Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516712 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #920 dnia: Maja 23, 2012, 01:36:53 am »
Na moje oko trolling.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #921 dnia: Maja 23, 2012, 01:51:27 am »
kienct na początku też rozpierdalał, potem się okazało że aktorzy robili akcje pod kontroler, nie odwrotnie. poczekamy zobaczymy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #922 dnia: Maja 23, 2012, 07:09:26 am »
No i użyli gry od największych trolli w branży  :oops:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #923 dnia: Maja 23, 2012, 07:10:53 am »
Tylko, że w przypadku Kinecta oszustwo można było zauważyć gołym okiem, a tutaj, jeśli to fejk, ktoś się mocno postarał z montażem.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #924 dnia: Maja 23, 2012, 09:26:04 am »
* przy tych samych teksturach oczywiście.

Różnica miedzy 720->1080 jest mniejsza niż między 480->720.
Biorąc pod uwagę same rozdzielczości to prawda ale i same wyświetlanie grafy mocno się zmieniło. Wcześniej nie było żadnych pixelshaderów.
Podobnie nie trzeba bedzie aż tak dużego przeskoku w rozdziałce tekstur. Obecnie wiele gier ma na tyle dobre tekstury, że w ogóle nie trzeba ich poprawiać.

Chyba jeśli mówisz o kilku grach na pc. Nie ma szans, poprawa musi być i to minimum 4-krotna na każdym texie jeśli gry mają być w 1080p i ludzie mają odczuć jakąkolwiek wizualną poprawę.
Obecnie na currentgenową postać stosuje się teksturę 2048x2048 jak masz model na najwyższym stopniu detalu. Jak masz w filmach (Full HD) postać zrobioną w CG gdzie widać ujęcie na ryj to standardem branży jest tekstura 4096x4096... na sam ryj... Docelowo powinno być tak że 4 pixele z tekstury samplują ci jeden na ekranie. W piz** długa droga do tego przed konsolami do takich rozdziałek, na razie na pixel na ekranie przypada mniej niż pół pixela tekstury co już tworzy zauważalnego gołym okiem blura.
Obecne konsole mają już za mało pamięci i kiepskie fillratey i teksturki są rozmyte wszędzie. Może w unchartedach pixelozy tekstur nie widać? GoW jedynie sobie jakoś z tym radzi bo jest grą na szynach, jak masz closeupy przy finiszerach to już widać bigos na postaciach i podłożu. Podejdź do byle ściany w FPSie i zobaczysz rozmytą plame, zamiast tego mógłbyś widzieć ładna fakturę muru. No heloł.
Nie widzę sensu poprawy tekstur w takim Uncharted 3. Tekstury sa tak dojebane, że dopiero jak się podejdzie bardzo blisko do ściany to widać kwadraciki.

Podobnie jest z takimi grami jak PGR4, Wipeout HD, nawet Gearsy3 nie wymagają za dużej poprawy, takie HALO3 z bliska ma wszędzie superdokładne takstury, podobnie nie ma praktycznie co poprawiać w takim Fight Night Round 4.

W takich grach z zalokowaną kamerą jak DMC4 czy God of War 3 również nie ma za bardzo co poprawiać.



*oczywiście mówimy o normalnym graniu, a nie lizaniu ścian i włóczenie się po małodostepnych elementach planszy.


Ja nie twierdzą, że wyżej wymienione gry mają tekstury next genowe i lepszych nigdy nie trzeba będzie stosować. Ja twierdzą, że jak bysmy zobaczyli na next geny gry z takimi teksturami, ale z efektami, oświetleniem, rozdziąłką i aa w pełni next genową, to tekstury te byłyby wystarczająco dobre.

Nie można było tego powiedzieć za czasów przesiadki z PS2 na PS3.

Teraz wiele gier (wyżej wymienione przeze mnie) ma na tyle dobre tekstury, że spokojnie dobrze by wyglądały w grach next-genowych. Oczywiście można je poprawić i jest co poprawiać, ale większą różnicę by zrobiło poprawa filtrowania anizotropowego tych tekstur, a nie ich rozdzielczości.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2012, 09:36:23 am wysłana przez Piter_neo »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #925 dnia: Maja 23, 2012, 09:42:15 am »
Ja to najbardziej bym chciał przerywniki filmowe na miarę MGS czy Uncharted w każdej grze na next genach  :oops: wkur**am się jak dostaję super gierkę z niezłą fabułą i potem patrze na jakieś kiepsko zmontowane cutscenki z drewnianymi aktorami. Większą interakcję z otoczeniem, jakieś zabawy fizyką z prawdziwego zdarzenia też bym powitał z otwartymi rękoma.

