Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: Kopersztyk w Lipiec 22, 2021, 20:01:30 pm

Tytuł: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lipiec 22, 2021, 20:01:30 pm
Ploteczki się potwierdziły:
https://youtu.be/Ga1bxQP2-SM (https://youtu.be/Ga1bxQP2-SM)
Tytuł: Odp: DEAD SPACE
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipiec 22, 2021, 20:25:05 pm
Ciekawe czy remake czy reboot. Cieszy że tylko next gen.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: DEAD SPACE
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lipiec 22, 2021, 20:29:17 pm
Ciekawe czy remake czy reboot. Cieszy że tylko next gen.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka



Remake.

Cytuj
Tak grę zapowiedział Phillippe Ducharme, Senior Producer Dead Space:

„Seria Dead Space została wydana 12 lat temu i wywarła ogromny wpływ na gatunek survival horrorów. W tamtym czasie przyszedłem do Motive jako fan, aby pracować właśnie nad tą grą. Mamy w Motive pełen pasji zespół, który podchodzi do tego remake'u jak do listu miłosnego do tej serii. Powrót do oryginału i możliwość zrobienia tego na konsolach nowej generacji ekscytuje wszystkich członków zespołu. W miarę jak staramy się unowocześnić grę, dotarliśmy do oddanych fanów i zaprosiliśmy ich do przekazywania nam opinii od wczesnych etapów produkcji, abyśmy mogli dostarczyć taką grę, jakiej oczekują i jaką będą mogli cieszyć się także nowi gracze.”
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipiec 23, 2021, 08:29:08 am
Ciekawy zatem będzie pojedynek Dead Space z The Callisto Protocol. Tak czy siak jaram się mocno, jedynkę Dead Space kocham i z olbrzymią przyjemnością ponownie wbiję na Ishimurę. Ciekawe czy zrobią gadające Isaaca? Na trailerze też wygląda chudo/zgrabnie, hehe.

https://www.ign.com/articles/dead-space-remake-no-microtransactions

Cytuj
“We're looking at what can be taken and reinjected into the first game from a future standpoint.

We're also learning from mistakes such as microtransactions, which we will not have, for instance, in our game,” Ducharme told IGN, confirming that they are developing it to “never” have microtransactions added to the experience.

Cytuj
The developers are, of course, looking for ways the future of the Dead Space franchise after the first game’s release can inspire this remake. Ducharme and Roman Campos Oriola pointed to examples such as the zero gravity sections in Dead Space 2, and using some of the advancements made their to apply to Dead Space 1 in the remake. The team is also looking at ways to integrate narrative touchpoints from later entries naturally into the story of Dead Space one, when perhaps the original devs didn’t have everything as laid out at the time.

“For us, the foundation is the Dead Space 1 story. So, by default, that's what is canon. But then there are some improvements that we want to make to that story,” Campos Oriola said. “And not necessarily improvements because those things were not really working in the origina, more improvements because of what came after, and we're like, ‘Aw man, that's interesting if we could reference that, or if we could make a link to that.”

Czyli pewnie gameplayowo zaczerpną to i owo z kolejnych części (pewnie latanie w Zero-G), skoro mowa o fabule, to pewnie Isaac będzie gadał, a skoro gra na Frostbite, to po cichu liczę na w pewnym stopniu zniszczalne otoczenie (Necromorphy wywalające ściany).
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lipiec 23, 2021, 08:50:12 am
Studio Motiv może nie zawojowało jeszcze rynku ale paździerzy też jakichś wielkich nie robią więc jestem dobrej myśli. Też mnie ciekawi czy Isaac będzie niemową tym razem ale raczej odejdą od takiego prowadzenia postaci.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipiec 23, 2021, 09:12:21 am
Tutaj bardzo dużo info:
https://www.ign.com/articles/dead-space-remake-gameplay-story-ps5-xbox-tech-details

Po przeczytaniu tego, na 99% Isaac nie będzie niemową.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Lipiec 23, 2021, 10:12:25 am
Kolejne ploteczki się potwierdziły :). Pierwszy Dead Space był genialny, wstyd tylko, że nie ukończyłem, ale to niestety wina mojego stosunku do horrorów, niemniej będzie kolejna szansa (chyba, że coś pójdzie nie tak wtedy wrócę do oryginału ;) ). Klimat Ishimury był niezwykły, chyba mógłbym to porównać do Event Horizon, tyle że bardziej. Tego brakowało mi w dwójce - statek, który nie wygląda przyjaźnie, nie jak miejsce do życia, czy nawet pracy. Statek, który zajmował się "łamaniem" planet, w pewnym sensie je zabijał. To robiło na mnie ogromne wrażenie, ta otoczka, która sprawiała, że otoczenie żyło, miało swoją osobowość, charakter. Można takie rzeczy uzyskiwać wizualnie i w sumie najczęściej jest właśnie tak. Tutaj jednak sfera fabularna działała znacznie intensywniej niż oprawa i design. Brrr... I ten trailer, na myśl o którym dalej mam ciarki. Twinkle, twinkle little star...

