nową postać tylko na switcha.

Generalnie jest torpeda, grałem jakoś do 4 rano więc wciąga tak samo co 20 lat temu :)
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Września 24, 2021, 12:12:21 pm
Interfejs trochę za mały i nie idzie doczytać co jest napisane pod paskiem życia wroga.
Przed premierą się chwalili, ze dostosowali grę pod Switcha... czyli jednak nie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Września 27, 2021, 20:49:14 pm
Jak tam pyka ktoś na nowych konsolach? Myślałem, że po premierze coś wyjaśni się z tą rozdzielczością w trybie 60 klatek ale jakaś cisza w eterze. Filmiki z Tuby za wiele nie mówią, jednak obraz wygląda na trochę mydlany w porównaniu do wersji PC.

Edit
Jednak nie wytrzymałem i kupiłem. Niestety ale rozdzielczość w trybie wydajności została taka jak w becie, na oko jakieś 1440p. Na szczęście stary Diabeł jest na tyle mało dynamiczny, że spokojnie można grać w 30 siedząc bliżej tv, lub 60 siadając kawałek dalej . Co do samej gry, pomimo mechanik z przed 20 lat nadal wciąga jak bagno. Nawet do tego śmiesznie małego ekwipunku idzie się przyzwyczaić.  Po becie dodali marker kiedy cios nie trafia, dzięki czemu nie ma już takiego wrażenia, że uderza się w powietrze. Sama oprawa jest śliczna, brakuje tylko opcji zoomu w trakcie gry, żeby przyjrzeć się detalom.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Września 29, 2021, 20:11:50 pm
Gram w Performance i 60fps mi robi mocno. Fajnie zobaczyć tak płynnie grę, w którą grało się setki godzin. Czy rozdzielczość leci? Przyznam, że nie wiem i nie widzę, jest ok :)
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Września 29, 2021, 22:28:05 pm
Mam Sony 55 cali i muszę usiąść jakieś 1,5m od Tv żeby zobaczyć, że tryb jakości jest jednak sporo ostrzejszy.

Co do samej gry to z oryginałem miałem dosyć mało do czynienia (chyba przeszedłem 2 akt), za to w trójkę mam wbite jakieś 80 godzin i jadą mnie jak szmatę w Ressurected.  Na start wybrałem Paladyna, bo podobno prosty, niech jakiś stary wyjadacz napisze mi czy to normalne, że zginąłem już z 15 razy, a jestem w połowie drugiego aktu. Strasznie mnie jadą potworki z jakimkolwiek atakiem z elementem. Absolutnie nie uważam tego jako zarzut, w porównaniu do trójki daje to jednak niepowtarzalny klimat polowania i niepewności, a nie lecenie przez mapkę  na pałę trzymając w jednym ręku pada, a w drugim piwko.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Września 29, 2021, 22:31:02 pm
Normalne, trójka to Press x to Jason, w dwójce trzeba zwracać uwagę na kilka kwestii, jak chociaż żywioły.

Punkty umiejętności nie wydawaj wszędzie jak leci, trzeba wybrać te 3-4 skille i je maksowac.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 01, 2021, 10:15:17 am
Na początku grałem w trybie Jakość, ale potem przestawiłem na Wydajność. W sumie różnicy w grafie jakoś nie widzę, a gra rusza się wyraźnie płynniej. W Jakości miałem wrażenie, że ekran nie zawsze nadąża za postacią i jakby lekko drga. Tu jest bajka. No i ogólnie graficznie ekstra gra wygląda.

Poza tym to stare dobre Diablo 2 po wielu aktualizacjach. Po tym, jak dodali synergie umiejętności, trzeba dobrze planować rozwój postaci i każdy punkt ma duże znaczenie.

