Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516510 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1080 dnia: Czerwca 04, 2012, 20:51:34 pm »
Ja pamiętam, że ktoś z szefostwa się wygadał zaraz na początku, że Revo będzie miało moc 2-3 gacków (za co pewnie dostał zjebę), a później już Nintendo nie poruszało tego tematu mówiąc, że grafika będzie super, ale im tak naprawdę chodzi o co innego. Tak było za czasów Wii. Największy plus WiiU jest taki, że grafika w grach od samego Nintendo zaliczy generacyjny skok (przynajmniej w większości, bo po NSMB2 nie spodziewam się super grafy).

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1081 dnia: Czerwca 04, 2012, 20:57:33 pm »
No co ty. Będzie słabsza od PSXa, czytałem z nieznanych źródeł. To ma być takie innowacyjne podejście, będą zmniejszali rozdzielczość żeby u graczy poprawiała się wyobraźnia.
Ja już nic nie gadam do jutra wieczór. :3

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1082 dnia: Czerwca 06, 2012, 16:34:48 pm »
Square Enix prezentuje silnik graficzny nowej generacji
http://gameonly.pl/news/square-enix-prezentuje-silnik-graficzny-nowej-generacji

Skriny z trailera:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oby gry na next geny faktycznie tak wyglądały :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1083 dnia: Czerwca 06, 2012, 16:50:58 pm »
A New Dawn - technologiczne demo nVidii
http://www.cdaction.pl/news-27094/e3-2012-a-new-dawn---technologiczne-demo-nvidii-wideo.html


Partnerstwo Samsunga i Gaikai.
Cytuj
Samsung nie tak dawno wypuścił do sklepów linię nowoczesnych telewizorów SmartTV, posiadających dość bogate opcje interaktywne i korzystające z dobrodziejstw Internetu. Każdy posiadacz tego typu urządzenia (oraz przyszłych modeli telewizorów Samsunga) uzyska dostęp do aplikacji Gaikai - znanej usługi polegającej na przesyłaniu do użytkownika interaktywnego strumienia wideo z rozgrywki, dzięki czemu jedynym ograniczeniem technicznym jest przepustowość łącza. Do obsługi Gaikai na SmartTV wystarczy kontroler kompatybilny z pecetem.
http://www.cdaction.pl/news-27093/e3-2012-partnerstwo-samsunga-i-gaikai-nowy-gracz-na-rynku.html

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1084 dnia: Czerwca 06, 2012, 18:01:33 pm »
Jutro mają pokazać unreal engine 4 to się wyjaśni czy taka grafika jak w tym demku od square jest możliwa w real time.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1085 dnia: Czerwca 06, 2012, 18:27:02 pm »
Square Enix prezentuje silnik graficzny nowej generacji
http://gameonly.pl/news/square-enix-prezentuje-silnik-graficzny-nowej-generacji

Skriny z trailera:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oby gry na next geny faktycznie tak wyglądały :D
To jest kur** ostatni gwóźdź dom trumny Final Fantasy? Szuterek u brudasów z summonerką? Ja pier**lę....................

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1086 dnia: Czerwca 06, 2012, 18:43:11 pm »
Square Enix prezentuje silnik graficzny nowej generacji
http://gameonly.pl/news/square-enix-prezentuje-silnik-graficzny-nowej-generacji

Skriny z trailera:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oby gry na next geny faktycznie tak wyglądały :D

Wow, zmniejszyc shader aliasing [np przez lekki downsampling] i wrzucic refleksy w wyzszej rozdzialce, i mamy CG.


Demko Nvidii tez zajebiste, glownie SSS.

--
Demko Square to 100% real time

« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2012, 19:06:18 pm wysłana przez KKRT »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1087 dnia: Czerwca 06, 2012, 19:44:24 pm »
Przemiazga.
Ciekawe na jakim sprzecie to chodzilo:D
I czy next genowe konsole to pociagna.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1088 dnia: Czerwca 06, 2012, 20:04:21 pm »
Wiedziałem ze będzie wiekszy przeskok, jak miedzy PS2 a PS3, to będzie przepaść