Grafikę zlewam, co najwyżej wystarczy poziom U3 czy GOW3 w każdym typowym sandboksie na next genach. Oczywiście liniowe gierki miałyby wtedy lepszą grafikę z wiadomych względów.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2012, 12:00:00 pm wysłana przez tytacz »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #926 dnia: Maja 23, 2012, 10:06:45 am »
Ja to najbardziej bym chciał przerywniki filmowe na miarę MGS czy Uncharted w każdej grze na next genach  :oops: wkur**am się jak dostaję super gierkę z niezłą fabułą i potem patrze na jakieś kiepsko zmontowane cutscenki z drewnianymi aktorami.
A już w ogóle przejebane, jak w cut-scenkach są komiksy i rysowane historyjki (vide Mirror's Edge, InFamous). Świetny tytuł, mocarna akcja, a tu w przerwie BUM! kaprawa rysowanka. Jeszcze gdyby to miało poziom dobrych produkcji anime, a często jest ograniczane do paru klatek animacji we flashu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #927 dnia: Maja 23, 2012, 10:30:22 am »
A już w ogóle przejebane, jak w cut-scenkach są komiksy i rysowane historyjki (vide Mirror's Edge, InFamous).
Akurat co do InFamous to się nie zgodzę. Imo właśnie taki styl genialnie pasuje do tej gry. Supebohater, supermoce, miasto, ratowanie ludzi itp. Tym bardziej, że wstawki te trzymały dobry poziom kreski.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #928 dnia: Maja 23, 2012, 11:04:04 am »
Wrzuciłem przykład, niekoniecznie dobry. Choć w InFamous widziałbym jednak odpowiednio upiększone wstawki w stylu SF4, a kreska co z tego, że dobra, jak uboga w animacje. IMO mogli się bardziej postarać, w końcu tytacz określił swoje oczekiwania. Każdy top tier tytuł winien mieć cut-scenki na kosmicznym poziomie. Pamiętam, jak za czasów ps2 jarałem się przerywnikami w FFX, których jakość była wyśmienita.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #929 dnia: Maja 23, 2012, 11:08:08 am »
przerywniki filmowe na miarę Uncharted

Kilka dni temu przechodziłem trzecią część i wszystkie filmiki skipowałem, bo nie dało rady wytrzymać tej nędzy fabularnej i dialogowej :(

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #930 dnia: Maja 23, 2012, 11:53:46 am »
przerywniki filmowe na miarę Uncharted

Kilka dni temu przechodziłem trzecią część i wszystkie filmiki skipowałem, bo nie dało rady wytrzymać tej nędzy fabularnej i dialogowej :(

Nie pisałem o jakości fabuły, tylko o sprawach technicznych (praca kamery, montaż, ujęcia, animacja postaci itp).
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2012, 11:59:01 am wysłana przez tytacz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #931 dnia: Maja 23, 2012, 12:40:28 pm »
Tylko, że w przypadku Kinecta oszustwo można było zauważyć gołym okiem, a tutaj, jeśli to fejk, ktoś się mocno postarał z montażem.

W przypadku Kinecta oszustwo można było zauważyć gołym okiem przy prezentacjach na żywo. Tutaj masz przygotowany wcześniej filmik "promocyjny" i każde ujęcie można było powtarzać do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Poza tym wystarczy pomyśleć - urządzenie 200 razy mniejsze od Kinecta i 200 razy bardziej precyzyjne za połowę jego ceny, przedstawione bez najmniejszego zarysowania użytej technologii. Kto to łyka?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #932 dnia: Maja 23, 2012, 12:45:24 pm »
ja się w temat nie zgłębiałem, ale naprawdę nigdzie nie uchylono nawet rąbka tajemnicy o zastosowanej technologi?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #933 dnia: Maja 23, 2012, 12:53:34 pm »
Tylko, że w przypadku Kinecta oszustwo można było zauważyć gołym okiem, a tutaj, jeśli to fejk, ktoś się mocno postarał z montażem.