Liczę na to, że gra dorobi się nowej zawartości, bo twórcy coś o tym przebąkiwali, że mają takie plany, ale na premierę chcieli wydać klasyczne doświadczenie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Października 01, 2021, 23:19:31 pm
Czyli kolejna gra wydana przed czasem ;) Oczywiście żartuję, jeśli dodatki będą darmowe, to ma to też jakiś sens, bo trafią do gry w momencie, gdy ludzie nieco zaczną się już nudzić i fajnie będzie zobaczyć rozszerzenie, po zapoznaniu się z klasyką.

Ja sie na razie wstrzymuję, zobaczę właśnie jak z tymi dodatkami, a poza tym moja kupka wstydu już i tak składa się z kilku kupek.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 01, 2021, 23:44:26 pm
Mnie się gra wybornie. To stara, ale jednocześnie bardzo dopracowana gra (milion łatek po premierze zrobiło swoje). Nowych graczy mogą z początku razić nieco pewne archaizmy, z czasem jednak powinni docenić magię tego tytułu, którą trzecia część imo utraciła. Za to grafa jest świetna i osobiście nie mam się do czego przyczepić w tym względzie.

Grę można zacząć w trybie online lub offline. Ja gram online. Przeszedłem pierwszy akt i do tej pory raz mnie wywaliło z gry, bo zerwało połączenie (postępy się zapisały, ale musiałem na nowo mapkę odkrywać). Poza tym czasem są pewne problemy z zaczęciem gry, lecz po paru próbach się uruchamia. Dlatego następne postacie będę robić już offline, a tę jedną sobie zostawię na ewentualne rozgrywki z ziomkami.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Października 02, 2021, 08:06:22 am
Mi się bardzo podoba poziom trudności i skomplikowania niektórych mechanik, które nie są podane na tacy. Stare dobre czasy, gdzie w czasie gry siedzę w internecie bo nie kumam jak coś działa.
Mój paladyn w połowie drugiego aktu miał tak źle rozdane skille, że każda napotkana elitka równała się ze zgonem. Dopiero po resecie i rozdaniem skilli na nowo jakoś tam zaczęło iść. Do tego runy, kostka, jednym słowem jest o czym czytać.
Najfajniejsze jednak, ze gracz czuję potrzebę kombinowania, bo bez tego każda większa grupa mobków stanowi duże zagrożenie. Tego właśnie brakowało mi w części trzeciej, która do któregoś tam poziomu trudności była samograjem. Coś czuje ze wsiąknę na długie godziny, w oczekiwaniu na Diablo IV.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 02, 2021, 19:32:47 pm
W Diablo 2 to jest dobre, że każdą postać można rozbudować na kilka różnych sposobów. Czasem jakby to zupełnie inna klasa była. Np. nekromanta może się rozwijać w:
- w przywoływaniu i ożywianiu
- w truciznach
- w magii kości
Plus można oczywiście w pewnym stopniu miksować różne style. Np. nekromanta ma całe drzewko klątw, które pełnią funkcję pomocniczą.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: kun w Października 03, 2021, 13:03:53 pm
Kurde balans, miał żem nie kupować.. A kupiłem. Ehh, mięknę na stare lata.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 03, 2021, 14:02:49 pm
Należysz kun do starych wyjadaczy Diablo 2 czy świeżaków?
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 06, 2021, 20:54:50 pm
I jak wam idzie?