Spidey^

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1089 dnia: Czerwca 06, 2012, 20:22:37 pm »
Na mnie jakiegoś specjalnego wrażenia to nie zrobiło.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1090 dnia: Czerwca 06, 2012, 20:22:48 pm »
Przemiazga.
Ciekawe na jakim sprzecie to chodzilo:D
I czy next genowe konsole to pociagna.
WiiU.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1091 dnia: Czerwca 06, 2012, 20:34:42 pm »
Na mnie jakiegoś specjalnego wrażenia to nie zrobiło.
Powaznie? Przeciez to poziom renderow...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1092 dnia: Czerwca 06, 2012, 20:54:35 pm »
No wygląda rewelacyjnie.
Mam nadzieje, że nex gen na prawde pociągnie taką grafę, a nie tak jak to bylo z obecną generacją i tech demem KZ2 np :)

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1093 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:02:16 pm »
Oby gry na next geny faktycznie tak wyglądały :D

Ja w to nie wierze. Nie chodzi o technologię, która to na bank pociągnie, ale o opłacalność gier stworzonych na takim poziomie detali. Ile osób od samego tworzenia grafiki by musiały mieć studia żeby stworzyć pełnoprawną grę która będzie wyglądać przez kilkanaście/dziesiąt godzin tak jak to demo? Kto będzie ryzykował setki milionów dolarów na zatrudnienie tysięcy artystów i rzemieślników do tworzenia tak pięknej gry, skoro miliarderem w czasach graczy-bez-gustu się zostaje robiąc gry toporne jak:



?




Ogur

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1094 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:09:36 pm »
Nazwij mnie graczem bez gustu bo kupiłem BF3 i dlc do niego, nazwij mnie graczem bez gustu bo kupiłem Diablo 3, ale od minecrafta WON!

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1095 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:13:35 pm »
Przecież Minecraft to esencja gównianego wyglądu, czego tu bronić.

Ogur

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1096 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:22:48 pm »
Przecież masz tyle innych przykładów (np. BF3 na PS3 zrobiony za wiele milionów dolarów), a wybrałeś właśnie grę w której grafika jest najmniej ważna (w sensie, że miliarderem (?) został ktoś z zajebistym pomysłem, których dużym korpom z kasą ostatnio brakuje).

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1097 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:41:30 pm »
Ja w to nie wierze. Nie chodzi o technologię, która to na bank pociągnie, ale o opłacalność gier stworzonych na takim poziomie detali. Ile osób od samego tworzenia grafiki by musiały mieć studia żeby stworzyć pełnoprawną grę która będzie wyglądać przez kilkanaście/dziesiąt godzin tak jak to demo?
Zauwaz ze w tej chwili duzo sporo czasu zajmuje zubazanie obiektow tak zeby jakos to hulalo na dzisiejszych sprzetach.
Tak naprawde juz teraz developerzy robia postaci ktore maja pewnie z 10 razy wiecej poly, potem je obcinaja;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1098 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:43:05 pm »
Minecraft to takie samo gówno jak np. Farmville.

Ogur

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1099 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:50:54 pm »
Minecraft to takie samo gówno jak np. Farmville.

Zacznij nosić ochraniacz na głowę na treningi.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1100 dnia: Czerwca 06, 2012, 21:51:13 pm »
Są też inne przykłady, ale to Minecraft jest najgorzej wyglądającym hitem sprzedażowy od czasu boomu na pierdoły z Wii, więc jest najlepszym z przykładów podpierającym argument "nikomu się nie będzie opłacać zatrudnianie tysięcy artystów do zrobienia pięknej gry, skoro najlepiej się sprzedają gry na smartfony, wii fity czy minecrafty klepane w garażu przez przez 3 kumpli z roku".