W przypadku Kinecta oszustwo można było zauważyć gołym okiem przy prezentacjach na żywo. Tutaj masz przygotowany wcześniej filmik "promocyjny" i każde ujęcie można było powtarzać do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Poza tym wystarczy pomyśleć - urządzenie 200 razy mniejsze od Kinecta i 200 razy bardziej precyzyjne za połowę jego ceny, przedstawione bez najmniejszego zarysowania użytej technologii. Kto to łyka?
True, true. Czekam na linka do prezentacji live (choć jak wiadomo na przykładzie MS, to też nie stanowi miernika rzetelności i jakości nowej zabawki ;) )

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #934 dnia: Maja 23, 2012, 12:59:18 pm »
Ja to najbardziej bym chciał przerywniki filmowe na miarę MGS czy Uncharted w każdej grze na next genach  :oops: wkur**am się jak dostaję super gierkę z niezłą fabułą i potem patrze na jakieś kiepsko zmontowane cutscenki z drewnianymi aktorami. Większą interakcję z otoczeniem, jakieś zabawy fizyką z prawdziwego zdarzenia też bym powitał z otwartymi rękoma.

Grafikę zlewam, co najwyżej wystarczy poziom U3 czy GOW3 w każdym typowym sandboksie na next genach. Oczywiście liniowe gierki miałyby wtedy lepszą grafikę z wiadomych względów.

Popieram, ale tylko częściowo, bo chciałbym widzieć bardziej takie przerywniki jak w MGS czyli na silniku gry, liczone w real time. Dzisiaj mało jest takich, najlepsze to imo RE5 i MGS4. U3 i GOW3 to jednak nie do końca to, filmiki owszem, na silniku, ale nie real time, przez co np alternatywnego kostiumu Kratosa tam nie uraczymy.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #935 dnia: Maja 23, 2012, 13:01:17 pm »
przerywniki filmowe na miarę Uncharted

Kilka dni temu przechodziłem trzecią część i wszystkie filmiki skipowałem, bo nie dało rady wytrzymać tej nędzy fabularnej i dialogowej :(
:evil:
Giń w piekle.

O ile fabuły można się czepiać w Uncharted to dialogi, scenki, relacje między bohaterami to mistrzostwo świata. Nie ma żadnej spiny, wysublimowanych, poetyckich tekstów tylko zwykła gadka naturalnych ludzi.

Jak jaszecze chyba nikomu nigdy nie dałem ani plusa ani minusa tutaj na forum to niestety Lupi zmusiłeś mnie i leci mój pierwszy minus w twoją stronę  :evil:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #936 dnia: Maja 23, 2012, 13:10:46 pm »
No to mamy kolejny fajt na zlocie.

Piter_neo vs Lupi

Można dopisać do listy KSWG

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #937 dnia: Maja 23, 2012, 13:18:37 pm »
Popieram, ale tylko częściowo, bo chciałbym widzieć bardziej takie przerywniki jak w MGS czyli na silniku gry, liczone w real time. Dzisiaj mało jest takich, najlepsze to imo RE5 i MGS4. U3 i GOW3 to jednak nie do końca to, filmiki owszem, na silniku, ale nie real time, przez co np alternatywnego kostiumu Kratosa tam nie uraczymy.
Technologicznie nie ma żadnego problemu, żeby w U3 czy GOW3 przerywniki były realtime - a jest jak jest, by ukryć loadingi, których tak bardzo nie lubimy. Coś za coś.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #938 dnia: Maja 23, 2012, 14:06:14 pm »
Popieram, ale tylko częściowo, bo chciałbym widzieć bardziej takie przerywniki jak w MGS czyli na silniku gry, liczone w real time. Dzisiaj mało jest takich, najlepsze to imo RE5 i MGS4. U3 i GOW3 to jednak nie do końca to, filmiki owszem, na silniku, ale nie real time, przez co np alternatywnego kostiumu Kratosa tam nie uraczymy.
Technologicznie nie ma żadnego problemu, żeby w U3 czy GOW3 przerywniki były realtime - a jest jak jest, by ukryć loadingi, których tak bardzo nie lubimy. Coś za coś.

Hmm... w GOW3 to czasami niezła zadyma się działa na przerywnikach i w sumie można było być nie do końca pewnym czy PS3 uciągnęła by takie bajery w real time. Osobiście to chyba już bym wolał zobaczyć napis loading i cieszyć się przerywnikami w pełnej krasie, w końcu GOW to nie sandbox i loading nie był by jakimś strasznie irytującym zjawiskiem imo.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #939 dnia: Maja 23, 2012, 14:16:05 pm »
To ja już wolę brak loadingów, jak w Uncharted i GoW.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #940 dnia: Maja 23, 2012, 14:20:44 pm »
Hmm... w GOW3 to czasami niezła zadyma się działa na przerywnikach i w sumie można było być nie do końca pewnym czy PS3 uciągnęła by takie bajery w real time. Osobiście to chyba już bym wolał zobaczyć napis loading i cieszyć się przerywnikami w pełnej krasie, w końcu GOW to nie sandbox i loading nie był by jakimś strasznie irytującym zjawiskiem imo.
Wg developerów odpowiedzialnych za te gry, uciągnęłaby bezproblemowo (w końcu to niegrywalne fragmenty, gdzie oszczędza się mocy obliczeniowej i można dopakować to i owo) - zdecydowali się na takie rozwiązanie z powodu loadingów.
Akurat w tych grach ich brak jest bardzo ważny, bo czarne ekrany przed filmikiem i po filmiku popsułyby efekt "filmowości".