Ja niedawno zdobyłem 30 poziom i jestem w połowie V aktu. Wreszcie odblokowałem umiejętność Trująca Nova i mogę grać, jak należy, bo wcześniej musiałem się męczyć zatrutym sztyletem.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Października 07, 2021, 14:52:46 pm
Ja mam od premiery, ale chciałem najpierw zdobyć platynę w Deathloop. Teraz będę chciał się zabrać za bary z diabelskimi pomiotami.
Diabeł Drugi na PC to była jedna z moich ulubionych gier kiedyś. Cieszę się, że tak ją odrestaurowano, choć po 140 godz. w Path of Exile trochę brak większego skomplikowania.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Października 07, 2021, 16:34:03 pm
Ja pykam sobie niespiesznie barbarzyńcą jak za starych dobrych czasów. Na razie drugi akt.
Zabawne, bo pół roku temu zainstalowałem oryginał u młodego na PC celem ponownego ogrania, a tu zapowiedź remastera...
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Października 07, 2021, 19:21:08 pm
Zrobiłem Paladyna, który nie jest w stanie ubić Baala,  teraz zacząłem druida z jakimś konkretniejszym buildem i jest sporo łatwiej. Z jednej strony bardzo wciągający tytuł, który niczego nie wyjaśnia, z drugiej strony archaizmy trochę dają się w kość i z chęcią przywitałbym jakiś soft mode.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 07, 2021, 22:45:02 pm
Ja dziś ubiłem Baala, ale przyznam, że też trochę się namęczyłem. Co prawda ani razu mnie nie zabił, ale najemnika wskrzeszałem z kilkanaście razy. Trująca nova nawet z klątwą obniżenie odporności zadawała mu niewielkie obrażenia.

Teraz będą sobie pykał tym nekromatą nieśpiesznie na koszmarze (w online) i w międzyczasie pewnie zacznę Amazonką offline, bo tą postacią najmniej grałem ze wszystkich.

@grzeszczu
Rozumiem, że tego druida wspierasz przedmiotami zdobytymi za paladyna? To Ci znacznie przyspieszy grę.

Warto też zbierać klejnoty i je łączyć w kostce (3 słabsze to jeden lepszy). Ta sama metoda dotyczy run. Niektóre słowa runiczne można dość szybko zastosować, a dają ładne bonusy.

Osobiście mam hełm Ort + Sol, a najemnik chodzi z piką Ith + El + Eth.

Polecam stronę:
https://diablo2.pl/?akcja=dzial&name=runy
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Października 08, 2021, 07:29:44 am
W tej chwili na drudzie mam zbroje z słowem taleth, do tego kij z runami tirral i spamuje czary oparte na ogniu. Punkty ładuje w życie i jakoś idzie, z postaci zrobił się klasyczny glass Cannon. Co do chomikowania ekwipunku, jeszcze do końca nie ogarniam co warto zostawiać a co nie, mała ilość miejsca w skrzynce też nie pomaga.  Z tego co rozumiem, to najlepszy ekwipunek zdobywa się przez słowa runiczne, a nie przedmioty żółte i złote? Klejnoty i runy wszystkie zostawiam i łącze w kostce,  ale strasznie dużo miejsca zajmują w skrzyneczce.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 08, 2021, 08:36:02 am
Niektóre unikaty i zestawy są dowalone, ale tu już dużo od szczęścia zależy. A słowa runiczne to sprawdzone rozwiązania.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 09, 2021, 00:50:53 am
Zacząłem grać Amazonką offline i mam wrażenie, że jest wyraźnie więcej specjalnych przeciwników. W każdym razie jestem w drugim akcie i idzie na lajcie, chociaż nie mam jeszcze żadnej umiejętności, której docelowo chcę używać i sporo punktów czeka, aż dobiję do odpowiedniego levelu.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 13, 2021, 00:49:01 am
Przeszedłem normal Amazonką (właściwie Javazonką) i poszło mega łatwo, a dopiero od kilku poziomów pakuję w najważniejszą zdolność, czyli Furię Błyskawic (Elektryczny Cios też jest jednak bardzo dopakowany). Nekromantą zdecydowanie ciężej szło. Także Valkiria porządnie zaskakuje wytrzymałością. Zobaczymy, jak na Koszmarze pójdzie.

Ogólnie dla mnie offline to lepsza opcja. Quick Resume działa bez problemu, zaś po zapisaniu gry i wyjściu do menu mapa nam się nie resetuje, tylko mamy ją wciąż odkrytą (przeciwnicy się oczywiście odnawiają).