Magik słyszałem o tym, ale ja i tak pozostaje sceptyczny. Zresztą nie mówię tylko o ilości polygonów (tj. o technologii), tylko o tym że z o tyle lepszą grafika zwiększa się też liczba obiektów na ekranie, nie tylko ich złożoność - i ktoś je też będzie musiał tworzyć. Głupia klamka, lampa czy krzaczek w tle będzie wymagać tyle pracy co cała postać z gry na ps one, a do takich drugoplanowych obiektów dziś nikt szczególnej wagi przykładac nie musi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2012, 21:56:22 pm wysłana przez el becetol »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1101 dnia: Czerwca 06, 2012, 22:13:28 pm »
Magik słyszałem o tym, ale ja i tak pozostaje sceptyczny. Zresztą nie mówię tylko o ilości polygonów (tj. o technologii), tylko o tym że z o tyle lepszą grafika zwiększa się też liczba obiektów na ekranie, nie tylko ich złożoność - i ktoś je też będzie musiał tworzyć. Głupia klamka, lampa czy krzaczek w tle będzie wymagać tyle pracy co cała postać z gry na ps one, a do takich drugoplanowych obiektów dziś nikt szczególnej wagi przykładac nie musi.
Ale rowniez takie "drugoplanowe" obiekty sa robione w duzo lepszej jakosci, po czym sa odpowiednio obcinane w procesie optymalizacji :)
Nic...czas pokaze.
Moim zdaniem to, czy zobaczymy taka oprawe na next genach bedzie uzaleznione tylko i wylacznie od mocy obliczeniowej.
No ale faktem jest ze zwykle tech dema wygladaja lepiej od gier hulajacych na tych samych silnikach...wkoncu konsoli liczy nie tylko grafe.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1102 dnia: Czerwca 06, 2012, 22:28:30 pm »
Ja w to nie wierze. Nie chodzi o technologię, która to na bank pociągnie, ale o opłacalność gier stworzonych na takim poziomie detali. Ile osób od samego tworzenia grafiki by musiały mieć studia żeby stworzyć pełnoprawną grę która będzie wyglądać przez kilkanaście/dziesiąt godzin tak jak to demo? Kto będzie ryzykował setki milionów dolarów na zatrudnienie tysięcy artystów i rzemieślników do tworzenia tak pięknej gry, skoro miliarderem w czasach graczy-bez-gustu się zostaje robiąc gry toporne jak:
Ta gre robi pare osob. Jak sie chce to sie da.
http://reset-game.net/?p=142

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1103 dnia: Czerwca 06, 2012, 22:58:48 pm »
Ja w to nie wierze. Nie chodzi o technologię, która to na bank pociągnie, ale o opłacalność gier stworzonych na takim poziomie detali. Ile osób od samego tworzenia grafiki by musiały mieć studia żeby stworzyć pełnoprawną grę która będzie wyglądać przez kilkanaście/dziesiąt godzin tak jak to demo? Kto będzie ryzykował setki milionów dolarów na zatrudnienie tysięcy artystów i rzemieślników do tworzenia tak pięknej gry, skoro miliarderem w czasach graczy-bez-gustu się zostaje robiąc gry toporne jak:
Ta gre robi pare osob. Jak sie chce to sie da.
http://reset-game.net/?p=142
żeby tylko nie skończyło jak project offset.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2012, 23:01:19 pm wysłana przez Wulfen »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1104 dnia: Czerwca 06, 2012, 23:56:06 pm »
Ale rowniez takie "drugoplanowe" obiekty sa robione w duzo lepszej jakosci, po czym sa odpowiednio obcinane w procesie optymalizacji :)
Nic...czas pokaze.
Moim zdaniem to, czy zobaczymy taka oprawe na next genach bedzie uzaleznione tylko i wylacznie od mocy obliczeniowej.
No ale faktem jest ze zwykle tech dema wygladaja lepiej od gier hulajacych na tych samych silnikach...wkoncu konsoli liczy nie tylko grafe.

dokładnie tak, teraz żeby zostać jakimś tępym grafikiem trzeba umieć wymodelować filiżankę na poziomie "katedry". dopiero potem to wszytko jest "optymalizowane".

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1105 dnia: Czerwca 07, 2012, 00:10:19 am »
Wraz z lepszą grafiką idą chyba też lepsze narzędzia do tego. Zresztą w modelowaniu też problem (chyba) sprawia nie samo "rzeźbienie" a kompilowanie plików co zajmuje wieki, by zobaczyć finalny efekt. Jak modelowanie będzie tak proste jak rysowanie w PSie to mam nadzieję, że taka grafika będzie standardem, bo wygląda to jak film FF.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1106 dnia: Czerwca 07, 2012, 00:57:17 am »
dokładnie tak, teraz żeby zostać jakimś tępym grafikiem trzeba umieć wymodelować filiżankę na poziomie "katedry". dopiero potem to wszytko jest "optymalizowane".
Plus! :lol: :lol: :lol:

Prawda leży gdzieś pomiędzy. W przypadku modeli postaci czy niektórych (słowo klucz) obiektów lub elementów otoczenia proces powstawania wygląda tak że po kilku dniach roboty ma się model hi-poly który ma kilkadziesiąt milionów polygonów. Każdy detal jest na geometrii, rzeźbi się zmarszczki, niedoskonałości skóry, zadrapania na metalu czy fakturę materiału. Takie siatki poza gęstością są dosyć chaotycznie poukładane i nie ma sposobu żeby je animować. Potem jak mówicie się taki model optymalizuje, te detale z gemetrii wypala na teksturach którym potem nierzadko trzeba jeszcze zmniejszać rozdzielczość bo brakuje pamięci.
Teoretycznie w przypadku większości obiektów dla grafika nie ma większego problemu zrobić model który pójdzie na PS3 a PS5 bo ten "zapas zajebistości" jest ogromny. Jest jednak kilka "ale".
W praktyce dobry grafik będzie wiedział kiedy może dla przyśpieszenia pracy wykorzystać triki żeby zrobić coś pod końcową jakość modelu. Można każdą śrubkę modelować ale skoro jej nie będzie widać to prościej wrzucić jej fotkę na płaską teksturę, jakieś 10 razy mniej roboty a na obecnych konsolach efekt taki sam, na przyszłych to już nie przejdzie. Nawet jak model hipoly był w obu przypadkach robiony tak samo długo to optymalizacja go jeśli ma mieć końcowo 4 razy więcej geometrii to dużo więcej pracy, tego nie da się zrobić z automatu.
Warto dodać że gra to nie same postaci czy bronie ale głównie otoczenie a to robi się bardziej klasycznymi technikami i tutaj więcej detalu = więcej pracy -> czasu -> pieniędzy. Tak jak mówi becet.


Wraz z lepszą grafiką idą chyba też lepsze narzędzia do tego. Zresztą w modelowaniu też problem (chyba) sprawia nie samo "rzeźbienie" a kompilowanie plików co zajmuje wieki, by zobaczyć finalny efekt. Jak modelowanie będzie tak proste jak rysowanie w PSie to mam nadzieję, że taka grafika będzie standardem, bo wygląda to jak film FF.

What? ;P Nie ma żadnego kompilowania plików, pewnie coś ci się pomieszało z renderowaniem ale to dotyczy filmów a nie gier. Finalny wygląd bryły którą modelujesz masz cały czas na ekranie, jak się pracuje z modelem mogą mieć i po 50 milionów polygonów czyli wiele razy więcej niż może animować konsola, setki razy więcej niż będą miały postaci na nextgeny.
Modelowanie obecnie jest tak proste jak rysowanie w PSie. Nawet to działa tak że rysujesz na tablecie graficznym i pociągnięciami pędzla deformujesz bryłę, zobacz filmik niżej. Trochę inna kwestia co się potrafi modelować. Nauka samego wyczucia bryły, proporcji, anatomii na takim poziomie żeby robić grafe do obecnych gier to dla normalnej jednostki 5 lat edukacji/ treningu w intensywności dziennych studiów. Ogarnianie programów to pikuś przy tym, w rok czasu można się wszystkich technik nauczyć ale ważniejsze jak ładna ona będzie. ;)

Tak się obecnie robi postacie do gier i filmów:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2012, 01:45:09 am wysłana przez monio4 »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1107 dnia: Czerwca 07, 2012, 09:21:09 am »


Jeżeli następna generacja ma tak wyglądać, to ja chcę już

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1109 dnia: Czerwca 07, 2012, 09:49:15 am »
Ma ktos informacje o której będzie pokaz UE4?