Co do samej zapowiedzi - mam obawy bo... EA. Widzę co mówią w wywiadach, ale boje się trochę, że skończy się na przeniesieniu kodu na Frostbite'a, nowych assetach i drobnych usprawnieniach (choć według plotek, za przykład służy im Resident Evil 2 Remake, czyli znowu survival horror Capcomu ma wpływ na Dead Space ;) ). Niemniej ciekawe jest, że mają grupę fanów, z którą się konsultują (choć i tutaj jest znak zapytania, bo mówimy jednak o korporacji). Świetnie, że zapowiadają grę wyłącznie na obecna generację, oby inni brali z nich przykład. Ciekawe też, czy przy ewentualnym sukcesie będzie opcja na kontynuację serii, choć zawsze będzie to tylko ich interpretacja, bo prawdziwym następcą będzie Callisto Protocol.

Trochę zabawne, trochę smutne - EA zabiło markę DS, następnie zamknęło Visceral Games, nastawiło się na gry multi i GaaS, po to aby teraz wskrzesić markę i powrócić do gier dla jednego gracza (w sumie to Xbox też przeszedł podobną drogę, ale całe szczęście w krótszym czasie). Brakuje tylko powrotu Visceral, ale o to byłoby trudno (przynajmniej w oryginalnym składzie). Zabawne jest też, że duża w tym zasługa Fallen Order, które nie jest tytułem wybitnym, ale było wystarczające (zwłaszcza, gdy spojrzymy na gry w świecie Star Wars), aby nieźle się sprzedało i wskazało drogę garniturom w EA. Do czasu następnej finansowej wtopy (w oczach EA) i zmiany trendów w branży....
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lipiec 23, 2021, 16:06:42 pm
To robiło na mnie ogromne wrażenie, ta otoczka, która sprawiała, że otoczenie żyło, miało swoją osobowość, charakter. Można takie rzeczy uzyskiwać wizualnie i w sumie najczęściej jest właśnie tak. Tutaj jednak sfera fabularna działała znacznie intensywniej niż oprawa i design. Brrr... I ten trailer, na myśl o którym dalej mam ciarki. Twinkle, twinkle little star...

Jak wychodził oryginalny Dead Space EA bardzo się starało aby to uniwersum zaistniało w umysłach mas - gra, film animowany, komiksy, gra na smarfony - poszło na to od cholery pieniędzy. Niby wszystko już było i to tylko kolejne klisze o horrorze w kosmosie, ale miało i ma do dziś swój niepowtarzalny klimat. Mam tylko nadzieję, że momenty śmierci naszego inżyniera będą nadał odpowiednio brutalne, bo co jak co, ale i ten aspekt robił wrażenie. Dla mnie jedyneczka jest w mojej czołówce ulubionych gier, dlatego od tego remaku oczekuję bardzo wiele.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipiec 23, 2021, 16:27:46 pm
Jedynkę przeszedłem na hardzie. W remake też z chęcią pogram (chociaż już nie na hardzie ;)), tym bardziej, że zmiany zapowiadają się więcej niż kosmetyczne, a różnica dwóch generacji sprzętu też zrobi swoje.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Lipiec 23, 2021, 17:06:08 pm
Ja najpierw zrobiłem calaka na x360 a potem wbiłem platynkę na ps3. W dwójce do platyny zostało mi tylko przejście na 3 zapisach rozgrywki, ale nie chcę tego robić bo po prostu obrzydzę sobie tą grę do końca. Chociaż kto wie.. Może kiedyś. Jeśli chodzi o remake to na silniku frostbite to naprawdę graficznie może kosić mazaki, do tego na pewno częściowo zniszczalne otoczenie może robić wrażenie o czym wspominał Ryo.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: POK w Lipiec 23, 2021, 20:09:15 pm
Ja w dwójkę i trójkę w końcu nie grałem. A dwójka podobno jeszcze konkret była. Trójka gorzej, chociaż gra chyna zła nie była, tylko klimat się zatracił.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipiec 23, 2021, 21:50:01 pm
Mnie już 2 odrzuciła od siebie, klimat już gdzieś się zagubił.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Wrzesień 01, 2021, 11:17:07 am
Stream z dev'ami, trochę ujęć WIP z pre-produkcji:

https://www.youtube.com/watch?v=4wjPk_DEKRk
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Wrzesień 01, 2021, 14:32:30 pm
(https://pbs.twimg.com/media/E-IpQK6WUAwDuzb?format=jpg&name=large)