Trochę mi ten Diabol zje czasu, zanim powrócę do innych gier :D
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: kun w Października 14, 2021, 21:49:17 pm
Należysz kun do starych wyjadaczy Diablo 2 czy świeżaków?

Gram od pierwszego Diablo (jeszcze na Playstation).

Niestety, jestem zawiedziony tym remasterem. Ciągłe lagi, znikające postacie i niemożność grania skutecznie odrzuciły mnie od gry.
Szczególnie, że nie mam już tyle czasu na granie, co onegdaj. Więc siłą rzeczy, zmuszony byłem wybrać inną grę. Oh well..


Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 14, 2021, 22:26:09 pm
To ciekawe. U mnie nic nie lagowało, jak grałem online. Raz mnie tylko wyrzuciło z gry. Na offline to w ogóle jest bajka.

I taka rada. Jeśli grasz online, to po każdej sesji trzeba ręcznie zamykać grę, bo przez Quick Resume średnio się łączy z netem i często nie chce wejść do gry. Lepiej więc zamknąć grę i potem od nowa uruchomić. Wtedy loguje się bez problemu do online. Na offline można korzystać z Quick Resume do woli.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Października 14, 2021, 22:30:15 pm
Odpukać póki co mam farta, zero lagow od premiery i znikających postaci, czy to ma switchu czy xboxie. Tęskno mi czasem do myszki to pewnie i wersję na PC zakupie kiedy.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 14, 2021, 22:43:14 pm
I jak Moldar Ci idzie?

Ja dziś Amazonką ubiłem Andariel na Koszmarze. Ogólnie niezłe przedmioty trafiam, ale ciężko o dobry oszczep.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Października 15, 2021, 09:46:42 am
Póki co normal ogarniam każdą postacią :)

Cross progres między konsolami mi mocno na rękę, przydałby się jednak switch oled, bo tak sobie gra wygląda na lajcie :)
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: kun w Października 22, 2021, 12:45:40 pm
Chyba zaczne grac padem. Jak dotad myszka, ale zem stary, to musze sie polozyc czasem! haha
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 23, 2021, 08:55:04 am
Jeśli chodzi o sterowanie to jest naprawdę dobrze dostosowane do pada. Granie myszką i klawiaturą miało kilka plusów, ale ja na pewno bym już do niego nie wrócił.

Tymczasem Amazonką jestem w 4 akcie koszmaru. Idzie łatwo, tylko wrogów z dużą odpornością na błyskawice się powoli ubija.

Gram też Nekro-summonerem i gra się super. Moje szkielety sieją niezłe spustoszenie i nawet z diablo nie było problemów. Zobaczymy, jak na koszmarze będzie.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: kun w Października 23, 2021, 10:55:17 am
(https://i.ibb.co/Vm9wSps/Whats-App-Image-2021-10-23-at-09-46-29.jpg) (https://ibb.co/Sryfn7z)

Taka sytuacja...
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 23, 2021, 14:16:22 pm
Też parę razy mi to wyskoczyło. Na szczęście gram offline, więc mi to nie robi.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: kun w Października 25, 2021, 10:46:10 am
Wogóle się już nie łączy!

Też parę razy mi to wyskoczyło. Na szczęście gram offline, więc mi to nie robi.

Też gram sobie offline z /players 8 uruchomionym i jest morowo. Niczem w starych dobrych czasach!
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: grzeszczu w Października 25, 2021, 17:29:26 pm
Wczoraj koło 17 jak wyłączyłem byłem koło 300 w kolejce, zostawiłem konsolę i po jakiś 40 minutach zalogowała się Grażyna czarodziejka
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: POK w Października 27, 2021, 15:36:20 pm
Gdzie aktualnie jesteście?

- Ja Amazonką (Javazon) w drugiej połowie V aktu na Koszmarze.

- Nekromatą (Summoner) na początku III na Koszmarze.

- Zabójczynią (Trapsins) na początku V aktu na Normalu.