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #941 dnia: Maja 23, 2012, 14:37:42 pm »
Hmm... w GOW3 to czasami niezła zadyma się działa na przerywnikach i w sumie można było być nie do końca pewnym czy PS3 uciągnęła by takie bajery w real time. Osobiście to chyba już bym wolał zobaczyć napis loading i cieszyć się przerywnikami w pełnej krasie, w końcu GOW to nie sandbox i loading nie był by jakimś strasznie irytującym zjawiskiem imo.
Wg developerów odpowiedzialnych za te gry, uciągnęłaby bezproblemowo (w końcu to niegrywalne fragmenty, gdzie oszczędza się mocy obliczeniowej i można dopakować to i owo) - zdecydowali się na takie rozwiązanie z powodu loadingów.
Akurat w tych grach ich brak jest bardzo ważny, bo czarne ekrany przed filmikiem i po filmiku popsułyby efekt "filmowości".

W sumie racja, taka scenka mogła by działać w 30fps i w sumie mogła by wyglądać jeszcze ładniej niż sama gra. Co do loadingów, to w MGS4 widać, że da się zrobić Real time przerywniki bez straty na "filmowości" gry.



Oczywiście były też krótkie loadingi, ale myślę, że generacja z SSD na pokładzie i dużą ilością RAM nie powinna mieć problemów z loadingami i scenkami liczonymi w real time.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2012, 14:43:21 pm wysłana przez andryush »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #942 dnia: Maja 23, 2012, 14:47:00 pm »
Zauważ, że cała scena (grywalna i nie) pozostaje taka sama: otoczenie to wciąż ta sama lokacja. Konsola trzyma ją w pamięci, stąd brak ładowania. W przypadku scenek z Uncharted, gdzie ładowana jest zupełnie inna lokacja, loadingi byłyby nieuniknione.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #943 dnia: Maja 23, 2012, 18:54:06 pm »
Cytuj
Wg developerów odpowiedzialnych za te gry, uciągnęłaby bezproblemowo
Ja pamiętam jak twórcy gowa kiedyś mówili, że niektóre scenki były zbyt wymagające dla konsoli.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #944 dnia: Maja 23, 2012, 19:25:57 pm »
Magik zobacz sobie testy 20% różnice w wydajności to masz miedzy 1680*1050 a 1080p a nie miedzy 720p a 1080p
Taki tam pierwszy z brzegu test:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_7850_i_7870_-_test%2C_cena_i_opinie-4422/strona/16909.html
weźmy radeona 7970
w crysisie 2 w 1080p masz spadek o 19,3 %względem nie wiele mniejszej rozdzielczości 1680*1050
w crysisie 19,64%
w metro 15,22%
w shogunie 20%
W na przykladzie Crysis 2, w danej scence Fraps mi pokazuje 42fps vs 33fps (720p vs 1080p), w CARS 55fps vs 47fps.
Nie sa to jakies kosmiczne roznice.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #945 dnia: Maja 23, 2012, 19:29:43 pm »
faktycznie chociaż trzeba byłoby sprawdzić czy w niższych rozdzielczościach nie ogranicza cię procesor :)
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2012, 19:31:15 pm wysłana przez Wulfen »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #946 dnia: Maja 24, 2012, 22:02:21 pm »
Zamieszczam dla zasady, ale na 99% ściema:

PlayStation 4: Wyciekła specyfikacja techniczna. Prawdziwa?
Cytuj
Konsola miałaby posiadać procesor Cell Broadband Engine X wykonany w procesie technologicznym 22 nm, który byłby taktowany zegarem 3,2 GHz i składałby się z 16 procesorów PowerPC  (tzw PPE) oraz 128 rdzeni SPE. Wydaje się to jednak mało prawdopodobne – Cell umieszczony w PlayStation 3 składa się bowiem tylko z jednego PPE oraz z 7 SPE. Czy aż taki skok rzeczywiście byłby możliwy i opłacalny?