 :puppy-eyes:
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Wrzesień 01, 2021, 15:16:30 pm
Oby tylko tego nie zepsuli. Podoba mi się to, że Isaac od samego początku będzie miał coś więcej do powiedzenia niż tylko krzyki podczas śmierci.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Wrzesień 01, 2021, 19:06:16 pm
Przynajmniej jeden remake pewny bo mgs, last i re4 to nadal mniejsze i większe ploty.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marzec 08, 2022, 09:21:22 am
W piątek będzie Livestream odnośnie gry:
https://www.ign.com/articles/dead-space-new-info-coming-this-week

Cytuj
The YouTube livestream is set for 10 a.m. PT / 1 p.m. E.T. / 6 p.m. GMT this Friday, March 11. EA says this video is the "latest in their series of early looks at the development and what goes into the remake of a game."

Cytuj
We also learned Gunner Wright will return to voice Isaac, and that there will be fine-tuning to the story to better connect the original Dead Space to its sequels. We don't have an official release date for the game yet, but reports say Dead Space could be aiming for release this fall.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Kwiecień 14, 2022, 11:46:07 am
(https://www.gamereactor.pl/media/77/deadspaceremake_3747723_650x.jpg)

Tytuł zalicza opóźnienie.  :neutral:
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Kwiecień 14, 2022, 12:28:32 pm
Niech robią tak długo ile potrzeba.
Tytuł zasługuje na godny remake.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Październik 04, 2022, 16:55:18 pm
Nowy trailer:

https://youtu.be/cTDJNZ9cK1w (https://youtu.be/cTDJNZ9cK1w)
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Październik 04, 2022, 17:31:23 pm
Dokładnie tak ta gra wygląda w moich wspomnieniach... Pewnie bym się zdziwił, jakbym odpalił teraz oryginał.

Ciekawe co będzie lepsze - to czy Callisto Protocol?
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Październik 04, 2022, 19:19:32 pm
Też mnie ta kwestia cholernie ciekawi. Kibicuję obydwu projektom osobiście, chociaż przez sentyment troszkę bardziej kibicuję DS.
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 05, 2022, 09:02:06 am
Ciekawe co będzie lepsze - to czy Callisto Protocol?
Pytanie jak bardzo zmienili DS i jakie nowości dodali. Już sam gadający Isaac totalnie zmienia odbiór gry. Jeżeli chodzi o wizualia, to jest dosłownie i w przenośni - kosmos.

Tak czy siak czekam na obie bardzo mocno.

Będzie też limitka z LRG:
https://limitedrungames.com/products/dead-space-collectors-edition-xbox

(https://cdn.accentuate.cloud/images/9127444/DeadSpace_MockUp_Market_Banner_CE_XBOX.png?v=1664835521140)
Tytuł: Odp: Dead Space
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Październik 05, 2022, 10:57:52 am
Niestety koszt z dostawą i podatkami (o ile faktycznie to wszystkie opłaty) $579. Strasznie dużo liczą za wysyłkę, $189. Za wysyłkę figurek o wadze 10-20kg nigdy nie płaciłem więcej niż $50. Gdyby jeszcze hełm był porządnie wykonany, a pewnie będzie taniocha. Z drugiej strony pasowałby do mojej mini kolekcji hełmów z gier i filmów...

Materiał prezentuje się naprawdę fajnie, już samo oświetlenie wiele zmienia - oryginał zapamiętałem jako raczej ciemny, ale dopiero teraz jest prawdziwy mrok. Ten element będzie robił raczej najbardziej, podobnie jak dodane efekty, bo geometria, tekstury, czy materiały, choć są znacznie lepsze, na porównaniach nie krzyczą "minęły dwie dwie generacje".

Z drugiej strony zmiany w oświetleniu mogą działać też w drugą stronę - zmieniają odbiór danych miejsc jak i całej gry. Jest mroczniej, a więc i bardziej strasznie (taaa, tego mi było potrzeba ;) ), ale np. stare lokacje czasem były bardziej rozświetlone aby lepiej pokazać dane pomieszczenie.   

Tutaj jest porównanie, tylko dorzucili jeszcze niepotrzebnie materiały z wcześniejszej prezentacji:

https://www.youtube.com/watch?v=aY66er0tNXQ