Musiałem też potworzyć sporo postaci do noszenia co cenniejszych przedmiotów ;) W sumie na razie najłatwiej się gra Nekromatą. Armia szkieletów sieje spore spustoszenie i jest zadziwiająco mocna. Prawie nie trzeba ich wskrzeszać. Na Hellu mogą jednak już łatwo padać.
Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Marca 04, 2022, 13:04:24 pm
(https://i.imgur.com/5EOwZBF.jpg)

"Paladyn!"

- Qual- Kehkz z Harrogath

Aktualnie dobijam do 88 poziomu. Hammerdin. Na głowie LEGEN wait 4 it DARY Czako.  :grin: Słynna i niezwykle rzadka czapka arlekina dodająca +2 do wszystkich umiejętności i +2 do wszystkich atrybutów. +130 zdrowia, +130 do many oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 10%, jak i zapewnia 74% szansy na zdobycie magicznych przedmiotów.

W gnieździe umieściłem doskonały topaz pod +24% szansy na zdobycie magicznych przedmiotów.

W dłoni Serce Dębu. Korbacz. KoVexPulThul. Absolutny mistrz. +3 do wszystkich umiejętności, +40% do szybkości rzucania czarów i tak dalej....

(https://i.imgur.com/bFmYzrA.jpg)

Na piersi wybitna ENIGMA. JahIthBer. +14 zdrowia za każdego zabitego, ogromny bonus do obrony, niemal +80 do siły, +2 do wszytkich umiejętnosci, no i rzecz najważniejsza - teleport.

Jeżeli chodzi o tarcze to mam 3-4 z których korzystam. Słowo runnicze "duch" TalThulOrtAmn w ochronnej tarczy blisko 160 do obrony, +25% do szybkości rzucania czarów, +22 do żywotności, +89 do many, odporności na ogień i trucizny oraz pociski.

Kolejna to Herold Zakarum 469 obrona, 75% szansy na blok, +30% do szansy blokowania, +30% do szybkości blokowania, +2 do umiejętności paladyna, ogromne odporności na żywioły, +20 do siły.

Godło Milabergi (z zestawu Milabergi). Obrona 44, szansa na blok 38%, ALE 20% POD MAGICZNE PRZEDIOMTY.

Monarchia (duch po raz kolejny), słabsze statystyki niz Herold Zakarum, lecz w niektórych aspektach sprawuje się lepiej. Niestety wymaga też znacznie więcej siły do jej noszenia.

Amulet - potężny Kalejdoskop Mary +2 do wszystkich  umiejętności i +5 do każdego atrybutu.

Niby na bogato.... No nie do końca. Powiedziałbym, że klasa średnia +. Reszta rynsztunku nieco odstaje, choć źle nie jest. To na pewno.

Rękawice - Trujący Chwyt Demoniczne Rękawice (unikat). Obrona 104, +5 zdrowia wykradzione za trafienie, +138% do obrony, +20 do obrony, +30% odpornosci na trucizny.

Pas - Wspaniała Pajęcza Szarfa Odrodzenia. 90 obrona, +43% do obrony. +8 do przywracania zdrowia. Przedmiot magiczny.
Buty - Odbipięty Nagoleńce (unikat). 20% do szybkości poruszania się, +2 do umiejętności wigor (paladyn), +64% do obrony, +34 do obrony, +5 do zręczności i siły. +10 do każdej odporności.

Pierścienie - to co sam stworzyłem - Żmijowata Obręcz (+13 do zdrowia, +5 siła, +45 mana, +10% do MF, 3% do wykradzionego życia. +44 do skuteczności ataku. Poz. 44).

Burzowy Węzeł (87 lv). 10% zdrowia za kazde trafienie, +3 do siły, +16 do zdrowia, +10% odpornosci na ogień, 8% szans na rzucenie V poz. czaru seryjna błyskawica.