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1110 dnia: Czerwca 07, 2012, 09:54:30 am »
Dobra znalazłem, jak kogos interesuje to dzisiaj o 22 na spiketv bedzie relacja z pokazu owego silnika
http://www.gram.pl/news_8APeGO62_E3_2012_Teaser_silnika_Unreal_Engine_4.html

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1111 dnia: Czerwca 07, 2012, 10:59:47 am »
Targi "aktem otwierającym przesiadkę na next-geny"? Tak twierdzi EA
http://www.cdaction.pl/news-27117/e3-2012-targi-aktem-otwierajacym-przesiadke-na-next-geny-tak-twierdzi-ea.html

Warto zwrócić uwagę szczególnie na:
Cytuj
Gibeau dodał, że EA pracuje obecnie nad „od trzech do pięciu” nowych serii szykowanych na konsole nowej generacji. Zaznaczył jednak, że firma nie chce na razie ujawniać swoich projektów, ponieważ chce pokazać je dopiero wtedy, kiedy będą mogli zaprezentować coś więcej niż tylko sam pomysł.

Prezentacja nowych konsol na przyszłorocznym E3 jest niemal pewna. A może już wcześniej doczekamy się zapowiedzi? Ms raczej nie zapowie następcy Xa przed premierą Halo 4 i okresem świątecznym, Sony też chyba nie. Ale początek roku nie jest już tak mało prawdopodobny, bo nie wiem czy dadzą radę wytrzymać do E3 (możliwe też są przecieki).

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1112 dnia: Czerwca 07, 2012, 12:37:11 pm »
Mamy oficjalne potwierdzenie, powstają już gry na PS4, ale to chyba wszyscy sobie zdajemy z tego sprawę
http://www.ps3site.pl/starszy-wiceprezydent-sony-potwierdza-gry-na-ps4-juz-powstaja/113726#comments

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1113 dnia: Czerwca 07, 2012, 17:14:36 pm »
nowy smark odpalony na dwóch gtx680-czyli pokaz tragicznej  optymalizacji



« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2012, 17:16:11 pm wysłana przez Wulfen »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1114 dnia: Czerwca 07, 2012, 17:33:43 pm »
Nie wiem gdzie to dać więc wrzuca, tutaj:

Na Originie nie będzie dużych promocji bo... obniżają wartość gier
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11883118,Na_Originie_nie_bedzie_duzych_promocji_bo____obnizaja.html

Mam nadzieję, że takie podejście wyjdzie im drugą stroną :-?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1115 dnia: Czerwca 07, 2012, 17:37:01 pm »


Jeżeli następna generacja ma tak wyglądać, to ja chcę już
Taa, w 2020 ex Sony "Ciężkie Kłote".:)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1116 dnia: Czerwca 07, 2012, 18:16:12 pm »
Nie wiem gdzie to dać więc wrzuca, tutaj:

Na Originie nie będzie dużych promocji bo... obniżają wartość gier
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11883118,Na_Originie_nie_bedzie_duzych_promocji_bo____obnizaja.html

Mam nadzieję, że takie podejście wyjdzie im drugą stroną :-?

Kocham polskie tlumaczenia newsow.
On nie powiedzial, ze jest przeciw obnizaniu ceny [chociazby wiekszosc gier EA na gwiazdke byla do kupienia za 24zl na Origin i to nawet tytuly z poprzedniego roku], ale o robieniu ciaglych promocji -75% i wiekszych.
Dlaczego? Poniewaz coraz wiecej osob, co zreszta ewidentnie widac na forach, traktuje je jako normalna cene. Wystarczy przejrzec sobie komentarze gier steamworks, gdzie co chwile ktos pisze 'looks awesome, will buy for 5$', 'excellent game and steamworks <3, waiting for steam sale' itd itp.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2012, 18:18:55 pm wysłana przez KKRT »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1117 dnia: Czerwca 07, 2012, 18:17:39 pm »
Mamy oficjalne potwierdzenie, powstają już gry na PS4, ale to chyba wszyscy sobie zdajemy z tego sprawę
http://www.ps3site.pl/starszy-wiceprezydent-sony-potwierdza-gry-na-ps4-juz-powstaja/113726#comments
No to za rok E3 będzie na pewno bardzo ciekawe. Prezentacja dwóch next-genów plus zapewne w końcu prezentacja gier na nowego current-gena.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1118 dnia: Czerwca 07, 2012, 18:24:16 pm »
Odliczanie czas zacząć  :lol:

Swoją drogą, jakieś przecieki pewno pojawią się wcześniej.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1119 dnia: Czerwca 07, 2012, 18:55:49 pm »
Jeszcze 3 godziny i zobaczymy w końcu UE4 :)