PS4 miałoby posiadać również 10 GB RAM-u oraz opartą na architekturze Kepler kartę graficzną opracowaną przez Nvidię we współpracy z Sony.  Z dokumentu, który wyciekł do sieci, wynika też, że wszystkie gry na nową platformę miałyby być wyświetlane w rozdzielczości 1080p i działać w trzydziestu klatkach na sekundę. Konsola byłaby jednak w stanie wygenerować obraz nawet 2160p i obsługiwać dźwięk w standardzie 11.1. Pojawić się miałyby także dwa nowe kontrolery  (oprócz tych znanych z PS3) – Omni i Iris.

I na koniec jedna z najważniejszych informacji. PlayStation 4 miałoby ukazać się już w czwartym kwartale 2013 roku.
http://www.cdaction.pl/news-26654/playstation-4-wyciekla-specyfikacja-techniczna-prawdziwa.html

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #947 dnia: Maja 24, 2012, 22:13:32 pm »
Niezły potwór, może cos z tego będzie prawdziwe

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #948 dnia: Maja 24, 2012, 22:23:20 pm »
Fajnie by było jakby dojebali jednak z grubej rury, bo większość plotek o next genach raczej smuci.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #949 dnia: Maja 24, 2012, 22:24:41 pm »
Fajnie by było jakby dojebali jednak z grubej rury, bo większość plotek o next genach raczej smuci.
A potem Sony dopłacałoby do każdej konsoli aż do końca generacji  :lol:

EDIT: Nikt nie pozwoli sobie teraz na stworzenie kolejnego potwora z obawy o to, że interes może tak pięknie nie pójść. Sony wtopiło masę kasy w pierwsze Ps3, topi kasę na Vicie i raczej numeru nie powtórzy z PS4
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #950 dnia: Maja 24, 2012, 22:27:03 pm »
Nic z tego nie będzie prawdziwe. Autor fake'a mógł się odrobinę pohamować, to by przynajmniej podyskutować można.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #951 dnia: Maja 24, 2012, 22:31:30 pm »
Pierwsze plotki o PS3 ile zakładały? 1gb Ramu? Czyli tak na "oko" może 4gb w PS4 będzie. Resztę z tymi ilościami procesorów też /4 i wyjdzie wam ostateczna specyfikacja  :angel:

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #952 dnia: Maja 24, 2012, 22:32:36 pm »
Pierwsze plotki o PS3 ile zakładały? 1gb Ramu? Czyli tak na "oko" może 4gb w PS4 będzie. Resztę z tymi ilościami procesorów też /4 i wyjdzie wam ostateczna specyfikacja  :angel:
Odjąć jedną kartę graficzną, a pozostałą trochę uszczuplić i będzie git ;)
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #953 dnia: Maja 24, 2012, 22:39:36 pm »
Myślę, że nowy X i Ps4 będą mieć właśnie po 4GB ramu (a WiiU 2GB). Może jeszcze coś kapnie z karty graficznej, ale na wiele więcej bym nie liczył.

Najważniejsze by karta graficzna dawała radę, bo z wykorzystaniem mocy wielordzeniowych procków różnie bywa. Chociaż nadal po cichu liczę, że pod względem niektórych technologii nowe konsole będą krokiem naprzód w stosunku do pecetów obecnych na rynku.

Jacek84

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #954 dnia: Maja 24, 2012, 22:41:10 pm »
Jeżeli zużywanie mniejszej ilości energii czy utrzymywanie niskich temperatur podzespołów można nazwać krokiem naprzód, to jest cień szansy. :troll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #955 dnia: Maja 25, 2012, 09:34:38 am »
Cytuj
Konsola miałaby posiadać (...) kwartale 2013 roku.
http://www.cdaction.pl/news-26654/playstation-4-wyciekla-specyfikacja-techniczna-prawdziwa.html
Wszystkie lole tego forum +  :lol: bonusowy

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #956 dnia: Maja 25, 2012, 09:47:24 am »
Nie podoba mi się nazwa kontrolera...Iris. Kojarzy mi się z Iras. :troll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #957 dnia: Maja 25, 2012, 09:48:39 am »
Raczej z papierosami dla bab.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #958 dnia: Maja 25, 2012, 10:13:13 am »
Nie podoba mi się nazwa kontrolera...Iris. Kojarzy mi się z Iras. :troll:
:lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #959 dnia: Maja 25, 2012, 16:16:05 pm »