Posiadam jeszcze Kruczy Łód (unikat), którego główną cechą jest fantastyczna odporność na zamrożenie, ale testuję sobie obecnie zbroję Duriela, która mi niedawno wyskoczyła, więc pierścień w schowku.

(https://i.imgur.com/UgTY17q.jpg)

Zdobycze sprzed 4 dni.

(https://i.imgur.com/usjE7uq.jpg)
(https://i.imgur.com/SHRCt5u.jpg)

Jeżeli chodzi o najemnika, to jest to postać z II aktu. 87 poz.

Hełm - Spojrzenie Wampira. 252 obr. *% zdrowia i many wykradzione za trafienie. +100 do obr. +38 do zdrowi, zmniejszone obrażenia.
W dłoniach dzierży Halabardę ze słowem runiczym "Olśnienie" RalTirTalSol. =232% do obrażeń, +9 do min. obrażeń, +5 do krytycznego ciosu, +23% szansy na MF.

Szału nie ma, ale już zbroja jak ta lala.

(https://i.imgur.com/maxdk6r.jpg)

Na nomal maks 3 zgony miałem. Na koszmarze jeden. Na piekle nieco więcej, ale i tak jest dobrze. A postać się przecież jeszcze podreperuje (pierścienie, paski, statystyki).

Gra jest wspaniała. Oryginalny Diabeł II to jedna z moich ulubionych gier wszech czasów. Oj, grało się na PC za łebka na przemian z pierwszym Maks Pejnem (też cudo).  :puppy-eyes:

Nabite mam 134 godz. Przyznam, ze po 140 godz. w kapitalne Path of Exile, sądziłem, ze będzie to ciężka przeprawa żerująca na nostalgii, ale nie. Swietnie się w to gra. Pierwszy akt to mistrz.

Oczywiście mogliby wiele poprawić - rozmiar skrzyni to jakiś absurd. Szczególnie, jak gania się z talizmanami na piekle i farmi. Tak poza tym ta farma też nie do końca mi się podoba. Ja rozumiem, że wręcz nie wypada wysokim runom dać 30% szansy na wypadniecie z przeciwnika, ale z niektórymi przedmiotami mocno przesadzili.

Dostęp do bossów też nie należy do przystępnych. Jeszce posiadając Enigme jest w miarę sensownie, ale bez niej....
Wysoką Radę w Travincal dobrze się bije. Jest teleport, kilka sekund i jesteśmy przy potworach, ale taka Hrabinę.... Znajdź wieżę, następnie kulaj się przez pięć pięter po to by w 3 sek ubić bossa i wypadnie ci Amn, Nef. Powtórz. tak z 40 x.

Hazard też łaskawy nie jest. Grube miliony tam poszły, a RNG zbyt litościwe nie było. :-?

Zagrać oczywiście warto. Poziom Piekło daje frajdę. Ha tfu na te mikrusy z 3 aktu. End Game daje satysfakcję, ale to kuriozalne, że ktoś może grać z 300 godzin i runy Zod nie zobaczyć.  :wtf:





Tytuł: Odp: Diablo II: Resurrected
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Grudnia 09, 2022, 14:13:12 pm
(https://i.imgur.com/uQPabnS.png)

"Przybywasz za późno, hłeeeaaaaahhh".

- Mefisto na 34 sekundy przed zgonem.

Kilka miesięcy temu opisałem swoje wrażenia z Diabła Drugiego na piątej PS - Hammerdin 88 poz. 140 godz. gry online.
Tym razem padło na Serię X i Nekro w trybie offline.

Gra offline ma swoje zalety. Wylosujesz dobry układ mapy, widzisz ją widzisz cały czas, dzięki temu wchodzisz do takich Kazamatów Nienawiści i kilka teleportów dalej jesteś już przy bossie, którego farmisz.

Trzeba przyznać, że Nekro Summonerem gra się nad wyraz dobrze (moja pierwsza postać jeszcze za czasów oryginału na PC).  :puppy-eyes:

(https://i.imgur.com/kclMELS.jpg)

Armia składa się z blisko 30 przywołańców (tak w tym ci magowie sabotażyści, którzy zamrażają wrogów), a ja tylko snuję się za nimi i wciskam przycisk odpowiedzialny za 30 lv wybuch zwłok. Co on potrafi na Mumu Farm....

(https://i.imgur.com/oUKJotw.jpg)

Jako zbroi, z braku enigmy, używam słowa runniczego "Kość" - SolUmUm zapewniającego odporności rzędu 30 i +2 do umiejętności nekromanty.

Kilka dni temu Mef pozostawił po sobie legendarny Homunculus.

(https://i.imgur.com/Y7cr4MT.jpg)

Z nakryciem głowy dałem ciała niesamowicie. Mianowicie hurtowo magiczne przedmioty sprzedawałem, ale nie u sprzedawcy, a u Jamelli w Fortecy Pandemonium, niestety robiłem to w zakładce hazard, więc nie szło odkupić przedmiotu, a przez ułamek sekundy widziałem na koronie +2 do umiejętności nekromanty.  :-?

Nic to, może Czako wypadnie.... :roll:

Nie trzeba nikomu mówić, że gra jest wspaniała (pomimo wielu wad) i wciąga jak bagno.

Fara wygląda u mnie w następujący sposób:

- 3 minuta gry - noga Writta, da się szybciej, ale elitarne paki po drodze kuszą;
- 14 minuta gry - koniec odwiedzin na farmie Mumu, offline podbijam poziom trudności na player3 i faktycznie leci jakby lepiej (choć jest cieżej);
- 18 minuta - pada Mef;
- 3min. później Andariel. Swoją drogą w katakumbach ma spalone, nabite na pal kobiety, ale jej w rimejku 4 litery zasłonili, bo cenzura  :neutral:
- w okolicy 24 min. Eldrich i Shank gryzą ziemię;
- 38 minuta gry Diablo nic nie wyrzuca, nawet esencji;
- 14 min. później Baal wyje z bólu i też dropi, jakby nie chciał;
- ostatni​ członek starzyzny Harrogath sam Nihlathak przy stanie 1godz. 8min. próbuje mnie zlikwidować wybuchem zwłok;
- 1godz. 13min otworzone są specjalne skrzynie w Dolnym Kurast;
- 4min później rada Travincal niby może Vex, Jah wyrzucić, ale ni chu, chu;
- Hrabina + Prastare Tunele 1godz. 30min;
- Czeluść zamyka rozgrywkę stanem 1 godz. 38min;

Daje to okolice 1 miliona 400 tys. sztuk złota z czego blisko 300 tys. idzie na teleport.

Miałem ostatnio chirurgicznie dwie ósemki wyrywane. Mając sporo wolnego, taki run robiłem kilka razy dziennie. Nic powyżej Gul mi nie wpadło, a z samych run, to dwie Pul, jedna Mal.

Przy 340% MF z unikatami i zestawami też brak szaleństwa. Co prawda na Ramię Króla Leoryka (znakomita grobowa różdżka) i Podróżniki (bitewne buty) nie ma co psioczyć, ale jak na tyle godzin gry.... Nawet nie mam unikatowego pasa.

Nieco zniechęcony przerzuciłem się na wersję Sony i trzeba przyznać, ze te terror zone nieźle odświeżyły rozgrywkę, ale znowu, zaliczyłem kilkanaście i nic. Może dobrze, że tych run zabraknie w Diablo 4 i znaczenie przedmiotów unikalnych znacząco wzrośnie.
Chyba, że taki unikat będzie wypadał rzadziej niż Ber.  :>

Swoją drogę zrobiłem 8 poziomową czarodziejkę, kupiłem setki szarf i też nic nie wpadło. Wiem, szansa 1/2000, ale i tak radości na twarzy brak.